Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024

Η παραλία της Μαγνησίας που πήρε το όνομά της από τις συχνές επισκέψεις Βυζαντινών αυτοκρατόρων

Η παραλία της Μαγνησίας που πήρε το όνομά της από τις συχνές επισκέψεις Βυζαντινών αυτοκρατόρων

https://www.kassandrabay.com/

Ο Βασιλιάς είναι μια από τις καλύτερες παραλίες της Σκιάθου. Μόλις 3 χιλιόμετρα από την πόλη της Σκιάθου αποτελεί δημοφιλή προορισμό. Στην παραλία θα βρείτε ομβρέλες, ξαπλώστρες και για τους πιο δραστήριους, κέντρα θαλάσσιων σπορ.
Συμφώνα με τον μύθο, η παραλία πήρε αυτήν την ονομασία λόγω συχνών επισκέψεων από τους βυζαντινούς αυτοκράτορες στο παρελθόν. Στην περιοχή του Βασιλιά υπάρχουν αρκετά αρχαιολογικά ευρήματα.
Η παραλία και γενικά η ευρύτερη περιοχή, είναι περικυκλωμένη από πεύκα και ελαιώνες, οι οποίοι σχεδόν χαϊδεύουν την θάλασσα κατά μήκος της ακτογραμμής.
Με θέα τις καταπράσινες βραχονησίδες και την Σκόπελο, ο Βασιλιάς, αποτελεί ένα μικρό τουριστικό θέρετρο με όλες τις ανέσεις. Πολλές επιλογές σε καταλύματα, όπως πολυτελή ξενοδοχεία αλλά και ενοικιαζόμενα δωμάτια, ταβέρνες και μπαράκια, είναι σε διάθεση των επισκεπτών.
Προς την παραλία εκτελούνται συχνά δρομολόγια λεωφορείων από την πόλη της Σκιάθου, αλλά και μια βόλτα με τα πόδια είναι ευχάριστη καθώς το μεγαλύτερο τμήμα του δρόμου είναι παραθαλάσσιο.

Πηγή: https://www.triphelp.gr/

https://magnesianews.gr/

8 τρόποι με τους οποίους η αναποφασιστικότητα καταστρέφει την καριέρα σας

 8 τρόποι με τους οποίους η αναποφασιστικότητα καταστρέφει την καριέρα σας

Από την Kally στις 28 Ιουνίου 2024

Κάθε μέρα, παίρνουμε χιλιάδες αποφάσεις που καθορίζουν πώς θα πάει η μέρα. Από τη στιγμή που ξυπνάμε, ερχόμαστε αντιμέτωποι με επιλογές που απαιτούν να πάρουμε μια απόφαση.

Ενώ ορισμένες αποφάσεις είναι εύκολο να ληφθούν, υπάρχουν στιγμές που αισθανόμαστε αβεβαιότητα και δεν μπορούμε να πάρουμε τη σωστή απόφαση. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους συμβαίνει η αναποφασιστικότητα, αλλά ανεξάρτητα από τον λόγο που την προκαλεί, το να την αφήσουμε να επιμείνει μπορεί να είναι δαπανηρή όποτε συμβαίνει.

Αν γίνετε αναποφάσιστοι στη δουλειά και δεν κάνετε τίποτα για να το διορθώσετε, δείτε 8 τρόπους που μπορεί να καταστρέψει την καριέρα σας:

1. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πείρα σας

Ο πρώτος τρόπος που η αναποφασιστικότητα καταστρέφει την καριέρα σας είναι να σας απενεργοποιήσει από το να χρησιμοποιήσετε την τεχνογνωσία και τείνετε να συνεχίσετε να ζητάτε βοήθεια. Ενώ είναι εντάξει να ζητάτε βοήθεια εάν μπορείτε να αποφασίσετε για κάτι μια στο τόσο, αν το κάνετε συνεχώς επηρεάζει αργά την εμπιστοσύνη σας στις ικανότητές σας και, στη συνέχεια, θα δυσκολευτείτε να αποφασίσετε μόνοι σας. Όταν οι άνθρωποι σας βλέπουν να παλεύετε ακόμα και για την πιο βασική απόφαση, θα χάσουν την εμπιστοσύνη στις ικανότητές σας να ηγηθείτε και να ολοκληρώσετε εργασίες.

2. Δεν μπορείτε να σκεφτείτε έξω από το κουτί

Ανεξάρτητα από τη θέση σας, πρέπει να είστε δημιουργικοί για να πάρετε ορισμένες αποφάσεις. Ωστόσο, όταν χτυπήσει η αναποφασιστικότητα, οι άνθρωποι θα δουν ότι δεν μπορείτε να σκεφτείτε έξω από το κουτί και να πάρετε τις σωστές αποφάσεις όταν προκύψει μια δύσκολη κατάσταση.

3. Σκέφτεστε υπερβολικά τα πράγματα πολύ

Η αναποφασιστικότητα σας κάνει επίσης να σκέφτεστε υπερβολικά τα πάντα και πώς θα επηρεάσει τις αποφάσεις σας. Εφόσον αφιερώνετε χρόνο για να εξετάσετε διάφορους παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις σας, οι αποφάσεις σας θα καταλήξουν πολύ αργά, κάτι που μπορεί να είναι επιζήμιο για τα έργα σας. Το να σκέφτεστε υπερβολικά τις αποφάσεις σας και να είστε αναποφάσιστοι ως προς αυτές θα σας προκαλέσει επίσης άγχος και φόβο για τη λήψη περισσότερων αποφάσεων.

4. Προσπαθείς υπερβολικά να είσαι τέλειος

Η τελειομανία είναι επίσης μια αρνητική επίδραση που προκαλεί η αναποφασιστικότητα στην καριέρα κάποιου. Η τελειομανία μας κάνει να είμαστε προσηλωμένοι στο να διασφαλίσουμε ότι οι αποφάσεις μας είναι σωστές, ανεξάρτητα από το πόσο χρόνο χρειάζεται για να φτάσουμε σε αυτήν την τέλεια απόφαση. Ωστόσο, όσο περισσότερο καθυστερείτε τη λήψη μιας απόφασης, τόσο περισσότερο καθυστερείτε το έργο για την υπόλοιπη ομάδα, ακόμα κι αν η απόφαση που θα πάρετε είναι προς όφελος του έργου.

5. Δεν μπορείτε να μάθετε από τα λάθη σας

Το να κάνεις λάθη είναι μέρος της μάθησης, ειδικά όταν πρόκειται για τη λήψη αποφάσεων. Ωστόσο, όπως προαναφέρθηκε, η αναποφασιστικότητα κάνει ένα άτομο να σκεφτεί υπερβολικά και να γίνει τελειομανής. Όταν συμβαίνει αυτό, δεν μπορούμε να λάβουμε υπόψη τα θετικά της λήψης κακών αποφάσεων και να μάθουμε πώς να τις αποφεύγουμε.


6. Χάνετε ευκαιρίες να προωθηθείτε ή να ηγηθείτε έργων

Οι εργοδότες θέλουν εργαζομένους που μπορούν να αποφασίζουν και να ενεργούν αμέσως χωρίς να παρακολουθούνται ή να καθοδηγούνται συνεχώς. Αν και είναι εντάξει να γίνεστε αναποφάσιστοι μερικές φορές, αν αυτό συμβαίνει συνεχώς, θα κάνει τους ανθρώπους να αμφισβητήσουν την ικανότητά σας να τηρήσετε τον λόγο σας. Το αφεντικό σας θα επιλέξει τότε κάποιον που μπορεί να πετύχει τους στόχους του και οδηγείται στην επιτυχία. Το αφεντικό σας μπορεί επίσης να χάσει την εμπιστοσύνη του σε εσάς.

7. Τα έργα σας θα συναντούν πάντα ένα αδιέξοδο

Κανείς δεν θέλει να κατηγορηθεί για ένα καθυστερημένο έργο ή για μια κακή απόφαση. Αλλά, αν σας ανατεθεί μια εργασία ή σας ζητηθεί να πάρετε μια κρίσιμη απόφαση για την ομάδα, η αναποφασιστικότητα μπορεί να σας κάνει τον πιο αδύναμο κρίκο στην ομάδα. Δεδομένου ότι η αναποφασιστικότητα θα σας κάνει να μαντέψετε τον εαυτό σας για την καλύτερη απόφαση, μπορεί να πάρετε βιαστικές αποφάσεις που μπορεί να κοστίσουν την πρόοδο της ομάδας σας.

Εάν παίρνετε συνεχώς λάθος απόφαση λόγω της αναποφασιστικότητας σας, η ομάδα μπορεί να σας απομακρύνει από το έργο. Μπορεί να σας είναι πιο δύσκολο να μπείτε σε έργα στο μέλλον, επειδή οι άνθρωποι θα θυμούνται την απόδοσή σας σε προηγούμενα έργα.

8. Η ανάπτυξη της καριέρας σας έχει καθυστερήσει

Το να είστε αναποφάσιστοι μπορεί να επηρεάσει τη συνολική ανάπτυξη της σταδιοδρομίας σας. Ας υποθέσουμε ότι δεν μπορείτε να πάρετε αποφάσεις εγκαίρως, να σκεφτείτε υπερβολικά τις επιλογές σας και να ξεπεράσετε την αναποφασιστικότητα σας. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να φαίνεστε αναξιόπιστοι και θα πρέπει να αποτραπεί η ανάληψη έργων ή η εξέταση για προωθήσεις.

Ποτέ δεν μπορούμε να πούμε πότε μας χτυπά η αναποφασιστικότητα και πότε μας χτυπάει, μπορεί να είναι συντριπτική. Αλλά αν χρησιμοποιήσετε την εμπειρία για να μάθετε, θα μπορείτε να καταλάβετε πώς να παρακάμψετε θέματα που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων και να μην γίνετε αναποφάσιστοι μόλις αντιμετωπίσετε ένα παρόμοιο πρόβλημα.

https://middleme.net/

Δη­μή­τρης Μι­χε­λου­δά­κης: Χω­ρὶς πυ­ξί­δα

 

Δη­μή­τρης Μι­χε­λου­δά­κης: Χω­ρὶς πυ­ξί­δα

Posted on  by planodion


Δη­μή­τρης Μι­χε­λου­δά­κης

Χω­ρὶς πυ­ξί­δα

ΛΕΞΗ «μο­να­ξιά» ἔ­πει­τα ἀ­πὸ ἄλ­λη μιὰ ἀ­τε­λεί­ω­τη μέ­ρα γε­μά­τη κού­ρα­ση καὶ κα­κου­χί­ες κι ἀ­μέ­τρη­τες ἐ­πι­σκέ­ψεις ἀ­πὸ ἀν­θρώ­πους καὶ κα­τά­με­στη ἀ­πὸ πα­ρά­πο­να συ­νει­δη­το­ποί­η­σε πὼς ἦρ­θε ἡ ὥ­ρα νὰ τὰ πα­ρα­τή­σει. Μό­λις ἔ­κα­τσε στὸ γρα­φεῖ­ο της καὶ χω­ρὶς νὰ τὸ σκε­φτεῖ κα­θό­λου ἔ­στει­λε τὸ e-mail οἰ­κει­ο­θε­λοῦς ἀ­πο­χώ­ρη­σης, (οὔ­τε ποὺ θυ­μό­ταν πό­σα χρό­νια τὸ εἶ­χε ἀ­πο­θη­κευ­μέ­νο στὸ σκλη­ρὸ δί­σκο..), στὴν ἁρ­μό­δια ὑ­πη­ρε­σί­α λε­ξι­κῶν καὶ ἤ­πι­ε ἀ­να­κου­φι­σμέ­νη μιὰ γε­ρὴ γου­λιὰ κόκ­κι­νου κρα­σιοῦ γαλ­λι­κῆς προ­ε­λεύ­σε­ως.

       Τὸ ἑ­πό­με­νο πρω­ί, πρὶν κα­λὰ κα­λὰ ξη­με­ρώ­σει, οἱ ἄν­θρω­ποι ἔ­νι­ω­σαν γιὰ πρώ­τη φο­ρὰ πραγ­μα­τι­κὰ μό­νοι ἀλ­λὰ δὲ μπο­ροῦ­σαν νὰ τὸ ποῦν που­θε­νά.

Πη­γή: Πρώ­τη δη­μο­σί­ευ­ση.

Δη­μή­τρης Μι­χε­λου­δά­κης (Ἀ­θή­να 1983) κα­τά­γε­ται ἀ­πὸ τὴν Λευ­κά­δα. Ἔ­χει συ­νερ­γα­στεῖ μὲ δι­ά­φο­ρα ἔν­τυ­πα καὶ ἠ­λε­κτρο­νι­κὰ λο­γο­τε­χνι­κὰ πε­ρι­ο­δι­κά. Ἔ­χει ἐκ­δώ­σει τρεῖς ποι­η­τι­κὲς συλ­λο­γὲς (τὶς δύ­ο πρῶ­τες μὲ τὸ ψευ­δώ­νυ­μο Ε. Μύ­ρων): Γράμ­μα στὴ μη­τέ­ρα, (ἐκδ. Ἀρ­μί­δα, 2019), Ὀ­ρι­ο­βά­της, (ἐκδ. Ἀρ­μί­δα, 2021) καὶ Συν­τη­ρη­τὴς οὐ­ρά­νι­ων τό­ξων, (ἐκδ. Στί­ξις, 2022).

Εἰκόνα: Edward Hopper, Automat (1927).


https://bonsaistoriesflashfiction.wordpress.com/

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ

 ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ


By ΒΑΣΩ ΜΠΕΡΗ on 24 Ιουνίου 2024

Το βραβευμένο με το Booker 2023 μυθιστόρημα του Ιρλανδού Πωλ Λιντς (Paul Lynch, 1977-) με τίτλο ‘Το τραγούδι του προφήτη'  (εκδόσεις Gutenberg, μετάφραση Άγγελος ΑγγελίδηςΜαρία Αγγελίδου), περιγράφει τη ραγδαία καταστροφή μιας ευνομούμενης κοινωνίας που χάνει τον προσανατολισμό της κάτω από ένα απολυταρχικό καθεστώς˙ μια ιστορία για όσα θα μπορούσαν να συμβούν σε οποιαδήποτε χώρα του δυτικού κόσμου αν τα πολιτικά πράγματα ξέφευγαν.


Σε ένα τόπο που αναφέρεται ότι είναι η Ιρλανδία, σε ένα ακαθόριστο μέλλον που μοιάζει πολύ με το σήμερα, ένα απολυταρχικό καθεστώς επιβάλλεται και στερεί από τους πολίτες κάθε ελευθερία, λόγου, αντίδρασης, διεκδίκησης. Μαζί με τη χαμένη ελευθερία όμως φαίνεται να εξαφανίζονται από τη χώρα και η ενσυναίσθηση αλλά και η λογική.

Η πρώτη φράση του μυθιστορήματος είναι μια δυναμική όσο και δυσοίωνη εισαγωγή  στον εφιάλτη της ηρωίδας Άιλις Στακ και της οικογένειάς της. Ήρθε η νύχτα και δεν την άκουσε, όρθια στο παράθυρο, κοιτάζοντας έξω τον κήπο, δεν άκουσε το χτύπημα. Πώς έρχεται το σκοτάδι και πέφτει αθόρυβα πάνω στις κερασιές. Μαζεύει τα τελευταία φύλλα και τα φύλλα δεν του αντιστέκονται, το δέχονται το σκοτάδι ψιθυριστά.’ Η απειλή του απολυταρχισμού που έχει επιβληθεί στην Ιρλανδία, και οι σκοτεινοί καιροί που φέρνει μαζί του ήταν ήδη εκεί, αλλά η Άιλις απλά δεν τους έχει ακούσει να έρχονται. Ήταν τόσο απορροφημένη στην ειρηνική, συνηθισμένη οικογενειακή ζωή της, που δεν αισθάνθηκε το τέλος αυτής της ζωής να έρχεται. Μόνο όταν  το κόμμα, εμφανίζεται ένα βράδυ στο κατώφλι της, με τη μορφή δύο ανδρών που  αναζητούν τον σύζυγό της, αρχίζει να αντιλαμβάνεται τον κίνδυνο. Αλλά ήδη, είναι πολύ αργά για εκείνη και την οικογένειά της. Ο σύζυγος της Άιλις, ο Λάρι, είναι εκπαιδευτικός και ενεργός συνδικαλιστής στο σωματείο των εκπαιδευτικών που σχεδιάζει διαμαρτυρίες ενάντια στο κόμμα. Όταν επιστρέφει στο σπίτι και μαθαίνει για την επίσκεψη των αστυνομικών δεν δίνει και πολλή σημασία ˙ ‘Δεν είναι τίποτα’, λέει αδιάφορα. Γιατί όπως όλοι οι  χαρακτήρες του μυθιστορήματος, έτσι κι εκείνος δεν μπορεί να πιστέψει ότι τέτοια φρίκη θα βρεθεί στο κατώφλι του. Αλλά σε λίγο, ο Λάρι εξαφανίζεται χωρίς εξήγηση και η Άιλις βυθίζεται στον εφιάλτη της φροντίδας των τεσσάρων παιδιών τους. Ο κόσμος γύρω της αρχίζει να διαλύεται ˙υπάρχει ξαφνικά βία στους δρόμους, γίνονται μαζικές συλλήψεις, περιορίζονται οι μετακινήσεις, εξαφανίζονται τα τρόφιμα, εξαφανίζονται άνθρωποι από τη μία μέρα στην άλλη. Η ρητορική του κόμματος μολύνει τους χώρους εργασίας και τα σχολεία, τα διακριτικά του κόμματος καταστρέφουν φιλίες μιας ζωής ενώ τα διορισμένα από το κόμμα πρόσωπα εξουσίας επιβάλλουν τις απόψεις τους σε όλους. Κάθε νέα αγριότητα μοιάζει να παρασύρει μακριά από κάθε κανονικότητα και τα έφηβα παιδιά της Άιλις, τον γέροντα ανοϊκό πατέρα της, τους γείτονες και τους συναδέλφους της. Η ίδια βρίσκεται από τη μια μέρα στην άλλη ανάμεσα στον οδυνηρό αφανισμό μιας δημοκρατίας που δίνει τη θέση της σε κάτι άλλο, άγνωστο, μακρινό, απειλητικό και στην κανονική της ζωή ως επιστήμονας, κόρη και μητέρα.  

Στην προσπάθειά της να κρατήσει την οικογένειά της ενωμένη καλείται να  πάρει αποφάσεις και στη συνέχεια πρέπει να ζήσει με τις συχνά τρομερές συνέπειες αυτών των αποφάσεων. Όταν ο Μαρκ, ο μεγαλύτερος γιός της, καλείται να υπηρετήσει τη στρατιωτική του θητεία η Άιλις προσπαθεί να τον φυγαδεύσει αλλά εκείνος αποφασίζει να ενταχθεί στις δυνάμεις των ανταρτών και σύντομα χάνει την επαφή του με την υπόλοιπη οικογένεια.

Η ιστορία που αφηγείται ο Λίντς δεν προσφέρει καμμιά παρηγοριά. Αντίθετα αποβλέπει στην αφύπνιση της συνείδησης του αναγνώστη ώστε να αισθανθεί ότι αυτό που βλέπει στην τηλεόραση να συμβαίνει κάπου μακριά είναι πολύ πιθανό να συμβεί και στον ίδιο, στη δική του ζωή, στη δική του χώρα.

Η σύγκρουση ανάμεσα στο κράτος και τον πολίτη και την οικογένεια, που παρουσιάζεται στο πρώτο μέρος του βιβλίου εξελίσσεται σε σύγκρουση του ατόμου με όσα και όσους το περιβάλλουν. Γύρω από την Άιλις υπάρχουν φίλοι και γείτονες και συνάδελφοι και όλοι σιγά σιγά αποδεικνύονται είτε αναξιόπιστοι είτε ανίκανοι να συνδράμουν. Η κατάσταση μέρα με τη μέρα χειροτερεύει και το χρονικό του απόλυτου πανικού, αποδίδεται με μια αντισυμβατική μεν, αποτελεσματική δε, γραφή τρόμου που ο Λίντς χειρίζεται με ακρίβεια. Το κείμενο, που αποτελείται από μεγάλες παραγράφους - κάποιες φορές αρκετών σελίδων - με τους διαλόγους να ακολουθούν χωρίς σήμανση τη ροή της πρότασης,  συμβάλλει στην ενίσχυση της  αγωνίας του αναγνώστη, επιβάλλοντάς του αυτόν το ρυθμό του επείγοντος.

‘[…] σου παίρνουν κάτι και το αντικαθιστούν με σιωπή κι εσύ βρίσκεσαι αντιμέτωπη μ’ αυτή τη σιωπή κάθε στιγμή του ξύπνιου σου, δεν μπορείς να ζήσεις, παύεις να είσαι ο εαυτός σου, γίνεσαι ένα πράγμα αντιμέτωπο με τη σιωπή, ένα πράγμα που περιμένει να τελειώσει η σιωπή, ένα πράγμα πεσμένο στα γόνατα που ικετεύει ψιθυριστά τη σιωπή, ένα πράγμα που περιμένει να του δώσουν πίσω αυτό που του πήραν, γιατί μόνο τότε θα μπορείς να συνεχίσεις τη ζωή σου, αλλά η σιωπή δεν τελειώνει, καταλαβαίνεις, σ’ αφήνουν την ελπίδα ότι αυτό που θέλεις θα ξανάρθει, θα το ‘χεις κάποια μέρα πάλι, κι έτσι μένεις ασάλευτη, ανήμπορη να κουνηθείς, μουδιασμένη, σαν στομωμένο μαχαίρι, και η σιωπή δεν τελειώνει, επειδή η σιωπή είναι η πηγή της δύναμής τους, αυτό είναι το μυστικό της νόημα.’

Πολίτες της ίδιας χώρας, αντάρτες και καθεστωτικοί, πρώην φίλοι, γείτονες, συγγενείς, βρίσκονται τώρα σε αντίπαλα στρατόπεδα και έχουν μετατρέψει την πόλη σε πεδίο μάχης. Σε μία από τις μάχες τραυματίζεται και ο Μπέιλι, ο δεύτερος γιός της Άιλις. Υπάρχουν μερικές πραγματικά συγκλονιστικές στιγμές στο μυθιστόρημα και σε πολλά σημεία η ανάγνωση γίνεται συναισθηματικά εξαιρετικά δύσκολη. Υπάρχουν πολύ σκληρές περιγραφές της αστυνομικής βαρβαρότητας, του τρόμου, της βίας και του θανάτου αλλά η συγκεκριμένη σκηνή στην οποία η Άιλις ψάχνει μέσα στα πτώματα στο νεκροτομείο, ελπίζοντας να μην βρει το δεκατριάχρονο γιο της, είναι μια σκηνή που συνεχίζει να στοιχειώνει για μέρες μετά την ολοκλήρωση της  ανάγνωσης του βιβλίου.

Ένα από τα θέματα που επισημαίνει ο Λιντς στο βιβλίο του είναι η απροθυμία των προσφύγων να εγκαταλείψουν το σπίτι τους, τη χώρα τους, πολλές φορές ακόμη και μπροστά στον κίνδυνο της απώλειας της ζωής τους. Η επίμονη άρνηση της Άιλις να εγκαταλείψει τη χώρα φέρνει στο νου τους ηλικιωμένους που γαντζώνονται από το τελευταίο ντουβάρι του σπιτιού που καταρρέει, κλείνονται μέσα στο σπίτι με τη φωτιά να έχει φτάσει στον κήπο τους και αντιδρούν έντονα σε κάθε προσπάθεια σωτηρίας τους. Γιατί; - αναρωτιέται κανείς. Ίσως γιατί αυτό που απειλείται -το σπίτι τους - να έχει μικρότερη σημασία γι’ αυτούς από αυτό που χάνεται – τις αναμνήσεις, τα όνειρα, τη ζωή που έζησαν. Με τον ίδιο τρόπο η Άιλις αρνείται να εγκαταλείψει το σπίτι της, να παραιτηθεί από την ελπίδα να ξαναδεί τον άντρα της και τον γιό της, να σβήσει τα όνειρα και τα σχέδια μιας ολόκληρης ζωής. Η Άιλις φεύγει μόνο όταν η φυγή είναι ο μόνος τρόπος για να σώσει τα παιδιά που της έχουν απομείνει.

Οι τελευταίες σελίδες που περιγράφουν την απόγνωση και τον φόβο των προσφύγων είναι το στολίδι του βιβλίου και - κατά δήλωση του συγγραφέα- αποτελούν μια ευθεία προβολή της βίας στην Παλαιστίνη, την Ουκρανία και τη Συρία, της εμπειρίας όλων εκείνων που φεύγουν από τις κατεστραμμένες από τον πόλεμο χώρες τους αλλά και της προφανούς απουσίας αλληλεγγύης του δυτικού κόσμου.

https://passepartoutreading.gr/

Ο χειρότερος πόλεμος για τον οποίο δεν μάθατε ποτέ! // Άκου να δεις!



Σοκ στο Βόλο: Βγήκαν φίδια σε πάρκο όπου παίζουν μικρά παιδιά – Δείτε σε ποια περιοχή [εικόνες]

 Σοκ στο Βόλο: Βγήκαν φίδια σε πάρκο όπου παίζουν μικρά παιδιά – Δείτε σε ποια περιοχή [εικόνες]

«Μας έχουν ζώσει κυριολεκτικά τα φίδια» αναφέρουν οι κάτοικοι στη Νέα Ιωνία του Βόλου και συγκεκριμένα στην οδό Ικάρων με Μαιάνδρου, στο πάρκο όπου παλιά στεγάζονταν οι εγκαταστάσεις του ΟΤΕ . Όπως αναφέρουν αποκλειστικά στο TheNewspaper.gr τις τελευταίες ημέρες έντρομοι αντικρίζουν φίδια τα οποία πετάγονται από κάθε γωνιά της συνοικίας τους.

Μάλιστα στο πάρκο όπου εντοπίστηκαν σήμερα το απόγευμα έξι με επτά φίδια παίζουν αμέριμνα μικρά παιδιά μ ότι μπορεί αυτό να σημαίνει. Ζητούν την άμεση παρέμβαση των αρχών ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που είναι ιδιαιτέρως έντονο και προκαλεί αναστάτωση και φόβο στους κατοίκους. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά φοβούνται να αφήσουν ανοιχτά τα παράθυρα και τις πόρτες των σπιτιών τους. 

https://www.thenewspaper.gr/

Δις ισόβια για την δολοφονία των δύο αδελφών στη Μακρινίτσα Πηλίου

 Δις ισόβια για την δολοφονία των δύο αδελφών στη Μακρινίτσα Πηλίου

Δις ισόβια για την δολοφονία των δύο αδελφών στη Μακρινίτσα Πηλίου
Φωτογραφία: Eurokinissi

Δις ισόβια και συνολική ποινή φυλάκισης έξι ετών «έριξε» το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Λάρισας στον 36χρονο ο οποίος κάθισε εδώλιο για τη δολοφονία τον Απρίλιο του 2021 της εν διαστάσει συζύγου του και του αδερφού της, στην Μακρινίτσα στο Πήλιο.

Το δικαστήριο έκρινε ομόφωνα ένοχο τον 36χρονο για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, απορρίπτοντας τον ισχυρισμό περί μειωμένου καταλογισμού, και του επέβαλλε ισόβια για κάθε δολοφονία.

Επιπλέον, του επέβαλλε συνολική ποινή φυλάκισης έξι ετών για τις πράξεις της επικίνδυνης σωματικής βλάβης, της παράνομης οπλοφορίας, την οπλοχρησία και την ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη κατά συρροή για τρεις παθόντες.

Παράλληλα απέρριψε και τρεις ελαφρυντικές περιστάσεις, σύμφωνα με το larissanet.gr.

Στο άκουσμα της απόφασης, οι συγγενείς των δύο αδερφών ξέσπασαν σε χειροκροτήματα και σε αποδοκιμασίες σε βάρος του κατηγορουμένου με τον πατέρα να δηλώνει αργότερα στα ΜΜΕ, κρατώντας στα χέρια του τις φωτογραφίες των παιδιών του, δικαιωμένος για την απόφαση.

https://www.newsit.gr/

Μύδια αχνιστά με τυρί και λεμόνι

Μύδια αχνιστά με τυρί και λεμόνι   Δημοσιεύτηκε   02 Οκτ, 2024 |   In  Ελληνική  |  από   Γιώργος Αναστόπουλος  | Χρόνος προετοιμασίας 10  Λ...