Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023

Λάθος με μέτρησες…

 Λάθος με μέτρησες…

Τρυφερή, δοτική, συγκαταβατική. Λάθος με μέτρησες…


Γλυκιά, κατανοητική, υπομονετική. Λάθος με μέτρησες…


Ανεκτική, ανθεκτική, στωική. Λάθος με μέτρησες…

Είμαι όλα αυτά, αλλά δεν είμαι μόνο αυτά. Και όχι, στιγμή δεν υποκρίθηκα, δεν έκρυβα δόλια την “άσχημη” πλευρά μου. Κι όχι, στιγμή δεν προσποιήθηκα, δεν χαντάκωνα τεχνηέντως τα ελαττώματά μου. Είναι που σ’ αυτούς που αγαπώ δίνομαι ολοκληρωτικά, είναι που γι’ αυτούς που αγαπώ κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Είναι που η αληθινή αγάπη για μένα είναι δόσιμο, είναι ανιδιοτέλεια. Είναι φροντίδα, είναι κατανόηση, είναι νοιάξιμο.

Τα μαχαίρια στην πλάτη καρφώνονται λέει συνήθως απ’ αυτούς που νιώθεις “δικούς σου ανθρώπους” κι αυτές οι μαχαιριές είναι που πονάνε περισσότερο. Γιατί έρχονται εκεί που δεν το περιμένεις, απ’ αυτούς που δεν το περιμένεις. Και με πόνεσε το μαχαίρι που έμπηξες στην πλάτη μου, μάτωσε το μέσα μου, το είναι μου ολόκληρο. Ήταν βαθιά η πληγή και για καιρό πάλευα να κάνω το αίμα να σταματήσει να τρέχει. Ήταν βαθιά η πληγή και το σημάδι είναι εκεί, χάσκει ακόμη, να μου θυμίζει, να μην μ’ αφήνει να ξεχάσω, να μην μ’ αφήνει να ξεχαστώ, να μην μ’ αφήνει να πλανευτώ ξανά απ’ τα μάτια σου και τα όμορφα λόγια σου

Κι έρχεσαι ξανά, τόσο καιρό μετά και περιμένεις να βρεις τον άνθρωπο που άφησες φεύγοντας. Εκείνη την τρυφερή, γλυκιά, ανεκτική γυναίκα που κάποτε σ’ ερωτεύτηκε τρελά. Μα λάθος με μέτρησες… δεν ήμουν το δεδομένο που υπολόγιζες, κανείς δεν είναι. Δεν υπάρχει τίποτα δεδομένο σ’ αυτή τη ζωή και θα έπρεπε να το γνωρίζεις αυτό. Δεν ανέχομαι πολλά, δεν υπομένω τα πάντα, διεκδικώ ό,τι αξίζω. Θυμώνω όταν αδικούμαι, επαναστατώ όταν προσπαθούν να μ’ εκμεταλλευτούν, απαιτώ ό,τι μου ανήκει. Λατρεύω όταν αγαπώ, ξεγράφω όταν προδοθώ. Όλα απλά και ξεκάθαρα, όπως ήταν πάντα κι ας μην το έβλεπες. Κι έρχεσαι ξανά, τόσο καιρό μετά και περιμένεις να βρεις την γυναίκα που άφησες φεύγοντας. Μα για σένα, αυτή η γυναίκα δεν μένει πια εδώ. Δεν σου αξίζει να την ξαναδείς μπροστά σου. Γιατί μάτια μου, πολύ λάθος με μέτρησες…

Κική Γιοβανοπούλου 

 https://gynaikaeimai.com/  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νέα τεχνολογία κβαντικής μπαταρίας αλλάζει τα πάντα!

  Νέα τεχνολογία κβαντικής μπαταρίας αλλάζει τα πάντα! Οι μπαταρίες που βασίζονται στην κυματοειδή φύση των φορτισμένων σωματιδίων, κοινώς μ...