Κυριακή 31 Μαρτίου 2024

Παράπονο – Complain

 Παράπονο – Complain




Posted on  by Άιναφετς

The ego loves to complain
and feel resentful not only about other people
but also about situations.

****************

Το εγώ αγαπά να παραπονιέται
και αισθάνεται αγανάκτηση όχι μόνο για άλλους ανθρώπους
αλλά επίσης και για καταστάσεις
.

.

«Όταν είσαι παρόν
μπορείς να αισθανθείς το πνεύμα
– τη μοναδική συνείδηση
σε κάθε πλάσμα-
και αγάπησε το όπως τον εαυτό σου.»

*****************

What you can do to a person,
you can also do to a situation:
make it into an enemy.

The implication is always:
this should not be happening;
I don’t want to be here;
I don’t want to be doing this;
I’m being treated unfairly.
And the ego’s greatest enemy of all is,
of course, the present moment,
which is to say, life itself.

Eckhart Tolle

*********************

Ότι μπορείς να κάνεις σε έναν άνθρωπο,
μπορείς να το κάνεις επίσης και σε μια κατάσταση:
να το κάνεις εχθρό.

Το συμπέρασμα πάντα είναι:
Αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει,
δεν θέλω να είμαι εδώ,
δεν θέλω να το κάνω αυτό,
μου φέρονται άδικα.
Και απ΄ όλο αυτό ο μεγαλύτερος εχθρός του εγώ,
φυσικά, είναι η παρούσα στιγμή,
δηλαδή, η ίδια η ζωή.

Εκχαρτ Τόλλε

.

«Για να έχεις επίγνωση
των μικρών, ήσυχων πραγμάτων,
χρειάζεται να είσαι εσωτερικά ήσυχος.
Μια υψηλή αίσθηση επίγνωσης χρειάζεται.
Να είσαι σιωπηλός. Κοίταζε. Άκου.
Να είσαι παρόν.»

‘Εκχαρτ Τόλλε

https://ainafetst.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«ΧΑΡΙΣΜΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΣΜΕΝΟ»

  «ΧΑΡΙΣΜΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΣΜΕΝΟ» ΤΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ Διαβάστε και απολαύστε το έργο ενός ταλαντούχου συγγραφέα. Είναι τα μάτια μου, υγρές λίμνες σεληνόφ...