Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021

Τι συμβαίνει με τα μαχητικά Eurofighter Typhoon και την Ελλάδα; Νέα ραντάρ για τον στόλο των Eurofighter

Τι συμβαίνει με τα μαχητικά Eurofighter Typhoon και την Ελλάδα; Νέα ραντάρ για τον στόλο των Eurofighter


ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΧΑΡΗΣ

 Ένα ραντάρ Mk 2 Eurofighter βελτιστοποιημένο για ηλεκτρονικό πόλεμο εκτός από τις παραδοσιακές λειτουργίες ραντάρ

Η Δομή Δυνάμεων των Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ) 2020-2034, είναι σαφώς καθορισμένη και εγκεκριμένη από το ΚΥΣΕΑ, όπου και προσδιορίζονται οι επιχειρησιακές απαιτήσεις σε ότι αφορά στην πρόσκτηση σύγχρονων μαχητικών αεροσκαφών, . Αυτή είναι ίσως η πρόταση κλειδί αναφορικά με την απόκτηση ή όχι της Ελλάδας 30 μαχητικών Eurofighter Typhoon Tranche.

Πρόκειται για 30 μαχητικά Eurofighter Typhoon Tranche 1 για την απόκτηση των οποίων, όπως είπε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, «εξετάζονται όλες οι πιθανές επιλογές για την εξεύρεση της προσφορότερης λύσης, με σκοπό την έτι περαιτέρω αναβάθμιση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων της Πολεμικής Αεροπορίας».

Ο κ. Παναγιωτόπουλος τόνισε ότι «περισσότερα στοιχεία επί του θέματος δεν είναι αποδεσμεύσιμα μέσω της παρούσας διαδικασίας, καθόσον εμπίπτουν στην κατηγορία του “ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ”, διότι άπτονται του εθνικού αμυντικού σχεδιασμού και της Δομής Δυνάμεων των ΕΔ της χώρας».

Ίσως τριάντα μαχητικά Eurofighter Typhoon Tranche από τη Μεγάλη Βρετανία θα ήταν κάποτε για την Ελλάδα ευκαιρία τώρα όμως, η Ελλάδα έχει ξεφύγει από την κατηγορία της αναζήτησης μίας ευκαιρίας.

Βέβαια μιλάμε για πρώτης γενιάς Eurofighter, η τεχνολογία των οποίων  δεν είναι γνωστό αν και σε ποιο βαθμό έχουν κάνει αναβαθμίσεις οι Βρετανοί.

Αυτό όμως που έγινε γνωστό, είναι ότι τα Eurofighters  του Κουβέιτ με νέα ηλεκτρονικά σαρωμένα ραντάρ  είναι τα πρώτα που πέταξαν στους ουρανούς της Ιταλίας τον Οκτώβριο για δοκιμαστικές πτήσεις, καθώς μηχανικοί στο Ηνωμένο Βασίλειο παρείχαν νέες λεπτομέρειες για την έκδοση e-scan ραντάρ που αναπτύσσουν για τα Typhoons της RAF.

Με την πρόοδο που σημειώνεται σε μια ακόμη έκδοση για τα μαχητικά της Γερμανίας και της Ισπανίας, το Typhoon έχει τώρα στα σκαριά όχι ένα αλλά τρία ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης μετά από χρόνια καθυστερήσεων.

Τα αεροσκάφη του Κουβέιτ, εντοπίστηκαν να απογειώνονται από τις εγκαταστάσεις του Leonardo's Caselle στη βόρεια Ιταλία στις 15 Οκτωβρίου, για την πρώτη τους δοκιμαστική πτήση πριν από την παράδοση στο τέλος του έτους, μέρος μιας παραγγελίας 28 Typhoon από το κράτος του Κόλπου που θα διαθέτει το λεγόμενο Eurofighter Common Σύστημα ραντάρ Mk 0.

Κατασκευασμένο από την κοινοπραξία Euroradar που συνδυάζει τις Leonardo Italy, Leonardo UK, την ισπανική Indra και τη γερμανική Hensoldt, το Mk 0 θα εξοπλίσει επίσης τα 24 Typhoons του Κατάρ.

Η Hensoldt και η Indra εργάζονται εν τω μεταξύ σε μια αναβάθμιση,  την έκδοση Mk 1, η οποία θα χρησιμοποιεί μονάδες μετάδοσης/λήψης που κατασκευάστηκαν στη Γερμανία για να μετασκευάσει περίπου 130 γερμανικά και ισπανικά αεροσκάφη στα μέσα της δεκαετίας του 2020.

Προχωρώντας μόνο του, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει αναπτύξει ένα Mk 2 που διαθέτει νέα εξαρτήματα και έχει προσφερθεί σε πιθανό πελάτη του Typhoon, Φινλανδία, ενώ η Ιταλία, που  από καιρό πιστεύει στο τρέχον μηχανικά σαρωμένο ραντάρ Captor του Typhoon, αποφάσισε να εγγραφεί στο Mk 2 τον Σεπτέμβριο.

Αυτό που είναι γνωστό, είναι ότι το Mk 2 θα διαφέρει από τα άλλα ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης Typhoon, προσφέροντας δυνατότητες ηλεκτρονικής επίθεσης και ηλεκτρονικού πολέμου ευρείας ζώνης, επιπλέον της πιο παραδοσιακής ικανότητας ραντάρ.

Περαιτέρω καινοτομίες θα περιλαμβάνουν τη δυνατότητα παθητικής καταγραφής εκπομπών από στόχους και απειλές, παρέχοντας δεδομένα που μπορούν να συγχωνευθούν με δεδομένα που λαμβάνονται από το Υποσυστήματα Αμυντικής Βοήθειας του Typhoon (DASS) και τον αισθητήρα υπερύθρων Pirate.

Το ραντάρ θα μπορεί επίσης να μεταδίδει δεδομένα, κάτι που περιγράφεται ως «ουσιώδες» από τον Ross Wilson, επικεφαλής μηχανικό Typhoon του Leonardo UK για το ραντάρ ελέγχου πυρκαγιάς.

Μια άλλη μεγάλη αλλαγή, είναι οι μονάδες μετάδοσης/λήψης του Mk 2 που κατασκευάζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις οποίες αναφέρει ως κυκλώματα, καθώς είναι κολλημένες στην επιφάνεια του ραντάρ, σε αντίθεση με τις μονάδες στο Mk 0 και Mk 1.

«Με τη συγκόλληση τους στην πλακέτα μπορεί να αυξηθεί η απόδοση, ενώ το συνολικό βάρος μειώνεται και αυξάνεται η πυκνότητα και η αξιοπιστία των κυκλωμάτων. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε βασικά εξαρτήματα για να μειώσουμε το μέγεθος και το βάρος, επιτρέποντάς μας να μεγιστοποιήσουμε την ισχύ και το διάφραγμα που διατίθενται σε ένα περιβάλλον γρήγορου τζετ», δήλωσε ο Wilson.

Μια άλλη αλλαγή, είναι η εισαγωγή ημιαγωγών νιτριδίου του γαλλίου (GaN), που θεωρούνται πιο ισχυροί από τους ημιαγωγούς αρσενιδίου του γαλλίου (GaAs) που χρησιμοποιήθηκαν προηγουμένως.

«Το GaN έχει θεωρηθεί ως το μέλλον, πρόκειται να αναλάβει από το GaAs, αλλά για το Leonardo UK, και τα δύο έχουν ρόλο στην ανάπτυξη ραντάρ για την επίτευξη της καλύτερης ισορροπίας απόδοσης για μια εφαρμογή που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί», είπε ο Wilson.

Με το Leonardo UK να στοχεύει να παραδώσει το πρώτο ραντάρ Mk 2 το επόμενο έτος στην BAE, η οποία ενσωματώνει το ραντάρ στο Typhoon και αναμένεται να το πετάξει για πρώτη φορά το 2023, ο Wilson είπε ότι θα είναι «το πιο ικανό ραντάρ που έχει κατασκευαστεί ποτέ όταν μπαίνει σε υπηρεσία."

https://www.pentapostagma.gr/

Καύσιμα από σκέτο αέρα και το ηλιακό φως

 Καύσιμα από σκέτο αέρα και το ηλιακό φως

Ερευνητές του Ομοσπονδιακού Ινστιτούτου Τεχνολογίας Ζυρίχης (ETH) με δημοσίευση τους στην επιθεώρηση «Nature» αναφέρουν ότι κατάφεραν να δημιουργήσουν φιλικά στο περιβάλλον καύσιμα κυριολεκτικά από το… τίποτα. Πιο συγκεκριμένα οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι δημιούργησαν καύσιμα από στρώματα λεπτού αέρα και ηλιακό φως. Είναι η πρώτη φορά που επιτυγχάνεται κάτι τέτοιο και αν η ανακάλυψη είναι έτσι όπως περιγράφεται τότε σύμφωνα με τους ειδικούς ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία καυσίμων υδρογονανθράκων που δεν προκαλούν μόλυνση της ατμόσφαιρας.

Οι ερευνητές αναφέρουν πώς τα καύσιμα που δημιούργησαν θα μπορούν σε πρώτη τουλάχιστον φάση να χρησιμοποιηθούν στη βιομηχανία των αερομεταφορών η οποία μαζί με την ναυσιπλοΐα συμβάλουν σε ποσοστό 8% στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Οι ερευνητές ανέπτυξαν μια μέθοδο με την οποία αρχικά αποσπάται  διοξείδιο του άνθρακα και νερό από τον αέρα. Το νερό και το διοξείδιο του άνθρακα τοποθετούνται σε ένα ηλιακό αντιδραστήρα που τα μετατρέπει σε ένα μείγμα μονοξειδίου του άνθρακα και υδρογόνου. Το μείγμα αυτό μετατρέπεται στη συνέχεια σε υγρούς υδρογονάνθρακες όπως κηροζίνη, βενζίνη, μεθανόλη και άλλους τύπους καυσίμων.

Οι ερευνητές σημειώνουν πάντως ότι η μέθοδος λειτουργεί προ το παρόν σε καθαρά πειραματικό επίπεδο και θα χρειαστεί αρκετή ακόμη προσπάθεια για να μπορέσει να γίνει αξιοποιήσιμη σε βιομηχανική κλίμακα ώστε να παράγονται μεγάλες ποσότητες καυσίμων. Το σύστημα που παράγει τα καύσιμα αποτελείται από τρεις μονάδες τις οποίες έχουν εγκαταστήσει οι ερευνητές στην ταράτσα του εργαστηρίου τους.

To σύστημα μπορεί να παράγει 32 χιλιοστά του λίτρου μεθανόλης σε επτά ώρες. Οι ερευνητές υπολόγισαν ότι για να μπορέσει το υπάρχουν σύστημα που δημιούργησαν να παράγει τις ποσότητες καυσίμων που χρειάζεται η αεροπορική βιομηχανία (περίπου 415 δισ. λίτρα κηροζίνης προ πανδημίας) θα χρειαστεί ένα εργοστάσιο παραγωγής καυσίμων έκτασης 45 χιλιάδων τετρ. χλμ. και τα καύσιμα θα είναι μεν πιο φιλικά στο περιβάλλον αλλά πολύ πιο ακριβά από την κηροζίνη. Παρόλα αυτά όπως λένε σε αυτές τις περιπτώσεις το σημαντικό είναι να γίνει το πρώτο βήμα και αυτό έχει ήδη γίνει. Μένει να δούμε αν θα ακολουθήσουν και τα επόμενα βήματα…  

https://www.naftemporiki.gr/

Καστοριά: παππούς πυροβόλησε τον εγγονό του

  Καστοριά: παππούς πυροβόλησε τον εγγονό του


Καστοριά: παππούς πυροβόλησε τον εγγονό του
(εικόνα αρχείου


Πως έγινε το περιστατικό. Σε ποια κατάσταση είναι ο νεαρός άνδρας που πυροβολήθηκε από τον παππού του.

Τα χειρότερα γλίτωσαν παππούς και εγγονός στην Καστοριάόταν πήγαν για κυνήγι. Ο 80χρονος πυροβόλησε τον 26χρονο, νομίζοντας ότι είναι… αγριογούρουνο. Ο νεαρός άνδρας τραυματίστηκε στη σπονδυλική στήλη και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Ένας 26χρονος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Γρεβενών μετά τον τραυματισμό του από το όπλο του 80χρονου παππού του, με τον οποίο είχαν πάει μαζί για κυνήγι σε περιοχή κοντά στο Νεστόριο Καστοριάς.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα σε τοπικές ιστοσελίδες, όταν ο 26χρονος και ο παππούς του το πρωί της περασμένης Τετάρτης (27-10-2021) βρέθηκαν στο βουνό και χωρίστηκαν για αναζήτηση θηραμάτων, δέχθηκε πυροβολισμό και τραυματίστηκε στην σπονδυλική στήλη.

Άμεση ήταν η επέμβαση διασωστών του ΕΚΑΒ Γρεβενών που μετέφεραν τον τραυματία στο νοσοκομείο Γρεβενών, όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου. Έρευνα για τα ακριβή αίτια του συμβάντος πραγματοποιεί το ΑΤ Νεστορίου.

πηγή: thestival.gr

https://www.ant1news.gr/live

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2021

🔴Τυρόπιτα Εύκολη ΧΩΡΙΣ ΦΥΛΛΟ!!Για αυτούς που δεν έχουν χρόνο και δεν ξέρ...

Τυρόπιτα Εύκολη ΧΩΡΙΣ ΦΥΛΛΟ!!Για αυτούς που δεν έχουν χρόνο και δεν ξέρουν να ανοίγουν Φύλλο!





Τυρόπιτα εύκολη χωρίς φύλλο!!Για αυτούς που δεν έχουν χρόνο και δεν ξέρουν να ανοίγουν Φύλλο! Αν θέλετε να φτιάξετε Γρήγορη πεντανόστιμη τυρόπιτα χωρίς φύλλο Δείτε τα Υλικά και τολμήστε την!! Θα την φτιάχνετε ξανά και ξανά!!!
Υλικά 🔪900 γρ αλεύρι Γ.Ο.Χ 🔪200 γρ στραγγιστό γιαούρτι 🔪330 μλ σόδα 🔪250 γρ βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου 🔪20 γρ μπέικεν πάουντερ 🔪1 κτσ αλάτι 🔪350 γρ τυρί φέτα ------------------------------------------ 🔪1 κρόκο 🔪3 κτσ γάλα ---------------------------------------- 🔪Ταψί 46 εκ.
LIVE KITCHEN CHANNEL
Συνταγή εδώ :
https://live-kitchen.gr/efkoli-tyropi...

Dear Earth - 100 Συναρπαστικά Λεπτά για τη Βελτίωση του Πλανήτη

  Dear Earth  - 100 Συναρπαστικά Λεπτά για τη Βελτίωση του Πλανήτη


\\\

Το Dear Earth είναι μια επική παγκόσμια γιορτή για τον πλανήτη μας και για όσα πρέπει να κάνουμε για να αντιστρέψουμε την κλιματική αλλαγή. Πέρα απ’ τα πολλά τραγούδια, θα συμμετάσχουν πολλοί ακτιβιστές, καλλιτέχνες και διάσημοι που θα μας πουν τρόπους να γίνει η ζωή μας περισσότερο βιώσιμη. Κάποιοι απ’ τους συμμετέχοντες είναι οι Anitta, AsapSCIENCE, BLACKPINK, Brave Wilderness, Dream, Billie Eilish, Jack Harries, Lil Dicky + GaTa, Marsai Martin, The Muppets, Odd1sOut, PhysicsGirl, Bretman Rock, Jaden Smith, SpongeBob SquarePants, Tinashe και ZHC! Dear Earth Κεφάλαια 0:00 Εισαγωγή 1:50 Kermit The Frog 3:11 BLACKPINK Κύριο Θέμα 6:05 Lil Dicky & Gata 8:39 Τα Παιχνίδια του Κλίματος 12:47 President Barack Obama 15:56 The Muppets 19:23 COP26 20:00 COB26 Διάσκεψη των Κτηνών 21:45 Anitta 25:21 Φύση 27:51 Ο ZHC Ζωγραφίζει Ένα Μυκήλιο 28:56 Η Πρόκληση των Παιχνιδιών του Κλίματος 32:51 Sundar Pichai, Google/Alphabet CEO 37:50 Δημιουργούμε Μαζί 41:14 Αναλύοντας τους Αριθμούς 42:05 Derek Gaines 44:45 AsapSCIENCE 47:55 The Odd 1s Out 49:36 COB26 Διάσκεψη των Κτηνών Μέρος II 51:10 Tab Time 54:11 Dream 56:11 Αυτό Θέλουμε να Δούμε με τον Jaden Smith 59:19 Το Γνωρίζατε; 1:00:07 Sami Miro & Tinashe 1:02:51 Youtopia 1:04:39 Spongebob Squarepants 1:06:46 Anders Hofman 1:09:45 Pope Francis 1:13:09 Καθίστε στο Τραπέζι 1:17:30 Πλανήτης SOS 1:20:04 Brave Wilderness 1:23:46 Marsai Martin 1:26:44 Boyan Slat 1:28:50 SiGNALS 1:31:48 COB26 Διάσκεψη των Κτηνών Μέρος III 1:33:16 Κάνοντας τη Διαφορά 1:36:14 Οι BLACKPINK ερμηνεύουν το Stay 1:40:06 Τίτλοι Τέλους

Η τεχνολογία που έχουν κρύψει για χρόνια . Τέσλα αντιβαρύτητα

Η τεχνολογία που έχουν κρύψει για  χρόνια .

Τέσλα αντιβαρύτητα


Μηχανές...αφανισμού! Νέα φονικά όπλα για την Πολεμική Αεροπορία; Εν όψει Harpoon και νέοι Harm;

Μηχανές...αφανισμού! Νέα φονικά όπλα για την Πολεμική Αεροπορία; Εν όψει Harpoon και νέοι Harm;


ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΧΑΡΗΣ

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα για τους Τούρκους -Πράσινο φως στην ΠΑ για νέα «gadgets» made in USA μετά τα Ισραηλινά υπέρ-όπλα: Με αυτούς τους πυραύλους οι ελληνικές «οχιές» κλειδώνουν την Ανατολική Μεσόγειο

 Ποιοτικό προβάδισμα έναντι των Τούρκων αποκτά η Πολεμική Αεροπορία, εκσυγχρονίζοντας στο βέλτιστο δυνατό επίπεδο τα ελληνικά F-16. Παράλληλα, το ελληνικό οπλοστάσιο ενισχύεται και με πυραύλους Harpoon και HARM .

Πρόκειται για αντιπλοϊκούς πυραύλους οι οποίοι δίνουν στα ελληνικά Viper της δυνατότητα να «καθαρίσουν» την Ανατολική Μεσόγειο από τα τουρκικά πολεμικά πλοία.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, τους Harpoon που θα αποδεσμεύσουν για την Ελλάδα οι ΗΠΑ, θα φέρουν τα ελληνικά F-16 Viper που θα σταθμεύουν στην Κρήτη.

 Σαν να μην έφταναν τα Rampage & οι συλλογές Spice από το Ισραήλ, το πέρασμα στην τελευταία γενιά των IRIS-T κι άλλες καινοτόμες αποφάσεις που ήρθαν επιτακτικά για να κλείσουν τους παλιούς λογαριασμούς και να ωθήσουν στο μέλλον την ραχοκοκαλιά του αεροπορικού στόλου των F-16, η άφιξη απαντήσεων από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού φέρνει και νέα δεδομένα.


Και μάλιστα αυτά τα έγγραφα, με θετικό πρόσημο για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία, έρχονται σε μια σημαντική στιγμή που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη το θρίλερ για το τουρκικό αίτημα των F-16, αλλά και οι ισχυρές αντιδράσεις από Αμερικανούς βουλευτές να μην υπάρξει τέτοιου είδους συμφωνία που θα επανεξοπλιστεί τη γείτονα.

Οι νέες πληροφορίες, που έρχονται παράλληλα με τις μέρες γιορτής της Πολεμικής Αεροπορίας για τον Προστάτη Αρχάγγελο Μιχαήλ, λένε πως οι Αμερικανοί απέστειλαν απαντήσεις στο αεροπορικό Επιτελείο, που αφορούν τις λεπτομέρειες για δυο θανάσιμα εργαλεία, τους πυραύλους Harpoon αλλά και για το νέο Harm.

Η Αμερικανική επιστολή έχει να κάνει με απαντήσεις τιμών και διαθεσιμοτήτων για τον πύραυλο κατά πλοίων επιφανείας Harpoon και για τον Harm, το θανάσιμο εργαλείο κατά της εχθρικής αεράμυνας. Κατά συνέπεια δηλαδή η σκυτάλη αυτή τη στιγμή έχει περάσει στο αεροπορικό Επιτελείο και τον Α/ΓΕΑ, Αντιπτέραρχο Γεώργιο Μπλιούμη, που πρέπει να δώσει στους συνεργάτες του τις ανάλογες κατευθύνσεις ώστε να ετοιμαστεί και αυτό το υπό-πρόγραμμα για να περάσει το ταχύτερο δυνατό από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Αυτό είναι το ένα σημαντικό κομμάτι που αφορά τη νέα εποχή των όπλων της Πολεμικής Αεροπορίας, τα οποία τη βοηθούν με καίριο τρόπο να βρίσκεται ανάμεσα στην αφρόκρεμα του αεροπορικού Δυτικού ημισφαιρίου

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, τους Harpoon που αποδέσμευσαν για την Ελλάδα οι ΗΠΑ, θα φέρουν τα ελληνικά F-16 Viper που θα σταθμεύουν στην Κρήτη.

Την ίδια ώρα, τα αμερικανικά αντι-ραντάρ βλήματα HARM των ελληνικών F-16 (και κατά των ραντάρ των ρωσικών S-400 και όποιου άλλου τουρκικού ραντάρ υπάρχει), εμβέλειας 150 χλμ., μπορούν να διαλύσουν την προβληματική τουρκική αεράμυνα.

Τα HARM έχουν το πλεονέκτημα πως «κλειδώνουν» τον στόχο από την εκπομπή των ραντάρ και τον πλήττουν ακόμα και αν κλείσει το ραντάρ, αφού κρατάνε καταγεγραμμένο το τελευταίο στίγμα.

Στο σημείο αυτό αξίζει να γίνει αναφορά και στους «αμερικανικούς» Meteor που θα φέρουν επίσης τα ελληνικά F-16 Viper και θα μπλοκάρουν τα τουρκικά F-16 πριν ξεμυτίσουν στο Αιγαίο. Πρόκειται για τους μακρού βεληνεκούς αέρος – αέρος (αεροπλάνο προς αεροπλάνο) ΑΙΜ-120 C7 (Amraam).

Οι αμερικανικοί ΑΙΜ-120 C7 είναι άλλης τεχνολογίας με τους γαλλικούς Meteor, αλλά κάνoυν την ίδια δουλειά. Οι ΑΙΜ-120 C7 των ελληνικών F-16, σε συνεργασία με το ραντάρ AESA των Viper κάνoυν την διαφορά.

Οι Έλληνες πιλότοι θα έχουν την δυνατότητα με τους εμβέλειας άνω των 100 χλμ. Amraam να καταρρίπτουν τα τουρκικά F-16 πριν αυτά μπουν καν στο Αιγαίο.

Οι Τούρκοι διαθέτουν τους πυραύλους ΑΙΜ-120 C7 όμως δεν διαθέτουν ραντάρ AESA στα F-16, oπότε οι Έλληνες πιλότοι νομοτελειακά έχουν το πάνω χέρι.

Οι τουρκικές αμυντικές βιομηχανίες υποστηρίζουν πως αναπτύσσουν δικά τους ραντάρ AESA όμως μέχρι να αναβαθμίσουν τα μαχητικά τους και να φτάσουν τις επιδόσεις των ελληνικών Viper (σ.σ. και αν) θα περάσουν χρόνια.

 https://www.pentapostagma.gr/

Steven Brill – Ο Θάνατος της Αλήθειας

  Steven Brill   Ο Θάνατος της Αλήθειας Αντικλείδι Ο Θάνατος της Αλήθειας : Το βιβλίο του  Steven Brill  για την παραπληροφόρηση στα social ...