Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 28 Ιουνίου 2022

Ανίκητη πάνω από το Αιγαίο η Πολεμική Αεροπορία: Αναβαθμίζονται και τα 38 F-16 block 50

 Ανίκητη πάνω από το Αιγαίο η Πολεμική Αεροπορία: Αναβαθμίζονται και τα 38 F-16 block 50


ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΧΑΡΗΣ

Η Πολεμική Αεροπορία αυτή τη στιγμή πορεύεται, με την ολοκλήρωση το 2027, του προγράμματος των VIPER, θα έχει συνολικά στη διάθεσή της συνολικά 170 ετοιμοπόλεμα μαχητικά, F-16 Viper & Block 50 σε επίπεδο Advanced, Rafale F3R, Mirage 2000-5

Στο Πενταπόσταγμα αναφέραμε χθες ότι ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της Ειδικής Διαρκούς Επιτροπής Εξοπλιστικών Προγραμμάτων και Συμβάσεων, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες από κοινοβουλευτικούς συντάκτες η εθνική αντιπροσωπεία προχωράει σε έγκριση για ένα νέο εξοπλιστικό πακέτο. Πρόκειται για πολύ σημαντικά όπλα, που θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τις ένοπλες δυνάμεις.

Αφορά συγκεκριμένα: 

• Δομικό εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση 38 Α/Φ F-16 σε Block50++ Adv. με Link-16

• Κ/Β αντι-ραντάρ AGM-88E HARM

• Κ/Β αέρος-επιφανείας AGM-84L Harpoon Block II για F-16 και P-3H

• Προηγμένα Ατρακτίδια Σκόπευσης (ATP) AN/AAQ-33 Sniper.

 

Αντι-ραντάρ AGM-88E AARGM

To AGM-88E AARGM αναπτύχθηκε ως εξέλιξη του HARM, με νέο τμήμα κατευθύνσεως και τροποποιημένο τμήμα ελέγχου ενώ διατηρούνται ο πυραυλοκινητήρας, η πολεμική κεφαλή και τα πτερύγια του HARM. Ο αισθητήρας πολλαπλών διαμορφώσεων, είναι σχεδιασμένος για να αντιμετωπίζει την παύση λειτουργίας των συστημάτων ραντάρ του αντιπάλου που στοχοποιεί ο πύραυλος.

Ο αισθητήρας ενσωματώνει τερματικό αισθητήρα χιλιοστομετρικού μήκους κύματος, προηγμένο δέκτη αντι-ραντάρ και σύστημα ναυτιλίας GPS/INS. Ο πύραυλος λαμβάνει τακτικές πληροφορίες μέσω ενσωματωμένου Ολοκληρωμένου Συστήματος Μετάδοσης Δέκτη, που παρέχει πληροφορίες καταστάσεως και επιβεβαίωση δεύτερης πηγής στον χειριστή. Ο πύραυλος μεταδίδει αναφορές εκτιμήσεως πρόσκρουσης όπλου σε πραγματικό χρόνο και έχει δυνατότητα πλήγματος από μεγάλες αποστάσεις.

Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ο AARGM έχει μήκος 4,17 μέτρα, διάμετρο 25,4 εκ. και βάρος 361 κιλά. Η εμβέλειά του ξεπερνά τα 60 ν.μ. και αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη των 2 Mach.

Στον σχεδιασμό της Πολεμικής Αεροπορίας είναι η απόκτηση αριθμού πυραύλων AGM-88E AARGM για την αντικατάσταση των υφισταμένων στο οπλοστάσιό της AGM-88B HARM. 

Ανίκητη πάνω από το Αιγαίο η Πολεμική Αεροπορία

Σήμερα η Πολεμική Αεροπορία με τον αεροπορικό στόλο που διαθέτει αλλά κυρίως την εμπειρία των «γερακιών» σε πολυποίκιλες αποστολές, την έχει αναδείξει σε μια ισχυρή δύναμη, ιδιαίτερα υπολογίσιμη και φόβητρο για κάθε επίδοξο αντίπαλο.

Τα παθήματα των γειτόνων πολλά, είτε στις αερομαχίες είτε και σε πιο σύνθετες αποστολές που απαιτούν λεπτομερή σχεδίαση.

Πέρυσι, η Ελλάδα αποφάσισε να αναβαθμίσει 82 μαχητικά αεροσκάφη F-16 στη διαμόρφωση Block 70. Προς αυτή την κατεύθυνση, η αμερικανική εταιρεία Lockheed Martin συνεχίζει να εργάζεται για το ελληνικό F-16 Block 70 Modernization. Η Ελλάδα, από την άλλη, εκσυγχρονίζει τα πολεμικά της αεροπλάνα Block 50 με εξαρτήματα από τα αεροσκάφη Block 52+ αναβαθμισμένα στη διαμόρφωση Block 70.

Στο πλαίσιο του «Προγράμματος Εκσυγχρονισμού F-16 Block 50» αξίας 700 εκατομμυρίων δολαρίων που ψήφισε η Βουλή των Ελλήνων, 38 πολεμικά αεροσκάφη F-16 Block 50 του αποθέματος της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, θα αναβαθμιστούν στο πρότυπο Block 52+. Προς αυτή την κατεύθυνση, ραντάρ, υπολογιστής αποστολής κ.λπ. αφαιρέθηκαν από τα F-16 σε διαμόρφωση Block 52+ και αναβαθμίστηκαν στο επίπεδο Block 70. Ο εξοπλισμός θα τοποθετηθεί σε Block 50 F-16.

Ήδη μια σειρά από απαρτία και εξαρτήματα τα οποία αφαιρούνται από τα υπό αναβάθμιση F-16 τα οποία μετατρέπονται  σε Viper στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ περιμένουν να τοποθετηθούν στα 38 F-16 με τον χρόνο ζωής τους από τη στιγμή που αποσυναρμολογούνται από τα μαχητικά να μετρά αντίστροφα. Χαρακτηριστικό είναι ότι κάθε ραντάρ που αφαιρείται κοστίζει τουλάχιστον 2,5 εκ ευρώ ενώ συνολικά τα απάρτια και εξαρτήματα τα οποία αφαιρούνται-μεταξύ των οποίων και το πολύτιμο για την δικτυοκεντρική αναβάθμιση Link 16-κοστολογούνται περίπου στα 4 εκ ανά μαχητικό.

 Σύμφωνα με τον σχεδιασμό η αναβάθμιση των 38 F-16 block 50 θα εκτινάξει και το υπόλοιπο των ωρών πτήσης στις 10.000 έως 12.000 την ώρα που τα αεροσκάφη έχουν σε περίπου 25 χρόνια ‘’γράψει’’ περίπου 4.000- 5.000 ώρες. Ουσιαστικά δηλαδή θα τους δώσει ακόμη πολλά χρόνια επιχειρησιακής αξιοποίησης.

Επιπλέον, η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία θα προμηθευτεί 30 Sniper Advanced Aiming Pods (ATP), για τα εκσυγχρονισμένα πολεμικά αεροσκάφη F-16 Block 50.

Να υπενθυμίσουμε ότι τον Οκτώβριο του 2017, το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ ενέκρινε ένα έργο 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για την αναβάθμιση των ελληνικών F-16 στη διαμόρφωση Viper, κάτι που τα βελτιώνει σημαντικά. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, τα δύο πρώτα χρόνια του έργου θα δαπανηθούν για την εγγραφή και το πρωτότυπο των συστημάτων που θα ενσωματωθούν. Τον τρίτο χρόνο θα ξεκινήσει η ενσωμάτωση της Viper στα ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη και τον τέταρτο χρόνο θα παραδοθεί το πρώτο F-16 Viper στην ελληνική Πολεμική Αεροπορία  (αναμένεται τέλος του έτους η ΕΑΒ να κάνει τις πρώτες παραδόσεις).

Τα  αεροπλάνα που υποβάλλονται στον εκσυγχρονισμό F-16 Block 70/72 Viper ταξινομούνται γενικά ως γενιάς 4+, καθώς θα υπόκεινται σε αναβαθμίσεις υλικού και δομικής κατασκευής σε σύγκριση με άλλα F-16. Το πιο σημαντικό βήμα στον εκσυγχρονισμό της Viper θα είναι η αντικατάσταση του υπάρχοντος συστήματος ραντάρ με το ραντάρ APG-83 Active Phased Array (AESA) της Northrop Grumman.

Το ραντάρ AESA προσφέρει υψηλότερη επίγνωση της κατάστασης, ευελιξία και ταχύτερη στόχευση σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Λόγω της συνεργασίας υλικού και λογισμικού με τα ραντάρ APG-83, F-22 και F-35 AESA, φέρνει τις δυνατότητες ραντάρ των αεροσκαφών 5ης γενιάς στο F-16.

Tην ώρα που η Τουρκία αναζητά απελπισμένα λύσεις, για να καλύψει την ανισορροπία συσχετισμών που έρχεται στο Αιγαίο μετά την απόκτηση των Rafale και την αναβάθμιση των F-16, η Αθήνα δεν θέλει να ‘’κλωτσήσει’’ την ευκαιρία να δυναμώσει ακόμη περισσότερο τα Ελληνικά «γεράκια», με επιπλέον 38 αναβαθμισμένα μαχητικά. Και θα δώσει νέα πνοή, χρόνο ζωής και αυξημένες επιχειρησιακές δυνατότητες στα αεροσκάφη της 347 Πολεμικής Μοίρας «ΠΕΡΣΕΑΣ» και της 341 Πολεμικής Μοίρας «ΒΕΛΟΣ».

https://www.pentapostagma.gr/

Ακολουθείστε αυτές τις 10 συνήθειες για να είστε υγιείς

 Ακολουθείστε αυτές τις 10 συνήθειες για να είστε υγιείς

Οι μικρές καθημερινές συνήθειες είναι αυτές που καθορίζουν την ποιότητα της ζωής των ανθρώπων και σύμφωνα με μελέτες η υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης σοβαρών ασθενειών, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης και ο καρκίνος.

Μερικές από τις συνήθειες των πιο υγιών ανθρώπων είναι οι εξής:

  1. Τρώτε πάντα πρωινό

Η κατανάλωση πρωινού καθημερινά είναι πολύ σημαντική γιατί ενεργοποιεί το μεταβολισμό από την αρχή της ημέρας και εμποδίζει την υπερβολική κατανάλωση τροφής αργότερα μέσα στη μέρα.

Επιπλέον, μελέτες δείχνουν πως τόσο οι ενήλικες όσο και τα παιδιά που ξεκινάνε τη μέρα τους με ένα υγιεινό πρωινό έχουν καλύτερες αποδόσεις στη δουλειά και στο σχολείο, αντίστοιχα

  1. Προγραμματίστε τα γεύματά σας

Ο προγραμματισμός των γευμάτων είναι μια συνήθεια των υγιών ανθρώπων, η οποία τους βοηθά να σκεφτούν τους στόχους και τις ανάγκες τους και αναλόγως να προσαρμόσουν τη διατροφή τους, χωρίς να καταφεύγουν σε ανθυγιεινές επιλογές.

  1. Πιείτε άφθονο νερό

Η καλή ενυδάτωση του οργανισμού είναι εξαιρετικά σημαντική για μια υγιή ζωή. Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται από 80% νερό, το οποίο είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του γαστρεντερικού, μυοσκελετικού και ανοσοποιητικού συστήματος. Ως εκ τούτου, η κατανάλωση οκτώ ποτηριών νερού την ημέρα θεωρείται απαραίτητη και πολύ ευεργετική για την υγεία.

  1. Γυμναστείτε

Η τακτική άσκηση παρουσιάζει πολλά σημαντικά οφέλη για τη σωματική, αλλά και τη ψυχική υγεία. Τριάντα λεπτά περπατήματος καθημερινά έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά ευεργετικά, ενώ η εκγύμναση τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους και μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης ασθενειών, που συνδέονται με τον καθιστικό τρόπο ζωής.

  1. Αποσυνδεθείτε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η μείωση του χρόνου αφιέρωσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια συνήθεια των υγιών ανθρώπων που τους επιτρέπει να ηρεμούν και να ασχοληθούν με πιο ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, όπως η ανάγνωση ενός βιβλίου, η ενασχόληση με κάποιο χόμπι και η κοινωνικοποίηση με άλλα άτομα.

  1. Αποκτάτε συνεχώς νέες δεξιότητες

Η απόκτηση νέων δεξιοτήτων βοηθά στη διατήρηση της καλής υγείας του εγκεφάλου, καθώς η διανοητική εργασία, που χρειάζεται για παράδειγμα στην εκμάθηση μιας νέας γλώσσας, μπορεί να επιβραδύνει τα σημάδια της γήρανσης και να καθυστερήσει τις επιπτώσεις της νόσου του Alzheimer.

  1. ΜΗΝ καπνίζετε

Το κάπνισμα είναι η κυριότερη αιτία καρκίνου του πνεύμονα παγκοσμίως, ενώ αυξάνει επίσης τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων. Εκτός από τις βλαβερές επιπτώσεις στους καπνιστές όμως, βλάπτει και τους αεραγωγούς και πνεύμονες των παθητικών καπνιστών, με αποτέλεσμα να αποτελεί επίσης κύρια αιτία της χρόνιας αποφρακτικής πνευμονοπάθειας (ΧΑΠ).

  1. Κοιμάστε καλά

Ο καλός ύπνος είναι απίστευτα σημαντικός και συνδέεται με πολλά οφέλη υγείας, μεταξύ των οποίων είναι η βελτίωση της διάθεσης, η όξυνση της μνήμης και μακροπρόθεσμα η μείωση του κινδύνου καρδιαγγειακών ασθενειών. Οι επτά έως εννιά ώρες ύπνου ημερησίως θεωρούνται ιδανικές για μια καλή ξεκούραση και γενικότερα καλή υγεία.

  1. Περνάτε χρόνο στη φύση

Η προτίμηση μιας βόλτας έξω αντί για παρακολούθηση τηλεόρασης είναι εξαιρετικά ευεργετική όχι μόνο επειδή θέτει το σώμα σε κίνηση, αλλά βοηθά και στην έκθεση για λίγα λεπτά στον ήλιο, που είναι σημαντική για την αύξηση των επιπέδων της βιταμίνης D. Η πρόσληψη επαρκούς βιταμίνης D είναι σημαντική για την υγεία των οστών, της καρδιάς, κλπ.

Επιπλέον, μια μελέτη έδειξε πως οι άνθρωποι που προτιμούσαν τις βόλτες στη φύση, αντί για τους δρόμους κατοικημένων περιοχών, ήταν πιο ήρεμοι.

  1. Φροντίστε την πνευματική και ψυχική σας υγεία

Η ενσυνειδητότητα (mindfulness) είναι μια ολιστική προσέγγιση που, σύμφωνα με μελέτες, μπορεί να μειώσει το άγχος, να ανακουφίσει από τον πόνο και να βελτιώσει τη διάθεση. Ο διαλογισμός είναι μια από τις πιο διάσημες πρακτικές εξάσκησης ενσυνειδητότητας και σύμφωνα με επιστημονικά δεδομένα, 8 εβδομάδες τακτικού διαλογισμού μπορούν να αλλάξουν μέρη του εγκεφάλου που σχετίζονται με τα συναισθήματα, τη μάθηση και τη μνήμη.

+ 3 πηγές

 ©2019 WikiHealth All Rights Reserved
https://wikihealth.gr/

ΤΥΡΟΣΤΡΙΦΤΑΡΙΑ της ΓΚΟΛΦΩΣ αφράτα με την πιο εύκολη ζύμη θα σάς λύσει τα χέρια



Γιατί οι άνθρωποι κρίνουμε αυστηρά τους άλλους για λάθη που κάνουμε και εμείς οι ίδιοι;

 Γιατί οι άνθρωποι κρίνουμε αυστηρά τους άλλους για λάθη που κάνουμε και εμείς οι ίδιοι;

* Γιατί οι άνθρωποι κρίνουμε αυστηρά τους άλλους για λάθη που κάνουμε και εμείς οι ίδιοι;

* Γιατί όμως δικαιολογούμε μόνο τον εαυτό μας;

* Γιατί εκτιμώνται υπερβολικά τα εσωτερικά χαρακτηριστικά των ενεργειών ενός άλλου προσώπου;

* Γιατί λέμε ότι η δική μας συμπεριφορά οφείλεται περισσότερο στις εξωτερικές συνθήκες και όχι στην προσωπικότητα μας;

Clipboard01

Με αυτό ασχολείται η “απόδοση αιτιών”, που είναι η ψυχολογική διαδικασία με την οποία εντοπίζουμε την αιτία για διάφορες καταστάσεις.

Το θεμελιώδες σφάλμα στην απόδοση αιτιών (Fundamental Attribution Error), είναι η τάση να αποδίδουμε τις ευθύνες των άλλων στα έμφυτα χαρακτηριστικά τους ή/και στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τους, αγνοώντας τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έδρασαν. Επίσης, αποδίδουμε τη δική μας συμπεριφορά περισσότερο στις εξωτερικές συνθήκες παρά στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας μας.

Με άλλα λόγια, “εγώ άργησα στο ραντεβού επειδή δεν χτύπησε το ξυπνητήρι, εσύ όμως άργησες επειδή δεν είσαι συνεπής”, ή “οι απόψεις σου είναι προκατειλημμένες, αλλά οι δικές μου είναι λογικές”.

Άλλο παράδειγμα: Όταν ένας οδηγός αποκόπτεται από έναν άλλον μέσα στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων, ο πρώτος θα αποδώσει συνήθως την συμπεριφορά στην προσωπικότητα του δεύτερου. Θα σκεφτεί ότι είναι κακός οδηγός ή εγωιστής και αγενής. Αλλά σίγουρα η πρώτη σκέψη δεν θα είναι ότι του έτυχε κάτι πολύ σοβαρό και γι’ αυτό συμπεριφέρθηκε έτσι. Στην αντίθετη περίπτωση ο ίδιος άνθρωπος, όταν πρόκειται για τον εαυτό του, θα δικαιολογηθεί λέγοντας ότι επηρεάστηκε από περιστασιακά εξωτερικά αίτια. Έτσι το Θεμελιώδες Σφάλμα Απόδοσης Αιτιών εξηγεί γιατί συχνά κρίνουμε τους άλλους σκληρά. Αντίθετα, αφήνουμε τον εαυτό μας να ξεφύγει της κριτικής, εκλογικεύοντας την δική μας συμπεριφορά.

Το θεμελιώδες σφάλμα απόδοσης αιτιών είναι μια κλασική γνωστική μεροληψία, μια τάση των ανθρώπων που παρατηρείται σε πολλές καταστάσεις. Επιπλέον, οι άνθρωποι συχνά δεν συνειδητοποιούν την επίδραση αυτής της μεροληψίας, για τον ίδιο λόγο που υφίσταται η μεροληψία: εμείς ξέρουμε ποιες είναι οι δικές μας συνθήκες και προθέσεις σε κάθε περίσταση. Αντίθετα όμως οι προθέσεις και οι συνθήκες των άλλων δεν είναι γνωστές σε εμάς, επομένως τους κρίνουμε με βάση την έκδηλη συμπεριφορά τους, τα λεγόμενα επιφανειακά κριτήρια.

Είναι εύκολο να θεωρήσουμε ότι η συμπεριφορά μας προκαλείται από τα γεγονότα πχ από την κυκλοφορία στους δρόμους, ενώ η συμπεριφορά των άλλων προκαλείται από την προσωπικότητά τους. Και όταν οι άλλοι αργούν σε ένα ραντεβού, το αποδίδετε σε έλλειψη συνέπειας.

Το “θεμελιώδες σφάλμα απόδοσης αιτιών” δείχνει ότι οι άνθρωποι έχουν την τάση να μέμφονται πρώτα τη συμπεριφορά των άλλων και να μην τους αναγνωρίζουν το ελαφρυντικό των συνθηκών που αντιμετώπισαν. Εν ολίγοις ενώ κατανοούμε και συγχωρούμε εύκολα τον εαυτό μας αναγνωρίζοντας τα ελαφρυντικά μας, δεν κάνουμε το ίδιο για τους άλλους.

ΠΗΓΗ: 50 Ψυχολογικές θεωρίες που επηρέασαν την ανθρωπότητα, Christian Jarrett, εκδόσεις Κλειδάριθμος.

http://anthologion.gr/

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022

ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Για γέλια και για κλάματα οι διαθεσιμότητες των τουρκικών F-16

 ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: 

Για γέλια και για κλάματα οι διαθεσιμότητες των τουρκικών F-16

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Το πρόγραμμα OZGUR

Η Τουρκία έχει ανοίξει μια τεράστια βεντάλια ζητημάτων προκειμένου στη Σύνοδο της Μαδρίτης μέσα από το λέγε-λέγε να μπορέσει να αποκομίσει έστω κάτι, ακόμα και το πιο μικρό, που θα δώσει την δυνατότητα στον Ερντογάν να παρουσιάσει μια νίκη στο εσωτερικό του ακροατήριο.

Η Άγκυρα γνωρίζει πολύ καλά ότι στην παρούσα φάση δεν έχει την δυνατότητα για δραστικές λύσεις επί του πεδίου με την χρήση στρατιωτικών μέσων καθώς ειδικά οι διαθεσιμότητες των μαχητικών F-16 είναι σε οικτρά επίπεδα. 

Πληροφορίες από ΝΑΤΟϊκές πηγές αναφέρουν πως από τα 245 μαχητικά F-16 που έχει η τουρκική πολεμική αεροπορία, λόγω της άσχημης κατάστασης της τουρκικής οικονομίας που δεν έχει τα κεφάλαια για την συντήρησή τους αλλά και λόγω ενός άτυπου εμπάργκο που εφαρμόζουν το τελευταίο χρονικό διάστημα οι ΗΠΑ, διαθέσιμα είναι κάτι λιγότερα από τα μισά.

Ειδικότερα τα διαθέσιμα είναι περί τα 117 και πιο συγκεκριμένα τα F-16 του Block 40 καθώς τα παλαιότερα του Block 30 είναι στο εργοστάσιο προκειμένου να εφαρμοστεί σε αυτά ένα πρόγραμμα εγχώριας αναβάθμισης (ÖZGÜR) τουλάχιστον δομικής και σε ένα μικρότερο βαθμό στα ηλεκτρονικά.

Τα υπόλοιπα που ανήκουν στο Block 50  είναι επί της ουσίας καθηλωμένα ή με πολύ περιορισμένες ώρες πτήσης καθώς τα τελευταίας τεχνολογίας ανταλλακτικά τους, υπόκεινται σε πολλούς περιορισμούς ως προς την εξαγωγή τους, λόγω της νομοθεσίας που εφαρμόζουν οι ΗΠΑ ως αποτέλεσμα των S-400 που αγόρασε η Τουρκία από την Ρωσία ή λόγω της «τσιμπιμένης» τιμής τους λόγω της υποτίμησης της τουρκικής λίρας δεν αποκτώνται σε επάρκεια από την τουρκική πολεμική αεροπορία.

Το πρόγραμμα ÖZGÜR

Τα μαχητικά αεροσκάφη F-16 Block 30 που ανήκουν στην Τουρκική Πολεμική Αεροπορία, τα οποία έχουν υποβληθεί σε δομικό εκσυγχρονισμό από την TUSAŞ (που ανέβασε τις ώρες πτήσης κάθε σκελετού από 8.000 σε 12.000), θα υποβληθούν επίσης σε εκσυγχρονισμό ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Το πρώτο εκσυγχρονισμένο αεροσκάφος στο πλαίσιο του έργου F-16 ÖZGÜR αναμένεται να παραδοθεί στην Πολεμική Αεροπορία φέτος.

Ο εκσυγχρονισμός περιλαμβάνει την εγκατάσταση ενός νέου υπολογιστή αποστολής, μονάδας διεπαφής συστήματος, νέες έγχρωμες οθόνες πιλοτηρίου, υδραυλικό μετρητή καυσίμου, οθόνη ενδείξεων κινητήρα, νέο εθνικό σύστημα αναγνώρισης φίλου/εχθρού (IFF), νέους δέκτες προειδοποίησης ραντάρ και ένα σύστημα αδρανειακής πλοήγησης .

Όσον αφορά τα στοιχεία στόχευσης, τα F-16 θα λάβουν ένα σύστημα υποδείξεων με κράνος και ένα ραντάρ AESA, που αναπτύχθηκε από την Aselsan.

MURAD AESA Ραντάρ

Αναπτύχθηκε στην Τουρκία από την Aselsan, αυτό το ραντάρ Active Electronically Scanned Array (AESA) χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία Nitride Gallium (GaN), παρέχοντάς του καλύτερη απόδοση από τα περισσότερα άλλα ραντάρ AESA σε λειτουργία.

Η ανάπτυξή του πλησιάζει στην ολοκλήρωση και θα εγκατασταθεί σε F-16 Block 30 και Akıncı UAS υψηλών επιδόσεων.Είναι ένα πολυλειτουργικό ραντάρ ικανό για ταυτόχρονες αποστολές αέρος-αέρος, αέρος-εδάφους, αέρος-θαλάσσης και διαθέτει δυνατότητες ηλεκτρονικής επίθεσης.

Τα F-16 στα οποία θα εφαρμοστεί το πρόγραμμα ÖZGÜR θα λάβουν επίσης νέα έξυπνα πυρομαχικά τουρκικής σχεδίασης τόσο αέρος-αέρος όσο και αέρος-επιφανείας.

Η Τουρκία διαθέτει 245 F-16C/D, αλλά ο εκσυγχρονισμός σε ÖZGÜR θα καλύψει μόνο τα αεροσκάφη Block 30, καθώς έχει τους πηγαίους κωδικούς για αυτά τα αεροσκάφη και μπόρεσε να ενσωματώσει εθνικά ηλεκτρονικά συστήματα και συστήματα.

https://www.pentapostagma.gr/

Η φύση δείχνει πάντα πώς να κάνετε μια καλή 👍σχέση

 Η φύση δείχνει πάντα πώς να κάνετε μια καλή 👍σχέση 💚

Το να έχουμε μια καλή και υγιή σχέση είναι κάτι που μας κάνει ευτυχισμένους. Και αυτό δεν οφείλεται σε χρήματα ή εμφάνιση .

Σύμφωνα με τον Kabir das, καλός μελετητής δεν είναι αυτός που διαβάζει όλα τα βιβλία του κόσμου 🌍, αλλά αυτός που γνωρίζει την αλήθεια και το έντονο νόημα της Αγάπης💕 .

Στις μέρες μας οι άνθρωποι κάνουν μια ζωή όπου μόνο ψεύτικες σχέσεις θα μπορούσαν να βρουν. Ψεύτικες σχέσεις όπου οι άνθρωποι απατούν και εξαπατώνται, όπου δεν υπάρχει αγάπη και εμπιστοσύνη . Αλλά ένιωθαν ότι είναι πιο άνετα σε τέτοιες σχέσεις…

Αυτό φαίνεται στο παρακάτω περιστατικό που συνέβη πρόσφατα.

Ένα άτομο που είναι ήδη παντρεμένο είχε σχέση με κάποιον και για να αντέξει αυτή τη σχέση, δηλαδή να τον κάνει να πιστέψει ότι έγινε γονιός, άρπαξε ένα μωρό από το νοσοκομείο.

Εδώ, πώς βρήκε την ευτυχία;

Αν είχε καλές σχέσεις, θα γίνει έγκλημα!

Συμπεραίνουμε ότι μια καλή και υγιής σχέση θα κρατά πάντα τους ανθρώπους ευτυχισμένους και ασφαλείς.

💚Αυτές οι εικόνες δείχνουν πώς η φύση μας διδάσκει πώς να έχουμε μια καλή σχέση (συμβιωτισμός)💚

Διατηρήστε πάντα μια καλή σχέση🙂

❤️https://webgoogle.video.blog/

ΣΤΟ… «Καφωδείον»

 ΣΤΟ… «Καφωδείον»


06ΙΟΝ.

Πριν μερικά χρόνια (καμιά 15αριά).


Μπαίνω βιαστική (ήδη έχω αργήσει) στον διάδρομο του Νοσοκομείου μας, που οδηγεί ντογρού στα χειρουργεία. Λίγο πριν ανοίξω την πόρτα του γραφείου μου, στο αριστερό μου χέρι, το κουζινάκι όπου περνούμε τα διαλείμματα μας, το επονομαζόμενο και… «καφωδείον», γεμάτο κόσμο. Μέχρι και ορθίους έχει… Χαρούμενες φωνές με καλημερίζουν και:

-Καλώστηνε κι ας άργησε. Έλα, έλα μέσα, θέλουμε να σε ρωτήσουμε κάτι που μας… καίει.

-Τί θέλετε μωρέ? Έχω αργήσει…

-Ε δεν πειράζει για λίγο. Έλα έχουμε τρελή απορία για κάποιο θέμα…

Κοντοστέκομαι και μπαίνω στο «καφωδείο».
-Ακούω…

-Ε, να… για πες… να…

-Τί ρε?

-Ε, να… Αν είναι να κερατώσεις το έτερον ήμισυ, που θα πας να… βγάλεις τα μάτια σου?

-Βασικά… γιατί ρωτάτε εμένα?

-Γιατί είχαμε την κουβέντα σου που άργησες και… γιατί πάντα και για όλα έχεις… καλές ιδέες…

-Γλυφτρόνια! Τί συμβαίνει? Θέλετε κανένα χειρουργείο, εκτός προγράμματος?

-Όχι μωρέ!… Έλα, πες, πες!!!

Μου δίνουν κάθισμα. Κάθομαι:

-Να σας πω… (σκέφτομαι πυρετωδώς 🙂 )
Να το κάνετε στην Κομοτηνή, δεν λέει ούτε με σφαίρες. Θα είναι σαν να το κάνετε στην σκηνή του ΔΗΠΕΘΕ, με φίσκα το θέατρο και με 5 παραστάσεις το 24ωρο, πρωινή, μεσημβρινή, απογευματινή, βραδινή και… μεταμεσονύχτια…
Να πάτε Ξάνθη (56 χιλιόμετρα)? Μπα… δεν λέει. Όλοι οι Κομοτηναίοι πάνε Ξάνθη γι αυτό και όλοι οι Ξανθιώτες έρχονται Κομοτηνή… θα είναι σαν να είσαι στον τόπο σου.
Αλεξανδρούπολη? (65 χιλιόμετρα)… Μπα… έχει Ιατρική Σχολή (σκέτη σφηκοφωλιά), λιμάνι, αεροδρόμιο, λεωφορεία και ταξί για τα παζάρια της Ανδριανούπολης και τις σκεπαστές αγορές της Κωνσταντινούπολης… δεν λέει… όλο και πάνω σε κάποιον γνωστό θα πέσεις…
Καβάλα?… Μπά… 112 χιλιόμετρα να πας και άλλα 112 να γυρίσεις, θα σε φάνε οι δρόμοι. Πόση ώρα διαθέτεις για παράνομο σεξ? Λίγη… πολύ λίγη.
Να βγείτε σε ερημιές, χωράφια, οικόπεδα, μπαΐρια? Ου!!! έχει μαμούνια, φίδια, βατράχια… Άστο, άστο!
Στο αυτοκίνητο? Μπα… σέρνονται ματάκηδες και «δράκοι» και… λουμπάγκα στην ηλικία μας…
Μπα… για πουθενά δεν είμαστε γι αυτό σ’ αυτόν τον παλιότοπο!
Ρε… δεν κάθεστε με τους άντρες και τις γυναίκες σας? Μια χαρά είναι! Αλλιώς θα σας φάνε ή το stress, ή οι δρόμοι…
—————-
Κραυγές και χειροκροτήματα συγκλόνισαν το «καφωδείον».
Ύστερα, τα μαζέψαμε και μπήκαμε σοβαροί-σοβαροί μέσα στα χειρουργεία, να κάνουμε την δουλειά μας… 🙂🙂🙂

https://silia.wordpress.com/

Πάτρα: Ανήλικοι πιάστηκαν στα «πράσα» να κλέβουν μηχανάκι - Δείτε βίντεο ντοκουμέντο

Πάτρα:  Ανήλικοι πιάστηκαν στα «πράσα» να κλέβουν μηχανάκι  -  Δείτε βίντεο ντοκουμέντο Φωτογραφία flamis Επιχείρησαν να κλέψουν και βέσπα Δ...