Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022

Δυνατές γυναίκες, δυνατό τσάι

 Δυνατές γυναίκες, δυνατό τσάι



 «Μια γυναίκα είναι σαν ένα φακελάκι τσαγιού – δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο δυνατή είναι μέχρι να τη βάλεις σε ζεστό νερό». 

Έλεονορ Ρούσβελτ

Επιτρέψτε μου να σας σηκώσω το φλιτζάνι με το τσαγιού μου σε αυτό, Spidey!

Πρώτον, μπορώ να πω ότι καθώς διάβασα αυτό το απόσπασμα, αναγκάστηκα να πάω και να φτιάξω στον εαυτό μου ένα ωραίο, ζεστό, δυνατό τσάι με κάρδαμο!

Λοιπόν, επέστρεψα τώρα με μια αχνιστή κούπα τσάι και ένα μάφιν με τσιπ σοκολάτας για να το συνοδεύσω, γιατί, λοιπόν, χρειάζεστε και αυτή τη γλυκιά λιχουδιά, έτσι δεν είναι;

Πιστεύω ότι πρόκειται να δείξω πραγματικά στον κόσμο πόσο δυνατή γυναίκα είμαι, φέτος.

Τι συμβαίνει με την ολοένα πολυάσχολη σχολική μου καριέρα, που είμαι μαμά και σύζυγος, καθώς και υπάκουη κόρη/κόρη, τώρα έχω προσθέσει υπογεγραμμένο συγγραφέα στη μίξη, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορώ απλώς να γράφω όταν το θέλω, αλλά Πραγματικά πρέπει!

Και νιώθω αρκετά αποφασισμένος, για να είμαι ειλικρινής.

Έχω έναν χρόνο για να ολοκληρώσω αυτό το πρώτο προσχέδιο, αλλά θέλω να το ολοκληρώσω μέχρι το τέλος των καλοκαιρινών διακοπών, οπότε έχω χρόνο να το διαβάσω, να πάρω απόψεις, να περάσω από αυτό που θέλω να αλλάξω κ.λπ. πριν από ολόκληρη την υποβολή στον εκδότη.

Ωστόσο, δεν είναι τόσο απλό όσο να πάρεις ένα στυλό ή να ανοίξεις το έγγραφό σου στον φορητό σου υπολογιστή και να γράψεις.

Πρέπει να είστε στο σωστό πλαίσιο μυαλού, καθώς και ελεύθεροι από άλλες ευθύνες, επίσης, για να αγκαλιάσετε πλήρως το χρόνο συγγραφής σας. Α, και το συγγραφικό σας mo-jo πρέπει επίσης να υπάρχει!

Ήταν πάντα ένα κομμάτι κόλλημα για μένα. Επειδή τα παιδιά ήταν λίγο μικρότερα, την τελευταία φορά που βιάστηκα να τελειώσω ένα χειρόγραφο και η υπόλοιπη οικογένεια δεν ήταν τόσο αφοσιωμένη σε αυτό που έκανα, έκλεβα χρόνο, όπου μπορούσα.

Αλλά το έκανα.

Αυτή τη φορά, όμως, έχω την υποστήριξη όλων των ανθρώπων γύρω μου. Τα παιδιά είναι έφηβοι, κάτι που είναι υπέροχο γιατί δεν χρειάζονται (αυστηρά) να τρέχω πίσω τους, να μαζεύω πράγματα, να καθαρίζω, να ταΐζω κ.λπ., εκτός κι αν είναι καλοκαιρινοί μήνες και το κρίκετ έχει ξεκινήσει… και το Hubby Dearest είναι τόσο πολύ περισσότερο συνειδητοποιώντας πόσο σημαντικό είναι για μένα η γραφή μου. Αν είδατε την Παρασκευή μου ανάρτηση, θα δείτε τα όμορφα λουλούδια και τα μπαλόνια που μου έδωσε ως δώρο Συγχαρητήρια για την υπογραφή του συμβολαίου!

Χθες το βράδυ, ξύπνησα στις 3.30 π.μ., αφού κοιμήθηκα μερικές ώρες και κατέληξα να διαβάζω, για να με νανουρίσει πίσω στη Χώρα του Νόντ. Ο Hubby Dearest με ρώτησε γιατί διάβαζα και δεν έγραφα αυτό το βιβλίο αν ξυπνούσα!

Αυτό ήταν ένα πρώτο.

Για μια αλλαγή με ενθαρρύνει ενεργά να πάω και να τρυπώσω στη συγγραφική μου σπηλιά για ό,τι ώρα χρειαστώ, όποτε θέλω, για να συνεχίσω να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα. Στο παρελθόν, ήταν περισσότερο ενόχληση, και αν ο φορητός υπολογιστής μου και το συνεχές άγγιγμα του τον ενοχλούσε ή σε μια δυσάρεστη στιγμή, θα προκαλούσε θλίψη.

Και ξέρεις τι? Πάω να το κάνω αυτό. Πραγματικά είμαι.

Αυτόν τον μήνα, γράφω καθημερινά blog ως μέρος της πρόκλησης #JusJoJan της Linda Hill, οπότε αφιερώνω λίγο χρόνο κάθε μέρα για να γράφω τις αναρτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι θα έχω μια καθημερινή συνήθεια να γράφω ξανά. Θα προσπαθήσω να γράφω στο Χειρόγραφό μου, δύο φορές την εβδομάδα, για αρχή, και μόλις ολοκληρωθεί αυτή η πρόκληση, ο χρόνος που ελευθερώσα, για να γράφω τις αναρτήσεις καθημερινά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να γράψω λέξεις WIP!

Η δουλειά θα είναι πάντα εκεί.

Το σχολείο είναι ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου, αλλά έχω συνειδητοποιήσει επίσης ότι, αν και μια δουλειά είναι σημαντική, δεν είναι η ζωή σου. Αν πάμε, είμαστε αντικαταστάσιμοι στον χώρο εργασίας μας, ενώ μόνο εμείς μπορούμε να εκπληρώσουμε τα όνειρά μας και να είμαστε εκεί για τις οικογένειές μας. Έτσι, δεν θα φέρω το άγχος της σχολικής ζωής στο σπίτι, εκτός αν συμβεί κάτι τρομερό ή είναι Ofsted!

Αντίθετα, οι ώρες μετά το σχολείο είναι χρόνος για την οικογένειά μου, για μένα και για το συγγραφικό μου μέλλον!

(Παρεμπιπτόντως, το τσάι έχει σχεδόν τελειώσει, αλλά μάλλον δροσερό, τώρα. Νομίζω ότι πρέπει να φτιάξω άλλο ένα φλιτζάνι!)

Λοιπόν, πώς οργανώνετε την ισορροπία εργασίας/ζωής ή τις φιλοδοξίες της πραγματικής ζωής/της ζωής των ονείρων σας;

namaste

Σας εύχομαι μια υπέροχη γαλήνια μέρα, Peeps!

https://butismileanyway.com/

Το βρήκα στο: https://relationshipsmatter.wordpress.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ποιος πληρώνει τελικά τον λογαριασμό;

Ποιος πληρώνει τελικά τον λογαριασμό; -Κική Γιοβανοπούλου- 23 Οκτωβρίου 2024 The Women Ποιος θα πληρώσει στο πρώτο ραντεβού; Να το κάνουμε μ...