Σάββατο 23 Μαρτίου 2024

ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ…

 

ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ…


011_11

5 Μαρτίου 2024

015_15

Ο άνθρωπος στο περίπτερο με τη Βίβλο. Με ρώτησε χρειάζομαι
βοήθεια; Τα μάτια του με διαπέρασαν σαν να με έβλεπε να πνίγομαι στην αμαρτία.

     Του είπα ότι κάτι στη ζωή δεν  συγχωρείται . Χαμογέλασε και μου είπε «  Ο Θεός  θα
σε συγχωρήσει για όλες  τις αμαρτίες ».

     Του είπα ότι ο πατέρας μου έπινε κάθε μέρα της ζωής του. Κακομεταχειρίστηκε
γυναίκα και άφησε τα παιδιά χωρίς φαγητό. Πίστευε πηγαίνοντας στην εκκλησία την
παραμονή της Πρωτοχρονιάς  και προσευχόταν να συγχωρεθεί. Θα τον συγχωρούσαν;

     Ο άντρας με τη Βίβλο άφησε το βιβλίο κάτω. Μου είπε. «
Δεν ξέρω αν υπάρχει δωρεάν πάσο για κάθε αμαρτία, γιε μου. Δεν γνωρίζω. Είστε
νέοι. Τι θα μπορούσες να είχες κάνει τόσο κακό;»

     Χαμογέλασα και του είπα. Έσπασα τα περισσότερα από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα,
κύριε. Επινα. Δεν είπε πολλά ψέματα. Στρωμένος με γυναίκα με  γαμήλια μπάντα . Έκανα πράξεις
που προσπαθώ να επισκευάσω;

      Ο άντρας έκανε μια σιωπηλή προσευχή και μου είπε. «Γιε μου, πέφτουμε όλοι κάτω και
πρέπει να σηκωθούμε. Αυτός ο κόσμος είναι γεμάτος αμαρτία. Το λυπηρό μέρος είναι ότι όλα τα κακά
φαίνονται πιο συναρπαστικά και καλύτερα. Πρέπει να μάθετε από τα λάθη σας και να γίνετε
καλύτεροι. Ζητήστε συγχώρεση."

     Έδωσα το χέρι στον άντρα και τον ευχαρίστησα. Του είπα. «Ο  Κύριος
δεν θα σε συγχωρήσει αν μείνεις στον ίδιο δρόμο. Προσεύχομαι για τον πατέρα μου. Αμαρτωλοί
και λάτρεις του δρόμου που στρίβουν την αλήθεια. Δεν θα πλησιάσουμε τον παράδεισο. Χωρίς δωρεάν
πάσες».

      Δεν ξέρω πώς έπεσα τόσο βαθιά στο δρόμο για το καθαρτήριο. Θλιβερό μέρος
που δεν έμαθα. Περιπλανήθηκα στα  μπαρ του Τέξας  και έπινα μέχρι 6 παιδιά χωρίς τίποτα να αλλάξει το ταξίδι μου προς τον πρόωρο θάνατο.

Δεν προσεύχονται πολλοί άντρες για συγχώρεση. Γυναίκα μην καυχιέσαι ότι είσαι αγία.

Κάνουμε ό,τι πρέπει μέχρι να πεθάνουμε μια μέρα και τα κόκαλά μας να σαπίσουν.

      Προσεύχομαι για τους άλλους. Τώρα κάνω καλά πράγματα. Δεν
πίνω πια σήμερα. Τώρα τα όμορφα παιδιά μου θα προσεύχονται για μένα.

       Εξακολουθώ να πιστεύω ότι όλες οι αμαρτίες δεν θα ξεχαστούν.

         Είναι καλύτερα να ζεις μια καλή ζωή.

                        Coyote

https://john-coyote.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα 10 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια του κόσμου

  Τα 10 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια του κόσμου Princess Juliana, Saint Martin Δεν είναι λίγοι οι επιβάτες που κατά την απογείωση και την προσγ...