Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024

Διεκδίκησε ρε φίλε…

 Διεκδίκησε ρε φίλε…

Καθόμαστε και παίζουμε με τις ώρες και οι στιγμές περνάνε. Σαν σχολιαρόπαιδα που προσπαθούν να βρουν τρόπο να κάνουν κοπάνα την τελευταία ώρα. Υπονοούμενα να δίνουν και να παίρνουν και μετά δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα…
Να έχεις τρυπώσει μέσα στη ζωή μου για τα καλά και όμως όταν πάω να σου πω “κάτσε, μην στέκεσαι όρθιος”, κάνεις βήματα προς τα πίσω και πας στην εξώπορτα.

Πες μας τι θες πια, πες αν μπορείς, πες μας αν αξίζει να ασχοληθούμε. Διεκδίκησε ρε φίλε αν γουστάρεις, τι σου ζητάμε πια;
Σου δίνουμε όλες τις προϋποθέσεις για να μιλήσεις, να βγεις από το καβούκι σου και αν δεν κολλήσουμε καλή καρδιά, αλλά αυτή η αναμονή και το σε θέλω στο περίπου, δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας μου. Μια σωστή γυναίκα ξέρει να αποχωρεί αξιοπρεπώς όταν την κάνουν να αμφιβάλλει, μπορεί να διαχειριστεί την απόρριψη με το κεφάλι ψηλά!


https://thewomen.gr/
Mary R

Συντάκτης

  • Mary R

    “Η γραφή είναι η ανάγκη μου για να μείνουν ανεξίτηλες οι σκέψεις μου, έμπνευση μου οι στιγμές που αφήνουν τατουάζ στην ψυχή”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αλτσχάιμερ: Πόσα αυγά πρέπει να τρώνε οι άνω των 50 ετών για να μειώσουν κατά 47% τον κίνδυνο

Αλτσχάιμερ: Πόσα αυγά πρέπει να τρώνε οι άνω των 50 ετών για να μειώσουν κατά 47% τον κίνδυνο Μαριάννα Σπανού   Τα   αυγά   αποτελούσαν βασι...