Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2023

Ξεχώρισες αγάπη μου στον κήπο μας κι απόψε!

Ξεχώρισες αγάπη μου στον κήπο μας κι απόψε!

 Σε αγαπώ για μένα, για σένα, για όλα όσα μου δίνεις. Για τις χαρές που μου προσφέρεις. Για το χαμόγελό σου κάθε που σε κοιτώ. Για την ακτινοβολία που εκπέμπεις όταν μπαίνεις στο σπίτι μας. Διώχνεις τη συννεφιά, τα σκοτάδια, γίνεσαι ήλιος, χαράς ζωή. Συναισθήματα χωρίς ανταπόδοση. Μαζί δεμένοι με βάθος ψυχής και κέντρο την αφοσίωση. Με ακούς και σιωπάς. Μόνο ακούς κοιτώντας με στα μάτια, ρουφώντας τις λέξεις μου σαν το νέκταρ. Σε ακούω και σε νοιάζομαι. Χωρίς γιατί. Χωρίς απορίες ή εικασίες. Και όσο μιλάς, τόσο θεριεύουν οι ψυχές μας. Καμία αμφισβήτηση, η κυριαρχία της πίστης. Κανένα ενοχλητικό βλέμμα δεν μένει στη μνήμη μας. Καμία μορφή ζήλιας δεν θα ακουμπήσει το μυαλό μας. Καμία απειλή δεν ετοιμάζεται να εισβάλει στη φτωχική μας κατοικία, στις καρδιές μας.

Και μετακόμισες στη ζωή μου για πάντα, για τόσο όσο, για σήμερα, για αύριο. Ανακάλυψες τον κήπο με τα λατρεμένα μου λουλούδια, ιβίσκους, γαρδένιες, γιασεμιά, ορχιδέες. Τις έκανες να σε αναζητούν, για τη φροντίδα σου μιλούν… Ανθίζουν όταν τους τραγουδάς με αγάπη, ιστορίες σαν λες για τα παιδικά σου χρόνια… Και αυτά να σε ακούν με προσοχή. Τα άνθη τους ανοίγουν, σου χαμογελούν ευτυχισμένα που τα φροντίζεις. Η απλότητα που διηγείσαι το καθετί, τα κάνει να νιώθουν μοναδικά, να μη συναγωνίζονται ποιο θα κερδίσει την αγάπη σου. Τα σέβεσαι σαν τα ποτίζεις. Ρουφούν τη ζωή για να σε ανταμείψουν. Και έπειτα ξανακλείνουν τα άνθη με ανυπομονησία για την επόμενη μέρα. Έχουν ψυχή και λόγο όπως και εμείς…. είναι τα παιδιά μας, η οικογένειά μας, ο κόσμος μας. Γεμίζεις στιγμές και φροντίδα για αυτά. Και εγώ… Εγώ σε καμαρώνω.


Αξίζουν την αγάπη σου. Αξίζεις στη ζωή μας… Χωρίς μιζέρια έχτισες το κήπο μας ψυχή μου… Δεν αποζητάς την προσοχή κανενός. Τον θαυμασμό κάποιου. Τη γνώμη των άλλων. Σου περισσεύουν όλα αυτά. Μέσα στις μυρωδιές τους λευκά φορέματα φορούν, χορεύουμε ασταμάτητα. Και όσο κοιτούν, χαμογελούν, μοσχοβολούν για εμάς. Ορχήστρα οργανώνουν. Ξεχώρισες αγάπη μου στον κήπο μας και απόψε! Πες καληνύχτα στη γιορτή! Αύριο ξημερώνει! Χορούς ξανά θα στήσουμε, τα άνθη θα τραγουδάνε!  

                             

 https://gynaikaeimai.com/

Ευαγγελία Αλιβιζάτου

https://alivizatou-creative-writing.blogspot.com/?m=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η στιγμή που «σκάει» πυροσβεστήρας και ρίχνει άνθρωπο στο λιμάνι του Βόλου (βίντεο)

  Η στιγμή που «σκάει» πυροσβεστήρας και ρίχνει άνθρωπο στο λιμάνι του Βόλου (βίντεο) Δημοσιεύθηκε  08/05/2024 20:46 Τροποποιήθηκε  21:17 Στ...