Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

Λάχανο με Κρέας !!!!!!!!!!!

Λάχανο με Κρέας      !!!!!!!!!!!


Υλικα
κρεας σπαλα χοιρηνη 1 λαχανο 1 μεγαλο κρεμμυδι 1- 2 καυτερες πιπεριες προαιρετικα 3 κουταλιες σπιτικη σαλτσα προαιρετικα 1 κουταλια της σουπας κοφτη πελτε[ σαλτσα συμπυκνωμενη ] 1 μικρο κουταλακι του γλυκου παπρικα [ κοκκινο πιπερι ] 7 - 8 κουταλιες της σουπας ελαιολαδο μια ροη μαυροπιπερο μια ροη θυμαρι αλατι
Εκτελεση
Πλενουμε το κρεας και το βαζουμε να βρασει για ενα τεταρτο με εικοση λεπτα [θα βρασει και στο φαι μετα που θα το βαλουμε ]

Αφου βρασει το κρεας,σε μια αλλη κατσαρολα σωταρουμε το κρεμμυδι, και μετα αφου εχουμε πεταξει τα εξωτερικα φυλλα του λαχανου, το πλενουμε και το κοβουμε σε μικρα κομματια και το σωταρουμε και αυτο καλα μεσα στο κρεμμυδι,να μαραθει σε σιγανη φωτια.
Αφου τα σωταρουμε καλα και εχει μαραθει το λαχανο βαζουμε την σπιτικη σαλτσα μας και το πελτε,την παπρικα ,ανακατευοντας.και προσθετουμε μετα το μαυροπιπερο, το αλατι, το θυμαρι,της καυτερες πιπεριες ολοκληρες γιατι αν της κοψετε θα καινε πολυ,ανακατευουμε μια δυο φορες και βαζουμε το ζουμι απο το κρεας μεσα [το ζουμι ισα ισα να σκεπαζει το φαι,δεν θελει πολυ ] και προσθετουμε και το κρεας μεσα ....

Το αφηνουμ να βρασει παντα σε χαμηλη φωτια....
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ



Μπορεί το χρήμα να φέρει ευτυχία;

 Μπορεί το χρήμα να φέρει ευτυχία;

Αναρωτιέμαι κάθε μέρα αν την ευτυχία μπορείς να την βρεις. Και αν ναι, πού;


Ίσως υπάρχει σε ένα κομμάτι ψωμί που θα κόψεις να μοιράσεις. Μήπως υπάρχει στο χαμόγελο που θα κερδίσεις από ένα παιδί; Θα την συναντήσεις σε ένα ταξίδι; Στο φτερούγισμα ενός πουλιού… Μήπως βρίσκεται σκαλισμένη σε ένα μοναχικό παγκάκι; Θα σε περιμένει στο οικογενειακό τραπέζι ή θα κάθεται δίπλα σου στον καναπέ και θα περνάει ευχάριστο χρόνο μαζί σου; Θα στην δώσει ο φίλος, ο συγγενής σου;

Η ευτυχία δεν έχει ηλικία δεν είναι το “χθες ” δεν είναι το “αύριο”, είναι το “τώρα “. Είναι η στιγμή που τα συναισθήματά σου θα ντυθούν με μία αίσθηση ευχαρίστησης, χαράς, είναι η στιγμή που η ψυχή σου θα γεμίσει ικανοποίηση και όλη αυτή η αίσθηση που θα νιώσεις, θα ακτινοβολεί στο βλέμμα σου. Αυτή η στιγμή που θα νιώσεις κάτι ξεχωριστό μέσα σου, δεν διαρκεί πολύ, αυτή είναι η ευτυχία!

Όταν έχει έξω παγωνιά και νιώθεις τις χαμηλές θερμοκρασίες να διαπερνάνε το κορμί σου, ένα ξύλο στο τζάκι θα σε ζεστάνει για λίγο, μέχρι να γίνει στάχτη, μετά πάλι θα κρυώνεις, χρειάζεται συνέχεια να το τροφοδοτείς για να πάρεις την ζεστασιά που χρειάζεσαι. Έτσι και η ευτυχία, δεν φτάνει για μια στιγμή να καλύψει την ψυχή σου, χρειάζεσαι πολλές ευχάριστες στιγμές να δημιουργήσεις για να μπορέσεις να πεις ότι είσαι ευτυχισμένος.

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, που την ευτυχία την βρίσκουν επάνω σε ένα ζωγραφισμένο κομμάτι χαρτί γεμάτο νούμερα και εδώ έρχεται μια ερώτηση που ακούμε απ’ τα παιδικά μας χρόνια και έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις “το χρήμα μπορεί να φέρει ευτυχία;”. Όσο υπάρχουν άνθρωποι που όλη τους η ζωή περιστρέφεται γύρω απ’ το χρήμα, τότε ναι, μπορεί, τουλάχιστον για αυτούς τους ανθρώπους και δεν είναι κατακριτέο. Αγαπάνε τα υλικά αγαθά όσο τίποτα και σκοπός τους είναι να αφιερώνουν τον πολύτιμό τους χρόνο στο να τα αποκτήσουν. Τους ενδιαφέρει μόνο να φανούν και αυτό τους φέρνει υπόλογους με το κενό μέσα τους.

Υπάρχουν βέβαια και πολλά άλλα άτομα, που εργάζονται όλη μέρα, ως επί το πλείστον από ανάγκη. Υπάρχει και η εργασιομανία που τους ευχαριστεί και αποκτά νόημα η ζωή τους και παρόλο που μπορεί να έχουν φτιάξει μία μικρή περιουσία, δεν έχουν χρόνο να τη χαρούν.

Το καλό με την ευτυχία είναι ότι δεν κοστίζει, δεν μετριέται με χρήματα, όλοι μπορούμε να την γευτούμε, να δημιουργήσουμε στιγμές ευεξίας της ψυχής μας, ώστε να στρώσουμε το μονοπάτι της ευτυχίας. Άνθρωποι με πενιχρά εισοδήματα, ζουν όμορφες στιγμές, ευτυχισμένες. Για να δημιουργήσεις περισσότερες στιγμές ευτυχίας, έχε καλά το “μέσα” σου… ένας καφές, μία ρομαντική βόλτα στην παραλία, σπίτι με ένα μπουκάλι φθηνό κρασί, λίγη βενζίνη και ελάχιστα χρήματα.

Η μεγαλύτερη ευτυχία δεν έχει έρθει ακόμα στους περισσότερους από εμάς, δεν θα έρθει σε ένα ακριβό γηροκομείο, θα έρθει την στιγμή που ασπρίσει ο χρόνος μας και θα έχουμε στο πλευρό μας ανθρώπους που μας αγαπάνε και τους αγαπάμε, να μοιραζόμαστε μαζί τους τις ευτυχισμένες μας αναμνήσεις όλα αυτά τα χρόνια. Τότε το τζάκι θα είναι γεμάτο ξύλα, η καρδιά μας γεμάτη αγάπη και η ψυχή μας πλήρης… εσείς ακόμα κάθεστε;

Και που λες ευτυχία… ευτυχία… την βρήκαμε;


https://thewomen.gr/

Men’s View – Χρήστος Παναγιωτόπουλος

Μόνο 9 Leopard έχουν μείνει για τους Ουκρανούς: Και άλλα 3 τα εγκατέλειψαν στα χέρια των Ρώσων!



Προελαύνουν ξανά οι ρωσικές δυνάμεις και πρόσφατα δημοσιευμένα πλάνα γεωγραφικής τοποθεσίας επιβεβαιώνουν ότι τα ρωσικά στρατεύματα κατέλαβαν την Ντοροζνύναγια, νότια του Γκουλιάι πόλιε. Μέχρι σήμερα, η Ουκρανία αναφέρεται ότι έχει λάβει 21 άρματα μάχης Leopard 2A6, αλλά σύμφωνα με αρκετές πηγές του OSINT, η Ουκρανία έχει παραλάβει 12 από τα 21 γερμανικά άρματα μάχης. Αυτό σημαίνει ότι τώρα έχει, σε λειτουργική κατάσταση, μόνο 9. "Στρατηγικά, είναι προτιμότερο να δούμε ένα όχημα να καταστρέφεται παρά να συλλαμβάνεται από τις εχθρικές δυνάμεις.Δεν είναι καλά κατανοητό γιατί οι ουκρανικές δυνάμεις δεν έριξαν χειροβομβίδα για να προκαλέσουν την καταστροφή των αρμάτων και έτσι να αποτρέψουν την σύλληψή τους", αναφέρει ξένος ειδικός για την απρονοησία των Ουκρανών. ====================== Κεφάλαια: 0:00 - Εισαγωγή 0:03 - Προελαύνουν ξανά οι ρωσικές δυνάμεις ----------------- Προελαύνουν ξανά οι ρωσικές δυνάμεις και πρόσφατα δημοσιευμένα πλάνα γεωγραφικής τοποθεσίας επιβεβαιώνουν ότι τα ρωσικά στρατεύματα κατέλαβαν την Ντοροζνύναγια, νότια του Γκουλιάι πόλιε. Ρωσικά και ουκρανικά στρατεύματα συνέχισαν τις μάχες θέσης κατά μήκος της γραμμής Κουπιάνκσ-Σβιάτοβο-Κρεμενάγια, με τους Ρώσους να έχουν όχι μόνο την πρωτοβουλία, αλλά να προελαύνουν πλέον σταθερά, προσέχοντας πάντα τα νότα τους. Στα χέρια των Ρώσων άρματα μάχης Leopard 2A6 των ουκρανικών δυνάμεων Σύμφωνα με μια ανάρτηση που δημοσιεύτηκε στο ρωσικό κοινωνικό δίκτυο VK, με ημερομηνία 28 Δεκεμβρίου 2023, τρία ουκρανικά οχήματα εθεάθησαν εγκαταλελειμμένα στο μέτωπο, πιθανώς μετά από ρωσικά πλήγματα. Αυτά τα οχήματα περιλαμβάνουν ένα άρμα περισυλλογής Bergepanzer 3 και δύο άρματα μάχης Leopard 2A6, τα οποία έπεσαν στα χέρια των Ρώσων, οι οποίοι θα τα κάνουν φύλλο και φτερό για να τα μελετήσουν. Δυτικές πηγές αναφέρουν ότι αυτή η ενέργεια παρέχει μια μοναδική ευκαιρία στη Ρωσία να υφαρπάξει εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας και να μελετήσει αυτά τα άρματα μάχης, τα οποία θεωρούνται στην αιχμή της γερμανικής τεχνολογίας. Ο ουκρανικός Στρατός έχει υποστεί σημαντικές απώλειες σε στρατιωτικό εξοπλισμό στη συνεχιζόμενη σύγκρουση. Αυτές οι εικόνες θα μπορούσαν να επιβεβαιώσουν την απώλεια αυτών των τριών τεθωρακισμένων οχημάτων. Ωστόσο, τα γεγονότα που ακολούθησαν παραμένουν ασαφή. Θα γίνει επισκόπηση αυτών των οχημάτων και του αριθμού που στάλθηκαν στην Ουκρανία από την αρχή της σύγκρουσης. Το Bergepanzer 3 Büffel, που αναπτύχθηκε από κοινού από τη Γερμανία και την Ολλανδία, βασίζεται στο πλαίσιο του άρματος Leopard 2. Αυτό το θωρακισμένο όχημα ανάκτησης διαθέτει έναν περιστρεφόμενο γερανό 270° με ικανότητα ανύψωσης 30 τόνων, ένα κύριο βαρούλκο με δύναμη έλξης 35 τόνων και μια λεπίδα στήριξης και καθαρισμού. Ο σχεδιασμός του επιτρέπει την ανάκτηση κατεστραμμένων οχημάτων που αποτελεί ένα κρίσιμο πλεονέκτημα στο πεδίο της μάχης. Με βάρος 54 τόνους στη μάχη και με μέγιστη ταχύτητα 68 km/h στους δρόμους, το Büffel τροφοδοτείται από έναν κινητήρα ντίζελ MTU MB 873 Ka 501 1500 ίππων. Είναι επίσης οπλισμένο με πολυβόλο MG3 των 7,62 mm για στενή άμυνα και διαθέτει συστήματα προστασίας NBC και δυνατότητες πυρόσβεσης. Αυτό το όχημα μπορεί να είχε σταλεί για να ανακτήσει ένα από τα δύο άρματα μάχης Leopard 2A6 αλλά εξουδετερώθηκε επίσης. Το Leopard 2 είναι ένα κύριο άρμα μάχης τρίτης γενιάς που αναπτύχθηκε από την Krauss-Maffei τη δεκαετία του 1970 και τέθηκε σε υπηρεσία το 1979.Το Leopard 2A6 είναι μια προηγμένη έκδοση εξοπλισμένη με κανόνι λείας οπής 120 mm και σύνθετη θωράκιση τελευταίας τεχνολογίας. Με βάρος 62,3 τόνους, το Leopard 2A6 μπορεί να φτάσει ταχύτητα 70 km/h με τον κινητήρα ντίζελ V12 MTU. Η επιχειρησιακή του ικανότητα και ο αποτελεσματικός οπλισμός του το έχουν κάνει δημοφιλές μεταξύ πολλών ενόπλων δυνάμεων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των ουκρανικών δυνάμεων που πρόσφατα επαίνεσαν τις προηγμένες δυνατότητές του. Έχει αναπτυχθεί σε διάφορες συγκρούσεις, συμπεριλαμβανομένου του Αφγανιστάν και της Συρίας. Οι διαθέσιμες πληροφορίες υποδηλώνουν ότι η Ουκρανία έχει λάβει περιορισμένο αριθμό οχημάτων από τους δυτικούς εταίρους της. Η πιθανή απώλεια του Bergepanzer 3 Büffel, εάν επιβεβαιωθεί, θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι η Ουκρανία έχει χάσει όλες τις μονάδες που παρέχονται μέχρι σήμερα. Μέχρι σήμερα, η Ουκρανία αναφέρεται ότι έχει λάβει 21 άρματα μάχης Leopard 2A6, αλλά σύμφωνα με αρκετές πηγές του OSINT, η Ουκρανία έχει παραλάβει 12 από τα 21 γερμανικά άρματα μάχης. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο: https://www.pentapostagma.gr/kosmos/e...

Το νέο κόλπο των κλεφτών -Έτσι κλέβουν τα ψώνια που έχεις στο πορτμπαγκάζ

 Το νέο κόλπο των κλεφτών -Έτσι κλέβουν τα ψώνια που έχεις στο πορτμπαγκάζ

Για τους περισσότερους οι γιορτές σημαίνουν χαλάρωση και ξεκούραση, αλλά για τους κλέφτες σημαίνει παραπάνω δουλειά. Δείτε ποια μέθοδο χρησιμοποιούν για να σας κλέψουν πρωτοχρονιάτικα.

Οι κλέφτες δεν έχουν όρια, ούτε σκέφτονται διάφορα άσχημα γεγονότα ή την καλοπέραση. Και φυσικά, δεν έχουν αργίες και γιορτές όπως τα Χριστούγεννα και η πρωτοχρονιά. Για αυτό τον λόγο παρατηρούμε αύξηση στις απάτες και τα τεχνάσματα των κλεφτών, με σκοπό να μας εξαπατήσουν ακόμα και όταν πραγματοποιούμε τις χριστουγεννιάτικες αγορές.

Η νέα μέθοδος κλοπής ονομάζεται «σποράς» και πραγματοποιείται στα πάρκινγκ των μεγάλων εμπορικών κέντρων, ειδικά αυτές τις μέρες που οι αγορές των δώρων αυξάνονται εκθετικά.

Οι κλέφτες παρατηρούν τους χώρους στάθμευσης και κυρίως αναζητούν του μοναχικούς ανθρώπους που μεταφέρουν τα δώρα τους γιατί είναι πιο εύκολο να αποσπάσουν την προσοχή τους.

Πιο συγκεκριμένα, την στιγμή που φορτώνουν τα υποψήφια θύματα τις αγορές τους στο πορτμπαγκάζ των αυτοκινήτων τους, οι κλέφτες του αποσπούν την προσοχή. Το πιο συνηθισμένο κόλπο είναι να πετάξουν κάτι στο δρόμο (για παράδειγμα, κλειδιά), έτσι ώστε το θύμα να νομίζει ότι του έπεσε κάτι και να αφήσει το ανοιχτό το πορτμπαγκάζ ή τα υπάρχοντά του αφύλακτα.

Την στιγμή που ο στόχος έχει χάσει την προσοχή του, ο κλέφτης θα πλησιάσει το αυτοκίνητο και, καθώς είναι ανοιχτό, θα προσπαθήσει να κλέψει κάτι από το πορτμπαγκάζ ή μέσα από την καμπίνα. Σε αυτή την περίπτωση, το πιο συνηθισμένο είναι να κλέψουν κάποια τσάντα, ένα κινητό τηλέφωνο ή το πορτοφόλι του οδηγού.

Ακόμα, οι αρχές αναφέρουν να μην αφήνουμε τις αγορές μας στο αυτοκίνητο και να συνεχίζουμε τις βόλτες ή τα ψώνια μας. Ο λόγος είναι ότι στα μεγάλα εμπορικά κέντρα υπάρχουν συμμορίες κλεφτών που παρατηρούν πελάτες, αναζητώντας αυτούς που έχουν τη συνήθεια να επιστρέφουν στο αυτοκίνητο για να αφήσουν απλά τα ψώνια και να ξαναφύγουν. Εκείνη τη στιγμή θα χτυπήσουν οι κλέφτες, ανοίγοντας το πορτμπαγκάζ με λεία τα γιορτινά σας δώρα.

https://www.carandmotor.gr/now


Μπιλ Γκέιτς: Κερδίζει 10,95 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα - Πώς τα ξοδεύει

 Μπιλ Γκέιτς: Κερδίζει 10,95 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα - Πώς τα ξοδεύει

Πηγή: AP   30.12.23 16:36

Ο συνιδρυτής της MicrosoftΜπιλ Γκέιτς, κερδίζει την ημέρα τρεις και τέσσερις φορές παραπάνω χρήματα από όσα ο μέσος άνθρωπος σε όλη του τη ζωή, ο οποίος βγάζει περίπου 2,7 εκατομμύρια δολάρια.

Οι πηγές διαφέρουν ως προς το ακριβές ποσό. Μία εκτιμά τα ημερήσια κέρδη του Γκέιτς σε 10,95 εκατομμύρια δολάρια - περίπου 117 δολάρια ανά δευτερόλεπτο. Μία άλλη ...χαμηλώνει τον πήχη στα 7,6 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα ή 319.635 δολάρια την ώρα.

Αν και ο Γκέιτς είναι περισσότερο γνωστός ως ο εγκέφαλος πίσω από τη Microsoft, έχει συγκεντρώσει μια περιουσία πέρα από την αξία των μετοχών του στην εταιρεία. Από τότε που ο Γκέιτς και ο Πολ Άλεν ίδρυσαν τη Microsoft το 1975, η εταιρεία έχει κυριαρχήσει στις τεχνολογικές αγορές, επιτυγχάνοντας κεφαλαιοποίηση άνω του 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων μέχρι το 2019. Πηγές αναφέρουν ότι μόνο το 12,5% της καθαρής περιουσίας του Γκέιτς προέρχεται από τη Microsoft.

Ο πλούτος του προέρχεται επίσης από επενδύσεις σε ακίνητα, όπως το Xanadu 2.0 στην Ουάσινγκτον αξίας 127 εκατομμυρίων δολαρίων και το Rancho Paseana στην Καλιφόρνια αξίας 18 εκατομμυρίων δολαρίων. Η επενδυτική δεινότητα του Γκέιτς επεκτείνεται μέσω της εταιρείας του Cascade, η οποία κατέχει συμμετοχές σε πολυτελή ξενοδοχεία και άλλες επιχειρήσεις.

Πώς τα ξοδεύει

Μεγάλο μέρος των εσόδων του Γκέιτς πηγαίνει σε φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες, κυρίως μέσω του Ιδρύματος Bill & Melinda Gates.

Πηγή: AP

Το 2023, το ίδρυμα δέσμευσε 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια για την καταπολέμηση της φτώχειας, των ασθενειών και των ανισοτήτων, 15%περισσότερα χρήματα σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το ίδρυμα στοχεύει να αυξήσει τις φιλανθρωπίες στα 9 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2026. Το 2023, ο Γκέιτς επέκτεινε το επενδυτικό του χαρτοφυλάκιο, υποδηλώνοντας μια στρατηγική προσέγγιση στη διαχείριση του πλούτου του. Απέκτησε μερίδιο 3,76% στην Heineken Holding NV, αξίας περίπου 939,87 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ο Γκέιτς έχει επίσης επενδύσει σε αγροτικές εκτάσεις, κατέχοντας περίπου 242.000 στρέμματα ή περίπου το 0,03% του συνόλου των αγροτικών εκτάσεων των ΗΠΑ

Με πληροφορίες από Benzinga

Αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούσαντας: Η Λιβύη επεκτείνει τις θαλάσσιες ζώνες! Αλλάζουν τα δεδομένα-Με σοβαρές συνέπειες για τη χώρα μας

 Αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούσαντας: Η Λιβύη επεκτείνει τις θαλάσσιες ζώνες! Αλλάζουν τα δεδομένα-Με σοβαρές συνέπειες για τη χώρα μας

Εάν όχι τώρα, πότε θα επεκτείνουμε τις θαλάσσιες ζώνες μας

Η ανακήρυξη της Συνορεύουσας Ζώνης της Λιβύης στον ΟΗΕ επιταχύνει την άμεση διακήρυξη των Ελληνικών Θαλασσιών Ζωνών Νοτίως της Κρήτης, τονίζει σε νέα του παρέμβαση ο αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούσαντας. αλλάζοντας τα δεδομένα στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο με παρεπόμενες

άμεσες συνέπειες για την Ελλάδα και Αίγυπτο διότι:

1. Επιταχύνει τις διαδικασίες επέκτασης των Ελληνικών θαλασσίων ζωνών άμεσα στα Νότια σύνορα με την Λιβύη ως απάντηση στην μονομερή ενέργεια της Λιβύης εις βάρος της χώρας μας διότι η συνορεύουσα ζώνη είναι τμήμα της ΑΟΖ.

2. Νομιμοποιεί το δικαίωμα της Ελλάδας για επέκταση θαλάσσιων ζωνών Νοτίως της Κρήτης προκειμένου να ακυρώσει στην πράξη το Τουρκολιβυκό μνημόνιο του 2019 καθώς η Τουρκία με την Λιβύη δεν έχουν αντικείμενες ακτές. 

3. Εκλαμβάνει τον Κόλπο της Σύρτης εκτός γραμμής βάσης υπολογισμού ΑΟΖ εις βάρος των Ελληνικών δυνητικών συμφερόντων. 

4. Ορίζει συνορεύουσα ζώνη 24 ν.μ. η Λιβύη που σύμφωνα με το άρθρο 33 της Σύμβασης του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας αποτελεί ζώνη ελέγχου με σκοπό να εμποδίζει την παραβίαση των τελωνειακών, δημοσιονομικών, μεταναστευτικών ή υγειονομικών νόμων και κανονισμών.

5. Τιμωρεί παραβιάσεις των παραπάνω νόμων και κανονισμών του άρθρου 33 της Σύμβασης του ΟΗΕ στην συνορεύουσα ζώνη, που μπορεί να προκαλέσει διαφορετικές δικαιοδοσίες εκδίκασης με τα πλοία της σημαίας των χωρών που διέρχονται. 

6. Ενεργοποιεί τις Αιγυπτιακές αντιδράσεις σε σχέση με τα Ανατολικά όρια της συνορεύουσας ζώνης - ΑΟΖ. 

7. Επιταχύνει τις διαδικασίες επέκτασης της υπάρχουσας τμηματικής ΑΟΖ (μεταξύ 26 ου και 28 ου μεσημβρινού) με την Αίγυπτο σε όλα τα Νότια σύνορά μας με βάση τις Αιγυπτιακές αντικείμενες γεωγραφικά ακτές με την Ελλάδα (δυτικά και ανατολικά). 

8. Υλοποιεί στην πράξη την συνορεύουσα ζώνη της Ελλάδας στην υπάρχουσα ΑΟΖ που έχει διακηρυχθεί μεταξύ Αιγύπτου και Ελλάδας το 2020 καθώς η συνορεύουσα ζώνη είναι μέρος της ΑΟΖ.

9. Καθορίζει την εθνική αναγκαιότητα επέκτασης των χωρικών μας υδάτων στα 12 ναυτικά μίλια στο Αιγαίο Πέλαγος και στο Σύμπλεγμα των 14 νησιών του Καστελόριζου, καθώς το άρθρο 121 της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας αναφέρει ότι τα κατοικούμενα νησιά - νησίδες έχουν συνορεύουσα ζώνη, αποκλειστική
οικονομική ζώνη και υφαλοκρηπίδα.

10. Επιταχύνει τις διαδικασίες της Ελλάδας να οριοθετήσει Συνορεύουσα Ζώνη με την Ιταλία από το Ακρωτήριο Ταίναρο μέχρι την Κέρκυρα. 

Η χώρα μας έχοντας την μέγιστη δυνατή στρατιωτική ισχύ και διεθνή νομιμοποίηση δεν πρέπει να υποκύπτει σε φοβικά σύνδρομα του παρελθόντος ούτε να δεσμεύεται από την Διακήρυξη των Αθηνών που δεν έχει καμία δεσμευτική ή νομική ισχύ. 

Σημειωτέον πως ο κ. Κούσαντας έχει υπηρετήσει στο ΝATOϊκό Στρατηγείο Ταχείας Επεμβάσεως στην Ισπανία – Βαλένθια ως Βοηθός Επιτελάρχη στο βαθμό του Ταξίαρχου και είναι κάτοχος δύο Masters στη Διεθνή Ασφάλεια (Plymouth) και στις Διεθνείς Σχέσεις (Brussels).

https://www.pentapostagma.gr/

Τραγωδία σε αναμονή – Μαύρες σημαίες αντί μπλε λαμπιονιών στους ιστούς των σκαφών στον Βόλο

 Τραγωδία σε αναμονή – Μαύρες σημαίες αντί μπλε λαμπιονιών στους ιστούς των σκαφών στον Βόλο


Νομικά κατά του Δήμου Βόλου θα στραφεί ο ιδιοκτήτης του σκάφους που πήρε φωτιά

Στα…πανιά βρίσκονται τις τελευταίες ημέρες οι ιδιοκτήτες επαγγελματικών σκαφών στον Βόλο, μετά το παραλίγο τραγικό περιστατικό που συνέβη την δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων που έχει καθιερωθεί να διοργανώνεται η «βραδιά των φαναριών» από τον Δήμο Βόλου, στην παραλία της πόλης. Η φωτιά που ξέσπασε σε ταχύπλοο σκάφος, εξαιτίας φανού που προσγειώθηκε πάνω στην τέντα του αλλά και οι μικρότερες εστίες που προκλήθηκαν σε άλλα σκάφη, από φαναράκια που προσγειώθηκαν ανώμαλα, έχουν θορυβήσει τους ιδιοκτήτες. Όπως αναφέρουν στη «Μ» μέλη της διοίκησης του συλλόγου, κάθε χρόνο συμβαίνουν αντίστοιχα περιστατικά, όμως φέτος τα πράγματα ξέφυγαν και κινδύνεψε να καεί ένα σκάφος που η αξία αγοράς του ως καινούριο υπολογίζεται σε 2,5 εκ. ευρώ. Αντίστοιχα φθορές έχουν υποστεί και άλλα σκάφη, το κόστος αγοράς των οποίων αγγίζει τις αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Μέλος της διοίκησης του Σωματείου Ιδιοκτητών Επαγγελματικών Σκαφών Θεσσαλίας, επισημαίνει στη «Μ» ότι οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν κάθε φορά που πραγματοποιείται η εκδήλωση με τα «φαναράκια» θα μπορούσαν να προκαλέσουν μια τραγωδία αντίστοιχη των Τεμπών. Μάλιστα την ανησυχία τους εξέφρασαν και προς το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, επισημαίνοντας αυτούς τους κινδύνους, ζητώντας παράλληλα τη λήψη αυστηρών μέτρων ασφάλειας, τα οποία δυστυχώς ουδέποτε ελήφθησαν, ενώ καμία απάντηση δεν υπήρξε προς αυτούς, από τη διοίκηση του ΚΛΒ. Με χθεσινή της απόφαση μάλιστα η διοίκηση του Σωματείου, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα κακοήθη, όπως τα χαρακτηρίζει, σχόλια του Δημάρχου Βόλου Αχιλλέα Μπέου, σε βάρος του ιδιοκτήτη του σκάφους που τυλίχθηκε στις φλόγες, αφαίρεσε τα εορταστικά μπλε λαμπιόνια από τους ιστούς των ιστιοπλοϊκών σκαφών και στη θέση τους τοποθέτησε μαύρες σημαίες. Να θυμίσουμε ότι όταν το ταχύπλοο σκάφος My Half που ήταν αγκυροβολημένο στο νόμιμο σημείο που μισθώνει στην παραλία του Βόλου, έπιασε φωτιά από φαναράκι που άναψε στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, χλεύασε από μικροφώνου τον ιδιοκτήτη, απαξιώνοντας τον κίνδυνο εκδήλωσης μεγαλύτερης πυρκαγιάς που μπορεί να έθετε σε κίνδυνο και τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση, λέγοντας σε κάποιον που ζητούσε από τον εθελοντή Βασίλη Ηλιόπουλο να προστρέξει για την κατάσβεση της φωτιάς στο σκάφος «Ρε μην χαλάτε την γιορτή, καλά είμαστε. Ας το έπαιρνε. Του είπε κανείς να το αφήσει εκεί; Γιορτάζουμε σήμερα. Γιορτάζει όλος ο Βόλος. Χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο, υγεία.»

Οι κίνδυνοι

Σύμφωνα με το μέλος της διοίκησης του Σωματείου ιδιοκτητών επαγγελματικών σκαφών, τα μέτρα ασφάλειας στη συγκεκριμένη εκδήλωση δεν είναι απλώς πλημμελή αλλά ανύπαρκτα. Ξεκινώντας από την συγκέντρωση χιλιάδων ανθρώπων, χωρίς την πρόβλεψη διαδρόμου διαφυγής στην περίπτωση κάποιου ατυχήματος, όπως συνέβη άλλωστε, το γεγονός ότι δεν υπήρξαν τραυματίες ήταν ευτύχημα. Σε ότι αφορά τους κινδύνους από μια πιθανή πυρκαγιά που μπορεί να εκδηλωθεί καθώς χιλιάδες φλεγόμενα αντικείμενα ίπτανται πάνω από ανθρώπους σκάφη και πολυκατοικίες, τα πράγματα είναι προφανώς πολύ σοβαρά.
Αυτό φαίνεται να το παραβλέπει ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, ο οποίος στην απόφαση που έλαβε για την παραχώρηση της παραλίας, κάνει λόγο για «μουσική εκδήλωση» και δηλώνει ρητά στους όρους παραχώρησης προς τον Δήμο Βόλου ότι «απαγορεύει την τοποθέτηση και χρήση εύφλεκτων προϊόντων επί του παραχωρούμενου χώρου» (όρος 11 στην σχετική απόφαση παραχώρησης με ΑΔΑ ΨΣΨΦ469ΗΞ3-ΖΤΣ). Από την πλευρά της η Πυροσβεστική Υπηρεσία δεν έχει καμία δικαιοδοσία για να δώσει σχετική άδεια για την πραγματοποίηση αυτής της εκδήλωσης, μένοντας στο ρόλο του παρατηρητή με πρόθεση να παρέμβει εφόσον χρειαστεί. Το ίδιο ισχύει και για το Λιμεναρχείο Βόλου, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες έχει εκφράσει τις ενστάσεις του στο παρελθόν για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης εκδήλωσης, χωρίς ωστόσο κανένα αποτέλεσμα και χωρίς την εφαρμογή κανόνων ασφαλείας σε περιοχή ευθύνης του. Ως προς τους κινδύνους, όπως επισημαίνει ο ιδιοκτήτης σκαφών, έχει περάσει στη συνείδησή του τα τελευταία χρόνια, ότι η δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων είναι εργάσιμη για τον ίδιο, καθώς θα πρέπει να βρίσκεται κοντά στα σκάφη του ώστε αν τα προστατέψει στην περίπτωση κάποιου ατυχήματος. «Διαχειρίζομαι επτά σκάφη και κάθε φορά που γίνεται αυτή η εκδήλωση τρέμω. Τα πολευστερικά σκάφη είναι πολύ εύφλεκτα και δεν χρειάζεται πολύ για να γίνει το λάθος. Από την άλλη, όλα τα σκάφη διαθέτουν δεξαμενές καυσίμων με τα ιστιοπλοϊκά να έχουν χωρητικότητα περίπου 200 λίτρα βενζίνης που μπορούν να προκαλέσουν μεγάλες εκρήξεις. Στο δε ταχύπλοο που έπιασε φωτιά, η δεξαμενή των καυσίμων έχει χωρητικότητα δύο τόνους! Αν προσθέσουμε σε όλα αυτά τις φιάλες πετρογκάζ που διαθέτουν τα σκάφη για μαγείρεμα και τις μπαταρίες που διαθέτουν για την αυτονομία τους σε ηλεκτρική ενέργεια, μιλάμε για ένα μείγμα που θα μπορούσε να προκαλέσει πολλαπλές εκρήξεις σε περίπτωση πυρκαγιάς με πολλές ίσως περαιτέρω συνέπειες. Όλα αυτά βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από έναν χώρο που διεξάγεται μία εκδήλωση με χιλιάδες φλεγόμενα αντικείμενα τα οποία αφήνονται ανεξέλεγκτα στον αέρα και μπορεί να καταλήξουν οπουδήποτε, πάνω σε σκάφος, σε κτίριο, σε δέντρο ή όπου αλλού. Αυτό δεν είναι ικανοποιητικό επίπεδο ασφάλειας, επισημαίνει χαρακτηριστικά.
Το ταχύπλοο My Half που υπέστη σοβαρές ζημιές στα όργανα πλοήγησης, παραμένει στην παραλία του Βόλου, μέχρι την ολοκλήρωση της πραγματογνωμοσύνης της ασφαλιστικής εταιρίας και την προανάκριση που διενεργεί το αρμόδιο τμήμα του Λιμεναρχείου Βόλου.

Νομικά

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στη «Μ» ο διαχειριστής της εταιρίας στην οποία ανήκει το ταχύπλοο σκάφος που κάηκε μερικώς, η αξία του φθάνει τα 2 εκ. ευρώ, οι ζημιές που έχει υποστεί υπολογίζονται σε 40-50.000 ευρώ. Όπως ανέφερε ο διαχειριστής, από τη φωτιά έχουν καταστραφεί ολοσχερώς τα όργανα του σκάφους ενώ και το σώμα του έχει υποστεί σημαντικές φθορές. Για την ώρα αναμένει το πόρισμα της προανάκρισης που διενεργεί του Λιμεναρχείο Βόλου καθώς και την έκθεση του πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής εταιρίας στην οποία είναι ασφαλισμένη το σκάφος. Παρά το γεγονός όμως ότι το σκάφος διαθέτει μεικτή ασφάλεια η οποία και φροντίσει για την αποκατάσταση των ζημιών, όπως αναφέρει ο διαχειριστής της εταιρίας, προτίθεται να στραφεί νομικά κατά του Δήμου Βόλου και οποιουδήποτε άλλου θεωρηθεί υπεύθυνος για ότι συνέβη.

Σάπιες σωλήνες έχουν οι μισοί πυροσβεστικοί κρουνοί που βρίσκονται δίπλα στα pillars στην παραλία του Βόλου.
Υποδομές

Στην περίπτωση της φωτιάς στο σκάφος, σωτήρια αποδείχθηκε η παρέμβαση εθελοντών με πυροσβεστήρες, καθώς η παρέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας καθυστέρησε λόγω της δυσκολίας πρόσβασης στο σημείο όπου ήταν συγκεντρωμένοι χιλιάδες άνθρωποι. Και οι υποδομές πυρασφάλειας που διαθέτει ο ΟΛΒ πάντως αποδείχθηκαν ότι είναι απαξιωμένες. Στην αυτοψία που πραγματοποιήσαμε φαίνεται ότι οι πυροσβεστικοί κρουνοί βρίσκονται σε άθλια κατάσταση, ασυντήρητοι και σε περίπτωση πυρκαγιάς δεν θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Από την επιτόπια αυτοψία που διενεργήσαμε, οι σωλήνες από τους μισούς από αυτούς που βρίσκονται δίπλα στα pillars , είναι σάπιοι και δεν θα μπορούσαν επουδενί να χρησιμοποιηθούν στην περίπτωση μιας πυρκαγιάς.

https://magnesianews.gr/

Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Μαΐου 2024

  Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Μαΐου 2024 ATHINAIS ASTROLOGY , STAR SIGNS 19 Μαΐου 2024 ΚΡΙΟΣ –   Την εβδομάδα 20 – 26 Μαΐου θ...