Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023

Μην αφήνεις το σκοτάδι να σκεπάσει την ψυχή σου…

Μην αφήνεις το σκοτάδι να σκεπάσει την ψυχή σου…

 Πόσες φορές άραγε αφήσαμε το σκοτάδι να σκεπάσει όλο μας το είναι; Γίνεται σε κάθε φάση της ζωής μας να έφταιξε μόνο ο εαυτός μας; Αμέτρητα σκοτάδια στην ζωή μου, γιατί για την δική μου ζωή μπορώ να μιλήσω και μόνο. Αυτό το σκοτάδι εδώ και χρόνια με έχει τυλίξει. Για πρώτη φορά στα 17 μου χρόνια ήρθε σαν μια σκιά πάνω μου, ανάμεσα στον ξύπνιο και τον ύπνο και θέλησε να με πνίξει, να μου πάρει την ζωή. Για πολύ καιρό είχα τον φόβο του. Αλλά βγήκα στην επιφάνεια και είδα το φως και χαμογέλασα ξανά και νόμιζα ότι πλέον το φως θα είναι η συντροφιά μου σε όλες τις στιγμές. Όπου μια μέρα στα ξαφνικά αυτό το σκοτάδι ήρθε πιο άγριο και θυμωμένο που τόσα χρόνια το είχα ξεχάσει. Μου έριξε μια γροθιά που ταρακούνησε το μέσα μου. Αυτή την φορά ήταν πιο πυκνό, με αγκάλιαζε και πονούσε όλη μου η ύπαρξη.


Στην αρχή, όσο κι αν προσπαθούσα να ξεφύγω, δεν είχα την δύναμη, μου έβαζε το δηλητήριο μέσα από τις φλέβες και με κυρίευε. Ήρθαν στιγμές που από τον πόνο δεν μπορούσα να κουνηθώ, δεν ήξερα που να στραφώ, μόνη μέσα στο πιο δύσκολο σκοτάδι μου. Η ζωή μου δεν είχε οξυγόνο, έψαχνα στα τυφλά να βρω αυτόν τον καταραμένο διακόπτη να έρθει έστω ένα μικρό φως. Άργησε, με λύγισε και τότε κατάλαβα ότι μόνο με έναν τρόπο μπορώ να προσελκύσω το φως. Να ξεκινήσω να χαμογελάω και να νιώθω την αγάπη μέσα μου. Ήταν το μοναδικό όπλο που είχα μέσα στο κενό που είχα πέσει.


Δειλά δειλά και μόνη μου σηκώθηκα, άρχισα να αγαπάω τον εαυτό μου, να τον δέχομαι όπως είναι. Το χαμόγελο μου έδωσε την πρώτη ηλιαχτίδα στην ψυχή μου. Για αυτό μην αφήνεις το σκοτάδι να σκεπάσει για πολύ καιρό την ψυχή σου. Είναι στο δικό σου χέρι να σηκωθείς ξανά, είναι επιλογή σου να πας ενάντια στο κακό, να γυρίσεις την πλάτη και να πεις φτάνει, ως εδώ ήταν, τώρα θα πάω μπροστά με χαμόγελο μέσα στο δικό μου φως και αν έρθει πάλι το σκοτάδι θα μπει μόνο για τόσο δα λίγο… Φως στην ψυχή αυτό να έχεις, και όσο το αποζητάς, το σκοτάδι δεν θα πλησιάζει όποτε το θέλει, θα βλέπει χαμόγελο, αγάπη και θα φεύγει μακριά.


https://gynaikaeimai.com/

Άνδρεα Αρβανιτίδου

https://www.andreaarvanitidou.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νέα τεχνολογία κβαντικής μπαταρίας αλλάζει τα πάντα!

  Νέα τεχνολογία κβαντικής μπαταρίας αλλάζει τα πάντα! Οι μπαταρίες που βασίζονται στην κυματοειδή φύση των φορτισμένων σωματιδίων, κοινώς μ...