Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

Σεροφερό του φεστιβάλ Dashain, το μεγάλο φεστιβάλ του Νεπάλ

 Σεροφερό του φεστιβάλ Dashain, το μεγάλο φεστιβάλ του Νεπάλ

Ντασάι
Λοκπάτι Νέα

  •  Ναραγιάν Γκίρι

4 Kartik 2080, Σάββατο

 Ιστορικότητα του Dashain: Το Dashain είναι ένας ιστορικός πολιτισμός και ένα παραδοσιακό φεστιβάλ του Νεπάλ. Φαίνεται ότι έχει αναπτύξει μια αίσθηση κοινωνικο-πολιτιστικής πτυχής περισσότερο από θρησκευτική. Το Dashain είναι επίσης γνωστό ως Dussehra, Badadashain, Vijaya Dashami και Ayudha Puja. Από ιστορική άποψη, μελετώντας το φεστιβάλ Dashain, φαίνεται ότι θεωρείται ως λατρεία της εξουσίας. Η puja που εκτελείται στο Dashain γίνεται έχοντας κατά νου όλη τη μορφή της νίκης. Ο Dashain αναφέρεται ως Vasanta Sampat στο αρχαίο κείμενο «Rigveda».

Από τη Βεδική περίοδο, το Dashain ξεκίνησε ως συμβολή των Sadhana, Siddhi, Strength, Shakti και Surya. Κατά τη διάρκεια του Dashain, υπάρχει μια παράδοση λατρείας του Shakti και κατανάλωσης κρέατος ως προσφοράς στη θεά. Φαίνεται ότι το Dashain είναι ένα φεστιβάλ που γιορτάζεται με μεγάλη χαρά με την ειδική περίσταση της νίκης του Ράμα επί της Ραβάνα και της ήττας του Ντούργκα-Ντέβι-Μπαγκουάτι από τους Μαχιασούρα, Σούμπα, Νισούμπα.

Δεν υπάρχουν σαφείς αποδείξεις για το πότε γιορτάστηκε το Dashain στο Νεπάλ. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες ενδείξεις για το φεστιβάλ Dashain σε ιστορικά υλικά όπως επιγραφές της περιόδου Lichchavi. Μια επιγραφή της βασιλείας του βασιλιά Manadeva την περίοδο Lichchavi αναφέρει το Mahishasura-Mardini Padpeeth. Δεδομένου ότι η λέξη «Narayan Devkuldasami Gosthi» βρίσκεται σε άλλη καταγραφή της περιόδου Lichchavi, μπορούμε να υποθέσουμε ότι το φεστιβάλ Dashain γιορταζόταν ακόμη και τότε. Στα αρχεία της περιόδου Malla δεν αναφέρεται πουθενά η Dashaika. Ακόμα κι αν δεν βρεθούν σαφείς εγγραφές, μπορείτε να βρείτε υποδείξεις εδώ κι εκεί. Στη μεσαιωνική περίοδο το Dashain φαίνεται να γιορταζόταν με ιδιαίτερη στρατιωτική σημασία. Εκείνη την εποχή, αυτή η γιορτή γιορταζόταν ως γραφική πρακτική. Βρίσκεται στη γενεαλογία Gopalraj ότι ο Jayasthiti Malla και οι Bhardars του ίδρυσαν το Khadga και γιόρτασαν τον Dashain.

Η πρακτική να φέρνεις λουλούδια

Το Dashain θεωρείται ως ένα ταξίδι νίκης. Κατά τη διάρκεια του Dashain, ειδικά η Durga Devi φαίνεται να συζητείται. Το Chandi ή Durga Saptashati θεωρείται ειδικό κείμενο Dashain. Τον 14ο αιώνα, η γλώσσα Chandi Newari βρέθηκε γραμμένη στο βασίλειο του Νεπάλ. Εξαιτίας αυτού, μπορεί να υποτεθεί ότι ο Dashain είχε μια πολύ ιδιαίτερη σημασία εδώ. Στο Νεπάλ Το 1616, αφότου ο βασιλιάς Dravya Shah του Lamjung σκότωσε τους Gorkhas, φαίνεται ότι ξεκίνησε η πρακτική να φέρνουν λουλούδια ως μια μορφή πομπής νίκης, ενώ έπαιζε όργανα.

Ομοίως, αφού ο Prithvi Narayan Shah κατέκτησε το Κατμαντού, ξεκίνησε την παράδοση να φέρνει λουλούδια και Jamra στο Κατμαντού από τον ναό Gorakhkali στο Gorkha ως γιορτή. Ιστορικά, είναι σαφές ότι ο στρατός του Νεπάλ εκτελεί ειδική λατρεία κατά τη διάρκεια του Dashain ως μια μορφή λατρείας της εξουσίας.

Θρησκευτική-πολιτιστική και κοινωνική σημασία του Dashain

Το Dashain θεωρείται ως το κύριο φεστιβάλ και το εθνικό φεστιβάλ του λαού του Νεπάλ.Αυτό το φεστιβάλ θεωρείται πολύ σημαντικό από θρησκευτική, πολιτιστική και κοινωνική άποψη. Από το Ashwin Shukla Pratipada έως το Navami, υπάρχει το έθιμο να παρατηρούμε το Dashain λατρεύοντας το Navadurga και παίρνοντας Tika, Jamra και Prasad την ημέρα του Dashami. Οι Tika και Jamra και Prasad γίνονται δεκτές μέχρι το Purnima. Το φεστιβάλ Dashain γιορτάζεται με οικογενειακές συναντήσεις, συναντήσεις και συγκεντρώσεις, χαρούμενες ανταλλαγές, ανταλλαγή ψυχαγωγίας, ανταλλαγή καλών ευχών, λήψη καλών ευλογιών από αξιωματούχους, φορώντας ωραία ρούχα, τρώγοντας και σερβίροντας γλυκά πιάτα, διατηρώντας τα σπίτια και τις αυλές, τους δρόμους και τα χωριά καθαρά και τακτοποιημένα .Εορτάζεται ως κ.λπ. Ο εορτασμός του Dashain με την εκτέλεση τέτοιων ενεργειών πιστεύεται ότι φέρνει ευτυχία, ειρήνη και επιτυχία καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.

Πιστεύεται ότι την έβδομη ημέρα του Dashain, που μεταφέρει το μήνυμα της ευαισθητοποίησης για την υγεία, εννέα είδη όπως φλοιοί ρυζιού, τζίντζερ, ζαχαροκάλαμο, μπανάνες και ρόδια φέρονται μέσα στο σπίτι και διάφορα μικρόβια ασθενειών δεν θα έρθουν. Ομοίως, εννέα είδη φύλλων όπως η Μπανάνα, το Darim, το Paddy, το Haledo, το Mane, το Karchur, το Bel, το Ashoka και το Jayanti εισάγονται στο Phulpati. Όλα αυτά έχουν φαρμακευτικές και άλλες ιδιότητες. Το Dashain θεωρείται επίσης ως ένα φεστιβάλ για την εγκατάλειψη δέκα ειδών κακών όπως η εργασία, ο θυμός, η απληστία, ο έρωτας, το μεθύσι, ο φθόνος, το μίσος, η απάτη, η απάτη.

Το Dashain θεωρείται επίσης σύμβολο οικογενειακής επανένωσης και αρμονίας στην κοινωνία του Νεπάλ. Φαίνεται ότι η σημασία του αυξάνεται καθώς οι Νεπαλέζοι επιστρέφουν στο σπίτι τους και γιορτάζουν το Dashain με χαρά όπου κι αν βρίσκονται κατά τη διάρκεια της εργασίας, της μελέτης και οποιασδήποτε άλλης εργασίας.

Το Dashain είναι μια ευκαιρία για ανταλλαγή αγάπης και αρμονίας.Η Dashain επιβεβαιώνει ότι η ανθρώπινη ζωή δεν είναι μόνο να είναι πάντα ενεργός στη δουλειά, αλλά να συναντά συγγενείς σύμφωνα με την αναφορά του χρόνου, να ανταλλάσσει αγάπη και αρμονία και να διασκεδάζει. Αυτή τη γιορτή γιορτάζουν οι φτωχοί, οι πλούσιοι, οι φτωχοί και οι άποροι ανάλογα με τις δυνατότητές τους. Λέγεται ότι ο Dashain γέννησε το τελετουργικό του σεβασμού προς τους αξιωματούχους. Κατά τη διάρκεια του Dashain, πολιτιστικές εκδηλώσεις, φεστιβάλ Jatrar γιορτάζονται σε διάφορα μέρη ιστορικής σημασίας.

Κατά τη διάρκεια του Dashain, φαίνεται ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι γεμάτοι με ευτυχία, χαρά, ενθουσιασμό, ενθουσιασμό και ευτυχία. Το κόκκινο και άσπρο teeka που φοριέται κατά τη διάρκεια του Dashain θεωρείται σύμβολο ειρήνης, ευημερίας και νίκης. Πιστεύεται ότι το tika καθαρίζει το μυαλό, τον εγκέφαλο και τις σκέψεις. Το Jamra που φοριέται κατά τη διάρκεια του Dashain θεωρείται υγιεινό και γεμάτο θρεπτικές και φαρμακευτικές ιδιότητες.

Να δυναμώσει τις σχέσεις

Αν και το Dashain ερμηνεύεται με διαφορετικούς τρόπους σύμφωνα με τους θρησκευτικούς μύθους, μπορεί να θεωρηθεί ως ένα κοινωνικο-πολιτιστικό φεστιβάλ για την ανάπτυξη της αίσθησης της ενότητας και της αδελφοσύνης μεταξύ των κοινών Νεπαλέζων. Εκτός από αυτό, το Dashai παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη δημιουργία σχέσεων μεταξύ ατόμων και κοινοτήτων. Αυτό το φεστιβάλ παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της συγγένειας και στην επιδιόρθωση των διαλυμένων σχέσεων. Ωστόσο, έχει και διάφορες αρνητικές πλευρές. Το Dashain αγκαλιάζει τις βασικές αξίες του πολιτισμού του Νεπάλ.

Φαίνεται επίσης ότι το φεστιβάλ Dashain γιορτάζεται παίζοντας μελωδίες Malisiri και τραγουδώντας τραγούδια. Το φεστιβάλ Beladashain γιορτάζεται στην κοινωνία του Νεπάλ όταν τα λουλούδια ανθίζουν στα δάση και τα άλση, τα κοτσάνια του ρυζιού κρέμονται στα χωράφια, τα λαχανικά και τα φρούτα ωριμάζουν, η βροχή έχει σταματήσει, ο χειμώνας και το καλοκαίρι είναι ίσοι και οι αγρότες πάρτε ελεύθερο χρόνο από όλες τις πλευρές. Το Dashain θα πρέπει να συμβάλει περισσότερο στην ανάπτυξη της εγκαρδιότητας, της φιλίας, της αγάπης, της αρμονίας, της συνεργασίας, της συνεργασίας, της καλής θέλησης μεταξύ των ανθρώπων του Νεπάλ.

Το Dashain είναι το φεστιβάλ όλων των Νεπαλέζων

Φαίνεται να υπάρχει κάποια διαμάχη σχετικά με το αν το Dashain είναι ένα φεστιβάλ για όλους τους Νεπάλους. Κάποιοι λένε ότι είναι μια γιορτή των Ινδουιστών, ενώ πολλοί τη θεωρούν ως μια γιορτή κοινωνικο-πολιτιστικής σημασίας που γιορτάζεται με χαρά από όλους τους Νεπάλους. Ωστόσο, ο τρόπος εορτασμού αυτής της γιορτής είναι διαφορετικός. Οι περισσότεροι από τους Νεπαλέζους παρατηρούν αυτό το φεστιβάλ με οποιαδήποτε μορφή.

Αν και το Dashain ερμηνεύεται σε θρησκευτικό πλαίσιο, έχει μια κοινωνικο-πολιτιστική σημασία. Το Dashain γιορτάζεται σε σχέση με τη νίκη από την ιστορική περίοδο, επομένως έρχεται σύμφωνα με τις επιθυμίες όλων. Ομοίως, δεδομένου ότι η Dasha αντιπροσωπεύει την ευτυχία, την ειρήνη, την ευημερία, τη φιλία, την ένωση, τη χαρά, την ευτυχία, την πρόοδο, τη χαρά κ.λπ., γίνεται απαραίτητη προϋπόθεση για όλους.

Φαίνεται ότι θα ήταν πιο δίκαιο αν κατανοήσουμε το Dashain ως εργαλείο που χρησιμοποιείται για την ανθρώπινη ευημερία και όχι ως θρησκευτικό. Μας έχει δώσει σίγουρα πολλά μηνύματα για να προχωρήσουμε ως συνώνυμο της προόδου και της ανάπτυξης του ανθρώπινου γένους με ολοκληρωμένο τρόπο, καθιστώντας μια αξία έναν ικανό άνθρωπο. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να ειπωθεί ότι το Dashain θεωρείται ως ένα φεστιβάλ που γιορτάζεται από όλους τους Νεπάλους και όχι μόνο από μια συγκεκριμένη θρησκεία ή κάστα.

Το Dashain δεν είναι μόνο μια μορφή κοινωνικο-πολιτιστικής ενότητας αλλά παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του εθνικισμού. Ο Dashai φαίνεται να εργάζεται για να ζωντανέψει τη συναισθηματική ενότητα μεταξύ των Νεπαλέζων. Το ίδιο το Νεπάλ είναι μια χώρα με κοινωνική, πολιτιστική και γεωγραφική ποικιλομορφία. Το Dashain γιορτάζεται με διαφορετικούς τρόπους ανάλογα με τη γεωγραφία και την περιοχή ανάμεσα στις διαφορετικές κάστες, θρησκείες και αιρέσεις εδώ. Αλλά συνολικά, το Dashain γιορτάζεται από όλους τους Νεπάλους. Τώρα φαίνεται ότι το έθιμο του εορτασμού του Dashain αναπτύσσεται σύμφωνα με διαφορετικές λαϊκές παραδόσεις και στυλ του λαού του Νεπάλ.

Πίστη στην παράδοση και την ταυτότητα

Το Νεπάλ είναι μια τέτοια χώρα, όπου υπάρχει πολυθρησκεία, πολυπολιτισμός, πολυγλωσσία και πολλά είδη γιορτών και εθίμων, αλλά υπάρχει άφθονη ανάπτυξη αμοιβαίας αγάπης και ανεκτικότητας. Εδώ, τα σχετικά φεστιβάλ γιορτάζονται με σεβασμό και τιμή, σύμφωνα με τις παραδόσεις τους. Το μεγαλείο του να είσαι Νεπαλέζος είναι ότι ο καθένας πιστεύει στη δική του παράδοση και ταυτότητα. Η κοινότητα Madheshi καθώς και οι φυλές των φυλών γιορτάζουν το Dashain με το κοινωνικο-πολιτιστικό πνεύμα του Dashain.

Πώς γιορτάζουν οι φυλές το Dashain;

Φαίνεται ότι η φυλετική κοινότητα γιορτάζει επίσης το Dashain ως κοινωνικο-πολιτιστικό φεστιβάλ. Ωστόσο, σε ορισμένα πλαίσια και ορισμένες φυλές θεωρούν αυτό το φεστιβάλ ως ένα φεστιβάλ που αναγκάστηκε από τον Prithvi Narayan Shah σύμφωνα με την ινδουιστική κουλτούρα. Φαίνεται ότι το Dashai θεωρείται ως παραδοσιακή πολιτιστική πρακτική παρά ως θρησκεία από τους ανθρώπους της φυλής. Ορισμένοι ηγέτες των φυλών και οι Maavshastris φαίνεται να θεωρούν το Dashain όπως γιόρταζαν οι Vijayollas κατά τη διάρκεια της επέκτασης του βασιλείου Gorkha.

Τα περισσότερα από τα λευκά σημάδια της φυλής: Το Dashain φαίνεται να θεωρείται ως ένα κοινό φεστιβάλ ανεξαρτήτως κάστας και εθνοτικής καταγωγής Νεπάλ. Οι φυλές Sherpa, Tamang, Magar, Gurung, Rai, Limbu, Tharu, κ.λπ. του Νεπάλ γιορτάζουν το Dashain αλείφοντάς το με τυρόπηγμα και φορώντας λευκό Akshata tika σε όλο το μέτωπό τους και συναντώντας τους συγγενείς και αξιωματούχους τους και παίρνοντας ευλογίες. Η πρακτική του εμβολιασμού με λευκή ανικανότητα απαντάται κυρίως στις φυλές. Στην ιστορία του Seto Tika, λέγεται ότι το έτος 1559 ο Dravya Shah σκότωσε τον Ghale Raja και ίδρυσε το κράτος Gorkha.

Guruba Puja του Tharus Οι Tharus γιορτάζουν το Dashain ερμηνεύοντας Guruba Puja μαζί με διάφορους πολιτιστικούς χορούς. Φαίνεται ότι οι φυλετικές φυλές πιστεύουν ότι στα φεστιβάλ εθνικής ενότητας του Νεπάλ, τα φεστιβάλ Sakela, Losar, Undhauli, Ubauli, Chhath, Jitiya, Siruwa, Bhume, Mahpujamaghi, Eid πρέπει να πραγματοποιούνται μαζί με το Dashain. Έτσι, οι φυλετικές κοινότητες γιορτάζουν το Dashain ως κοινωνική παράδοση παρά ως πολιτισμό.

Αρνητικές πτυχές του Dashain

Στο Νεπάλ, το φεστιβάλ Dashain γιορτάζεται διαφορετικά σύμφωνα με διαφορετικές κάστες, γλώσσες, ηλικιακές ομάδες και τάξεις, αλλά ο κύριος σκοπός του είναι να διατηρήσει και να αναπτύξει τον παραδοσιακό πολιτισμό, να διατηρήσει την αμοιβαία αρμονία, να αναπτύξει την αδελφότητα, να αυξήσει την υιοθεσία και να ενισχύσει την κοινωνική ενότητα. Ωστόσο, δημιουργούνται διάφορες στρεβλώσεις σε σχέση με το Dashain. Κατά την παρατήρηση του Dashain, παρατηρείται αύξηση σε δραστηριότητες όπως η κατανάλωση αλκοόλ, οι τσακωμοί, ο θόρυβος και οι διάφορες αρνητικές δραστηριότητες.

Σωρεύοντας το βάρος του χρέους στους φτωχούς: Μετά τη συνάντηση με φίλους στο όνομα της διασκέδασης κατά τη διάρκεια του Dashain, ο τζόγος γίνεται για να δημιουργήσει μια κακή ατμόσφαιρα. Αυτό έχει δημιουργήσει αρνητική δυσαρέσκεια στην κοινωνία του Νεπάλ. Υπάρχουν πικρά συναισθήματα ότι το φεστιβάλ Dashain κάνει τους εργαζόμενους του Νεπάλ, τους φτωχούς και ευάλωτους ανθρώπους ακόμα πιο φτωχούς. Στην κοινωνία μας, υπήρξε ένας εξαναγκασμός να παρατηρούμε το Dashain ανεξάρτητα από την ταξική κοινότητα. Αν και αυτό δίνει ένα στιγμιαίο αίσθημα ευτυχίας, έχει προκαλέσει πολλά άσχημα περιστατικά μακροπρόθεσμα σε φτωχές οικογένειες.

Πολύ επιδεικτικό και ακριβό: Λόγω της ανάπτυξης της παράδοσης του εορτασμού του Dashain υποδυόμενοι άλλους, δημιουργείται αρνητικότητα στην κοινωνία. Δεδομένου ότι το Dashain γίνεται πιο υπερβολικό και ακριβό, οι απλοί άνθρωποι πέφτουν θύματα του. Εξαιτίας αυτού, το Dashain είναι μόνο για τους πλούσιους και την ελίτ παρά για τους φτωχούς. Ενώ γιορτάζει το Dashain με πολλά έξοδα, η αδύναμη και φτωχή τάξη αναγκάζεται να σηκώσει το βάρος του χρέους όταν ασχολείται με αυτή τη δουλειά ακόμα και παίρνοντας δάνεια. Εξαιτίας αυτού, τα μέλη της οικογένειας τείνουν να είναι δυστυχισμένα μακροπρόθεσμα παρά να είναι ευτυχισμένα κατά τη διάρκεια του Dashain. Επομένως, στο Dashain, αν απολαμβάνεις αυτό που έχεις και δεν ανησυχείς για τους άλλους, θα οδηγήσει σε ευτυχία, διαφορετικά το Dashain θα είναι πάντα μια γιορτή θλίψης για τους φτωχούς.

Τελικά

Έτσι, το Dashain έχει αναπτυχθεί ως ένα κοινό κοινωνικό και πολιτιστικό φεστιβάλ του Νεπάλ από τους ιστορικούς χρόνους. Παρόλο που υπάρχουν διάφορες αρνητικές πτυχές του Dashain, θα ήταν καλύτερα να επιλυθεί και να γιορταστεί ως ειρήνη, ευημερία, ενότητα, ανεκτικότητα, καλή θέληση, ευτυχία, πολιτιστική διατήρηση και αρμονία. Δεδομένου ότι οι Νεπαλέζοι γιορτάζουν το Dashain όχι μόνο εντός της χώρας αλλά και σε όλο τον κόσμο ανάλογα με την παρουσία τους, η παραδοσιακή σημασία του έχει αυξηθεί.

Το Dashain δεν πρέπει να θεωρείται συντηρητικό φεστιβάλ, αλλά πρέπει να γιορτάζεται σύμφωνα με τη μοναδικότητα και την ποικιλομορφία του Νεπάλ. Το Dashain πρέπει να αναπτύξει την ευτυχία, την ευημερία και την ενότητα μεταξύ των απλών ανθρώπων. Ο καθένας θα πρέπει να γιορτάζει το Dashain σύμφωνα με τις δικές του ικανότητες, βάζοντας τέλος σε διάφορες αρνητικές δραστηριότητες και δραστηριότητες που δημιουργούνται κατά τον εορτασμό του Dashain. Το Dashain δεν πρέπει να είναι επιδεικτικό και χωρίς αξία. Το Dashain πρέπει να γιορτάζεται σύμφωνα με την κοινωνική ψυχολογία και την επιστήμη της συμπεριφοράς, τονίζοντας την επιστημονική του πτυχή μαζί με τις παραδοσιακές αξίες και την τελετουργική κουλτούρα.

Υλικό αναφοράς
1. Nepali Cultural Encyclopedia, Pvt. Ο Δρ. Somprasad Khatiwada, Janta Prakashan and Broadcasting System
2. Νομική παράδοση του Νεπάλ – Pvt. Δρ. Jagdishchandra Regmi, Pravi Book House Pvt.
3. Κοινωνική Ιστορία του Σύγχρονου Νεπάλ – Δρ. Premkumar Khatri και Dr. Peshal Dahal, Κοινή Έκδοση
4. Κοινωνική, Οικονομική και Διοικητική Ιστορία του Νεπάλ – Prof. Δρ. Shriramprasad Upadhyay, Ratna Pustak Bhandar
5. Janaipurnima Dekhi Ranipokhari Samm – Δρ Maheshraj Pant
6. Πολιτιστικός Τουρισμός Νεπάλ – Δρ. Somprasad Khatiwada και Dr. Kamala Dahal, Εκδότες και Διανομείς MK
7. Νεπαλική Κοινωνία και Πολιτισμός – Balram Acharya, Εθνικό Κέντρο Βιβλίου
8. Πολιτιστικός Τουρισμός – Δρ. Gobind Singh Karki, MK Publishers and Distributors

https://lokpati.com/

Casper the Friendly Ghost | Τρομοκρατώντας έναν Brogue | Πλήρες επεισόδιο | Κινούμενα σχέδια για παιδιά



Ο Casper the Friendly Ghost είναι ένας φανταστικός χαρακτήρας και ο πρωταγωνιστής της ομώνυμης θεατρικής σειράς κινουμένων σχεδίων των Famous Studios. Όπως υποδηλώνει το όνομά του, είναι ένα φάντασμα, ωστόσο είναι πολύ ευχάριστος και ευγενικός, ο Κάσπερ πρέπει να μπορέσει να αποφοιτήσει από το Scare School προτού εξοριστεί για πάντα στην κοιλάδα των σκιών. Πηγαίνει σε πολλές περιπέτειες με τους μαθητές που φοιτούν εκεί. Ως αποτέλεσμα του ότι ο Casper ήταν πολύ φιλικός όταν έπαιζε με ένα αγόρι που ονομάζεται Jimmy, ο Kibosh: The King of the Underworld έβαλε τον Casper να εγγραφεί σε ένα Scare School με επικεφαλής τον διευθυντή Alder και Dash. Γίνεται φίλος με τη Ρα, μια μούμια με προβλήματα που ξετυλίγονται και τη Μάνθα, ένα κορίτσι ζόμπι που συνεχώς καταρρέει. Όταν ο Κάσπερ ανακαλύπτει την πλοκή του δικέφαλου διευθυντή να χρησιμοποιήσει ένα φίλτρο απολίθωσης για να μετατρέψει τον Κίμπος σε πέτρα και να καταλάβει τον Κάτω Κόσμο και το Ντέντσταουν, αυτός και οι νέοι του φίλοι πρέπει να τον σταματήσουν


Casper the Ghost

Θα μπορούσες να σκουπίσεις το πρόσωπό μου

 Θα μπορούσες να σκουπίσεις το πρόσωπό μου

Το φόντο αυτού του τραγουδιού:

Στις αρχές της δεκαετίας του '90, είδα ένα όνειρο όπου το δέντρο που πέθαινε με σταμάτησε και μου ζήτησε να την παρηγορήσω. Το πρώτο πράγμα το πρωί, όταν ακόμα θυμόμουν το όνειρό μου, άνοιξα τη συσκευή εγγραφής μου και τραγούδησα την ιστορία στην κασέτα με τη συνοδεία μου στο πιάνο. Μετά τη στιγμιαία μουσική συνεδρία, έκανα μόνο μερικές διορθώσεις στους στίχους και πρόσθεσα την εισαγωγή, η οποία χρησίμευσε και ως ενδιάμεσο. Ονόμασα το τραγούδι « Ystävä voisitko kasvoni pyyhkiä » (Ο φίλος μου θα μπορούσε να σκουπίσει το πρόσωπό μου).

Το 1996 έφτιαξα ένα Μουσικό Άλμπουμ, το Hiljaisia ​​lauluja (Ήσυχα τραγούδια), με έναν Φινλανδό μουσικό και την καλή μου φίλη Jouni Juola . Επειδή το θέμα του άλμπουμ ήταν “Perishableness ja calmness” το Ystävä voisitko kasvoni pyyhkiä ήταν σαν να το έκανε. Η Τζούνη τραγούδησε τα τραγούδια του άλμπουμ, αλλά παίξαμε μαζί τα όργανα. Επίσης, στον δίσκο υπάρχουν και τραγούδια της Jouni. Αυτό το φθινόπωρο (2014), όταν μετέφρασα τους στίχους στα αγγλικά, παρέλειψα τις λέξεις My Friend από τον τίτλο. Δημοσίευσα το βίντεο στις 23/6/2013.

Συμπεριέλαβα σε αυτή την ανάρτηση τόσο τους στίχους όσο και τις νότες του τραγουδιού. Παίρνει περισσότερο χώρο στην οθόνη, αλλά είμαι σίγουρος ότι όσοι θέλουν να ακολουθούν σημειώσεις θα εκτιμήσουν αυτήν την προσπάθεια. Δεν χρειάζεται να κάνουν κλικ στην άλλη αρχική σελίδα για να τα δουν.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Θα μπορούσες να σκουπίσεις το πρόσωπό μου  (Yelling Rosa)

1.

Μια φορά κι έναν καιρό, όταν είδα το δέντρο που πεθαίνει
που άγγιξε απαλά το χέρι μου και είπε με γεροδεμένη φωνή:
«Μπορείς να βγάλεις το μπλουζάκι σου και να σκουπίσεις το βρεγμένο πρόσωπό μου με αυτό,
θα μπορούσες να με βοηθήσεις και να σκουπίσεις το πρόσωπό μου, αγαπητέ μου φίλος;
Απλώνω τα κλαδιά μου προς το γαλάζιο του ουρανού, αλλά δεν μπορώ να αναπνεύσω.
Δεν μου μένει πλέον οξυγόνο».
Ανασήκωσα τους ώμους και της είπα για λίγο:
«Δεν είμαι ο ήλιος και σίγουρα δεν είμαι ο άνεμος που καθαρίζει τον αέρα».
Αυτή τη στιγμή δεν είμαι τίποτα περισσότερο από μια βρώμικη σερπαντίνα βαμμένη με λάδι.
Είμαι μόνο αναθυμιάσεις ρύπανσης. Αυτή τη στιγμή είμαι απλά μια βρώμικη σερπαντίνα με λάδια.
Είμαι μόνο αναθυμιάσεις της ρύπανσης».

2

«Δεν έχει σημασία τι είσαι γιατί μπορείς να μείνεις
και να γίνεις σύντροφός μου απόψε, όταν αυτό το
αιώνιο προσκύνημα θα επιστρέψει στην αρχή
όταν αυτή η περιπλάνηση επιστρέψει στην αρχή».
Όλη τη νύχτα, άκουγα το οδυνηρό κουδούνισμα,
αλλά τελικά, το δέντρο κατέρρευσε με μια τεράστια γκρίνια.
Όταν σήκωσε αδύναμα το κεφάλι της μια για πάντα
και με ευχαρίστησε που ήμουν ο φύλακάς της, της έδωσα το χέρι μου.
Έτσι, ήταν πιο εύκολο για εκείνη να φύγει,
πιο εύκολο να εξαφανιστεί. Φυσικά, της κράτησα σφιχτά το χέρι
, ώστε να ήταν πιο εύκολο για εκείνη να φύγει οριστικά από εδώ.

Τελικός

Φυσικά, της κράτησα σφιχτά το χέρι, ώστε να ήταν πιο εύκολο
για εκείνη να φύγει οριστικά από εδώ.
Φυσικά, της κράτησα σφιχτά το χέρι, ώστε να ήταν πιο εύκολο
για εκείνη να φύγει οριστικά από εδώ.

Music and words © Yelling Rosa

wipemyface01_thumb

wipemyface02

Ελπίζω να σας αρέσει να ακούτε αυτό το τραγούδι και ίσως να σκεφτείτε πόσο η φύση χρειάζεται την απαλή αγάπη από εμάς για να νιώσετε καλύτερα και να επιβιώσετε όσο οι τελευταίοι άνθρωποι και ακόμη περισσότερο.

https://yerosacom.wordpress.com/


Σύνοψη του παγκοσμίου φήμης μυθιστορήματος του Λέοντος Τολστόι "Anna Karenina"

 

Σύνοψη του παγκοσμίου φήμης μυθιστορήματος του Λέοντος Τολστόι "Anna Karenina"


Narayan Giri, Okhaldhunga, Νεπάλ

Οκτ. 8

✍- Narayan Giri

Ο Λέων Νικολάγιεβιτς Τολστόι (9 Σεπτεμβρίου 1828 – 7 Νοεμβρίου 1910) ήταν διάσημος Ρώσος συγγραφέας. Θεωρείται επίσης ως ένας από τους κορυφαίους μυθιστοριογράφους στον κόσμο. Είναι επίσης ο δημιουργός του Τολστοϊσμού, του οποίου η φιλοσοφία χρησιμοποιείται σήμερα σε διάφορους τομείς. Ήταν υποψήφιος για το βραβείο Νόμπελ από το 1902 έως το 1906 για τη συνεισφορά του στη λογοτεχνία. Αν και προτάθηκε για το Νόμπελ Ειρήνης το 1901, το 1902 και το 1910, δεν έλαβε το βραβείο, το οποίο θεωρείται επίσης η μεγάλη διαμάχη του βραβείου Νόμπελ.

Γεννημένος σε μια αριστοκρατική ρωσική οικογένεια το 1828, είναι περισσότερο γνωστός για μυθιστορήματα όπως «Πόλεμος και Ειρήνη» και «Άννα Καρένινα». Συνήθιζε να γράφει έργα εστιάζοντας σε μια ρεαλιστική και αυτοαντίληψη. Θεωρείται ως ένας από τους αθάνατους δημιουργούς της ρωσικής λογοτεχνίας για τη συνεισφορά του στη ρωσική λογοτεχνία κατά τη διάρκεια της ζωής του. Τα έργα του σημάδεψαν μια νέα φάση στον ρωσικό και παγκόσμιο ρεαλισμό, λειτουργώντας ως γέφυρα μεταξύ των μυθιστορημάτων και της λογοτεχνίας του εικοστού και του δέκατου ένατου αιώνα. Ο Λέων Τολστόι είχε μια βαθιά επιρροή στην ανάπτυξη του κοσμοπολιτισμού στην ανάπτυξη της ρεαλιστικής παράδοσης στην παγκόσμια λογοτεχνία.

Η Άννα Καρένινα είναι ένα σημαντικό μυθιστόρημα του Λέοντος Τολστόι. Εκδόθηκε για πρώτη φορά ως βιβλίο το 1878. Πολλοί συγγραφείς το θεωρούν το σπουδαιότερο λογοτεχνικό έργο που γράφτηκε ποτέ. Ο ίδιος ο Τολστόι το ονόμασε το πρώτο του αληθινό μυθιστόρημα. Κυκλοφόρησε αρχικά στο περιοδικό The Russian Messenger από το 1873 έως το 1977.

Με περισσότερους από δώδεκα σημαντικούς χαρακτήρες σε οκτώ μέρη, η Άννα Καρένινα εκτείνεται σε περίπου 800 σελίδες. Συνήθως χωρίζεται σε δύο τμήματα. Ασχολείται με θέματα προδοσίας, εμπιστοσύνης, οικογένειας, γάμου, αυτοκρατορικής ρωσικής κοινωνίας, επιθυμίας, αγροτικής ζωής, αστικής ζωής.

Η ουσία του μυθιστορήματος

Stepan Arkadyevich Oblonsky ("Stiva"), ένας αριστοκρατικός πρίγκιπας της Μόσχας, ο οποίος ήταν άπιστος στη σύζυγό του, πριγκίπισσα Daria Alexandrovna ("Dolly"). Αφού η Ντόλι ανακαλύπτει τη σχέση του συζύγου της Στίβια με τη δασκάλα του παιδιού, το σπίτι και η οικογένεια βρίσκονται σε αναταραχή. Αυτό που ενημερώνει η Stiva στην οικογένεια είναι ότι η παντρεμένη αδερφή της, Anna Arkadyna Karenin, επισκέπτεται από την Αγία Πετρούπολη για να ηρεμήσει την κατάσταση. Έρχεται να τακτοποιήσει τον καυγά του κουνιάδου της.

Εν τω μεταξύ, ο παιδικός φίλος της Στίβα, Κονσταντίν Ντμίτριεβιτς Λέβιν ("Κόστυα"), φτάνει στη Μόσχα με σκοπό να κάνει πρόταση γάμου στη μικρότερη αδερφή της Ντόλι, την πριγκίπισσα Κατερίνα Αλεξάντροβνα Σερμπάτσκαγια ("Γατάκι"). Ο Λέβιν είναι ένας παθιασμένος, ανήσυχος, αλλά ντροπαλός αριστοκρατικός ιδιοκτήτης που, σε αντίθεση με τους συνομηλίκους του στη Μόσχα, επιλέγει να ζήσει στη χώρα με την τεράστια περιουσία του. Αυτό που μαθαίνει είναι ότι η Kitty καταδιώκεται επίσης από έναν αξιωματικό ιππικού του στρατού που ονομάζεται κόμης Alexei Kirillovich Vronsky.

Φτάνοντας στο σιδηροδρομικό σταθμό για να συναντήσει την Άννα, ο Στίβα συναντά τον Βρόνσκι, ο οποίος επισκέπτεται τη μητέρα του, την κόμισσα Βρόνσκαγια. Η Άννα και ο Βρόνσκι ταξίδεψαν στην ίδια άμαξα και μίλησαν μαζί. Έτσι τα μέλη της οικογένειας επανενώνονται. Την πρώτη φορά που ο Βρόνσκι βλέπει την Άννα, ένας υπάλληλος σιδηροδρόμων πέφτει κατά λάθος μπροστά σε ένα τρένο και σκοτώνεται. Η Άννα το εξηγεί ως «κακό σημάδι». Ωστόσο, ο Βρόνσκι είναι ερωτευμένος με την Άννα και δωρίζει διακόσια ρούβλια στην οικογένεια του εκλιπόντος, κάτι που του κάνει εντύπωση. Η Άννα αισθάνεται επίσης άβολα αφήνοντας τον μικρό της γιο, Σεργκέι ("Seryozha") μόνο για πρώτη φορά.

Στο σπίτι του Oblonsky, η Anna μιλά ανοιχτά και συναισθηματικά με την Dolly για τη σχέση της Stiva και τη διαβεβαιώνει ότι η Stiva την αγαπά παρά τη δυσπιστία της. Η Ντόλι συγκινείται από την ομιλία της Άννας και αποφασίζει να συγχωρήσει τη Στίβα.

Η Κίτι, που επισκέπτεται την Ντόλι και την Άννα, είναι μόλις δεκαοκτώ ετών. Στην πρώτη του σεζόν ως πρωτοεμφανιζόμενος, αναμένεται να παίξει ένα σπουδαίο παιχνίδι απέναντι σε κάποιον της κοινωνικής του θέσης. Ο Βρόνσκι την προσέχει πολύ και ελπίζει να χορέψει μαζί της σε ένα παιχνίδι με μπάλα εκείνο το βράδυ. Η Κίτι εντυπωσιάζεται από την ομορφιά και την προσωπικότητα της Άννας και ερωτεύεται μαζί της με τον ίδιο τρόπο όπως ο Βρόνσκι. Όταν ο Levin κάνει πρόταση γάμου στην Kitty στο σπίτι του, εκείνη την απορρίπτει αγενώς, ενώ ο πατέρας της Kitty ευνοεί τον Levin.

Στο μεγάλο χορό, η Κίτι ελπίζει να ακούσει κάτι από τον Βρόνσκι, αλλά εκείνος χορεύει με την Άννα, επιλέγοντάς την για φίλη αντί για μια έκπληκτη και αποκαρδιωμένη Γάτα. Αυτό που μαθαίνει η Κίτι είναι ότι ο Βρόνσκι είναι ερωτευμένος με την Άννα και δεν έχει σκοπό να την παντρευτεί παρά την ανοιχτή του στοργή. Ο Βρόνσκι θεωρεί τις αλληλεπιδράσεις του με την Κίτι μόνο ως πηγή διασκέδασης και υποθέτει ότι η Κίτι ενεργεί για αυτόν τον λόγο. Ενοχλημένη από τις συναισθηματικές και σωματικές αντιδράσεις του Βρόνσκι, η Άννα επιστρέφει αμέσως στην Αγία Πετρούπολη. Ο Βρόνσκι ταξιδεύει με το ίδιο τρένο. Σε ένα ολονύκτιο ταξίδι οι δυο τους συναντιούνται και ο Βρόνσκι εξομολογείται τον έρωτά του. Η Άννα τον απορρίπτει παρόλο που η Άννα εντυπωσιάζεται πολύ από την προσοχή του.

Συντετριμμένος από την απόρριψη της Kitty, ο Levine εγκαταλείπει κάθε ελπίδα γάμου και επιστρέφει στο κτήμα του. Η Άννα επιστρέφει στην Αγία Πετρούπολη με τον σύζυγό της Karenin (ανώτερο κυβερνητικό στέλεχος) και τον γιο τους Seryozha. Όταν η Άννα βλέπει για πρώτη φορά τον σύζυγό της μετά τη συνάντησή της με τον Βρόνσκι, η Άννα τον βρίσκει μη ελκυστικό, αν και λέει στον εαυτό της ότι είναι καλός άνθρωπος.

Ο Shcherbatsky συμβουλεύεται γιατρούς για την υγεία της Kitty, η οποία συνεχίζει να αποτυγχάνει μετά την απόρριψη του Vronsky. Ένας ειδικός προτείνει στην Kitty να επισκεφτεί ένα σπα υγείας στο εξωτερικό για να γίνει καλά. Η Ντόλι μιλάει στην Κίτι και μετά συνειδητοποιεί ότι πονάει εξαιτίας του Βρόνσκι και του Λέβιν, τους οποίους νοιάστηκε και τους πόνεσε για τίποτα. Ταπεινωμένη από τον Βρόνσκι και πληγωμένη από την αποδοκιμασία του Λέβιν, η Κίτι θρηνεί την αδερφή της αναφέροντας την απιστία της Στίβα και λέει ότι δεν θα μπορούσε ποτέ να αγαπήσει κάποιον που την απάτησε. Εν τω μεταξύ, ο Στίβα συναντά τον Λέβιν στο εξοχικό του κτήμα, πουλώντας γη κοντά.

Στην Αγία Πετρούπολη, η Άννα αρχίζει να περνά πολύ χρόνο στον στενό κύκλο της κοινωνίας της μόδας και στην κόρη του ξαδέλφου του Βρόνσκι, πριγκίπισσα Μπέτσι. Ο Βρόνσκι συνεχίζει να καταδιώκει την Άννα. Αν και η Άννα προσπαθεί αρχικά να τον απορρίψει, τελικά υποκύπτει στην προσοχή του και ξεκινά μια σχέση. Εν τω μεταξύ, ο Κάρενιν υπενθυμίζει στη σύζυγό του την αδικία του να δίνει υπερβολική προσοχή στον Βρόνσκι δημόσια, κάτι που γίνεται αντικείμενο φημών. Ανησυχεί για τη δημόσια εικόνα του, αν και πιστεύει λανθασμένα ότι η Άννα είναι υπεράνω υποψίας.

Ο Βρόνσκι συμμετέχει σε έναν ενδιαφέροντα ιππικό διαγωνισμό, κατά τον οποίο καβαλάει τη φοράδα του Frou-Frou πολύ δυνατά – η ανευθυνότητά του κάνει το άλογο να πέσει και να σπάσει τη σέλα του. Η Άννα δεν μπορεί να κρύψει τη θλίψη της για το ατύχημα. Νωρίτερα, η Άννα είχε πει στον Βρόνσκι ότι ήταν έγκυος. Η Καρένιν είναι επίσης παρούσα στον αγώνα και σχολιάζει στην Άννα ότι η συμπεριφορά της είναι ανάρμοστη. Η Άννα εξομολογείται στον σύζυγό της για τη σχέση τους σε κατάσταση ακραίας θλίψης και συγκίνησης. Ο Κάρενιν του λέει να το διακόψει πιστεύοντας ότι ο γάμος τους θα είναι ασφαλής για να αποφύγει περαιτέρω φήμες.

Η Kitty και η μητέρα της επισκέπτονται ένα γερμανικό σπα για να ξεφύγουν από την κακή υγεία. Εκεί συναντούν την καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι πιετίστα Madame Stahl και την υιοθετημένη κόρη της, Saint Varenka. Εντυπωσιασμένη από τη Βαρένκα, η Κίτι γίνεται πολύ αγνή, αλλά απογοητεύεται από την κριτική του πατέρα της, όταν υποψιάζεται ότι η Μαντάμ Σταλ προσποιείται την ασθένειά της. Στη συνέχεια επιστρέφει στη Μόσχα.

Ο Levine συνεχίζει να εργάζεται στο κτήμα του, ένα σκηνικό στενά συνδεδεμένο με τις πνευματικές του σκέψεις και αγώνες. Παλεύει με την ιδέα του ψέματος, σκέφτεται πώς να το ξεφορτωθεί και επικρίνει τα ψέματα των άλλων. Αναπτύσσει ιδέες που σχετίζονται με τη γεωργία και αναπτύσσει μια μοναδική σχέση μεταξύ των αγροτικών εργατών και της πατρίδας και του πολιτισμού τους. Πίστευε ότι η ευρωπαϊκή αγροτική μεταρρύθμιση δεν θα λειτουργούσε στη Ρωσία λόγω της μοναδικής κουλτούρας και προσωπικότητας της ρωσικής αγροτιάς.

Όταν ο Levin επισκέπτεται την Dolly, η Dolly προσπαθεί να εξηγήσει τι συνέβη μεταξύ αυτού και της Kitty και προσπαθεί να εξηγήσει τη συμπεριφορά της Kitty. Ο Levin συγκινείται πολύ από τα σχόλια της Dolly για την Kitty και αρχίζει να απομακρύνεται από την Dolly επειδή πιστεύει ότι η στοργική της συμπεριφορά προς τα παιδιά της είναι ψευδής. Ο Levine αποφασίζει να ξεχάσει την Kitty και σκέφτεται την πιθανότητα να παντρευτεί μια αγρότισσα. Ωστόσο, βλέποντας την Kitty στο αυτοκίνητό του, ο Levin συνειδητοποιεί ότι εξακολουθεί να την αγαπά. Εν τω μεταξύ, στην Αγία Πετρούπολη, ο Καρένιν αρνείται να χωρίσει με την Άννα, επιμένοντας ότι η σχέση τους θα συνεχιστεί. Απειλεί ότι θα αφήσει τον Σεργκέι αν συνεχίσει τη σχέση του με τον Βρόνσκι.

Ενώ η Άννα και ο Βρόνσκι συνεχίζουν να βλέπονται, η Καρένιν συμβουλεύεται έναν δικηγόρο για διαζύγιο. Κατά τη διάρκεια της περιόδου στη Ρωσία, μόνο ο αθώος διάδικος μπορούσε να ζητήσει διαζύγιο σε μια σχέση και είτε γινόταν δεκτό από τον ένοχο – κάτι που θα υπονόμευε το κύρος της Άννας στην κοινωνία και θα την εμπόδιζε να ξαναπαντρευτεί στην Ορθόδοξη Εκκλησία – είτε ο ένοχος μπορούσε να βρει ένα πάρτι σε μια πράξη μοιχείας. Ο Καρένιν αναγκάζει την Άννα να παραδώσει μερικά από τα ερωτικά γράμματα του Βρόνσκι, τα οποία ο δικηγόρος θεωρεί ανεπαρκή ως αποδεικτικά στοιχεία για την υπόθεση. Η Stiva και η Dolly διαφωνούν ενάντια στην εκστρατεία της Karenin για διαζύγιο.

Η Κάρενιν αλλάζει τα σχέδιά της αφού άκουσε ότι η Άννα πεθαίνει μετά τη δύσκολη γέννηση της κόρης της Άννυ. Στο δωμάτιό της, η Κάρενιν ζητά συγγνώμη από τον Μπρόνσκι. Ωστόσο, ντροπιασμένος από τη γενναιοδωρία του Καρένιν, ο Βρόνσκι επιχειρεί ανεπιτυχώς να αυτοκτονήσει πυροβολώντας τον εαυτό του. Αφού η Άννα αναρρώνει, συνειδητοποιεί ότι παρά τη συγχώρεση του Καρένιν και τη στοργή του για την Άννι, δεν μπορεί να ζήσει με την Κάρενιν. Απογοητεύεται όταν η Άννα ακούει ότι ο Μπρόνσκι φεύγει για μια στρατιωτική θέση στην Τασκένδη. Η Άννα και ο Βρόνσκι ξανασμίγουν και καταφεύγουν στην Ευρώπη, αφήνοντας τη Σεριόζα και τον Καρένιν με μια προσφορά αποφυλάκισης. Εν τω μεταξύ, ο Στίβα συνεργάζεται με τον Λέβιν ως προξενητής, κανονίζοντας μια συνάντηση ανάμεσα σε αυτόν και την Κίτι, με αποτέλεσμα τη συμφιλίωση τους.

Ο Levine και η Kitty παντρεύονται και ξεκινούν τη νέα τους ζωή στο εξοχικό τους κτήμα. Αν και το ζευγάρι είναι ευτυχισμένο, οι πρώτοι τρεις μήνες του γάμου είναι πικροί και αγχωτικοί. Ο Levin νιώθει δυσαρεστημένος με τον χρόνο που θέλει να περάσει με την Kitty και μένει στην αδυναμία του να είναι παραγωγικός ως εργένης. Καθώς ο γάμος άρχισε να βελτιώνεται, ο Λέβιν έμαθε ότι ο αδελφός του Νίκο πέθαινε από φυματίωση. Η Kitty προσφέρεται να ταξιδέψει με τον Levin για να δει τον Nikolai και αποδεικνύεται ότι βοηθάει πολύ στη φροντίδα του Nikolai. Η αγάπη του Levine για την Kitty δυναμώνει καθώς βλέπει τη γυναίκα του να χειρίζεται την κατάσταση με έναν απείρως πιο ικανό τρόπο από ό,τι θα μπορούσε. Τελικά η Kitty μαθαίνει ότι είναι έγκυος.

Στην Ευρώπη, ο Βρόνσκι και η Άννα παλεύουν να βρουν φίλους που θα τους δεχτούν. Η Άννα χαίρεται που τελικά μένει μόνη με τον Βρόνσκι αλλά νιώθει ασφυκτική. Δεν μπορούν να συναντήσουν Ρώσους της τάξης τους και δυσκολεύονται να τους διασκεδάσουν. Ο Βρόνσκι, ο οποίος πιστεύει ότι το να είναι με την Άννα είναι το κλειδί για την ευτυχία του, βρίσκει τον εαυτό του όλο και πιο καταθλιπτικό και δυσαρεστημένο. Ζωγραφίζει και προσπαθεί να υποστηρίξει έναν μετανάστη Ρώσο καλλιτέχνη με ταλέντο. Ωστόσο, ο Βρόνσκι δεν βλέπει ότι η τέχνη του στερείται ταλέντου και πάθους, και η ομιλία του για την τέχνη είναι άκρως επιδεικτική. Ανήσυχοι, η Άννα και ο Βρόνσκι αποφασίζουν να επιστρέψουν στη Ρωσία.

Στην Αγία Πετρούπολη, η Άννα και ο Βρόνσκι μένουν σε ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία, αλλά παίρνουν ξεχωριστές σουίτες. Γίνεται σαφές ότι ενώ ο Βρόνσκι εξακολουθεί να μπορεί να κινείται ελεύθερα στη ρωσική κοινωνία, η Άννα εμποδίζεται να το κάνει. Η παλιά του φίλη, πριγκίπισσα Μπέτσι, με την οποία έχει σχέση, αποφεύγει την παρέα του. Η Άννα αρχίζει να ανησυχεί ότι ο Βρόνσκι δεν την αγαπά πια. Εν τω μεταξύ, ο Καρένιν παρηγορείται από την κόμισσα Λυδία Ιβάνοβνα, η οποία είναι ενθουσιασμένη από τις μοδάτες θρησκευτικές και μυστικιστικές ιδέες της ανώτερης τάξης. Η Ivanovna συμβουλεύει τη Seryozha να αποστασιοποιηθεί από την Anna λέγοντάς της ότι η μητέρα της είναι νεκρή. Ωστόσο, ο Seryozha αρνείται να πιστέψει ότι αυτό είναι αλήθεια. Η Άννα πηγαίνει να δει τη Seryozha απρόσκλητη στα ένατα γενέθλιά της, αλλά η Karenin τη βρίσκει.

Απελπισμένη να ξαναβρεί τουλάχιστον την παλιά της θέση στην κοινωνία, η Άννα παρακολουθεί μια παράσταση στο θέατρο, όπου παρακολουθεί όλη η υψηλή κοινωνία της Αγίας Πετρούπολης. Ο Βρόνσκι την παρακαλεί να μην πάει, αλλά η Άννα δεν μπορεί να εξηγήσει στον εαυτό της γιατί δεν μπορεί να είναι εκεί. Στο θέατρο η Άννα απορρίπτεται ανοιχτά από τους παλιούς της φίλους, ένας από τους οποίους σκόπιμα κάνει σκηνή και φεύγει από το θέατρο. Η Άννα είναι καταδικασμένη. Μη μπορώντας να βρουν μια θέση για τους εαυτούς τους στην Αγία Πετρούπολη, ο Βρόνσκι και η Άννα μετακομίζουν στο εξοχικό κτήμα του Βρόνσκι.

Η Ντόλι περνά το καλοκαίρι με τη μητέρα της, την πριγκίπισσα Σερμπάτσκαγια, και τα παιδιά της Ντόλι, Λέβιν και Κίτι. Η ζωή του Λέβιν είναι απλή και ανεπηρέαστη, αν και ο Λέβιν νιώθει τόσο άβολα με τις «επιθέσεις» της Σερμπάτσκαγια. Ο Βεσλόφσκι γίνεται εξαιρετικά ζηλιάρης όταν ένας επισκέπτης πειράζει ανοιχτά μια έγκυο γατούλα. Ο Levin προσπαθεί να ξεπεράσει τη ζήλια του και τα καταφέρνει για λίγο κατά τη διάρκεια ενός κυνηγιού με τον Veslovsky και τον Oblonsky, αλλά τελικά υποκύπτει στα συναισθήματά του και διατάζει τον Veslovsky να φύγει σε μια ντροπιαστική σκηνή. Ο Βεσλόμπσκι πηγαίνει αμέσως να ζήσει με την Άννα και τον Βρόνσκι στο κοντινό τους κτήμα.

Όταν η Ντόλι επισκέπτεται την Άννα, εντυπωσιάζεται από την αντίθεση μεταξύ της αριστοκρατικής αλλά απλής οικιακής ζωής των Levins και της εξαιρετικά πολυτελούς και πλούσιας εξοχικής περιουσίας του Βρόνσκι. Δεν είναι επίσης σε θέση να συμβαδίσει με τα μοντέρνα ρούχα της Άννας ή τις υπερβολικές δαπάνες του Βρόνσκι για το νοσοκομείο που χτίζει. Εξάλλου, δεν πάνε όλα καλά με την Άννα και αυτόν. Η Ντόλι παρατηρεί την ανήσυχη συμπεριφορά της Άννας και την ανήσυχη αγάπη της για τον Βεσλόφσκι. Ο Βρόνσκι κάνει ένα συναισθηματικό αίτημα στην Ντόλι, ζητώντας της να πείσει την Άννα να χωρίσει με την Καρένιν, ώστε οι δυο τους να παντρευτούν και να ζήσουν κανονικά.

Η Άννα ζηλεύει εξαιρετικά τον Βρόνσκι και δεν τον αντέχει ούτε για ένα σύντομο ταξίδι όταν φύγει. Όταν ο Βρόνσκι φεύγει για αρκετές μέρες για επαρχιακές εκλογές, η Άννα είναι πεπεισμένη ότι πρέπει να τον παντρευτεί για να τον εμποδίσει να φύγει. Αφού η Άννα γράφει ένα γράμμα στον Καρένιν, αυτός και ο Βρόνσκι φεύγουν από την ύπαιθρο για τη Μόσχα.

Ο Λέβιν γρήγορα συνηθίζει τον γρήγορο, ακριβό και επιπόλαιο κοινωνικό βίο της πόλης όταν επισκέπτεται τη Μόσχα για τη φυλάκιση της Κίτι. Συνοδεύει τη Στίβα σε ένα κλαμπ τζέντλεμαν, όπου οι δυο τους συναντούν τον Βρόνσκι. Ο Λέβιν και η Στίβα επισκέπτονται την Άννα, η οποία περνά τις ελεύθερες μέρες της ανατρέχοντας σε ένα ορφανό κορίτσι από την Αγγλία. Ο Λέβιν αρχικά νιώθει άβολα για το ταξίδι, αλλά η Άννα τον γοητεύει εύκολα. Όταν ομολογεί στην Κίτι ότι ήρθε να δει την Άννα, εκείνη τον κατηγορεί ότι είναι ερωτευμένος μαζί της. Συνειδητοποιώντας ότι η ζωή της κοινωνίας της Μόσχας είχε αρνητική, διαφθορική επιρροή στον Λέβιν, το ζευγάρι συμφιλιώθηκε αργότερα.

Η Άννα κατάλαβε γιατί μπορούσε να την ελκύει ένας άντρας σαν τον Λέβιν, ο οποίος είχε μια νέα και όμορφη νέα σύζυγο, αλλά δεν μπορούσε πλέον να ελκύει τον Βρόνσκι. Η σχέση του με τον Βρόνσκι γίνεται ολοένα και πιο τεταμένη, καθώς μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στη ρωσική κοινωνία ενώ είναι παρίας. Η αυξανόμενη πικρία, η απογοήτευση και η ζήλια του οδηγούν σε καυγάδες μεταξύ του ζευγαριού. Η Άννα χρησιμοποιεί μορφίνη για να προκαλέσει ύπνο, μια συνήθεια που ξεκίνησε όταν ζούσε με τον Βρόνσκι στο εξοχικό του κτήμα. Εξαρτήθηκε από αυτό. Εν τω μεταξύ, μετά από μια μακρά και δύσκολη εργασία, η Kitty γεννά έναν γιο, τον Dmitri, ο οποίος ονομάζεται "Mita". Ο Λέβιν τρομοκρατείται από το θέαμα του μικρού, αβοήθητου παιδιού.

Ο Stiva επισκέπτεται την Karenin για να πάρει κομπλιμέντα για τη νέα θέση. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο Στίβα προτρέπει τον Καρένιν να χωρίσει την Άννα, αλλά οι αποφάσεις του Καρένιν διέπονται πλέον από έναν Γάλλο «μνηστήρα» που προτείνει η Λίντια Ιβάνοβνα. Κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο Stiva προφανώς έχει ένα όραμα στον ύπνο του και δίνει στην Karenin ένα κρυπτικό μήνυμα, το οποίο ερμηνεύει ότι λέει ότι πρέπει να αρνηθεί το αίτημά του για διαζύγιο.

Η Άννα είναι έντονα ζηλιάρα και παράλογη απέναντι στον Βρόνσκι, τον οποίο υποπτεύεται ότι έχει σχέσεις με άλλες γυναίκες. Είναι πεπεισμένος ότι η μητέρα του σχεδιάζει να παντρευτεί μια γυναίκα από μια πλούσια κοινωνία. Έχουν μια πικρή διαμάχη και η Άννα πιστεύει ότι η σχέση έχει τελειώσει. Αρχίζει να σκέφτεται την αυτοκτονία ως διαφυγή από τον πόνο της. Μέσα στην ψυχική και συναισθηματική της σύγχυση στέλνει ένα τηλεγράφημα στον Βρόνσκι ζητώντας του να έρθει στο σπίτι της και μετά πηγαίνει να δει την Ντόλι και την Κίτι. Η σύγχυση και η οργή της Άννας την κυριεύουν, και στην πρώτη της συνάντηση με τον Βρόνσκι στο τέλος της σιδηροδρομικής πλατφόρμας, ρίχνεται με θανάσιμη πρόθεση ανάμεσα στους τροχούς ενός κινούμενου εμπορευματικού τρένου σε συνειδητή συμμετρία με τον θάνατο ενός εργάτη τρένου.

Το τελευταίο βιβλίο του Σεργκέι Ιβάνοβιτς (αδελφός του Λέβιν) έχει παραμεληθεί από αναγνώστες και κριτικούς και συμμετέχει στη ρωσική δέσμευση στον σλαβισμό. Η Στίβα παίρνει τη θέση που θέλει και η Καρένιν αναλαμβάνει την επιμέλεια του Βρόνσκι και της Άννυ του μωρού της Άννας. Μια ομάδα Ρώσων εθελοντών, συμπεριλαμβανομένου του αυτοκτονικού Βρόνσκι, αναχωρεί για να πολεμήσει σε μια Ορθόδοξη Βουλγαρική εξέγερση κατά των Τούρκων, ευρέως γνωστή ως Ρωσοτουρκικός Πόλεμος (1877–1878).

Μια καταιγίδα κεραυνών χτυπά το σπίτι του Λέβιν ενώ η γυναίκα του και ο νεογέννητος γιος του είναι έξω και, φοβούμενος για την ασφάλειά του, ο Λέβιν μαθαίνει ότι αγαπά τον γιο του όσο η Κίτι. Η οικογένεια της Kitty ανησυχεί ότι ένας άνθρωπος τόσο φιλάνθρωπος όσο ο σύζυγός της δεν θεωρεί τον εαυτό του χριστιανό.

Μετά από μια μακρά συζήτηση με έναν αγρότη, ο Λέβιν αλλάζει γνώμη και καταλήγει στο συμπέρασμα ότι πιστεύει στις χριστιανικές αρχές που διδάχτηκε ως παιδί και δεν αμφισβητεί πλέον τις πεποιθήσεις του. Ένα άτομο πρέπει να αποφασίσει μόνος του τι είναι αποδεκτό σε σχέση με την πίστη και τις πεποιθήσεις του. Αποφασίζει να μην πει στην Kitty για την αλλαγή που έχει κάνει.

Ενώ ο Levin ήταν αρχικά δυσαρεστημένος με την επιστροφή του στην πίστη του, δεν τον προσηλυτίστηκε πλήρως. Ωστόσο, στο τέλος της ιστορίας, ο Levine καταλήγει στο συμπέρασμα ότι παρά τις πρόσφατα αποδεκτές πεποιθήσεις του, είναι άνθρωπος και θα συνεχίσει να κάνει λάθη. Η ζωή του μπορεί τώρα να έχει νόημα και πραγματικά δίκαιη.

https://narayangiri.wordpress.com/

Παίκτης του μπιγκ μπράδερ χάφτει ότι έριξε ελικόπτερο



Αποκάλυψη ΣΟΚ του ΙΛΟΝ ΜΑΣΚ για τις ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ!

Αποκάλυψη ΣΟΚ του ΙΛΟΝ ΜΑΣΚ για τις ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ!


Δεν τελειώνει η ζωή αν τελειώσει ένας έρωτας!

 Δεν τελειώνει η ζωή αν τελειώσει ένας έρωτας!


Πώς θα ήταν η ζωή αν δεν υπήρχε έρωτας; Θα είχε νόημα το πέρασμά μας ή θα ήταν σαν ένα φαγητό που μοιάζει μαγικό, αλλά αποδεικνύεται άνοστο; Όλοι με κάποιον μοναδικό τρόπο ερωτευτήκαμε, ή τουλάχιστον έτσι νομίζαμε.
Η μαγεία του έρωτα είναι ο τρόπος που βιώνεται και γι’ αυτό τον λόγο σε κάποιους είναι καταστρεπτικός, ενώ σε άλλους έξοχος. Είναι ίσως το συναίσθημα του «πληγώματος» που νιώθεις στην καρδιά όταν τελειώνει, η απογοήτευση που σε αδειάζει, είναι το πώς θα συνεχίσεις μόνη, πώς θα είναι η ζωή χωρίς εκείνον που έκανες χώρο να σε αγαπήσει. Και ο πόνος! Μα είναι και η χαρά που νιώθεις, η άγρια τρέλα που αγγίζεις, η ανυπομονησία να συναντηθείς με αυτόν που σε γεμίζει, ο χρόνος που δεν υπάρχει όταν είστε μαζί και τα σχέδια που καταστρώνετε αγκαλιά!


Κανείς ερωτευμένος δεν θέλει να τελειώσει ο έρωτάς του. Θεωρεί πως μετά δεν θα υπάρχει μέλλον, δεν θα υπάρχει ζωή. Ανόητο, γιατί η πραγματική ζωή ξεκινά από την στιγμή που ερωτεύεσαι και γεμίζει με όλα τα χρώματα, ακόμα και όταν ο έρωτας τελειώσει. Νιώθεις δύναμη ζωής, την σιγουριά που σου χαρίζει η εμπειρία, «το έζησα» λες και μπορεί να σε πληγώνει, αλλά ταυτόχρονα σε κάνει και πιο δυνατό. Δεν τελειώνει η ζωή από έναν έρωτα. Γίνεται πλούσια εμπειρία, γεμίζει γεύσεις η ζωή σου και εικόνες και γνωρίζεις πλέον πως τίποτα δεν είναι άπιαστο, υπάρχει αυτή η κινητήρια δύναμη ψυχής και σώματος, την έχεις ζήσει και ξέρεις να την αναγνωρίζεις με την όμορφη καρδιά σου.

Ακόμα και αν ο έρωτας είναι μονόπλευρος, ακόμα και τότε βιώνεις την δυνατή ορμή του. Το συναίσθημα να αλλάξεις τον κόσμο, να χωράς εκείνος και εσύ. Είναι οι στιγμές εκείνες που είστε μόνοι και ο ένας για τον άλλο είστε αρκετοί. Είναι όμως και οι στιγμές που η καρδιά πάει να σπάσει, το μυαλό εκρήγνυται από το πλήθος των συναισθημάτων, το σώμα αναθαρρεύει από την πηγή ενέργειας που το περιβάλει! Τόση ομορφιά και ακόμα περισσότερη περιμένει τους τολμηρούς που αναζητήσουν τον έρωτα, όσες φορές και αν πληγωθούν. Όχι, η ζωή μόλις ξεκίνησε! Κανένας έρωτας δεν έχει σκοπό να σε κρατήσει πίσω, κανένας έρωτας δεν ήρθε να σε τελειώσει. Ήρθε απλά να σε κάνει καλύτερο! 


 https://gynaikaeimai.com/


Ελένη Ρέγγα

Καταπληκτικοί θησαυροί που βρέθηκαν τυχαία!

Καταπληκτικοί θησαυροί που βρέθηκαν τυχαία!


Κατά τη διάρκεια της ιστορίας, αξιόλογοι θησαυροί έχουν ανακαλυφθεί στα πιο απροσδόκητα μέρη. Ενώ ορισμένοι θησαυροί ήταν προσεκτικά κρυμμένοι, άλλοι βρέθηκαν τυχαία. Αυτές οι τυχαίες ανακαλύψεις έχουν γοητεύσει την ανθρώπινη φαντασία, εμπνέοντας αμέτρητες ιστορίες περιπέτειας, ίντριγκας και αφάνταστου πλούτου. Αυτό το βιντεο εμβαθύνει σε μερικούς από τους πιο απίστευτους θησαυρούς που βρέθηκαν εντελώς τυχαία, αποκαλύπτοντας τις εξαιρετικές ιστορίες πίσω από τις απρόβλεπτες αποκαλύψεις τους.
Η πέτρα της Ροζέτας Μια από τις σημαντικότερες αρχαιολογικές ανακαλύψεις όλων των εποχών, η Πέτρα της Ροζέτας, βρέθηκε εντελώς τυχαία το 1799. Η πέτρα, η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αποκρυπτογράφηση των αιγυπτιακών ιερογλυφικών, ανακαλύφθηκε από Γάλλους στρατιώτες στη Ροζέτα της Αιγύπτου κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του Ναπολέοντα. Αν και δεν είχαν κατανοήσει πλήρως τη σημασία της εκείνη την εποχή, αυτή η ταπεινή μαύρη πλάκα βασάλτη με επιγραφές σε τρεις γραφές (ελληνική, δημοτική και ιερογλυφική) έγινε το κλειδί για να ξεκλειδώσουν τα μυστικά της αρχαίας αιγυπτιακής γραφής. Επέτρεψε στους μελετητές να κατανοήσουν την ιερογλυφική γραφή, αποκαλύπτοντας αιώνες της πλούσιας ιστορίας και του πολιτισμού της Αιγύπτου.
Ο τάφος του βασιλιά Τουταγχαμών Η ανακάλυψη του τάφου του βασιλιά Τουταγχαμών το 1922 είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός εκπληκτικού θησαυρού που βρέθηκε τυχαία. Ο Βρετανός αρχαιολόγος Χάουαρντ Κάρτερ βρισκόταν στα πρόθυρα να τερματίσει την έρευνά του για τον τάφο του νεαρού φαραώ, όταν ο χρηματοδότης του, λόρδος Κάρναρβον, επέμεινε να σκάψουν άλλη μια φορά. Κατά τη διάρκεια αυτής της τελευταίας ανασκαφής οι εργάτες του Κάρτερ ανακάλυψαν την κορυφή μιας σκάλας που οδηγούσε σε έναν άθικτο ταφικό θάλαμο. Στο εσωτερικό του, βρήκαν έναν θησαυρό από εξαίσια αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένης της εμβληματικής χρυσής μάσκας του βασιλιά Τουταγχαμών, που επιβεβαίωνε ότι ο τάφος ήταν ο βασιλιάς ένοικος του τάφου. Τα ευρήματα παρείχαν πρωτοφανείς πληροφορίες για τη ζωή και τον θάνατο της αρχαίας αιγυπτιακής βασιλικής οικογένειας.
Οι πάπυροι της Νεκράς Θάλασσας Το 1947, ένας Βεδουίνος βοσκός έπεσε πάνω σε έναν εξαιρετικό αρχαιολογικό θησαυρό στις σπηλιές του Κουμράν, κοντά στη Νεκρά Θάλασσα. Ενώ έψαχνε για μια χαμένη κατσίκα, ο βοσκός πέταξε μια πέτρα σε μια από τις σπηλιές και άκουσε τον ήχο από το θρυμματισμό κεραμικών. Από περιέργεια, μπήκε στη σπηλιά και βρήκε μια συλλογή από αρχαίους παπύρους και χειρόγραφα. Τα έγγραφα αυτά, γνωστά ως οι πάπυροι της Νεκράς Θάλασσας, περιλάμβαναν θρησκευτικά κείμενα, ιστορικά αρχεία και βιβλικά κείμενα, ορισμένα από τα οποία ήταν ηλικίας άνω των 2.000 ετών. Ρίχνουν φως στις θρησκευτικές πεποιθήσεις και πρακτικές μιας αρχαίας εβραϊκής αίρεσης, προσφέροντας ανεκτίμητες πληροφορίες για την ιστορία του Ιουδαϊσμού και του Χριστιανισμού. Το Staffordshire Hoard Το 2009, ένας λάτρης του ανιχνευτή μετάλλων, ο Τέρι Χέρμπερτ, ανακάλυψε έναν κρυμμένο θησαυρό στο χωράφι ενός αγρότη κοντά στο Λίτσφιλντ του Στάφορντσαϊρ της Αγγλίας. Αυτός ο θησαυρός, γνωστός ως "Σταφορντσάιρ Χάρντ" (Staffordshire Hoard), είναι ένας από τους μεγαλύτερους θησαυρούς αγγλοσαξονικού χρυσού και αργύρου που έχουν ανακαλυφθεί ποτέ. Αποτελούμενος από πάνω από 3.500 αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων περίτεχνα κατασκευασμένων κοσμημάτων, όπλων και θρησκευτικών αντικειμένων, ο θησαυρός εκτιμάται πως χρονολογείται από τον 7ο αιώνα. Η ανακάλυψη μεταμόρφωσε την κατανόησή μας για την αγγλοσαξονική περίοδο και έδωσε μια ματιά στην τέχνη και τη χειροτεχνία αυτού του αρχαίου πολιτισμού.
Ο στρατός από τερακότα Ένα από τα πιο εντυπωσιακά αρχαιολογικά ευρήματα της σύγχρονης ιστορίας σημειώθηκε το 1974, όταν μια ομάδα Κινέζων αγροτών έφερε τυχαία στο φως τον στρατό Τερακότα, ενώ έσκαβαν ένα πηγάδι στο Σιάν της Κίνας. Αυτό που ανακάλυψαν ήταν ένας υπόγειος στρατός από χιλιάδες στρατιώτες, άλογα και άρματα από τερακότα σε φυσικό μέγεθος, που προορίζονταν να συνοδεύουν τον πρώτο αυτοκράτορα της Κίνας, τον Τσιν Σι Χουάνγκ, στη μετά θάνατον ζωή. Το αξιοσημείωτο εύρημα προσέφερε αξιοσημείωτες πληροφορίες για το μεγαλείο και την πολυπλοκότητα της δυναστείας Τσιν.
Η Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας Το πιο σεβαστό έγγραφο των Ηνωμένων Πολιτειών, η Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας, σχεδόν χάθηκε από την ιστορία πριν αναγνωριστεί η σημασία της. Το 1989, ένας ερευνητής ανακάλυψε ένα μοναδικό αντίγραφο της Διακήρυξης σε ένα βρετανικό αρχείο. Γνωστή ως Διακήρυξη του Σάσεξ, αυτή η άγνωστη μέχρι τότε έκδοση ήταν τυπωμένη σε περγαμηνή και είναι ένα από τα δύο μόνο χειρόγραφα αντίγραφα της Διακήρυξης που είναι γνωστό ότι υπάρχουν. Είχε καταχωριστεί λανθασμένα μεταξύ των βρετανικών κυβερνητικών εγγράφων και η ανακάλυψή του προσέφερε μια νέα προοπτική για την ιστορία και τη διατήρηση του εγγράφου.
Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων Το 1901, μια ομάδα Ελλήνων σφουγγαράδων έπεσε πάνω σε ένα ναυάγιο κοντά στο νησί των Αντικυθήρων στο Αιγαίο Πέλαγος.

Δεν θα κυνηγήσω ποτέ την αγάπη

  Δεν θα κυνηγήσω ποτέ την αγάπη 17 Ιανουαρίου 2025 Του  CF Grönroos   Στο  WordPress Daily Writing Prompt Είσαι ανόητος αν νομίζεις ότι θα ...