Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Αλεπούδες, σκαντζόχοιροι και Ιnternet

 Αλεπούδες, σκαντζόχοιροι και Ιnternet


Ο χείμαρρος των πληροφοριών στον παγκόσμιο ιστό μάς υποχρεώνει να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας

Το 1953, όταν το Διαδίκτυο δεν υπήρχε ούτε στη φαντασία, ο φιλόσοφος Αϊζάια Μπερλίν είχε κατατάξει τους στοχαστές σε δύο κατηγορίες: στους σκαντζόχοιρους και στις αλεπούδες. «Η αλεπού γνωρίζει πολλά πράγματα, αλλά ο σκαντζόχοιρος γνωρίζει ένα μεγάλο πράγμα». Οι διανοητές-σκαντζόχοιροι, έλεγε ο Μπερλίν, βλέπουν τον κόσμο μέσα από το πρίσμα μιας ιδέας που επισκιάζει οτιδήποτε άλλο, ενώ οι αλεπούδες πετάγονται από ΄δώ και από ΄κεί, βρίσκοντας την έμπνευση σε πληθώρα εμπειριών και πηγών. Ο Μαρξ, ο Νίτσε και ο Πλάτων ήταν «σκαντζόχοιροι», ενώ ο Αριστοτέλης , ο Σαίξπηρ και ο ίδιος ο Μπερλίν ήταν αλεπούδες.

Σήμερα, μέσα σε αυτή την άναρχη, απεριόριστη, ανεξέλεγκτη και πανταχού παρούσα αφθονία της πληροφορίας, δηλαδή στο Διαδίκτυο, είμαστε όλοι αλεπούδες. Αναζητούμε και ξεσκονίζουμε σκέψεις και επιρροές επιλέγοντας αυτό που θέλουμε και αφήνοντας στην άκρη όλα τα άλλα. Κυνηγούμε, συλλέγουμε και συγκεντρώνουμε πληροφορίες, κοινωνικοποίηση και διασκέδαση.

Αυτός ο τρόπος σκέψης απειλεί ευθέως τις ιδεολογίες. Πράγματι, η έσχατη έκφραση του τρόπου της σκέψης των «σκαντζόχοιρων» είναι μάλλον ο ολοκληρωτισμός και ο φονταμενταλισμός. Γι΄ αυτόν τον λόγο καθεστώτα σαν αυτό της Κίνας και του Ιράν νιώθουν τόσο τρομοκρατημένα με το Διαδίκτυο. Οι σκαντζόχοιροι λοιπόν φοβούνται τις αλεπούδες.

Ωστόσο η διανόηση των «αλεπούδων» είναι κυρίαρχη σήμερα, με ό,τι καλό ή κακό συνεπάγεται αυτό. Το κακό λοιπόν είναι ότι η προσοχή μας περιορίζεται, η μνήμη γίνεται πιο ρηχή και αποσπασματική, η επιχειρηματολογία όλο και πιο αβάσιμη. Υπονομεύονται, επίσης, τα πνευματικά δικαιώματα των δημιουργών και εξαπλώνεται η τάση να θεωρούμε την ανεκδοτολογία πραγματική πληροφόρηση. Το καλό όμως είναι ότι το Διαδίκτυο συνιστά μια πνευματική επανάσταση που προάγει τη συνεργασία με ανεπανάληπτο τρόπο και διευκολύνει την πρόσβαση σε μια απύθμενη πηγή γνώσης. Μέσα στο μεγάλο καζάνι του κυβερνοχώρου που κοχλάζει νέες, θαυμαστές συνταγές μαγειρεύονται κάθε λεπτό. Χάρη σε αυτό το εργαλείο κερδίζουμε τεράστιο χρόνο μεταπηδώντας από το ένα μέρος στο άλλο, σε νοητά ταξίδια της στιγμής που άλλοτε θα απαιτούσαν χρόνια ολόκληρα. Ταυτόχρονα όμως το Διαδίκτυο μας στερεί πολύ χρόνο καθώς μας ξεμυαλίζει με ατέλειωτα κουτσομπολιά διασήμων, με πορνογραφία και με υβρεολόγια που προσβάλλουν την ιδιωτική ζωή των ανθρώπων.

Το Διαδίκτυο έχει μεταβάλει την ίδια την ανθρώπινη μνήμη. Η ευρυμάθεια και η πείρα, το απόθεμα γνώσης που δημιουργείται με την πάροδο των ετών, χάνουν όλο και περισσότερο την αξία τους σε σύγκριση με την ικανότητα να εστιάζεις σε μια λεπτομέρεια και να την εκτυπώνεις. Η εξαγωγή μιας πληροφορίας από τον υπολογιστή έχει υπερκεράσει την ικανότητα να την ανακαλείς στη μνήμη χωρίς άλλη βοήθεια. Στην εποχή της καθοδηγούμενης από το Διαδίκτυο σκέψης αυτό που προέχει δεν είναι το τι γνωρίζεις, αλλά το τι μπορείς να ανακαλύψεις. Δεν παρακολουθούμε το Διαδίκτυο, αλλά ανιχνεύουμε αυτό που είναι χρήσιμο, κάτι που απαιτεί έναν ιδιαίτερο τρόπο σκέψης. Όσο θα επεκτείνεται η κυριαρχία του ψηφιακού κόσμου, τα «μυαλά των αλεπούδων» θα συνεχίζουν να ισχυροποιούν τη θέση τους.

Η ανάγνωση του διαδικτυακού κόσμου προϋποθέτει νέα είδη γνώσεων. Τη δεξιότητα να εντοπίζεις από μια πληθώρα πληροφοριών αυτό που είναι χρήσιμο και να το διαχωρίζεις από το ασήμαντο ή το σχεδόν παραπλανητικό. Πολλοί είναι εκείνοι που νιώθουν κορεσμένοι από αυτή την υπεραφθονία, από το πλήθος των ιστοσελίδων, των απεσταλμένων μηνυμάτων και των αναρτημένων κειμένων. Εκτός από την ανάγνωση λοιπόν και την αποθήκευση, χρειάζεται η επιλογή και η απόρριψη. Η «αλεπού» του Διαδικτύου γνωρίζει πολλά, αλλά καθώς τσιμπολογά «μεζεδάκια» από παντού πρέπει να ξέρει ποιο από αυτά είναι δύσπεπτο, ποιο είναι θρεπτικό και ποιο δηλητηριώδες.

Πριν από λίγες εκατοντάδες χρόνια η μόρφωση ήταν προνόμιο των ολίγων και θεωρούνταν πολύτιμη. Σήμερα με μια σύνδεση στο Ιnternet και ένα πληκτρολόγιο μπορεί να γίνει εκδότης ο καθένας. Βομβαρδιζόμαστε από πληροφορίες, αλλά οι περισσότερες από αυτές δεν έχουν αξία ή είναι προϊόν παραπληροφόρησης. Βασική ικανότητα είναι να φιλτράρεις και να αμφισβητείς.

Χρειαζόμαστε μια πιρόγα για να μην πνιγούμε στο Διαδίκτυο. Οι ιθαγενείς του Βορειοδυτικού Ειρηνικού είχαν δύο τρόπους κατασκευής καγιάκ: είτε κόβοντας τεράστιους κορμούς είτε συλλέγοντας ό,τι έβρισκαν στις ακτές, όπως δέρματα και ξύλα που κατέβαζαν τα ποτάμια. Σήμερα λοιπόν πρέπει να μάθουμε να φτιάχνουμε πιρόγες αφαιρώντας όλες τις άχρηστες πληροφορίες για να αποκαλύψουμε την πραγματική γνώση που κρύβεται μέσα τους.

Και καθώς φουσκώνει ο χείμαρρος του Διαδικτύου με κάθε νέο τεχνολογικό επίτευγμα μόνο ένα πλάσμα μπορεί να επιπλεύσει: η αλεπού που κωπηλατεί επάνω σε μια αυτοσχέδια πιρόγα.

***

Βen Μacintyre

Πηγή: tovima.gr

Για το δοκίμιο του Μπερλίν

Αντικλείδι , https://antikleidi.com

ΝΟΣΤΙΜΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΠΕΪΚΟΝ

ΝΟΣΤΙΜΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΠΕΪΚΟΝ


Βάζω το κρέας σε ένα βάζο και να γίνει вкуснейшую (νόστιμο ) σνακ! Έτσι φτιάχνω το λίπος, μπέικον ή κρέας
Ό, τι χρειάζεται είναι γραμμένο κατά την αναπαραγωγή του video, στα Ελληνικά...
_________________________________ Συστατικά:
Στήθος – 3 kg. Σκόρδο Δάφνη Μαύρο πιπέρι μπιζέλια
Για τη μαρινάδα:
1 λ. Νερό 150 γρ. αλάτι





ΕΦΗΒΕΙΑ

 

ΕΦΗΒΕΙΑ

Εφηβεία

Τα παιδιά, η χαρά της ζωής, η εξέλιξη του ανθρώπινου είδους, η αναβαθμισμένη εκδοχή των ενήλικων εαυτών μας. Το μεγαλύτερο επίτευγμα και άθλος κάθε γονέα. Το θαύμα εκείνο που δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια. Τα συναισθήματα τόσο έντονα που σε κατακλύζουν, οι αγκαλιές, τα φιλιά, τα “σ’ αγαπώ” αμέτρητα, αισθήσεις που δίνουν και παίρνουν. Όλα τα όνειρα, όλη η ελπίδα, όλος ο κόσμος τα μάτια τους. Όλα μοιάζουν τόσο παιχνιδιάρικα και ρόδινα μέχρι εκεί, κάπου στο σκαλοπάτι της εφηβείας.

Είναι εκείνη η στιγμή, που ότι ισορροπία είχες καταφέρει να διατηρήσεις για την οικογενειακή γαλήνη και θαλπωρή, ότι πρόγραμμα και όρια είχες με κόπο θεσπίσει, όλα απλά πάνε περίπατο! Αν έχεις αγόρι, προετοιμάσου για τον ψευτοτσαμπουκά και τον εγωισμό, μιας και κάπως πρέπει να διατηρηθεί και αυτό το είδος του… μάτσο. Δεν πρέπει να του υποβιβάζεις τον ανδρισμό και να κυριαρχήσεις, δεν θες να ξεφύγει όμως κι από τα όρια. Άντε βγάλε άκρη! Πάντως αν τυχόν τα καταφέρεις, σε παρακαλώ ενημέρωσε με!

Αυτό πάντως που δεν αντέχεται, είναι αυτή η ανελέητη γκρίνια, η κλασική, αντρική γκρίνια, που όλα δε γίνονται όπως τα θέλει, που όλα του φταίνε, από τον αέρα που αναπνέει, από τη μπλούζα που φοράει, ακόμα και από τη μύγα που πετάει από τη μεριά του δωματίου του. Ανελέητη, ασταμάτητη γκρίιιιιιιιιιιιιιιιιιιινια!

Οι ωτοασπίδες άχρηστες, άχρηστη και η συζήτηση ή οι φωνές την ώρα της απαράμιλλης έκφρασης των παραπόνων. Ακουστικά, κατά προτίμηση ασύρματα, για να γίνεται και καμιά δουλειά ταυτόχρονα, τέρμα η μουσική και εξαφανιζόλ με ελαφρά πηδηματάκια προς τα ενδότερα.

Η δε κόρη, τι να πεις, εκείνο το ανερχόμενο, πολύπλοκο κοριτσάκι που σιγά σιγά μεταμορφώνεται σε γυναίκα. Παλεύει να βρει την ίδια της ταυτότητα και εσύ θεατής. Άλλοτε χαίρεσαι σαν κωμωδία με εκείνα τα ακόμα υπαρκτά, τσαχπίνικα στοιχεία του μικρού σου κοριτσιού και άλλοτε σαν αρχαία ελληνική τραγωδία, που σου έρχεται να μπήξεις τα κλάματα, γιατί ποτέ δεν καταφέρνεις να προνοήσεις από που θα σου ‘ρθει.

Είναι στιγμές που σε κοιτάει στα μάτια με εκείνο το βλέμμα το απαξιωτικό και σε σπάει ξαφνικά σε χιλιάδες κομματάκια βάναυσα και καταστρεπτικά. Διεκδικεί τα “θέλω” της μέσα από τις ανεξέλεγκτες ορμόνες που κάνουν πάρτι στο μυαλό και το σώμα της, σίγουρα όχι με τον ευγενικό και καλοσυνάτο τρόπο που μέχρι πρότινος είχες συνηθίσει.

Προσπαθείς να διαχειριστείς σαν γονέας και σαν ενήλικας την απόρριψη που καθρεπτίζεται στα μάτια της και να χωνέψεις ότι η πάλαι ποτέ πριγκίπισσα του χτες, έδωσε την σκυτάλη σε αυτή τη διεκδικητική, συχνά άγαρμπη μορφή που μετά βίας αναγνωρίζεις. Μικρά αθώα ψεματάκια, κοροϊδία, αντιδράσεις, μια γλώσσα δέκα μέτρα που παλεύεις να μαζέψεις με κάθε πιθανό τρόπο και εκείνη τη γυναικεία πονηριά που επωάζεται δειλά και δεν ξέρεις από πού να προστατευτείς και τι να πρωτοπρολάβεις.

Εν ολίγοις η κατάσταση ζορίζει πολύ, τους ενήλικες για το πώς θα το διαχειριστούν όλο αυτό, αλλά και για τα ίδια τα εφηβάκια για το πώς θα ανακαλύψουν τους ίδιους τους εαυτούς και τα πατήματά τους.

Ο σκοπός δεν ήταν να σε αγχώσω, αλλά αν παρόλα αυτά αυτό κατάφερα, λέω να σε πάω λίγο παραπέρα, για να μην χρειαστεί να μαζεύεις τα συντρίμμια της μετωπικής σύγκρουσης. Κάνε μια παύση και αναλογίσου όλα εκείνα τα παράδοξα που έχεις κάνει στο παρελθόν, εκείνα που ίσως μετανιώνεις, ίσως και όχι. Πάρε τώρα βαθιά ανάσα και αποδέξου εντός σου, ότι είναι δεδομένο πως θα συμβούν πολλά περισσότερα, θα σε ξεπεράσουν και στα θετικά σου και στα αρνητικά σου.

Εν κατακλείδι, παρηγοριέμαι με κάτι που είχα διαβάσει κάποτε “αν τα παιδιά δεν κάνουν την επανάστασή τους και δεν αμφισβητήσουν τα πάντα και κυρίως τους γονείς τους, τότε κάτι έχει γίνει λάθος στην πορεία”Είμαστε πολλοί στον αγώνα αυτό. Τα όπλα μας, υπομονή και ελπίδα!

Από Stella

https://gynaikaeimai.com

Κορονοϊός: Τι είναι η «κοινωνική λιγούρα» που προκαλείται από την απομόνωση

 Κορονοϊός: Τι είναι η «κοινωνική λιγούρα» που προκαλείται από την απομόνωση

Κορονοϊός: Τι είναι η «κοινωνική λιγούρα» που προκαλείται από την απομόνωση

Οι άνθρωποι που είναι κοινωνικά απομονωμένοι, όπως π.χ. συμβαίνει σε ένα «λοκντάουν» λόγω πανδημίας, λαχταρούν τις κοινωνικές επαφές και την παρέα σχεδόν όπως ένας πεινασμένος λιγουρεύεται το φαγητό.

Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε μια νέα μελέτη Αμερικανών νευροεπιστημόνων, σύμφωνα με την οποία έπειτα από δέκα ώρες απομόνωσης ο εγκέφαλος των ανθρώπων που βλέπουν εικόνες με παρέες, εμφανίζει αντιδράσεις ανάλογες με εκείνες του εγκέφαλου των πεινασμένων.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Λίβια Τόμοβα του Πανεπιστημίου ΜΙΤ, μελέτησαν 40 εθελοντές, οι οποίοι υποβλήθηκαν σε δέκα ώρες κοινωνικής απομόνωσης και σε άλλες τόσες ώρες νηστείας.

Στη συνέχεια, ο εγκέφαλός τους παρακολουθήθηκε με λειτουργική μαγνητική τομογραφία (fMRI), την ώρα που κοίταζαν εικόνες είτε με κοινωνικές αλληλεπιδράσεις (π.χ. παρέες με χαμογελαστά πρόσωπα), είτε με φαγητά.

Διαπιστώθηκε μεγάλη ομοιότητα και στις δύο περιπτώσεις στον μεσεγκέφαλο των συμμετεχόντων και ιδίως στην περιοχή που σχετίζεται με τις ανταμοιβές και τη παραγωγή ντοπαμίνης. Κάπως έτσι, η μελέτη συμπέρανε ότι η κοινωνική απομόνωση οδηγεί σε μια έμφυτη «πείνα» για παρέες.

«Τα ευρήματά μας υποστηρίζουν τη διαισθητική ιδέα ότι η απομόνωση προκαλεί κοινωνική "λιγούρα", παρόμοια με τον τρόπο που η νηστεία προκαλεί πείνα», ανέφερε η Τόμοβα.

https://www.onmed.gr/

Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό νευροεπιστήμης Nature Neuroscience.

Θύμα της τέχνης του: Ο σπουδαίος Έλληνας γλύπτης που σκοτώθηκε απ’ το ίδιο του το έργο

 Θύμα της τέχνης του: Ο σπουδαίος Έλληνας γλύπτης που σκοτώθηκε απ’ το ίδιο του το έργο


Νεκρός στα 40 του...

Προς τα μέσα και τα τέλη της δεκαετίας του 1960 ο Γεράσιμος Σκλάβος ήταν ήδη ένας διεθνώς αναγνωρισμένος καλλιτέχνης, με πολλές διακρίσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Παρά το γεγονός ότι δεν είχε κλείσει καν ακόμη τα 40 χρόνια του, ο γεννημένος στην Κεφαλλονιά γλύπτης, είχε απασχολήσει έντονα κοινό και κριτικούς με το έργο του και όλα προϊδέαζαν ότι μπαίνοντας σε μια πιο μεστή φάση της καριέρας του θα έκανε ακόμη πιο σημαντικά πράγματα, καθώς παρέμενε γεμάτος με όρεξη και ιδέες, αλλά και διατεθειμένος να πειραματιστεί –όπως έκανε πάντα- με νέες τεχνικές.

Ο Σκλάβος είχε διανύσει ήδη πολύ δρόμο μέχρι την διεθνή καταξίωση, ξεκινώντας από το χωριό Ντομάτα του νησιού του Ιονίου, παρά τα όνειρα του πατέρα του να τον δει ναυτικό αλλά και τα δικά του που έφταναν μέχρι τον… ουρανό. Από μικρός ήθελε να γίνει αεροπόρος και η αλήθεια είναι ότι το προσπάθησε, όμως ένα οφθαλμολογικό πρόβλημα στάθηκε τροχοπέδη στα σχέδιά του.

Τότε ήταν που ουσιαστικά επέστρεψε στην παιδική και εφηβική ηλικία του. Στην εποχή δηλαδή που ως νέος σχημάτιζε τα δικά του ιδιόμορφα γλυπτά δίπλα στην θάλασσα, φτιαγμένα από άμμο ή και αργότερα όταν υπηρετούσε την στρατιωτική θητεία του και έκανε κάτι αντίστοιχο, χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη το χιόνι.

Η αγάπη του για αυτό που έκανε τον γέμιζε και του δημιουργούσε μια εσωτερική πληρότητα που όμοιά της δεν είχε ξανανιώσει. Έπρεπε όμως τα έργα του να σταματήσουν να είναι εφήμερα, όσο «ζει» η άμμος και το χιόνι… Και τότε πήρε την μεγάλη απόφαση να λάβει πραγματικά μαθήματα, θητεύοντας στο πλευρό του Μιχάλη Τόμπρου το 1950, σε ηλικία μόλις 23 ετών. Μετά από 6 χρόνια, ο νεαρός Γεράσιμος εξασφάλιζε κρατική υποτροφία και μετακόμιζε στο Παρίσι από το 1956 μέχρι το 1960. Εκεί, πλέον, θα άρχιζε να εκτοξεύεται καλλιτεχνικά, έχοντας πάντα ένα κομμάτι της καρδιάς του στενά συνδεδεμένο με τον τόπο του. «Είμαι Έλληνας και αισθάνομαι δεμένος με την πατρίδα μου. Εδώ συνειδητοποίησα για πρώτη φορά την επιτακτική ανάγκη να γίνω γλύπτης, χωρίς να ξέρω τότε ακόμη, τι θα πει τέχνη» είχε εκμυστηρευθεί κάποτε σε ένα σημείωμά του από την Γαλλία.

Θύμα της τέχνης του: Ο σπουδαίος Έλληνας γλύπτης που σκοτώθηκε απ’ το ίδιο του το έργο

Στο εξωτερικό συνδέθηκε με τον Ελληνογάλλο κριτικό τέχνης και συλλέκτη Κριστιάν Ζερβός και τη συλλέκτρια Αλί ντε Ροτσίλντ, οι οποίοι αναγνώρισαν το ταλέντο του, με την δεύτερη μάλιστα να του παραχωρεί ένα οίκημά της για ατελιέ στο προάστιο Λεβαλουά – Περέ.

Εκεί ο Σκλάβος δοκίμασε διάφορες τεχνικές και στυλ, περνώντας σταδιακά από την παραστατική απεικόνιση, στη διάρκεια της οποίας ενδιαφέρθηκε για την ψυχογραφική και συγχρόνως αφαιρετική απόδοση της ανθρώπινης μορφής, στην αφαίρεση. Τότε ήταν που άρχισε να χρησιμοποιεί σκληρά υλικά, όπως ο γρανίτης, ο χαλαζίτης, το μάρμαρο, ο πορφυρίτης, αλλά και όχι και τόσο συχνά, σίδηρο ή ξύλο. Το έργο του πλέον κινούνταν σε άλλους χώρους, στο πλαίσιο κυρίως της γεωμετρικής και σε ορισμένες περιπτώσεις της οργανικής αφαίρεσης, ενώ παράλληλα τα γλυπτά του γίνονταν μεγαλύτερα σε όγκο.

Θύμα της τέχνης του: Ο σπουδαίος Έλληνας γλύπτης που σκοτώθηκε απ’ το ίδιο του το έργο

Για να καταφέρει να δουλέψει πάνω σε αυτά τα δύσκολα υλικά, εφηύρε στις αρχές της δεκαετίας του ’60 ένα μηχάνημα που εκτινάσσει οξυγόνο και ακετυλένιο κι έτσι μπορούσε να χαράζει εξαιρετικά σκληρές πέτρες, όπως ο πορφυρίτης λίθος της Αιγύπτου και οι γρανίτες της Βρετάνης, ονομάζοντας την τεχνική του τηλεγλυπτική. Ένα χρόνο αργότερα είχε και την πρώτη σημαντική διάκρισή του κερδίζοντας το πρώτο βραβείο στην Μπιενάλε νέων καλλιτεχνών στο Παρίσι, ενώ την ίδια χρονιά, μέσω του Κριστιάν Ζερβού, οργάνωσε την πρώτη του έκθεση στην γκαλερί Cahiers d’ Art στην πρωτεύουσα της Γαλλίας!

Πλέον, έχοντας την διεθνή αναγνώριση, ο Σκλάβος περνά σε μια ιδιαίτερα δραστήρια και δημιουργική φάση, ακόμη και μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα. Τη διετία 1965-1966 δημιουργεί το περίφημο γλυπτό από πεντελικό μάρμαρο «Δελφικό Φως», το οποίο κοσμεί τον κήπο του ξενοδοχείου «Αμαλία» στους Δελφούς, ενώ την ίδια περίοδο παρουσιάζει μια σειρά από έργα του στην Αθήνα και την επόμενη χρονιά διοργανώνει νέα ατομική έκθεση. Όπως θα αποδειχθεί, αυτή θα ήταν η τελευταία της ζωής του.

Ο Σκλάβος δούλευε πυρετωδώς πάνω στο έργο , «Η φίλη που δεν έμενε», ένα γλυπτό μεγάλων διαστάσεων από γκρίζο γρανίτη, για το οποίο συχνά ξενυχτούσε στο διαμέρισμα το οποίο χρησιμοποιούσε και ως ατελιέ του. Δυστυχώς για εκείνον, αλλά και την Τέχνη, το συγκεκριμένο έργο ήταν μοιραίο.  Τη νύχτα της 28ης Ιανουαρίου 1967 ο σπουδαίος καλλιτέχνης διαπίστωσε ότι στο σπίτι δεν υπήρχε ρεύμα λόγω μιας καμένης ασφάλειας. Στην προσπάθειά του να περπατήσει μέσα στο διαμέρισμα, σκόνταψε πάνω στο ίδιο το δημιούργημά του, με αποτέλεσμα αυτό να μετακινηθεί και να τον πλακώσει. Όταν τον βρήκαν πεσμένο στο πάτωμα, διαπιστώθηκε ότι είχε χτυπήματα στον θώρακα και στον αυχένα. Μοιάζει απίστευτο, αλλά ο Γεράσιμος Σκλάβος είχε φύγει από την ζωή σε ηλικία μόλις 40 ετών, πέφτοντας θύμα της Τέχνης του…

https://menshouse.gr/

4 τύποι παλτών αρκουδάκι με τους οποίους θα ερωτευτείτε

 4 τύποι παλτών αρκουδάκι με τους οποίους θα ερωτευτείτε

Το Teddy Bear Coat ήταν και εξακολουθεί να είναι ένα παλτό που αρχίζει να αυξάνεται σε δημοτικότητα και να δημιουργεί όλο και περισσότερους μνηστήρες.

Για αυτόν τον λόγο, όλο και περισσότεροι τύποι παλτών αυτού του τύπου έχουν αρχίσει να εμφανίζονται.

Την εποχή του φθινοπώρου-χειμώνα, ένα παλτό αρκουδάκι μπορεί να προσελκύσει όλα τα μάτια και σίγουρα θα προσθέσει μια πινελιά στυλ στο ντύσιμο.

Κοντό παλτό Teddy Bear
Αυτό το είδος παλτού σίγουρα θα είναι πολύ χρήσιμο σε πιο δροσερές μέρες, αλλά στην οποία δεν θέλετε να επιλέξετε τη μεγαλύτερη έκδοση που είναι πιο κομψή.

Ένας πολύ καλός και απλός συνδυασμός θα ήταν με ένα άνετο πουλόβερ και ένα ζευγάρι τζιν.

Κλασικό παλτό αρκουδάκι
Όταν λέω κλασικό εννοώ το μακρύ που είναι λίγο πιο κομψό από το κοντό, και αν θέλετε μπορεί να είναι πολύ κομψό.

Για παράδειγμα, εάν θέλετε να φτιάξετε μια στολή στην οποία το παλτό είναι το επίκεντρο, θα μπορούσατε να επιλέξετε έναν μαύρο στόχο και να διατηρήσετε το παλτό σε σκιά καφέ.

Hybrid
Με υβριδικό εννοώ το συνδυασμό δύο ρούχων.

Συγκεκριμένα, ο συνδυασμός ενός παλτού αρκουδάκι και ενός casual σακάκι.
Αυτός ο τύπος ενδύματος θα φαίνεται πάντα καλός με στολή σε στυλ δρόμου.

Πουκάμισο Το πουκάμισο
τύπου Teddy Coat είναι ένα που μπορεί να φορεθεί τόσο πάνω από ένα άλλο παλτό όσο και μόνο.

Εάν δεν είστε λάτρης των καφέ ή των καμηλών, μπορείτε πάντα να επιλέξετε κεράσι ή στρατό πράσινο.

Μεταξύ αυτών που αναφέρονται παραπάνω, υπάρχουν πολλοί άλλοι τύποι Teddy Bear Coat, αλλά αναφέρω επίσης: αυτός σε συνδυασμό με συνθετικό δέρμα, τζιν και τον τύπο ρόμπας.

Αν σας άρεσε το άρθρο, θα σας ζητούσα να ακολουθήσετε το ιστολόγιό μου και θα σας δούμε την επόμενη φορά με νέες δημοσιεύσεις.

https://dariusboar.wordpress.com/

Ελάτε μαζί μας για να τιμήσετε την Ημέρα Μνήμης των Transgender

 

Ελάτε μαζί μας για να τιμήσετε την Ημέρα Μνήμης των Transgender

Στην Automattic, είμαστε περήφανοι που δημιουργούμε ένα χώρο για τους τρανσέξουαλ να λένε τις ιστορίες τους.20 Νοεμβρίου 2020

Σήμερα, στις 20 Νοεμβρίου, οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο σταματούν να μαρτυρούν την Ημέρα Μνήμης των Υπερφυλικών, μια ημέρα αφιερωμένη στο να τιμήσουν τη μνήμη όσων δολοφονήθηκαν λόγω προκατάληψης κατά των διαφυλικών. Η Ημέρα Μνήμης του Transgender μας θυμίζει να πολεμούμε ενάντια στις δυνάμεις που υποτιμούν τις διαφυλικές ζωές κάθε μέρα. Για να ευαισθητοποιήσουμε αυτήν τη σημαντική μέρα, θέλουμε να σταματήσουμε να μοιραζόμαστε μερικές ιστορίες τρανσέξουαλ που έχουν βρει τη φωνή τους στο WordPress.com. Θέσαμε μια ερώτηση: "Τι σημαίνει για εσάς το Transgender Day of Remembrance;" Παρακάτω, μοιραστήκαμε μερικές απαντήσεις από δημιουργούς στην πλατφόρμα μας.

Σας καλωσορίζουμε για να μοιραστείτε τη δική σας απάντηση στον ιστότοπό σας. Εν τω μεταξύ, διαβάστε αργά και απολαύστε τα σκληρά λόγια των γενναίων φωνών που είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις εμπειρίες τους. 


Δρ. SA Smythe (They / Them) του essaysmythe.com :

Μερικοί από εμάς έχουν καταμετρηθεί, αλλά οι περισσότεροι από εμάς υπολογίζονται - χωρίς σκέψη και αδιανόητο. Και το κάνουμε μόνοι μας. Υπολογίζουμε τον Tony McDade. Είμαστε υπόλογοι στο Muhlaysia Booker. Θυμόμαστε τη Ρία Μίλτον. Υπενθυμίζουμε την άγρια ​​ζωή ενός από τους μεγαλύτερους σύγχρονους αναμνηστές μας, της τρανσίστας Monica Roberts. Ονομάζουμε τους μη δυαδικούς ανθρώπους που συνεχίζουν να αντιμετωπίζονται ως ανώνυμοι καθώς περνάμε μέσα από τη μήτρα του δυαδικού φύλου. Οι ανταγωνιστικές φυλετικές πανδημίες της εποχής μας συνεχίζουν να εντείνονται για τους τρανς ανθρώπους, ειδικά τις μαύρες γυναίκες trans, φέτος όπως και κάθε άλλη. Ζούμε με αυτήν την πραγματικότητα και απαιτούμε από τους μη τρανς ανθρώπους να κάνουν το ίδιο, επειδή η ανθεκτικότητά μας δεν είναι τίποτα χωρίς να υπολογίζουν τη βία που επιτρέπουν να συνεχίσουν εναντίον μας. Το Trans Day of Remembrance δεν αφορά μόνο τον τρόπο με τον οποίο οι τρανς άνθρωποι έχουν κλαπεί πολύ σύντομα από εμάς, αλλά πώς συνεχίζουμε να επιβιώνουμε και να ευδοκιμούμε και να επιμένουμε σε όλες τις πιθανότητες. Υπήρξε ποτέ κάτι τόσο όμορφο όσο;

Διαβάστε περισσότερα


Laura Kate Dale (αυτή / αυτή) του laurakbuzz.com :

Το να πηγαίνεις και να περνάς λίγο χρόνο μαζί με άλλους τρανς ανθρώπους ήταν υπέροχο. Έβλεπα τρανς ανθρώπους από διάφορα υπόβαθρα, μερικοί που είχαν μεγαλώσει και βρήκαν αγάπη, και έβλεπα την απόδειξη ότι θα μπορούσα να ζήσω μια μακρά και ευτυχισμένη ζωή ως τρανς γυναίκα. Αλλά ο τόνος της βραδιάς αντιπαρατέθηκε με το να κάθεται με τη γνώση του γιατί όλοι μας συγκεντρώθηκαν, η γνώση πάρα πολλών ζωών έκοψε πάρα πολύ σύντομη. Περικυκλώθηκα από τους τρανς ανθρώπους που είχαν επιβιώσει και ευδοκιμήσει, καθώς και τις αναμνήσεις εκείνων που δεν είχαν.

Διαβάστε περισσότερα


Nicole Eldridge (She / Her) του transgendersupport.org :

Το όνομά μου είναι Nicole Eldridge. Είμαι τρανσέξουαλ από την τρίτη τάξη. Καθώς άρχισα τη μετάβαση, διάβασα ιστορίες στο Διαδίκτυο σχετικά με τους θανάτους τρανσέξουαλ. Αυτό είναι απολύτως τρομακτικό εάν θέλετε να κάνετε αυτό που έκαναν. Ποτέ δεν τα παρατήρησα και άλλαξα. Η Ημέρα Μνήμης των Transgender σημαίνει για μένα ότι θυμόμαστε τους transgender ανθρώπους που έχουν πεθάνει και επιτελούν το στόχο τους για ένα ίσο μέλλον για όλους τους transgender. Κάθε φορά που ακούω μια ομιλία Transgender Day of Remembrance, με φέρνει πίσω στην ομιλία του Martin Luther King, «Έχω ένα όνειρο». Αυτό που είπε ο Κινγκ για όλους ότι είναι ίσοι και έχουν ίσες ευκαιρίες είναι τόσο αληθές όταν ακούω τα ονόματα των τρανσέξουαλ που έχουν πεθάνει. Σπάζει την καρδιά μου να ακούω όλους τους τρανσέξουαλ που πέθαναν για το έτος. Παρά το μίσος προς τους τρανσέξουαλ ανθρώπους,transgendersupport.org . Αυτό σημαίνει για μένα το Transgender Day of Remembrance.


Tallulah Ker-Oldfield (She / Her) του transrites.wordpress.com

Οι τρανς άνθρωποι δεν είναι κάτι καινούργιο. Το φύλο και οι εκφράσεις του έχουν αλλάξει σε όλους τους πολιτισμούς, και οι τρανς άνθρωποι υπήρχαν σε όλη την ιστορία με αξιοσημείωτα παραδείγματα στα πολλά αρχαία πάνθεον, συμπεριλαμβανομένων των θεών. Δεν υπάρχει τίποτα νέο για να σκεφτεί κανείς, δεν υπάρχει αμφιλεγόμενη ερώτηση - ήμασταν εδώ εδώ και τα μόνα τρομερά πράγματα που συνέβησαν εξαιτίας αυτού που μας συνέβη  

***

Και έτσι θυμάμαι τρανς ζωές που χάθηκαν φέτος, και τρανς ζωές γεμάτες τραύμα, και ό, τι πρέπει να κάνουν οι τρανς άνθρωποι απλά… να είναι. Αν νομίζατε ότι φέτος ήταν τρομακτικό, καταπιεστικό, απομονωμένο, προκλητικό να περάσετε και ενδεχομένως θανατηφόρο να είστε γύρω από ανθρώπους… ζείτε πολλά από τα χειρότερα μέρη της εμπειρίας trans. Ωστόσο, θυμάμαι την ισχυρή χαρά της κοινότητάς μου, πώς οι δεσμοί μας μέσω της πανδημίας ήταν ισχυροί, πόσο καλά εξοικειωθήκαμε αμέσως με το 2020, έχοντας ζήσει τη δική μας εκδοχή της για τις περισσότερες από τις ζωές μας, δημιουργώντας οικογένειες που βρέθηκαν, αγάπη, γέλιο, κατανόηση και μερικές φορές ουράνιο τόξο από την ασυναγώνιστη πρώτη ύλη του συμβιβασμού

Διαβάστε περισσότερα


Για να διαβάσετε περισσότερα γράμματα από τρανσέξουαλ, εξερευνήστε αυτούς τους ιστότοπους στο WordPress.com:

Είμαστε υπερήφανοι που είμαστε μια πλατφόρμα όπου ο καθένας μπορεί να μοιραστεί την προοπτική του και είμαστε περήφανοι που μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα χώρο για τις προσωπικές ιστορίες των ατόμων που αναγνωρίζουν τα φύλα. Αφιερώστε χρόνο για να διαβάσετε τα λόγια τους και να θυμάστε ότι δεν αρκεί να τιμάτε τους τρανσέξουαλ μόνο μία μέρα κάθε χρόνο. Αυτό που κάνουμε έχει σημασία κάθε μέρα. Ακολουθήστε αυτούς τους ιστότοπους και άλλους που συναντάτε και, ως εκ τούτου, δείξτε την υποστήριξή σας τις επόμενες μέρες. 

https://wordpress.com/blog

Μεταπολεμικοί ηγέτες του 20ού αιώνα που λέρωσαν την Ιστορία

  Μεταπολεμικοί ηγέτες του 20ού αιώνα που λέρωσαν την Ιστορία Μεταπολεμικοί ηγέτες του 20ου αιώνα / ethnos.gr Σκοτεινές και παράξενες οι επο...