Η εκμάθηση γλωσσών είναι ένας τύπος διαλογισμού
Η εκμάθηση γλωσσών ηρεμεί το μυαλό. Κάποιος πρέπει να αδειάσει το μυαλό του και να βυθιστεί εντελώς στο έργο της εκμάθησης οποιασδήποτε γλώσσας. Η εκμάθηση γλωσσών είναι ο αγαπημένος μου τρόπος για να αποσπάσω την προσοχή μου. Με βοήθησε στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου και με βοήθησε να βρω την εσωτερική γαλήνη. Ο διαλογισμός χαρακτηρίζεται από (α) άδειασμα, (β) ηρεμία και (γ) εκπαίδευση του νου. Η εκμάθηση γλωσσών με βοηθά να τα καταφέρω και τα τρία από αυτά. Οι ακούραστες προσπάθειές μου για επιτυχή εκμάθηση γλωσσών με βοήθησαν κατά τη διάρκεια πολλών ετών να ξεπεράσω πολλά μαθησιακά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένων προβλημάτων προσοχής και δυσλεξίας. Η εκμάθηση γλωσσών έχει βελτιώσει σημαντικά την ανάγνωσή μου, την ορθογραφία, τη λογική λογική, την ακοή, την ομιλία κλπ. Πράγματι, έχει εκπαιδεύσει το μάτι μου για λεπτομέρειες, παρατηρώ πολύ περισσότερα πράγματα από ό, τι παλιά, το μυαλό μου είναι πιο αιχμηρό από ποτέ.
Η εκμάθηση γλωσσών ως τύπος διαλογισμού επιτρέπει σε κάποιον να επιτύχει μια αλλοιωμένη κατάσταση συνείδησης και αυτή η νέα συνείδηση ίσως είναι μόνιμη. Μπορώ να δω πόσο έχει αλλάξει το μυαλό μου από την εκμάθηση γλωσσών. Αυτό μπορεί να αποδοθεί σε δύο παράγοντες. Είμαι πολύ αφοσιωμένος στην επίτευξη της υψηλότερης τελειότητας με ό, τι κι αν επιδιώκω, και αυτό σημαίνει ότι θα επιδιώξω επίσης την αποτελεσματικότητα ανελέητα. Επιπλέον, έχω την ιδιότητα να μην τα παρατάω ποτέ. Όσες φορές και αν απέτυχα προσπαθώντας να πετύχω τους στόχους μου, προσπαθούσα ξανά και ξανά. Η δοκιμή και το λάθος είναι η προσέγγιση που με βοήθησε να εξελιχθώ στο σημείο που είμαι τώρα. Εάν κάποιος επιθυμεί να χρησιμοποιήσει την εκμάθηση γλωσσών ως μέθοδο διαλογισμού, απαιτεί την προαναφερθείσα προσέγγιση. μαθαίνει καλύτερα αν μπορεί να αποδεχτεί την αποτυχία ξανά και ξανά. Η αποτυχία δεν με ενόχλησε ποτέ,
Οι δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων επιταχύνουν τη διαδικασία εκμάθησης γλωσσών. Αν κάποιος μπορεί να λύσει προβλήματα πολύ γρήγορα, μπορεί να μάθει γλώσσες πολύ γρήγορα. Η εκμάθηση γλωσσών περιλαμβάνει την επίλυση πολύ πρακτικών προβλημάτων, όπως το πώς να μάθετε την προφορά, το λεξιλόγιο και τη γραμματική πολύ αποτελεσματικά και πώς να θυμάστε ό, τι έχει τη μεγαλύτερη σημασία. Η μνήμη μου έχει βελτιωθεί ως αποτέλεσμα της εκμάθησης γλωσσών, είναι πολύ πιο εύκολο για μένα στις μέρες μου να θυμάμαι σχετικές πληροφορίες. Αυτό μπορεί επίσης να συμβαίνει επειδή το μυαλό μου ξέρει τι να κάνει, ξέρω τι να προσδιορίσω ως το πιο σημαντικό να θυμάμαι και τι να θεωρώ το λιγότερο σημαντικό για να θυμάμαι. Η απορρόφηση πληροφοριών έχει γίνει ευκολότερη, αλλά αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι λειτουργεί καλύτερα για να δώσει στο μυαλό λίγο χρόνο να επεξεργαστεί όλες τις πληροφορίες, δίνοντας χρόνο στο μυαλό να παίξει με τις πληροφορίες και να τις κοιτάξει με διαφορετικούς τρόπους συνήθως έχει ως αποτέλεσμα οι πληροφορίες να μην αποθηκεύονται με τον πιο αποτελεσματικό δυνατό τρόπο. Έχω μάθει ότι τα διαλείμματα από τη μάθηση είναι καλύτερα από τη συνεχή εκμάθηση χωρίς διάλειμμα, οι έντονες συνεδρίες μελέτης που ακολουθούνται από μεγάλα διαλείμματα συνήθως λειτουργούν καλύτερα.
Ο διαλογισμός περιλαμβάνει την εστίαση σε έναν μόνο στόχο. Αυτό σημαίνει ότι ο διαλογισμός περιλαμβάνει σκόπιμο χαρακτήρα, πρέπει κανείς να γνωρίζει τι επιθυμεί να επιτύχει διαφορετικά θα αποσπάται από αυτόν τον στόχο. Η εντατική μελέτη γλωσσών απαιτεί να έχει κανείς πλήρη επίγνωση του τι επιθυμεί να επιτύχει. Όποτε σπουδάζω γλώσσες, πάντα νιώθω μια έντονη επιθυμία να γίνω μητρική γλώσσα. ανεξάρτητα από το αν η γλώσσα είναι μια νεκρή γλώσσα όπως η λατινική, μια γλώσσα υπό εξαφάνιση ή μια ευρέως ομιλούμενη γλώσσα, θέλω απλώς να μελετήσω εντατικά, έτσι ώστε οι άνθρωποι να με αντιλαμβάνονται ως ιθαγενή. Δεν μου αρέσει η έκφραση "ψεύτικα μέχρι να τα καταφέρεις", επειδή δεν πρόκειται για παραποίηση. όταν επιδιώκω την αυθεντικότητα, δεν απαιτώ ένα ενδιάμεσο στάδιο παραποίησης. Η έντονη επιθυμία μου να γίνω γηγενής είναι ίση με μια έντονη επιθυμία για αυθεντικότητα. Όταν κάποιος μιλά λατινικά με αφύσικο τρόπο, σημαίνει ότι δεν έχει επιδιώξει αρκετά την αυθεντικότητα. Το να ακούγεται σαν μητρική, ανεξάρτητα από το είδος της γλώσσας, απαιτεί αφοσίωση στην αυθεντικότητα, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να υιοθετήσει αυθεντική προφορά, λεξιλόγιο και γραμματική. Επικεντρώθηκα για πολλά χρόνια, ξεκινώντας από το 2009, στη μελέτη του τρόπου επίτευξης αυθεντικής προφοράς σε οποιαδήποτε γλώσσα.
Όταν η προφορά κάποιου δεν είναι τέλεια, σημαίνει ότι η προφορά του είναι αφύσικη, μη αυθεντική, μη γηγενής-αυτά τα τρία επίθετα είναι απλά τρία συνώνυμα επίθετα για να περιγράψουν το αντίθετο του τέλειου. Ποτέ δεν έχω συμβιβαστεί με τίποτα εκτός από την τελειότητα όσον αφορά την προφορά. Έχω συνηθίσει να κάνω λάθη στην προφορά, το πιο σημαντικό είναι να συνεχίσω να διορθώνω τον εαυτό του και να έχω την προθυμία να συνεχίσω να αλλάζω την προφορά του καθώς αποκτά νέες γνώσεις. Κάθε φορά που μελετώ την προφορά των γλωσσών, μου αποκαλύπτονται νέες γνώσεις και είμαι πρόθυμος να απαντήσω σε αυτές τις νέες αποκαλύψεις για να βελτιώσω την προφορά μου. Δεν με πειράζει να αλλάζω ξανά και ξανά γιατί αυτός είναι ο τρόπος για να γίνεις γηγενής. Άλλοι μπορεί να βρουν τη διαδικασία της εκμάθησης ενός απόλυτου χάους καθώς αλλάζω συνέχεια την προφορά, μερικές φορές ακόμη και εμπρός, αλλά αποδεχόμενος αυτό το χάος, μαθαίνω να ξεχωρίζω το σωστό και το λάθος. Η προθυμία για πειράματα είναι πολύ σημαντική για τη μελέτη της φωνολογίας, μια στάση που αντιτίθεται στη δοκιμή και το λάθος οδηγεί συνήθως σε στασιμότητα. Συχνά έχω ξεκινήσει εντελώς με λανθασμένες υποθέσεις σχετικά με την προφορά μιας γλώσσας, αλλά συνεχίζω να εσωτερικεύω νέες πληροφορίες και όσο περνά ο καιρός, μαθαίνω να υιοθετώ τη σωστή προφορά. Η υπόθεση με την οποία ξεκινά κανείς δεν είναι απαραίτητα το ίδιο συμπέρασμα με το οποίο θα καταλήξει τελικά, απλά πρέπει να ακολουθήσει τα στοιχεία. μια στάση που αντιτίθεται στη δοκιμή και το λάθος συνήθως οδηγεί σε στασιμότητα. Συχνά έχω ξεκινήσει εντελώς με λανθασμένες υποθέσεις σχετικά με την προφορά μιας γλώσσας, αλλά συνεχίζω να εσωτερικεύω νέες πληροφορίες και όσο περνά ο καιρός, μαθαίνω να υιοθετώ τη σωστή προφορά. Η υπόθεση με την οποία ξεκινά κανείς δεν είναι απαραίτητα το ίδιο συμπέρασμα με το οποίο θα καταλήξει τελικά, απλά πρέπει να ακολουθήσει τα στοιχεία. μια στάση που αντιτίθεται στη δοκιμή και το λάθος συνήθως οδηγεί σε στασιμότητα. Συχνά έχω ξεκινήσει εντελώς με λανθασμένες υποθέσεις σχετικά με την προφορά μιας γλώσσας, αλλά σταδιακά εσωτερικεύω νέες πληροφορίες και όσο περνά ο καιρός, μαθαίνω να υιοθετώ τη σωστή προφορά. Η υπόθεση με την οποία ξεκινά κανείς δεν είναι απαραίτητα το ίδιο συμπέρασμα με το οποίο θα καταλήξει τελικά, απλά πρέπει να ακολουθήσει τα στοιχεία.
Η προσέγγισή μου στην προφορά είναι λογική και είναι επιστημονική. Alwaysμουν πάντα ανοιχτός στην απορρόφηση της επιστημονικής γνώσης που μπορεί να είναι χρήσιμη για τις προσπάθειες εκμάθησης γλωσσών. Πετάω ό, τι θεωρώ άχρηστο, κρατάω ό, τι θεωρώ χρήσιμο. Η γρήγορη πρόοδος απαιτεί τεράστια ευελιξία, δεν πρέπει να φοβάται κανείς να χάσει τον εαυτό του. Δεν φοβάμαι να χάσω τον εαυτό μου γιατί δεν αισθάνομαι ότι έχω κάτι να χάσω, αλλά έχω μόνο να κερδίσω από την εσωτερικοποίηση νέων πληροφοριών. Δεδομένου ότι έχω σαφείς στόχους για το τι θέλω να επιτύχω στη ζωή, δεν ένιωσα ποτέ ότι έχασα τον εαυτό μου. Συνεχίζω ακόμα τους ίδιους στόχους ακούραστα όπως στο παρελθόν και η μόνη διαφορά μεταξύ του παλιού μου εαυτού και του τρέχοντος εαυτού μου είναι ότι έγινα πιο αποτελεσματικός, αυτό ακριβώς ήθελε να πετύχει ο παλιός μου εαυτός και έτσι έγινα το άτομο που ήθελα να είμαι στο παρελθόν. Είμαι πρόθυμος να θυσιάσω όλες τις παλιές μου γνώσεις για να αποκτήσω νέες γνώσεις, η εκμάθηση νέων γλωσσών μοιάζει να θυσιάζω μέρη του εαυτού μου και ενώ θυσιάζω μέρη του εαυτού μου, έχω πλήρη πίστη να κερδίσω κάτι πίσω για κάθε μέρος που θυσιάζω. Η αρχή μιας τέτοιας θυσίας είναι ότι ό, τι δώσετε, θα πάρετε το αντίστοιχο πίσω, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την απώλεια του εαυτού σας, είναι εντάξει να παραδοθείτε εντελώς σε μια γλώσσα γιατί αυτό που παίρνετε ως αντάλλαγμα είναι μια άλλη εκδοχή του εαυτού σας ? η εκμάθηση κάθε νέας γλώσσας σημαίνει αποδοχή της ψυχικής αναγέννησης και η συνεχής εκμάθηση γλωσσών είναι συνεχής αναγέννηση. η εκμάθηση νέων γλωσσών είναι σαν να θυσιάζω μέρη του εαυτού μου και ενώ θυσιάζω μέρη του εαυτού μου, έχω πλήρη πίστη να κερδίσω κάτι πίσω για κάθε μέρος που θυσιάζω. Η αρχή μιας τέτοιας θυσίας είναι ότι ό, τι δώσετε, θα πάρετε το αντίστοιχο πίσω, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την απώλεια του εαυτού σας, είναι εντάξει να παραδοθείτε εντελώς σε μια γλώσσα γιατί αυτό που παίρνετε ως αντάλλαγμα είναι μια άλλη εκδοχή του εαυτού σας ? η εκμάθηση κάθε νέας γλώσσας σημαίνει αποδοχή της ψυχικής αναγέννησης και η συνεχής εκμάθηση γλωσσών είναι συνεχής αναγέννηση. η εκμάθηση νέων γλωσσών είναι σαν να θυσιάζω μέρη του εαυτού μου και ενώ θυσιάζω μέρη του εαυτού μου, έχω πλήρη πίστη να κερδίσω κάτι πίσω για κάθε μέρος που θυσιάζω. Η αρχή μιας τέτοιας θυσίας είναι ότι ό, τι δώσετε, θα πάρετε το αντίστοιχο πίσω, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την απώλεια του εαυτού σας, είναι εντάξει να παραδοθείτε εντελώς σε μια γλώσσα γιατί αυτό που παίρνετε ως αντάλλαγμα είναι μια άλλη εκδοχή του εαυτού σας ? η εκμάθηση κάθε νέας γλώσσας σημαίνει αποδοχή της ψυχικής αναγέννησης και η συνεχής εκμάθηση γλωσσών είναι συνεχής αναγέννηση. είναι εντάξει να αφιερωθείτε πλήρως σε μια γλώσσα, επειδή αυτό που παίρνετε ως αντάλλαγμα είναι μια άλλη εκδοχή του εαυτού σας. η εκμάθηση κάθε νέας γλώσσας σημαίνει αποδοχή της ψυχικής αναγέννησης και η συνεχής εκμάθηση γλωσσών είναι συνεχής αναγέννηση. είναι εντάξει να αφιερωθείτε πλήρως σε μια γλώσσα γιατί αυτό που παίρνετε ως αντάλλαγμα είναι μια άλλη εκδοχή του εαυτού σας. η εκμάθηση κάθε νέας γλώσσας σημαίνει αποδοχή της ψυχικής αναγέννησης και η συνεχής εκμάθηση γλωσσών είναι συνεχής αναγέννηση.
Έχω ήδη αγγίξει την έννοια της επίτευξης μιας αλλαγμένης κατάστασης συνείδησης μέσω του διαλογισμού. ενώ αντιλαμβάνομαι την εκμάθηση της γλώσσας ως διαλογισμό, θα μπορούσα να προσθέσω ότι κάθε γλώσσα συνδέεται με τη δική της πραγματικότητα και κατά συνέπεια όταν κάποιος μαθαίνει μια γλώσσα, εισέρχεται σε μια νέα πραγματικότητα. Η εκμάθηση γλωσσών είναι ένας τόσο αποτελεσματικός τρόπος για να αποσπάσετε την προσοχή σας, επειδή οδηγεί σε έναν νέο κόσμο. Βρίσκω μια γλώσσα όπως η Wangerooge Frisianανεκτίμητη επειδή με μεταφέρει σε έναν νέο κόσμο, εκτιμώ τον κόσμο που συνδέεται με το Wangerooge Frisian. Είμαι κάποιος με βαθιά εκτίμηση για διαφορετικές εμπειρίες και μου αρέσει η εμπειρία κάθε γλώσσας που έχω υιοθετήσει στη ζωή μου. Η υιοθέτηση διαφορετικών γλωσσών είναι σαν να υιοθετείς διαφορετικές ψυχές. κάθε άνθρωπος είναι ένα σκάφος ή φορέας μιας γλώσσας. Ένα βιβλίο ή ένα γραπτό έγγραφο μπορεί να είναι ένα δοχείο για μια γλώσσα, αλλά ένας άνθρωπος μπορεί επίσης να είναι ένα δοχείο για μια γλώσσα. Επομένως, οι απειλούμενες γλώσσες μπορούν είτε να τεκμηριωθούν και να αποθηκευτούν για τις μελλοντικές γενιές γράφοντας τις είτε απορροφώντας τις πληροφορίες προσωπικά. Η τελευταία επιλογή είναι η αρχαιότερη και πιο παραδοσιακή μέθοδος διατήρησης των γλωσσών. Μπορώ να εκτιμήσω την αξία της γραπτής τεκμηρίωσης, Ωστόσο, είμαι ένας ισχυρός υποστηρικτής της απορρόφησης πληροφοριών στον εγκέφαλό σας και, επομένως, των ζωντανών γλωσσών στον εγκέφαλό σας. Η γραπτή τεκμηρίωση μπορεί να βοηθήσει τις γλώσσες να ξεφύγουν από τον βιολογικό θάνατο των ανθρώπων και επομένως οι πληροφορίες μπορεί να διατηρηθούν περισσότερο από την ατομική ζωή των ανθρώπων, αλλά το μειονέκτημα αυτής της μη βιολογικής μεθόδου είναι το γεγονός ότι αφαιρεί τις γλώσσες από τη συμβιωτική σχέση που έχουν με ζωντανούς βιολογικούς ανθρώπους. μια γλώσσα δεν μπορεί να ζήσει αν δεν είναι μέρος ενός ζωντανού βιολογικού ανθρώπου, οι γλώσσες χρειάζονται ανθρώπινους φορείς για να ζήσουν και ως εκ τούτου υποστηρίζω την τεκμηρίωση που βασίζεται στον άνθρωπο για τις υπό εξαφάνιση γλώσσες και όχι τη γραπτή τεκμηρίωση. Η γραπτή τεκμηρίωση μπορεί να βοηθήσει τις γλώσσες να ξεφύγουν από τον βιολογικό θάνατο των ανθρώπων και επομένως οι πληροφορίες μπορεί να διατηρηθούν περισσότερο από την ατομική ζωή των ανθρώπων, αλλά το μειονέκτημα αυτής της μη βιολογικής μεθόδου είναι το γεγονός ότι αφαιρεί τις γλώσσες από τη συμβιωτική σχέση που έχουν με ζωντανούς βιολογικούς ανθρώπους. μια γλώσσα δεν μπορεί να ζήσει αν δεν είναι μέρος ενός ζωντανού βιολογικού ανθρώπου, οι γλώσσες χρειάζονται ανθρώπινους φορείς για να ζήσουν και ως εκ τούτου υποστηρίζω την τεκμηρίωση που βασίζεται στον άνθρωπο για τις υπό εξαφάνιση γλώσσες και όχι τη γραπτή τεκμηρίωση. Η γραπτή τεκμηρίωση μπορεί να βοηθήσει τις γλώσσες να ξεφύγουν από τον βιολογικό θάνατο των ανθρώπων και επομένως οι πληροφορίες μπορεί να διατηρηθούν περισσότερο από την ατομική ζωή των ανθρώπων, αλλά το μειονέκτημα αυτής της μη βιολογικής μεθόδου είναι το γεγονός ότι αφαιρεί τις γλώσσες από τη συμβιωτική σχέση που έχουν με ζωντανούς βιολογικούς ανθρώπους. μια γλώσσα δεν μπορεί να ζήσει αν δεν είναι μέρος ενός ζωντανού βιολογικού ανθρώπου, οι γλώσσες χρειάζονται ανθρώπινους φορείς για να ζήσουν και ως εκ τούτου υποστηρίζω την τεκμηρίωση που βασίζεται στον άνθρωπο για τις υπό εξαφάνιση γλώσσες και όχι τη γραπτή τεκμηρίωση.
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία μου, οι άνθρωποι έχουν χάσει από το μυαλό τους τι είναι πραγματικά η γλώσσα και γι 'αυτό έχουν εμμονή με τη γραπτή τεκμηρίωση κάθε φορά που αντιμετωπίζουν μια γλώσσα που πεθαίνει. Η λύση στον γλωσσικό θάνατο είναι η μάθηση. Γενικά, οι δυτικές φιλοσοφίες έχουν την τάση να είναι μάλλον υψηλές και να απέχουν από το φυσικό, ανθρώπινο και βιολογικό. Αυτή είναι, πιστεύω, μια εξήγηση για το γιατί οι άνθρωποι συχνά δεν βλέπουν ότι υπάρχει μια εναλλακτική λύση στη γραπτή τεκμηρίωση. Θεωρώ ότι η τεκμηρίωση που βασίζεται στον άνθρωπο είναι εξίσου έγκυρη, είναι ένας τρόπος διατήρησης μιας γλώσσας. Κατά την άποψή μου, η αποθήκευση πληροφοριών στη δική του ζωντανή μνήμη είναι ένας νόμιμος τρόπος τεκμηρίωσης μιας γλώσσας υπό εξαφάνιση. Λειτουργία Χβασίζεται σε αυτή τη διορατικότητα. Πρέπει να επιστρέψουμε στην ανθρώπινη πτυχή της γλώσσας. είπε με άλλο τρόπο, πρέπει να επιστρέψουμε στη βιολογία, στη φύση. Εκτιμώ τον Κομφουκιανισμό γιατί είναι μια φιλοσοφία βασισμένη στον άνθρωπο, είναι διαφορετική από τις δυτικές φιλοσοφίες στο ότι ο Κομφουκιανισμός αναγνωρίζει την πρακτική σημασία της ύπαρξης μιας ανθρωποκεντρικής κοσμοθεωρίας. Η γλωσσική μου φιλοσοφία, την οποία κηρύττω εδώ και πολλά χρόνια, είναι ότι πρέπει να έχουμε μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση στις υπό εξαφάνιση γλώσσες. η γραφή είναι μια ωραία τεχνολογία, αλλά η απόλυτη τεχνολογία είναι το σώμα μας, το μυαλό μας είναι η πιο παραδοσιακή τεχνολογία που έχουμε για την αποθήκευση της γλώσσας. Manyσως πολλά άτομα να μην έχουν καταλήξει ακόμα στις απόψεις μου, αλλά πιστεύω ότι μπορώ να αποδείξω την αξία των απόψεών μου μέσω της δουλειάς μου και γι 'αυτό θα συνεχίσω να εργάζομαι σκληρά. οι απόψεις μου είναι απλά πρακτικές. Έχω μελετήσει τη γραπτή τεκμηρίωση των γλωσσών με επιμέλεια και βλέπω πώς αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο. Η γραφή είναι, χωρίς αμφιβολία, μια πραγματικά υπέροχη τεχνολογία που υιοθετώ ευτυχώς, αλλά πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος για την εξοικονόμηση γλωσσών είναι οι σχετικά νέοι άνθρωποι να αποθηκεύουν γλώσσες στον εγκέφαλό τους και έτσι να επιτυγχάνουν αυτό που θα αποκαλούσα ανθρώπινη τεκμηρίωση γλωσσών.
Εξάλλου, θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι είναι αλαζονικό να πιστεύει κανείς ότι η καταγραφή μιας γλώσσας είναι ο μόνος νόμιμος τρόπος διατήρησης αυτής της γλώσσας. ή ότι ο συνδυασμός αυτού με άλλες μη βιολογικές τεχνολογίες είναι ο μόνος τρόπος. Το μεγάλο ζήτημα με αυτήν την αλαζονική άποψη είναι ότι απονομιμοποιεί τη βιολογική πορεία της γλωσσικής τεκμηρίωσης στην οποία παραδοσιακά βασίζονται οι γλωσσικές κοινότητες. Οι Δυτικοί φαίνεται να έχουν κολλήσει σε μια νοοτροπία όπου πιστεύουν ότι οι μη βιολογικές μέθοδοι είναι ο καλύτερος τρόπος διατήρησης των γλωσσών για το μέλλον. Παρακαλώ να διαφωνήσω, γιατί οι γλώσσες μπορούν να διατηρηθούν πολύ αποτελεσματικά στο μυαλό των ανθρώπων. Οι γλώσσες μπορεί να αλλάζουν με την πάροδο των αιώνων, αλλά αν διατηρηθούν με την κατάλληλη προσοχή, οι γλώσσες θα παραμείνουν σχετικά σταθερές. Οι αμετάβλητες γλώσσες είναι νεκρές γλώσσες. ακόμη και αν μια γλώσσα δεν αλλάξει σημαντικά τις βασικές αρχές της προφοράς, της γραμματικής και του λεξιλογίου της, νέες φράσεις και νέες λέξεις ενδέχεται να προστεθούν στη γλώσσα με την πάροδο του χρόνου. Αναγνωρίζω την αξία των μη βιολογικών μεθόδων για την τεκμηρίωση των γλωσσών, αλλά απορρίπτω τις αλαζονικές απόψεις ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να γίνει σωστά. ο καλύτερος τρόπος, κατά τη γνώμη μου, είναι ο παραδοσιακός ανθρώπινος τρόπος, επειδή έτσι διατηρούνται οι γλώσσες από αμνημονεύτων χρόνων και η απώλεια της συνέχειας σε αυτήν την παράδοση είναι ακριβώς ο λόγος που οι γλώσσες εξαφανίζονται. Η συνέχεια στη μετάδοση γλωσσών από το ένα άτομο στο άλλο είναι απαραίτητο συστατικό για τη διατήρηση με τον παραδοσιακό τρόπο. Παρόλο που δίνω προτεραιότητα στις βιολογικές μεθόδους διατήρησης των γλωσσών, χρησιμοποιώ ο ίδιος επίσης μη βιολογικές μεθόδους.
Η μελέτη μου για τον Κομφουκιανισμό και τις λαϊκές θρησκείες με βοήθησε να βρω πρόσθετη υποστήριξη για την εκτίμησή μου για την ιδέα ότι είναι σημαντικό να επικεντρωθώ στην ανθρωπότητα και την παράδοση, παρά στην υψηλότητα και την αφαίρεση που είναι μια τάση στη δυτική φιλοσοφία. Ο Κομφουκιανισμός εκτιμά τη μάθηση με τον ίδιο τρόπο που πιστεύω εγώ, πιστεύω ότι η μάθηση είναι η λύση στην απώλεια των γλωσσών. αυτή είναι μία από τις βασικές αρχές της Λειτουργίας Χ. Έχοντας επισκεφθεί το Χονγκ Κονγκ, την ηπειρωτική Κίνα και την Ταϊβάν το 2017 για να μάθω περισσότερα για τον Κομφουκιανισμό και να βιώσω τον ανατολικό τρόπο σκέψης από πρώτο χέρι με στόχο να συγκρίνω τη συμβατότητα αυτού με τη φιλοσοφία μου για την εκμάθηση γλωσσών, διαπίστωσα στο τέλος ότι Είχα πράγματι καταφέρει να υιοθετήσω τον αυθεντικό Κομφουκιανισμό και θα μπορούσα να επιβεβαιώσω ότι υπήρχαν πράγματι ενδιαφέρουσες παραλληλισμοί μεταξύ της παραδοσιακής ανατολικής φιλοσοφίας και του τρόπου σκέψης μου για τη γλώσσα. Ο Ken Ho είχε έρθει στη Δύση για να σπουδάσει το Shire Frisian το 2016 μαζί μου, είχα έρθει στην Ανατολή το 2017 για να σπουδάσω ανατολική φιλοσοφία μαζί με τον Ken Ho. Είχα ήδη σημειώσει πριν από το 2016 ότι ο Κομφουκιανισμός μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο συμβατός με τη φιλοσοφία μου σχετικά με τον τρόπο αποθήκευσης και τεκμηρίωσης γλωσσών, και κατά τη διάρκεια των συνομιλιών μου με τον Κεν Χο το 2016, συμφωνήσαμε και οι δύο ότι ο Κομφουκιανισμός θα μπορούσε να είναι χρήσιμος για την υποστήριξη της φιλοσοφίας μου και μετά τη μελέτη του Shire Frisian στη Δύση, το επόμενο σημαντικό πράγμα θα ήταν επομένως η μελέτη του Κομφουκιανισμού στην Ανατολή. Παρόλο που αρχικά είχαμε σκεφτεί ότι η ανταλλαγή μας πρέπει να βασίζεται στην ανταλλαγή Shire Frisian με καντονέζικο, αποφασίσαμε ότι το πιο πρακτικό εμπόριο ήταν το Shire Frisian για τον Κομφουκιανισμό, και έτσι ενώ ο Ken Ho έμαθε να ζει, να μιλά και να σκέφτεται σαν Shire Frisian, μαθαίνω να ζεις, να μιλάς και να σκέφτεσαι σαν Κομφουκιανός. Η μετάβαση στο αρχικό περιβάλλον αυτού που σκοπεύαμε να μελετήσουμε ήταν ένα ουσιαστικό συστατικό του σχεδίου ανταλλαγής μας και λόγω της επιτυχίας αυτού του τύπου το 2016 και το 2017, έγινε φυσικά ένα τυπικό μέρος της διαδικασίας μας τα επόμενα χρόνια. Ο Ken Ho σπούδασε το Shire Frisian στο εγγενές του περιβάλλον, και σπούδασα τον Κομφουκιανισμό στο φυσικό του περιβάλλον. υιοθετώντας τον Κομφουκιανισμό όταν ήμουν στην Ανατολή όπως ο Κεν Χο υιοθέτησε τον Shire Frisian όταν ήταν στη Δύση, κατάφερα να επιτύχω την αυθεντικότητα. Το να μπορώ να συλλογιστώ σαν ένας αυθεντικός Κομφούκιανος είναι πολύτιμο για μένα γιατί μου επιτρέπει να συγκρίνω τη δική μου φιλοσοφία με αυτή του Κομφούκιου. Πραγματικά πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά να κερδίσουμε από μια μαθησιακή, ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην εξοικονόμηση γλώσσας, και νομίζω ότι αυτή η φιλοσοφία, η οποία στηρίζει το έργο τηςΗ λειτουργία Χ , έχει απήχηση στους κομφουκιανικούς πολιτισμούς της Ανατολικής Ασίας, αυτή η φιλοσοφική συγγένεια είναι σίγουρα ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο ο πολιτισμός της Ανατολικής Ασίας εμφανίζεται συχνά στο ιστολόγιό μας, αν και η προσέγγισή μου είναι μια λύση σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που παρατήρησα στο δικό μου το άμεσο περιβάλλον όπου ζω, συγκεκριμένα εκείνο της παρακμής της Φριζικής, και θα ήταν άδικο να πούμε ότι αυτή η φιλοσοφία είναι ένα είδος γλωσσικού κομφουκιανισμού ή ότι είναι μια γλωσσική φιλοσοφία βασισμένη στον κομφουκιανισμό. Είναι σχετικό να σημειωθεί ότι η προσέγγιση Operation X βασίζεται μάλλον στη φιλοσοφία του πατέρα μου σχετικά με το deer, και κατά συνέπεια θα πρέπει μάλλον να χαρακτηριστεί ως φιλοσοφία Millarson, επομένως δεν είναι «γλωσσικός κομφουκιανισμός» αλλά «γλωσσικός μιλαρσονισμός».
https://languagedeath.com/