Αγαπητή Kally,
Ελπίζω το μήνυμά μου να σας βρίσκει καλά.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω για την κατάστασή μου και ίσως να ζητήσω τις προτάσεις σας για το πώς να βελτιώσετε και να προχωρήσετε από εδώ.
Όπως γνωρίζετε, είχα ένα μικρό καφενείο με τον άντρα μου στη γειτονιά μου. Πριν συμβεί η πανδημία, δυσκολευόμασταν λίγο να καλύψουμε τα πάντα, αλλά ποτέ δεν σκεφτήκαμε να τα παρατήσουμε. Το καφενείο είναι σαν το παιδί μας αφού δεν είχαμε ποτέ παιδιά. Μας ενοχλεί να το κλείσουμε κατά τη διάρκεια του κλειδώματος και τώρα ίσως να μην το ανοίξουμε ξανά. Ο ιδιοκτήτης θέλει να αυξήσει το ενοίκιο και ναι, ακόμη και σε τέτοιες στιγμές. Έχουμε πάει στο δημοτικό συμβούλιο, αλλά μας απέστρεψαν επειδή είναι ιδιωτική ιδιοκτησία. Είμαι στο μυαλό μου αν πρέπει να ανοίξουμε ξανά ή να παραμείνουμε κλειστοί μέχρι τις καλύτερες στιγμές. Εάν ανοίξουμε ξανά, φοβάμαι ότι θα αδειάσουμε τις αποταμιεύσεις ζωής μας μόνο για ενοικίαση και μάρκετινγκ.
Πριν μιλήσουμε με τον δικηγόρο μας, κάνω μια τελευταία προσπάθεια για να μάθω αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω. Ξέρω ότι έχετε πολλές ιδέες και σας αρέσει να βοηθάτε τους ανθρώπους. Ίσως μπορείτε να βοηθήσετε δίνοντας μερικές ιδέες για να σώσουμε την επιχείρησή μας;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση,
Jodie C
Γεια σου Τζούντι,
Λυπάμαι που ακούω ότι η επιχείρησή σας και η ζωή σας έχουν επηρεαστεί από την τρέχουσα κατάσταση. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό, ωστόσο, κάποιοι όπως εσείς το έχουν χειρότερο από άλλους. Αλλά μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα που έχουν χειρότερα από εμάς.
Όπως αναφέρατε ότι το καφενείο σας δυσκολευόταν να ανταποκριθεί πριν από την πανδημία, νομίζω ότι πρέπει να το εξετάσουμε πιο προσεκτικά. Ελπίζω να έχετε τις επαφές των τακτικών πελατών σας για να πραγματοποιήσετε μια έρευνα. Εάν δεν έχετε τις επαφές τους, είναι εντάξει. Μπορείτε να δημοσιεύσετε μια έρευνα στο Facebook στην ομάδα γειτονιάς ή στην ομάδα Whatsapp. Οι ερωτήσεις σας πρέπει να προβληματιστούν σχετικά με το φαγητό, την ατμόσφαιρα και την εξυπηρέτηση πελατών. Επιτρέψτε μου να δώσω μερικά παραδείγματα για να ξεκινήσω το "brainstorming" σας.
Φαγητό:
Ποιότητα / Φρεσκάδα
Ποσότητα
Γεύση
Πιο αρεστό πιάτο Πιο
αρεστό πιάτο
Περιβάλλον:
Καθαριότητα Ώρες λειτουργίας
επιπέδου θορύβου
Εξυπηρέτηση πελατών:
Πού έχουν ακούσει για το καφέ σας;
Προσβασιμότητα στο cafe σας
στάση του προσωπικού σας
Point Τιμή
Μην χτυπήσετε τον εαυτό σας αν λάβετε κακά σχόλια. Να είστε ευγνώμονες για κάθε είδους ανατροφοδότηση, γιατί αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να σας υποστηρίζουν για να κάνετε αλλαγές, αντί να σας αγνοούν εντελώς.
Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που έχετε, σκεφτείτε τις αλλαγές που πρέπει να κάνετε. Με το ρυθμό αύξησης της καφετέριας σας, η μεγαλύτερη απόφαση που πρέπει να λάβετε είναι αν θα συνεχίσετε να διατηρείτε ένα φυσικό κατάστημα ή να μετακινήσετε το πάθος σας στο διαδίκτυο. Ναι, δεν χρειάζεται να σταματήσετε εντελώς. Μετακινώντας την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο, δεν χρειάζεται να έχετε την ευθύνη του ενοικίου. Έχετε ήδη τον απαραίτητο εξοπλισμό κουζίνας που μπορείτε να εγκαταστήσετε ξανά στο σπίτι σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να εστιάσετε και να ξεκινήσετε με τα πιο αγαπημένα τρόφιμα των δεδομένων της έρευνας. Με το κλείδωμα ενεργοποιημένο και απενεργοποιημένο, μπορεί να είναι δύσκολο να προβλεφθεί εάν μπορείτε ακόμη και να ανοίξετε το καφέ σας την επόμενη εβδομάδα.
Μόλις σταθεροποιηθεί η κατάσταση, (σίγουρα) μπορείτε να αρχίσετε να βλέπετε τα δεδομένα της έρευνας σχετικά με την προσβασιμότητα στο καφέ σας και αν αξίζει να μείνετε στην ίδια τοποθεσία ή ίσως πρέπει να μετακινήσετε γειτονιές εάν θέλετε ακόμα να έχετε ένα φυσικό μέρος για να τρέξετε το καφέ σας.
Οι άνθρωποι είναι προσαρμόσιμοι και ανθεκτικοί, θα το επιβιώσουμε μαζί. Συνεχίστε λοιπόν να αλλάζετε και να κάνετε ιδέες με ιδέες μέχρι να βρείτε μια λύση (ή πολλές λύσεις) που σας ταιριάζει.
Μην παραιτηθείτε από το όνειρό σας. Να προσέχεις.
Με εκτίμηση,
Kally@MiddleMe.net\
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου