Μια μελέτη του «Πόλεμος και Ειρήνη», ένα σπουδαίο μυθιστόρημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας
Του Narayan Giri
Το «Πόλεμος και Ειρήνη» είναι ένα τεράστιο μυθιστόρημα του παγκοσμίου φήμης Ρώσου συγγραφέα Λέων Τολστόι. Το «Πόλεμος και Ειρήνη» είναι ένα τόσο φανταστικό έργο, που συγκλόνισε πολλούς ανθρώπους στον κόσμο. Το έργο αυτό κατάφερε να φτάσει στην κορυφή της συζήτησης στον κόσμο. Το βιβλίο είναι εκτενές. Ίσως αυτό πρέπει να είναι το σπουδαιότερο από τα φανταστικά έργα του κόσμου. Ο αριθμός των χαρακτήρων στο μυθιστόρημα είναι πολύ μεγάλος. Περισσότεροι από 500 χαρακτήρες βρίσκονται στην καταμέτρηση, αλλά γίνεται πολύ δύσκολο να εντοπιστούν οι χαρακτήρες των οποίων τα ονόματα δεν αναφέρονται και άλλοι τύποι χαρακτήρων. Είναι επίσης δύσκολο να υπολογιστεί ο χαρακτήρας των χαρακτήρων. Στο μυθιστόρημα έχουν συμπεριληφθεί διάφοροι χαρακτήρες. Το μυθιστόρημα «Πόλεμος και Ειρήνη» είναι ένα μυθιστόρημα αλλά δεν πρέπει να διαφέρει από ένα είδος σπουδαίου ντοκουμέντου πολέμου. Και πάλι, σίγουρα δεν είναι η μόνη εξήγηση του πολέμου. Στο «Πόλεμος και Ειρήνη», Ο Λέων Τολστόι έχει περιγράψει τα κοινωνικά φαινόμενα και τις τάσεις ολόκληρης της κοινωνίας με πολύ ενδιαφέρον τρόπο. Όχι μόνο αυτό, δείχνει ρώσικο πόλεμο και πολεμιστές γεμάτους πατριωτισμό ή εθνική αγάπη. Πριν διαβάσουν ένα μυθιστόρημα, πολλοί άνθρωποι μπορεί να αισθάνονται τεμπέληδες, κάποιοι μπορεί ακόμη και να αισθάνονται βαριεστημένοι. Γιατί αυτό το βιβλίο είναι πολύ μεγάλο. Φαίνεται ότι η μελέτη του στα αγγλικά απαιτεί περισσότερο χρόνο, προσπάθεια και συγκέντρωση. Έκδοση από την Wordsworth Classics, το βιβλίο είναι πλέον διαθέσιμο στην αγορά, με περίπου 1000 σελίδες σε εξαιρετικά ψιλά γράμματα. Έτσι, για εμάς, φαίνεται ότι το βιβλίο μεταφρασμένο στα Χίντι, που εκδόθηκε από τον εκδοτικό οίκο Raduga της Ρωσίας, στη Μόσχα, θα ήταν ευκολότερο από αυτό. Το βιβλίο στη γλώσσα Χίντι χωρίζεται σε 17 μέρη συμπεριλαμβανομένου του επιλόγου σε τέσσερα μέρη. Είναι περίπου 2200 σελίδες. Επομένως, Φαίνεται ότι κάποιος πρέπει να απελευθερωθεί από την τεμπελιά καθώς και να αποκτήσει επάρκεια στη γλώσσα Χίντι μόνο και μόνο για να διαβάσει το βιβλίο. Όσοι καταλαβαίνουν αγγλικά τα έχουν κάνει καλά. Αφού διαβάσετε 4 τόμους 17 μέρη ή 2200 σελίδες της έκδοσης Χίντι, εάν διαβάζετε συνεχώς για μια ολόκληρη μέρα, μπορείτε να το ολοκληρώσετε σε 12 ημέρες. Τα θέματά του θα είναι συναρπαστικά στην αρχή, αλλά όσο προχωρά το βιβλίο, γίνεται δύσκολο να αφήσει τους αναγνώστες μέχρι το τέλος του μυθιστορήματος. Στο μυθιστόρημα, τα γεγονότα διατυπώνονται με τόσο ενδιαφέροντα τρόπο που κάθε αναγνώστης δεν μπορεί παρά να εκπλαγεί. Δεν είναι υπερβολή ότι το μυθιστόρημα περιέχει ολόκληρη την ιστορία της ρωσικής και γαλλικής κοινωνίας από το 1805 έως το 1815. Στο μυθιστόρημα, κάθε γεγονός εξηγείται με ημερομηνίες και χρονολογία, έτσι κάποιοι το κατανοούν ως ιστορία πολέμου. Στο μυθιστόρημα, οι χαρακτήρες αλλάζουν με τέτοιο τρόπο που οι αναγνώστες είναι πολύ πρόθυμοι να το ανακαλύψουν. Το γλωσσικό ενδιαφέρον έχει φέρει το μυθιστόρημα στο αποκορύφωμά του. Φιλοσοφικές πτυχές περιλαμβάνονται επίσης άφθονα στο μυθιστόρημα.
Πριν καταλάβουμε το μυθιστόρημα, πρέπει να πάρουμε κάποιες πληροφορίες για τον συγγραφέα του. Άνθρωποι από πολλά μέρη του κόσμου έχουν ακούσει το όνομα και το έργο του Λέοντος Τολστόι. Τα έργα έχουν διαβαστεί. Ο Λέων Τολστόι (Λεβ Τολστόι) γεννήθηκε στις 28 Αυγούστου 1828 σε μια υψηλή και ευημερούσα αριστοκρατική οικογένεια στη Μόσχα. Αφού πέθανε η μητέρα του όταν ήταν 2 ετών και ο πατέρας του όταν ήταν 9 ετών, ο θείος του του παρείχε ανατροφή και εκπαίδευση. Ο πεθερός και ο κουνιάδος του υπηρέτησαν επίσης στρατιωτικούς. Επιπλέον, ο πατέρας συμμετείχε στον Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο του 1812 (που αναφέρεται στο μυθιστόρημα). Αφού ολοκλήρωσε τις πανεπιστημιακές του σπουδές, φοίτησε για κάποιο διάστημα στο Πανεπιστήμιο του Καζάν. Από μικρός έψαχνε και μελετούσε διάφορα έργα φιλοσόφων και συγγραφέων του κόσμου. Ενώ σπούδαζε στο πανεπιστήμιο, πήγε και αυτός στο στρατό μαζί με τον αδελφό του και συμμετείχε σε πολλές μάχες. Κάτι που τον βοήθησε πολύ στην προετοιμασία των λογοτεχνικών του έργων. Μετά την επιστροφή του από τον πόλεμο, άρχισε να γράφει μυθιστορήματα όπως παιδική ηλικία, εφηβεία κ.λπ. Στη συνέχεια έγραψε την οικογενειακή ευτυχία. Παντρεύτηκε επίσης σε ηλικία 34 ετών. Μετά από αυτό άρχισε να γράφει το περιεκτικό μυθιστόρημά του Πόλεμος και Ειρήνη. Μετά από συνεχή σκληρή δουλειά από τον Ιούνιο του 1863 έως το 1868, το ολοκλήρωσε. Στη συνέχεια έγραψε πολλά επικά μυθιστορήματα, διηγήματα και θεατρικά έργα, όπως η Άννα Καρένινα (1873 έως 1877), Η ιστορία του αλόγου (1885), ο θάνατος του Ιβάν Ίλιτς (1886), Η δύναμη του σκότους (1886), ο πατέρας Σεργκέι ( 1890) και Ανάσταση (1899). Και πέθανε το 1910 σε ηλικία 82 ετών. άρχισε να γράφει μυθιστορήματα όπως η παιδική ηλικία, η εφηβεία κ.λπ. Στη συνέχεια έγραψε την οικογενειακή ευτυχία. Παντρεύτηκε επίσης σε ηλικία 34 ετών. Μετά από αυτό άρχισε να γράφει το περιεκτικό μυθιστόρημά του Πόλεμος και Ειρήνη. Μετά από συνεχή σκληρή δουλειά από τον Ιούνιο του 1863 έως το 1868, το ολοκλήρωσε. Στη συνέχεια έγραψε πολλά επικά μυθιστορήματα, διηγήματα και θεατρικά έργα, όπως η Άννα Καρένινα (1873 έως 1877), Η ιστορία του αλόγου (1885), ο θάνατος του Ιβάν Ίλιτς (1886), Η δύναμη του σκότους (1886), ο πατέρας Σεργκέι ( 1890) και Ανάσταση (1899). Και πέθανε το 1910 σε ηλικία 82 ετών. άρχισε να γράφει μυθιστορήματα όπως η παιδική ηλικία, η εφηβεία κ.λπ. Στη συνέχεια έγραψε την οικογενειακή ευτυχία. Παντρεύτηκε επίσης σε ηλικία 34 ετών. Μετά από αυτό άρχισε να γράφει το περιεκτικό μυθιστόρημά του Πόλεμος και Ειρήνη. Μετά από συνεχή σκληρή δουλειά από τον Ιούνιο του 1863 έως το 1868, το ολοκλήρωσε. Στη συνέχεια έγραψε πολλά επικά μυθιστορήματα, διηγήματα και θεατρικά έργα, όπως η Άννα Καρένινα (1873 έως 1877), Η ιστορία του αλόγου (1885), ο θάνατος του Ιβάν Ίλιτς (1886), Η δύναμη του σκότους (1886), ο πατέρας Σεργκέι ( 1890) και Ανάσταση (1899). Και πέθανε το 1910 σε ηλικία 82 ετών. συμπεριλαμβανομένων των Anna Karenina (1873 έως 1877), The Tale of the Horse (1885), The Death of Ivan Ilyich (1886), The Power of Darkness (1886), Father Sergei (1890) και Resurrection (1899). Και πέθανε το 1910 σε ηλικία 82 ετών. συμπεριλαμβανομένων των Anna Karenina (1873 έως 1877), The Tale of the Horse (1885), The Death of Ivan Ilyich (1886), The Power of Darkness (1886), Father Sergei (1890) και Resurrection (1899). Και πέθανε το 1910 σε ηλικία 82 ετών.
Έτσι έγραψε όχι μόνο πόλεμο και ειρήνη. Όμως όσο και αν το μυθιστόρημα «Πόλεμος και Ειρήνη» απέκτησε παγκόσμια φήμη, κανένα άλλο έργο δεν μπορούσε να το πετύχει. Όμως η Άννα Καρένινα είναι επίσης ένα από τα παγκοσμίως διάσημα μυθιστορήματά του, που καταλήγει σε ένα πολύ τραγικό περιστατικό.
Έτσι, δουλεύοντας σκληρά για 6 συνεχόμενα χρόνια, προετοίμασε τον πόλεμο και την ειρήνη. Το εκπληκτικό είναι ότι υπάρχουν τόσα πολλά περιστατικά στο μυθιστόρημα για τον Πόλεμο και την Ειρήνη, όλα τα έχει κανονίσει ο συγγραφέας, φαίνεται ότι είναι ένα πολύ περίπλοκο έργο. Μαζί με τα γεγονότα, η τέχνη, η λογοτεχνία, η φιλοσοφία και η επιστήμη παρουσιάζονται επίσης με πολύ ενδιαφέρον στο μυθιστόρημα. Είναι και αυτό ένα πολύ αφηρημένο έργο. Ίσως γι' αυτό ο Βλαντιμίρ Ίλιτς Λένιν, ο μεγάλος ηγέτης του Κομμουνιστικού Κόμματος της Σοβιετικής Ένωσης (Μπολσεβίκων) και ο ηγέτης της μεγάλης Οκτωβριανής Επανάστασης, απεικόνισε τον Λέοντα Τολστόι ως καθρέφτη της Ρωσικής Επανάστασης.
Υπάρχουν περίπου 28 βασικοί χαρακτήρες στο μυθιστόρημα Πόλεμος και Ειρήνη. Υπάρχουν όμως εκατοντάδες άλλοι χαρακτήρες, που εμφανίζονται και εξαφανίζονται κατά τη διάρκεια του πολέμου και με άλλα γεγονότα. Μεταξύ αυτών των χαρακτήρων, ο πρίγκιπας Αντρέι και η οικογένειά του, ο Πιέρ και η οικογένειά του, ο Ροστόφ και η οικογένειά του, η Νατάσα, η πριγκίπισσα Μαρία και η Έλεν έπαιξαν σημαντικούς ρόλους. Κατά τη διάρκεια του πολέμου, ο Ναπολέων, ο Αλέξανδρος και ο Κουτούζοφ έπαιξαν επίσης σημαντικό ρόλο. Άλλοι χαρακτήρες έπαιξαν επίσης πολύ ενδιαφέροντες ρόλους στις αντίστοιχες θέσεις τους. Όταν προσέχεις τη δραστηριότητα των χαρακτήρων του μυθιστορήματος, άλλοτε γίνεται σοβαρό, άλλοτε είναι αστείο και άλλοτε δεν αργεί ούτε να κλάψεις. Το μυθιστόρημα ξεκινά με ειρήνη και σχεδόν τελειώνει με ειρήνη. Τρομερές μάχες συμβαίνουν στη μέση του μυθιστορήματος.
Στο μυθιστόρημα δεν υπάρχουν μόνο σκηνές πολέμου, αλλά και πολύ χαρούμενες στιγμές. Αναφέρεται επίσης ότι υπάρχει ένας ενιαίος τάφος ενός λαχίου και στο ίδιο μέρος μπορούν να διαβαστούν επίσης η οικογενειακή δύναμη, η αγάπη, η κοινωνική αρμονία, το κοινωνικό περιβάλλον και οι περιορισμοί και τα σενάρια. Η καλλιτεχνία της περιγραφής του πολέμου δεν μπορεί παρά να εκπλήξει τον αναγνώστη. Και, από τη διάλεξη του πολέμου εκεί, κάποιοι πιστεύουν ότι δεν έχει υπάρξει μεγαλύτερη μάχη στην ιστορία και ότι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν πεθάνει από εδώ. Η επική μάχη ή πόλεμος από το 1805 έως το 1812, που απεικονίζεται στο μυθιστόρημα για τον Ναπολέοντα Βοναπάρτη της Γαλλίας και τον Ρώσο Τσάρο Αλέξανδρο ή ο άγριος πόλεμος μεταξύ Ρώσων και Γάλλων. Καθώς το μελετά, νιώθει ότι κάθεται και αυτός σε μια γωνία και παρακολουθεί την τρομερή σκηνή του πολέμου. Δεν αποδεικνύεται ότι υπάρχει μόνο συνεχής πόλεμος. Εν τω μεταξύ, το έτος 1807 έγινε επίσης συμφωνία ή συνθήκη μεταξύ του Ναπολέοντα και του Αλέξανδρου με έναν περίεργο τρόπο μεταξύ των δύο μερών. Αναφέρεται επίσης μια τέτοια εγγύτητα μεταξύ του Ναπολέοντα και του Αλεξάνδρου μέχρι το 1809. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς, αλλά δυστυχώς, κατά τη διάρκεια του 1811, οι Ρώσοι και οι Γάλλοι πολέμησαν ξανά τόσο σκληρά και μοιραία που ίσως ακόμη και κάποιος που παρατηρεί μόνο την εικόνα μπορεί να μην αντιστέκεσαι. Το μυθιστόρημα περιγράφει το γεγονός ότι οι Γάλλοι υπό την ηγεσία του Ναπολέοντα κατέστρεφαν πολλά ρωσικά στρατεύματα με κανόνια, οβίδες και λόγχες κατά τη διάρκεια του 2ετούς πολέμου από το 1805 έως το 1807. Στο μυθιστόρημα υπάρχει επίσης μια απόκοσμη διάλεξη στην οποία δάση, όχθες ποταμών και οι έρημοι γεμίζουν με πτώματα αλόγων και στρατιωτών. Είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι ο ρωσικός στρατός δεν υποχώρησε ακόμη και μετά από τέτοιες απώλειες.
Μετά τη συνθήκη, όλοι οι Ρώσοι πολεμιστές επέστρεψαν στο σπίτι με τραυματισμένα σώματα και η ευχάριστη σχέση με την οικογένεια μετά την οικογενειακή συνάντηση εξηγείται πολύ καλλιτεχνικά στο μυθιστόρημα. Εν τω μεταξύ, το κοινωνικό σενάριο, τα γεγονότα, η αγάπη, η στοργή και το οικογενειακό περιεχόμενο έχουν εξηγηθεί λεπτομερώς.
Έτσι, ενώ η κοινωνία βρισκόταν σε ευτυχισμένη στιγμή, ξαφνικά οι Γάλλοι πέρασαν με μεγάλη δυσκολία στα μεγάλα ποτάμια και επιτέθηκαν αιφνιδιαστικά στους Ρώσους και συγκεντρώθηκαν όλες οι ρωσικές δυνάμεις και το αντιμετώπισαν ηρωικά. Ταυτόχρονα, η πιο τρομερή μάχη του μυθιστορήματος, η μάχη του Μποροντίνο, εξηγείται τόσο τρομερά που κανείς δεν μπορεί να μείνει σκυμμένος ενώ το διαβάζει. Έχουν παρουσιαστεί περίπλοκες σκηνές όπου περισσότερα από ένα λίκ πτώματα έπεσαν σε ένα μέρος, αίμα έρεε, τα δέντρα και τα φυτά τριγύρω δεν στερούνταν αίματος, πολλοί πολεμιστές ήταν ξαπλωμένοι με το κεφάλι και τις οπλές τους σκορπισμένες παντού. Ακόμα κι έτσι, λέγεται επίσης ότι τα ρωσικά στρατεύματα, γεμάτα πατριωτισμό, αντιμετωπίζουν αποφασιστικά τους Γάλλους. Αργότερα, ο ρωσικός στρατός αναγκάστηκε να περάσει από τη Μόσχα και οι Γάλλοι υποχώρησαν προς τα βουνά και κατέλαβαν τη Μόσχα. Οι Μοσχοβίτες τράπηκαν σε φυγή από τη Μόσχα γιατί δημιούργησαν τρόμο και λεηλασίες. Οι Ρώσοι τραυματίες απομακρύνθηκαν υπό προστασία. Ομοίως, υπάρχει ένα χρονογράφημα με τους Μοσχοβίτες που καίνε φαγητό αντί να το δίνουν στους Γάλλους, οι Γάλλοι πεθαίνουν μέρα με τη μέρα χωρίς φαγητό και δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στο χιόνι και ο στρατός τελειώνει. Παραδόξως, σε αυτή την περίπτωση, ο ρωσικός στρατός, που είχε υποχωρήσει, σχεδίαζε να επιτεθεί στους Γάλλους από όλες τις πλευρές, από όπου οι Γάλλοι, συμπεριλαμβανομένου του Ναπολέοντα, άφησαν τα πάντα, κυνηγήθηκαν από τα ρωσικά στρατεύματα, και πολλοί πέθαναν κατά την φυγή, κ.λπ. γεγονότα που αναφέρονται στο μυθιστόρημα είναι Ενώ διαβάζει το μυθιστόρημα, ο αναγνώστης νιώθει ότι άλλοτε κυνηγά έναν Γάλλο με έναν Ρώσο και άλλοτε τρέχει σε φυγή ως Γάλλος. Από το εξώφυλλο μέχρι τη μέση του μυθιστορήματος, εικόνες πολέμου και άλλες δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων διαφόρων πολεμικών υλικών, έχουν γίνει πιο κατανοητά. Δεν είναι δυνατόν να εξηγηθεί ολόκληρη η πλοκή του μυθιστορήματος.
Η ενότητα 1 του μυθιστορήματος ξεκινά με την ποικιλόμορφη κουλτούρα και τον χορό των Ρώσων. Στο οποίο υπάρχουν όλοι οι χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένων των Νατάσα, Πιέρ, Αντρέι, Μαρία, Λίζα, Βολκόνσκι, Ροστόφ. Στην αρχή εμφανίζεται και η πολεμική εκστρατεία στρατολόγησης. Καθώς τα γεγονότα εξελίσσονται, ο γιος του πρίγκιπα Βολκόνσκι, πρίγκιπας Αντρέι, ετοιμάζεται να πάει στον Πατριωτικό Πόλεμο. Παρουσιάζεται η συγκινητική στιγμή του πατέρα, της συζύγου και της αδερφής του που τον αποχαιρετούν. Ακολουθεί αμέσως η αφήγηση του πολέμου, όπου ο πρίγκιπας Αντρέι παίζει σημαντικό ρόλο. Ενώ διοικητής των ρωσικών δυνάμεων είναι ο Κουτούζοφ, διοικητής των Γάλλων είναι ο ίδιος ο Ναπολέων. Αργότερα, γίνεται μια σφοδρή μάχη, πολλοί Ρώσοι πεθαίνουν, ο πρίγκιπας Αντρέι είναι επίσης τραυματισμένος και βρίσκεται στις όχθες του ποταμού, και η συνθήκη εξηγείται επίσης εδώ.
Στο δεύτερο μέρος του μυθιστορήματος, αναφέρεται ότι μετά τη συνθήκη, οι πολεμιστές επέστρεψαν στο σπίτι και απολάμβαναν την οικογενειακή ευτυχία. Στο οποίο συναντήθηκαν οι Ντενίσοφ, Ροστόφ, Πιερ κ.λπ. με τα μέλη της οικογένειάς τους και επιδόθηκαν σε ερωτοτροπίες. Εκεί ήρθε η είδηση του θανάτου του πρίγκιπα Αντρέι στο σπίτι του. Ο πατέρας και η αδερφή του είναι εντελώς μπερδεμένοι με αυτό. Αυτό όμως δεν το λέει στη γυναίκα του Λίζα. Γιατί η Λίζα είχε ήδη μαραθεί όταν ο Αντρέι πήγε στο στρατό. Ήταν έγκυος, αργότερα πέθανε στο νοσοκομείο και μόνο ο γιος επέζησε. Έτσι, δεν υπάρχει σχεδόν καμία περιγραφή του πολέμου στην ενότητα 2. Αντίθετα, εξηγούνται σκηνές γεμάτες διασκέδαση όπως κυνήγι, χορός και χρόνος σε φεστιβάλ και τελετές. Αργότερα ήρθε ο πρίγκιπας Αντρέι, η γυναίκα του πέθανε και γεννήθηκε ο γιος. Πίσω από αυτό, υπάρχει επίσης αγάπη μεταξύ του Αντρέι, της Νατάσας και άλλων. Αργότερα,
Στην ενότητα 3, βρίσκεται ολόκληρη η περιγραφή της τελικής μάχης. Δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου ειρήνη εκεί. Ο πόλεμος θεωρείται επίσης φρικτός και τρομερός. Εξηγείται εδώ ότι ο Ναπολέων ήρθε να επιτεθεί στους Ρώσους δια θαλάσσης με τον στρατό του και ότι οι Ρώσοι ήταν όλοι ενωμένοι και αντιμετώπιζαν την επίθεση. Η μάχη του Μποροντίνο, όπου εκατομμύρια Ρώσοι είχαν έναν μόνο τάφο, χύθηκε αίμα, οι Γάλλοι προχωρούσαν δαιμονικά και οι Ρώσοι ξεχείλιζαν από πατριωτισμό, και εκεί αναφέρεται η πραγματικότητα. Άλογα, κανόνια, δόρατα και μερικά όπλα, καθώς και οι κραυγές των ανθρώπων έχουν επίσης συλλαβιστεί. Στο μεταξύ, ο Αντρέι πέφτει από το κανόνι, φαίνονται τα έντερα και το στομάχι του, αλλά είναι ζωντανός και αναίσθητος. Πολλοί άλλοι πολεμιστές επίσης τραυματίζονται και μετατρέπονται σε πτώματα. Εάν οι Ρώσοι υποχωρήσουν με τους τραυματίες μετά από κάποια έλλειψη ικανότητας, οι Γάλλοι καταδιώκουν και καταλαμβάνουν τη Μόσχα και την κατακτούν. Οι Ρώσοι ξεκουράζονται σε μια χιονισμένη πλαγιά. Κάτοικοι του χωριού και κάποιοι γιατροί του στρατού περιθάλπουν και προστατεύουν τους τραυματίες. Ο πρίγκιπας Αντρέι λιποθυμά πολλές φορές. Οι γιατροί λένε ότι δεν θα επιβιώσει. Η μεγαλύτερη αδερφή και η κοπέλα του, Μαρία και Νατάσα αντίστοιχα, τους συναντούν και κλαίνε από αγωνία. Όσο ο Πιέρ ήταν στο στρατό, ασχολούνταν με τη θρησκεία, ήταν πολύ θυμωμένος με τον Ναπολέοντα. Κάνει λοιπόν σχέδιο να σκοτώσει τον Ναπολέοντα και πηγαίνει στη Μόσχα με ένα μαχαίρι στη μέση και φτάνει στη Μόσχα για να σκοτώσει τον Ναπολέοντα. Βλέπει τη Μόσχα να καίγεται, όπου μια μητέρα που ετοιμάζεται να χάσει ένα παιδί κλαίει στις φλόγες. Πηδάει στη φωτιά και βγάζει το παιδί με δυσκολία. Στη συνέχεια περικυκλώθηκε από τους Γάλλους και φυλακίστηκε ως κατάσκοπος. Από την άλλη, ο Αντρέι πεθαίνει. Οι Ρώσοι ξεκουράζονται σε μια χιονισμένη πλαγιά. Κάτοικοι του χωριού και κάποιοι γιατροί του στρατού περιθάλπουν και προστατεύουν τους τραυματίες. Ο πρίγκιπας Αντρέι λιποθυμά πολλές φορές. Οι γιατροί λένε ότι δεν θα επιβιώσει. Η μεγαλύτερη αδερφή και η κοπέλα του, Μαρία και Νατάσα αντίστοιχα, τους συναντούν και κλαίνε από αγωνία. Όσο ο Πιέρ ήταν στο στρατό, ασχολούνταν με τη θρησκεία, ήταν πολύ θυμωμένος με τον Ναπολέοντα. Κάνει λοιπόν σχέδιο να σκοτώσει τον Ναπολέοντα και πηγαίνει στη Μόσχα με ένα μαχαίρι στη μέση και φτάνει στη Μόσχα για να σκοτώσει τον Ναπολέοντα. Βλέπει τη Μόσχα να καίγεται, όπου μια μητέρα που ετοιμάζεται να χάσει ένα παιδί κλαίει στις φλόγες. Πηδάει στη φωτιά και βγάζει το παιδί με δυσκολία. Στη συνέχεια περικυκλώθηκε από τους Γάλλους και φυλακίστηκε ως κατάσκοπος. Από την άλλη, ο Αντρέι πεθαίνει. Οι Ρώσοι ξεκουράζονται σε μια χιονισμένη πλαγιά. Κάτοικοι του χωριού και κάποιοι γιατροί του στρατού περιθάλπουν και προστατεύουν τους τραυματίες. Ο πρίγκιπας Αντρέι λιποθυμά πολλές φορές. Οι γιατροί λένε ότι δεν θα επιβιώσει. Η μεγαλύτερη αδερφή και η κοπέλα του, Μαρία και Νατάσα αντίστοιχα, τους συναντούν και κλαίνε από αγωνία. Όσο ο Πιέρ ήταν στο στρατό, ασχολούνταν με τη θρησκεία, ήταν πολύ θυμωμένος με τον Ναπολέοντα. Κάνει λοιπόν σχέδιο να σκοτώσει τον Ναπολέοντα και πηγαίνει στη Μόσχα με ένα μαχαίρι στη μέση και φτάνει στη Μόσχα για να σκοτώσει τον Ναπολέοντα. Βλέπει τη Μόσχα να καίγεται, όπου μια μητέρα που ετοιμάζεται να χάσει ένα παιδί κλαίει στις φλόγες. Πηδάει στη φωτιά και βγάζει το παιδί με δυσκολία. Στη συνέχεια περικυκλώθηκε από τους Γάλλους και φυλακίστηκε ως κατάσκοπος. Από την άλλη, ο Αντρέι πεθαίνει. Ο πρίγκιπας Αντρέι λιποθυμά πολλές φορές. Οι γιατροί λένε ότι δεν θα επιβιώσει. Η μεγαλύτερη αδερφή και η κοπέλα του, Μαρία και Νατάσα αντίστοιχα, τους συναντούν και κλαίνε από αγωνία. Όσο ο Πιέρ ήταν στο στρατό, ασχολούνταν με τη θρησκεία, ήταν πολύ θυμωμένος με τον Ναπολέοντα. Κάνει λοιπόν σχέδιο να σκοτώσει τον Ναπολέοντα και πηγαίνει στη Μόσχα με ένα μαχαίρι στη μέση και φτάνει στη Μόσχα για να σκοτώσει τον Ναπολέοντα. Βλέπει τη Μόσχα να καίγεται, όπου μια μητέρα που ετοιμάζεται να χάσει ένα παιδί κλαίει στις φλόγες. Πηδάει στη φωτιά και βγάζει το παιδί με δυσκολία. Στη συνέχεια περικυκλώθηκε από τους Γάλλους και φυλακίστηκε ως κατάσκοπος. Από την άλλη, ο Αντρέι πεθαίνει. Ο πρίγκιπας Αντρέι λιποθυμά πολλές φορές. Οι γιατροί λένε ότι δεν θα επιβιώσει. Η μεγαλύτερη αδερφή και η κοπέλα του, Μαρία και Νατάσα αντίστοιχα, τους συναντούν και κλαίνε από αγωνία. Όσο ο Πιέρ ήταν στο στρατό, ασχολούνταν με τη θρησκεία, ήταν πολύ θυμωμένος με τον Ναπολέοντα. Κάνει λοιπόν σχέδιο να σκοτώσει τον Ναπολέοντα και πηγαίνει στη Μόσχα με ένα μαχαίρι στη μέση και φτάνει στη Μόσχα για να σκοτώσει τον Ναπολέοντα. Βλέπει τη Μόσχα να καίγεται, όπου μια μητέρα που ετοιμάζεται να χάσει ένα παιδί κλαίει στις φλόγες. Πηδάει στη φωτιά και βγάζει το παιδί με δυσκολία. Στη συνέχεια περικυκλώθηκε από τους Γάλλους και φυλακίστηκε ως κατάσκοπος. Από την άλλη, ο Αντρέι πεθαίνει. ήταν πολύ θυμωμένος με τον Ναπολέοντα. Κάνει λοιπόν σχέδιο να σκοτώσει τον Ναπολέοντα και πηγαίνει στη Μόσχα με ένα μαχαίρι στη μέση και φτάνει στη Μόσχα για να σκοτώσει τον Ναπολέοντα. Βλέπει τη Μόσχα να καίγεται, όπου μια μητέρα που ετοιμάζεται να χάσει ένα παιδί κλαίει στις φλόγες. Πηδάει στη φωτιά και βγάζει το παιδί με δυσκολία. Στη συνέχεια περικυκλώθηκε από τους Γάλλους και φυλακίστηκε ως κατάσκοπος. Από την άλλη, ο Αντρέι πεθαίνει. ήταν πολύ θυμωμένος με τον Ναπολέοντα. Κάνει λοιπόν σχέδιο να σκοτώσει τον Ναπολέοντα και πηγαίνει στη Μόσχα με ένα μαχαίρι στη μέση και φτάνει στη Μόσχα για να σκοτώσει τον Ναπολέοντα. Βλέπει τη Μόσχα να καίγεται, όπου μια μητέρα που ετοιμάζεται να χάσει ένα παιδί κλαίει στις φλόγες. Πηδάει στη φωτιά και βγάζει το παιδί με δυσκολία. Στη συνέχεια περικυκλώθηκε από τους Γάλλους και φυλακίστηκε ως κατάσκοπος. Από την άλλη, ο Αντρέι πεθαίνει.
Στην Ενότητα 4, οι Γάλλοι πεθαίνουν από την πείνα και το κρύο. Εκμεταλλευόμενος αυτή την ευκαιρία, ο Κουτούζοφ και άλλες ρωσικές δυνάμεις σχεδίασαν και επιτέθηκαν στους Γάλλους. Στη συνέχεια, μη μπορώντας να εισβάλει στη Ρωσία, ο Ναπολέων τράπηκε σε φυγή με τον γαλλικό στρατό. Τα όπλα πετάγονται με χαοτικό τρόπο, που καταλαμβάνεται από όλους τους Ρώσους. Οι Ρώσοι κυνηγούν τους Γάλλους. Πολλοί στρατιώτες και από τις δύο πλευρές πεθαίνουν στο μεταξύ λόγω χιονιού και πείνας. Άλλωστε ο στρατός του Ναπολέοντα δεν βρίσκεται και επιστρέφουν και οι Ρώσοι. Έτσι ο πόλεμος τελειώνει μυστηριωδώς. Μετά από αυτό, υπάρχει μια περιγραφή της ρωσικής κοινωνίας που βασανίζεται από τον πόλεμο στο μυθιστόρημα. Ο Πιερ έχει επίσης απελευθερωθεί από την αιχμαλωσία. Και πηγαίνει στο χωριό. Η Νατάσα και η Μαρία είναι εντελώς χωρίς συναισθήματα μετά τον θάνατο του Αντρέι. Η Μαρία νιώθει ότι δεν έχει κανέναν στον κόσμο εκτός από τον μικρό της ανιψιό. Ούτε κοιμούνται ούτε τρώνε. Αυτός ο πόνος ενοχλεί και τη μητέρα της Νατάσας. Θέλει να πεθάνει. Αργότερα τη σταματά η Νατάσα. Το Ροστόφ είναι το ίδιο. Τώρα με αυτόν τον τρόπο, το μυθιστόρημα προχωρά αποκαλύπτοντας την κοινωνική ειρήνη. Σχεδόν στο τελευταίο στάδιο, η Νατάσα παντρεύεται τον Πιέρ και η πριγκίπισσα Μαρία με τον Ροστόφ. Και, δεν συμμετέχουν σε οικογενειακές συγκεντρώσεις. Μετά από αυτό, οι πληγές του πολέμου θα επουλωθούν. Έτσι τελειώνει το μυθιστόρημα.
Έτσι, αφού τελείωσε το μυθιστόρημα, ο συγγραφέας έχει γράψει δύο μέρη ως επίλογο. Εκεί έχει εξηγήσει διάφορες πτυχές του πολέμου με φιλοσοφικό τρόπο. Έχει εξηγήσει τις φιλοσοφικές πτυχές της αναγκαιότητας και της ελευθερίας με έναν ζωντανό τρόπο, στενά συνδεδεμένο με τη ζωή. Αναφέρει τον τρόπο ζωής των ανθρώπων και της ανθρώπινης κοινωνίας από την ιστορία, προβάλλοντας τα σημεία διαφόρων παλιών και νέων φιλοσόφων που κοιτάζουν τη ζωή και τον κόσμο. Έτσι, το μυθιστόρημα Πόλεμος και Ειρήνη δεν φαίνεται να αντιπροσωπεύει μόνο τον πόλεμο και την ειρήνη. Το μυθιστόρημα μεταφέρει επίσης ολόκληρη την ιστορία της κοινωνίας εκείνης της εποχής. Διάφορα θέματα, όπως η ιστορία, η φιλοσοφία, η τέχνη, η λογοτεχνία, η επιστήμη, ο πολιτισμός και η γεωγραφία έχουν συμπεριληφθεί, εξηγηθεί και αναλυθεί με πολύ έξυπνο τρόπο στο μυθιστόρημα.
https://narayangiri.wordpress.com/