Από την έναρξη της πανδημίας, οι κλήσεις Zoom ή οι βιντεοδιασκέψεις έχουν γίνει μέρος της επαγγελματικής ζωής, επειδή οι άνθρωποι εργάζονται από το σπίτι. Σχεδόν κάθε δραστηριότητα που απαιτείται για τη λειτουργία μιας επιχείρησης μπορεί να γίνει στο Zoom, διατηρώντας παράλληλα όλους ασφαλείς.

Ωστόσο, οι συνομιλίες μέσω βίντεο έχουν αποτυχίες, ειδικά εάν το θέμα που θα συζητηθεί είναι περίπλοκο, όπως απολύσεις ή αξιολογήσεις. Όχι μόνο οι συζητήσεις θα αισθάνονται απρόσωπες, αλλά η συνομιλία σας μπορεί επίσης να ακουστεί από άλλα άτομα στο σπίτι ή όπου εργάζεται ο υπάλληλος.

Δεδομένου ότι η απομακρυσμένη εργασία αποτελεί πλέον μέρος της επαγγελματικής ζωής, οι συνομιλίες βίντεο στο Zoom είναι αναπόφευκτες ανεξάρτητα από το μήνυμα. Εάν πρέπει να μιλήσετε για ένα δύσκολο θέμα ή να κάνετε μια βαθιά συζήτηση με έναν συνάδελφο, ακολουθούν 5 συμβουλές που μπορούν να σας κάνουν πιο εύκολο να το χειριστείτε:

Προετοιμαστείτε πριν από τη συνομιλία σας

Πριν από οποιαδήποτε συζήτηση ή συζήτηση, είναι απαραίτητο να έχετε τα πάντα έτοιμα, όπως τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν στις συζητήσεις και άλλα έγγραφα που θα χρειαστεί να δει η ομάδα. Εάν δυσκολεύεστε να μιλήσετε μπροστά στην κάμερα, αφιερώστε λίγο χρόνο για να εξασκηθείτε με την κάμερα απενεργοποιημένη λίγα λεπτά πριν την κλήση ή κάντε μια παρωδία συζήτηση με έναν συνάδελφο μια μέρα πριν από την κλήση Zoom.

Μην καθυστερείτε την κλήση

Εάν ζητήσετε μια κλήση Zoom για ένα ευαίσθητο θέμα, φροντίστε να μην το καθυστερήσετε. Προγραμματίστε το όσο το δυνατόν νωρίτερα για να μειώσετε την ένταση ή το άγχος στις συνομιλίες και βεβαιωθείτε ότι όλοι θα επικεντρωθούν στις συζητήσεις.

Όταν έχετε το πρόγραμμα συνάντησης του Zoom, μείνετε στην ώρα σας και εστιάστε στην ατζέντα, ώστε όλα να επιλυθούν στην κλήση.

Σκεφτείτε την κλήση ως προσωπική συνάντηση

Το να μιλάς σε κάποιον μέσω κλήσης Zoom δεν διαφέρει από το να του μιλάς προσωπικά στο γραφείο. η μόνη διαφορά είναι ότι δεν είσαι στο ίδιο μέρος. Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, βεβαιωθείτε ότι οι στόχοι σας είναι σαφείς και επιτρέψτε στο άλλο άτομο. Με αυτόν τον τρόπο θα διασφαλιστεί ότι όλοι έχουν σαφή κατανόηση του θέματος.

Έχετε έναν μάρτυρα

Εάν πρόκειται να μεταδώσετε άσχημα νέα οποιουδήποτε τύπου ή να πάρετε συνέντευξη από έναν υποψήφιο υπάλληλο, είναι καλύτερο να πάρετε μια μαρτυρία από τον αρχηγό της ομάδας σας ή τον έμπιστο συνάδελφό σας. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ενημερώστε το άλλο άτομο ότι υπάρχει κάποιος που θα συμμετάσχει στην κλήση, ώστε να μην απορρίψει ή αμφισβητήσει τη ρύθμιση. Η ύπαρξη άλλου ατόμου στην κλήση Zoom ενισχύει επίσης τη διαφάνεια.

Να είστε ενήμεροι για το άτομο πίσω από την οθόνη

Ένα από τα μειονεκτήματα των κλήσεων Zoom και άλλων ψηφιακών μέσων επικοινωνίας είναι ότι δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε μια βαθιά σύνδεση με τα άτομα με τα οποία μιλάμε ακόμα κι αν τα βλέπουμε στην οθόνη. Ανεξάρτητα από τη συζήτηση, είναι απαραίτητο να θυμάστε ότι μιλάτε με ένα πραγματικό πρόσωπο. Κατά τη διάρκεια της κλήσης Zoom, είναι καλύτερο να παραμένετε με ενσυναίσθηση και επαγγελματίες, ειδικά εάν μεταφέρετε άσχημα νέα.

Με άλλα λόγια

Οι δύσκολες συζητήσεις είναι αναπόφευκτες στη δουλειά και αγχωτικές και για τα δύο μέρη, είτε στο διαδίκτυο είτε στο γραφείο. Εάν θεωρείτε ότι χρειάζεται να κάνετε μια δύσκολη συζήτηση μέσω του Zoom, μπορείτε να το κάνετε πιο εύκολο για όλους αν προετοιμαστείτε εκ των προτέρων και εξασκηθείτε αν μπορείτε. Μόλις το καταφέρετε, θα είναι πιο εύκολο να περάσετε από οποιαδήποτε κλήση Zoom θα έχετε στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένων των δύσκολων συνομιλιών.

https://middleme.net/