Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 10 Μαΐου 2024

10 Ζώα που κρατούσαν κακία και εκδικήθηκαν ανθρώπους -


Τι κάνει το σκόρδο στο σώμα σας! Ακόμα και μόνο μία φορά την ημέρα - θερ...


Η παράξενη «Μνήμη» του Νερού.



Πέμπτη 9 Μαΐου 2024

Εικόνες από το λιμάνι του Βόλου- «Ούτε το καράβι από τις Σποράδες δεν θα μπορεί να δέσει…»

 Εικόνες από το λιμάνι του Βόλου- «Ούτε το καράβι από τις Σποράδες δεν θα μπορεί να δέσει…»


Δημοσιεύθηκε 

Εικόνες από το λιμάνι του Βόλου κατέγραψε ο φακός της δημοτικής συμβούλου Βόλου, Φωτεινής Κοκκινάκη. Όπως χαρακτηριστικά τονίζει «Σήμερα έφτασα το απόγευμα στον Βόλο από την Σκιάθο. Καθώς έδενε το καράβι τρόμαξα με την θάλασσα….η λάσπη του βυθού ανέβηκε στην επιφάνεια….σε λίγο ούτε το καράβι από τις Σποράδες δεν θα μπορεί να δέσει….».

Δείτε φωτογραφίες

https://magnesianews.gr/

3 τρόποι για να αποφύγετε τους δυσαρεστημένους πελάτες

3 τρόποι για να αποφύγετε τους δυσαρεστημένους πελάτες



Κάλυ

10 Μαΐου

Η ικανοποίηση των πελατών πρέπει να είναι το πιο σημαντικό πράγμα για την επιχείρησή σας. Οι ευχαριστημένοι πελάτες όχι μόνο θα ενθαρρύνουν την επανάληψη της επιχειρηματικής δραστηριότητας, αλλά θα διαδώσουν επίσης θετικά από στόμα σε στόμα για εσάς. Εξάλλου, στον κόσμο των επιχειρήσεων, δεν υπάρχει τίποτα πιο ισχυρό από μια άμεση παραπομπή, επομένως όσο πιο ευχαριστημένοι πελάτες έχετε που μοιράζονται την εμπειρία τους μαζί σας, τόσο περισσότερο θα βλέπετε τον αριθμό σας να αυξάνεται. 

Από την άλλη πλευρά, οι δυσαρεστημένοι πελάτες μπορεί να είναι εξίσου ισχυροί. Το να δημιουργήσετε πάρα πολλούς δυσαρεστημένους πελάτες σημαίνει να δημιουργήσετε μια αρνητική φήμη για τον εαυτό σας και ενδεχομένως αρνητικές διαδικτυακές κριτικές. Για να εξασφαλίσετε ευχαριστημένους πελάτες, ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές που θα πρέπει να εφαρμόσετε.

Δράσε Αμέσως

Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους για τη δυσαρέσκεια των πελατών είναι η έλλειψη λύσης για τα προβλήματά τους. Αντί να αντιδρούν άμεσα, οι επιχειρήσεις αφήνουν τα θέματα να φουντώνουν αντί να αντιδρούν. Είτε πρέπει να αντικαταστήσετε τον εξοπλισμό σας είτε να απαντήσετε σε ένα παράπονο πελάτη, η γρήγορη δράση είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της ισχυρής εξυπηρέτησης πελατών. 

Κάθε πτυχή της επιχείρησής σας πρέπει να είναι αφιερωμένη στην αριστεία. Έτσι, όσο περισσότερο μπορείτε να αναλάβετε δράση σε πράγματα που δεν πάνε σωστά, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να συναντήσετε έναν θυμωμένο πελάτη.

Να είστε διαφανείς

Αν υπάρχει κάτι που μισούν οι πελάτες, είναι να νιώθουν ότι τους εξαπάτησαν ή τους είπαν ψέματα. Όσο πιο σαφής και διαφανής είστε με την επικοινωνία σας, τόσο περισσότερο χτίζετε εμπιστοσύνη και αποφεύγετε τις παρεξηγήσεις. Να είστε όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένοι για τα πάντα, από την τιμολόγηση έως τις πολιτικές σας. 

Μην διευρύνετε την αλήθεια σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή τους χρόνους παράδοσης. Εάν υπάρχουν καθυστερήσεις με τις παραδόσεις, να είστε ειλικρινείς σχετικά με αυτό και να παρέχετε αποζημίωση όταν είναι απαραίτητο. Με άλλα λόγια, εάν ο πελάτης σας ταλαιπωρείται, βρείτε έναν τρόπο να τον καλύψετε. Είτε πρόκειται για ένα δωρεάν προϊόν είτε για έκπτωση στην επόμενη αγορά τους, οι πελάτες θέλουν να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και τους παίρνουν στα σοβαρά.

Αποδοχή σχολίων

Πολλοί άνθρωποι δεν είναι τόσο καλοί στο να δέχονται σχόλια και κριτική, καθώς τους κάνει να αισθάνονται αμυντικοί. Ωστόσο, αυτό που πολλές επιχειρήσεις δεν συνειδητοποιούν είναι ότι η ανατροφοδότηση και η κριτική μπορεί να είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία σας για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.  Αποδεχτείτε όλα τα σχόλια και ενεργήστε σύμφωνα με αυτά. Εάν έχετε έναν ή δύο πελάτες που διαμαρτύρονται για κάτι, τότε μάλλον δεν είναι τόσο μεγάλο ζήτημα. Ωστόσο, εάν έχετε πολλά παράπονα για το ίδιο πράγμα, τότε μάλλον είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να λάβετε μέτρα αμέσως.

Συλλέξτε σχόλια μέσω ερευνών και ρωτήστε απευθείας τους πελάτες σας. Όσο περισσότερο μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να μοιραστούν τις σκέψεις και την εμπειρία τους, τόσο πιο πιθανό είναι να προσφέρετε μια ακόμα καλύτερη εμπειρία στον επόμενο πελάτη. Εν ολίγοις, η κριτική είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, οπότε αντί να την απορρίπτετε, αποδεχτείτε την με ανοιχτές αγκάλες.

https://middleme.net/

Προσωπικός γιατρός: Απλήρωτοι από τις αρχές του έτους οι γιατροί των Κέντρων Υγείας

 Προσωπικός γιατρός: Απλήρωτοι από τις αρχές του έτους οι γιατροί των Κέντρων Υγείας

Intime News
Intime News

Ενώ οι γιατροί των δημοσίων δομών της 2ης ΥΠΕ παραμένουν απλήρωτοι, οι ιδιώτες προσωπικοί γιατροί πληρώνονται κανονικά

Απλήρωτοι παραμένουν οι γιατροί των Κέντρων Υγείας της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας (2η ΥΠΕ) για τον θεσμό του «προσωπικού γιατρού» στον οποίο εργάζονται υποχρεωτικά.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες του ethnos.gr, ενώ οι γιατροί που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον Πειραιά και στα νησιά και ως «προσωπικοί γιατροί», θα έπρεπε να είχαν πληρωθεί 3 μήνες, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Μάρτιο, μέχρι στιγμής δεν έχουν εισπράξει ούτε ένα ευρώ.

Με βάση την πληροφόρηση που έλαβαν πολλοί γιατροί από την 2η ΥΠΕ – όπως μεταφέρουν στο ethnos.gr – τα απαραίτητα κονδύλια δεν έχουν ακόμη εγκριθεί.

Να σημειωθεί ότι οι γιατροί των Κέντρων Υγείας εργάζονται υποχρεωτικά και ως «προσωπικοί γιατροί» έπειτα από σχετική απόφαση του υπουργείου Υγείας, καθώς δεν είχε βρεθεί το απαραίτητο ιατρικό προσωπικό για να καλύψει τις ανάγκες του πληθυσμού.

Αντίθετα, οι γιατροί των Κέντρων Υγείας της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας έχουν πληρωθεί κανονικά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, ενώ αυτές τις ημέρες γίνεται η εκκαθάριση και για τον Απρίλιο ώστε έως τις 27 Μαΐου να έχουν αποπληρωθεί για τον «προσωπικό γιατρό», όπως αναφέρουν έγκυρες πηγές του ethnos.gr.

Να υπενθυμιστεί ότι το ιατρικό προσωπικό του δημοσίου (Κέντρων Υγείας, ΤΟΜΥ κλπ) λαμβάνει ως πρόσθετη μηνιαία αποζημίωση για πληθυσμό εγγεγραμμένων από 1501 έως 2000 άτομα, περίπου στα 700 ευρώ καθαρά.

«Παγωμένος» ακόμη ο προσωπικός γιατρός

Ο πολυδιαφημισμένος θεσμός του προσωπικού γιατρού παραμένει μέχρι και σήμερα στάσιμος, παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας.

Μέχρι σήμερα το 43,5% του πληθυσμού παραμένει χωρίς προσωπικό γιατρό, καθώς οι γιατροί δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των πολιτών.

Στον θεσμό εγγεγραμμένοι γιατροί ως Προσωπικοί είναι συνολικά 3.502 οι οποίοι θα πρέπει να καλύψουν περίπου 8 εκατ. δικαιούχους. Από αυτούς οι 2.208 είναι γιατροί των δημοσίων δομών που υποχρεωτικά ανέλαβαν επιπλέον καθήκοντα, ενώ 1.294 είναι ιδιώτες γιατροί.

Αξιοσημείωτο είναι πάντως ότι ενώ οι γιατροί των δημοσίων δομών της 2ης ΥΠΕ παραμένουν απλήρωτοι, οι ιδιώτες προσωπικοί γιατροί πληρώνονται κανονικά.

https://www.ethnos.gr/

Γρίπη Α και Γρίπη Β: Διαφορές σε συμπτώματα και αντιμετώπιση

  Γρίπη Α και Γρίπη Β: Διαφορές σε συμπτώματα και αντιμετώπιση Bigstock Μιχάλης Θερμόπουλος Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2025 19:00 Η κοινή γρίπη π...