Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 11 Μαΐου 2021

Δύο τραγούδια και ένα ποίημα στην Εσπεράντο - Πρώτο τραγούδι με την αγγλική μετάφραση

 Δύο τραγούδια και ένα ποίημα στην Εσπεράντο - Πρώτο τραγούδι με την αγγλική μετάφραση


Julkaistu:  | Kirjoittanut: Yelling Rosa

Αυτό το άρθρο είναι το τρίτο και τελευταίο μέρος του «Μαθαίνουμε Εσπεράντο. Σειρά Ni studas esperanton ». Τώρα επικεντρωνόμαστε στο πώς ακούγεται η Εσπεράντο με δύο τραγούδια και ένα ποίημα. Ελπίζω να απολαύσετε τις παραστάσεις.

Reklamo al silento - Team '(Reklama na ticho en Esperanto) - Μουσική Εσπεράντο. Το τελικό φωνήεν του ουσιαστικού και του άρθρου μπορεί να πέσει και να αντικατασταθεί από μια απόστροφο (χωρίς επίδραση στο άγχος), δείτε περισσότερους κανόνες παρακάτω. Το Band Team ' έχει χρησιμοποιήσει αυτή τη δυνατότητα στους στίχους του Reklamo al Silento.

Διαφήμιση
για σιωπή, 
Σλοβακική
ομάδα μπάντας

Η τηλεόραση διαφημίζει τη
σιωπή τώρα,

Η τηλεόραση διαφημίζει τη
σιωπή τώρα,

Όλοι είναι ήδη στη φωτιά για μια
όμορφη ευκαιρία!

Όλοι είναι ήδη στη φωτιά
για μια όμορφη ευκαιρία!

Μια σιωπηλή διαφήμιση είναι μια πραγματική
επιτυχία, που εισάγεται σε σιωπή

Μια σιωπηλή διαφήμιση είναι μια
πραγματική επιτυχία, που εισάγεται σε σιωπή

Το πιο απαραίτητο πράγμα.

Το πιο απαραίτητο πράγμα.

Η
σιωπή ενός δάσους μπορεί να κρυφτεί

Η σιωπή ενός δάσους μπορεί
να κρυφτεί

Έχετε για το σπίτι σας.

Έχετε για το σπίτι σας.

Είναι εγγύηση, αξίζει να
κάνουμε,

Υπάρχει εγγύηση,
αξίζει να κάνετε,

Ο πιο πονηρός
άντρας θα το πάρει !

Ο πιο πονηρός άντρας θα το
πάρει!

Μια γραμμή μπροστά από ένα
ξένο κατάστημα μεγαλώνει και μεγαλώνει

Μια γραμμή μπροστά από ένα
ξένο κατάστημα μεγαλώνει και μεγαλώνει

Αλλά σιωπή, αγαπητέ φίλε,
σύντομα θα έχουμε

Αλλά σιωπή, αγαπητέ φίλε,
σύντομα θα έχουμε.

Αποθηκεύτηκε σε κουτί
τόσο φρέσκο όσο ένα κρίνο

Αποθηκεύτηκε σε κουτί τόσο φρέσκο ​​όσο
ένα κρίνο

Η ευτυχία είναι τόσο μεγάλη
που φοβόμαστε!

Τ ο
ευτυχία είναι τόσο μεγάλη που φοβόμαστε!

Η
σιωπή ενός δάσους μπορεί να κρυφτεί

Η σιωπή ενός δάσους μπορεί
να κρυφτεί

Έχετε για το σπίτι σας.

Έχετε για το σπίτι σας.

Είναι εγγύηση, αξίζει να
κάνουμε,

Υπάρχει εγγύηση,
αξίζει να κάνετε,

Ο πιο πονηρός
άντρας θα το πάρει !

Ο πιο
πονηρός άντρας θα το πάρει!

Μια σιωπηλή διαφήμιση σχεδόν
σαν ένα τρόπαιο

Μια σιωπηλή διαφήμιση
σχεδόν σαν ένα τρόπαιο

ο θόρυβος από όλες τις πλευρές
μας τρομάζει πολύ.

ο θόρυβος από όλες τις πλευρές
μας τρομάζει πολύ.

Αλλά και πάλι τα πιο
τρομερά θορύβου στοιχειώνουν ,

Αλλά και πάλι τα πιο τρομερά
θορύβου στοιχειώνουν,

Επειδή
δεν υπάρχει σιωπή , δεν υπάρχει πια.

Επειδή
δεν υπάρχει σιωπή, δεν υπάρχει πια.

Η
σιωπή ενός δάσους μπορεί να κρυφτεί

Η σιωπή ενός δάσους μπορεί
να κρυφτεί

Έχετε για το σπίτι σας.

Έχετε για το σπίτι σας.

Είναι εγγύηση, αξίζει να
κάνουμε,

Υπάρχει εγγύηση,
αξίζει να κάνετε,

Ο πιο πονηρός
άντρας θα το πάρει !

Τ ο
πιο πονηρός άνθρωπος θα το πάρει!

Μια γραμμή μπροστά από ένα
ξένο κατάστημα μεγαλώνει και μεγαλώνει

Μια γραμμή μπροστά από ένα
ξένο κατάστημα μεγαλώνει και μεγαλώνει

Αλλά σιωπή, αγαπητέ φίλε,
σύντομα θα έχουμε.

Αλλά σιωπή, αγαπητέ φίλε,
σύντομα θα έχουμε.

Αποθηκεύτηκε σε κουτί
τόσο φρέσκο όσο ένα κρίνο

Αποθηκεύτηκε σε κουτί τόσο φρέσκο ​​όσο
ένα κρίνο

«Τόσο μεγάλη είναι η ευτυχία
που φοβόμαστε!

Η
ευτυχία είναι τόσο μεγάλη που φοβόμαστε!

Η
σιωπή ενός δάσους μπορεί να κρυφτεί

Η σιωπή ενός δάσους μπορεί
να κρυφτεί

Έχετε για το σπίτι σας.

Έχετε για το σπίτι σας.

Είναι εγγύηση, αξίζει να
κάνουμε,

Υπάρχει εγγύηση,
αξίζει να κάνετε,

Ο πιο πονηρός
άντρας θα το πάρει 

Ο πιο πονηρός άντρας θα το
πάρει! 

Κανόνες Εσπεράντο / Γραμματική

Η εσπεράντο είναι μια δομημένη γλώσσα που προορίζεται να χρησιμοποιηθεί για ουδέτερη διεθνή επικοινωνία. Η Εσπεράντο ομιλείται σε όλο τον κόσμο και έχει περίπου 2 εκατομμύρια ομιλητές. Υπάρχουν 16 βασικοί κανόνες της γραμματικής της Εσπεράντο, που θεσπίστηκαν από τον ιδρυτή της, LL Zamenhof:

  1. Δεν υπάρχει αόριστο άρθρο (Αγγλικά a, an ). υπάρχει μόνο ένα οριστικό άρθρο la , όσο για όλα τα φύλα, τις περιπτώσεις και τους αριθμούς (αγγλικά του ). Η χρήση του άρθρου είναι όπως σε άλλες γλώσσες. Άτομα για τα οποία η χρήση του άρθρου προσφέρει δυσκολίες (π.χ. ομιλητές Ρωσικών, Κινέζων κ.λπ.) μπορούν στην αρχή να επιλέξουν να μην το χρησιμοποιήσουν καθόλου.
  2. Τα ουσιαστικά έχουν το τέλος -o . Για να σχηματίσετε τον πληθυντικό , προσθέστε το τέλος -j . Υπάρχουν μόνο δύο περιπτώσεις : ονομαστικές και κατηγορηματικές. Το τελευταίο μπορεί να ληφθεί από το ονομαστικό με την προσθήκη του τελικού -n . Οι άλλες περιπτώσεις εκφράζονται με τη βοήθεια προθέσεων (genitive by de (English of ), Dative by al (English to ), abatives by per (English by of ) ή άλλων προθέσεων, ανάλογα με την έννοια).
  3. Τα επίθετα τελειώνουν σε -a . Οι περιπτώσεις και οι αριθμοί ισχύουν για τα ουσιαστικά. Η συγκριτική γίνεται με τη λέξη pli ( περισσότερα Αγγλικά ), το υπερθετικό με plej (τα περισσότερα Αγγλικά ). για το συγκριτικό χρησιμοποιείται ο συνδυασμός ol (Αγγλικά από ).
  4. Οι βασικοί αριθμοί (δεν απορρίφθηκαν) είναι: unu, du, tri, kvar, kvin, ses, sep, ok, naŭ, dek, cent, mil (Αγγλικά ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ, εννέα, δέκα, εκατό, χιλιάδες ). Δεκάδες και εκατοντάδες σχηματίζονται με απλή αντιπαραβολή των αριθμών. Για να δείξουμε τακτικούς αριθμούς προσθέτουμε το επίθετο τέλος. για πολλαπλάσια, το επίθημα -obl ; για κλάσματα (στην πραγματικότητα, αμοιβαία), -on ; για συλλογικές, -op ; για διαιρέσεις, η λέξη (σωματίδιο) po . Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν αριθμοί ουσιαστικών και επιρρήματος.
  5. Προσωπικές αντωνυμίες : mi, vi, li, ŝi, ĝi (για ένα αντικείμενο ή ζώο), si, ni, vi, ili, oni (Αγγλικά I, εσείς, αυτός, αυτή, αυτό, ο ίδιος, εμείς, εσείς, αυτοί, αυτοί, - ένα άτομο ) οι κτητικές αντωνυμίες σχηματίζονται με την προσθήκη του επίθετου τελειώματος. Η απόκριση ισχύει για τα ουσιαστικά.
  6. Το ρήμα δεν αλλάζει για άτομο ή αριθμό. Μορφές του ρήματος: ο τρέχων χρόνος παίρνει το τέλος- ως ? τελευταία φορά, -αυτό ; μελλοντική ώρα, -os ; υπόθεση διάθεση, -us ; διάθεση εντολής, -u ; άπειρη διάθεση, -i . Συμμετέχει (με επίθετο ή επίρρημα): παρόν ενεργό, -ant ; ενεργό παρελθόν, -int ; μελλοντικό ενεργό, -ont ; παρόν παθητικό, -at ; παθητικό παλιό, -it ; μελλοντική παθητική, -όχι . Όλες οι μορφές του παθητικού σχηματίζονται με τη βοήθεια της αντίστοιχης μορφής του ρήματος esti (Αγγλικάνα είναι ) και η παθητική συμμετοχή του απαιτούμενου ρήματος · η πρόθεση με το παθητικό είναι de (Αγγλικά από ).
  7. Τα επίρρημα μπορούν να διαμορφωθούν από επίθετα αλλάζοντας το τέλος -α σε τέλος  (όπως Αγγλικά -ly )
  8. Όλες οι προθέσεις παίρνουν το ονομαστικό.
  9. Κάθε λέξη διαβάζεται όπως γράφεται.
  10. Η έμφαση πέφτει πάντα στην επόμενη προς την τελευταία συλλαβή (φωνήεν).
  11. Οι σύνθετες λέξεις σχηματίζονται με απλή αντιπαραβολή λέξεων (η κύρια λέξη βρίσκεται στο τέλος). Οι γραμματικές καταλήξεις θεωρούνται επίσης ανεξάρτητες λέξεις.
  12. Όταν υπάρχει άλλη αρνητική λέξη, η λέξη ne (Αγγλικά όχι, όχι ) παραλείπεται.
  13. Για να δείξουμε κατεύθυνση , οι λέξεις έχουν το κατηγορηματικό τέλος.
  14. Κάθε πρόθεση έχει μια οριστική και μόνιμη έννοια, αλλά αν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε μια πρόθεση και το άμεσο νόημα δεν μας λέει ποια πρόθεση πρέπει να πάρουμε, τότε χρησιμοποιούμε την πρόθεση je , η οποία δεν έχει ανεξάρτητη σημασία. Αντί je μπορεί να χρησιμοποιηθεί η αιτιατική χωρίς πρόθεση.
  15. Οι λεγόμενες ξένες λέξεις , δηλαδή αυτές που λαμβάνονται από την πλειονότητα των γλωσσών από μία πηγή, χρησιμοποιούνται στην Εσπεράντο χωρίς αλλαγή, λαμβάνοντας μόνο την ορθογραφία αυτής της γλώσσας. αλλά για διαφορετικές λέξεις από μία μόνο ρίζα είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε χωρίς να αλλάζετε μόνο τη βασική λέξη και να διαμορφώνετε τα υπόλοιπα από αυτήν την τελευταία σύμφωνα με τους κανόνες της Εσπεράντο.
  16. Το τελικό φωνήεν του ουσιαστικού και του άρθρου μπορεί να πέσει και να αντικατασταθεί από μια απόστροφο (χωρίς επίδραση στο στρες).


    Το "Esperanto by Direct Method" - το βιβλίο, του Stano Marĉek, διαβάζεται με ήχο.

    Κάτω από το παράδειγμα από τη σελίδα 90. Το βιβλίο έχει 114 σελίδες.

    EnglishNet Σελίδα 90

    Αναπαραγωγή ήχου

        
    Μπορείτε να παραγγείλετε το βιβλίο από τις ακόλουθες τοποθεσίες.

    ΟνομαΓλώσσαΙδρυμα
    Εσπεράντο με άμεση μέθοδοΣτα ΑγγλικάΗνωμένες Πολιτείες
    Εσπεράντο με άμεση μέθοδοΣτα ΑγγλικάΜεγάλη Βρετανία
    Όλες οι άλλες γλώσσεςΣτα Αγγλικά

    Ολλανδία
    (138 τίτλοι!)

    Όλες οι άλλες γλώσσες Βιβλίο + CD ήχουΣτα Αγγλικά

    Ολλανδία
    (138 τίτλοι!)


    Η Cristina Casella τραγουδά το τραγούδι με το όνομα Hello (Adele Cover) - έκδοση Esperanto

    Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την Cristina Casella στη σελίδα της Studio.

    Μπορείτε να βρείτε περισσότερα τραγούδια στην Εσπεράντο στο YouTube χρησιμοποιώντας τις λέξεις αναζήτησης "Τραγούδια στην Εσπεράντο".

    https://yrosa.wordpress.com/

    Πώς γινόταν η εξόρυξη του ελληνικού λευκού μαρμάρου, πώς το σμίλευαν οι αρχαίοι

     Πώς γινόταν η εξόρυξη του ελληνικού λευκού μαρμάρου, πώς το σμίλευαν οι αρχαίοι

    Το μάρμαρο, λιτό, απέριττο, καθαρό, ολόλευκο, ήταν στενά συνδεδεμένο με τις κοινωνικές, θρησκευτικές και οικονομικές εκδηλώσεις της ζωής των Ελλήνων από την προϊστορική περίοδο.

    Οι αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν πολύ καλά τα φυσικά και τεχνικά χαρακτηριστικά του. Έτσι μπορούσαν να εκφράσουν την αρμονία και τις αναλογίες στην αρχιτεκτονική και στη γλυπτική.

    Απαιτούσε όμως υψηλή τεχνική, και οι Έλληνες γλύπτες, όπως ο Φειδίας, ο Ικτίνος, ο Πραξιτέλης, ο Πολύκλειτος και ο Λύσιππος, έμειναν στην ιστορία, γιατί συνδέθηκαν με τα σημαντικότερα μνημεία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς που διαμόρφωσαν τον Δυτικό πολιτισμό.

    Μία διαδικτυακή διαδρομή στο μάρμαρο και την ιστορία του

    Ο αναπληρωτής καθηγητής γεωλογίας στο ΑΠΘ Βασίλης Μέλφος, ετοιμάζει για μας ένα μοναδικό ταξίδι με τη γνώση και την καθηλωτική του αφήγηση σε σημεία και τόπου όπου η γεωλογία συναντά την αρχαιολογία και την τέχνη. «Το φημισμένο και σμιλεμένο ελληνικό λευκό μάρμαρο» θα παρουσιαστεί την Πέμπτη 6 Μαΐου, στις 19:00, στην Πολιτιστική Διαδικτυακή Πλατφόρμα Rembrandt and the Cat

    Περιηγούμαστε στους τόπους των αιώνιων μαρμάρων και ανακαλύπτουμε τη συμβολή τους στη διαμόρφωση και την εξέλιξη του δυτικού πολιτισμού σε μια μοναδική βραδιά με ελεύθερη συμμετοχή.

    Η Νίκη της Σαμοθράκης είναι ένα ελληνιστικό γλυπτό του 2ου π.Χ. αιώνα σκαλισμένο σε παριανό μάρμαρο, που παριστάνει τη θεά Νίκη

    Το μάρμαρο, τα συστατικά και ιδιαιτερότητές του

    Το μάρμαρο είναι πέτρωμα αποτελούμενο από ασβεστίτη (CaCO3) ή και από το συνδυασμό των ορυκτών ασβεστίτη (CaCO3) και δολομίτη ((Ca,Mg) (CO3)2) και έχει δημιουργηθεί από την μεταμόρφωση ασβεστόλιθων, δηλαδή ιζηματογενών ανθρακικών πετρωμάτων. Η λέξη ετυμολογείται από την αρχαιοελληνική μάρμαρος, δηλαδή «λαμπερός λίθος». Κατά την ομηρική εποχή την έννοια μεγάλου ογκόλιθου, ανεξαρτήτως σύστασης του πετρώματος, ενώ αργότερα με την εξέλιξη της πετρογραφικής και γεωλογικής έννοιας, χρησιμοποιούνταν για να καλύψει τις κατηγορίες εκείνες των πετρωμάτων που προέρχονται από τη μεταμόρφωση ασβεστολίθων ή δολομιτών.

    Η λέξη μάρμαρο ετυμολογείται από την αρχαιοελληνική μάρμαρος, δηλαδή «λαμπερός λίθος»

    Οι φιλολογικές μαρτυρίες για τους τρόπους εξόρυξης των μαρμάρων είναι λιγοστές έως ανύπαρκτες. Τα διάφορα ευρήματα ή οι όποιες διαπιστώσεις μας προκύπτουν από έρευνες στα αρχαία λατομεία και από πειραματικές εφαρμογές μεθόδων που διατηρούνταν ως πρόσφατα –στις αρχές του περασμένου αιώνα- για την εξόρυξη του μαρμάρου.

    Εν γένει τα αρχαία λατομεία διακρίνονταν σε επιφανειακά ή υπόγεια, σε συγκυριακά ή μόνιμα. Τα συγκυριακά εξυπηρετούσαν μάλλον τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου έργου, ενώ στα μόνιμα οργανωμένα λατομεία εξορυσσόταν ορυκτό για διάφορα έργα που μεταφερόταν ενίοτε σε μεγάλες αποστάσεις. Στα υπαίθρια λατομεία η θραύση και αποκοπή του υλικού γινόταν με κατακόρυφες και οριζόντιες αυλακιές με πριόνι και άμμο. Στη συνέχεια άνοιγαν σε αυτά υποδοχές για μεταλλικές ή ξύλινες σφήνες, προκειμένου να αποσπάσουν τον όγκο από το μητρικό πέτρωμα.

    Πώς έπαιρναν το μάρμαρο στην αρχαιότητα

    Σύμφωνα με τον Τόνι Κόζελιτς, της γαλλικής αρχαιολογικής σχολής, οι αρχαίοι λατόμοι χρησιμοποιούσαν μεταλλικές σφήνες, 25-27 εκ., στα λατομεία μαρμάρου. Με την εξόρυξη του όγκου ακολουθούσε η πρώτη λάξευση ή «πελέκησις». Με αυτόν τον τρόπο έφευγε το περιττό βάρος και γινόταν ευκολότερη η μεταφορά. Τα κιονόκρανα, οι στήλες και διάφορα μισοτελειωμένα αγάλματα που βρέθηκαν σε αρχαία λατομεία μαρμάρου, ενισχύουν αυτή την πεποίθηση.

    Η μεταφορά των ογκόλιθων από το λατομείο στο εργαστήριο ονομάζονταν από τους αρχαίους λιθαγωγία ή κομιδή και δεν ήταν πάντα εύκολη, γιατί πολύ συχνά η απόσταση ήταν μεγάλη και το έδαφος ορεινό και ανώμαλο, ενώ άλλες φορές μεσολαβούσε η θάλασσα. Συνήθως για μικρές και οριζόντιες αποστάσεις και για όγκους όχι μεγάλους χρησιμοποιούσαν φάλαγγες ή σκυτάλες, δηλαδή ξύλινους κυλίνδρους. Εν γένει φθηνότερη μεταφορά θεωρείτο θαλάσσια και γινόταν με «φορτηγίδες λιθαγωγούς» στις οποίες στοίβαζαν τους μικρότερους όγκους, ενώ τους μεγαλύτερους -για να είναι ελαφρύτεροι μέσω της άνωσης – τους κρεμούσαν στο νερό από ξύλινα δοκάρια, που στηριζονταν σε δυο αμφίπρυμνες φορτηγίδες.

    «Το φημισμένο και σμιλεμένο ελληνικό λευκό μάρμαρο» Πέμπτη 6 Μαΐου, Πολιτιστική Διαδικτυακή Πλατφόρμα Rembrandt and the Cat

    Αυτά και άλλα πολλά ενδιαφέροντα για το μαρμαρο στην Πλατφόρμα zoom/ Ώρα: 19:00 / Συμμετοχή: ελεύθερη / Κρατήσεις: info@thessalonikiwalkingtours.com

    Η διαδικτυακή πλατφόρμα πολιτισμού Rembrandt and the Cat (διαδικτυακή μετεξέλιξη της πολιτιστικής εταιρείας Thessaloniki Walking Tours) ξεκίνησε τις δράσεις της την Άνοιξη του 2020. Στόχος της είναι η δημιουργία διαδικτυακών πολιτισμικών προϊόντων (σεμινάρια λογοτεχνίας, τέχνης και ιστορίας, δημόσιες συζητήσεις, εικονικές περιηγήσεις και ταξίδια, διαδικτυακές παραστάσεις και performances κ. α.)

     Πηγή: iefimerida.gr

    https://ellas2.wordpress.com/

     το βρήκα στο: https://vequinox.wordpress.com/

    ΥΣΤΕΡΑ ΑΠ’ ΤΗΝ ΠΛΗΜΜΥΡΑ -- Yannis Ritsos-Selected Poems.

     

    Yannis Ritsos-Selected Poems

    ΥΣΤΕΡΑ ΑΠ’ ΤΗΝ ΠΛΗΜΜΥΡΑ

    Κείνες τις μέρες έβρεχε ασταμάτητα. Κατέβαζε πολύ νερό.

    Το ποτάμι πλημμύρισε. Δε φαινόταν η γέφυρα.

    Κόσμος καθόταν στις όχτες. Περίμεναν. Η βροχή δε σταμάταγε.

    Κάποιοι πετούσαν τα βρακιά τους, τα παπούτσια τους, για να

            περάσουν το ποτάμι.

    Ύστερα μέναν έτσι. Δεν περνούσαν. Κάθονταν στη βροχή γυμνοί

    ώσπου νύχτωνε και δεν ξέραμε πια: έμειναν τάχα εκεί; περάσαν

            το ποτάμι; πνίγηκαν;

    Την άλλη μέρα είχε λιακάδα. Το ποτάμι χαμήλωνε.

    Ο έρωτας περνοδιάβαινε στο γεφύρι παίζοντας με τα φύλλα

    και πια κανένας δε θυμόταν τα κατορθώματα κείνων που πά-     

            λεψαν με το νερό

    ούτε τα κλάματα κείνων που τους χώρισε το ποτάμι

    ούτε κείνους που πνίγηκαν στη νύχτα.

    Ένα παπούτσι αρμένιζε ήσυχα μες στο ποτάμι

    σα βάρκα ενός πουλιού μες στα παιχνίδια του νερού και του ήλιου.

    AFTER THE FLOOD

    Those days it rained unceasingly. Torrential rain.

    The river flooded. You couldn’t see the bridge.

    People stood by the banks. They waited. The rain wouldn’t stop.

    Some did away with their underpants and shoes so they

             could cross the river.

    Then they stayed like that. They didn’t cross. They stayed in the rain

    naked until night came and we didn’t know further: did they stay

             there? Did they cross? Did they drown?

    The next day it was sunny. The river had receded.

    Eros went back and forth on the bridge playing with the leaves

    and no one remembered anymore the deeds of the ones who fought

             the water

    neither the cries of those who the river separated

    nor those who drowned during the night.

    One shoe sailed calmly on the river

    like a boat of a bird amid the games of the water and the sun.

    https://vequinox.wordpress.com/

    ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ

     

    The Sense Realm  (Οι Αισθήσεις μας)

    Μας διδάσκονται για τις πέντε αισθήσεις μας από την παιδική ηλικία: θέαμα , μυρωδιά , γεύση , αφή και ακοή . Ακόμα και από νεαρή ηλικία, ξέρουμε πώς να «χρησιμοποιήσουμε τις αισθήσεις μας» για να ερευνήσουμε τον κόσμο γύρω μας.

    Αλλά αυτές οι αισθήσεις κάνουν κάτι περισσότερο από την απλή αναγνώριση του κόσμου στον οποίο ζούμε. Πέρα από την αντίληψή μας, οι αισθήσεις μας διαδραματίζουν αναπόσπαστο ρόλο στη συναισθηματική επεξεργασία και ερμηνεία μας.

    Τα συναισθήματα και οι αισθήσεις μας είναι αλληλένδετες. Αυτό που ακούμε, βλέπουμε, γεύση, μυρίζει και αγγίζει μπορεί να μας δώσει πληροφορίες για το πώς να αισθανόμαστε . Ακριβώς επειδή κάτι φαίνεται δυσάρεστο, ενστικτωδώς μπορεί να μην μας αρέσει.

    Αυτό που νιώθουμε μπορεί να επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από αυτό που παίρνουν οι αισθήσεις μας. Με άλλα λόγια, οι συναισθηματικές αντιδράσεις μας μπορούν να καθοδηγούνται από αισθητηριακές πληροφορίες. Αυτήν τη στιγμή μπορεί να αισθάνεστε χαρούμενοι λόγω κάτι που ακούσατε ή είδατε , το οποίο δεν είναι κακό. Αλλά είναι τρομερό να αφήσεις τον έξω κόσμο να ΕΛΕΓΧΕΙ την ευτυχία σου.

    Η αλήθεια είναι, συχνά, εξαπατούμε χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις μας. Το γεγονός ότι ενδέχεται να μην μπορούμε να δούμε ορισμένες αξιοσημείωτες νίκες στη ζωή μας, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν πραγματοποιείται αλλαγή.

    Ένα από τα πράγματα που φαίνεται να είναι μειονέκτημα για τον άνθρωπο είναι το γεγονός ότι συνεργαζόμαστε με τον Χρόνο. Και επειδή δουλεύουμε με το χρόνο, τείνουμε να μετρήσουμε την πρόοδό μας βάσει του χρόνου. Και εάν μετά από μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο δεν φαίνεται να βλέπουμε κάποια επίπεδα προόδου, μπορούμε να αποθαρρυνθούμε. Απογοητευόμαστε γιατί δεν μπορούμε να δούμε με τα μάτια μας τις νίκες που κερδίζονται.

    Τα μάτια μπορούν να αποκαλύψουν τα πάντα, από τον τρόπο επεξεργασίας του χρόνου και του χώρου έως την εμπειρία της συνείδησής μας. Αλλά η αλήθεια είναι ότι τα μάτια σας μπορούν εύκολα να σας εξαπατήσουν, να μην τα εμπιστεύεστε. Τα μάτια σας μπορούν να ξεγελάσουν το μυαλό σας, κάνοντάς το να κάνει υποθέσεις για τον κόσμο και αυτό που νομίζετε ότι βλέπετε συχνά δεν είναι η αλήθεια.

    Συχνά, τα μάτια προσπαθούν να εξηγήσουν τι είναι σκοτεινό. Είναι ένα τρομερό πράγμα που κυβερνάται από τις αισθήσεις σας. Δυστυχώς, αυτή είναι η κατάσταση πολλών. Για μερικούς από εμάς, οι δραστηριότητές μας συντονίζονται μόνο από τις παρορμήσεις των αισθήσεών μας, και νομίζω ότι η ισχυρότερη από αυτές είναι αυτή των Ματιών .

    Τα μάτια μπορούν να υποκινήσουν την επιθυμία , τη ζήλια ή τη σεξουαλική επιθυμία . Έχετε τα μάτια και τα μάτια σας μπορούν να είναι μια πύλη για να σας αλυσοδέσουν. Υπάρχουν πολλά πράγματα που συμβαίνουν σε μας όταν είδε κάτι . Μερικοί από εσάς, το πρόβλημα της ζωής σας ξεκίνησε όταν είδατε . Μπήκατε σε ένα κατάστημα ρούχων που δεν έπρεπε να έχετε εισέλθει, και βλέπετε:

    Ω, είδα αυτό το φόρεμα. Πρέπει να πάρω αυτό τον Louis Vuitton.

    Γίνεται «ΠΡΕΠΕΙ», ακόμα και όταν δεν μπορούμε να το αντέξουμε. Μπορείτε να δείτε κάποιον φορώντας ένα Rolex, και θέλετε να το πάρει. Γίνεστε εκείνος που έχει χάσει τη δύναμη της αντίστασης και αυτό μπορεί να επηρεάσει την ευτυχία σας.

    Αναμένουμε συχνά την ευτυχία μας να προέρχεται από εξωτερική πηγή. Μπορεί να συμβεί, φυσικά, αλλά είναι φευγαλέα.

    Η αλήθεια είναι ότι περνούμε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας στη σκιά της φευγαλέας ευτυχίας. Μας ακολουθεί παντού.

    Πολλοί άνθρωποι συγκλονίζονται από τις αισθήσεις. Σε αυτό το σύστημα, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να σας προσελκύσουν - ένα ακριβό τηλέφωνο, ένα ακριβό αυτοκίνητο, μοντέρνα ρούχα και παπούτσια, μια όμορφη κυρία. Και αν δεν είστε προσεκτικοί, μπορείτε να αρχίσετε να λαχταράτε αυτά τα πράγματα και τελικά να γίνετε σκλάβος σε αυτά.

    Εάν αφήσετε τις αισθήσεις σας να είναι η μόνη βάση για την κρίση σας, ή ο κύριος λόγος που θέλετε να κάνετε κάτι, τότε μπορεί να κάνετε μεγάλο λάθος.

    Ως άνθρωποι, αποδίδουμε επίσης συναισθήματα σε ορισμένες λέξεις . Όταν κάποιος λέει κάτι που μας τρίβει με λάθος τρόπο, ξοδεύουμε ώρες του χρόνου μας και συναισθηματική ενέργεια αναπαράγοντας τις λέξεις στο κεφάλι μας και στη συνέχεια αισθανόμαστε λυπημένοι.

    Τα πράγματα που βλέπουμε και τα πράγματα που ακούμε μπορούν να προκαλέσουν κάτι αρνητικό που μας επηρεάζει να αισθανόμαστε άγχος, θλίψη ή θυμό. Σκεφτόμαστε και διατηρούμε ζωντανές εμπειρίες . Δεν χρειάζεται να αφήσετε στο μυαλό σας τις βίαιες εικόνες που είδατε ή τις θλιβερές ιστορίες που ακούσατε .

    Εάν αφήσετε τα πράγματα στο εξωτερικό να σας επηρεάζουν συνεχώς με αρνητικό τρόπο, τότε ζείτε στο νοηματικό βασίλειο και όταν ζείτε στο νοηματικό βασίλειο, δίνετε τη δύναμή σας μακριά.

    Μην αφήσετε τον εξωτερικό κόσμο να σας ελέγξει. Εάν επηρεάζεστε συνεχώς από τον κόσμο γύρω σας, τότε είναι καιρός να πάρετε πίσω τη δύναμή σας. Δεν έχει σημασία τι συμβαίνει γύρω σας, εξακολουθείτε να έχετε τον έλεγχο.

    https://thetruthregister.wordpress.com/

    Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

    Λευκαδίτικα Λαδοκούλουρα

     Λευκαδίτικα Λαδοκούλουρα

    Λευκαδίτικα Λαδοκούλουρα

    Υλικά


    1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις

    1 φακελάκι μαγιά

    1 κούπα ζάχαρη (αν τα θέλετε ποιο γλυκά, θα βάλετε 2 κούπες)

    1 ποτήρι ελαιόλαδο

    1 σφηνάκι ούζο

    1/2 κ.σ. κανέλα

    1/2 κ.σ. γαρύφαλλο

    1 κ.γ. αλάτι

    1 κ.σ. γλυκάνισο

    νερό όσο πάρει (περίπου 600 ml)

     

    Διαδικασία

    Σε ένα μεγάλο μπολ βάζουμε το αλεύρι, την κανέλα, το γαρύφαλλο, τον γλυκάνισο, την μαγιά, το ούζο και το ελαιόλαδο.

    Ανακατεύουμε καλά να γίνει η ζύμη σαν άμμος.

    Στην συνέχεια ρίχνουμε το νερό σιγά – σιγά.

    Αφήνουμε την ζύμη να φουσκώσει για περίπου 2 ώρες. Αν μπορούμε και 3 ώρες ακόμα καλύτερα.

    Πλάθουμε τα λαδοκούλουρα σε σχήμα κοτσίδα ή σαλιγκάρι.

    Αφήνουμε να ξαναφουσκώσουν για άλλη 1 ώρα.

    Ρίχνουμε λίγο σουσάμι από πάνω.

    Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο 180-200 βαθμούς για 40 λεπτά περίπου.

     

    Καλή επιτυχία!

    Της Κατερίνας Τριανταφύλλου – Katerina Sweet cooking,

    YouTube: https://bit.ly/2GXTGHW

    https://gynaikaeimai.com/

    Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς!

    Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς! (screenshot/X) Μια απόλυτα... γυμναστηρ...