Η σφοδρότερη επίθεση κατά της Ρωσίας! Φλέγεται το Μπέλγκοροντ μετά από ουκρανικό σφυροκόπημα-Χτυπήθηκε ρωσικός παιδικός σταθμός (Βίντεο)
Δύο παιδάκια βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση και άλλοι 10 ενήλικες τραυματίστηκαν από το καταστροφικότερο ουκρανικό σφυροκόπημα κατά ρωσικής επικράτειας
Σήμερα το πρωί καταγράφηκε νέο ουκρανικό σφυροκόπημα στην ρωσική συνοριακή περιφέρεια του Μπέλγκοροντ, η οποία εχθές δέχθηκε επίθεση με μη επανδρωμένα αεροχήματα. Αυτήν την φορά ουκρανικά οπλικά συστήματα στόχευσαν την πόλη Μπέλγκοροντ της ομώνυμης περιφέρειας, προκαλώντας υλικές ζημιές και σοβαρούς τραυματισμούς.
Αρκετά σπίτια και αυτοκίνητα τυλίχτηκαν στις φλόγες, ενώ καταστράφηκαν σχεδόν εξ ολοκλήρου ένας παιδικός σταθμός στην οδό Gorkova Street της πόλης.
Σύμφωνα με τις τοπικές αρχές και με αυτόπτες μάρτυρες, το σφυροκόπημα του Κιέβου ήταν ένα από τα σφοδρότερα και καταστροφικότερα έναντι του Μπέλγκοροντ. Ποτέ ξανά, τουλάχιστον στο πρόσφατο παρελθόν, δεν προκάλεσε ουκρανικό πλήγμα τόσες υλικές απώλειες στην εν λόγω πόλη.
Φωτογραφίες και βίντεο δημοσιεύθηκαν στο διαδίκτυο που δείχνουν καμένα αυτοκίνητα και σπίτια, πολλές φορές όχι σε μεγάλη απόσταση από το κέντρο της πόλης. Τα ουκρανικά βλήματα που πυροδοτήθηκαν προκάλεσαν την έναρξη πυρκαγιών, οι οποίες εξαπλώθηκαν γρήγορα σε κοντινά κτήρια και επέκτειναν το επίπεδο της καταστροφής. Η ρωσική πυροσβεστική λέγεται πως ανταποκρίθηκε γρήγορα για την κατάσβεση των κύριων εστιών φωτιάς.
Σάλο αντιδράσεων προκάλεσε στον διεθνή τύπο το γεγονός πως κάποια από τα ουκρανικά βλήματα χτύπησαν έναν ρωσικό παιδικό σταθμό (ή νηπιαγωγείο) που βρίσκονταν σε μία από τις πιο πολυπληθείς περιοχές του Μπέλγκοροντ. Οι Ρώσοι ευχαριστούν τον θεό στο διαδίκτυο που την στιγμή της επίθεσης ο σταθμός δεν λειτουργούσε και κατ' επέκταση δεν υπήρξαν έμψυχες απώλειες στο σημείο.
Ο Τραγικός Απολογισμός
Παρά το γεγονός πως το Μπέλγκοροντ δεν θρήνησε απώλειες από το πλήγμα στον παιδικό σταθμό, το σημερινό ουκρανικό σφυροκόπημα τραυμάτισε συνολικά 12 ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων 2 παιδιών. Τον αριθμό αυτό μεταδίδουν ρωσικές πηγές επικαλούμενες το μέσο Baza.
Μεγάλο μέρος αυτών των τραυματισμών προκλήθηκε όταν ένα ουκρανικό βλήμα χτύπησε ένα αυτοκίνητο, ξεκινώντας μία μεγάλη πυρκαγιά που τραυμάτισε περαστικούς.
Οι ιατρικές υπηρεσίες της πόλης περιθάλπουν τώρα όλους όσους επηρεάστηκαν από την επίθεση. Κάποιοι από τους 12 τραυματίες, συμπεριλαμβανομένων των 2 άτυχων παιδιών, βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση. Πρόκειται για ένα αγοράκι που τραυματίστηκε πολύ σοβαρά στο ένα του πόδι. Το άλλο παιδί έχει ηλικία μόνο ενός έτους και τραυματίστηκε από θραύσματα την ώρα του πλήγματος.
Οι υπόλοιποι ενήλικες τραυματίες λέγεται πως υπέστησαν ελαφρύτερα τραύματα, με αποτέλεσμα να μην κινδυνεύουν οι ζωές τους.
Δεδομένης πάντως της αύξησης της συχνότητας των ουκρανικών επιθέσεων στο Μπέλγκοροντ, αναμένουμε το επόμενο διάστημα μία σκληρή απάντηση από την Μόσχα.
Η ανάρμοστη ερωτική ζωή του Λόρδου Βύρωνα: τεκνοποίησε με την αδελφή του, απόκρυφα ερωτικά αναμνηστικά και ένας...μεγάλος αστικός μύθος
Ο ακόρεστος σεξουαλικά «φιλέλλην» Λόρδος Βύρων αναπαύεται στα μαλακά κρεβάτια του επέκεινα απολαμβάνοντας τα θέλγητρα της Ιστορίας, που κι αυτή τον ερωτεύτηκε…
Η ανάρμοστη ερωτική ζωή του Λόρδου Βύρωνα: τεκνοποίησε με την αδελφή του, εικάζεται ότι ήταν παιδεραστήςκαι κρατούσε στη συλλογή του απόκρυφα ερωτικά αναμνηστικά.
Αιμομίκτης- εραστής της αδελφής του, πιθανώς παιδεραστής, βιαστής και συλλέκτης ερωτικών αναμνηστικών. Ποιος; Ο διάσημος «φιλέλλην» Λόρδος Βύρων!
Ο Λόρδος Μπάιρον (Βύρων στα ελληνικά) ή Τζορτζ Γκόρντον Μπάιρον- George Gordon Byron, 6th Baron Byron- εκτός των άλλων ήταν ο βασικός εκπρόσωπος του Ρομαντικού Κινήματος στην Ευρώπη. Αριστοκράτης ποιητής, σατιρικός και πολιτικός, ο Βύρων, με τα ποιήματα και την προσωπικότητά του αιχμαλώτισε τη φαντασία ολόκληρης της Ευρώπης και του γυναικείου πληθυσμού-κυρίως. Από τα πλούσιο και συναρπαστικό έργο του ξεχωρίζουν το ερωτικό ποίημα She Walks in Beauty, το σκοτεινό «Προσκύνημα του Τσάιλντ Χάρολντ» και το σατιρικό «Δον Ζουάν».Ο Λόρδος Βύρων θεωρείται ευρέως ως ένας από τους σημαντικότερους ποιητές της Βρετανίας, αναγνωρισμένος (και) για την εξαιρετική χρήση της αγγλικής γλώσσας. Χαρακτηρίζεται, ο Βύρων, «ωραίος ως Άδωνις», πλούσιος, ιδιόρρυθμος, αλλαζόνας, εγωιστής, εκκεντρικός και- κυρίως- περιφρονητής του κοινωνικού πλαισίου της ηθικής της εποχής του. Οι Βρετανοί δια του Τύπου δεν φείδονται σε απαξιωτικές παρομοιώσεις για τον Μπάιρον: «Ηλιογάβαλος, Νέρων, Καλλιγούλας, Ερίκος Η’, Σατανάς». Και σίγουρα η φήμη του Βύρωνα δεν χτίστηκε μόνο από τις λογοτεχνικές του δεξιότητες· γιγαντώθηκε και έγινε περισσότερο διάσημος για την προκλητική και ανάρμοστη ερωτική ζωή του, που εκείνη την εποχή (στα μέσα του 19ου αιώνα) χαρακτήριζε το άτομο και την προσωπικότητά του.
Παιδί με την αδελφή του;
Ο Βύρων θεωρείται από τους ομοεθνείς του διαβόητος για τις σεξουαλικές περιπτύξεις του με γυναίκες και με άνδρες. Η περισσότερο συζητημένη σεξουαλική ανάρμοστη δραστηριότητα του Λόρδου Βύρωνα ήταν η αιμομικτική σχέση με την ετεροθαλή αδερφή του, την Αουγκούστα Μαρία Λι.
Ο Βύρων ερωτεύτηκε την αδελφή του (κόρη του Τζον-Μαντ Τζακ- Μπάιρον με την πρώτη σύζυγό του Αμέλια) όταν την γνώρισε σε ηλικία 16 χρονών το 1804 στο σχολείο Χάροου, ενώ εκείνη ήταν 21. Την άνοιξη του 1814, ο ποιητής (όπως φημολογείται) απέκτησε μια κόρη από την αδερφή του, την Ελίζαμπεθ. Λίγες μέρες μετά τη γέννα, ο Βύρων επισκέφθηκε την αδελφή του σπίτι της για να δει το παιδί και έγραψε σε γράμμα στην έμπιστή και ερωμένη του, Λαίδη Μέλμπουρν: «Άξιζε τον κόπο, αλλά μην με ρωτήσεις γιατί…αυτό πρέπει να είναι δικό μου λάθος. Ευτυχώς το παιδί δεν είναι πίθηκος»… Πολλοί έχουν εκλάβει τη δήλωση του Βύρωνα ότι το παιδί δεν είναι «πίθηκος» ως αναφορά στο παιδί που γεννήθηκε από αιμομιξία.
Καρδιοκατακτητής!
Από την ερωτική κλίνη του Λόρδου Βύρωνα πέρασαν υπηρέτριες, μαθήτριες, παντρεμένες αρχόντισσες, νεαροί Έλληνες, εταίρες κάθε εθνικότητος· όλοι τους άκουγαν με ευχαρίστηση τα ποιήματα του Βύρωνα έπειτα από κάθε ερωτική συνεύρεση. Για χρόνια μετά τον αδόκητο θάνατό του, στην διεύθυνση του ποιητή, έφθαναν σωρεία επιστολών από τις συντετριμμένες γυναίκες που είχε αφήσει πίσω του και από θαυμάστριες που ποτέ δεν τον γνώρισαν, αλλά τους εξουσίαζε το νου!
Η πιο διάσημη από όλες τις σχέσεις του Βύρωνα, ωστόσο, ήταν με τη Λαίδη Καρολάιν Λαμπ- σύζυγος του κόμη Γουίλιαμ. Το ζευγάρι δεν ήταν διόλου διακριτικό. Ο Βύρων περιέγραφε την Καρολάιν ως «το πιο έξυπνο, πιο ευχάριστο, παράλογο, φιλικό, μπερδεμένο, επικίνδυνο συναρπαστικό μικρό ον που ζει τώρα ή θα έπρεπε να έχει ζήσει πριν από 2000 χρόνια»... Η Καρολάιν προσπάθησε να πείσει τον Βύρωνα να φύγουν μαζί, παρά το γεγονός ότι ήταν ακόμη παντρεμένη.
Το τέλος εκείνης της σχέσης σημάδεψε την Καρολάιν που έγραφε: «είναι τρελός, κακός και επικίνδυνος». Τέσσερα χρόνια μετά τον χωρισμό τους, η Καρολάιν, ταπείνωσε τον Λόρδο Βύρωνα σε ένα μυθιστόρημα της «Glenarvon», στο οποίο τον παρουσιάζει ως έναν χαρακτήρα που προδίδει όλους τους γύρω του. Ο Βύρων απάντησε με ένα ποίημα, όταν κάποτε η Καρολάι εισέβαλε στο γραφείο του και του έγραψε σε ένα χαρτί: «Να με θυμάσαι»: «Να σε θυμάσαι! να σε θυμάσαι! (Remember thee) Μέχρι να στερέψει το φλεγόμενο ποτάμι της ζωής. Οι τύψεις και η ντροπή θα σε ακολουθούν και θα σε στοιχειώνουν σαν ένα αρρωστημένο όνειρο! Να σε θυμάσαι! Ναι, μην αμφιβάλλεις. Και ο σύζυγός σου θα σε σκέφτεται. Ούτε ποτέ θα ξεχαστείς»...
Επίσης πηγή έμπνευσης για τον ποιητή θα γίνει η σχέση του με τη Θεοδώρα Μακρή την χήρα του Βρετανού υποπρόξενου στην Αθήνα- όταν θα ταξιδέψει στην Ελλάδα το 1819- αλλά και τις τρεις κόρες της, που καμιά τους δεν είχε κλείσει τότε τα 15 χρόνια! «Πεθαίνω από έρωτα για τις τρεις αδελφές» θα γράψει. Ο Βύρων θα γοητευτεί περισσότερο όμως από την μεγαλύτερη, τη Θηρεσία, την «Κόρη των Αθηνών»: «Κόρη των Αθηνών, πριν φύγω δωσ' μου, αχ ξανά δωσ’ μου την καρδιά μου. Μα όχι, μιας και έχει φύγει από το δικό μου στήθος, κράτησέ την και πάρε ό,τι απομένει»… Πάθος! Για την έφηβη Θηρεσία, λέγεται ότι ο Βύρων κάποτε επιχείρησε να καρφώσει στο στήθος του ένα μαχαίρι.
Αναμνηστικά των ερώτων...
Όπως αρμόζει σε μια ρομαντική προσωπικότητα όπως ο Λόρδος Βύρων κυριαρχούσε το συναίσθημα- πρόσκαιρο ή όχι δεν έχει σημασία. Του διάσημου «φιλέλληνα» του άρεσε να κρατά αναμνηστικά από τις ερωμένες και τους εραστές του. Τότε, ο κανόνας για τα ερωτικά αναμνηστικά ήταν μια τούφα μαλλιών από το αντικείμενο του πόθου, δεμένη με μια χρωματιστή κορδέλα. Αλλά για τον Βύρωνα μια απλή τούφα μαλλιών δεν αρκούσε. Στον ποιητή άρεσε να κόβει τρίχες από το εφηβαίο των ερωμένων του και τις φύλαγε, σε μικρά χρωματιστά φακελάκια!
Η Βρετανία κάποτε τελικά έγινε πολύ μικρή για να χωρέσει τον Λόρδο Βύρωνα και τα σκάνδαλά του που πολλαπλασιάζονταν, ειδικά έπειτα από εκείνο με την ετεροθαλή αδερφή του. Έτσι, ο ρομαντικός ποιητής άρχισε ένα ταξίδι που αποδείχτηκε πως δεν θα είχε γυρισμό· περιπλανήθηκε στην Ευρώπη για χρόνια ατελείωτα. Και κάποια εποχή, η ορμή του και η ασταμάτητα περιέργεια για νέα πάθη, τον έφεραν στην Ελλάδα, που πολεμούσε τότε για την ανεξαρτησία της από τους Οθωμανούς. Ωστόσο- όπως ο ίδιος έχει καταγράψει- απογοητεύτηκε από τους Έλληνες της εποχής του, γιατί «διέφεραν πολύ από τους ηρωικούς εκείνους που περιγράφει ο Όμηρος».
Μόλις πήγε στο Μεσολόγγι, ο Βύρων άνοιξε πορνείο για τους λακέδες που πάντα τον ακολουθούσαν όπως οι μύγες τα περιττώματα, κι ο ίδιος επιδόθηκε (και) στην παιδεραστία καθώς και στην ανήθικη σχέση του με τον Κόμη Gamba, γεγονότα που συζητήθηκαν και θεωρήθηκαν σκανδαλώδη για την κλειστή κοινωνία του χειμαζόμενου Μεσολογγίου.
«Και βιαστής και παιδεραστής»!
Ο αμερικανός μυθιστοριογράφος Μπέντζαμιν Μάρκοβιτς στην τριλογία του για τον Λόρδο Βύρωνα (Imposture, A Quiet Adjustment, Childish Loves) καταγράφει- στο τρίτο μέρος- τον ερωτικό πόθο του ποιητή για ένα 15χρονο αγόρι στο Μεσολόγγι. Ο Μπεν Μάρκοβιτς (σε συνέντευξή του στον «Independent» επισημαίνει ότι: «Με τα δικά μας σύγχρονα πρότυπα [ο Μπάιρον] ήταν πιθανώς παιδεραστής και σίγουρα βιαστής, τουλάχιστον ως προς την νομική ερμηνεία του όρου». Μυθοπλασία ή πραγματικότητα αναμιγνύονται και δημιουργούν θρύλους, αν μη τι άλλο… Και ο Λόρδος Βύρων πέθανε στα 36 χρόνια του· αυτό δεν θρυλείται, αλλά είναι Ιστορία. Και για τον θάνατό του έχουν ακουστεί πολλά: Δολοφονία, δηλητηρίαση, αφροδίσια νοσήματα κ.ά. Ο Μπάιρον είναι πιθανό, λοιπόν, να πέθανε συνεπεία μίας μοιραίας (από μία σειρά) εγκεφαλικής αιμορραγίας, μίας ουραιμικής δηλητηρίασης, είτε λόγω τυφοειδούς πυρετού, ελονοσίας, ρευματικού πυρετού, ενώ δεν θα μπορούσε να αποκλειστεί η σύφιλη. Η σορός του ποιητή μεταφέρθηκε στο Λονδίνο ποντισμένη σε οινόπνευμα κι ο θάνατός του έγινε αφορμή ύμνων και εγκωμίων ανά την Ευρώπη.
Ένας... μεγάλος αστικός μύθος
Να σημειώσουμε εδώ ότι ένας αστικός μύθος – κουτσομπολιό υποστήριζε ότι ο λόρδος Βύρων αναπαύθηκε στο φέρετρό του, έχοντας ευμεγέθη στύση! Αυτός αποδέιχτηκε ένας υπερβολικός μύθος, μια ακριτομυθία, αλλά μην βιαστείτε να καγχάσετε. Όταν ο αιδεσιμότατος Μπάρμπερ άνοιξε το φέρετρο του λόρδου Βύρωνα στα μέσα του 20ου αιώνα· μπόρεσε «να δει το σώμα του, που ήταν σε εξαιρετική κατάσταση από τη συντήρηση που είχε προηγηθεί της ταφής· δεν είχε υποστεί αποσύνθεση και το κεφάλι, ο κορμός και τα άκρα ήταν αρκετά συμπαγή. Τα μόνα μέρη που είχαν αποστεωθεί ήταν τα χέρια και τα πόδια, αν και το δεξί του πόδι δεν φαινόταν πάνω από το φέρετρο. Τα μαλλιά στο κεφάλι - αν και γκρίζα - το σώμα και τα άκρα του ήταν άθικτα», ανέφερε ο αιδεσιμότατος Μπάρμπερ.
Χρόνια μετά το άνοιγμα του τάφου από τον αιδεσιμότατο Μπάρμπερ, εκεί κάπου στη 10ετία του '60, o Εφημέριος της εκκλησίας Άρνολντ Χούλντσγουορθ άνοιξε ξανά τον τάφο του λόρδου Βύρωνα με δυο εργάτες. Ο Άρνολντ Χουλντσγουορθ παραχώρησε αργότερα συνέντευξη στην εφημερίδα «Sheffield Star» και περιέγραψε σε ποια κατάσταση βρισκόταν το σώμα του λόρδου Βύρωνα: «Τα χέρια και από τα γόνατα και κάτω είχε λιώσει, αλλά όλα τα υπόλοιπα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Φαινόταν πως ήταν όμορφος άντρας που είχε λίγο περιττό βάρος και φαλάκρα. Ήταν σχεδόν γυμνός...». Στη συνέχεια, ο Άρνολντ Χούλντσγουορθ περιέγραψε ένα πολύ ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του Λόρδου Βύρωνα. Είπε: «Κοίτα, έχω πάει στο στρατό, έχω πάει σε δημόσια λουτρά, έχω δει άντρες γυμνούς, αλλά ποτέ δεν είδα κάτι σαν αυτό…»!
«Λευτεριά, για λίγο πάψε να χτυπάς με το σπαθί. Τώρα σίμωσε και κλάψε εις του Μπάιρον το κορμί...» έγραψε ο Διονύσιος Σολωμός στην «Ωδή εις τον θάνατο του Λόρδου Μπάιρον» και ο ακόρεστος σεξουαλικά «φιλέλλην» Λόρδος αναπαύεται στα μαλακά κρεβάτια του επέκεινα απολαμβάνοντας τα θέλγητρα της Ιστορίας, που κι αυτή τον ερωτεύτηκε…
Σε ακούω… εδώ είμαι. Σε καταλαβαίνω και καταλαβαίνω επίσης κι όσα δε λες. Και δε τα λες συνειδητά ή και όχι, όμως εγώ κάνω δεύτερη ανάγνωση κι εσύ ούτε το υποπτεύεσαι. Και σε πιστεύω… δεν είναι ότι δε σε πιστεύω… αλίμονο! Κι έχω κι απαντήσεις που δεν έχεις πριν ρωτήσεις. Κι έχω τόσα να σου αντιπαραθέσω, να σε πείσω… όμως δε θα το κάνω! Κι έχω άλλα τόσα για να τρέξω μακριά, όμως ούτε αυτό προς το παρόν κάνω γιατί δεν τρομάζω. Παριστάνω έναν απλό ακροατή για την ώρα, μα έχω έτοιμη δήλωση πως τον εαυτό σου ξεγελάς… όχι εμένα!
Εμένα δε μπορείς, γιατί νιώθω όσα δεν ψυλλιάζεσαι. Ψυχανεμίζομαι ακριβώς όσα μου χρειάζονται, πίστεψέ με. Δε θα στο δείξω ωστόσο ως να πρέπει, όχι από ανόητη εγωπάθεια, αλλά επειδή δεν γουστάρω να παλέψω πια για τίποτα ρε φίλε… για κανέναν που δε δίνει… δε γουστάρω να κάνω το γιατρό στις πληγές κανενός πλέον… τη δασκάλα σε κάποιον που αρνείται να μεγαλώσει, το ζητιάνο σε κάποιον που έχει απωθημένα…
Δεν είμαι διατεθειμένη να σε δελεάσω ή να σε καλοπιάσω. Φυσικά τον εαυτό σου ξεγελάς… εμένα δε μπορείς. Δεν παίζω θέατρο, όμως είμαι το κοινό που επιζητάς για λίγο. Στωικά παρακολουθώ, ανέκφραστα μήπως και συνέλθεις. Τολμώ να πω κάνω τη χαζή, ενώ έχεις κι εσύ επίγνωση ότι είμαι ακριβώς το αντίθετο. Όχι φίλε μου, μήτε απελπισμένη είμαι… ξέρεις τι είμαι, πανάθεμά με; Άνθρωπος! Κι αρνούμαι να δεχτώ όλα αυτά που βλέπω κι ακούω, δεν έχω ξεγελάσει κανέναν και κυρίως τον εαυτό μου. Νιώθω… κι αυτό είναι το μόνο μου ελάττωμα. Προσφέρω, αλλά πια έχω κρυμμένη ζυγαριά στην τσέπη. Αντέχω, αλλά πλέον δεν έχω ανοχή. Μόνο αλήθεια θα εισπράξεις σε λόγια ή έργα, αλλά πρέπει να αποδείξεις ότι τα αξίζεις, αλλιώς το μόνο που χάνω είναι λίγος χρόνος… δε βαριέσαι!
Σε ακούω λοιπόν… με προσήλωση, με ευλάβεια… Πάρε το χρόνο σου, πάρε την ευκαιρία σου κι ας δούμε τι μπορείς ή τι θέλεις να κάνεις με αυτά. Εδώ είμαι… για πόσο κανείς δε ξέρει, απλά να έχεις υπόψιν ότι δεν ξεγελάς εμένα… αποκλειστικά εσένα και μόνο! Ή κάτι θα ζήσω ή θα πάρω ακόμη ένα μάθημα… τίποτα κακό δε μπορώ να πάθω. Δεν κουράστηκα να ρισκάρω, δε θα σταματήσω να ψάχνω για εξαίρεση!
Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!
Λίμνη Κάρλα: Ήθελαν αποστράγγιση αλλά δεν φρόντισαν να μην φύγουν τα ψάρια
Στα χαρτιά η μελέτη των Ολλανδών για τη λίμνη Κάρλα που πλήρωσε το ελληνικό κράτος.
Οι εργασίες για να μην φεύγουν τα ψάρια στον Παγασητικό ξεκίνησαν εκ των υστέρων και όχι κατά τη διάρκεια της αποστράγγισης, ενώ η μελέτη των Ολλανδών που πλήρωσε το ελληνικό κράτος και περιλάμβανε προτάσεις και για την λίμνη Κάρλα παραμένει ακόμη στα χαρτιά.
Όπως αποκάλυψε η Δήμητρα Τζιότζιου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ήθελαν να υπάρξει αποστράγγιση της λίμνης Κάρλα αλλά δεν φρόντισαν να μην τους φύγουν τα ψάρια! Κινητοποιήθηκαν και πάλι αφού έγινε η ζημιά. Τώρα έχουν βάλει ένα δίχτυ στις εκβολές προς τον Παγασητικό για να σταματούν τα ψάρια.
Περιφέρεια και υπουργείο υπέγραψαν την έναρξη εργασιών αποκατάστασης των ζημιών από τον Daniel ώστε να μπορούν με αντλίες να επιστρέφουν τα νερά στον ταμιευτήρα και να μην φεύγουν ανεξέλεγκτα στον Παγασητικό.
Μένει στα χαρτιά η μελέτη των Oλλανδών
Η έκθεση των Ολλανδών ειδικών έλεγε ότι πρέπει να αποσυρθούν κι άλλες αγροτικές εκτάσεις γύρω από την Κάρλα και να μην αυξηθεί η απορροή στον Παγασητικό.
Παρότι πληρώσαμε εκατομμύρια η μελέτη μένει στα χαρτιά. Και ναι μεν στην Κάρλα για να ξεκινήσουν τα έργα θα έπρεπε να γίνει πρώτα αποστράγγιση, δεν έχουν όμως ξεκινήσει ούτε τα έργα στις ορεινές περιοχές, δηλαδή φράγματα και αναχώματα για να μην φτάνουν τόσα νερά στην Κάρλα.
Δάνης Κατρανίδης: Πέθανε ο ηθοποιός σε ηλικία 75 ετών
Ο ηθοποιός είχε αποσυρθεί τα τελευταία χρόνια από τον χώρο της υποκριτικής καθώς αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας
Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Δάνης Κατρανίδης σε ηλικία 75 ετών. Ο Δάνης Κατρανίδης είχε αποσυρθεί τα τελευταία χρόνια από τον χώρο της υποκριτικής καθώς αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας.
Ο Σπύρος Μπιμπίλας έκανε γνωστή τη δυσάρεστη είδηση πριν από λίγα λεπτά μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο facebook. «Μέσα στην αλλαγή του μήνα έφυγε ο αγαπημένος μας πολυτάλαντος συνάδελφος, φίλος, γελαστό παιδί του θεάτρου, άνθρωπος πνευματικός που με κάθε του κίνηση παρήγαγε πολιτισμό! Αγαπημένε μας Δανή Κατρανίδη το θλιβερό αυτό νέο συγκλονίζει όλη την καλλιτεχνική μας οικογένεια… Το κενό είναι μεγάλο…» έγραψε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός και βουλευτής.
Ποιος ήταν ο Δάνης Κατρανίδης
Γεννήθηκε στις 4 Αυγούστου 1949 στο Αιγάλεω. Ήταν απόφοιτος (1971) της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής Αθηνών Γιώργος Θεοδοσιάδης. Κατά το διάστημα 1971-1978 υπήρξε ηθοποιός του Εθνικού Θεάτρου. Τη θεατρική σεζόν 1978-1979 έγραψε ιστορία στον ρόλο του κομπέρ στη θρυλική παράσταση Cabaret που ανέβασε η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Έπαιξε σε όλα τα είδη θεάτρου, από τραγωδία και κωμωδία μέχρι μιούζικαλ και επιθεώρηση, ενώ άκρως αξιόλογη είναι η συμμετοχή του στο θέατρο του ραδιοφώνου. Δίδαξε στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή «Ίασμος» και στο Θεατρικό Εργαστήρι «Βασίλης Διαμαντόπουλος». Λάτρης της θάλασσας και δεινός ιστιοπλόος, έχει στο ενεργητικό του δεκάδες συμμετοχές και κατακτήσεις σε αγώνες ανοικτής θαλάσσης.
Προσωπική ζωή
Το 1971, παντρεύτηκε με την επίσης ηθοποιό (και συμμαθήτρια του στη Σχολή του Γ. Θεοδοσιάδη)Μίρκα Παπακωνσταντίνου. Χώρισαν το 1977. Ο Δάνης Κατρανίδης έκανε τρεις γάμους, ωστόσο δεν απέκτησε παιδιά κάτι που ο ίδιος είχε πει σε συνέντευξή του. «Έκανα τρεις γάμους γιατί κατ’ αρχήν ήθελα να κάνω οικογένεια. Οι γάμοι μεταξύ τους απείχαν πολλά χρόνια, δεν γινόντουσαν κάθε μήνα. Ο πρώτος με τον δεύτερο απέχει 17 χρόνια και ο δεύτερος με τον τρίτο δέκα. Είναι ένα εύλογο διάστημα για να πει κάποιος μπορώ να φτιάξω την ζωή μου, να κάνω οικογένεια και να κάνω παιδιά. Δεν έχω μετανιώσει που το έκανα. Ο λόγος που δεν έκανα παιδιά,
δεν ήταν παθολογικά αίτια. Άλλος ήταν ο λόγος και από ό,τι φάνηκε καλύτερα. Δεν έχω κάποιο παράπονο. Μου έχουν δοθεί πράγματα απλόχερα και στην δουλειά και στη ζωή, παραπάνω από ό,τι περίμενα. Έχω κάνει πολλά λάθη, ευχαριστώ τους ανθρώπους που με αντιμετώπισαν με επιείκεια».
Τα προβλήματα που είχε με την υγεία του Στα μέσα Σεπτεμβρίου του 2021, δημοσιεύματα ανέφεραν ότι ο Δάνης Κατρανίδης αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα υγείας. Ο ίδιος, τότε, είχε διαψεύσει τις πληροφορίες, λέγοντας ότι είναι σε φάση ανάρρωσης μετά από επέμβαση που είχε κάνει. Όπως είχε πει τότε, μιλώντας στην εκπομπή «Το Πρωινό» είχε πει πως «πέρασε μια περιπέτεια με την υγεία του, καθώς υποβλήθηκε σε επέμβαση για την αφαίρεση κήλης και πλέον βρίσκεται στο στάδιο της ανάρρωσης.