Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Τρίτη 2 Μαΐου 2023
Γιατί ο Δίας Απατούσε συνέχεια την Ήρα; | Ελληνική Μυθολογία | The Mythologist
Η ενδέκατη ώρα: Αόρατα σύνορα και ηθικά όρια.
Η ενδέκατη ώρα: Αόρατα σύνορα και ηθικά όρια.
Γεια σας και πάλι, έχει καιρό να γράψω κάτι. Αυτή τη στιγμή, δεν νιώθω ακόμα την ανάγκη ή την διάθεση να γράψω όπως έκανα πριν από το θάνατο του αδελφού μου Μικ. Ωστόσο, αφού παρακολουθώ τις ειδήσεις σχετικά με τα καταφύγια, ντρέπομαι και ντρέπομαι για την πρόθεση της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου να γυρίσει πίσω τα μικρά σκάφη από την ηπειρωτική Ευρώπη, αφήνοντας ουσιαστικά αυτούς τους φτωχούς ανθρώπους στη χώρα του ανθρώπου.
Έγραψα το παρακάτω κομμάτι πριν από μερικά χρόνια για κάποιον που με πλήρωσε για να του γράψω ένα άρθρο. Διατήρησα τα πνευματικά δικαιώματα, γι' αυτό και το δημοσιεύω. Δεν θα κάνει καλό και μάλλον θα περάσει απαρατήρητο, αλλά θα το δημοσιεύσω πάντως.
«Η ελπίδα και η πίστη λειτουργούν χέρι-χέρι, ωστόσο, ενώ η ελπίδα εστιάζει στο μέλλον, η πίστη εστιάζει στο τώρα». David Odunaiya (2013)
Τι πρέπει να περνάει από το μυαλό των χιλιάδων προσφύγων και μεταναστών που φεύγουν αυτή τη στιγμή από τις κατεστραμμένες από τον πόλεμο χώρες; Αυτές οι εμπνευσμένες λέξεις εκφράζουν αναμφισβήτητα τη νοοτροπία της πλειοψηφίας των προσφύγων και των μεταναστών που αναζητούν και αγωνίζονται αυτήν τη στιγμή για μια καλύτερη ζωή σε όλο τον κόσμο. Η κρίση της επιλογής, ή ακριβέστερα η έλλειψη επιλογής που αντιμετωπίζουν είναι ανεξιχνίαστη στους κοινούς άνδρες και γυναίκες που ζουν στον ελεύθερο δυτικό κόσμο. Στη σημερινή εποχή υπάρχει ένα χάσμα. Οι άνθρωποι είτε ζουν σε σχετική ασφάλεια είτε ζουν με φόβο για τη ζωή τους. Οι άνθρωποι του δυτικού κόσμου θεωρούν δεδομένο το προνόμιο της ασφάλειας και της σχετικής τέρψης, γεγονός που απεικονίζεται τέλεια στο προγνωστικό και αποκαλυπτικό μυθιστόρημα του Jean Raspails το 1973 The Camp of The Saints. Αυτό το δοκίμιο δεν προορίζεται να είναι μια λογοτεχνική αξιολόγηση του μυθιστορήματος του Raspails σε σχέση με την τρέχουσα κρίση, αλλά αντιθέτως προορίζεται να είναι μια αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο το μυθιστόρημά του απεικονίζει πώς εμείς, ως γενικοί δυτικοί άνθρωποι βλέπουμε τα δεινά του πρόσφυγα/μετανάστες. 42 χρόνια αφότου έγραψε το αμφιλεγόμενο αλλά σπουδαίο και προβληματικό μυθιστόρημά του.
Χωρίς αμφιβολία, το ανθρώπινο γένος εξελίσσεται και θα εξελίσσεται πάντα μέσα από τη σταδιακή βελτίωση των συνθηκών της κοινωνίας. Επομένως, πώς μπορούν οι άνθρωποι που ζουν σε κοινωνίες που έχουν καταρρεύσει από τον πόλεμο να βελτιώσουν ενδεχομένως την κατάσταση της ζωής τους όταν τα καθεστώτα στα οποία αναγκάζονται να ζουν τους εμποδίζουν να το κάνουν; Η απλή απάντηση είναι ότι αναζητούν την ασφάλεια και την ευτυχία που έχουν το δικαίωμα να βιώσουν και να συμμετέχουν. Οι μετανάστες στο The Camp of The SaintsΑντίθετα, παρουσιάζονται ως φθάνοντας στην ηπειρωτική Ευρώπη με σκοπό την εισβολή και τελικά την εξουδετέρωση του δυτικού πολιτισμού και του τρόπου ζωής τους. Το μυθιστόρημα είναι ουσιαστικά αποκαλυπτικό, απεικονίζοντας τη μαζική μετανάστευση χιλιάδων ανθρώπων από τον τρίτο κόσμο, που τελικά οδηγεί στην καταστροφή του δυτικού πολιτισμού, ως ανθρώπων που δεν έχουν καμία επιθυμία να αφομοιωθούν στη δυτική κουλτούρα. Αυτή είναι η απειλή που αντηχεί έντονα σε όλο το μυθιστόρημα. Αυτό το θέμα θεωρείται αναμφισβήτητα ως απειλή στον πραγματικό κόσμο σήμερα σχετικά με την προσφυγική κρίση, η οποία καλύπτεται από τα μέσα ενημέρωσης, ιδίως από την άρνηση της ουγγρικής κυβέρνησης στην άρνησή της να επιτρέψει σε πρόσφυγες και μετανάστες να περάσουν τα σύνορά τους. Σε τελευταία καταμέτρηση υπολογίζεται ότι υπάρχουν περίπου 19 εκατομμύρια πρόσφυγες και μετανάστες σε όλο τον κόσμο από χώρες που έχουν υποστεί πόλεμο, όπως η Συρία, η Ονδούρα, η Νιγηρία, η Σομαλία, το Αφγανιστάν, η Λιβύη, η Ερυθραία και η Μιανμάρ για να αναφέρουμε μόνο μερικά. Η πλειονότητα αυτών των προσφύγων και μεταναστών, στην προσπάθειά τους για ελευθερία, τις περισσότερες φορές καταλήγουν σε καταυλισμούς που είναι υπερπληθυσμένοι και ανασφαλείς. Η κρίση που επηρεάζει τους πρόσφυγες και τις χώρες που χτίζουν αυτούς τους καταυλισμούς εμποδίζει την ενσωμάτωση και κρατά άτομα και οικογένειες σε κενό για μήνες, χρόνια και γενιές, δεν είναι περίεργο που αποφασίζουν να παρελαύνουν στις μάζες τους για να βρουν τη γη της επαγγελίας. Απίστευτα ένας στους πέντε Σύρους έχει ή εγκαταλείπει τη χώρα του. στην προσπάθειά τους για ελευθερία τις περισσότερες φορές καταλήγουν σε καταυλισμούς που είναι υπερπλήρης και ανασφαλείς. Η κρίση που επηρεάζει τους πρόσφυγες και τις χώρες που χτίζουν αυτούς τους καταυλισμούς εμποδίζει την ενσωμάτωση και κρατά άτομα και οικογένειες σε κενό για μήνες, χρόνια και γενιές, δεν είναι περίεργο που αποφασίζουν να παρελαύνουν στις μάζες τους για να βρουν τη γη της επαγγελίας. Απίστευτα ένας στους πέντε Σύρους έχει ή εγκαταλείπει τη χώρα του. στην προσπάθειά τους για ελευθερία τις περισσότερες φορές καταλήγουν σε καταυλισμούς που είναι υπερπλήρης και ανασφαλείς. Η κρίση που επηρεάζει τους πρόσφυγες και τις χώρες που χτίζουν αυτούς τους καταυλισμούς εμποδίζει την ενσωμάτωση και κρατά άτομα και οικογένειες σε κενό για μήνες, χρόνια και γενιές, δεν είναι περίεργο που αποφασίζουν να παρελαύνουν στις μάζες τους για να βρουν τη γη της επαγγελίας. Απίστευτα ένας στους πέντε Σύρους έχει ή εγκαταλείπει τη χώρα του.
Οι βάρκες που μεταφέρουν τους πρόσφυγες στο μυθιστόρημα αντικαθίστανται στην πραγματική ζωή από το ανθρώπινο τρένο ξηράς που τους μεταφέρει στα σύνορα των ευρωπαϊκών χωρών. Στο πρώτο κεφάλαιο των μυθιστορημάτων, ο καθηγητής κοιτάζει στον ορίζοντα και παρατηρεί «ο απίστευτος στόλος από την άλλη άκρη του πλανήτη, η τρομερή δυσοσμία των αποχωρητηρίων προανήγγειλε την άφιξη των στόλων, σαν βροντή πριν από μια καταιγίδα».
Αυτό το απόσπασμα σκέψης του Jean Raspail, που συγκρίνει τους μετανάστες στο μυθιστόρημα με την τουαλέτα της ανθρωπότητας είναι άδικο και αμφιλεγόμενο, αλλά κατά κάποιο τρόπο ανταποκρίνεται ανησυχητικά στο πώς βλέπουν τους πρόσφυγες και τους μετανάστες πολλοί ύποπτοι άνθρωποι που ζουν στον δυτικό κόσμο. Υπάρχει ένας βαθιά ριζωμένος φόβος ότι η μαζική έξοδος και η εισροή προσφύγων και μεταναστών θα αλλάξει τα δημογραφικά στοιχεία της Ευρώπης και θα επηρεάσει αρνητικά την πολιτιστική ταυτότητα, πολλοί άνθρωποι που ζουν στον δυτικό κόσμο φοβούνται ότι η παρηγορητική οικειότητα και η αίσθηση της κοινότητας στα χωριά τους , πόλεις και πόλεις θα χαθούν για πάντα. Σε μια συνέντευξη με τον Jean Raspail, που διεξήχθη από την Κάθριν και τον Γκάβιν Μπετς, η οποία δημοσιεύτηκε στον Τύπο S Social Contract Press,Ο Raspail περιέγραψε το βιβλίο ως συμβολικό. Ο Raspail εξήγησε το σκεπτικό του, λέγοντας «Η τριτοκοσμική εισβολή στη Δύση είναι αναπόφευκτη. Είναι η φυλή που δίνει το στίγμα του πολιτισμού στην αρχή». Σίγουρα, η εισροή προσφύγων και μεταναστών επηρεάζει και επηρεάζει την ευρωπαϊκή κουλτούρα, ωστόσο είναι αμφιλεγόμενο να προτείνουμε ότι πρόκειται για καταπάτηση της δυτικής κοινωνίας. Ο Raspail συνέχισε λέγοντας ότι «η φυλή δεν είναι πραγματικά θέμα χρώματος, είναι μια ολόκληρη νοητική προοπτική, μια κατάσταση του μυαλού». Κατά τη γνώμη μου, οι πολιτισμικές διαφορές, αν τους δοθεί η ευκαιρία, μπορούν να συγχωνευθούν φυσικά και να αλληλοσυμπληρώνονται. Πράγματι, η διαδρομή του προβλήματος είναι πιθανώς η κατάσταση του νου, το νόημα, το πώς βλέπουμε τα πράγματα επηρεάζει το πώς αντιδρούμε. Η ευρωπαϊκή αντίδραση στην τρέχουσα κρίση έχει ίσως κάποια ένδειξη λογικής πίσω της, αλλά οι ενέργειες είναι σίγουρα άσοφες και ανθυγιεινές για όλους ως σύνολο.
Το Islam verses Europe τύπωσε επίσης μια συνέντευξη από το γαλλικό περιοδικό Valures Actelles με τον Jean Raspail.Όταν ρωτήθηκε αν πίστευε ότι ήταν δυνατό να αφομοιωθούν ξένοι άνθρωποι στη γαλλική κουλτούρα, απάντησε με ένα κατηγορηματικό όχι! Ο Raspail είπε ότι «το μοντέλο της ολοκλήρωσης δεν λειτουργεί. Δεν θα αλλάξει την προοδευτική εισβολή στη Γαλλία και την Ευρώπη από έναν αμέτρητο τρίτο κόσμο». Επιπλέον, όταν ρωτήθηκε πώς θα μπορούσε η Ευρώπη να αντιμετωπίσει αυτές τις μεταναστεύσεις, είπε: «Υπάρχουν δύο λύσεις, τις προσαρμόζουμε και ο πολιτισμός μας θα διαγραφεί, ή δεν τις φιλοξενούμε, που σημαίνει ότι σταματάμε να δίνουμε δεκάρα για αυτά τα εξαχρειωμένα ανθρώπινα δικαιώματα. βήματα για να αποστασιοποιηθούμε για να αποφύγουμε τη διάλυση της χώρας μας σε ένα μέτωπο». Η άποψη του Jean Raspail αντικατοπτρίζεται αναμφισβήτητα στον τρόπο με τον οποίο ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες αντιδρούν στις ανάγκες των προσφύγων και των μεταναστών. Οι πληροφορίες που λαμβάνουμε μέσω όλων των μορφών μέσων ενημέρωσης γίνονται σε μεγάλο βαθμό κατανοητές και αντιμετωπίζονται σε συναισθηματικό πλαίσιο, επηρεάζοντας έτσι τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε και αντιδρούμε με άλλους ανθρώπους. Ο μεγάλος Όσκαρ Ουάιλντ είπε κάποτε «μια αμερόληπτη γνώμη δεν χρησιμεύει σε κανέναν». Η γνώμη του Raspails σίγουρα δεν είναι αμερόληπτη, αλλά η γνώμη του είναι ελάχιστα χρήσιμη για την τρέχουσα κατάσταση. Θα πρέπει, ως μέρος της ανθρώπινης φυλής, να έχουμε μια προκατειλημμένη γνώμη για την ευημερία και την ασφάλεια των προσφύγων και των μεταναστών. Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ή να παίρνουμε αποφάσεις όπως ο πολιτικός, ο οποίος φαίνεται να ενεργεί πρώτα και κύρια με ψυχρά, απάνθρωπα γεγονότα, αριθμούς και αριθμούς. Έχουμε υποχρέωση να επικεντρωθούμε στις σχέσεις και τις αξίες, βάζοντας την ασφάλεια εκείνων που έχουν απόλυτη ανάγκη. Ο μεγάλος Όσκαρ Ουάιλντ είπε κάποτε «μια αμερόληπτη γνώμη δεν χρησιμεύει σε κανέναν». Η γνώμη του Raspails σίγουρα δεν είναι αμερόληπτη, αλλά η γνώμη του είναι ελάχιστα χρήσιμη για την τρέχουσα κατάσταση. Θα πρέπει, ως μέρος της ανθρώπινης φυλής, να έχουμε μια προκατειλημμένη γνώμη για την ευημερία και την ασφάλεια των προσφύγων και των μεταναστών. Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ή να παίρνουμε αποφάσεις όπως ο πολιτικός, ο οποίος φαίνεται να ενεργεί πρώτα και κύρια με ψυχρά, απάνθρωπα γεγονότα, αριθμούς και αριθμούς. Έχουμε υποχρέωση να επικεντρωθούμε στις σχέσεις και τις αξίες, βάζοντας την ασφάλεια εκείνων που έχουν απόλυτη ανάγκη. Ο μεγάλος Όσκαρ Ουάιλντ είπε κάποτε «μια αμερόληπτη γνώμη δεν χρησιμεύει σε κανέναν». Η γνώμη του Raspails σίγουρα δεν είναι αμερόληπτη, αλλά η γνώμη του είναι ελάχιστα χρήσιμη για την τρέχουσα κατάσταση. Θα πρέπει, ως μέρος της ανθρώπινης φυλής, να έχουμε μια προκατειλημμένη γνώμη για την ευημερία και την ασφάλεια των προσφύγων και των μεταναστών. Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ή να παίρνουμε αποφάσεις όπως ο πολιτικός, ο οποίος φαίνεται να ενεργεί πρώτα και κύρια με ψυχρά, απάνθρωπα γεγονότα, αριθμούς και αριθμούς. Έχουμε υποχρέωση να επικεντρωθούμε στις σχέσεις και τις αξίες, βάζοντας την ασφάλεια εκείνων που έχουν απόλυτη ανάγκη. που φαίνεται να ενεργούν πρώτα και κύρια με ψυχρά, απάνθρωπα γεγονότα, αριθμούς και αριθμούς. Έχουμε υποχρέωση να επικεντρωθούμε στις σχέσεις και τις αξίες, βάζοντας την ασφάλεια εκείνων που έχουν απόλυτη ανάγκη. που φαίνεται να ενεργούν πρώτα και κύρια με ψυχρά, απάνθρωπα γεγονότα, αριθμούς και αριθμούς. Έχουμε υποχρέωση να επικεντρωθούμε στις σχέσεις και τις αξίες, βάζοντας την ασφάλεια εκείνων που έχουν απόλυτη ανάγκη.
Ζούμε σε έναν πλανήτη που είναι άφθονο με πόρους, ανθρωπογενείς και φυσικούς. Η απόφαση να περιορίσουμε και να αρνηθούμε αυτά τα άφθονα εφόδια περιορίζει τις δυνατότητες κάθε ανθρώπου να ευδοκιμήσει και να αναπτυχθεί μαζί ως μια φυλή. Όλοι έχουμε διαφορές, αλλά είναι να ανακαλύπτουμε και να αγκαλιάζουμε αυτές τις διαφορές που τελικά καθορίζουν ποιοι είμαστε.
Ο Jean Raspail, αν και ένας λαμπρός και ταλαντούχος συγγραφέας, είναι προφανώς απρόθυμος να ενστερνιστεί διαφορετικούς πολιτισμούς σε μια γαλλική κοινωνία που θέλει να διατηρήσει μοναδικά γαλλική. Δυστυχώς, ο πατριωτισμός του είναι πολύ έντονος, επιπλέον, θα έλεγαν κάποιοι, ριζοσπαστικά ρατσιστικός.
Θα μπορούσαμε και θα έπρεπε να ανθίσουμε μαζί βοηθώντας ο ένας τον άλλον, όχι επειδή θεωρείται ότι είναι το σωστό, αλλά επειδή είναι αυτό που θέλουμε να κάνουμε και αυτό που πρέπει να κάνουμε. Η τρέχουσα κρίση θα μας κάνει τελικά να σκεφτούμε ποιοι είμαστε ως άτομα και ως σύνολο. Είναι τόσο κρίμα που χρειάζεται απάνθρωπη ταλαιπωρία και ένα μαζικό κίνημα βιβλικών διαστάσεων από κατεστραμμένες από τον πόλεμο χώρες για να επιφέρει τη συνείδησή μας και την ευκαιρία να αλλάξουμε.
Ωστόσο, είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι οι ενέργειες ωμότητας δεν υποκινούν πάντα ενέργειες ανταπόδοσης, κάτι που είναι εμφανές από το γεγονός ότι οι άνθρωποι προτιμούν να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους παρά να ανταποδώσουν με την ίδια βία που τους έχει ασκηθεί. Το γεγονός αυτό αποδεικνύεται μέσα από τη διάθεση για επίπονες και επικίνδυνες διελεύσεις της Μεσογείου. Το βασικό ανθρώπινο ένστικτο είναι πρώτα και κύρια η αυτοσυντήρηση, ωστόσο αυτό είναι ένα δίκοπο μαχαίρι για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες. Όλη η ανθρωπότητα είναι από τη φύση και τον ορισμό της, ίση, και έτσι, έχουμε όλοι το δικαίωμα να ζούμε μια ευτυχισμένη γόνιμη ζωή, ειδικά μια ζωή που δεν αμαυρώνεται από άσκοπη βία. Όταν οι άνθρωποι αναγκάζονται ή βρεθούν να ζουν σε μια κοινωνία γεμάτη πόνο και βάσανα, έχουν δύο επιλογές, να αντεπιτεθούν ή να φύγουν για να διατηρήσουν τη ζωή. Αυτό είναι το μόνο που θέλουν οι πρόσφυγες και οι μετανάστες, να διαφυλάξουν τη ζωή τους, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι κατά καιρούς θυσιάζουν την αξιοπρέπειά τους. Ζητώντας άσυλο από άλλες μακρινές χώρες, βρίσκουν συχνά την αξιοπρέπειά τους κουρελιασμένη. Τι είδους κοινωνία είμαστε για να τους στερήσουμε το δικαίωμα ή την ευκαιρία να ανακτήσουν τουλάχιστον ένα μέρος της αξιοπρέπειάς τους παρέχοντάς τους ένα ασφαλέστερο περιβάλλον για να ζήσουν τη ζωή τους.
Δεν ζητώ συγγνώμη για αυτό το δοκίμιο επειδή μίλησα από καρδιάς, αλλά πιστεύω ότι η τρέχουσα κατάσταση μπορεί να επιλυθεί αν θυμόμαστε όλοι ότι είμαστε όλοι ίδιοι, είμαστε όλοι ίσοι. Θα τελειώσω αυτό το δοκίμιο με ένα σύνθημα από το The Camp of The Saints . Προς το τέλος του κεφαλαίου τριάντα δύο, με έντονους χαρακτήρες, βρίσκονται οι λέξεις, « Εργάτες, Στρατιώτες, Πρόσφυγες του Γάγγη, Ενωμένοι ενάντια στην Καταπίεση». Ακόμη και σε αυτό το μυθιστόρημα των αποκαλυπτικών μηνυμάτων, υπάρχει μια αχτίδα ελπίδας. Όπως είπε ο David Odunaiya, «Η ελπίδα εστιάζει στο μέλλον». Ας ελπίσουμε ότι η προσφυγική και μεταναστευτική κρίση θα επιλυθεί πριν ο ρολόι δείξει 12, για χάρη όλων μας.
https://astijake.wordpress.com/
Γιατί πρέπει να τρώτε Ροδάκινα
Θράσος από επιχείρηση στον Βόλο: Αγωγή 100.000 ευρώ σε διανομέα που τραυματίστηκε σε εργατικό ατύχημα
Θράσος από επιχείρηση στον Βόλο: Αγωγή 100.000 ευρώ σε διανομέα που τραυματίστηκε σε εργατικό ατύχημα
Μία απίστευτη υπόθεση βλέπει το φως της δημοσιότητας και αφορά την πόλη του Βόλου. Όλα ξεκίνησαν ότι σε κατάστημα 24ωρης διανομής προϊόντων, διανομέας είχε εργατικό ατύχημα τον Απρίλιο του 2021 κατά το οποίο είχε τραυματιστεί σοβαρά με συνέπεια να χειρουργηθεί δυο φορές στον αγκώνα.
Σύμφωνα με το gegonota.news, η επιχείρηση που εργαζόταν αρνήθηκε να δηλώσει το ατύχημα ως εργατικό, φοβούμενη ότι θα αποκαλυφθεί η υποδηλωμένη εργασία όλων των διανομέων της καθώς και η μη παροχή Μέσων Ατομικής Προστασίας όπως ορίζει ο νόμος και προσπάθησε να φιμώσει τον διανομέα από την πρώτη στιγμή.
Ο εργαζόμενος θέλοντας να τηρηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες και με τη βοήθεια του ΣΒΕΟΔ (Σωματείο Βάσης Εργαζομένων Οδηγών Δικύκλου), κατήγγειλε στις αρμόδιες υπηρεσίες το ατύχημά του ως εργατικό, τη μη παροχή ΜΑΠ, ην υποδηλωμένη εργασία του, καθώς και τη μη καταβολή δώρων, υπερωριών καθώς κατέθεσε και αγωγή κατά της επιχείρησης για ηθική βλάβη,διαφορά δεδουλευμένων Πάσχα,αργίες, Σ/Κ δώρα κ.τ.λ.
Η επιχείρηση σε απάντηση των καταγγελιών,απάντησε με αγωγή ύψους 100.000 κατά του διανομέα ,κατηγορώντας τον για συκοφαντική δυσφήμιση και διαφυγόντα κέρδη . Κατέθεσε και ασφαλιστικά μέτρα τα οποία έπεσαν στο κενό απο την πρώτη σιγμή όπως εξίσου και η αγωγή κατα του εργαζόμενου. Αξίζει να σημειωθεί πως 2 συνάδελφοι του εργαζόμενου, κατέθεσαν ψευδώς οτι εκείνη την ημέρα ο διανομέας δεν εργαζόταν πράγμα που όμως αποδείχθηκε πως ηταν ψέμα.
Δικαίωση για τον εργαζόμενο στο δικαστήριο
Αρχικά το Μονομελές Πρωτοδικείο Βόλου με απόφαση του το καλοκαίρι του 2022 δικαίωσε τον εργαζόμενο και υποχρέωσε τον εργοδότη να του καταβάλει ως προσωρινά εκτελεστέο ένα ποσό. Η έφεση απο την πλευρά της εργοδοσίας δεν καρποφόρησε με συνέπεια το Μονομελές Εφετείο Λάρισας με απόφαση του στις 7 Απριλίου του 2023 να επικυρώσει την πρωτόδικη απόφαση και έτσι η επιχείρηση να υποχρεωθεί να καταβάλει στον εργαζόμενο διαφορές δεδουλευμένων, καθώς και αποζημίωση για ηθική βλάβη που υπέστη ο διανομέας ,καθώς και την κάλυψη των δικαστικών εξόδων του. Επίσης το Μονομελές Πρωτοδικείο Βόλου δικάζοντας την εργατική αγωγή, επιδίκασε και αποζημίωση χρήσης ιδίου οχήματος.
«Αυτή η νίκη δείχνει το δρόμο για κάθε συνάδελφο ο οποίος μπορεί να βρεθεί ή έχει βρεθεί στην ίδια θέση, πως η αλληλεγγύη είναι το μόνο όπλο μας σε τέτοια περιστατικά. Κανείς δεν είναι μόνος/η απέναντι στην εργοδοτική αυθαιρεσία και την καταπάτηση των εργατικών δικαιωμάτων. Σταθήκαμε δίπλα στο συνάδελφο και θα το ξανακάνουμε όποτε αυτό χρειαστεί» τονίζει το Σωματείο Βάσης Εργαζομένων Οδηγών Δικύκλου.
https://www.ethnos.gr/
1 ώρα απ’ την Αθήνα, με 15€ βενζίνη: Η απέραντη παραλία με τα τιρκουάζ νερά που θυμίζει τη Λια της Μυκόνου
1 ώρα απ’ την Αθήνα, με 15€ βενζίνη: Η απέραντη παραλία με τα τιρκουάζ νερά που θυμίζει τη Λια της Μυκόνου
ΕΝΑΣ ΚΟΝΤΙΝΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΝΗΣΙ
Μετράμε πλέον αντίστροφα για το καλοκαίρι του 2023 και οι πιο ανυπόμονοι καταστρώνουν ήδη τα σχέδια τους για την πρώτη βουτιά. Εάν κι εσείς ψάχνετε έναν κοντινό, οικονομικό προορισμό με νερά που θυμίζουν νησί, τότε έχουμε μια πρόταση που σίγουρα θα σας ικανοποιήσει.
Μόλις μια ώρα από το κέντρο της Αθήνας υπάρχει ένας κυριολεκτικά απέραντος τιρκουάζ παράδεισος και μάλιστα στο παραλιακό μέτωπο μιας εκ των ομορφότερων πόλεων της Ελλάδας. Αναφερόμαστε στην Κόρινθο και στην παραλία «Καλάμια» όπου τους καλοκαιρινούς μήνες χτυπά η καρδιά της πόλης.
Στα «Καλάμια» θα απολαύσετε το μπάνιο σας και θα κάνετε της βουτιές σας σε πεντακάθαρα, διαυγή νερά. Μην παραλείψετε να κάνετε και μια βόλτα μετά το μπάνιο σας και στους τεράστιους πεζόδρομους εντός της πόλης της Κορίνθου και να περιπλανηθείτε στην πλούσια τοπική αγορά.
Η ομάδα drone Up Stories έκανε μια πτήση πάνω από την πανέμορφη αυτή παραλία και μας χαρίζει μοναδικά πλάνα. Απολαύστε την!
https://menshouse.gr/
Ουτοπία της πένας και του χαρτιού.
Ουτοπία της πένας και του χαρτιού.
Ένα ποίημα από το Coyote Poetry
Η τελευταία ελευθερία είναι το μυαλό. Δεν μπορώ να ελέγξω πλήρως το μυαλό. Να ελπίζεις πάντα να κρύβεσαι κάπου.
Ουτοπία της πένας και του χαρτιού…
Στη δεκαετία του εξήντα. Υπήρχε ένα καλό όνειρο.
Υποστηρίζουμε να εργαζόμαστε 32 ώρες την εβδομάδα και να απολαμβάνουμε τέχνη, ποίηση και μουσική μέχρι το έτος 2000.
Το όνειρο της Ουτοπίας κατέρρευσε από κακές αποφάσεις και ανίκανους ηγέτες.
Η ουτοπία είχε γίνει ένα ξεχασμένο όνειρο και λέξη.
Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι η δουλειά είναι ζωή. Η ζωή είναι δουλειά. Οι άνθρωποι είχαν γίνει σαν τα βοοειδή που περίμεναν τη σφαγή από
μια κυβέρνηση που είχε χάσει τον έλεγχο.
Τα ΜΜΕ ελέγχονται.
Μια λίστα αναμονής για άνδρες και γυναίκες που βρίσκουν την ευκαιρία στον πόλεμο παρά να βρουν δουλειά σε μια απελπισμένη εποχή.
Τα φτωχά παιδιά αναζητούν απαντήσεις και λόγους να προσπαθήσουν.
Η σημαία των ΗΠΑ πλημμυρίζει από την απέχθεια για την ειρήνη και οι φτωχοί νέοι πληρώνουν το τίμημα.
Αμερική η όμορφη. Είναι η Αμερική με 50 εκατομμύρια συν ανθρώπους σε πρόνοια.
Ένας στους τέσσερις πάει για ύπνο πεινασμένος.
Η ουτοπία της πένας και του χαρτιού είναι η τελευταία μας ευκαιρία.
Πρέπει να εκφράσουμε αυτό που χρειαζόμαστε και θέλουμε.
Πρέπει να απαιτήσουμε αλλαγή.
λέω στα παιδιά.
Εκπαίδευση, εκπαίδευση και περισσότερη εκπαίδευση.
Ταξιδέψτε, δοκιμάστε τη ζωή και διασκεδάστε. Μην επιτρέπετε στους ψεύτες να καταστρέψουν την ελπίδα τους.
Υπάρχει Ουτοπία για τους σοφούς.
Αγαπήστε, χορέψτε και δοκιμάστε τη ζωή.
Οδηγήστε τις μεγάλες καταιγίδες στη μεγάλη θάλασσα. Ανεβείτε στις ψηλότερες βουνοκορφές.
Γνωρίστε την ευχαρίστηση και να έχετε πολλές καλές μέρες γέλιου και καλούς φίλους κοντά.
Πιστεύω όπως το υπέροχο απόσπασμα του Neil Young. «Οι καιροί αλλάζουν».
Είμαστε δυνατοί στις ΗΠΑ.
Η Ουτοπία του στυλό και του χαρτιού δεν μπορεί να ελεγχθεί.
Η ελεύθερη βούληση και τα όνειρα δεν μπορούν να σκοτωθούν.
Οι δυνατοί άνθρωποι θα επιβιώσουν και θα γίνουν πιο δυνατοί φίλε μου.
Αν κανείς δεν προσφερθεί εθελοντικά στις αστυνομικές ενέργειες.
Θα είχαμε Στρατιώτες;
Ναι θα το κάναμε. Το πρόχειρο.
Οι ονειροπόλοι οδηγούν με την καρδιά τους. Η ουτοπία είναι πολύ μακριά σήμερα.
Οι ονειροπόλοι εξακολουθούν να ονειρεύονται. Οι άνθρωποι έχουν κουραστεί από τον πόλεμο.
Πρέπει να γράφουμε, να δημιουργούμε τέχνη και μουσική.
Βεβαιωθείτε ότι η Ουτοπία γίνεται αισθητή στα παιδιά.
τα παιδιά πρέπει να ξέρουν ότι είναι ασφαλή και υγιή.
Όχι μελλοντικοί στρατιώτες για μια κυβέρνηση με εργαλείο τον πόλεμο.
Ελευθερία φίλε μου. Λείπει όταν έχει φύγει.
Ουτοπία του στυλό και του χαρτιού. Χρησιμοποιήστε το με σύνεση.
Οι επιλογές μας σήμερα θα ισορροπήσουν το μέλλον αυτής της γενιάς και της επόμενης.
Coyote
https://johncoyote.wordpress.com/
Πώς Ταυτίστηκε ο Αρχαίος Θεός Πάνας με τον Διάβολο; | Ελληνική Μυθολογία
Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια
Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια NDP Εδινε μάχη με διάφορα προβλήματα υγείας τους τελευταίους μήνες Έφυγε ...
-
Ιούλιος: λαογραφία - παροιμίες- ήθη - έθιμα - τραγούδια 09:01 Σάββατο, 1 Ιουλίου 2017 ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΛΛΑΔΑ Ιούλιος, Γιούλ...
-
►Tarot: "Οι περισσότερες σχετικές γενικότητες / Major Arcana" .- 01/15/2018 από την Aquileana Τα είκοσι δύο φύλλ...
-
Ντάβανος: Γνωριμία με το έντομο... Ντάβανος , ο (ουσιαστικό) [λατινική λέξη tabanus = οίστρος] το έντομο που κεντρίζει τα βόδια, η ...