Το νέο πρόγραμμα «Δωρεάν Περιστέρια Προς Όλους» ανακοίνωσε η Vodafone

Σε προσπάθεια να κατευνάσει τους συνδρομητές της για το παρατεταμένο μπλακάουτ που σημειώθηκε στο δίκτυο της προχωρά η Vodafone, η οποία ανακοίνωσε σήμερα το νέο πρόγραμμα «Δωρεάν Περιστέρια Προς Όλους».

Όπως αναφέρει σε σημερινό δελτίο τύπου της, η εταιρεία θα αποστείλει στο αμέσως επόμενο διάστημα ένα ειδικά εκπαιδευμένο περιστέρι σε κάθε συνδρομητή της, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιήσει σε περίπτωση μελλοντικής διακοπής των υπηρεσιών της.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, σε περίπτωση διακοπής οι πελάτες της εταιρείας θα μπορούν να δένουν σε χαρτάκι το μήνυμα τους στο πόδι του περιστεριού, το οποίο θα το μεταφέρει σε κεντρικό περιστεριώνα της εταιρείας, απ’όπου θα διανέμεται στον παραλήπτη.

Όπως αναφέρεται, μαζί με το περιστέρι η εταιρεία θα προσφέρει δωρεάν πίτουρο για ένα χρόνο καθώς και ένα χαριτωμένο σπιτάκι, ενώ δεν θα υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των μηνυμάτων.

Σημειώνεται ότι το μπλακάουτ εξόργισε τους συνδρομητές της εταιρείας, οι οποίοι για αρκετές ώρες δεν μπορούσαν να ανεβάσουν σέλφι στο ίνσταγκραμ, ενώ χιλιάδες από αυτούς αναγκάστηκαν να σηκώσουν το κεφάλι από τα κινητά τους και να μιλήσουν σε ανθρώπους γύρω τους.

https://tovatraxi.com/