Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 21 Μαΐου 2021

Σαν σήμερα 22 Μαΐου: Ο βουλευτής της ΕΔΑ Γρηγόρης Λαμπράκης δέχεται δολοφονική επίθεση

 Σαν σήμερα 22 Μαΐου: 

Ο βουλευτής της ΕΔΑ Γρηγόρης Λαμπράκης δέχεται δολοφονική επίθεση


22 Μαΐου. Ο Γρηγόρης Λαμπράκης, βουλευτής της ΕΔΑ, δέχεται επίθεση από δύο ανθρώπους του υποκόσμου. Πέντε ημέρες μετά, ο Γρηγόρης Λαμπράκης άφησε την τελευταία του πνοή.

22 Μαΐου του 1963, ο Γρηγόρης Λαμπράκης, ως ιδρυτικό μέλος και αντιπρόεδρος της «Ελληνικής Επιτροπής για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη», επρόκειτο να λάβει μέρος σε εκδήλωση που οργάνωνε στη Θεσσαλονίκη η Επιτροπή για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη, με θέμα τον πυρηνικό αφοπλισμό. Είναι ενδεικτικό ότι, στο τέλος της ομιλίας του και αφού είχε ήδη προπηλακιστεί πηγαίνοντας στον χώρο της εκδήλωσης, ο Γρηγόρης Λαμπράκης είπε από το μικρόφωνο: «Προσοχή, προσοχή. Εδώ βουλευτής Λαμπράκης. Σαν εκπρόσωπος του Έθνους και του Λαού, καταγγέλλω ότι υπάρχει σχέδιο δολοφονίας μου και καλώ τον υπουργό Β. Ελλάδος, τον νομάρχη, τον εισαγγελέα, τον στρατηγό Χωροφυλακής Μήτσου, τον διευθυντή της Αστυνομίας και τον διοικητή Ασφαλείας να προστατέψουν τη συγκέντρωση και τη ζωή μου».

Διαβάστε επίσης: Γρηγόρης Λαμπράκης: Η δολοφονία που έκανε τον Καραμανλή να πει «ποιος κυβερνά τον τόπο;»

Έχοντας λάβει τις απαραίτητες διαβεβαιώσεις από τον μοίραρχο Παπατριανταφύλλου ότι ο χώρος έχει αδειάσει από τους παρακρατικούς αλλά και αφού διαμαρτυρήθηκε έντονα στον συνταγματάρχη Καμουτσή για την ασυδοσία τους, ο Λαμπράκης ξεκίνησε μαζί και με άλλους υποστηρικτές του να περάσουν απέναντι τον δρόμο για το ξενοδοχείο. Ωστόσο, εκείνη τη στιγμή εμφανίστηκε στον αποκλεισμένο δρόμο το τρίκυκλο, το οποίο οδηγούσε ο Σπύρος Γκοτζαμάνης και στην καρότσα του οποίου επέβαινε ο Μανώλης Εμμανουηλίδης, ο άνθρωπος που χτύπησε με λοστό τον Λαμπράκη στο κεφάλι. Και οι δύο ήταν άνθρωποι του υποκόσμου. Μάλιστα, ο Εμμανουηλίδης είχε καταδικαστεί στο παρελθόν για βιασμό, παιδεραστία, κλοπή κ.ά. Λίγες ημέρες μετά, ξημερώματα της 27ης Μαΐου, ο Γρηγόρης Λαμπράκης άφηνε την τελευταία του πνοή, έχοντας υποκύψει στα θανατηφόρα τραύματά του, μέσα στο νεκροθάλαμο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ.

Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, όταν έφτασε στο γραφείο του λίγες ώρες μετά την επίθεση στον Λαμπράκη, φέρεται να αναφώνησε οργισμένος: «Μα ποιος κυβερνά επιτέλους αυτήν τη χώρα;», ενώ ο πολιτικός του αντίπαλος, Ανδρέας Παπανδρέου, σημείωσε λίγα χρόνια αργότερα, έπειτα από σχετικά έγγραφα που του είχε δείξει ο πατέρας του, ότι «ο στρατηγός Βαρδουλάκης, αρχηγός τότε της Χωροφυλακής, σε κάποια συζήτηση, είπε: "Κατά λάθος σκοτώθηκε ο Λαμπράκης. Είχε απλώς δοθεί η εντολή από τη βασίλισσα Φρειδερίκη να τον στραπατσάρουν…"».

Οι πολιτικές συνέπειες από τη δολοφονία του βουλευτή της ΕΔΑ ήταν άμεσες. Παραιτήθηκε η κυβέρνηση Καραμανλή, η Ένωση Κέντρου του Γεωργίου Παπανδρέου νίκησε στις επόμενες εκλογές, ιδρύθηκε η «Νεολαία Λαμπράκη», με πρώτο πρόεδρο τον Μίκη Θεοδωράκη, ενώ αυτοεξορίστηκε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής στο Παρίσι και οι σχέσεις του με το Παλάτι χάλασαν για πάντα.

Η δίκη των ενόχων κράτησε 67 ημέρες. Σε όλη τη διάρκειά της, οι μάρτυρες άλλαζαν τις καταθέσεις τους ενώ πολλοί ήταν εκείνοι που παραδέχτηκαν ότι είχαν δεχθεί απειλές πριν από την κατάθεσή τους στο δικαστήριο. Παράλληλα, αποδεικτικά στοιχεία της δολοφονίας, όπως ο λοστός με τον οποίο επιτέθηκε ο Εμμανουηλίδης στον Λαμπράκη, εξαφανίστηκαν. Συνολικά, οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία Λαμπράκη ανήλθαν στους 31 και, παρά την εισήγηση του εισαγγελέα Παύλου Δελαπόρτα να κριθούν ένοχοι οι 18, τελικά καταδικάστηκαν μόνο οι εννέα.

Τόσο στον Γκοτζαμάνη όσο και στον Εμμανουηλίδη αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του «πρότερου έντιμου βίου» καθώς και ότι δεν «ενήργησαν από ταπεινά αίτια». Τελικά, αμφότεροι αμνηστεύτηκαν και αφέθηκαν ελεύθεροι από τη δικτατορία των Συνταγματαρχών. Οι συνήγοροι πολιτικής αγωγής συνελήφθησαν και εξορίστηκαν και ο ανακριτής Χρήστος Σαρτζετάκης φυλακίστηκε.

https://www.ethnos.gr/

Αγοράστε τον κόκορα μου

 


Αγοράστε τον κόκορα μου | خروس من را بخر

Ένα αγόρι ζήτησε από τον πατέρα του δέκα νομίσματα για να αγοράσει μια μπάλα.

Ο πατέρας του είπε: «Δεν έχω δέκα νομίσματα, αλλά έχω έναν κόκορα. Αν πουλήσετε τον κόκορα για δέκα νομίσματα τότε μπορείτε να αγοράσετε την μπάλα. "

Το αγόρι πήρε τον κόκορα στην αγορά για να πουλήσει, αλλά κανείς δεν πρόσφερε δέκα νομίσματα για αυτό.

Το αγόρι χτύπησε την πόρτα ενός σπιτιού. Μια όμορφη κοπέλα άνοιξε την πόρτα.

Το αγόρι είπε: «Θα αγοράσεις τον κόκορα μου για δέκα νομίσματα. Η μητέρα μου είναι άρρωστη και χρειάζομαι τα χρήματα για το φάρμακο της. "

Η νεαρή γυναίκα λυπήθηκε τόσο πολύ για το αγόρι και είπε: «Ελάτε μέσα ενώ παίρνω τα χρήματα».

Όταν το αγόρι μπήκε μέσα, κάποιος χτύπησε το κουδούνι.

Η νεαρή κοπέλα φοβήθηκε και είπε: «Ω όχι, είναι πιθανώς ο σύζυγός μου. Τώρα θα σκεφτεί ότι έχω σχέση μαζί σου. Έτσι, τρέχετε καλύτερα στο υπόγειο και κρύβετε. "

Τότε άνοιξε την πόρτα, αλλά δεν ήταν ο σύζυγός της. Ο φίλος της ήταν στην πόρτα.

Ο φίλος μπήκε, και λίγα λεπτά μετά, ο σύζυγός της επέστρεψε στο σπίτι. Είπε στον φίλο να πάει στο υπόγειο και να κρυφτεί.

Ο φίλος και το αγόρι συναντήθηκαν στο υπόγειο.

Το αγόρι που συνειδητοποίησε την εξαιρετική κατάσταση για εκβιασμό, ρώτησε δυνατά τον φίλο: «Θα αγοράσεις τον κόκορα μου;»

Ο φίλος είπε: «Μείνε ήσυχος, ο σύζυγός της θα με σκοτώσει».

Το αγόρι είπε: «Αν αγοράσεις τον κόκορα μου, δεν θα φωνάξω ότι κρύβεις εδώ».

Ο φίλος είπε: «Πόσο;»

Το αγόρι ζήτησε εκατό νομίσματα.

Ο φίλος είπε: «Αυτός ο κόκορας αξίζει δύο ή τρία νομίσματα.»

Το αγόρι είπε: «Αυτή είναι η τιμή να μένω ήσυχος».

Ο φίλος πλήρωσε εκατό νομίσματα στο αγόρι.

Τότε το αγόρι είπε: «Θα αγοράσω τον κόκορα σου για τρία νομίσματα».

Ο άντρας είπε: «Μόλις σου πλήρωσα εκατοντάδες νομίσματα.

Το αγόρι είπε ότι αυτή είναι η τιμή να μένω ήσυχος.

Ο φίλος συμφώνησε ξανά.

Τότε το αγόρι είπε ότι αγόρασα τον κόκορα μου για πεντακόσια νομίσματα.

Και έκανε τον άντρα να πληρώσει. Και μετά αγόρασα τον κόκορα από τον φίλο, για δύο νομίσματα.

Η κυρία ήρθε στο υπόγειο και είπε ότι ο σύζυγός μου έχει φύγει.

Ο φίλος και το αγόρι έφυγαν από το υπόγειο.

Το αγόρι πήγε στην αγορά, αγόρασε μια μπάλα, ένα ποδήλατο και με τον κόκορα πήγε σπίτι.

Όταν ο πατέρας του τον είδε με τον κόκορα, η μπάλα και το ποδήλατο ρώτησαν: «Τι έκανες; Πώς το έκανες αυτό; "

Το αγόρι είπε την ιστορία.

Ο πατέρας είπε: «Κάνατε ένα πολύ κακό πράγμα και πρέπει να πάτε στον δικαστή της πόλης. είναι ειλικρινής άνθρωπος και του λένε την ιστορία και ζητά τη συγχώρεση. "

Το αγόρι πήγε στον αξιότιμο δικαστή και είδε τον ίδιο φίλο στο υπόγειο αυτής της κυρίας.

Το αγόρι πλησίασε τον δικαστή και είπε: «Αγοράζετε τον κόκορα μου ή θα πω σε όλους ότι έχετε σχέση με μια παντρεμένη γυναίκα»

https://lalehchini.com/author/avoicefromiran/

Εξάρτηση – Dependence

 Εξάρτηση – Dependence

«I do not know what it is to love;
therefore, I depend on another to love me.
Now, can I fathom this emptiness in myself,
this sense of complete isolation, loneliness?


Do we ever come face to face with it at all?
Or, are we always frightened of it,
always running away from it?
The very process of running away
from that loneliness is dependence.


So can my mind realize the truth that any form
of running away from what is creates dependence,
from which arises misfortune and sorrow? […]

*******************************************

Δεν ξέρω τι είναι αγάπη
επομένως, εξαρτιέμαι από τον άλλο να με αγαπήσει.
Τώρα, μπορώ να κατανοήσω αυτό το κενό μέσα μου,
αυτή την αίσθηση της πλήρης απομόνωσης, της μοναξιάς;

Ερχόμαστε άραγε ποτέ πρόσωπο με πρόσωπο με αυτό εντελώς;
Ή πάντα το φοβόμαστε,
πάντα τρέχουμε μακριά από αυτό;
Η ίδια η διαδικασία του να φεύγεις μακριά
από αυτή την μοναξιά είναι εξάρτηση.

Έτσι μπορεί ο νους μου να συνειδητοποιήσει την αλήθεια
πως όποια μορφή φυγής από αυτό που είναι δημιουργεί εξάρτηση,
από όπου εμφανίζεται δυστυχία και θλίψη;

.


It is very difficult and arduous because the mind
is so used to distraction, so trained to go away from what is,
to turn on the radio, to pick up a book, to talk,
to go to church, to go to a meeting
— anything to enable it to wander away from the central fact
that the mind in itself is empty.
However much it may struggle to cover up that fact,
it is empty in itself.


When once it realizes that fact,
can the mind remain in that state,
without any movement whatsoever?»

***********************************

Είναι πολύ δύσκολο και επίπονο γιατί ο νους
έχει συνηθίσει στην διασκέδαση, έτσι έχει εκπαιδευτεί να φεύγει μακριά
από αυτό που είναι, να ανοίγει το ραδιόφωνο, να παίρνει ένα βιβλίο, να μιλά,
να πηγαίνει στην εκκλησία, να πηγαίνει σε μια συνάθροιση
– οτιδήποτε του επιτρέπει να περιπλανιέται μακριά από το κεντρικό γεγονός
πως μέσα του, ο νους του είναι άδειος.
Όσο πολύ και να παλεύουμε να καλύψουμε αυτό το γεγονός,
μέσα του είναι άδειος.

Όταν κάποια στιγμή συνειδητοποιήσει κανείς αυτό το γεγονός,
μπορεί ο νους να παραμείνει σε αυτή την κατάσταση,
χωρίς οποιαδήποτε κίνηση;»

Τζίντου Κρισναμούρτι

J. Krishnamurti
Excerpt from The Collected Works, Vol. IX

.

Μόνο ο νους που είναι εσωτερικά ελεύθερος απ΄το φόβο
μπορεί να γνωρίσει την ευλογία της πραγματικότητας
και ο νους μπορεί να είναι ελεύθερος απ΄τον φόβο
μόνο όταν δεν υπάρχει εξάρτηση.

ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ


https://ainafetst.wordpress.com/

Οδυσσέας Ελύτης: Τι σημαίνει «Ελλάδα» και τι «ελληνισμός» για τον σπουδαίο ποιητή

 Οδυσσέας Ελύτης: Τι σημαίνει «Ελλάδα» και τι «ελληνισμός» για τον σπουδαίο ποιητή


Η Ελλάδα είναι για τον ίδιο ένα είδος «έκστασης και θάμβους», ενώ η γλώσσα «ένα ξαφνικό αγκάλιασμα της ψυχής με τη δύναμη και το βάθος υποβολής των φθόγγων».

Διακόσια χρόνια μετά την έναρξη του Αγώνα για την κήρυξη του ελληνικού κράτους και 110 χρόνια μετά τη γέννηση του Οδυσσέα Ελύτη, η ποιήτρια Ιουλίτα Ηλιοπούλου, που υπήρξε η σύντροφος της ζωής του, παρουσιάζει μιαν αντιπροσωπευτική επιλογή όχι από ποιήματα αλλά από πεζά του κείμενα για την Ελλάδα και τον ελληνισμό. Σε ένα κομψά σχεδιασμένο τομίδιο, που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ίκαρος υπό τον τίτλο «Η Ελλάδα του Ελύτη», η Ηλιοπούλου ανθολογεί χωρία και αποσπάσματα από τα βιβλία του ποιητή «Ανοιχτά χαρτιά» (1974), «Εν λευκώ» (1983) και «Συν τοις άλλοις» (2011, περιλαμβάνει εκλογή από τις συνεντεύξεις του).

Κείμενα που μιλούν, όπως παρατηρεί η ανθολόγος στο εισαγωγικό της σημείωμα, για την Ελλάδα, την ιστορία του ελληνισμού, την ελληνική γλώσσα, την ελληνική θάλασσα και το Αιγαίο, την ελληνική φύση, την ελληνική τέχνη και την ελληνική πραγματικότητα. Τι ακριβώς μπορούμε να αποκομίσουμε από ένα τέτοιο απάνθισμα; Μεταπολιτευτικά, ο Ελύτης μπήκε συχνά στο στόχαστρο με επίκεντρο το τι φρονούσε για την Ελλάδα, αλλά και το πώς προσέγγιζε το Αιγαίο πέλαγος και το ελληνικό φως. Πολλές φορές έγιναν νύξεις για την υπέρμετρη εθνική του ιδεολογία, για τον μονολιθικό τρόπο με τον οποίο αντιμετώπιζε την ελληνική γλώσσα, εξυμνώντας με ενθουσιασμό τις υπεριστορικές αρετές της, καθώς και για την ωραιοποιητική του αντίληψη για το Αιγαίο και για τις ελληνικές θάλασσες.

Αρκεί να ξεφυλλίσουμε, έστω και με στοιχειώδη προσοχή, το ανθολόγιο της Ηλιοπούλου για να διαπιστώσουμε πως η κριτική που ασκήθηκε με αυτούς τους όρους στον Ελύτη βρίσκεται μακριά από το πραγματικό νόημα των γραπτών του, όταν δεν βαδίζει στην περιοχή του καθαρού μύθου. Ο ποιητής ξεκαθαρίζει ευθύς εξαρχής πως η Ελλάδα δεν αντιπροσωπεύει για τον ίδιο ένα πατριωτικό ή φυσιολατρικό αίσθημα, αλλά ένα είδος έκστασης και θάμβους. Το ίδιο ισχύει για το ελληνικό φως, που περιέχει όχι μόνο την απαστράπτουσα λάμψη του μα και το κενό ή σκιά και το μαύρο. Μικρή χώρα, απλωμένη σε μικρή έκταση, η Ελλάδα αποτελεί ένα σύνολο από πέτρες, βουνά, νερά, βράχους και θάλασσες οι οποίες πηγαίνουν πέρα από τον περιορισμένο τόπο τους, συνενώνοντας το Μυρτώο και τον Αχελώο με την Κριμαία, το Τέξας και τον Μισισιπή. Όσο για το Αιγαίο, δεν είναι γραφικότητα ή αφελής νεανικότητα, αλλά η ορμή και η διαύγεια του ακατάληπτου σε έναν ούτως ή άλλως πολυμερή και πολυπολικό κόσμο. Σε αναλόγως μυστηριακό και πολυσθενές κλίμα θα μιλήσει ο Ελύτης και για την ελληνική φύση, και κάπως έτσι καταλαβαίνει και την έννοια του κάθε άλλο παρά ελληνοπρεπούς ελληνισμού. Από την εποχή των προσωκρατικών και τα ελληνιστικά χρόνια μέχρι το Βυζάντιο και τον χριστιανισμό, τα πιο ετερόκλητα στοιχεία κινητοποιούνται και επιστρατεύονται προκειμένου να καταλήξουν στις πιο διαφορετικές ποικιλίες και διασταυρώσεις.

Και η ελληνική γλώσσα; Οι λέξεις, ο ήχος και η μακραίωνη επιβίωση των ελληνικών; Ο Ελύτης δεν είναι επιστήμονας και γλωσσολόγος ή μελετητής. Βλέπει τα φαινόμενα και τα καταγράφει ως ποιητής και η οπτική του έχει για άλλη μια φορά να κάνει με το θάμβος και με το θαύμα. Η γλώσσα αποκαλύπτει το μυστήριο της γέννησης των πραγμάτων, το ξαφνικό αγκάλιασμα της ψυχής μας με τη δύναμη και το βάθος υποβολής του φθόγγων – από εδώ αντλεί η γλώσσα το ήθος και την ηθική της, από εδώ ανασύρει και τη μεγάλη χρονική της διάρκεια. Γιατί η γλώσσα είναι μεταξύ άλλων ή είναι πρωτίστως ποίηση και επειδή η ελληνική ποίηση, από τη Σαπφώ και τον Όμηρο μέχρι και τις ημέρες μας, έχει καταφέρει να διατηρήσει στο ακέραιο, αν και με εντελώς διαφορετικό τρόπο κάθε φορά, τόσο το μέταλλο όσο και το μέγεθος της φωνής της.

Η Ελλάδα είναι για τον Ελύτη άσπρο και μαύρο, Δύση και Ανατολή, δημόσιος χώρος με πλήθος ιστορικές παραμορφώσεις, αλλά και τοπίο ανάπτυξης και κατίσχυσης του ατόμου, και εν κατακλείδι ένα αξεχώριστο άθροισμα φυσικών και ηθικών ποιοτήτων χωρίς ιδεολογικό και ρητορικό πρόσημο. Όπως το λέει ο ίδιος: «Ελιά και λουΐζα, μάρμαρο και πευκώνας, νεράντζι και θαλασσόβραχος, πάντοτε στα όρια του θαύματος».

 Πηγή

https://ellas2.wordpress.com/

το βρήκα στο: https://vequinox.wordpress.com/

Ποιο είναι το στοιχείο που χαρακτηρίζει τα επιτυχημένα άτομα;

 

Ποιο είναι το στοιχείο που χαρακτηρίζει τα επιτυχημένα άτομα;


Όταν αναφέρεται κάποιος στην εργασιακή ηθική, τότε μιλάει για ένα σύνολο αξιών, οι οποίες βασίζονται στην πειθαρχία, τη σκληρή δουλειά, αλλά και το ατομικό ήθος. Αυτό σημαίνει ότι τα άτομα τις κατέχουν, είναι ιδιαίτερα επιτυχημένα και μπορούν να αποδίδουν το ίδιο καλά σε υψηλές απαιτήσεις, ακόμα και όταν υπάρχει πίεση. Επομένως δεν αποτελεί μυστικό το γεγονός ότι όποιος κατέχει εργασιακή ηθική έχει μεγάλες πιθανότητες να ακολουθήσει μια λαμπρή καριέρα.

woman--psychology

Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να την αποκτήσετε:

Συγκέντρωση και επιμονή

Τα άτομα με καλή εργασιακή ηθική, έχουν τη δυνατότητα να παραμένουν συγκεντρωμένα με την ίδια ένταση στις εργασίες τους, για όσο διάστημα απαιτείται μέχρι να τις ολοκληρώσουν.
Ο τρόπος για να το καταφέρετε, είναι να επιδείξετε επιμονή. Η αρετή αυτή θα σας βοηθήσει να εργάζεστε πιο σκληρά και να μπορείτε να ανταπεξέρχεστε επιτυχώς ακόμα και σε πιο δύσκολες μέρες.

Το σημείο όμως που χρειάζεται να δώσετε προσοχή, είναι η ισορροπία. Δηλαδή, προσπαθήστε να μη συγκρίνετε την έννοια αυτή με την ξεκούραση, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να πάθετε υπερκόπωση.

Ολοκληρώστε τις εργασίες με έγκαιρο και αποτελεσματικό τρόπο

Τα άτομα με ισχυρή εργασιακή ηθική, δεν καθυστερούν ποτέ, αντιθέτως αντιμετωπίζουν αμέσως τα εργασιακά τους καθήκοντα. Το πιο χαρακτηριστικό, είναι το γεγονός ότι, δεν ολοκληρώνουν μόνο άμεσα όσα τους αναθέτουν, αλλά το κάνουν και σωστά. Το προσόν αυτό, είναι πολύ σημαντικό για τους εργοδότες, για δύο πολύ βασικούς λόγους: Σας εμπιστεύονται και τους είστε αν όχι απαραίτητοι, ιδιαίτερα χρήσιμοι.

 Να είστε πάντα ακριβείς

Για να κάνετε μια καλή εντύπωση, πρέπει να είστε πάντα ακριβείς για το σχολείο, την εργασία ή τα ραντεβού. Μερικοί άνθρωποι δυσκολεύονται να βγουν από την πόρτα, οπότε ο καθορισμός του ρολογιού μπροστά σε λίγα λεπτά ή ο προγραμματισμός να φύγουν από το σπίτι πολύ νωρίς μπορεί να βοηθήσει. Η εμφάνιση αργά για εργασία μπορεί να σηματοδοτήσει στους εργοδότες ότι δεν είστε αφοσιωμένοι στη δουλειά σας.

Φερθείτε επαγγελματικά

Η ιδιότητα του επαγγελματία περιλαμβάνει συμπεριφορά, στάση και αξίες. Οι άνθρωποι που θέλουν να αναπτύξουν μια καλή εργασιακή ηθική, πρέπει να εξασκηθούν στο να είναι ευγενικοί και θετικοί αποφεύγοντας συνειδητά να συμμετέχουν σε κουτσομπολιό. Οι σοβαροί επαγγελματίες, σέβονται τους άλλους και εργάζονται για να αποκτήσουν τη φήμη ότι είναι έντιμοι και δουλεύουν σκληρά.

Ισορροπία στην επαγγελματική ζωή

Ενώ είναι σημαντικό να δείξετε στον εργοδότη σας ότι είστε πρόθυμοι να εργαστείτε σκληρά, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε παράλληλα μια υγιή ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Ο λόγος είναι ότι χρειάζεστε την απαραίτητη ξεκούραση ώστε να είστε πάντα σε ετοιμότητα να φανείτε αντάξιοι των προσδοκιών του.
Όσοι καταφέρνουν και αναπτύσσουν μία ισχυρή εργασιακή ηθική, έχουν πολλές πιθανότητες να ληφθούν υπόψη για προαγωγή, να βρουν ευκολότερα μία νέα θέση εργασίας και να διατηρούν καλές σχέσεις με τους συναδέλφους τους.

Πηγή

http://anthologion.gr/


Έμαθα ότι το παιδί μου καπνίζει κρυφά. Τι να κάνω;

 


Έμαθα ότι το παιδί μου καπνίζει κρυφά. Τι να κάνω;

Ένα παιδί 13 χρόνων βρίσκεται στο αρχικό στάδιο της εφηβείας. Είναι μια περίοδος όπου συντελούνται ραγδαίες σωματικές και συναισθηματικές αλλαγές. Ωστόσο παρά την πολυπλοκότητα του τι συμβαίνει στο μυαλό, στο σώμα και την ψυχή του εφήβου σε αυτό το στάδιο ο κύριος ρόλος για τους γονείς είναι αυτός που γνωρίζουν: να παρέχουν στο παιδί τους ασφάλεια, αξία, και πάνω από όλα να το ακούν.

Όταν οι γονείς ακούμε τις ανησυχίες των παιδιών μας τότε αλλάζει και η συμπεριφορά τους και αυτός είναι ο λόγος που δεν θα πρέπει να εστιάζουμε σε αυτή.

Τα ερωτήματα που απασχολούν τα παιδιά σε αυτό το στάδιο της εφηβείας, και στα οποία θα πρέπει να έχουμε στραμμένη την προσοχή μας, είναι: Είμαι φυσιολογικός/η; Με συμπαθούν οι συνομήλικοί μου; Είμαι σωστό άτομο;
Η επιθυμία να ανήκουμε και να είμαστε συμπαθείς αποκτά κυρίαρχη σημασία για τους εφήβους του αρχικού σταδίου.

Άλλο ένα μεγάλο κεφάλαιο του σταδίου αυτού είναι η μετάβαση στο γυμνάσιο η οποία, μπορεί να είναι για μερικούς εφήβους τόσο αγχωτική όσο και η πρώτη μέρα που άρχισαν το σχολείο. Το ενδιαφέρον και η συμμετοχή των γονέων μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά σε αυτό το σημαντικό σταθμό στη ζωή ενός νέου.
Το παιδί θα πρέπει να γνωρίζει πως οι γονείς του είναι περήφανοι για εκείνο και ότι η αγάπη τους είναι ανεξάρτητη από τα αποτελέσματα στο σχολείο. Το γεγονός ότι δεν είναι άριστο στις σχολικές εργασίες δεν θα είναι το τέλος του κόσμου.

Προσπαθήστε να του παρέχετε τις δυνατότητες να αναπτύξει δεξιότητες και ενδιαφέροντα. Να ανακαλύψει τους πόθους του. Η ενασχόλησή του με μια αγαπημένη του δραστηριότητα θα το φέρει σε επαφή με άλλα παιδιά που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα, και έτσι αναπτύσσει φιλίες. Επομένως, ακόμη και αν υπάρχουν προβλήματα με τις φιλίες στο σχολείο, θα βρει μια άλλη ομάδα φίλων, πράγμα που ωφελεί την αυτοεκτίμησή του.

Είναι ωφέλιμο οι νέοι να έχουν κάποιο πόθο που θα αποτελεί προέκταση του εαυτού τους και θα τους δίνει επιπλέον το αίσθημα ότι είναι ολοκληρωμένοι, ότι ανήκουν κάπου και ότι έχουν κάποιο στόχο.

Όταν το παιδί μας μπει σε αυτό το στάδιο αρχίζει να επιθυμεί κάποια απόσταση από εμάς. Από την άλλη μας θέλει στη ζωή του. Του δίνουμε λοιπόν το «χώρο» που χρειάζεται και συμμετέχουμε στις πλευρές της ζωής του όπου είμαστε ευπρόσδεκτοι και του δίνει χαρά. Μπορούμε, για παράδειγμα, να πάμε μαζί σε κάποια εκδήλωση που το ενδιαφέρει, να παρακολουθήσουμε μαζί την αγαπημένη του ταινία, ή να το βοηθήσουμε να ξεκινήσει κάποια εργασία του.

Όταν είμαστε κοντά στο παιδί εκείνο νιώθει συναισθηματικά καλυμμένο και δεν χρειάζεται κανένα υποκατάστατο για την ψυχική του ισορροπία.

Γιάννα Αγγελάκου

ΠΗΓΗ : https://boro.gr/

18 ΜΑΪΟΥ, 2021     

Πέμπτη 20 Μαΐου 2021

«Χίτλερ να μην το καυχηθείς πως πάτησες στην Κρήτη»

 «Χίτλερ να μην το καυχηθείς πως πάτησες στην Κρήτη»


Με την ονομασία αυτή έμεινε στην ιστορία η αεραποβατική επιχείρηση, που επιχείρησε η Ναζιστική Γερμανία κατά της Κρήτης στις 20 Μαΐου 1941 και η οποία έληξε δώδεκα μέρες μετά, την 1η Ιουνίου, με την κατάληψη της Μεγαλονήσου. Ήταν μία από τις σημαντικότερες μάχες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, με πολλές πρωτιές σε επιχειρησιακό επίπεδο.

Η απόφαση για την επίθεση στην Κρήτη ελήφθη από το Χίτλερ στις 25 Απριλίου 1941, λίγες μέρες μετά την παράδοση της ηπειρωτικής Ελλάδας στις δυνάμεις του Άξονα, και έλαβε την κωδική ονομασία «Επιχείρηση Ερμής» («Unternehmen Merkur»). Ήταν αμυντική και όχι επιθετική επιχείρηση, όπως αποδείχθηκε αργότερα. Οι Γερμανοί είχαν ως στόχο να εξασφαλίσουν τα νοτιοανατολικά τους νώτα, ενόψει της Επιχείρησης Μπαρμπαρόσα (Εκστρατεία στη Ρωσία) και να εξορμήσουν στη Βόρεια Αφρική, με εφαλτήριο την Κρήτη, όπως πίστευαν οι Σύμμαχοι.

Τις παραμονές της επίθεσης, οι Σύμμαχοι είχαν τακτικό πλεονέκτημα σε ξηρά και θάλασσα, ενώ οι Γερμανοί στον αέρα. Έτσι, το γερμανικό επιτελείο αποφάσισε να διεξαγάγει την επιχείρηση από αέρος με τη χρησιμοποίηση δυνάμεων αλεξιπτωτιστών σε ευρεία κλίμακα, για πρώτη φορά στην παγκόσμια στρατιωτική ιστορία. Επικεφαλής των γερμανικών δυνάμεων τέθηκε ο πτέραρχος Κουρτ Στούντεντ, 51 ετών, βετεράνος πιλότος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. Είχε στη διάθεσή του 1190 αεροπλάνα (πολεμικά και μεταγωγικά) και 29.000 άνδρες (αλεξιπτωτιστές και πεζικάριους), ενώ οι Ιταλοί θα συνεισέφεραν 3.000 στρατιώτες.

Την Κρήτη υπερασπίζονταν όσοι έλληνες στρατιώτες είχαν παραμείνει στο νησί και δυνάμεις της Βρετανικής Κοινοπολιτείας (Βρετανοί, Αυστραλοί και Νεοζηλανδοί στρατιωτικοί), που είχαν διεκπεραιωθεί από την κατεχόμενη Ελλάδα. Το γενικό πρόσταγμα είχε ο νεοζηλανδός στρατηγός Μπέρναρντ Φράιμπεργκ, 52 ετών, βετεράνος και αυτός του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. Οι υπερασπιστές της Μεγαλονήσου ανήρχοντο σε περίπου 40.000, αλλά είχαν ανεπαρκή και απαρχαιωμένο οπλισμό, ιδίως οι Έλληνες.

Στην περιοχή των Χανίων είχε εγκατασταθεί ο Βασιλιάς Γεώργιος Β’ και η εξόριστη Ελληνική Κυβέρνηση υπό τον Εμμανουήλ Τσουδερό. Οι Σύμμαχοι γνώριζαν με μεγάλες λεπτομέρειες το γερμανικό σχέδιο επίθεσης, αφού είχαν κατορθώσει για πρώτη φορά να σπάσουν του γερμανικό κώδικα επικοινωνιών («Επιχείρηση Αίνιγμα»). Όμως, το πλεονέκτημα αυτό δεν το εκμεταλλεύτηκαν, εξαιτίας των διαφωνιών του Φράιμπεργκ με τους ανωτέρους του στο Λονδίνο. Οι Αμερικανοί δεν είχαν εισέλθει ακόμη στον Πόλεμο.

Η γερμανική επίθεση εκδηλώθηκε στις 8 το πρωί της 20ης Μαΐου 1941, με τη ρίψη αλεξιπτωτιστών σε δύο μέτωπα: στο αεροδρόμιο του Μάλεμε και στην ευρύτερη περιοχή των Χανίων. Τα πρώτα κύματα των αλεξιπτωτιστών ήταν εύκολη λεία για τους Νεοζηλανδούς και τους Έλληνες που υπεράσπιζαν το Μάλεμε. Στις μάχες έλαβε μέρος και μεγάλος αριθμός αμάχων με ό,τι όπλο είχε στη διάθεσή του, από μαχαίρια ως όπλα από την εποχή της Κρητικής Επανάστασης.

Οι Γερμανοί δεν υπολόγισαν τη συμμετοχή αμάχων στις επιχειρήσειςΗ συμμετοχή χιλιάδων αμάχων στις επιχειρήσεις ήταν ένας παράγων που δεν είχαν υπολογίσει οι γερμανοί σχεδιαστές της επιχείρησης. Πίστευαν ότι οι Κρητικοί, γνωστοί για τα αντιμοναρχικά τους αισθήματα, θα υποδέχονταν τους Γερμανούς ως ελευθερωτές. Μία ακόμη λανθασμένη εκτίμηση της γερμανικής αντικατασκοπείας υπό τον ναύαρχο Βίλχελμ φον Κανάρις ήταν ο αριθμός των μαχητών στην Κρήτη, τους οποίους υπολόγιζαν σε μόνο 5.000 άνδρες.

Στις 4 το απόγευμα της 20ης Μαΐου ένα νέο κύμα αλεξιπτωτιστών έπεσε στο Ρέθυμνο και μία ώρα αργότερα στο Ηράκλειο. Τώρα, οι μάχες διεξάγονταν σε τέσσερα μέτωπα: Χανιά, Μάλεμε, Ρέθυμνο και Ηράκλειο. Η πρώτη μέρα της Μάχης της Κρήτης έληξε με μεγάλες απώλειες για τους Γερμανούς και αβέβαια έκβαση. Ο διοικητής των γερμανικών δυνάμεων, πτέραρχος Κουρτ Στούτεντ, απογοητευμένος από την εξέλιξη των επιχειρήσεων, σκέφθηκε ακόμη και την αυτοκτονία, αναλογιζόμενος την υπόσχεση που είχε δώσει στον Φύρερ για μια εύκολη νίκη. Το βράδυ της ίδιας μέρας, μετά από μεγάλες περιπέτειες, ο βασιλιάς Γεώργιος Β’ και η εξόριστη ελληνική κυβέρνηση μεταφέρθηκαν με βρετανικό πολεμικό στην Αίγυπτο.

Από τα ξημερώματα της 21ης Μαΐου οι μάχες συνεχίσθηκαν με ιδιαίτερη σφοδρότητα και στα τέσσερα μέτωπα. Οι Γερμανοί επικεντρώθηκαν στην κατάληψη του αεροδρομίου του Μάλεμε, όπως ήταν ο πρωταρχικός τους στόχος και τα κατάφεραν προς το τέλος της ημέρας. Επωφελήθηκαν από την ασυνεννοησία στις τάξεις των Συμμάχων, αλλά υπέστησαν και πάλι μεγάλες απώλειες. Ανάμεσα στους γερμανούς αλεξιπτωτιστές που κατέλαβαν το Μέλεμε ήταν μια μεγάλη προσωπικότητα του αθλητισμού και της πυγμαχίας, ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής βαρέων βαρών Μαξ Σμέλινγκ, 36 ετών, που έφερε το βαθμό του δεκανέα.

Η κατάληψη του αεροδρομίου ήταν στρατηγικής σημασίας για την εξέλιξη των επιχειρήσεων. Οι Γερμανοί άρχισαν να μεταφέρουν μεγάλες δυνάμεις από την Ελλάδα και με τον σύγχρονο οπλισμό που διέθεταν ήταν θέμα χρόνου η κυριαρχία τους στη Μεγαλόνησο. Στις 28 Μαΐου οι Γερμανοί είχαν απωθήσει τις συμμαχικές δυνάμεις προς τα νότια, καθιστώντας τον αγώνα τους μάταιο. Έτσι, το Λονδίνο αποφάσισε την απόσυρση των δυνάμεων της Κοινοπολιτείας από την Κρήτη και τη μεταφορά τους στην Αίγυπτο. Όσες μονάδες δεν τα κατάφεραν, παραδόθηκαν στους Γερμανούς. Πολλοί Έλληνες μαχητές και μαζί τους 500 Βρετανοί ανέβηκαν στα απρόσιτα βουνά της Κρήτης για να συνεχίσουν τον αγώνα. Την 1η Ιουνίου, με την παράδοση 5.000 μαχητών στα Σφακιά, έπεσε η αυλαία της Μάχης της Κρήτης.

Οι απώλειες για τους Συμμάχους ήταν: 3.500 νεκροί, 1.900 τραυματίες και 17.500 αιχμάλωτοι. Οι Γερμανοί, σύμφωνα με δικά τους στοιχεία, είχαν 3.986 νεκρούς και αγνοούμενους, 2.594 τραυματίες, ενώ έχασαν 370 αεροπλάνα. Σύμφωνα, όμως, με συμμαχικούς υπολογισμούς, οι γερμανικές απώλειες ξεπέρασαν τις 16.000.

Η Μάχη στην Κρήτη ονομάστηκε και «Νεκροταφείο των Γερμανών αλεξιπτωτιστών», εξαιτίας των μεγάλων απωλειών τους, γεγονός που ανάγκασε τον Χίτλερ να διατάξει τον τερματισμό κάθε αεραποβατικής επιχείρησης στο μέλλον. Από την πλευρά τους, οι Σύμμαχοι εντυπωσιάστηκαν από τις μεγάλες δυνατότητες των αλεξιπτωτιστών στη μάχη και δημιούργησαν τις δικές τους αεραποβατικές δυνάμεις.

ΠΗΓΗ :https://www.iellada.gr/

20 ΜΑΪΟΥ, 2021       

Πάνδημη η απαίτηση για δικαιοσύνη για τα Τέμπη: Όλη η αλήθεια στο φως - Ο Τραμπ που περιμένει στη γωνία

  Πάνδημη η απαίτηση για δικαιοσύνη για τα Τέμπη: Όλη η αλήθεια στο φως - Ο Τραμπ που περιμένει στη γωνία Φωτογραφία Eurokinissi Τραϊανός Χα...