Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023

Ήρθες και διέγραψες το παρελθόν μου, φώτισες το παρόν μου και πέρασες στην αιωνιότητα

 Ήρθες και διέγραψες το παρελθόν μου, φώτισες το παρόν μου και πέρασες στην αιωνιότητα

Ένα φιλί ήταν ικανό να σβήσει ένα πονεμένο παρελθόν. Ένα φιλί ήταν ικανό να διαγράψει τα πάντα και όλα μέχρι τότε έμοιαζαν με φθηνούς ενθουσιασμούς. Η μορφή σου και το χαμόγελό σου, φώτισε το παρόν μου και έσβησε ό,τι άσχημο με πόνεσε. Με έκανε να ξεχάσω πληγές, λόγια και αγάπες που δεν άξιζαν. Το χθες με το τώρα ενώθηκαν με μια αγάπη που ήταν γραφτό να περάσει στην αιωνιότητα. Άραγε όλοι έχουν την τύχη να γνωρίζουν κάποιον να διαγράψει το δικό τους παρελθόν; Αυτή η αγάπη ακόμα κι αν δεν πρόλαβε να ζήσει για πολύ, ακόμα κι αν η αιωνιότητα την πρόλαβε νωρίς, κατάφερε να κάψει το παρελθόν και να δώσει πνοή σε ένα παρόν που το μόνο που αποζητούσε ήταν να γευτεί έναν έρωτα που θα έκανε το κορμί να αναστατωθεί. Έναν έρωτα που καίει τα πάντα στο διάβα του.

Η διαγραφή του παρελθόντος δεν γίνεται σε όμορφες στιγμές, αλλά μόνο σε ό,τι δεν αξίζει να θυμάσαι. Αναμνήσεις που δεν έχουν καμία αξία, μπορεί το κατάλληλο άτομο να τις πάρει μακριά. Ήρθες σαν άνεμος από το πουθενά και έφερες καταιγίδα στην ζωή μου, με ένα βλέμμα έκαψες όλα αυτά που δεν έχουν αξία. Έδωσες ζωή στην στιγμή και γεννήθηκε μια αγάπη δυνατή, μια αγάπη που έδωσε φτερά στην ψυχή. Διαγράφω όλα τα φιλιά του χθες για το δικό σου. Διαγράφω αγάπες που ήταν απλοί ενθουσιασμοί και δεν θύμιζαν τίποτα με το τώρα, με την αγάπη που νου έδωσες στα χέρια να κρατώ


.https://gynaikaeimai.com/

Άνδρεα Αρβανιτίδου

https://www.andreaarvanitidou.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βόλος: Νεαροί είχαν κρυμμένο όπλο που έμοιαζε με πιστωτική κάρτα - Δείτε φωτογραφίες

  Βόλος: Νεαροί είχαν κρυμμένο όπλο που έμοιαζε με πιστωτική κάρτα - Δείτε φωτογραφίες Ο 22χρονος ιδιοκτήτης του εντοπίστηκε, συνελήφθη και...