Πέμπτη 9 Μαΐου 2024

3 τρόποι για να αποφύγετε τους δυσαρεστημένους πελάτες

3 τρόποι για να αποφύγετε τους δυσαρεστημένους πελάτες



Κάλυ

10 Μαΐου

Η ικανοποίηση των πελατών πρέπει να είναι το πιο σημαντικό πράγμα για την επιχείρησή σας. Οι ευχαριστημένοι πελάτες όχι μόνο θα ενθαρρύνουν την επανάληψη της επιχειρηματικής δραστηριότητας, αλλά θα διαδώσουν επίσης θετικά από στόμα σε στόμα για εσάς. Εξάλλου, στον κόσμο των επιχειρήσεων, δεν υπάρχει τίποτα πιο ισχυρό από μια άμεση παραπομπή, επομένως όσο πιο ευχαριστημένοι πελάτες έχετε που μοιράζονται την εμπειρία τους μαζί σας, τόσο περισσότερο θα βλέπετε τον αριθμό σας να αυξάνεται. 

Από την άλλη πλευρά, οι δυσαρεστημένοι πελάτες μπορεί να είναι εξίσου ισχυροί. Το να δημιουργήσετε πάρα πολλούς δυσαρεστημένους πελάτες σημαίνει να δημιουργήσετε μια αρνητική φήμη για τον εαυτό σας και ενδεχομένως αρνητικές διαδικτυακές κριτικές. Για να εξασφαλίσετε ευχαριστημένους πελάτες, ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές που θα πρέπει να εφαρμόσετε.

Δράσε Αμέσως

Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους για τη δυσαρέσκεια των πελατών είναι η έλλειψη λύσης για τα προβλήματά τους. Αντί να αντιδρούν άμεσα, οι επιχειρήσεις αφήνουν τα θέματα να φουντώνουν αντί να αντιδρούν. Είτε πρέπει να αντικαταστήσετε τον εξοπλισμό σας είτε να απαντήσετε σε ένα παράπονο πελάτη, η γρήγορη δράση είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της ισχυρής εξυπηρέτησης πελατών. 

Κάθε πτυχή της επιχείρησής σας πρέπει να είναι αφιερωμένη στην αριστεία. Έτσι, όσο περισσότερο μπορείτε να αναλάβετε δράση σε πράγματα που δεν πάνε σωστά, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να συναντήσετε έναν θυμωμένο πελάτη.

Να είστε διαφανείς

Αν υπάρχει κάτι που μισούν οι πελάτες, είναι να νιώθουν ότι τους εξαπάτησαν ή τους είπαν ψέματα. Όσο πιο σαφής και διαφανής είστε με την επικοινωνία σας, τόσο περισσότερο χτίζετε εμπιστοσύνη και αποφεύγετε τις παρεξηγήσεις. Να είστε όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένοι για τα πάντα, από την τιμολόγηση έως τις πολιτικές σας. 

Μην διευρύνετε την αλήθεια σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή τους χρόνους παράδοσης. Εάν υπάρχουν καθυστερήσεις με τις παραδόσεις, να είστε ειλικρινείς σχετικά με αυτό και να παρέχετε αποζημίωση όταν είναι απαραίτητο. Με άλλα λόγια, εάν ο πελάτης σας ταλαιπωρείται, βρείτε έναν τρόπο να τον καλύψετε. Είτε πρόκειται για ένα δωρεάν προϊόν είτε για έκπτωση στην επόμενη αγορά τους, οι πελάτες θέλουν να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και τους παίρνουν στα σοβαρά.

Αποδοχή σχολίων

Πολλοί άνθρωποι δεν είναι τόσο καλοί στο να δέχονται σχόλια και κριτική, καθώς τους κάνει να αισθάνονται αμυντικοί. Ωστόσο, αυτό που πολλές επιχειρήσεις δεν συνειδητοποιούν είναι ότι η ανατροφοδότηση και η κριτική μπορεί να είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία σας για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.  Αποδεχτείτε όλα τα σχόλια και ενεργήστε σύμφωνα με αυτά. Εάν έχετε έναν ή δύο πελάτες που διαμαρτύρονται για κάτι, τότε μάλλον δεν είναι τόσο μεγάλο ζήτημα. Ωστόσο, εάν έχετε πολλά παράπονα για το ίδιο πράγμα, τότε μάλλον είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να λάβετε μέτρα αμέσως.

Συλλέξτε σχόλια μέσω ερευνών και ρωτήστε απευθείας τους πελάτες σας. Όσο περισσότερο μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να μοιραστούν τις σκέψεις και την εμπειρία τους, τόσο πιο πιθανό είναι να προσφέρετε μια ακόμα καλύτερη εμπειρία στον επόμενο πελάτη. Εν ολίγοις, η κριτική είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, οπότε αντί να την απορρίπτετε, αποδεχτείτε την με ανοιχτές αγκάλες.

https://middleme.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρειος Πάγος: Παρέμβαση για τη φωτιά στο εργοστάσιο της εταιρείας «Γιαννίτση»

  Άρειος Πάγος: Παρέμβαση για τη φωτιά στο εργοστάσιο της εταιρείας «Γιαννίτση» φωτιά σε εργοστάσιο στη Λαμία Το συγκεκριμένο εργοστάσιο σχε...