Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ, ΠΩΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ “ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ”…

 ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ, ΠΩΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ “ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ”…

Κάτσε και κοίτα τώρα, πώς φεύγουν οι “δεδομένοι”…

Δεν είναι η αγάπη δεδομένη σου έλεγα, δεν είναι δεδομένοι οι άνθρωποι δίπλα μας. Ο έρωτας θέλει φως και αέρα για ν’ ανθίσει, θέλει χρώματα και μουσικές για να δυναμώσει.

Χρειάζεται αγκαλιές ο έρωτας, χρειάζεται φιλιά, χρειάζεται όμορφα λόγια και πράξεις να τα στολίζουν. Χρειάζεται χέρια σφιχτά δεμένα, γέλια δυνατά και βλέμματα βαθιά. Χρειάζεται νοιάξιμο, χρειάζεται εμπιστοσύνη και σεβασμό, χρειάζεται χρώματα και όμορφα ηλιοβασιλέματα. Χρειάζεται “Είμαι εδώ, μη φοβάσαι!” και “Πιστεύω σε σένα, ξέρω πως θα τα καταφέρεις!” και “Μπράβο! Είμαι περήφανος για σένα!”.

Χρειάζεται όλα αυτά για να μπορεί να αντέξει σε σφοδρές καταιγίδες, σε ξαφνικούς σεισμούς κι απρόσμενες μπόρες. Χρειάζεται όλα αυτά για να έχει δύναμη να παλέψει κάθε κακό, κάθε αναποδιά, κάθε εμπόδιο. Χρειάζεται να μην θεωρούνται δεδομένα τα αισθήματα, για να μπορεί ο έρωτας ν’ αντέξει όλα τα προβλήματα που δεδομένα θα φανούν.

Δεν είναι η αγάπη δεδομένη, δεν είναι δεδομένοι οι άνθρωποι δίπλα μας, στο έλεγα μα εσύ κρατούσες σφαλιστά μάτια και χείλη. Στο έδειχνα, μα εσύ ταξίδευες με το μυαλό σου γεμάτο σιγουριά κι αδιαφορία.

Και τώρα που οι κόκκινες γραμμές μου από καιρό ξεπεράστηκαν, τόρα που τα όρια μου από καιρό καταπατήθηκαν, τώρα που η υπομονή κι οι αντοχές τελείωσαν, τώρα που το πλήρωμα του χρόνου ήρθε… Τώρα δες πόσο αθόρυβα μπορεί να χαθεί, ότι δεν πίστευες ποτέ πως θα χάσεις. Τώρα δες πώς μια στιγμή είναι αρκετή για να γλιστρήσουν απ’ τα χέρια σου όσα πίστευες πως κρατούσες σφιχτά. Κάτσε και κοίτα τώρα πώς φεύγουν οι δεδομένοι…

 

Της Κικής Γιοβανοπούλου

https://gynaikaeimai.com

Bluebird

 

Bluebird

Έχω χάσει την ισορροπία

Σταδιακά διαλύω

Κατεβαίνοντας από αυτήν την εύθραυστη κρούστα

Έπεσα συντριβή στο δάπεδο από μπετόν

Τα λόγια μου αιμορραγούν

Τα χέρια μου είναι μούδιασμα

Καίω το κερί τα μεσάνυχτα

Απλώς για να επιβιώσεις μέσα από αυτήν την ημέρα

Ψευδαισθήσεις ή πραγματικότητα

Βλέπω τα σκοτεινά σύννεφα να διαλύονται

Bluebird, πηγαίνετε έτσι;

Μπορεις να δεις?

Σας απλώνω τα χέρια μου

Αν μπορούσες να ακούσεις προσεκτικά

Τα λόγια μου θα συνοψιστούν στον ρυθμό του καρδιακού σας παλμού

Και σε φέρνω κοντά μου

Λαχταρώ διαρκώς την αυγή

Όταν αυτό το φως θα ξεπεράσει αυτόν τον βανδαλισμό

Σύμφωνα με το νόμο της καθαρής δυνατότητας,

Η πίστη μου αντηχεί για την επιστροφή σας

Πού είσαι το bluebird μου;

Ήταν άλλη μια μέρα,

Το μυαλό μου είναι κλειδωμένο σε υπαρξιακό ennui

Πίσω από τις υψηλές προμαχώνες

Δεν μπορώ να σπάσω

Πεινάω για μια μικρή ματιά στη σκιά σας ξανά

Θα κατευθυνθείτε με αυτόν τον τρόπο;

Ή αναχωρήστε από το μυαλό μου προς μια άγνωστη κατεύθυνση,

Με αφήνει απελπιστικά στον πόνο

Θα με πάρετε σπίτι;

Στον κόσμο σου,

Όπου οι καταιγίδες έχουν φύγει και οι ουρανοί είναι μπλε

Τα δάκρυά μου θα ξεπλύνουν όλες τις ουλές μου

Όταν θα με βρεις

Και θα σε βρω

- Shubhangi Rawat

https://shubhangirawat.wordpress.com/

Μια συμβουλή: Χάνοντας από τη κρίση το πολύτιμο καφενείο μας

 

Μια συμβουλή: 

Χάνοντας από τη κρίση το πολύτιμο καφενείο  μας


Αγαπητή Kally,

Ελπίζω το μήνυμά μου να σας βρίσκει καλά. 

Θα ήθελα να σας ενημερώσω για την κατάστασή μου και ίσως να ζητήσω τις προτάσεις σας για το πώς να βελτιώσετε και να προχωρήσετε από εδώ. 

Όπως γνωρίζετε, είχα ένα μικρό καφενείο με τον άντρα μου στη γειτονιά μου. Πριν συμβεί η πανδημία, δυσκολευόμασταν λίγο να καλύψουμε τα πάντα, αλλά ποτέ δεν σκεφτήκαμε να τα παρατήσουμε. Το καφενείο είναι σαν το παιδί μας αφού δεν είχαμε ποτέ παιδιά. Μας ενοχλεί να το κλείσουμε κατά τη διάρκεια του κλειδώματος και τώρα ίσως να μην το ανοίξουμε ξανά. Ο ιδιοκτήτης θέλει να αυξήσει το ενοίκιο και ναι, ακόμη και σε τέτοιες στιγμές. Έχουμε πάει στο δημοτικό συμβούλιο, αλλά μας απέστρεψαν επειδή είναι ιδιωτική ιδιοκτησία. Είμαι στο μυαλό μου αν πρέπει να ανοίξουμε ξανά ή να παραμείνουμε κλειστοί μέχρι τις καλύτερες στιγμές. Εάν ανοίξουμε ξανά, φοβάμαι ότι θα αδειάσουμε τις αποταμιεύσεις ζωής μας μόνο για ενοικίαση και μάρκετινγκ. 

Πριν μιλήσουμε με τον δικηγόρο μας, κάνω μια τελευταία προσπάθεια για να μάθω αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω. Ξέρω ότι έχετε πολλές ιδέες και σας αρέσει να βοηθάτε τους ανθρώπους. Ίσως μπορείτε να βοηθήσετε δίνοντας μερικές ιδέες για να σώσουμε την επιχείρησή μας; 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Με εκτίμηση, 
Jodie C


Γεια σου Τζούντι,

Λυπάμαι που ακούω ότι η επιχείρησή σας και η ζωή σας έχουν επηρεαστεί από την τρέχουσα κατάσταση. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό, ωστόσο, κάποιοι όπως εσείς το έχουν χειρότερο από άλλους. Αλλά μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα που έχουν χειρότερα από εμάς. 

Όπως αναφέρατε ότι το καφενείο σας δυσκολευόταν να ανταποκριθεί πριν από την πανδημία, νομίζω ότι πρέπει να το εξετάσουμε πιο προσεκτικά. Ελπίζω να έχετε τις επαφές των τακτικών πελατών σας για να πραγματοποιήσετε μια έρευνα. Εάν δεν έχετε τις επαφές τους, είναι εντάξει. Μπορείτε να δημοσιεύσετε μια έρευνα στο Facebook στην ομάδα γειτονιάς ή στην ομάδα Whatsapp. Οι ερωτήσεις σας πρέπει να προβληματιστούν σχετικά με το φαγητό, την ατμόσφαιρα και την εξυπηρέτηση πελατών. Επιτρέψτε μου να δώσω μερικά παραδείγματα για να ξεκινήσω το "brainstorming" σας.

Φαγητό:
Ποιότητα / Φρεσκάδα
Ποσότητα 
Γεύση 
Πιο αρεστό πιάτο Πιο 
αρεστό πιάτο 

Περιβάλλον:
Καθαριότητα  Ώρες λειτουργίας
επιπέδου θορύβου

Εξυπηρέτηση πελατών:
Πού έχουν ακούσει για το καφέ σας;
Προσβασιμότητα στο cafe σας
στάση του προσωπικού σας
Point Τιμή 

Μην χτυπήσετε τον εαυτό σας αν λάβετε κακά σχόλια. Να είστε ευγνώμονες για κάθε είδους ανατροφοδότηση, γιατί αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να σας υποστηρίζουν για να κάνετε αλλαγές, αντί να σας αγνοούν εντελώς. 

Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που έχετε, σκεφτείτε τις αλλαγές που πρέπει να κάνετε. Με το ρυθμό αύξησης της καφετέριας σας, η μεγαλύτερη απόφαση που πρέπει να λάβετε είναι αν θα συνεχίσετε να διατηρείτε ένα φυσικό κατάστημα ή να μετακινήσετε το πάθος σας στο διαδίκτυο. Ναι, δεν χρειάζεται να σταματήσετε εντελώς. Μετακινώντας την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο, δεν χρειάζεται να έχετε την ευθύνη του ενοικίου. Έχετε ήδη τον απαραίτητο εξοπλισμό κουζίνας που μπορείτε να εγκαταστήσετε ξανά στο σπίτι σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να εστιάσετε και να ξεκινήσετε με τα πιο αγαπημένα τρόφιμα των δεδομένων της έρευνας. Με το κλείδωμα ενεργοποιημένο και απενεργοποιημένο, μπορεί να είναι δύσκολο να προβλεφθεί εάν μπορείτε ακόμη και να ανοίξετε το καφέ σας την επόμενη εβδομάδα. 

Μόλις σταθεροποιηθεί η κατάσταση, (σίγουρα) μπορείτε να αρχίσετε να βλέπετε τα δεδομένα της έρευνας σχετικά με την προσβασιμότητα στο καφέ σας και αν αξίζει να μείνετε στην ίδια τοποθεσία ή ίσως πρέπει να μετακινήσετε γειτονιές εάν θέλετε ακόμα να έχετε ένα φυσικό μέρος για να τρέξετε το καφέ σας. 

Οι άνθρωποι είναι προσαρμόσιμοι και ανθεκτικοί, θα το επιβιώσουμε μαζί. Συνεχίστε λοιπόν να αλλάζετε και να κάνετε ιδέες με ιδέες μέχρι να βρείτε μια λύση (ή πολλές λύσεις) που σας ταιριάζει. 

Μην παραιτηθείτε από το όνειρό σας. Να προσέχεις.

Με εκτίμηση,
Kally@MiddleMe.net\

https://middleme.net/

Κάταγμα ισχίου: Ποιες γυναίκες κινδυνεύουν περισσότερο

 Κάταγμα ισχίου: Ποιες γυναίκες κινδυνεύουν περισσότερο

Κάταγμα ισχίου: Ποιες γυναίκες κινδυνεύουν περισσότερο

Μελέτες έχουν δείξει ότι η παχυσαρκία δρα προστατευτικά έναντι του κινδύνου για κάταγμα ισχίου.

Νέα έρευνα Φινλανδών επιστημόνων κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η παχυσαρκία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στον κίνδυνο για κάταγμα ισχίου.

Στην 25ετή μελέτη του πανεπιστημίου της Ανατολικής Φινλανδίας για τους Παράγοντες Κινδύνου και την Πρόληψη της Οστεοπόρωσης (Osteoporosis Risk Factor and Prevention – OSTPRE) συμμετείχαν 12.715 γυναίκες.

Οι ερευνητές παρακολούθησαν γυναίκες που γεννήθηκαν στο Κουόπιο της Φινλανδίας από το 1932 έως το 1941. Όταν πέρασε η 25ετία, οι επιστήμονες μελέτησαν στοιχεία αναφορικά με τον Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) στην ηλικία των 58 ετών και τον κίνδυνο πρόωρου κατάγματος του ισχίου μέχρι την ηλικία των 70 ετών. Επιπλέον, ανέλυσαν τη σχέση του ΔΜΣ στην ηλικία των 70 με τον κίνδυνο κατάγματος του ισχίου αργότερα στη ζωή, μέχρι την ηλικία των 83 ετών.

Οι συμμετέχουσες χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες σύμφωνα με το βάρος τους: 39,6% με φυσιολογικό βάρος (ΔΜΣ 25 και κάτω), 40% υπέρβαρες (ΔΜΣ 25-29,9) και 19,9% παχύσαρκες (ΔΜΣ 30 και πάνω). Μια μικρή ομάδα 0,5% ήταν κάτω από το φυσιολογικό βάρος, ενώ το γήρας διαδραμάτισε ρόλο στην αύξηση του ΔΜΣ: σε ηλικία 70 ετών, το 33,4% των γυναικών ήταν φυσιολογικού βάρους, το 40,9% ήταν υπέρβαρες και το 25,7% παχύσαρκες.

Τα στοιχεία σχετικά με τα κατάγματα του ισχίου, τους μηχανισμούς τραυματισμού και τη θνησιμότητα συλλέχθηκαν από τα εθνικά μητρώα υγείας.

Σε όλες τις ομάδες ο κίνδυνος κατάγματος ισχίου αυξήθηκε με την ηλικία. Ωστόσο, ο κίνδυνος πρόωρου κατάγματος αυξήθηκε ταχύτερα στις παχύσαρκες γυναίκες και πιο αργά στις υπέρβαρες γυναίκες.

Ο κίνδυνος έφτασε το 1% στις παχύσαρκες γυναίκες στην ηλικία των 66,7 ετών, ενώ στις υπέρβαρες 5,1 χρόνια αργότερα, στην ηλικία των 71,8.

Ακολούθως, ο κίνδυνος αυξήθηκε στις παχύσαρκες γυναίκες στο 2% και 4% σε 2,1 και 1,3 χρόνια νωρίτερα σε σύγκριση με τις υπέρβαρες.

Οι διαφορές των ομάδων μειώθηκαν με τη γήρανση.

Σε παχύσαρκες γυναίκες, η θνησιμότητα που σχετίζεται με κάταγμα ισχίου πέντε χρόνια μετά το περιστατικό ήταν περίπου 1,5 φορές υψηλότερη.

Μετά από περίπου 75 χρόνια, ο κίνδυνος κατάγματος του ισχίου αυξήθηκε ταχύτερα στις αδύνατες γυναίκες με ΔΜΣ προς το χαμηλότερο άκρο του φυσιολογικού βάρους. Οι γυναίκες στα όρια μεταξύ φυσιολογικού βάρους και υπέρβαρου είχαν τον μικρότερο κίνδυνο μέχρι την τρίτη ηλικία.

Στο πλαίσιο της μελέτης, οι συμμετέχουσες υποβλήθηκαν σε μέτρηση οστικής πυκνότητας DXA στο ισχίο ενώ πραγματοποιήθηκε παρακολούθηση ενός υπο-δείγματος 3.136 γυναικών. Κατά την έναρξη, οι παχύσαρκες γυναίκες είχαν κατά μέσο όρο την υψηλότερη οστική πυκνότητα, αλλά η μείωση ήταν σημαντικά ταχύτερη.

Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό έντυπο Osteoporosis International.

https://www.onmed.gr/

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

5 Συμβουλές εργασίας για την προώθηση προϊόντων θυγατρικών

 5 Συμβουλές εργασίας για την προώθηση προϊόντων θυγατρικών



Οταν ξεκινάτε μια καριέρα ως έμπορος θυγατρικών, πρέπει να έχετε ένα προϊόν που να ταιριάζει με τη θέση σας για προώθηση. Όπως εάν η θέση σας είναι μόδα, τα προϊόντα που μπορείτε να προωθήσετε για πωλήσεις θυγατρικών μπορεί να είναι ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ. Εάν η θέση σας σχετίζεται με την ομορφιά, μπορείτε να προωθήσετε το μακιγιάζ και άλλα παρόμοια προϊόντα.

Αλλά, εάν βρίσκεστε σε μια θέση που είναι ήδη γεμάτη με γνωστούς εμπόρους θυγατρικών, πώς μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα θυγατρικών σας και να κάνετε τους ανθρώπους να το αγοράσουν με τον σύνδεσμό σας;

Ακολουθούν 5 από τις καλύτερες συμβουλές εργασίας που μπορείτε να κάνετε για να προωθήσετε τους συνδέσμους συνεργατών σας:

# 1 κριτική

Εάν θέλετε κάτι να πουλήσει, πρέπει να του δώσετε μια πολύ λεπτομερή και κατανοητή κριτική που θα ωθήσει τους ανθρώπους να το αγοράσουν. Η τέλεια κριτική πρέπει να είναι ειλικρινής και να αντικατοπτρίζει την προσωπική σας εμπειρία κατά τη χρήση του προϊόντος. Οι άνθρωποι θέλουν μια κριτική που θα τους λέει όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν για το προϊόν και να τους πείσουν να το αγοράσουν.

Εάν πρόκειται να ελέγξετε ένα προϊόν, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αξιολογήσεις με αστέρια για να κάνετε περισσότερα άτομα να ελέγξουν την κριτική σας. Μπορείτε να εμφανίσετε αυτές τις βαθμολογίες με αστέρια στις μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιώντας πρόσθετα.

# 2 Χρησιμοποιήστε μετά την προώθηση

Δεν μπορείτε απλώς να ελέγξετε κάτι και να μην προωθήσετε την κριτική σε άτομα. Σε αυτήν την περίπτωση, η ανάρτησή σας θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί για να στοχεύει ορισμένους χρήστες που εξακολουθούν να αποφασίζουν για ένα προϊόν. Η ανάρτησή σας θα πρέπει επίσης να περιέχει λέξεις-κλειδιά που θα καταγράφονται σε μηχανές αναζήτησης, όπως "Best Product X" και ούτω καθεξής.

Εάν θα κάνετε άρθρα How-to, λειτουργούν επίσης καλά στην προώθηση προϊόντων. Συχνά λαμβάνουν υψηλά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης και φέρνουν σίγουρα άτομα στον ιστότοπό σας.

# 3 Δημοσιεύσεις με κουπόνι

Εκτός από κριτικές και άρθρα, μπορείτε σίγουρα να κάνετε μια μεγάλη εντύπωση για τα προϊόντα θυγατρικών σας. Κάθε φορά που οι αναγνώστες βλέπουν ένα προϊόν με μια προσφορά κουπονιού, σίγουρα θα κάνουν κλικ σε αυτό, ειδικά αν η προσφορά κουπονιού τους προσφέρει τεράστιες εκπτώσεις.

Να θυμάστε πάντα ότι αν θέλετε η μέτρηση της πώλησής σας, η ανάρτησή σας θα πρέπει να εμπνεύσει τον πελάτη να χρησιμοποιήσει τον σύνδεσμο και τον κωδικό σας, διαφορετικά η πώληση δεν θα λειτουργήσει.

Εάν ακολουθήσετε αυτήν τη διαδρομή, ενημερώστε πάντα τη λίστα κωδικών κουπονιών.

# 4 Δώστε μια ανάρτηση

 Ανεξάρτητα από το είδος της ανάρτησης που θα κάνετε, αυτές οι δημοσιεύσεις θα πρέπει να προβάλλονται εκ νέου. Εκτός από τη χρήση SEO, μπορείτε να δώσετε στην ανάρτησή σας κάποια επιπλέον προσοχή, προβάλλοντάς την στην κορυφή του ιστότοπου ή κάνοντάς την μια επιλεγμένη ανάρτηση.

Το WordPress έχει αυτήν την επιλογή που σας επιτρέπει να κολλήσετε μια συγκεκριμένη ανάρτηση πάνω από το ιστολόγιο. Εάν δεν χρησιμοποιείτε το WordPress, άλλοι ιστότοποι ιστολογίου διαθέτουν προσθήκες που επιτρέπουν αυτήν τη λειτουργία.

# 5 Χρησιμοποιήστε πανό

Όταν τώρα αρχίζετε να παρατηρείτε ότι λαμβάνετε επισκεψιμότητα για το ιστολόγιό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πανό για την προώθηση των προϊόντων θυγατρικών σας. Ωστόσο, όταν κάνετε αυτήν τη μέθοδο, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα πανό σας δεν θα κατακλύσουν τον ιστότοπό σας και τους επισκέπτες σας. Θα πρέπει επίσης να τα τοποθετήσετε στις σωστές περιοχές, ώστε οι αναγνώστες να γνωρίζουν ποιο προϊόν εμφανίζεται.

Εάν δεν σας αρέσουν τα πανό (δεν είναι πολλοί οπαδοί τους), δοκιμάστε να εμφανιστεί ένα αναδυόμενο μήνυμα. Συνήθως ένα αναδυόμενο μήνυμα λειτουργεί καλύτερα για τους περισσότερους ιστότοπους εφόσον δεν εμφανίζονται συνεχώς.

συμπέρασμα

Το μάρκετινγκ θυγατρικών απαιτεί πολλή δοκιμή και λάθος για να βρείτε τη σωστή στρατηγική που λειτουργεί για τη θέση και το στυλ σας. Με αυτές τις συμβουλές εργασίας, είμαι βέβαιος ότι μπορείτε να κάνετε τα προϊόντα συνεργατών σας να κερδίσουν τόνους πωλήσεων μόλις καταλάβετε πώς να τα συνδυάσετε με το στυλ σας.

https://middleme.net/

FOLIES BERGÈRE: ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ

 FOLIES BERGÈRE: ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ

Στις 30 Νοεμβρίου 1886 , το The Folies Bergère πραγματοποίησε την πρώτη του εμφάνιση στο Παρίσι. Βρίσκεται στην οδό 32 rue Richer στο 9ο διαμέρισμα και ονομάστηκε Folies Trévise τότε, ολοκληρώθηκε ως όπερα από τον αρχιτέκτονα Plumeret το 1869. Ο χώρος ήταν στο αποκορύφωμα της δημοτικότητάς του από το Belle quepoque του 1890 έως το Années Folles του 1920 . Κατ 'αρχάς, οι εκπομπές του περιελάμβαναν οπερέτες, κόμικ, δημοφιλή τραγούδια και γυμναστική, και μερικά χρόνια αργότερα έγινε το Folies Bergère (η εξωφρενική Shepherdess) που δανείστηκε το όνομα του κοντινού rue Bergère. Το Belle Époque ήταν μια περίοδος ειρήνης και αισιοδοξίας που προκάλεσε η βιομηχανική πρόοδος και πολιτισμικά πλούσια. Από την αρχή, υπήρχε«Μια γενικά καλοπροαίρετη προσπάθεια εκ μέρους των νέων ηγετών της Δημοκρατίας να προωθήσει έναν αστικό παράδεισο για πλούσιους και φτωχούς, με αποτέλεσμα μόνο οι εύποροι να έχουν το χρόνο, την ενέργεια και τα χρήματα για να απολαύσουν τις Μουσικές Αίθουσες, τα τσίρκα , θέατρα και εκθέσεις που προορίζονται για μια πιο «δημοκρατική» συμμετοχή . " (Charles Rearick, ανασκόπηση του «Pleasures of the Belle Epoque: Ψυχαγωγία και γιορτινή του Adam Parfrey: Ψυχαγωγία και γιορτή στη Γαλλία», στο Performing Arts Journal , Τόμος 10, Νο. 1, 1986).

Υπήρχε, ωστόσο, αρκετά λαϊκιστική ποιότητα σε μέρη όπως το Folies. Όπως και το καμπαρέ Moulin Rouge, επέτρεψε στην πραγματικότητα άτομα από όλα τα κοινωνικά στρώματα να αναμειχθούν. Το 1886, ο διευθυντής του Folies Bergère Édouard Marchand παρουσίασε ένα νέο είδος εκπομπής, την κριτική της αίθουσας μουσικής, η οποία στη συνέχεια αναπτύχθηκε από το 1918 από τον Paul Derval φέρνοντας τα λεγόμενα «μικρά γυμνά κορίτσια» του σε υπερβολικά κοστούμια, σετ και εφέ και έγιναν η νέα «μάρκα» του τόπου. Το Folies Bergère εξυπηρετούσε έναν ασυνήθιστο συνδυασμό πελατών. Ήταν ένα μοντέρνο μέρος κοινωνικοποίησης για τους λιτανίτες του Παρισιού, το οποίο καταγράφηκε στο γνωστό A Bar στο Folies Bergère (1882) του Manet   , ενώ ήταν ένα άθλιο καταφύγιο για ικανοποίηση κακών: «Στο απέραντο λόμπι που οδηγεί στον κυκλικό περίπατο, όπου περιστρέφεται το κοσμικά ντυμένο πορτ-μπαγκάζ, αναμειγνύεται με το σκοτεινό κοστούμι ανδρών, μια ομάδα γυναικών περίμενε τις νέες αφίξεις μπροστά από έναν από τους τρεις μετρητές, πάνω από τους οποίους προεδρεύονταν τρεις επιφανειακοί πωλητές ποτών και αγάπη. Πίσω τους, ψηλοί καθρέφτες αντανακλούσαν την πλάτη τους και τα πρόσωπα των περαστικών ». (Guy de Maupassant, Bel Ami (1885), trans Margaret Mauldon, Oxford University University, 2001). «Είναι εκπληκτικά και υπέροχα όταν περπατούν σε ζευγάρια κατά μήκος του ημικυκλικού περιπάτου της αίθουσας, σε σκόνη και ρουζ, τα μάτια τους πνίγηκαν σε μια θαμπάδα από απαλό μπλε χρώμα, τα χείλη τους διαμορφώνονταν σε ένα έντονο κόκκινο, το στήθος προεξέχει προς τα εμπρός σε μια σφιχτή μέση , φυσώντας ένα τσίμπημα opopanax - ενώ τους αρέσει ο εαυτός τους - το οποίο συνδυάζεται με το δυνατό άρωμα των μασχάλων τους και το πολύ λεπτό άρωμα ενός λουλουδιού που πεθαίνει στο κορσάζ τους. " ( JK Huysmans, Parisian Sketches , trans. Richard Griffiths, Fortune Press, 1960).

Παρά αυτές τις απεικονίσεις, το Folies Bergère ήταν στην πραγματικότητα ένα μέρος για την ισότητα των φύλων. Μέχρι το 1882, ο χώρος εστίαζε σαφώς σε γυναίκες πελάτες, καθώς το βραδινό του πρόγραμμα ψυχαγωγίας εμφανίστηκε στο La Gazette des femmes , μια φεμινιστική έκδοση που προωθεί τα πολιτιστικά επιτεύγματα των γυναικών στη  λογοτεχνία και τις  τέχνες. Στο The Praise of Paris (1893), ο ταξιδιωτικός συγγραφέας Theodore Child επεσήμανε το γεγονός ότι άνδρες και γυναίκες διαφόρων τάξεων παρακολούθησαν ιδρύματα όπως το Folies Bergère:«Η συναυλία του καφέ έχει γίνει η κύρια απόσπαση της προσοχής των Παρισίων τόσο της κατώτερης όσο και της μεσαίας τάξης… οι μουσικές αίθουσες είναι πάντα γεμάτες. Οι καταστηματάρχες της γειτονιάς, οι σύζυγοί τους, και οι κόρες τους, οι μάγειρες και οι υπάλληλοί τους, οι εργάτες, οι πλυντήρια, τα κορίτσια που εργάζονται όλη μέρα σε εργοστάσια, όλοι υποστηρίζουν σταθερά τις καφετέριες-συναυλίες κάθε νύχτα.

Μια άλλη διάσταση του κοσμοπολιτισμού και της φυλετικής ποικιλομορφίας των Folies Bergère έγινε ορατή μια δεκαετία αργότερα. Το 1926, η Josephine Baker, μια αφρικανική-αμερικανική παράσταση αποδήμων έγινε μια νυχτερινή αίσθηση με το ερωτικό της σόου «danse sauvage», φορώντας ένα αφρώδες κοστούμι φτιαγμένο αποκλειστικά από τεχνητή φούστα μπανάνας και χάντρες στο λαιμό της. Στο πολυεθνικώς προσανατολισμένο Παρίσι της δεκαετίας του 1920, η αυξανόμενη καλλιτεχνική τάση  «Ο σουρεαλισμός, με την απόστασή του για την αποικιακή κυριαρχία, απολάμβανε μια αμοιβαία επωφελής διασταύρωση με μαύρη πολιτιστική αντίσταση, όπως υποδηλώνεται από τη φιλία μεταξύ του André Breton και του ποιητή της Μαρτινίκα και πνευματικός Aime Césaire.

Πράγματι, μόνο στη φιλελεύθερη ατμόσφαιρα του μποέμικου Παρισιού θα μπορούσε να αναπτυχθεί η δημιουργική ιδιοφυΐα του μαύρου κυνηγιού Josephine Baker, η εποχή της τζαζ και η «νεροφιλία» βοηθώντας να απελευθερώσει την Ευρώπη από τη στείρα αποκλειστικότητα της. (Partha Mitter, «Decentering Modernism: History Art and Avant-Garde Art from the Periphery», The Art Bulletin , τόμος 90, No. 4, Dec., 2008). Η δημοτικότητα του Baker στα μέσα της δεκαετίας του 1920 συνέπεσε επίσης με το  Exposition des Arts Décoratifs  που ενέπνευσε τον όρο «Art Deco», σε πολλά μέρη επηρεασμένο επίσης από τη μη δυτική, προ-μοντέρνα τέχνη από όλο τον κόσμο. Σε μια εποχή ταξιδιών και διεθνών συνδέσεων, οι παραστάσεις στο Folies Bergère γιόρτασαν το  à la mode εξωτικές επιρροές, η πολιτιστική ποικιλομορφία και η ανοιχτή σκέψη που προκαλούνται από ένα ευνοϊκό οικονομικό κλίμα. Ήταν αυτή η προσαρμοστικότητα στις μεταβαλλόμενες εποχές που μετέτρεψαν το Folies σε  μια  διαρκή  και  επιτυχημένη εμπορική επιχείρηση. 

 https://artlark.org/

Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια

  Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια NDP Εδινε μάχη με διάφορα προβλήματα υγείας τους τελευταίους μήνες Έφυγε ...