Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2023

Όταν με κοιτάς…

Όταν με κοιτάς…

 ,

Όλου του κόσμου τις δυσκολίες κι αν περνάω, όταν το βλέμμα σου κοιτώ, χάνομαι σε τοποθεσίες μακρινές, σε μέρη φανταστικά. Όλα μου τα σκοτάδια φωτιζόταν με μια σου ματιά. Έτσι όπως με ένα κοίταγμα άρχισε ένας έρωτας μεγάλος, ένας έρωτας που για χρόνια ήταν στην αναμονή, περίμενε την σωστή στιγμή για να έρθουν κοντά οι ψυχές μας. Και το κατάλαβες εσύ μόλις έριξες τα μάτια σου σε μένα, από τότε ήξερες ότι είμαι η πρώτη και η τελευταία σου αγάπη, μια αγάπη που για καιρό ονειρευόσουν και λαχταρούσες να ζήσεις πριν αφήσεις την τελευταία σου πνοή. Αυτό το κοίταγμα ήταν η αρχή των πάντων, άνοιξαν οι ουρανοί και ο Θεός ευλόγησε αυτό το συναίσθημα να είναι καθαρό και αληθινό.

Ο δρόμος μας γέμισε με αγκάθια, μα δεν μας ένοιαζε, τον περπατήσαμε πιασμένοι χέρι χέρι και ακόμα κι αν η αρρώστια ήρθε, δεν έφυγες, έμεινες με αυτό το βλέμμα γεμάτο αγάπη, σαν τίποτα να μην άλλαξε. Και όταν τα μαλλιά μου έπεσαν, ποτέ δεν με κοίταξες διαφορετικά, σαν για σένα να ήμουν όπως πριν. Με αγκάλιαζες, μου έβγαζες το σκουφάκι και κάναμε έρωτα σαν όλα να είναι καλά. Όταν με κοιτάς όλα σβήνουν, δεν υπάρχει τίποτα γύρω, μόνο εσύ κι εγώ. Όλα δια μαγείας σβήνουν και τα μάτια σου γίνονται ο φάρος σε κάθε δυσκολία που έρχεται, το φως στο σκοτάδι που είναι στο δρόμο μου.


Όταν με κοιτάς σβήνονται τα άσχημα και έρχεται η ελπίδα να δώσει κουράγιο στην πληγωμένη ψυχή, επουλώνει την καρδιά που για χρόνια τσάκισε, κομμάτια ραγισμένα που με μαγικό τρόπο ενώνονται και δεν σε πονάνε πια. Αυτά τα μάτια μου λείπουν για να πάω μπροστά, για να μάθω πάλι να ζω από την αρχή χωρίς εσένα πια. Έπαψες να με κοιτάς από κοντά, μόνο από ψηλά το βλέμμα σου με προσέχει και κάνει σε κάθε ευκαιρία την παρουσία σου αισθητή σαν να μην έφυγες ποτέ.


https://gynaikaeimai.com/

Άνδρεα Αρβανιτίδου

https://www.andreaarvanitidou.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βόλος: Νεαροί είχαν κρυμμένο όπλο που έμοιαζε με πιστωτική κάρτα - Δείτε φωτογραφίες

  Βόλος: Νεαροί είχαν κρυμμένο όπλο που έμοιαζε με πιστωτική κάρτα - Δείτε φωτογραφίες Ο 22χρονος ιδιοκτήτης του εντοπίστηκε, συνελήφθη και...