Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

Η αρχαία Θάσος αποκαλύπτεται μέσα από τρισδιάστατες κατασκευές

 Η αρχαία Θάσος αποκαλύπτεται μέσα από τρισδιάστατες κατασκευές

Ζώντας από τα πρώτα χρόνια της ζωής του ανάμεσα στα ερείπια και τα μνημεία που φανέρωναν τον πολυσήμαντο πολιτισμό του καταπράσινου νησιού του, ο Αναστάσης Μπίλιας δεν έμεινε ασυγκίνητος. Μπορεί να μην τον κέρδισε η αρχιτεκτονική ή η αρχαιολογία, όπως επιθυμούσε, αλλά οι τουριστικές επιχειρήσεις, ωστόσο στο μυαλό του -όπως άλλωστε στο μυαλό των περισσότερων συμπατριωτών του- το νησί του, η Θάσος, αποτελεί ένα υπαίθριο μουσείο. Όπου το παρελθόν «δένει» αρμονικά με το παρόν και οι βόλτες στα σοκάκια και τα ερείπια της παλιάς αγοράς στην πρωτεύουσα του νησιού, τον Λιμένα, μεταμορφώνονται σε μια ξεχωριστή περιήγηση στην πλούσια ιστορία αυτού του νησιωτικού τόπου.

Αυτή του την επιθυμία αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο ο καθόλα δραστήριος Αναστάσης Μπίλιας, ο οποίος μετέτρεψε την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού σε μια από τις πιο δημιουργικές περιόδους της ζωής του. Με πολλή όρεξη και μεράκι κατάφερε να ζωντανέψει έστω και σε μικρογραφία ορισμένα από τα σημαντικότερα μνημειακά κτίσματα της Θάσου, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε μικρούς και μεγάλους να δουν πώς ήταν η σκηνή του αρχαίου θεάτρου, το ιερό του Διονύσου, η αψίδα του Καρακάλα, η δίοδος των Θεωρείων, το βουλευτήριο και ορισμένα ακόμα γνωστά κτιριακά σύνολα της αρχαίας Θάσου. Πάντως και η νέα σειρά Playmobil με φιγούρες από την ελληνική μυθολογία αποτέλεσαν έμπνευση για τον ίδιο ώστε να σχεδιάσει τα κτίσματα σε ανάλογες διαστάσεις.

Οι τρισδιάστατες απεικονίσεις και κατασκευές αριθμούν συνολικά είκοσι κομμάτια και όπως εξηγεί, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, «χρειάστηκε να μελετήσω όλα αυτά τα χρόνια πολλά βιβλία κυρίως της Γαλλικής Αρχαιολογικής Σχολής, που έκανε εκτεταμένες ανασκαφές στο νησί έχοντας αποτυπώσει λεπτομερώς όλα τα κτήρια, τα ιερά των θεών κ.ά.».

Ψηφιακή περιήγηση- ξενάγηση στην αρχαία αγορά του νησιού

Πολύτιμος δάσκαλος και βοηθός του ήταν ο πληθωρικός αρχιτέκτων- μηχανικός Tόνι Κοζέλι, με καταγωγή από τη Δαλματία, ένας από τους λιγοστούς αρχαιολόγους που ερεύνησε και μελέτησε συστηματικά την ιστορική διαδρομή των αρχαίων λατομείων μαρμάρου στο πανέμορφο και κατάφυτο νησί του βορειοανατολικού Αιγαίου. Μόνιμος κάτοικος του νησιού, ο Tόνι Κοζέλι εδώ και πάρα πολλά χρόνια απολαμβάνει της εκτίμησης και του θαυμασμού όλης της τοπικής κοινωνίας της Θάσου. Πολύτιμος συνεργάτης και συνοδοιπόρος στο 40χρονο ερευνητικό του ταξίδι, η σύντροφος της ζωής του Μανουέλα Κοζέλι, αρχιτέκτων μηχανικός, που εργάζεται στο νησί για λογαριασμό της Γαλλικής Αρχαιολογικής Σχολής Αθηνών.

Από τον Νοέμβριο του 2020 και μέχρι πριν από λίγους μήνες, μέσα στην περίοδο της πανδημίας όπου ο τουρισμός στο νησί κρατήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, ο Αναστάσης Μπίλιας αφιέρωσε τον χρόνο του στο να σχεδιάσει και να αναπαραστήσει τρισδιάστατα ορισμένα από τα σημαντικότερα αρχαία κτίσματα και μνημεία του νησιού. «Θέλησα να αποτυπώσω και τη μικρότερη λεπτομέρεια ώστε όταν τα δει κάποιος από κοντά να μην έχει την αίσθηση πως είναι ψεύτικα. Η Θάσος παρουσιάζει μεγάλο αρχαιολογικό πλούτο, τα τείχη της είχαν περίμετρο πέντε χιλιόμετρα και το ύψος τους ξεπερνούσε τα οχτώ μέτρα», εξηγεί.

Για να πετύχει την ακριβή αποτύπωση χρησιμοποίησε ανακυκλώσιμα και άλλα υλικά όπως ξύλο, φελιζόλ, πέτρα, χαρτί, ενώ τα χρωμάτισε στα μοτίβα εκείνης της εποχής.

Δεν είναι όμως η μοναδική προσπάθεια του Ανάσταση Μπίλια να μεταφέρει την αρχαία ιστορία του νησιού του στο σήμερα. Το 2002 δημιούργησε μια ψηφιακή περιήγηση- ξενάγηση στην αρχαία αγορά της Θάσου. Σχεδίασε στον υπολογιστή ένα προς έναν όλα τα δημόσια κτίρια, τους δρόμους, τα ιερά, το αρχαίο θέατρο παρουσιάζοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα του πως ήταν στα αρχαία χρόνια. Η δουλειά αυτή αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια του ίδιου να παρουσιάσει με εντυπωσιακό τρόπο ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας του νησιού.

Επόμενος στόχος του, να ολοκληρώσει την κατασκευή των τρισδιάστατων κατασκευών του και να δημιουργήσει μια μόνιμη έκθεση, που όμως θα είναι στημένη στα τοπογραφικά πρότυπα εκείνης της εποχής, ώστε ο επισκέπτης να έχει μια ακριβή εικόνα της χωροταξίας της αρχαίας αγοράς του νησιού- και όχι μόνο. Πηγή

https://ellas2.wordpress.com/

Το βρήκα στο: https://vequinox.wordpress.com/

Χώρα Τριφυλίας: Το ανακτορικό συγκρότημα του Νέστορος

 Χώρα Τριφυλίας: Το ανακτορικό συγκρότημα του Νέστορος

Η μυκηναϊκή Πύλος, το δεύτερο μεγάλο κέντρο του μυκηναϊκού κόσμου μετά τις Μυκήνες

Άποψη του αρχαιολογικού χώρου του ανακτόρου του Νέστορος πλησίον της Χώρας Τριφυλίας

Γράφει ο Βαγγέλης Στεργιόπουλος

Ένας από τους σπουδαιότερους αρχαιολογικούς χώρους ολόκληρης της Πελοποννήσου, το μυκηναϊκό ανάκτορο του Νέστορος, βρίσκεται κοντά στη Χώρα Τριφυλίας, μεσόγεια κωμόπολη της Μεσσηνίας.

Στη θέση Επάνω Εγκλιανός, νοτιοδυτικά της Χώρας Τριφυλίας, οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν έναν άκρως ενδιαφέροντα αρχαιολογικό χώρο, αυτόν της Πύλου, που αποτέλεσε το δεύτερο μεγάλο κέντρο του μυκηναϊκού κόσμου μετά τις Μυκήνες. Η Πύλος ιδρύθηκε από τον Νηλέα, γιο του Ποσειδώνα και της Τυρούς, που ίδρυσε τη δυναστεία των Νηλειδών.

Τον Νηλέα διαδέχθηκε ο γιος του, ο Νέστωρ, περιώνυμος ομηρικός ήρωας, που έλαβε μέρος στο κυνήγι του Καλυδώνιου Κάπρου, στην Κενταυρομαχία, στην Αργοναυτική Εκστρατεία και, σε προχωρημένη ηλικία, στον Τρωικό Πόλεμο. Ο ηγεμόνας της Πύλου διακρίθηκε στον πόλεμο της Τροίας για την τόλμη, τη σύνεση και την ευφράδειά του.

Το διώροφο ανακτορικό συγκρότημα της Πύλου ήταν διακοσμημένο με πολύχρωμες τοιχογραφίες. Τα σημαντικότερα διαμερίσματά του είναι η μεγάλη ορθογώνια «αίθουσα του θρόνου» με την κυκλική εστία, το λουτρό με τον πήλινο λουτήρα και οι αποθήκες με τα πολυάριθμα αποθηκευτικά αγγεία.

Η μελέτη των κειμένων των πινακίδων που βρέθηκαν στο ανακτορικό συγκρότημα αφενός μεν επιβεβαίωσε την ορθότητα της αποκρυπτογράφησης της μυκηναϊκής γραφής (Γραμμικής Β) από τους Μάικλ Βέντρις και Τζον Τσάντγουικ, αφετέρου δε πρόσφερε πολλά στοιχεία για τη βιοτεχνική και εμπορική δραστηριότητα που είχε αναπτυχθεί με κέντρο το ανάκτορο.

Το ανακτορικό συγκρότημα της Πύλου άκμασε από το 1300 έως το 1200 π.Χ. περίπου, καταστράφηκε δε από πυρκαγιά στις αρχές του 12ου αιώνα π.Χ.

Το ανάκτορο του Νέστορος δεν είναι το μόνο σημαντικό αρχαίο μνημείο στην ευρύτερη περιοχή της Χώρας Τριφυλίας. Ο μυκηναϊκός τάφος κοντά στο ανάκτορο, οι μυκηναϊκοί θαλαμωτοί τάφοι (μυκηναϊκό νεκροταφείο) στη θέση «Βολιμίδια», κοντά στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Χώρας, ο μυκηναϊκός τάφος στη διαδρομή από το ανάκτορο του Νέστορος προς το χωριό Κορυφάσιο, ο «τάφος του Θρασυμήδη» (ερείπια μυκηναϊκού θολωτού τάφου) σε ύψωμα πάνω από τη φημισμένη Βοϊδοκοιλιά, σε συνδυασμό με τα εξαίρετα εκθέματα του Αρχαιολογικού Μουσείου της Χώρας, φανερώνουν την πολυσχιδή δραστηριότητα που είχε αναπτυχθεί στην περιοχή κατά τους Μυκηναϊκούς Χρόνους.

Πηγή

https://ellas2.wordpress.com/

Το βρήκα στο :https://vequinox.wordpress.com/

Σειρά διακοπών: επεισόδιο # 12: Αποτελέσματα και muffins ψίχουλου μήλου!

 

Σειρά διακοπών: επεισόδιο # 12: Αποτελέσματα και muffins ψίχουλου μήλου!

Καλώς ήλθατε στην ποδιά του Little Chef's! Σήμερα, θα ανακοινώσω τα αποτελέσματα για το διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες.  

Και επίσης θα φτιάχνουμε muffins ψίχουλα μήλου!

Όπως ειπώθηκε νωρίτερα, θα υπάρχει μόνο ένας νικητής. Έτσι, το όνομα του νικητή είναι ο Tanvi Deshmukh !!!!

Αυτός είναι ο σύνδεσμος ιστολογίου της, είναι πραγματικά ενημερωτικός και ενδιαφέρων. Ελέγξτε το:

https://fitfoodieology.wordpress.com/

Το όνομα που αποφάσισε για τη συνταγή είναι « Jakies: A crispy fusion ». Είναι ελκυστικό και ακριβώς αυτό που απεικονίζει η συνταγή μου και η γεύση της. Συγχαρητήρια!!!! Όλες οι άλλες συμμετοχές ήταν επίσης καταπληκτικές!

Ξεκινώντας με τη συνταγή,

Συστατικά για muffins:

1 μήλο

1 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις

1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ

½ κουταλάκι του γλυκού σόδα

½ φλιτζάνι στάρπη

¼ φλιτζάνι λάδι

½ φλιτζάνι ζάχαρη

1 κουταλάκι του γλυκού ουσία βανίλιας

Για το ψίχα,

2 κουταλιές της σούπας αλεύρι

1 κουταλιά της σούπας καστανή ζάχαρη (η κανονική θα ήταν επίσης εντάξει)

½ κουταλάκι του γλυκού κανέλα

2 κουταλάκι του γλυκού βούτυρο

Κατευθύνσεις:

Πρώτα, προσθέστε το πηγμένο γάλα, το λάδι, τη βανίλια και τη ζάχαρη σε ένα μπολ και χτυπήστε καλά μέχρι να συνδυαστούν πλήρως. Η ζάχαρη πρέπει να διαλυθεί σε αυτό και το λάδι δεν πρέπει να είναι ορατό.

Στη συνέχεια, προσθέστε την μπέικιν πάουντερ και τη μαγειρική σόδα και ανακατέψτε καλά με το μείγμα στάρπης. Θα πάρει αφρώδες και αφρώδες και αυτό ακριβώς ψάχνουμε. Αυτό θα διασφαλίσει ότι τα cupcakes θα φουσκώσουν καλά στο φούρνο.

Τοποθετήστε ένα κόσκινο πάνω από αυτό και προσθέστε το αλεύρι και την κανέλα. Κοσκινίστε καλά και ανακατέψτε απαλά με τα υγρά υλικά.

Ξεφλουδίστε το μήλο και τοποθετήστε το στην σανίδα. Κόψτε τα πολύ καλά και στη συνέχεια προσθέστε το στο κουρκούτι. Ανακατέψτε καλά και προσθέστε γάλα, όπως απαιτείται, για να φτιάξετε ένα λείο κτύπημα που δεν είναι ούτε πολύ παχύ ούτε πολύ υγρό.

Προσθέστε τα σε ίσες ποσότητες σε επένδυση cupcakes σε ένα δίσκο με muffin. Συμπληρώστε μέχρι το ¾ο μόνο.

Για το ψίχα,

Ανακατέψτε το αλεύρι, την κανέλα και τη ζάχαρη. Προσθέστε το βούτυρο και τρίψτε το με τα χέρια σας. Για θρυμματισμό τρίβοντας το στην παλάμη σας. Το ψίχουλο είναι έτοιμο και προσθέστε ένα στρώμα πάνω από κάθε cupcake!

Ψήνουμε στους 180 βαθμούς C για 20-25 λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο. Σερβίρετε ζεστό με λούστρο ζάχαρης άχνη αν θέλετε!

Επιτρέψτε μου να ξέρω πώς σας άρεσε αυτή η συνταγή και οι σκέψεις σας στα σχόλια. Ενημερώστε με αν έχετε αμφιβολίες ή προτάσεις. Σας αρέσει και ακολουθήστε για περισσότερες ενημερώσεις και θα σας δούμε σε λίγες μέρες!

Ερώτηση της ημέρας!

Ποιο είναι το αγαπημένο σας cupcakes ή muffin flavo

Σαν σήμερα η αθώωση της «Ζαν Ντ'Αρκ» - Την είχαν κάψει οι «ναι αλλά τι φορούσε» 25 χρόνια πριν

 Σαν σήμερα η αθώωση της «Ζαν Ντ'Αρκ» - Την είχαν κάψει οι «ναι αλλά τι φορούσε» 25 χρόνια πριν

Σαν σήμερα, το 1456 η Γαλλίδα ηρωίδα Ζαν ντ' Αρκ αθωώνεται από την Καθολική Εκκλησία - 25 χρόνια μετά το ρίξιμο της στην πυρά ως αιρετική και μάγισσα.

Ο ρουχισμός μιας 19χρονης ήταν αρκετός για να χρησιμοποιηθεί εναντίον της και να την εξοντώσουν. Στο πρόσωπό της, στήθηκε ολόκληρη κοσμική διαμάχη με αφορμή έναν βιβλικό κανόνα ενδυμασίας - σαφώς καθοδηγούμενο και από πολιτικά συμφέροντα - και αυτό από μόνο του ήταν αρκετό για να θεωρηθεί μάγισσα και αιρετική. 

Βασική αιτία της θανατικής της καταδίκης ήταν η «επιθυμία της να ντύνεται με αντρικά ρούχα», μια «επιθυμία» που ταυτίστηκε με την υπέρβαση της γυναικείας ταυτότητας.

Η Ζαν Ντ’ Αρκ (Jeanne d'Arc), γνωστή και ως Ιωάννα της Λωραίνης, γεννήθηκε το 1412 στην επαρχία της βορειοανατολικής Γαλλίας, στα σύνορα της Καμπανίας και της Λωραίνης. Μια μικρή χωριατοπούλα από το Ντονρεμί, που μεγάλωνε στο αγρόκτημα της οικογένειάς της, χωρίς να μάθει γραφή ή ανάγνωση, και που συχνά γινόταν μάρτυρας επιδρομών στο χωριό της, το οποίο μια μέρα κάηκε ολοσχερώς. Κάπου στα 13 της είπε πως «έβλεπε οράματα και άκουγε θεϊκές φωνές που την καλούσαν να σώσει τη Γαλλία από την επερχόμενη διάλυση» και στα 17 της πραγματοποίησε το όραμα της και έσωσε τη Γαλλία από την αγγλική εισβολή. Ήταν στις αρχές του 15 αιώνα. 

Συγκεκριμένα, στα 16 της, κατάφερε να πείσει για την αλήθεια των οραμάτων της, όταν προέβλεψε την ατυχή έκβαση της μάχης του Ρουβρέ κοντά στην Ορλεάνη. Όταν τα νέα επιβεβαιώθηκαν, της είπαν τότε, να κόψει τα μαλλιά της κοντά, να πάρει τα όπλα, και να ντυθεί σαν άντρας για να μείνει προστατευμένη κατά διάρκεια της εκστρατείας. Το 1429, ήταν μόλις 17 ετών όταν κατόρθωσε να μιλήσει στον 26χρονο τότε Κάρολο Ζ΄ και να τον πάρει με το μέρος της. Στη μάχη της Ορλεάνης το Μάιο του 1429, πέτυχε μια θαυμαστή νίκη έναντι των Άγγλων εισβολέων, τους οποίους συνέχισε να καταδιώκει κατά μήκος της Λωραίνης και να συγκλονίζει για καιρό τον κόσμο με τη φήμη της. 

Οι προβλέψεις και οι νίκες μια νεαρής 19χρονης γυναίκας (και μάλιστα παρθένας), επέτρεψαν στους Γάλλους να αποδώσουν θρησκευτική διάσταση στον πόλεμο.  Αν ωστόσο οι Γάλλοι αποτύγχαναν στο να βεβαιώσουν πως επρόκειτο όντως για «όργανο του Θεού» και όχι μάγισσα, τότε οι Άγγλοι θα μπορούσαν να ισχυρισθούν ότι η διεκδίκιση του θρόνου απ'τον Κάρολο Ζ' ήταν ωθούμενη από τον διάβολο. Όταν το 1430 πιάστηκε αιχμάλωτη από Βουργουνδούς οι οποίοι στη συνέχεια δέχθηκαν να την παραδώσουν επί πληρωμής στους Άγγλους, οι Άγγλοι τότε μετέφεραν την Ιωάννα στη Ρουέν όπου και δικάστηκε από εκκλησιαστικό δικαστήριο με πολιτικά κίνητρα.

Πολύ σύντομα έγινε ξεκάθαρο πως η δίκη αποσκοπούσε στο να την εξευτελίσουν, εξουδετερώνοντας την αρχική φήμη που της είχε δώσει ελευθερίες άνευ προηγουμένου για την εποχή της, προσδίδοντας της την τότε, σοβαρή κατηγορία της αίρεσης. Η αίρεση όμως θεωρούταν αδίκημα, μόνο στις περιπτώσεις κάποιας θρησκευτικής παράβασης. Το δικαστήριο έστησε έτσι, ένα εντελώς παράλογο αφήγημα εις βάρους της, που βασίστηκε πάνω σε «μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων ότι η Ιωάννα ντύνονταν κατ΄εξακολούθηση με αντρικά ρούχα». 

Η δίκη μιας μάγισσας

«Η Ιωάννα διατηρούσε τα μαλλιά της κοντά και φορούσε αντρικά ρούχα «χωρίς να αφήνει τίποτα στο σώμα της που να αποκαλύπτει το γυναικείο της φύλο..εκτός από όσα της είχε δώσει η φύση για να ξεχωρίζει το γυναικείο φύλο», αναγράφεται σε ένα από τα τελευταία άρθρα της δίκης, για το κατηγορητήριο.

Σύμφωνα με ιστορικές πηγές, αυτή ακριβώς η υπέρβαση της γυναικείας ταυτότητας ήταν εκείνο που ενόχλησε περισσότερο από κάθε άλλο τους κατηγόρους της, εκ των οποίων μάλιστα ένας είχε αποκαλέσει την Ιωάννα «πόρνη» και «κοινή».

Επιπλέον τραγικό στοιχείο στο αφήγημα του ρουχισμού της Ζαν ντ' Αρκ, δεν αποτελεί ωστόσο μόνο το πώς ντυνόταν και «προκαλούσε» αλλά η ξεδιάντροπη «παράβλεψη» του γιατί ντυνόταν με αντρικά ρούχα.

Υπάρχουν ιστορικές καταγραφές που υποστηρίζουν ότι, η ίδια δεν είχε δεχτεί να ντυθεί με γυναικεία ρούχα όταν της ζητήθηκε, πράγμα που είχε φέρει σε δύσκολη θέση τους δικαστές και απειλούσε να αποδομήσει το κατηγορητήριο. Πως ο λόγος που διάλεγε μέχρι τότε αντρικό ρουχισμό ήταν για να μπορεί να δένει τα υφάσματα με τέτοιο τρόπο - στη διάρκεια της παραμονής της στη φυλακή - ώστε να είναι πιο δύσκολο να βιαστεί, καθώς είχε ήδη δεχτεί επιθέσεις στο κελί της. Άλλες πηγές επίσης υποστηρίζουν πως, οι ίδιοι οι δεσμοφύλακες δεν της παρείχαν φορέματα, οπότε δεν ετίθετο καν ζήτημα επιλογής. 

«Επιθυμία» ή «αναγκαιότητα» φυσικά, ελάχιστη σημασία έχει, καθώς η Ιωάννα της Λωραίνης που κατάφερε πολλά σε πολύ λίγο χρόνο αποτελούσε «απειλή» για το αυστηρά πουριτανικό κοινωνικό σύστημα. Έπρεπε να είναι είτε παράφρων, είτε προδότρια του γενετικού της φύλου, είτε «κοινή», είτε μάγισσα και αιρετική. Βασικό πυλώνα της Ιεράς εξέτασης που στήθηκε εις βάρους της, αποτέλεσε τελικά ο ρουχισμός της.

Η Καθολική εκκλησία, η ιερά Εξέταση και η Φεουδαρχία, καταδικάσαν την Ιωάννα, το 1431 στην πυρά, με την κατηγορία της αίρεσης επειδή φορούσε κατ'εξακολούθηση αντρικά ρούχα. Μάλιστα, τέτοια ήταν η διαστροφή του δικαστηρίου, που ως υπέρτατη πράξη επιβολής εξουσίας προχώρησαν στο να της επιβάλλουν να πάει στην πυρά ντυμένη με φόρεμα. 

Το 1456 η υπόθεση επανεξετάστηκε και, 25 χρόνια μετά τη θανατική της καταδίκη, το δικαστήριο έκρινε την Ιωάννα αθώα.

Στο παρόν αφήγημα του ρουχισμού 

Δεν μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί, το πώς μια τέτοια ιστορία, μπορεί ακόμη και σήμερα να συνδεθεί με το παρόν αθάνατο αφήγημα του «Ναι, αλλά τι φορούσε όταν βιάστηκε;». Ούτε και με το πώς χρησιμοποιείται, σε κάθε περίπτωση βιασμού και σεξουαλικής παρενόχλησης. Πολλές φορές δεν το πιστεύουν, ούτε οι ίδιοι που το λένε. Βασικό κίνητρο δεν αποτελεί το να «δικαιολογήσουν» ή να αποποινικοποιήσουν το δράστη, αλλά το να «τιμωρήσουν» τη γυναίκα που τόλμησε να σηκώσει κεφάλι και να δώσει πίσω χαστούκια στην πατριαρχία. 

Ο ρουχισμός μιας 19χρονης ήταν αρκετός για να χρησιμοποιηθεί εναντίον της και να την εξοντώσουν. Στο πρόσωπό της, στήθηκε ολόκληρη κοσμική διαμάχη με αφορμή έναν βιβλικό κανόνα ενδυμασίας - σαφώς καθοδηγούμενο και από πολιτικά συμφέροντα - και αυτό από μόνο του ήταν αρκετό για να θεωρηθεί μάγισσα και αιρετική. 

https://www.koutipandoras.gr/

Πηγή φωτογραφίας: «Η Ιωάννα της Λωρραίνης στην πυρά». Έργο του 19ου αιώνα του Χέρμαν Στιλκ.







10 Δέκα – Ten years of blogging!

 10 Δέκα – Ten years of blogging!

Today it is my blog’s anniversary.
I am celebrating 10 years of blogging!

*****************************

Σήμερα είναι τα γενέθλια της ιστοσελίδας μου.
Γιορτάζω 10 χρόνια αναρτήσεων!

Number 10 – What Does It Mean?

If we want to find out what number 10 means,
we have to take into account the meaning of numbers 1 and 0.
It is known that number one is a symbol of leadership, new beginnings and success.
This number means that we have to create our own reality,
which means that we should follow our beliefs and our intuition.

*********************************************

Αν θέλουμε να ανακαλύψουμε τι σημαίνει ο αριθμός 10,
πρέπει να λάβουμε υπ όψη μας, τη σημασία των αριθμών 1 και 0.
Είναι γνωστό πως ο αριθμός ένα είναι το σύμβολο της ηγεσίας,
των νέων ξεκινημάτων και της επιτυχίας.
Αυτός ο αριθμός σημαίνει πως πρέπει να δημιουργήσουμε
την δικιά μας πραγματικότητα, που σημαίνει
πως πρέπει να ακολουθούμε τα πιστεύω μας και την διαίσθηση μας.

Οn the other side, we have number 0, which is related to universal energies
and spiritual aspects of our own personality.
Number 0 will help us to achieve our spiritual enlightement
and help us to use our inner strength and wisdom.
Now when we know the meanings of angel number 1 and number 0,
it is not hard to realize what number 10 actually means.

**********************************

Από την άλλη πλευρά, έχουμε τον αριθμό 0, που συνδέεται με τις συμπαντικές ενέργειες
και τις πνευματικές όψεις της προσωπικότητας μας.
Ο αριθμός 0, θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε την πνευματική μας ευθυγράμμιση
και μας βοηθά να χρησιμοποιήσουμε την εσωτερική μας δύναμη και σοφία.
Τώρα όταν γνωρίζουμε την σημασία του αγγελικού μας αριθμού 1 και του νούμερου 0,
δεν είναι δύσκολο να συνειδητοποιήσουμε τι πραγματικά σημαίνει ο αριθμός 10.

Angel number 10 is a message from your angels 
that you should step forward into the future with confidence and optimism. 
Angel number 10 provides you the assurance that your angels are offering the support
that you need to raise your energy and come into alignment with Divine Source.

In angel numerology, the 10 represent the magic number,
and in many cultures and religions, it is considered very happy,
and the person numerically ten is destined to be happy.
Tens reflect the end of the old and the beginning
of a new, happy future, harmony in all its aspects.

**************************************************

Ο αγγελικός αριθμός 10 είναι ένα μήνυμα από τους αγγέλους σου
ότι πρέπει να κάνεις ένα βήμα μπροστά στο μέλλον με εμπιστοσύνη και αισιοδοξία.
Ο αγγελικός αριθμός 10 σου παρέχει την βεβαιότητα πως οι άγγελοι σου,
σου προσφέρουν τη στήριξη που χρειάζεσαι για να εγείρεις την ενέργεια σου
και να έρθει σε ευθυγράμμιση με την Θεία Πηγή.

Στην αγγελική αριθμολογία, ο αριθμός 10 αντιπροσωπεύει τον μαγικό αριθμό
και σε πολλούς πολιτισμούς και θρησκείες, θεωρείται πολύ ευτυχισμένος
και το άτομο με το προσωπικό αριθμό δέκα, προορίζεται να είναι ευτυχισμένο.
Το δέκα αντανακλά το τέλος του παλιού και το ξεκίνημα ενός νέου,
ευτυχισμένου μέλλοντος, με αρμονία σε όλες του τις όψις.

.


.https://ainafetst.wordpress.com/

.

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2021

Απάντηση στην ερώτηση της συνέντευξης: Γιατί πρέπει να σας προσλάβω

Απάντηση στην ερώτηση της συνέντευξης: Γιατί πρέπει να σας προσλάβω



από Kally

Πολλές ερωτήσεις συνέντευξης ακούγονται αρκετά απλές για να απαντηθούν, αλλά μπορεί να σας προκαλέσουν απροσεξία. Όμως, κανείς δεν είναι πιο δύσκολος να απαντήσει από την ερώτηση, "Γιατί να σας προσλάβω;"

Με λίγα λόγια, η ερώτηση σας ρωτά αν είστε το άτομο που αναζητά η εταιρεία. Ωστόσο, η απάντηση σε αυτό πρέπει να γίνει με προσεκτική σκέψη, διότι μπορεί να ακούσετε αναποφάσιστοι ή απελπισμένοι για τη θέση εάν δεν έχετε προετοιμαστεί να απαντήσετε σε αυτό πριν από τη συνέντευξη.

Για να σας βοηθήσουμε να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση με αυτοπεποίθηση, ακολουθούν μερικές εξαιρετικές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε:

Μάθετε τι χρειάζεται η εταιρεία

Πριν από οποιαδήποτε συνέντευξη, πρέπει πάντα να κάνετε την έρευνά σας για την εταιρεία στην οποία ελπίζετε να εργαστείτε. Με τον έλεγχο της ιστοσελίδας τους, θα καθορίσετε τι είδους εργαζόμενος αναζητά η εταιρεία και ποια εργασιακή κουλτούρα έχουν. Θα πρέπει επίσης να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στην περιγραφή της εργασίας για τις δεξιότητες που πρέπει να λάβουν υπόψη οι υποψήφιοι για τη θέση.

Σχεδιάστε την απάντησή σας βάσει των ποιοτήτων που αναζητούν

Μόλις ολοκληρώσετε την έρευνά σας, χρησιμοποιήστε τις λεπτομέρειες ως οδηγό για να προσαρμόσετε την απάντησή σας στην ερώτηση.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι υποβάλλετε αίτηση για διευθυντική θέση. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επισημάνετε την εμπειρία σας στη θέση και τις ιδιότητες που σας άρεσε να είστε αρχηγός ομάδας και υπεύθυνος εργασίας.

Καταγράψτε τα γνωρίσματα ή τις δεξιότητες που γνωρίζετε ότι δεν μπορούν να παρέχουν άλλοι υποψήφιοι

Ενώ σχεδιάζετε την απάντησή σας για να συμπεριλάβετε τις ιδιότητες και τις δεξιότητες που έχετε που σας καθιστούν τον τέλειο υποψήφιο, μπορείτε επίσης να εξετάσετε το σετ δεξιοτήτων σας για να δείτε ποιοι άλλοι υποψήφιοι δεν μπορούν να κάνουν με αυτοπεποίθηση. Χρησιμοποιώντας το παραπάνω παράδειγμα, εκτός από τη συζήτηση της διαχειριστικής σας εμπειρίας, μπορείτε να προσθέσετε ότι μπορείτε να χειριστείτε τη διοικητική εργασία και να εργαστείτε υπό πίεση.

Προσφέρετε μια λύση σε ένα πρόβλημα που τους οδήγησε να αναζητήσουν υποψήφιους σαν εσένα

Μπορείτε επίσης να απαντήσετε στην ερώτηση παρέχοντας λύσεις στο πρόβλημα που οδήγησε την εταιρεία να ανοίξει τη δουλειά για υποψηφίους όπως εσείς.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι είδατε ότι είχαν τεχνικές δυσκολίες στις πρόσφατες ενημερώσεις τους και άνοιξαν τη δουλειά για έναν τεχνικό αναλυτή. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επισημάνετε ποιες λύσεις μπορούν να αποτρέψουν αυτές τις τεχνικές δυσκολίες να επηρεάσουν την επιχείρηση.

Εξασκηθείτε στην απάντησή σας

Μόλις έχετε προετοιμάσει όλες τις λεπτομέρειες και ξέρετε πώς να τις απαντήσετε, είναι σημαντικό να εξασκηθείτε στην απάντηση στην ερώτηση. Μπορείτε να το κάνετε ζητώντας από κάποιον να ενεργήσει ως διαχειριστής πρόσληψης ή μπορείτε να το κάνετε μπροστά στον καθρέφτη. Με την πρακτική, θα είστε σε θέση να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση με αυτοπεποίθηση και να διορθώσετε τον τρόπο που απαντάτε.

συμπέρασμα

Οι συνεντεύξεις γίνονται για να προσδιορίσουν εάν έχετε αυτό που χρειάζεται για να προσληφθείτε στην προσφερόμενη θέση. Έτσι, πριν από τη συνέντευξή σας, προετοιμάστε τον εαυτό σας και προσδιορίστε τις ιδιότητες και τις δεξιότητες που αναζητούν.

Θυμηθείτε, προσπαθείτε να πουλήσετε τον εαυτό σας και πρέπει να τους πείσετε ότι είστε ο άνθρωπος που αναζητούν. Εάν έρθετε καλά προετοιμασμένοι, θα είστε σε θέση να απαντήσετε με αυτοπεποίθηση σε αυτήν την δύσκολη ερώτηση και να τους δώσετε τον λόγο να σας προσλάβουν επί τόπου.

https://middleme.net/


Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη”

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη” Τη διατήρηση των δρομολογίων του Τρένου Πηλίου ζητά ο αντιδήμαρχος Του...