Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 5 Ιουνίου 2021

Απάντηση στην ερώτηση της συνέντευξης: Ποια είναι τα δυνατά σου σημεία;

 

Απάντηση στην ερώτηση της συνέντευξης: Ποια είναι τα δυνατά σου σημεία;

Οι συνεντεύξεις εργασίας δεν είναι πλήρεις χωρίς την ερώτηση "Ποια είναι τα δυνατά σου σημεία;"

Οι υποψήφιοι μπορεί να βρουν εύκολη την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση, αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί για να την απαντήσετε, γιατί μπορεί να καταλήξετε να επισημαίνετε τα πλεονεκτήματα που δεν σχετίζονται με την εργασία. Οι ερωτηθέντες χρησιμοποιούν αυτήν την ερώτηση για να δουν αν σας ταιριάζει για τη δουλειά και να ξέρετε αν ταιριάζει με αυτό που λέει το βιογραφικό σας για εσάς.

Παρακάτω είναι μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε σε αυτήν την δύσκολη αλλά θεμελιώδη ερώτηση συνέντευξης:

Μάθετε τι ψάχνει η εταιρεία

Εάν θέλετε να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση αποτελεσματικά, πρέπει να ξέρετε τι ψάχνει η εταιρεία. Οι εργοδότες συχνά αναζητούν υποψηφίους με καλή εμπειρία, κρίσιμες δεξιότητες όπως ηγεσία, επικοινωνιακές και αναλυτικές δεξιότητες και ένα καλό υπόβαθρο. Μπορείτε επίσης να δείτε τι χρειάζεται μια εταιρεία μέσω της λίστας θέσεων εργασίας.

Όταν βλέπετε τι χρειάζεται η εταιρεία, καταγράψτε τις δεξιότητες και τα δυνατά σας σημεία και δείτε ποιες ισχύουν για τη συγκεκριμένη εργασία, περιορίστε την στις πιο ζωτικές δεξιότητές σας και αναφέρετε παραδείγματα για το πώς χρησιμοποιήσατε αυτήν την ικανότητα για να βελτιώσετε κάτι. Μερικοί εργοδότες θα σας ρωτήσουν για τις προηγούμενες εμπειρίες και πώς σας βοήθησαν τα δυνατά σας σημεία σε αυτές τις περιπτώσεις.

Για παράδειγμα, εάν η εργασία απαιτεί από κάποιον να κάνει πολλές εργασίες, πείτε του την ώρα που διαχειρίζεστε τρία έργα μεμονωμένα.

Μην αποκαλύπτετε πάρα πολλές πληροφορίες

Κατά την προετοιμασία των πιθανών απαντήσεών σας σε αυτήν την ερώτηση, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι δεν πρέπει να αποκαλύπτετε πάρα πολλές πληροφορίες σχετικά με τις άλλες δυνάμεις σας. Κάποιες δεξιότητες μπορεί να μην απαιτούνται στη δουλειά για την οποία υποβάλλετε αίτηση. Θυμηθείτε, πρέπει να εστιάσετε στα κύρια πλεονεκτήματά σας, τα οποία σχετίζονται με την εργασία.

Αντί να τους δώσετε εκατό από τις δυνάμεις σας, αντιστοιχίστε τρία δυνατά σημεία στο πεδίο εργασίας.

Μην είστε πολύ ασαφείς με τις δυνάμεις σας

Όπως απαντάτε σε άλλες ερωτήσεις συνέντευξης, δεν θα πρέπει να είστε πολύ ασαφείς εάν σας ζητηθεί να παράσχετε μια λίστα με τα δυνατά σας σημεία. Η απάντησή σας πρέπει να είναι συνοπτική και ευθεία στο σημείο, εστιάζοντας σε αυτές που θα σας βοηθήσουν να πάρετε τη δουλειά και να εντυπωσιάσετε τον εργοδότη για τις δεξιότητές σας. Δεδομένου ότι υποβάλλετε αίτηση για τη δουλειά, πρέπει να πουλήσετε τον εαυτό σας για τη θέση.

Μην υπερβάλλετε

Εκτός από την αποφυγή ασαφών απαντήσεων, θα βοηθούσε επίσης εάν προσέξατε προσεκτικά να μην είστε υπερβολικά υπερβολικοί με την απάντησή σας. Εάν υπερβάλλετε τις δεξιότητές σας, ίσως καταλήξετε να κάνετε την απάντησή σας αόριστη και να δώσετε στον εργοδότη περισσότερους λόγους για να σας απορρίψει ως δυνητικός υπάλληλος.

Παραμένω ταπεινός

Μείνετε ταπεινοί όταν καταγράφετε τις δυνάμεις σας. Οι εργοδότες θέλουν πάντα υπαλλήλους που μπορούν να συνεργαστούν καλά με τους συναδέλφους τους και να μην προκαλούν προβλήματα λόγω της στάσης τους. Εάν απαντάτε πολύ αλαζονικά ή καυχηθείτε πάρα πολύ, τους δίνετε μόνο έναν λόγο να σας αγνοήσουν ακόμη και αν τα δυνατά σας σημεία είναι κατάλληλα για τη δουλειά.

συμπέρασμα

Εάν θέλετε να πάρετε τη δουλειά που ζητάτε, πρέπει να προετοιμάσετε την απάντησή σας και να ταιριάξετε ιδανικά για αυτήν. Εξετάστε τις δεξιότητές σας πριν από τη συνέντευξή σας και δείτε ποια πλεονεκτήματα θα σας βοηθήσουν να εντυπωσιάσετε τον πιθανό εργοδότη σας. Θυμηθείτε, μείνετε ταπεινοί, σίγουροι και δραστήριοι όταν απαντάτε σε αυτήν την ερώτηση και θα είστε σε θέση να δείξετε ότι είστε αυτός που αναζητούν.

https://middleme.net/

Τα συμπόσια των αρχαίων Ελλήνων: Άλλοθι για κραιπάλη ή μήπως κάτι περισσότερο;


Τα συμπόσια των αρχαίων Ελλήνων: Άλλοθι για κραιπάλη ή μήπως κάτι περισσότερο;


Δεν είναι μυστικό ότι οι αρχαίοι πρόγονοί μας έβρισκαν συνεχώς προφάσεις για γιορτή.

Με κάθε αφορμή και σε κάθε περίσταση, κατέληγαν σε κραιπάλες, χορούς και κρασοκατανύξεις.

Είτε γιόρταζαν τον ερχομό στη ζωή ενός μωρού, την άφιξη ενός αγαπημένου προσώπου ή κάποιον γάμο, ήταν μια κοινωνία που αρεσκόταν στη διασκέδαση.

Κοινωνικές ή κοσμικές εκδηλώσεις τις λέμε εμείς σήμερα και για τους αρχαίους Έλληνες ήταν κυριολεκτικά ψωμοτύρι.

Ένα αλατοπίπερο της ζωής που έφτασε να μη χρειάζεται καν συγκεκριμένο σκοπό. Έφτανε απλώς η όρεξη κάποιων να γλεντήσουν μέχρι πρωίας.

Μόνο που αυτές οι μαζώξεις δεν πρέπει να συγχέονται με τα συμπόσια. Το συμπόσιο δεν ήταν άλλο ένα πάρτι, με τη σημερινή έννοια του όρου, ούτε απλή συγκέντρωση μεταξύ φίλων.

Αλλά μια πολύ σημαντική πτυχή της καθημερινότητας των Ελλήνων, που έμοιαζε πολύ είναι η αλήθεια με γλεντοκόπι χωρίς αύριο.

Γιατί ναι μεν οι άντρες μαζεύονταν σε σπίτια για να φάνε, να πιούνε και να περάσουν καλά, υπήρχαν ωστόσο κι άλλα που γίνονταν στα περιβόητα συμπόσια των αρχαίων…Η κοινωνική σημασία του συμποσίου

Οι σημερινοί ιστορικοί ανιχνεύουν τη σπουδαιότητα του κοινωνικού ρόλου του συμποσίου από το γεγονός ότι γίνεται λόγος σε αυτό σε τουλάχιστον δύο σημαντικά έργα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας: το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και το «Συμπόσιο» του Ξενοφώντα.

Ξακουστά συμπόσια υμνούν ακόμα και μεγάλα ποιήματα, όπως οι ελεγείες που έγραψε ο Θέογνις ο Μεγαρεύς. Αν και την παράσταση κλέβει αναμφίβολα το πλατωνικό κείμενο, ένας ακόμη σωκρατικός διάλογος του σπουδαίου φιλοσόφου.

Γραμμένο μεταξύ 385-370 π.Χ., το «Συμπόσιο» είναι μια σπουδή για τον έρωτα, όπως συζητείται από μια παρέα συμποσιαστών, μεταξύ αυτών ο Σωκράτης και ο Αλκιβιάδης.

Το συμπόσιο διοργάνωσε ο νεαρός τραγικός ποιητής και μαθητής του Σωκράτη, Αγάθων, και αυτό που απασχολεί την ομήγυρη εκείνο το βράδυ είναι η φύση του έρωτα.

Αφήνοντας κατά μέρος τις φιλοσοφικές προεκτάσεις του ογκόλιθου αυτού της αρχαιοελληνικής λογοτεχνίας, ο σωκρατικός διάλογος έχει κομίσει πολλά στοιχεία για τα πώς και τα γιατί ενός συμποσίου.

Φέρει εξάλλου τη σφραγίδα του Πλάτωνα, μιας αξιόπιστης πηγής για τη σύγχρονη ιστορική έρευνα, ώστε να κατανοήσουμε και τη θέση και τον ρόλο του συμποσίου για την κοινωνία που το γέννησε.

Το συμπόσιο ήταν λοιπόν κοινωνικός θεσμός για την Αθήνα της Κλασικής Περιόδου. Χωρίς επίσημη θεσμοθέτηση φυσικά, λειτουργούσε ως άτυπο φιλοσοφικό συνέδριο. Με κρασί, χορό και σαρκικές απολαύσεις, πάντα…

Τι συνέβαινε σε ένα συμπόσιο

Στο συμπόσιο έπαιρναν μέρος μόνο ενήλικες πολίτες και μάλιστα από τα ανώτερα στρώματα της κοινωνίας. Οι μόνες γυναίκες που μπορούσαν να συμμετέχουν ήταν οι εταίρες, αυτό το ιδιαίτερο είδος της ιερόδουλης που άνθισε στην αρχαία Ελλάδα, η οποία πέρα από τη σωματική ομορφιά, διακρινόταν και για την πνευματικότητά της.

Οι κομψές αυτές πόρνες με την ευρυμάθεια και τη μόρφωση προσέφεραν μουσικές και χορευτικές υπηρεσίες, όταν αυτό ήταν το ζητούμενο. Οι ενάρετες Αθηναίες δεν συμμετείχαν σε συμπόσια.

Οι γυναίκες που βλέπουμε σε σκηνές από συμπόσια που κοσμούν πήλινα αγγεία είναι αποκλειστικά εταίρες, που είχαν τον ρόλο του διασκεδαστή. Ταλαντούχες στη μουσική και τον χορό, μπορούσαν να κάνουν σπιρτόζικες παρεμβάσεις στις αντρικές συζητήσεις.

Κάποιες φορές, όπως μας παραδίδεται, λειτουργούσαν και ως ερωτικοί σύντροφοι των συμποσιαστών. Η ευχαρίστηση που προσέφεραν ήταν πολυεπίπεδη.

Το γεγονός ότι συμμετείχαν μόνο άντρες εξηγείται εν μέρει και από το είδος των συζητήσεων που διεξάγονταν. Είτε δηλαδή η κουβέντα ήταν αμιγώς φιλοσοφική, ακατανόητη επομένως στα αυτιά της νοικοκυράς Αθηναίας, είτε ήταν καθαρά «αντρική», ακατάλληλη δηλαδή για τη σύζυγο.

Κάθε καλεσμένος σε ένα συμπόσιο συμμετείχε ισάξια στην κουβέντα. Γι’ αυτό και ένα συμπόσιο περιλάμβανε συνήθως από 7-15 άντρες. Μαζεύονταν στο σπίτι κάποιου ιδιώτη, έπειτα από ρητή πρόσκληση, και όλοι είχαν την ίδια θέση.

Γι’ αυτό και τα ανάκλιντρα στα οποία ξάπλωναν οι συμποσιαστές, στηριζόμενοι πάντα στον αριστερό αγκώνα τους, ήταν τοποθετημένα κυκλικά, έτσι ώστε κανείς να μην είναι στο επίκεντρο της προσοχής.

Η αρχαιολογική σκαπάνη έχει φέρει στο φως δωμάτια σπιτιών που ήταν ειδικά διαμορφωμένα για συμπόσια. Ακόμα και παραστάσεις διαθέτουμε με αριστοκρατικά σκηνικά και περίτεχνα ανάκλιντρα, όπου άντρες πίνουν το κρασί τους, συζητούν, κάνουν αστεία και παίζουν κότταβο, απολαμβάνοντας μουσική και απαγγελία ποιημάτων.

Το συμπόσιο, όπως λέει και ο όρος (συν + πίνειν), ήταν προσανατολισμένο στην οινοποσία και την ολονύχτια συζήτηση. Το φαγητό ήταν προαιρετικό. Ο οικοδεσπότης μπορούσε να σερβίρει φαγητό, δεν ήταν όμως αυτό το ζητούμενο.

Σύμφωνα με τις πηγές, κάποιες φορές οι συμποσιαστές έφερναν το δικό τους φαγητό, αν είχαν ενημερωθεί ότι δεν θα σερβιριζόταν δείπνο. Ακόμα κι αν προσφερόταν όμως φαΐ, δεν ήταν τσιμπούσι, παρά λιτό γεύμα.

Τα χαμηλά τραπέζια εξάλλου δίπλα στα ανάκλιντρα καθαρίζονταν αμέσως μετά το τέλος, ώστε να περάσει η παρέα στον καθαυτό σκοπό της βραδιάς: την κρασοκατάνυξη.

Ο Όμηρος μάς βεβαιώνει πως κάποιες φορές, σε λιγότερο αριστοκρατικά συμπόσια, οι συμμετέχοντες συνεισέφεραν είτε οικονομικά είτε με τρόφιμα. «Εράνους» τα αποκαλεί ο ποιητής, «συμβολές» τα έλεγαν αργότερα.

Οι Έλληνες είναι γνωστό πως δεν έπιναν γουλιά με το φαγητό τους. Πρώτα γέμιζαν το στομάχι και μετά περνούσαν στην οινοποσία. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως το έπιναν ξεροσφύρι το κρασί τους. Ξέρουμε πως το συνόδευαν με μεζεδάκια, τα «τραγήματα», ψημένα κάστανα, γλυκίσματα από μέλι, κουκιά, τέτοια πράγματα.

Το συμπόσιο ξεκινούσε συνήθως με το σούρουπο, αν και για τον οικοδεσπότη η προετοιμασία του έπαιρνε μέρες. Έπρεπε να διαλέξει το κρασί, να κλείσει μουσικούς, ακροβάτες και εταίρες και να κανονίσει κάθε λεπτομέρεια.

Κανείς δεν έφευγε ολότελα νηφάλιος

Το καθαυτό συμπόσιο, η κρασοκατάνυξη δηλαδή, ξεκινούσε με μια σπονδή, συνήθως στον Διόνυσο. Ο συμποσιάρχης, ο τελετάρχης θα λέγαμε της συγκέντρωσης, ήταν ο άνθρωπος που επιφορτιζόταν και με έναν εξίσου σημαντικό ρόλο: να μη μεθύσουν οι παρευρισκόμενοι.

Όχι όλοι μαζί τουλάχιστον! Γιατί ένα δωμάτιο γεμάτο μεθυσμένους άντρες, δεν ήξερες ποτέ πού θα καταλήξει. Και ό,τι κι αν γινόταν, θα έφερνε κακή φήμη στον οικοδεσπότη. Από την άλλη βέβαια, δεν ήταν επίσης καλό να φύγει κάποιος εντελώς νηφάλιος. Κάτι δεν είχε γίνει καλά.

Το συμπόσιο είχε την τελετουργία του και οι Αθηναίοι έμπαιναν σε μεγάλο κόπο να διατηρήσουν τις εύθραυστες ισορροπίες. Ακόμα και χρυσός κανόνας υπήρχε για το πόσο καλό θα μπορούσε να πάει ένα συμπόσιο.

Όπως μας βεβαιώνει ο αθηναίος ποιητής της κλασικής εποχής, Εύβουλος, ένας καλός οικοδεσπότης ετοίμαζε τρεις κρατήρες για κάθε καλεσμένο: τον πρώτο για υγεία, τον δεύτερο για έρωτα και απόλαυση και τον τρίτο για ύπνο.

Μετά τον τρίτο, μας λέει, οι σοφοί άντρες επέστρεφαν σπίτι τους. Ο τέταρτος κρατήρας δεν ήταν πια ευθύνη του οικοδεσπότη. Ανήκε στην κακή συμπεριφορά. Ο πέμπτος ήταν για τις φωνές.

Ο έκτος για τις προσβολές και την αγένεια. Ο έβδομος για τους τσακωμούς. Ο όγδοος για το σπάσιμο των επίπλων. Ο ένατος για τη μελαγχολία. Και ο δέκατος ανήκε εξολοκλήρου στην τρέλα.

Ο καλός συμποσιάρχης καθόριζε από την αρχή πόσο κρασί θα σερβιριστεί, αλλά και την περιεκτικότητά του σε αλκοόλ. Οι Έλληνες έπιναν το κρασί τους νερωμένο. «Βάρβαρους» αποκαλούσαν χαρακτηριστικά οι Αθηναίοι όσους έπιναν σκέτο το κρασί τους. Αυτοί αναμείγνυαν κρασί και νερό στον κρατήρα, ένα μεγάλο αγγείο που είχε φτιαχτεί ειδικά για τον σκοπό.

Η σωστή αναλογία κρασιού και νερού ποίκιλε, η πιο φρόνιμη αραίωση δινόταν ωστόσο από τον λόγο 1:3. Το νερωμένο κρασί μπορεί να ακούγεται σήμερα μικρό πράγμα, ένας κρατήρας χωρούσε όμως ακόμα και 60 λίτρα κρασί.

Στον κρατήρα του συμποσίου έδιναν μάλιστα μεγάλο μέλημα. Οι αθηναίοι πολίτες έβαζαν τους αγγειοπλάστες να τους φτιάχνουν ολοκληρωμένες σειρές από αγγεία ειδικά διαμορφωμένα για χρήση στο συμπόσιο.

Εκτός από τον κρατήρα, το κρασί μεταφερόταν στο δωμάτιο και μέσα σε αμφορέα. Οι πλουσιότεροι είχαν τα πήλινα αυτά σκεύη διακοσμημένα με περίτεχνες παραστάσεις. Το νερό το έφερναν σε μια υδρία. Ο υπηρέτης βύθιζε την οινοχόη στον κρατήρα με το νερωμένο κρασί και γέμιζε τα κύπελλα των συνδαιτυμόνων.

Το ειδικά σχεδιασμένο κύπελλο της οινοποσίας ήταν η κύλικα, ένα ρηχό αγγείο με δύο οριζόντια χερούλια, ώστε να μπορεί να το πιάνει ο μισοξαπλωμένος συνδαιτυμόνας από το ανάκλιντρό του.

Ευθύνη του τελετάρχη ήταν επίσης να πίνουν όλοι με τον ίδιο ρυθμό, διασφαλίζοντας ότι κανένας δεν θα μεθούσε γρηγορότερα από τον διπλανό του.

Το συμπόσιο κατέληγε αναμφίβολα στη μέθη, αλλά δεν ήταν αυτός ο στόχος του. Δεν μαζεύονταν για να μεθύσουν, αλλά για επικοινωνήσουν, να κοινωνικοποιηθούν, να φιλοσοφήσουν.

Κι αν τελικά γινόσουν «σκνίπα», αυτό ήταν σίγουρα υποπροϊόν της βραδιάς. Όφειλες άλλωστε να φτάσεις εκεί σιγά-σιγά, με τρόπο πάντα πολιτισμένο.

Κρασί και φιλοσοφία

Το συμπόσιο δεν ήταν μια συγκέντρωση φίλων. Αλλά μια συγκέντρωση φίλων με σκοπό. Το κρασί έκαμπτε τις αντιστάσεις, ώστε να έρθουν πιο κοντά οι πολίτες, σφυρηλατώντας ακόμα μεγαλύτερους δεσμούς. Ή δημιουργώντας νέους.

Όπως ξέρουμε, κανείς δεν καθόταν να πιει και να ακούει απλώς τους άλλους. Έστω και όταν οι άλλοι ήταν ο Σωκράτης. Κάθε συμποσιαστής όφειλε να συμμετέχει και να συμμετέχει μάλιστα ισότιμα.

Όπως έπινες την ίδια ποσότητα κρασιού με τους άλλους, έτσι μιλούσες κιόλας, ισόποσα. Ο καθένας με τη σειρά του. Έχοντας αντίστοιχο χρόνο να ξεδιπλώσει τη σκέψη του. Έστω κι αν έλεγες απλώς ένα τραγούδι ή μια ιστορία. Ή ένα αίνιγμα.

Στα πιο πετυχημένα συμπόσια, όπως το πλατωνικό, όλοι μιλούν για το ίδιο θέμα. Ο Πλάτωνας μας αφηγείται πως εκείνο το βράδυ την παρέα απασχολούσε ο έρωτας. Άλλες φορές ήταν η πολιτική.

Ο Ξενοφώντας βεβαιώνει πως το συμπόσιο ήταν ο καλύτερος τρόπος να συνάψεις πολιτικές συμμαχίες. Ή να καλοπαντρέψεις το παιδί σου. Ή να βρεις συνεταίρο για την εμπορική σου δραστηριότητα.

Το συμπόσιο δεν χρειαζόταν καν να είναι πολυτελές και πολυέξοδο. Η αριστοκρατία έπινε σε χρυσά κύπελλα, λίγη σημασία είχε ωστόσο αν η κύλικα ήταν από χρυσάφι ή πηλό. Ο σκοπός ήταν να πίνεις και να φιλοσοφείς με παρέα.

Έτσι έβλεπαν οι αρχαίοι Έλληνες τη διασκέδαση, κρασοκατάνυξη με παρέα και κουβέντα. Μια κουβέντα που μπορεί να σε έβγαζε από το συμπόσιο ακόμα και καλύτερο άνθρωπο. Αν είχες καλεσμένο τον Σωκράτη, σίγουρα.

Πάντα όμως η συντροφιά είχε τον πρώτο λόγο. Είναι γνωστό πως οι Αθηναίοι έβλεπαν με μισό μάτι όσους τα έτσουζαν μόνοι…

Πηγή

https://georgepelagia.wordpress.com/

 5 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2021             

Σπιτικό παγωτό

 

Σπιτικό παγωτό




Ένα εύκολο παγωτό για τους λάτρεις του παρφέ. Ένα παγωτό με βελούδινη υφή! Μπορείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς, κομμάτια σοκολάτας ή φρούτα σε κομματάκια ή αλεσμένα. 

 

Υλικά 

150 γρ. ζάχαρη

50 γρ. μέλι 

50 ml νερό

3 ασπράδια αυγού 

1 βανίλια 

600 ml κρέμα γάλακτος 

 

Διαδικασία 

Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη! Το πρώτο που έχουμε να κάνουμε, είναι να φτιάξουμε το σιρόπι μας. Βάζουμε σ’ ένα κατσαρολάκι την ζάχαρη, το μέλι και το νερό. Όταν αρχίζει το σιρόπι και δένει, αρχίζουμε να χτυπάμε τα ασπράδια στο μίξερ. Όπως είναι το σιρόπι ζεστό, το προσθέτουμε σιγά σιγά (κορδόνι) και συνεχίζουμε το χτύπημα για 5-10 λεπτά. 

Μεταφέρουμε το μείγμα σε ένα μπολ. Στο κάδο του μίξερ χτυπάμε την κρέμα, μέχρι να γίνει σαντιγί. Προσθέτουμε την κρέμα στο μείγμα με την μαρέγκα και την βανίλια. Το παγωτό μας είναι έτοιμο! Αν θέλουμε, σ’ αυτό το σημείο μπορούμε να προσθέσουμε ξηρούς καρπούς, γλυκό κεράσι ή και κομμάτια σοκολάτας. 

Αν θέλουμε την μισή δόση την κάνουμε σοκολάτα, απλώς λιώνουμε σοκολάτα γάλακτος και το χτυπάμε για λίγο στο μίξερ να ενσωματωθεί.

Τοποθετούμε στην κατάψυξη για 2 ώρες.

Το παγωτό είναι έτοιμο.

 

Καλή επιτυχία!

 COOKING KATERINA SWEET COOKING

Κατερίνα Τριανταφύλλου – Katerina Sweet cooking

https://gynaikaeimai.com/

YouTube: https://bit.ly/2GXTGHW

Αρτολίθια. Η εκπληκτική παραλία της Ηπείρου με τους φυσικούς κυματοθράυστες που είναι πάντα "λάδι".


Αρτολίθια. Η εκπληκτική παραλία της Ηπείρου με τους φυσικούς κυματοθράυστες που είναι πάντα "λάδι".



Αν σας περιέγραφαν μια παραλία με εκπληκτικά καταγάλανα νερά και με φυσικούς επιβλητικούς κυματοθράυστες που την προστατεύουν από τα κύματα και είναι πάντα "λάδι" σίγουρα δεν θα περνούσε από το μυαλό σας ότι αναφερόμαστε σε μια παραλία της Ηπείρου. 
 Κι όμως τα Αρτολίθια είναι ακόμα ένα καλά κρυμμένο "διαμάντι" της Ηπειρώτικης γης. Ανακαλύψτε την μέσα από το βίντεο μας και μέσα από το αφιέρωμα του TravelGirl (Μαρκέλλα Σαράιχα) και των συνεργατών της. 

 Δύο λόγια: Μια όχι και τόσο εύκολα προσβάσιμη παραλία, καλά κρυμμένη για το ευρύ κοινό, είναι τα Αρτολίθια στον νομό Πρεβέζης. Τα Αρτολίθια βρίσκονται στο ύψος του Ζαλόγγου, κοντά στην Εθνική Οδό που συνδέει την Πρέβεζα με την Ηγουμενίτσα. Γράφει η Λαμπρινή Βαρίτη Πρόκειται για μια μαγική παραλία με βαθιά-κρυστάλλινα νερά. 

Η παραλία καλύπτεται από βράχια τόσο μέσα στο νερό όσο και έξω στην Ακτή καθώς και από πολύ πράσινό. Βρίσκεται στο σύνορο Ριζά- Καστροσυκία. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της παραλίας είναι οι μεγάλοι (ορθοί) βράχοι -μέσα στο νερό- στοιχισμένοι κατά σειρά που σχεδόν ενώνονται μεταξύ τους σχηματίζοντας ένα είδους φράγματος παράλληλα προς την Ακτή που φαντάζουν μεγάλα καρβέλια ψωμί που τα έριξε ο θεός στη Γη. 

 Γιαυτό και το όνομα Αρτολίθια από το Άρτος και Λίθος. Επί τουρκοκρατίας, καράβια λαθραία άφηναν ψωμί για τους Σουλιώτες. Το έκρυβαν στα βράχια το οποίο το έπαιρναν μετά οι Σουλιώτες κατά τον αποκλεισμό τους από τους από τον Αλί Πασά και γι αυτό το λόγο και η παραλία ονομάσθηκε Αρτολίθια. 

 Άντληση πληροφοριών TravelGirl.gr https://www.travelgirl.gr/artolithia-...

Το βρήκα στο : https://www.ethnos.gr/


Albert Camus – Για την φιλία

 

Albert Camus – Για την φιλία

Που λέτε, μου είχαν πει παλιά για κάποιον ο οποίος, επειδή ο φίλος του ήταν φυλακή, κοιμόταν κάθε νύχτα καταγής στη κάμαρά του, για να μην απολαμβάνει την άνεση που είχαν στερήσει από εκείνον που αγαπούσε. Ποιος, αγαπητέ κύριε, ποιος θα κοιμόταν καταγής για μας; Αν είμαι ικανός εγώ για κάτι τέτοιο; Ακούστε να δείτε, θα ήθελα να είμαι. Ναι, θα είμαστε όλοι ικανοί να κάνουμε το ίδιο κάποια μέρα, κι αυτό θα είναι η σωτηρία.

Μα δεν είναι εύκολο, γιατί η φιλία είναι αφηρημένη ή τουλάχιστον ανίσχυρη. Εκείνο που θέλει δεν το μπορεί. Μήπως πάλι, σε τελευταία ανάλυση, δεν το θέλει όσο το χρειάζεται; Μήπως δεν αγαπάμε αρκετά τη ζωή; Έχετε προσέξει ότι μόνο ο θάνατος ξυπνά τα αισθήματά μας; Πόσο αγαπάμε τους φίλους που μόλις έφυγαν…έτσι δεν είναι; Πόσο θαυμάζουμε τους δασκάλους μας που δεν μας μιλούν πια, που χουν το στόμα τους γεμάτο χώμα! Ο σεβασμός έρχεται τότε με τον πιο φυσικό τρόπο, αυτός ο σεβασμός που περίμεναν ίσως από εμάς σε όλη τους τη ζωή.

Ξέρετε όμως γιατί είμαστε πάντα πιο δίκαιοι και πιο γενναιόδωροι με τους νεκρούς; Η αιτία είναι απλή! Δεν έχουμε καμιά υποχρέωση απέναντί τους. Μας αφήνουν ελεύθερους, μπορούμε με το πάσο μας, να τους δείχνουμε το σεβασμό μας μετά από ένα κοκτέιλ και πριν από το ραντεβού μας με μια νόστιμη ερωμένη, εν ολίγοις, όταν βρεθεί ελεύθερος χρόνος.

Αν μας υποχρέωναν να κάνουμε κάτι, θα μας ζητούσαν να τους θυμόμαστε, και η μνήμη είναι ασθενική. Όχι, μεταξύ των φίλων μας προτιμάμε τον προσφάτως αποδημήσαντα, τον νεκρό που μας κάνει να πονάμε, τη συγκίνησή μας, τον εαυτούλη μας τελικά.

Είχα κάποτε έναν φίλο που πολύ συχνά τον απέφευγα. Τον βαριόμουν λίγο, κι επιπλέον ήταν ηθικολόγος. Όταν όμως ήταν στα τελευταία του, με ξαναβρήκε-μείνετε ήσυχος. Δεν έφυγα ούτε στιγμή από το πλάι του. Πέθανε ευχαριστημένος από μένα, σφίγγοντάς μου τα χέρια.

Αφήστε δε όταν ο θάνατος είναι από αυτοκτονία! Θεέ μου, τί γλυκιά ταραχή! Το τηλέφωνο χτυπά, η καρδιά ξεχειλίζει από αισθήματα, οι φράσεις είναι θεληματικά σύντομες μα γεμάτες υπονοούμενα, ο πόνος συγκρατημένος , και μάλιστα, ναι, υπάρχει και μια δόση αυτοκατηγορίας!

Έτσι είναι ο άνθρωπος, αγαπητέ κύριε, διπρόσωπος.. Δεν μπορεί να αγαπά δίχως να αγαπά τον εαυτούλη του. Παρατηρήστε τους γείτονές σας, αν τύχει και πεθάνει κάποιος στη πολυκατοικία. Κοιμόνταν σε όλη τη διάρκεια της ασήμαντης ζωής τους, και να, ο θυρωρός πεθαίνει. Αμέσως ξυπνούν, ζωηρεύουν, παίρνουν πληροφορίες, συμπονούν. Ένας θάνατος επί του πιεστηρίου, και το θέαμα επιτέλους αρχίζει. Την χρειάζονται την τραγωδία, τί τα θέλετε, είναι η μικρή τους υπέρβαση, το απεριτίφ τους… “

Απόσπασμα από την Πτώση

https://perithorio.com/

9 σημάδια συναισθηματικής κακοποίησης σε σχέσεις

 9 σημάδια συναισθηματικής κακοποίησης σε σχέσεις


Συνήθως η συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται τον έλεγχο, τον εξευτελισμό, την απομόνωση και τη δημιουργία φόβου στο θύμα από τον θύτη. Είστε πιο ευάλωτοι στη συναισθηματική κακοποίηση εάν μεγαλώσατε σε ένα σπίτι όπου είδατε ότι o ένας γονέας κακοποιήθηκε ή εάν κακοποιηθήκατε με οποιονδήποτε τρόπο ως παιδί ή μεγάλωσες σε ένα σπίτι με τέτοιες συνήθειες, αλλά μπορεί να συμβεί και στον καθένα.

abusive-relationship-physical-violenceΌχι μόνο η σωματική αλλά και η συναισθηματική κακοποίηση πρέπει να σας κινητοποιήσει

1. Ένας σύντροφος που κάνει απειλές.

Η απειλή για διάλυση, διαζύγιο, απόκρυψη αγάπης, άρνηση σεξ, ή οτιδήποτε άλλο, δημιουργεί φόβο και άγχος για τη σχέση. Αυτή είναι μια μορφή χειραγώγησης. Αυτό περιλαμβάνει τις καλυμμένες απειλές όπως “η τελευταία γυναίκα που το έκανε μαζί μου έχει φύγει!”. Οι απειλές μπορούν επίσης να σας κάνουν να αισθάνεστε πιεσμένοι να κάνετε πράγματα που δεν αισθάνεστε άνετα να κάνετε ή δεν θέλετε να τα κάνετε για να αποφύγετε τις συνέπειες.

2. Ένας σύντροφος που χρησιμοποιεί ταπεινωτική γλώσσα.

Η εξευτελιστική γλώσσα ή οι βρισιές στο άλλο άτομο δείχνουν μία δύσκολη σχέση. Ενώ μερικοί από εμάς μπορούμε να λέμε μερικές λέξεις που σεορισμένες περιπτώσεις είναι αθώες, μία βρισιά στο στυλ “είσαι μαλάκας”, σας χτυπά κάτω από τη ζώνη.

3. Ένας σύντροφος που προσπαθεί να σας απομονώσει.

Οι τοξικοί άνθρωποι απομονώνουν τα θύματά τους. Συνήθως, προσπαθούν να τους απομακρύνουν από την οικογένεια, τους φίλους τους και το σύστημα υποστήριξής τους. Αυτό αφήνει το θύμα πιο εξαρτημένο από τον καταχρηστικό σύντροφο και καθιστά πιο δύσκολο το θύμα να φύγει. Ο υγιής σύντροφος που σας αγαπά και νοιάζεται για εσάς, σας επισημαίνει τους φίλους σας που δεν είναι σωστοί ή δεν σας βοηθούν να είστε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας. Είναι άλλο να έχεις έναν σύντροφο που σε κάνει να νιώθεις ένοχος κι άλλο να ζητάς να σταματήσεις να περνάς χρόνο με ανθρώπους που σε αγαπούν και σου φέρονται καλά.

4. Ένας σύντροφος που χλευάζει, χλευάζει, χλευάζει, ή προσπαθεί να σας ταπεινώσει.

Μία βρισιά, ο σκληρός σαρκασμός, τα επιβλαβή ψευδώνυμα ή οι προσβολές για την εμφάνισή σας, χρησιμεύουν για να σας ενοχλήσουν και να σας κάνουν να νιώθετε άσχημα για τον εαυτό σας. Το να το κάνεις αυτό μπροστά στο κοινό είναι ιδιαίτερα εξευτελιστικό και ενοχλητικό, αλλά δεν θα πρέπει ποτέ να γίνει ανεκτό. Αυτός ο τύπος αγενής και ταπεινωτικής συμπεριφοράς είναι προσβλητικός και αποτρέπει τυχόν παραγωγικές συνομιλίες μεταξύ των συντρόφων. Τείνει επίσης να εκτροχιάσει οποιαδήποτε συζήτηση που είχε πραγματοποιηθεί προηγουμένως επειδή δημιουργεί μια νέα σύγκρουση από μόνη της.

5. Ένας σύντροφος που σας χειραγωγεί ψυχολογικά

Η ψυχολογική χειραγώγηση σας που στόχος της είναι η σπορά αμφιβολιών, που υπονομεύει την προσωπικότητα σας και προορίζεται να σας αφήσει ανασφαλείς, αβέβαιους για τον εαυτό σας και να αμφισβητείτε τη λογική σας. Αυτό έρχεται σε πολλές μορφές, όπως ενδεικτικά είναι η άρνηση των γεγονότων, το ψέμα και η ακύρωση της πραγματικότητάς σας, οι κατηγορίες για παράνοια και το να λέτε ότι δεν συνέβησαν πράγματα που πραγματικά συνέβησαν.

6. Ένας σύντροφος που είναι συνεχώς κριτικός και σκληρός.

Αυτές οι κριτικές μπορεί να είναι λεπτές ή εμφανείς, αλλά χρησιμεύουν για να σας βάλουν κάτω και να διαβρώσουν την αυτοεκτίμησή σας. Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ ενός συντρόφου που σας ζήτησε να μην αφήσετε τις κάλτσες σας στο πάτωμα, κάτι που μπορεί να το αισθάνεστε σαν κριτική και κάποιου που εκτελεί δολοφονία χαρακτήρων. Το δεύτερο, που περιλαμβάνει τον καθορισμό του πυρήνα του ποιος είσαι, χτυπά πολύ πιο σκληρά και είναι εκτός ορίων.

7. Ένας σύντροφος που δεν συζητά με λογική για την αντιμετώπιση προβλημάτων.

Όταν ένα άτομο βάζει μπροστά σας έναν λεκτικό και συναισθηματικό τοίχο και αρνείται να κάνει οποιαδήποτε συνομιλία.

8. Ένας σύντροφος που σας ελέγχει.

Ένας σύντροφος που σας λέει συνεχώς τι να φορέσετε, σε ποιον να μιλήσετε, πού δεν σας επιτρέπεται να πάτε κάπου  ή κάποιος που παίρνει αποφάσεις ή σχέδια για εσάς χωρίς να συμβουλευτείτε μαζί σας, έχει πολύ έλεγχο πάνω σας. Αυτό μπορεί επίσης να έχει τη μορφή παρακολούθησης, ελέγχου του τηλεφώνου σας ή εμφάνισης τοποθεσιών που επρόκειτο να είστε. Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ ενός ζευγαριού όπου υπήρξε απιστία και και οι δύο συμφωνούν σε μια περίοδο διαφάνειας για να θεραπεύσουν μια παραβίαση εμπιστοσύνης και κάποιου που είναι εγγενώς ζηλότυπος και ελέγχει και επιμένει να παρακολουθεί στενά τον σύντροφό του.

9. Ένας σύντροφος που σας φωνάζει 

Αυτό συμβαδίζει συχνά με βρισιά, ή που έχει συνεχείς θυμωμένες εκρήξεις, αυξάνει τη φωνή του ή φωνάζει σε σας είναι καταχρηστικός. Εάν αισθάνεστε ότι προσέχετε μην κάνετε κάτι για να αποφύγετε την έκρηξη του συντρόφου σας, έχετε πρόβλημα.

Τέλος, η κατώτατη γραμμή:

Δεν πρέπει ποτέ να είστε σε μια σχέση που σας κάνει να αισθάνεστε άσχημα για τον εαυτό σας ή να σας προκαλεί πόνο. Εάν δεν αισθάνεστε καλά στη σχέση και αναρωτιέστε εάν είναι καταχρηστική, πρέπει να ακούσετε την εσωτερική φωνή σας. Εάν αγωνίζεστε να δείτε εάν η σχέση σας είναι μια υγιής σχέση ή όχι, μπορεί να χρειαστείτε τη βοήθεια ενός συμβούλου ή να επωφεληθείτε από την κλήση μιας τηλεφωνικής γραμμής ενδοοικογενειακής βίας για να λάβετε κάποια υποστήριξη.

http://anthologion.gr/

Η Απαγορευμένη λέξη

 

Η Απαγορευμένη λέξη

conspiracy 3

 

 

Με θυμάμαι 12 χρονών να συνεννοούμαι με ένα φίλο παιδικό για το πως θα τραβήξω την προσοχή ενός κοριτσιού και πως αυτός θα μου έκανε πλάτες.

Θυμάμαι στο Πανεπιστήμιο τους εκπροσώπους των νεολαιών να συνεννοούνται και να κάνουν σχέδια για το πως θα ελέγξουν τις εκλογές και θα πάρουν τον έλεγχο του Ιδρύματος.

Επίσης θυμάμαι στους χώρους εργασίας τους πάντες κυριολεκτικά να οργανώνονται να σχεδιάζουν και να συνεννοούνται εις βάρος του αφεντικού,  για το πως θα καταφέρουν μια έστω μικρή άνοδο του μισθού…

Έχω διαβάσει και εγώ μεταξύ πολλών τις συναρπαστικές ιστορίες των υπόγειων σχεδιασμών των κρατικών μυστικών υπηρεσιών, τους μύθους της αντικατασκοπείας και στην ίδια την Ιστορία όπως ανέφερε ο μεγάλος Σαράντος Καργάκος στην οποία δε κατάφερε ποτέ να εντοπίσει μια σελίδα της όπου να μην κυριαρχούσε η απαγορευμένη λέξη….

 

 

 

conspiracy 4Για τα λεφτά του κόσμου όλου, για τις κούκλες γυναίκες του κόσμου αυτού και την πρόσβαση στη δόξα και την εξουσία που γεφυρώνουν την απόσταση ενός ασήμαντου καθημερινού ανθρώπου με την επίγεια λατρεία, πόσοι άραγε να συνεννοούνται, να σχεδιάζουν και να εκτελούν αλληλοϋποστηρίξεις εις βάρος των πολλών ?

Στην ίδια την επιστήμη της Κοινωνιολογίας είναι σαφώς ορισμένο πως η απαγορευμένη λέξη αφορά τις οργανωμένες μειοψηφίες που δρουν απέναντι σε ανοργάνωτες πλειοψηφίες !

Για σένα όμως καλοπροαίρετε, συντηρητικούλη, φοβισμένε μικροαστέ, στρουθοκαμηλίζοντα υπεύθυνε πολίτη, η λέξη είναι απαγορευμένη.

 

 

conspiracy 1Εσύ την απαγόρεψες από το μυαλό σου για να μην αγχωθείς και νιώσεις άβολα, άσχετα αν η ίδια η γη δονείται και γυρίζει πάνω στην απαγορευμένη σου λέξη.

…άσχετα με το αν κόσμος όλος περιστρέφεται γύρω από αυτόν και μόνον τον άξονα σαν πέφτεις στον μικρό ύπνο της αυταπάτης ΠΑΡΗΓΟΡΙΕΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΠΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ…

 

ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΒΡΙΘΟΥΝ, τα έργα των παικτών παντού μπροστά σου, αλλά εσύ εκεί !

..εκεί: τοις λαοπλάνων ρημασι πειθόμενος !

Φίλε αναγνώστη πάρε μια ανάσα, κατάλαβε ότι μόνον η Αλήθεια Σώζoι ακόμα και όταν είναι πικρή.

Δες τι γίνεται γύρω σου και μέσα σου σιγά σιγά στην αρχή και λίγο μετά πιο θαρρετά,

Ψέλλισε την απαγορευμένη λέξη.

Αυτή η λέξη,

θα σε σώσει κατ’ ουσίαν !

https://www.macroskopio.gr/

Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια

  Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια NDP Εδινε μάχη με διάφορα προβλήματα υγείας τους τελευταίους μήνες Έφυγε ...