Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024

Τον εαυτό σου ξεγελάς… όχι εμένα!

  Τον εαυτό σου ξεγελάς… όχι εμένα!

Σε ακούω… εδώ είμαι. Σε καταλαβαίνω και καταλαβαίνω επίσης κι όσα δε λες. Και δε τα λες συνειδητά ή και όχι, όμως εγώ κάνω δεύτερη ανάγνωση κι εσύ ούτε το υποπτεύεσαι. Και σε πιστεύω… δεν είναι ότι δε σε πιστεύω… αλίμονο! Κι έχω κι απαντήσεις που δεν έχεις πριν ρωτήσεις. Κι έχω τόσα να σου αντιπαραθέσω, να σε πείσω… όμως δε θα το κάνω! Κι έχω άλλα τόσα για να τρέξω μακριά, όμως ούτε αυτό προς το παρόν κάνω γιατί δεν τρομάζω. Παριστάνω έναν απλό ακροατή για την ώρα, μα έχω έτοιμη δήλωση πως τον εαυτό σου ξεγελάς… όχι εμένα!

Εμένα δε μπορείς, γιατί νιώθω όσα δεν ψυλλιάζεσαι. Ψυχανεμίζομαι ακριβώς όσα μου χρειάζονται, πίστεψέ με. Δε θα στο δείξω ωστόσο ως να πρέπει, όχι από ανόητη εγωπάθεια, αλλά επειδή δεν γουστάρω να παλέψω πια για τίποτα ρε φίλε… για κανέναν που δε δίνει… δε γουστάρω να κάνω το γιατρό στις πληγές κανενός πλέον… τη δασκάλα σε κάποιον που αρνείται να μεγαλώσει, το ζητιάνο σε κάποιον που έχει απωθημένα…

Δεν είμαι διατεθειμένη να σε δελεάσω ή να σε καλοπιάσω. Φυσικά τον εαυτό σου ξεγελάς… εμένα δε μπορείς. Δεν παίζω θέατρο, όμως είμαι το κοινό που επιζητάς για λίγο. Στωικά παρακολουθώ, ανέκφραστα μήπως και συνέλθεις. Τολμώ να πω κάνω τη χαζή, ενώ έχεις κι εσύ επίγνωση ότι είμαι ακριβώς το αντίθετο. Όχι φίλε μου, μήτε απελπισμένη είμαι… ξέρεις τι είμαι, πανάθεμά με; Άνθρωπος! Κι αρνούμαι να δεχτώ όλα αυτά που βλέπω κι ακούω, δεν έχω ξεγελάσει κανέναν και κυρίως τον εαυτό μου. Νιώθω… κι αυτό είναι το μόνο μου ελάττωμα. Προσφέρω, αλλά πια έχω κρυμμένη ζυγαριά στην τσέπη. Αντέχω, αλλά πλέον δεν έχω ανοχή. Μόνο αλήθεια θα εισπράξεις σε λόγια ή έργα, αλλά πρέπει να αποδείξεις ότι τα αξίζεις, αλλιώς το μόνο που χάνω είναι λίγος χρόνος… δε βαριέσαι!

Σε ακούω λοιπόν… με προσήλωση, με ευλάβεια… Πάρε το χρόνο σου, πάρε την ευκαιρία σου κι ας δούμε τι μπορείς ή τι θέλεις να κάνεις με αυτά. Εδώ είμαι… για πόσο κανείς δε ξέρει, απλά να έχεις υπόψιν ότι δεν ξεγελάς εμένα… αποκλειστικά εσένα και μόνο! Ή κάτι θα ζήσω ή θα πάρω ακόμη ένα μάθημα… τίποτα κακό δε μπορώ να πάθω. Δεν κουράστηκα να ρισκάρω, δε θα σταματήσω να ψάχνω για εξαίρεση!


https://thewomen.gr/
Θώμη Μπαλτσαβιά

Συντάκτης

  • Θώμη Μπαλτσαβιά

    Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Wikipedia ή Facebook; Ξεχωρίστε την αλήθεια από τα παραμύθια

  Wikipedia ή Facebook; Ξεχωρίστε την αλήθεια από τα παραμύθια Αντικλείδι Μπορείτε να εμπιστευθείτε πλήρως ό,τι διαβάζετε στο διαδίκτυο; Πο...