Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

Ποιο ποσοστό του πληθυσμού πρέπει να εμβολιαστεί για να αποκτήσουμε «ανοσία της αγέλης» & να τελειώσει η πανδημία;


Ποιο ποσοστό του πληθυσμού πρέπει να εμβολιαστεί για να αποκτήσουμε «ανοσία της αγέλης» & να τελειώσει η πανδημία;


Γράφει η
Ελένη Πατρόζου
Παθολόγος – Λοιμωξιολόγος
Επιστημονική Συνεργάτις ΥΓΕΙΑ

Η μετάδοση του ιού θα παύσει όταν ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού αποκτήσει ανοσία, έχει δηλαδή αναπτύξει ειδικά αντισώματα έναντι του ιού SARS CoV 2 και δεν μπορεί να μολυνθεί μετά από έκθεση στον ιό. Αυτή η κατάσταση του πληθυσμού ονομάζεται στην επιδημιολογία «ανοσία αγέλης».

Η ανοσία αγέλης επιτυγχάνεται με δύο τρόπους. Είτε με φυσικό τρόπο, δηλαδή μόλυνση με τον ιό είτε με τον εμβολιασμό.

  • Η επίτευξη της φυσικής ανοσίας έχει κόστος σε ανθρώπινες ζωές: γνωρίζουμε ότι ένα 15% των ανθρώπων που θα νοσήσουν θα χρειαστούν νοσηλεία, 5% σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και 1-2% των νοσούντων θα πεθάνουν. Αν επιπλέον κορεστούν τα συστήματα υγείας σε περίπτωση μαζικής νόσησης του πληθυσμού (όπως παρατηρήθηκε στη Βόρειο Ιταλία τον προηγούμενο Απρίλιο) η θνητότητα αυξάνεται σημαντικά (μέχρι και 10%) καθώς οι ασθενείς που έχουν ανάγκη θεραπείας και υποστήριξης για να επιβιώσουν μένουν αβοήθητοι. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την επίτευξη ανοσίας αγέλης με φυσικό τρόπο καθώς οι απώλειες σε ανθρώπινες ζωές θα είναι μεγάλες.
  • Ο εμβολιασμός είναι επομένως ο μόνος ασφαλής δρόμος προς την επίτευξη της ανοσίας αγέλης.

.

Τί ποσοστό του πληθυσμού πρέπει να εμβολιαστεί για να επιτευχθεί αυτό;

Το απαιτούμενο ποσοστό εμβολιασθέντων εξαρτάται από την αποτελεσματικότητα του εμβολίου (το ποσοστό των εμβολιασθέντων που αναπτύσσουν αντισώματα, το οποίο για τα μέχρι τώρα διαθέσιμα εμβόλια υπολογίζεται από 90-97%) και  τη μεταδοτικότητα του ιού (δείκτης R) δηλαδή πόσα άτομα μπορεί να επιμολύνει ένας ασθενής.

Για τον ιό SARS-Cov 2 o δείκτης μεταδοτικότητας (εφόσον δεν εφαρμόζεται η κοινωνική αποστασιοποίηση)  υπολογίζεται στο 4.53, που σημαίνει ότι σημαίνει ότι ένας ασθενής θα μολύνει τουλάχιστον 4 άτομα και αυτά με τη σειρά τους άλλα τέσσερα κλπ. Αν για τους υπολογισμούς μας θεωρήσουμε ότι το εμβόλιο είναι 100% αποτελεσματικό, με βάση τον μαθηματικό τύπο 1 – 1/R  υπολογίζεται ότι 80% του πληθυσμού πρέπει να έχει αντισώματα (και επομένως ανοσία) έναντι του ιού προκειμένου να επιτευχθεί η ανοσία αγέλης. Αν μεταλλάξεις του ιού επιφέρουν αύξηση της μεταδοτικότητας το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί περαιτέρω.

Άρα τουλάχιστον 80% του πληθυσμού πρέπει να εμβολιαστεί πριν μιλήσουμε για το τέλος αυτής της πανδημίας.

Το εμβόλιο μας έχει γεμίσει όλους ελπίδα αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε προσεκτικοί. Μέχρι να μας είναι ευρέως διαθέσιμο το εμβόλιο και να επιτύχουμε τα υψηλά ποσοστά ανοσίας αγέλης που απαιτούνται για να τερματιστεί η πανδημία  θα πρέπει να επιμείνουμε στην πιστή εφαρμογή των μέτρων δημόσιας υγείας: την κοινωνική αποστασιοποίηση, την χρήση μασκών και το συχνό πλύσιμο των χεριών.

ΠΗΓΗ : https://www.tanea.gr/

https://georgepelagia.wordpress.com/

 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2021      

Φυσικοί τρόποι για αποτοξίνωση των πνευμόνων

 

Φυσικοί τρόποι για αποτοξίνωση των πνευμόνων


Εκτός από την αξιοποίηση των ιδιοτήτων αυτών των φυσικών θεραπειών για την αποτοξίνωση των πνευμόνων σας, είναι επίσης απαραίτητο να αποφύγετε το κάπνισμα, καθώς και τις υπερβολικά χαμηλές θερμοκρασίες, οι οποίες μπορεί να επηρεάσουν την υγεία σας.

Ας δούμε, λοιπόν, κάποιες από τις φυσικές θεραπείες για την αποτοξίνωση των πνευμόνων.

Όταν οι πνεύμονες είναι αδύναμοι ή μη ισορροπημένοι, αρχίζουν να συσσωρεύουν σκόνη από την ατμόσφαιρα, περιττές ουσίες, χημικά στοιχεία ή τοξίνες.

Μερικά από τα συμπτώματα που μπορεί να υποδηλώνουν ότι οι πνεύμονές σας πρέπει να αποτοξινωθούν περιλαμβάνουν:

Η προστασία των πνευμόνων μας είναι ζωτικής σημασίας, εάν θέλουμε να διατηρήσουμε τη μακροπρόθεσμη υγεία μας. Μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, οι τοξίνες από μούχλα και βακτήρια μπορούν να συσσωρευτούν σε αυτά τα όργανα, προκαλώντας επιβλαβείς επιπτώσεις στην υγεία μας.

Η αποτοξίνωση των πνευμόνων μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμη. Αυτό προάγει την κανονική λειτουργία τους και αναζωογονεί την πνευμονική δύναμη και τη ζωτικότητα. Ο καθαρισμός τους θα βοηθήσει επίσης στην εξάλειψη κάθε βλέννας από τους αεραγωγούς σας και θα βελτιώσει την κυκλοφορία σας.

Ευτυχώς, ο καθαρισμός των πνευμόνων είναι πολύ απλός. Μπορείτε να το κάνετε με κάποιες σπιτικές θεραπείες σε συνδυασμό με έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Αποτοξίνωση των πνευμόνων σας με τσάι ευκαλύπτου

Μια από τις καλύτερες σπιτικές θεραπείες για τον καθαρισμό των πνευμόνων και των βρόγχων είναι το τσάι ευκαλύπτου. Πρόκειται για ένα φυτό με εξαιρετικές ιδιότητες για τη θεραπεία διαφόρων αναπνευστικών καταστάσεων. Λειτουργεί ως μαλακτικό, αντισηπτικό και αντιφλεγμονώδες.

Βοηθά στην εξάλειψη του φλέγματος που συσσωρεύεται στην αναπνευστική οδό, μειώνει τη φλεγμονή στις ρινικές διόδους και διευκολύνει την κυκλοφορία του αέρα. Αυτή η θεραπεία είναι επίσης πολύ επωφελής εάν έχετε κρύωμαβήχαφαρυγγίτιδαβρογχίτιδα ή γρίπη.

Συστατικά

  • 1 φλιτζάνι νερό (250 ml)
  • ½ κουταλιά ευκαλύπτου (7 γρ.)
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι (7,5 γρ.)

Προετοιμασία

Καταρχάς, θερμαίνουμε ένα φλιτζάνι νερό και προσθέτουμε τον ευκάλυπτο..
Περιμένουμε έως ότου φτάσει σε σημείο βρασμού. Στη συνέχεια, το σβήνουμε και τον αφήνουμε για 5 με 7 λεπτά.
Τέλος, βάζουμε το μείγμα σε ένα ποτήρι ή ένα φλιτζάνι, το γλυκαίνουμε με ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι και το πίνουμε.

Είναι πολύ σημαντικό να πιείτε αυτό το τσάι πριν πάτε για ύπνο, αποφεύγοντας ταυτόχρονα τον κρύο νυχτερινό αέρα και τα τσιγάρα.

Σκόρδο για το άνοιγμα των βρόγχων, την βελτίωση της αναπνοής και την αποτοξίνωση των πνευμόνων

Το σκόρδο είναι ένα υπέροχο υλικό που μπορεί να καταναλωθεί για να καθαρίσει τους πνεύμονές σας μετά το κάπνισμα και να τους καθαρίσει.

Περιέχει ένα ενεργό συστατικό, την αλλισίνη, η οποία είναι ευεργετική για τη θεραπεία ασθενειών, όπως το κρυολόγημα και τη γρίπη, και για να ενθαρρύνει το άνοιγμα των βρόγχων. Όλα αυτά θα κάνουν τους πνεύμονές μας να απαλλαγούν από βλαβερές ουσίες που μπορεί να έχουν συσσωρευτεί μέσα τους, έτσι ώστε η αναπνοή μας να βελτιωθεί.

Συστατικά

  • 2 φλιτζάνια νερό (500 ml)
  • 4 σκελίδες σκόρδο, θρυμματισμένο
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι (7,5 γρ.)

Προετοιμασία

Ζεσταίνουμε το νερό σε ένα μπολ σε μέτρια φωτιά και προσθέτουμε το θρυμματισμένο σκόρδο.
Όταν φτάσει σε σημείο βρασμού, σβήνουμε τη φωτιά και αφήνουμε το μείγμα για 5 έως 7 λεπτά.
Το ρίχνουμε σε ένα ποτήρι ή ένα φλιτζάνι, προσθέτουμε ένα κουταλάκι του γλυκού μελιού και το ανακατεύουμε καλά.
Πίνουμε ένα φλιτζάνι από αυτό το μείγμα με άδειο στομάχι και ακόμη ένα το βράδυ πριν πάμε για ύπνο.

Πιπερόριζα, κρεμμύδι και χυμό από κουρκουμά για την αποτοξίνωση των πνευμόνων

Παρακάτω, θα σας παρουσιάσουμε ένα τέλειο ρόφημα για να καθαρίσετε φυσικά τους πνεύμονές σας. Περιέχει τρία από τα καλύτερα τρόφιμα (τζίντζερ, κρεμμύδι και κουρκουμά) που ωφελούν το αναπνευστικό σύστημα. Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι πολύ αποτελεσματικό, καθιστώντας το μία από τις καλύτερες θεραπείες για τον καθαρισμό των πνευμόνων και των βρόγχων σας.

Εδώ είναι μερικά από τα πλεονεκτήματά τους:

– Η πιπερόριζα εξαλείφει το φλέγμα, ανοίγει τους βρόγχους και αντιμετωπίζει τον βήχα. Είναι αντιβακτηριακό, αντιφλεγμονώδες και αντισηπτικό και ιδανικό για τον καθαρισμό του καπνού από τους πνεύμονές σας.

– Το κρεμμύδι ανοίγει τον βρογχικό σωλήνα και απομακρύνει τη βλέννα και τις βλαβερές ουσίες.

– Ο κουρκουμάς περιέχει κουρκουμίνη, η οποία μειώνει το φλεγμονώδες και οξειδωτικό στρες στους πνεύμονες. Επιπλέον, μειώνει τον κίνδυνο πνευμονικών λοιμώξεων και αποτρέπει την αναπνευστική δυσφορία.

Η προσθήκη μαύρου πιπεριού, θα δυναμώσει την συνταγή μας: Πως να βελτιώσετε την απορρόφηση κουρκουμίνης για σούπερ ενισχυμένα οφέλη 

Συστατικά

  • 3 φλιτζάνια νερό (750 ml)
  • 1 ρίζα πιπερόριζας, τριμμένη
  • ½ κουταλάκι κουρκουμά (2 γρ.)
  • 1 κρεμμύδι κομμένο σε δαχτυλίδια
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι (7,5 γρ.)

Προετοιμασία

Αρχικά, θερμαίνουμε το νερό σε μέτρια θερμοκρασία.
Προσθέτουμε τον κουρκουμά, τη ρίζα τζίντζερ και το κρεμμύδι κομμένο σε δαχτυλίδια και περιμένουμε να βράσει. Όταν φτάσει σε σημείο βρασμού, το σβήνουμε και το αφήνουμε για 5 έως 7 λεπτά. Τέλος, το ρίχνουμε σε ένα φλιτζάνι ή ένα ποτήρι, προσθέτουμε ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι και το πίνουμε.

Είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνετε αυτό το τσάι δύο φορές την ημέρα για μια περίοδο 3 ημερών. Οι πνεύμονες είναι ένα από τα πιο ζωτικά όργανα του σώματός μας, διότι χωρίς αυτούς, απλά δεν μπορούμε να ζήσουμε. Το πρόβλημα είναι ότι επειδή είναι “κρυμμένοι”, πολλοί άνθρωποι παραβλέπουν τη σημασία του καθαρισμού και της ενίσχυσής τους.

Πηγή: meygeia.gr

27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2021       

Οι πιο συχνές λογικές πλάνες των πολιτικών

 Οι πιο συχνές λογικές πλάνες των πολιτικών




Τα επιχειρήματα των πολιτικών έχουν την ικανότητα να μας αποπροσανατολίζουν. Φαίνεται να έχουν συνοχή, αλλά δεν έχουν. Πάμε να δούμε τα λογικά σφάλματα που κάνουν εσκεμμένα οι πολιτικοί.

Στην Αθήνα του Περικλή ονομάζονταν σοφίσματα, σήμερα λέγονται λογικές πλάνες και αναφέρονται στην λανθασμένη χρήση της λογικής ενός επιχειρήματος, το οποίο καθιστά το επιχείρημα άκυρο. Συχνά ένα λογικό σφάλμα ή λογική πλάνη χρησιμοποιείται επί τούτου ώστε να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη. Εκτός από πολιτικούς σκοπούς, μία λογική πλάνη μπορεί να εφαρμοστεί στη διαφήμιση ή σε οτιδήποτε έχει σκοπό να σου διαμορφώσει μία άποψη.

Το φιλοθεάμον και πολιτικοποιημένο (κυρίως αμερικανικό) κοινό έχει ασχοληθεί εκτεταμένα με τον εντοπισμό λογικών πλανών στους λόγους πολιτικών. Το πιο κοινό case study είναι οι ομιλίες και τα tweets του Τραμπ. Σε αυτό το βίντεο περιγράφονται κάποιες από τις συχνές τεχνικές που χρησιμοποιεί.

Αν ο ακροατής δεν έχει ιδέα τι είναι μία λογική πλάνη, εύκολα μπορεί ο ομιλητής να τον κατευθύνει εκεί που θέλει. Επειδή εδώ όμως δεν κολλάμε μπρίκια.

Πλάνη του τονισμού

Θα ξεκινήσουμε με την πλάνη του τονισμού, για όσους την προτιμούν στα λατινικά, accentus, καθώς είναι πιο εύκολο να εντοπιστεί. Η πλάνη του τονισμού είναι ένας τύπος αμφισημίας, εξαιτίας του νοήματος της πρότασης η οποία αλλάζει ανάλογα με τον τονισμό ή την έμφαση που δίνουμε σε μία λέξη.

Παρακολουθήστε μία ενημερωτική εκπομπή με καλεσμένους πολιτικούς διαφορετικών παρατάξεων. Υπάρχει περίπτωση να παρατηρήσετε ότι κάποιος θα «πιαστεί» από μία πρόταση που χρησιμοποίησε αυτός που έχει τον λόγο και άλλαξε τον τονισμό της ώστε να την παρουσιάσει ως απαράδεκτη.


Πλάνη του ψευδούς διλήμματος

Η πλάνη του ψευδούς διλήμματος είναι ίσως η πιο συχνή πλάνη που χρησιμοποιούν οι πολιτικοί. Σε αυτήν την τεχνική ο πολιτικός δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι ο λαός έχει να αντιμετωπίσει ένα δίλημμα. Στην πραγματικότητα, τα ενδεχόμενα μπορεί να είναι περισσότερα από δύο κι αυτό δύσκολα το παρατηρεί ο ακροατής.

Επίθεση στο άτομο

Η επίθεση στο άτομο (ή αλλιώς ad hominem) έχει σκοπό να αποκρούσει ένα επιχείρημα με επίθεση στο άτομο που το έθεσε. Το σκεπτικό έχει ως έξης: Ο Χ υποστηρίζει το Υ, ο Χ είναι αμφισβητήσιμος, άρα το Υ δεν είναι αληθές. Την πλάνη αυτή την χρησιμοποιούμε συχνά, άθελά μας, στον καθημερινό μας λόγο. Για παράδειγμα, μπορεί ένας φίλος να μας τονίσει ένα λάθος που κάνουμε τη δεδομένη στιγμή κι εμείς για να αμυνθούμε, αντί να απαντήσουμε στο επιχείρημά του, το αντικρούουμε με μία αντίστοιχη συμπεριφορά που είχε εκείνος στο παρελθόν.

Κοινωνική συμμόρφωση 

Το πείραμα του Asch απέδειξε κάτι πολύ ενδιαφέρον. Οι άνθρωποι είμαστε εξαιρετικά κοινωνικά όντα, συνεπώς επηρεαζόμαστε άμεσα από τα κοινωνικά σύνολα στα οποία ανήκουμε. Είτε πρόκειται περί λιντσάρισματος, είτε πρόκειται για επιδοκιμασίες και χειροκροτήματα, η αντίδραση του κοινού τείνει να είναι μαζική.

Η πλάνη αυτή παρατηρείται στις ομιλίες των πολιτικών αρχηγών, όπου οι πιστοί του κόμματος χειροκροτούν όταν ο αρχηγός ανεβάζει τον τόνο του.

Άλλη μία ενδιαφέρουσα εφαρμογή της κοινωνικής συμμόρφωσης είναι τα γέλια που ακολουθούν μετά από ένα αστείο στα sitcoms τύπου Φιλαράκια. Αν δεν υπήρχαν τα γέλια αυτά, ίσως και να μην σπαρταράγαμε με κάθε ατάκα του Τσάντλερ.

Πολύ κοντά στην πλάνη της κοινωνικής συμμόρφωσης είναι και αυτό της προσφυγής στην πλειοψηφία.

Τεχνική της Αναπλαισίωσης

Η τεχνική της αναπλαισίωσης είναι επίσης μία κοινή μέθοδος που χρησιμοποιείται για τον αποπροσανατολισμό του κοινού. Ο ομιλητής απαντά στο επιχείρημα ή ερώτημα που του τέθηκε, θέτοντας ως βάση μία άλλη οπτική γωνία. Πρόκειται για πλάνη, επειδή η δεύτερη οπτική γωνία, δεν ακυρώνει την πρώτη.

Πλάνη της επιπόλαιης κατηγοριοποίησης

Καλό είναι αυτό να εξηγηθεί απευθείας με παράδειγμα. Στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης υπάρχει σήμερα η τάση να χωρίζονται οι επικριτές ενός νομοσχεδίου ή μιας υπόθεσης που απασχολεί τη δημοσιότητα με βάση ένα δίπολο: εάν κάποιος επικρίνει τη Νέα Δημοκρατία είναι αυτομάτως συριζαίος, ενώ αν κάποιος κατακρίνει το ΣΥ.ΡΙΖ.Α είναι αυτομάτως νεοδημοκράτης.

Παρομοίως στα ειδησεογραφικά ρεπορτάζ παρουσιάζονται οι αντιφρονούντες ως αναρχικά στοιχεία. Η επιπόλαιη κατηγοριοποίηση εμποδίζει τον πολίτη να ταυτιστεί με μία άποψη καθώς έχει την τάση να συμφωνεί με τον απλό λαό.

Επίκληση στο Συναίσθημα

Αυτό ίσως και να το έχετε ακούσει. Η δράση εγείρεται από τα συναισθήματα. Οι πολιτικοί προσπαθούν να προκαλέσουν φόβο, να κάνουν τον ακροατή να ελπίζει ή πιο απλά να στοχεύσουν τα ευαίσθητα σημεία του. Γι’ αυτό σε πολλές ομιλίες πολιτικών αναφέρεται συχνά η φράση «το μέλλον των παιδιών μας».

Πλάνη της Αγκύρωσης

Η πλάνη της αγκύρωσης εφαρμόζεται συχνά στις εξαγγελίες των απανταχού κυβερνήσεων. Μπορεί να αφορά την αύξηση ενός φόρου, την μείωση του αφορολόγητου –οτιδήποτε οικονομικό. Η πρώτη «διαρροή» ή είδηση θα προειδοποιήσει το κοινό ότι για κάθε 100 ευρώ εισοδήματος ο φορολογούμενος θα πρέπει να ξοδεύει 40 ευρώ και έπειτα θα διαψεύσει την είδηση μιλώντας για 30 ευρώ έξοδα ανά 100 ευρώ των εσόδων του. Εάν η είδηση ήταν εξαρχής τα 30 ευρώ ανά 100, οι αντιδράσεις θα ήταν περισσότερες και εντονότερες.

Πλάνη του ρήτορα

Λίγοι πολιτικοί χρησιμοποιούν αυτήν την τεχνική με… τέχνη. Ο ομιλητής παραπλανεί τον ακροατή μέσω της ρητορικής του, μιλώντας δηλαδή με δυσνόητους όρους και ακαταλαβίστικες έννοιες. Ένα από τα πιο συχνά πεδία που εφαρμόζεται η τεχνική αυτή είναι αυτό της Οικονομίας· πολλοί όροι στην επιστήμη της Οικονομίας είναι περίπλοκοι και δεν τους ακούμε συχνά. Ο ρήτορας μπορεί να παρουσιάσει έναν χείμαρρο αυτών, χωρίς απαραίτητα να συνδέονται μεταξύ τους, δημιουργώντας την εντύπωση ότι αυτό στο οποίο αναφέρεται είναι μείζονος σημασίας κι ότι είναι ένα πεδίο το οποίο γνωρίζει καλά.

Κοινωνικός αυτοματισμός

Δεν είναι λίγες οι φορές που μία κοινωνική, επαγγελματική ομάδα ή τάξη αντιδρά σε μία ρύθμιση που την αφορά, είτε δικαίως, είτε αδίκως. Ο πολιτικός σε αυτήν την περίπτωση προσπαθεί να στρέψει την υπόλοιπη κοινωνία εναντίον των διαμαρτυρόμενων, σπέρνοντας διχόνοια. Έτσι, μέσω του πολιτικού του λόγου, τείνει να απαξιώνει ηθικά και να αναδεικνύει ως προνομιούχα την ομάδα που μπαίνει στο στόχαστρο, εν τέλει διαμορφώνοντας την άποψη ότι επιβιώνει εις βάρος της υπόλοιπης κοινωνίας.

Πλάνη της οπλισμένης ερώτησης

«Γνωρίζουν οι ψηφοφόροι πόσο αδίστακτος είστε;». Αυτή είναι μία οπλισμένη ή προβοκατόρικη ερώτηση. Και οι δύο διαθέσιμες απαντήσεις είναι κατά του ερωτηθέντος. Πρόκειται περί πλάνης επειδή η ερώτηση λαμβάνει σαν δεδομένο κάτι το οποίο δεν έχει αποδειχθεί και κανείς δεν έχει συμφωνήσει με αυτό.

Πλάνη του ντόμινο

Συντελείται όταν ο ομιλητής παρουσιάζει ένα σχετικά μικρό γεγονός (το οποίο σαφώς δεν συμφέρει τη δική του παράταξή) ως την αρχή του κακού. Με λογικά άλματα μπορεί να πείσει το κοινό που τον παρακολουθεί ότι αυτό το αδιάφορο γεγονός θα επιφέρει την καταστροφή.

***

Αντικλείδι , https://antikleidi.com

Βαθiές γνώσεις για το θάνατο

 Βαθιές γνώσεις για το θάνατο


Ο θάνατος ήταν με την ανθρωπότητα από την αυγή του χρόνου και όμως όταν χτυπάει, φέρνει μαζί του έναν συγκλονιστικό έλεγχο πραγματικότητας σαν να συνέβαινε για πρώτη φορά. Όλοι γνωρίζουμε ότι ο θάνατος είναι αναπόφευκτος σε όλους τους ζωντανούς αλλά ζούμε σαν να ήταν μακρινός και κάτι που συμβαίνει σε άλλους. Τη στιγμή που γεννιέσαι, ο θάνατος είναι ένα πράγμα που είναι σίγουρο και σίγουρο ότι θα συμβεί και αυτή η γνώση πρέπει να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο ζούμε και τις αξίες που υιοθετούμε στη ζωή. Για να ζήσετε θετικά, μάθετε να δέχεστε το θάνατο.

Ακολουθούν ορισμένες βαθιές γνώσεις για το θάνατο:

  • Φυσικό - Ο θάνατος είναι ένα φυσικό μέρος του κύκλου ανάπτυξης της ζωής.
  • Ολόκληρη - Το παράδοξο είναι ότι ο θάνατος κάνει τη ζωή ολόκληρη.
  • Παράδοση και αποδοχή - Παράδοση στη φύση, και αποδεχτείτε ότι απλά δεν θα περάσετε σε κάποια πράγματα.
  • Just Visiting - Είστε απλά επισκέπτης στη Γη.
  • Μήκος - Έχει ήδη περάσει ένα ορισμένο ποσό ζωής και δεν ξέρετε πόσο περισσότερο θα έχετε.
  • Βάθος - Λόγω του άγνωστου μήκους, το στοίχημά σας είναι να ζήσετε βαθιά και πλήρως.
  • Σκοπός - Η ζωή βαθιά και πλήρως θα μπορούσε απλώς να ονομαστεί ότι ζει σκόπιμα.
  • Γνωρίστε τον εαυτό σας - Γνωρίστε την ουσία σας και γνωρίστε τον εαυτό σας.
  • Art of Living - Ξυπνήστε την τέχνη της ζωής για να κατανοήσετε την τέχνη του θανάτου (και το αντίστροφο).
  • Σήμερα - Μια μέρα είναι μια fractal έκδοση μιας πλήρους ζωής.
  • Unbusyness - Busyness είναι μια από τις μεγαλύτερες περισπασμούς από τη ζωή.
  • Παρουσία - Η ζωή υπάρχει μόνο στην παρούσα στιγμή.
  • Τελικές αποκαλύψεις - Γνωρίστε ότι ορισμένα πράγματα δεν θα αποκαλυφθούν μέχρι τα όρια του θανάτου.
  • Πέρα από το θάνατο - Σκεφτείτε τι μπορεί να συμβεί μετά το θάνατο.
  • Υπερνίκηση του φόβου - Είναι δυνατόν να ξεπεράσετε πραγματικά τον φόβο του θανάτου ενώ είστε ζωντανοί.

Ελπίζω να σας φέρει λίγη ηρεμία.

https://empress2inspire.blog/



DOWNLOADS: Σταύρος I. Βουτυράς – Τα Σεπτά Πάθη Και Η Αγία Ανάστασις Του Σωτήρος:

 DOWNLOADS: Σταύρος I. Βουτυράς – 

Τα Σεπτά Πάθη Και Η Αγία Ανάστασις Του Σωτήρος: 

Ήτοι Αι Από Του Εσπερινού Της Κυριακής Των Βαϊων Μέχρι Του Εσπερινού Της Κυριακής Του Πάσχα Πλήρεις Ακολουθίαι Των Νυμφίων, Των Προηγιασμένων, Των Παθών, Του Επιταφίου Και Της Αναστάσεως Αις Προσετέθη Εν Παραρτήματι Η Του Ακαθίστου Ύμνου.…! #1.466 (PDF)


Διαβάστε το εδώ:


ΤΑ ΣΕΠΤΑ ΠΑΘΗ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ: ΗΤΟΙ ΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΠΛΗΡΕΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΙ ΤΩΝ ΝΥΜΦΙΩΝ, ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ, ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ, ΤΟΥ ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΑΙΣ ΠΡΟΣΕΤΕΘΗ ΕΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΙ Η ΤΟΥ ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ ΥΜΝΟΥ

Η Ανάσταση του Χριστού, Rembrandt, (1635-1639), Παλαιά Πινακοθήκη Μονάχου

 Η Ανάσταση του Χριστού, Rembrandt, (1635-1639), Παλαιά Πινακοθήκη Μονάχου


f8ed8379-c297-40ed-b61e-a97f0f8618e3.png


Η Ανάσταση του Χριστού, Rembrandt, (1635-1639), Παλαιά Πινακοθήκη Μονάχου
Σε δύσκολους καιρούς ενδυναμώνουμε εαυτόν εμπνεόμενοι από διαχρονικά κείμενα. Συνοδεύουμε τις ευχές μας με την επί του Όρους Όμιλία του Ιησού Χριστού, ένα μνημείο πανανθρώπινης αξίας και ευχόμαστε Καλή Ανάσταση και ανάταση ψυχής!
Κ. Δαρδανός, 29 Απριλίου 2021
2184b6fd-d42e-4e40-99b8-d1ecf2882f54.png2f425dc7-eaeb-4996-b2a6-8b783c65da32.png

Ε´ ΙΔΩΝ δὲ τοὺς ὄχλους ἀνέβη εἰς τὸ ὄρος, καὶ καθίσαντος αὐτοῦ προσῆλθον αὐτῷ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ, 2 καὶ ἀνοίξας τὸ στόμα αὐτοῦ ἐδίδασκεν αὐτοὺς λέγων·
3 μακάριοι οἱ πτωχοὶ τῷ πνεύματι, ὅτι αὐτῶν ἐστιν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν. 4 μακάριοι οἱ πενθοῦντες, ὅτι αὐτοὶ παρακληθήσονται.
5 μακάριοι οἱ πραεῖς, ὅτι αὐτοὶ κληρονομήσουσι τὴν γῆν.
6 μακάριοι οἱ πεινῶντες καὶ διψῶντες τὴν δικαιοσύνην, ὅτι αὐτοὶ χορτασθήσονται.
7 μακάριοι οἱ ἐλεήμονες, ὅτι αὐτοὶ ἐλεηθήσονται.
8 μακάριοι οἱ καθαροὶ τῇ καρδίᾳ, ὅτι αὐτοὶ τὸν Θεὸν ὄψονται.
9 μακάριοι οἱ εἰρηνοποιοί, ὅτι αὐτοὶ υἱοὶ Θεοῦ κληθήσονται.
10 μακάριοι οἱ δεδιωγμένοι ἕνεκεν δικαιοσύνης, ὅτι αὐτῶν ἐστιν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν.
11 μακάριοί ἐστε ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καὶ διώξωσι καὶ εἴπωσι πᾶν πονηρὸν ρῆμα καθ᾿ ὑμῶν ψευδόμενοι ἕνεκεν ἐμοῦ.
12 χαίρετε καὶ ἀγαλλιᾶσθε, ὅτι ὁ μισθὸς ὑμῶν πολὺς ἐν τοῖς οὐρανοῖς· οὕτω γὰρ ἐδίωξαν τοὺς προφήτας τοὺς πρὸ ὑμῶν.

13 ῾Υμεῖς ἐστε τὸ ἅλας τῆς γῆς· ἐὰν δὲ τὸ ἅλας μωρανθῇ, ἐν τίνι ἁλισθήσεται; εἰς οὐδὲν ἰσχύει ἔτι εἰ μὴ βληθῆναι ἔξω καὶ καταπατεῖσθαι ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων. 14 ῾Υμεῖς ἐστε τὸ φῶς τοῦ κόσμου. οὐ δύναται πόλις κρυβῆναι ἐπάνω ὄρους κειμένη· 15 οὐδὲ καίουσι λύχνον καὶ τιθέασι αὐτὸν ὑπὸ τὸν μόδιον, ἀλλ᾿ ἐπὶ τὴν λυχνίαν, καὶ λάμπει πᾶσι τοῖς ἐν τῇ οἰκίᾳ. 16 οὕτω λαμψάτω τὸ φῶς ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὅπως ἴδωσιν ὑμῶν τὰ καλὰ ἔργα καὶ δοξάσωσι τὸν πατέρα ὑμῶν τὸν ἐν τοῖς οὐρανοῖς.

17 Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον καταλῦσαι τὸν νόμον ἢ τοὺς προφήτας· οὐκ ἦλθον καταλῦσαι, ἀλλὰ πληρῶσαι. 18 ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται. 19 ὃς ἐὰν οὖν λύσῃ μίαν τῶν ἐντολῶν τούτων τῶν ἐλαχίστων καὶ διδάξῃ οὕτω τοὺς ἀνθρώπους, ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν· ὃς δ᾿ ἂν ποιήσῃ καὶ διδάξῃ, οὗτος μέγας κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν. 20 λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι ἐὰν μὴ περισσεύσῃ ἡ δικαιοσύνη ὑμῶν πλεῖον τῶν γραμματέων καὶ Φαρισαίων, οὐ μὴ εἰσέλθητε εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν.

21 ᾿Ηκούσατε ὅτι ἐρρέθη τοῖς ἀρχαίοις, οὐ φονεύσεις· ὃς δ᾿ ἂν φονεύσῃ, ἔνοχος ἔσται τῇ κρίσει. 22 ᾿Εγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι πᾶς ὁ ὀργιζόμενος τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ εἰκῆ ἔνοχος ἔσται τῇ κρίσει· ὃς δ᾿ ἂν εἴπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ ρακά, ἔνοχος ἔσται τῷ συνεδρίῳ· ὃς δ᾿ ἂν εἴπῃ μωρέ, ἔνοχος ἔσται εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός. 23 ᾿Εὰν οὖν προσφέρῃς τὸ δῶρόν σου ἐπὶ τὸ θυσιαστήριον κἀκεῖ μνησθῇς ὅτι ὁ ἀδελφός σου ἔχει τι κατὰ σοῦ, 24 ἄφες ἐκεῖ τὸ δῶρόν σου ἔμπροσθεν τοῦ θυσιαστηρίου, καὶ ὕπαγε πρῶτον διαλλάγηθι τῷ ἀδελφῷ σου, καὶ τότε ἐλθὼν πρόσφερε τὸ δῶρόν σου. 25 ῎Ισθι εὐνοῶν τῷ ἀντιδίκῳ σου ταχὺ ἕως ὅτου εἶ ἐν τῇ ὁδῷ μετ᾿ αὐτοῦ, μήποτέ σε παραδῷ ὁ ἀντίδικος τῷ κριτῇ καὶ ὁ κριτής σε παραδῷ τῷ ὑπηρέτῃ, καὶ εἰς φυλακὴν βληθήσῃ·
26 ἀμὴν λέγω σοι, οὐ μὴ ἐξέλθῃς ἐκεῖθεν ἕως οὗ ἀποδῷς τὸν ἔσχατον κοδράντην.

27 ᾿Ηκούσατε ὅτι ἐρρέθη τοῖς ἀρχαίοις, οὐ μοιχεύσεις. 28 ᾿Εγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι πᾶς ὁ βλέπων γυναῖκα πρὸς τὸ ἐπιθυμῆσαι αὐτὴν ἤδη ἐμοίχευσεν αὐτὴν ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτοῦ. 29 εἰ δὲ ὁ ὀφθαλμός σου ὁ δεξιὸς σκανδαλίζει σε, ἔξελε αὐτὸν καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· συμφέρει γάρ σοι ἵνα ἀπόληται ἓν τῶν μελῶν σου καὶ μὴ ὅλον τὸ σῶμά σου βληθῇ εἰς γέενναν. 30 καὶ εἰ ἡ δεξιά σου χεὶρ σκανδαλίζει σε, ἔκκοψον αὐτὴν καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· συμφέρει γάρ σοι ἵνα ἀπόληται ἓν τῶν μελῶν σου καὶ μὴ ὅλον τὸ σῶμά σου βληθῇ εἰς γέενναν. 31 ᾿Ερρέθη δέ· ὃς ἂν ἀπολύσῃ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, δότω αὐτῇ ἀποστάσιον. 32 ᾿Εγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι ὃς ἂν ἀπολύσῃ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ παρεκτὸς λόγου πορνείας, ποιεῖ αὐτὴν μοιχᾶσθαι, καὶ ὃς ἐὰν ἀπολελυμένην γαμήσῃ, μοιχᾶται.

33 Πάλιν ἠκούσατε ὅτι ἐρρέθη τοῖς ἀρχαίοις, οὐκ ἐπιορκήσεις, ἀποδώσεις δὲ τῷ Κυρίῳ τοὺς ὅρκους σου. 34 ᾿Εγὼ δὲ λέγω ὑμῖν μὴ ὀμόσαι ὅλως· μήτε ἐν τῷ οὐρανῷ, ὅτι θρόνος ἐστὶ τοῦ Θεοῦ· 35 μήτε ἐν τῇ γῇ, ὅτι ὑποπόδιόν ἐστι τῶν ποδῶν αὐτοῦ· μήτε εἰς ῾Ιεροσόλυμα, ὅτι πόλις ἐστὶ τοῦ μεγάλου βασιλέως· 36 μήτε ἐν τῇ κεφαλῇ σου ὀμόσῃς, ὅτι οὐ δύνασαι μίαν τρίχα λευκὴν ἢ μέλαιναν ποιῆσαι. 37 ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν.

38 ᾿Ηκούσατε ὅτι ἐρρέθη, ὀφθαλμὸν ἀντὶ ὀφθαλμοῦ καὶ ὀδόντα ἀντὶ ὀδόντος· 39 ᾿Εγὼ δὲ λέγω ὑμῖν μὴ ἀντιστῆναι τῷ πονηρῷ· ἀλλ᾿ ὅστις σε ραπίσει ἐπὶ τὴν δεξιὰν σιαγόνα, στρέψον αὐτῷ καὶ τὴν ἄλλην· 40 καὶ τῷ θέλοντί σοι κριθῆναι καὶ τὸν χιτῶνά σου λαβεῖν, ἄφες αὐτῷ καὶ τὸ ἱμάτιον· 41 καὶ ὅστις σε ἀγγαρεύσει μίλιον ἕν, ὕπαγε μετ᾿ αὐτοῦ δύο· 42 τῷ αἰτοῦντί σε δίδου καὶ τὸν θέλοντα ἀπὸ σοῦ δανείσασθαι μὴ ἀποστραφῇς.

43 ᾿Ηκούσατε ὅτι ἐρρέθη, ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου καὶ μισήσεις τὸν ἐχθρόν σου. 44 ᾿Εγὼ δὲ λέγω ὑμῖν, ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν, εὐλογεῖτε τοὺς καταρωμένους ὑμᾶς, καλῶς ποιεῖτε τοῖς μισοῦσιν ὑμᾶς καὶ προσεύχεσθε ὑπὲρ τῶν ἐπηρεαζόντων ὑμᾶς καὶ διωκόντων ὑμᾶς. 45 ὅπως γένησθε υἱοὶ τοῦ πατρὸς ὑμῶν τοῦ ἐν οὐρανοῖς, ὅτι τὸν ἥλιον αὐτοῦ ἀνατέλλει ἐπὶ πονηροὺς καὶ ἀγαθοὺς καὶ βρέχει ἐπὶ δικαίους καὶ ἀδίκους. 46 ἐὰν γὰρ ἀγαπήσητε τοὺς ἀγαπῶντας ὑμᾶς, τίνα μισθὸν ἔχετε; οὐχὶ καὶ οἱ τελῶναι τὸ αὐτὸ ποιοῦσι; 47 καὶ ἐὰν ἀσπάσησθε τοὺς φίλους ὑμῶν μόνον, τί περισσὸν ποιεῖτε; οὐχὶ καὶ οἱ τελῶναι οὕτω ποιοῦσιν; 48 ῎Εσεσθε οὖν ὑμεῖς τέλειοι, ὥσπερ ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς τέλειός ἐστιν.

ΣΤ´ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ τὴν ἐλεημοσύνην ὑμῶν μὴ ποιεῖν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων πρὸς τὸ θεαθῆναι αὐτοῖς· εἰ δὲ μήγε, μισθὸν οὐκ ἔχετε παρὰ τῷ πατρὶ ὑμῶν τῷ ἐν τοῖς οὐρανοῖς. 2 ῞Οταν οὖν ποιῇς ἐλεημοσύνην, μὴ σαλπίσῃς ἔμπροσθέν σου, ὥσπερ οἱ ὑποκριταὶ ποιοῦσιν ἐν ταῖς συναγωγαῖς καὶ ἐν ταῖς ρύμαις, ὅπως δοξασθῶσιν ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἀπέχουσι τὸν μισθὸν αὐτῶν. 3 σοῦ δὲ ποιοῦντος ἐλεημοσύνην μὴ γνώτω ἡ ἀριστερά σου τί ποιεῖ ἡ δεξιά σου, 4 ὅπως ᾖ σου ἡ ἐλεημοσύνη ἐν τῷ κρυπτῷ, καὶ ὁ πατήρ σου ὁ βλέπων ἐν τῷ κρυπτῷ ἀποδώσει σοι ἐν τῷ φανερῷ.

5 Καὶ ὅταν προσεύχῃ, οὐκ ἔσῃ ὥσπερ οἱ ὑποκριταί, ὅτι φιλοῦσιν ἐν ταῖς συναγωγαῖς καὶ ἐν ταῖς γωνίαις τῶν πλατειῶν ἑστῶτες προσεύχεσθαι, ὅπως ἂν φανῶσι τοῖς ἀνθρώποις· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἀπέχουσι τὸν μισθὸν αὐτῶν. 6 σὺ δὲ ὅταν προσεύχῃ, εἴσελθε εἰς τὸν ταμιεῖόν σου, καὶ κλείσας τὴν θύραν σου πρόσευξαι τῷ πατρί σου τῷ ἐν τῷ κρυπτῷ, καὶ ὁ πατήρ σου ὁ βλέπων ἐν τῷ κρυπτῷ ἀποδώσει σοι ἐν τῷ φανερῷ.
7 Προσευχόμενοι δὲ μὴ βαττολογήσητε ὥσπερ οἱ ἐθνικοί· δοκοῦσι γὰρ ὅτι ἐν τῇ πολυλογίᾳ αὐτῶν εἰσακουσθήσονται. 8 μὴ οὖν ὁμοιωθῆτε αὐτοῖς· οἶδε γὰρ ὁ πατὴρ ὑμῶν ὧν χρείαν ἔχετε πρὸ τοῦ ὑμᾶς αἰτῆσαι αὐτόν.

 
9 Οὕτως οὖν προσεύχεσθε ὑμεῖς· 
Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς· 
ἁγιασθήτω τὸ ὄνομά σου· 
10 ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου· 
γενηθήτω τὸ θέλημά σου, ὡς ἐν οὐρανῷ, καὶ ἐπὶ τῆς γῆς· 
11 τὸν ἄρτον ἡμῶν τὸν ἐπιούσιον δὸς ἡμῖν σήμερον· 
12 καὶ ἄφες ἡμῖν τὰ ὀφειλήματα ἡμῶν, ὡς καὶ ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν· 
13 καὶ μὴ εἰσενέγκῃς ἡμᾶς εἰς πειρασμόν, ἀλλὰ ρῦσαι ἡμᾶς ἀπὸ τοῦ πονηροῦ. 
ὅτι σοῦ ἐστιν ἡ βασιλεία καὶ ἡ δύναμις καὶ ἡ δόξα εἰς τοὺς αἰῶνας· ἀμήν.

14 ᾿Εὰν γὰρ ἀφῆτε τοῖς ἀνθρώποις τὰ παραπτώματα αὐτῶν, ἀφήσει καὶ ὑμῖν ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ οὐράνιος· 15 ἐὰν δὲ μὴ ἀφῆτε τοῖς ἀνθρώποις τὰ παραπτώματα αὐτῶν, οὐδὲ ὁ πατὴρ ὑμῶν ἀφήσει τὰ παραπτώματα ὑμῶν.

 
16 ῞Οταν δὲ νηστεύητε, μὴ γίνεσθε ὥσπερ οἱ ὑποκριταὶ σκυθρωποί· ἀφανίζουσι γὰρ τὰ πρόσωπα αὐτῶν ὅπως φανῶσι τοῖς ἀνθρώποις νηστεύοντες· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἀπέχουσι τὸν μισθὸν αὐτῶν. 17 σὺ δὲ νηστεύων ἄλειψαί σου τὴν κεφαλὴν καὶ τὸ πρόσωπόν σου νίψαι, 18 ὅπως μὴ φανῇς τοῖς ἀνθρώποις νηστεύων, ἀλλὰ τῷ πατρί σου τῷ ἐν τῷ κρυπτῷ, καὶ ὁ πατήρ σου ὁ βλέπων ἐν τῷ κρυπτῷ ἀποδώσει σοι ἐν τῷ φανερῷ.

19 Μὴ θησαυρίζετε ὑμῖν θησαυροὺς ἐπὶ τῆς γῆς, ὅπου σὴς καὶ βρῶσις ἀφανίζει, καὶ ὅπου κλέπται διορύσσουσι καὶ κλέπτουσι· 20 θησαυρίζετε δὲ ὑμῖν θησαυροὺς ἐν οὐρανῷ, ὅπου οὔτε σὴς οὔτε βρῶσις ἀφανίζει, καὶ ὅπου κλέπται οὐ διορύσσουσιν οὐδὲ κλέπτουσιν· 21 ὅπου γάρ ἐστιν ὁ θησαυρὸς ὑμῶν, ἐκεῖ ἔσται καὶ ἡ καρδία ὑμῶν.

22 ῾Ο λύχνος τοῦ σώματός ἐστιν ὁ ὀφθαλμός· ἐὰν οὖν ὁ ὀφθαλμός σου ἁπλοῦς ᾖ, ὅλον τὸ σῶμά σου φωτεινόν ἔσται· 23 ἐὰν δὲ ὁ ὀφθαλμός σου πονηρὸς ᾖ, ὅλον τὸ σῶμά σου σκοτεινὸν ἔσται. εἰ οὖν τὸ φῶς τὸ ἐν σοὶ σκότος ἐστί, τὸ σκότος πόσον; 24 Οὐδεὶς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει. οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ.

25 Διὰ τοῦτο λέγω ὑμῖν, μὴ μεριμνᾶτε τῇ ψυχῇ ὑμῶν τί φάγητε καὶ τί πίητε, μηδὲ τῷ σώματι ὑμῶν τί ἐνδύσησθε· οὐχὶ ἡ ψυχὴ πλεῖόν ἐστι τῆς τροφῆς καὶ τὸ σῶμα τοῦ ἐνδύματος; 26 ἐμβλέψατε εἰς τὰ πετεινὰ τοῦ οὐρανοῦ, ὅτι οὐ σπείρουσιν οὐδὲ θερίζουσιν οὐδὲ συνάγουσιν εἰς ἀποθήκας, καὶ ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ οὐράνιος τρέφει αὐτά· οὐχ ὑμεῖς μᾶλλον διαφέρετε αὐτῶν; 27 τίς δὲ ἐξ ὑμῶν μεριμνῶν δύναται προσθεῖναι ἐπὶ τὴν ἡλικίαν αὐτοῦ πῆχυν ἕνα; 
28 καὶ περὶ ἐνδύματος τί μεριμνᾶτε; καταμάθετε τὰ κρίνα τοῦ ἀγροῦ πῶς αὐξάνει· οὐ κοπιᾷ οὐδὲ νήθει· 29 λέγω δὲ ὑμῖν ὅτι οὐδὲ Σολομὼν ἐν πάσῃ τῇ δόξῃ αὐτοῦ περιεβάλετο ὡς ἓν τούτων. 30 Εἰ δὲ τὸν χόρτον τοῦ ἀγροῦ, σήμερον ὄντα καὶ αὔριον εἰς κλίβανον βαλλόμενον, ὁ Θεὸς οὕτως ἀμφιέννυσιν, οὐ πολλῷ μᾶλλον ὑμᾶς, ὀλιγόπιστοι; 
31 μὴ οὖν μεριμνήσητε λέγοντες, τί φάγωμεν ἢ τί πίωμεν ἢ τί περιβαλώμεθα; 32 πάντα γὰρ ταῦτα τὰ ἔθνη ἐπιζητεῖ· οἶδε γὰρ ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ οὐράνιος ὅτι χρῄζετε τούτων ἁπάντων. 33 ζητεῖτε δὲ πρῶτον τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν δικαιοσύνην αὐτοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν. 34 Μὴ οὖν μεριμνήσητε εἰς τὴν αὔριον· ἡ γὰρ αὔριον μεριμνήσει τὰ ἑαυτῆς· ἀρκετὸν τῇ ἡμέρᾳ ἡ κακία αὐτῆς.

Ζ´ ΜΗ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε· 2 ἐν ᾧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, καὶ ἐν ᾧ μέτρῳ μετρεῖτε μετρηθήσεται ὑμῖν. 
3 τί δὲ βλέπεις τὸ κάρφος τὸ ἐν τῷ ὀφθαλμῷ τοῦ ἀδελφοῦ σου, τὴν δὲ ἐν τῷ σῷ ὀφθαλμῷ δοκὸν οὐ κατανοεῖς; 4 ἢ πῶς ἐρεῖς τῷ ἀδελφῷ σου, ἄφες ἐκβάλω τὸ κάρφος ἀπὸ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ ἰδοὺ ἡ δοκὸς ἐν τῷ ὀφθαλμῷ σου; 5 ὑποκριτά, ἔκβαλε πρῶτον τὴν δοκὸν ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ τότε διαβλέψεις ἐκβαλεῖν τὸ κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ ἀδελφοῦ σου. 6 Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ρήξωσιν ὑμᾶς.

7 Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν· 8 πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιγήσεται. 9 ἢ τίς ἐστιν ἐξ ὑμῶν ἄνθρωπος, ὃν ἐὰν αἰτήσῃ ὁ υἱὸς αὐτοῦ ἄρτον, μὴ λίθον ἐπιδώσει αὐτῷ; 10 καὶ ἐὰν ἰχθὺν αἰτήσῃ, μὴ ὄφιν ἐπιδώσει αὐτῷ; 11 εἰ οὗν ὑμεῖς, πονηροὶ ὄντες, οἴδατε δόματα ἀγαθὰ διδόναι τοῖς τέκνοις ὑμῶν, πόσῳ μᾶλλον ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς δώσει ἀγαθὰ τοῖς αἰτοῦσιν αὐτόν;

12 Πάντα οὖν ὅσα ἂν θέλητε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, οὕτω καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς· οὗτος γάρ ἐστιν ὁ νόμος καὶ οἱ προφῆται.

13 Εἰσέλθετε διὰ τῆς στενῆς πύλης· ὅτι πλατεῖα ἡ πύλη καὶ εὐρύχωρος ἡ ὁδὸς ἡ ἀπάγουσα εἰς τὴν ἀπώλειαν, καὶ πολλοί εἰσιν οἱ εἰσερχόμενοι δι᾿ αὐτῆς. 14 τί στενὴ ἡ πύλη καὶ τεθλιμμένη ἡ ὁδὸς ἡ ἀπάγουσα εἰς τὴν ζωήν, καὶ ὀλίγοι εἰσὶν οἱ εὑρίσκοντες αὐτήν!

15 Προσέχετε δὲ ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν, οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσι λύκοι ἅρπαγες. 16 ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς. μήτι συλλέγουσιν ἀπὸ ἀκανθῶν σταφυλὴν ἢ ἀπὸ τριβόλων σῦκα; 17 οὕτω πᾶν δένδρον ἀγαθὸν καρποὺς καλοὺς ποιεῖ, τὸ δὲ σαπρὸν δένδρον καρποὺς πονηροὺς ποιεῖ. 18 οὐ δύναται δένδρον ἀγαθὸν καρποὺς πονηροὺς ποιεῖν, οὐδὲ δένδρον σαπρὸν καρποὺς καλοὺς ποιεῖν. 19 πᾶν δένδρον μὴ ποιοῦν καρπὸν καλὸν ἐκκόπτεται καὶ εἰς πῦρ βάλλεται. 20 ἄραγε ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς.

21 Οὐ πᾶς ὁ λέγων μοι Κύριε Κύριε, εἰσελεύσεται εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν, ἀλλ᾿ ὁ ποιῶν τὸ θέλημα τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς. 22 πολλοὶ ἐροῦσί μοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ· Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν; 23 καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς· ἀποχωρεῖτε ἀπ᾿ ἐμοῦ οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν.

24 Πᾶς οὖν ὅστις ἀκούει μου τοὺς λόγους τούτους καὶ ποιεῖ αὐτούς, ὁμοιώσω αὐτὸν ἀνδρὶ φρονίμῳ, ὅστις ᾠκοδόμησε τὴν οἰκίαν αὐτοῦ ἐπὶ τὴν πέτραν· 25 καὶ κατέβη ἡ βροχὴ καὶ ἦλθον οἱ ποταμοὶ καὶ ἔπνευσαν οἱ ἄνεμοι καὶ προσέπεσον τῇ οἰκίᾳ ἐκείνῃ, καὶ οὐκ ἔπεσε· τεθεμελίωτο γὰρ ἐπὶ τὴν πέτραν. 26 καὶ πᾶς ὁ ἀκούων μου τοὺς λόγους τούτους καὶ μὴ ποιῶν αὐτοὺς ὁμοιωθήσεται ἀνδρὶ μωρῷ, ὅστις ᾠκοδόμησε τὴν οἰκίαν αὐτοῦ ἐπὶ τὴν ἄμμον· 27 καὶ κατέβη ἡ βροχὴ καὶ ἦλθον οἱ ποταμοὶ καὶ ἔπνευσαν οἱ ἄνεμοι καὶ προσέκοψαν τῇ οἰκίᾳ ἐκείνῃ, καὶ ἔπεσε, καὶ ἦν ἡ πτῶσις αὐτῆς μεγάλη. 
28 Καὶ ἐγένετο ὅτε συνετέλεσεν ὁ ᾿Ιησοῦς τοὺς λόγους τούτους, ἐξεπλήσσοντο οἱ ὄχλοι ἐπὶ τῇ διδαχῇ αὐτοῦ· 29 ἦν γὰρ διδάσκων αὐτοὺς ὡς ἐξουσίαν ἔχων, καὶ οὐχ ὡς οἱ γραμματεῖς.
2f425dc7-eaeb-4996-b2a6-8b783c65da32.png
26d6f300-c4f2-4bf3-b6e6-9d8df7728c4c.jpg

Άνθρωποι παράσιτα, που έχουν μάθει να στηρίζονται πάντα στους άλλους

  Άνθρωποι παράσιτα, που έχουν μάθει να στηρίζονται πάντα στους άλλους -Κική Γιοβανοπούλου- GynaikaEimai 22 Ιανουαρίου 2025 Είναι κι αυτοί π...