Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ




Ενδιαφέρουσες πληροφορίες 

για τα έντομα


έντομα
Έντομα είναι μικρά ζώα με ένα σώμα τριών τμημάτων (κεφάλι, θώρακα και την κοιλιά), τρία ζευγάρια αρμό πόδια, μάτια σύνθετες και ένα ζευγάρι κεραιών.
Είναι η πιο ποικιλόμορφη ομάδα ζώων στον πλανήτη , συμπεριλαμβανομένων πάνω από ένα εκατομμύριο περιγράφεται ειδών και αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ του συνόλου των γνωστών οργανισμών που ζουν.
Μελέτες εκτιμούν ότι ο συνολικός αριθμός των ειδών στη Γη είναι μεταξύ έξι και δέκα εκατομμύριακαι δυνητικά αντιπροσωπεύουν πάνω από το 90% των διαφορετικών μορφών ζωής των ζώων στη Γη.
Έντομα ζουν σε σχεδόν κάθε οικότοπος στη Γη , από την άμμο του ζεστού ερήμους στο κρύο χιονισμένο βουνό ρεύματα. Τα περισσότερα έντομα ζουν στη γη, στην πραγματικότητα, περίπου 97% κάνει.
Τα έντομα χωρίζονται σε δύο κύριες ομάδες : τα άπτερα έντομα όπως θυσάνουρες και silverfish? και τα φτερωτά έντομα , όπως λιβελλούλες, κατσαρίδες, ακρίδες, ραβδί έντομα, σκαθάρια, μύγες, πεταλούδες και μέλισσες.
Όλα τα έντομα είναι ψυχρόαιμα .
έντομα-2
Τα διάρκεια ζωής των περισσότερων εντόμων είναι μικρότερη από ένα έτος . Με μέση διάρκεια ζωής ενός έως 24 ώρες, mayflies είναι το έντομο με τη μικρότερη διάρκεια ζωής. Τερμιτών βασίλισσες έχουν τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της κάθε έντομο στον κόσμο, με μερικές βασίλισσες ζουν έως και 50 χρόνια.
Ενήλικα έντομα μπορούν να κυμαίνονται σε μέγεθος από μόνο 0.139 milometers (0.0055 ίντσες) σε wairyflies έως 60 εκατοστά (2 πόδια) στα έντομα stick [φωτογραφία παρακάτω]. Τα μεγαλύτερα έντομα μπορεί να ζυγίζει μέχρι 70 γραμμάρια (2,5 ουγγιές).
ραβδί έντομο
Όλα τα έντομα έχουν αισθητήρια όργανα που τους επιτρέπουν να δείτε, οσμή, γεύση, ακούω, και να αγγίξει το περιβάλλον τους .
Τα κύρια όργανα αίσθηση των περισσότερων εντόμων είναι οι κεραίες (κεραίες) στα κεφάλια τους.Αυτά τα συχνά μακρύ και λεπτό προβλέψεις καλυμμένο με μικροσκοπικά ευαίσθητες τρίχες.Λειτουργίες μπορεί ποικιλοτρόπως να περιλαμβάνει αισθητήρες αφής, η κίνηση του αέρα, θερμότητα, κραδασμοί (ήχος), και ιδίως οσμή ή γεύση.
έντομο κλείνω
Αντί των πνευμόνων, έντομα αναπνέουν με ένα δίκτυο μικροσκοπικών σωλήνων που ονομάζεται τραχεία . Αέρας εισέρχεται στους σωλήνες μέσα από μια σειρά από οπές κατά μήκος της κοιλιάς ενός εντόμου. Ο αέρας τότε διαχέεται προς τα κάτω τις τυφλές τραχεία.
Ενήλικα έντομα συνήθως κινούνται γύρω από το περπάτημα , που φέρουν ή μερικές φορές το κολύμπι.
Πολλά έντομα καμουφλαρισμένη , έτσι ώστε τα αρπακτικά ζώα δεν τους βλέπουμε. Μερικά είδη οπλισμένοι με stingers ή άσχημη γεύση δηλητήριο. Πολλές από αυτές έχουν φωτεινά χρώματα, όπως το μαύρο και κίτρινο ρίγες, για να προειδοποιήσει τους εχθρούς μακριά.
Τα έντομα είναι ως επί το πλείστον μοναχικό, αλλά μερικές, όπως ορισμένες μέλισσες, τα μυρμήγκια και οι τερμίτες, είναι κοινωνικά και ζουν σε μεγάλα, καλά οργανωμένη αποικίες .
μυρμήγκια
Τα έντομα έχουν πολλούς διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας . Επικοινωνούν μέσω αφής με τις κεραίες και τα στόματά τους? Οπτικά μέσω συνδυασμών λάμψεις φωτός και συνδυασμούς των χρωμάτων? κάνουν τους ήχους για να προσελκύσουν τους άλλους του είδους τους ή να στείλει μηνύματα σε άλλα είδη? και από τη μυρωδιά : παράγουν χημικές ουσίες που ονομάζονται φερομόνες να αποστείλει μηνύματα μέσα σε είδος και χημικές ουσίες που ονομάζονται αλλομόνες για τα προειδοποιητικά σήματα που στέλνουν τα έντομα σε άλλα είδη.
επικοινωνία των εντόμων
Πολλά ενήλικα έντομα πεθαίνουν το χειμώνα . Τα αυγά τους ή τους νέους να επιβιώσουν σε στεγασμένους χώρους και να βγούμε στην άνοιξη. Μερικά έντομα επιβιώσει το κρύο από την χειμερία νάρκη . Άλλοι, όπως οι πεταλούδες μονάρχης  [φωτογραφία παρακάτω], μεταναστεύουν σε μεγάλες αποστάσεις για να αποφευχθεί η ψύχρα χειμώνα.
μονάρχη πεταλούδες μετανάστευση
Έντομα τρώνε ένα τεράστιο φάσμα των τροφίμων . Περίπου οι μισοί είναι φυτό-eaters, που τρέφονται με φύλλα, ρίζες, σπόρους, το νέκταρ, ή ξύλο. Υπάρχουν έντομα που τρώνε άλλα έντομα, και μερικά ακόμη πιει το αίμα. Και μερικά έντομα θα φάνε ό, τι υπολείμματα της τροφής που αφήνουν πεταμένα.
μέλισσα διατροφή
Μερικά έντομα πάρει αρκετό νερό από την τροφή τους, είτε πρόκειται για υγρό φυτά ή goo-συμπληρώθηκε θήραμα, αλλά και άλλοι, χρειάζεται να πιει νερό! Δεν χρειάζονται πολλά, ωστόσο: μια απλή σταγόνα βροχής θα κάνει.
μυρμήγκι πόσιμο νερό
Ανάλογα με το είδος, τα έντομα μπορούν να αναπαραχθούν είτε σεξουαλικά ή αγενή .
Όλα τα έντομα περνούν από τον ίδιο κύκλο ζωής . Η ζωή αρχίζει ως αυγό. Οι αυγό εκκολάπτεται και προνύμφη προκύψουν. Οι προνύμφες συνήθως φαίνονται τίποτα σαν το ενήλικο έντομο. Οι προνύμφες εισάγετε μια νύμφη, χρυσαλλίδα ή κουκούλι. Ένα ενήλικο έντομο αναδύεται από τη νύμφη.
έντομο του κύκλου ζωής
Τα περισσότερα έντομα λαμβάνουν ελάχιστη ή καμία μέριμνα μικρά τους, αλλά κοινωνικά έντομα αποτελούν εξαίρεση.
Έντομα εξελίχθηκε από μια ομάδα καρκινοειδών . Αυτά ήταν τα πρώτα ζώα για την ανάπτυξη της πτήσης, περίπου 400 εκατομμύρια χρόνια πριν στην Devonian περίοδο. Το παλαιότερο οριστική ορυκτών εντόμων, Rhyniognatha hirsti, εκτιμάται ότι είναι 407 με 396.000.000 ετών.
Σκαθάρια , του εντόμου τάξης των κολεοπτέρων, είναι οι πιο πλούσιες σε βιοποικιλότητα ομάδα πλάσματα γνωστά, με περισσότερα από 380.000 είδη έχουν περιγραφεί μέχρι σήμερα, που αποτελούν το 40 τοις εκατό όλων των ειδών εντόμων στα βιβλία.
σκαθάρια
Όλα τα ζωύφια είναι έντομα, αλλά δεν είναι όλα τα έντομα είναι σφάλματα . Δεν είναι κάθε έντομο είναι ένα bug. Για να κυριολεκτήσουμε, "σφάλματα" είναι μια τάξη εντόμων που ονομάζεται Hemiptera.
Αράχνες δεν είναι έντομα .
Υπάρχουν περίπου 1,4 δισεκατομμύρια έντομα για κάθε άτομο πάνω στη Γη . Το συνολικό βάρος όλων των εντόμων είναι περίπου 70 φορές όσο όλους τους ανθρώπους.
Μεταξοσκώληκες και οι μέλισσες έχουν χρησιμοποιηθεί εκτενώς από τον άνθρωπο για την παραγωγή του μεταξιού και του μελιού, αντίστοιχα.
μεταξοσκώληκες και τις μέλισσες
Ένας Αυστραλός τίγρης σκαθάρι είναι πιθανώς πιο γρήγορος λειτουργία έντομο στον κόσμο . Μια άγρια κυνηγός, μπορεί να φτάσει ταχύτητες των 9 χιλιόμετρα (5,6 μίλια) ανά ώρα , όταν κυνηγούν το θήραμά.
Το γρηγορότερο ιπτάμενο έντομο είναι αλογόμυγα . Είναι ταχύτερη ταχύτητα εγγραφής έχει μέχρι 145 χιλιόμετρα (90 μίλια) ανά ώρα . Δεν είναι μόνο αυτό έντομο πολύ γρήγορα, αλλά έχει επίσης μεγάλη έλεγχο και τους ελιγμούς στον αέρα.
Ηρακλής σκαθάρια μπορεί να σηκώσει 850 φορές το βάρος τους. Αυτό είναι ισοδύναμο με ένα ανθρώπινο ανύψωσης 10 ελέφαντες.
Ακρίδες μπορεί να φάει το δικό τους βάρος σε τρόφιμα σε μια ημέρα.
Το αλογάκι της Παναγίας είναι το μόνο γνωστό έντομο που μπορεί να γυρίσει το κεφάλι του και να κοιτάξουμε πέρα από τον ώμο του.
Το μόνο έντομο ιθαγενών στην Ανταρκτική είναι η χωρίς φτερά κουνούπι ανταρκτική Belgica .
Σκαθάρια σκαραβαίο που πραγματοποιήθηκε θρησκευτικό και πολιτιστικό συμβολισμό στην παλιά Αίγυπτο, την Ελλάδα και ορισμένες shamanistic πολιτισμούς του Παλαιού Κόσμου.
Σε μερικούς πολιτισμούς, τα έντομα, ειδικά τηγανητά τζιτζίκια, θεωρούνται λιχουδιές, ενώ σε άλλα μέρη που αποτελούν μέρος της κανονικής διατροφής.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΤΗΣ ΚΡΟΝΙΑΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ

Οι ανθρωποθυσίες της Κρόνιας λατρείας και η εγκατάστασή της στα (Ιερο)Σόλυμα




Στην αυγή της «επίσημης» καταγεγραμμένης ιστορίας (δηλ. περίπου στην τέταρτη χιλιετία π.Χ.) οι Έλληνες -αφού συνήλθαν από τις καταστροφές που τους προξένησε ο μεγάλος κατακλυσμός (ο οποίος εξαφάνισε στο βυθό του Αιγαίου τον εξελιγμένο πανάρχαιο Ελληνικό πολιτισμό της Αιγηίδος)- εμφανίστηκαν ξανά στο προσκήνιο. Διοικητικό και πολιτισμικό κέντρο αναδείχθηκε τότε η Κρήτη, η οποία, στηριζόμενη στην ναυτική της υπεροπλία, επανένωσε μέσω των θαλασσίων οδών τους διεσπαρμένους σε Ευρώπη, Ασία και Β. Αφρική εναπομείναντες Έλληνες, δίνοντας ταυτόχρονα μέσω του εμπορίου την ευκαιρία για πολιτισμική αναγέννηση και των υπολοίπων λαών.
Ο ηγέτης της Κρήτης Μίνωας αναγνωρίστηκε πρώτος μεταξύ των Ελλήνων βασιλέων και ηγεμόνων. Παράλληλα ο ίδιος φρόντισε για την επέκταση της εξουσίας του και σε εδάφη μη Ελληνικά, δημιουργώντας νέες αποικίες κοντά στις πληγείσες και αδύναμες πλέον προκατακλυσμιαίες Ελληνικές εστίες της Μικράς Ασίας, της μέσης Ανατολής και της Αιγύπτου, φθάνοντας ακόμα και μέχρι την Ιρλανδία σύμφωνα με Ιρλανδικές παραδόσεις των Δρυΐδων.
Παρά την προσπάθεια του Μίνωα να ενδυναμώσει τον Ελληνισμό, από νωρίς εκδηλώθηκε έντονη συνωμοτική αντίδραση και αντίσταση στο έργο του. Αυτή προέρχονταν από τους οπαδούς της παλαιάς Κρόνιας τυραννίας, η οποία είχε ηττηθεί στον πόλεμο του Δία κατά των υιών του Κρόνου Τιτάνων (Τιτανομαχία). Οι Κρόνιοι μεταξύ άλλων ευθύνονται και για τον παγκόσμιο-εμφύλιο πόλεμο Αιγαίων και Ατλάντων το 9.500 π.Χ. (η χρονολογία αυτή δίνεται από τον Πλάτωνα στον «Τίμαιο»). Ο πόλεμος αυτός είχε λήξει με την ήττα και καταστροφή της Κρόνιας Ατλαντίδος.


Ανκαι είχαν νικηθεί κατά κράτος από τις Διογενείς δυνάμεις, οι λειτουργοί και οπαδοί του Κρόνου συνέχισαν να αντιμάχονται «υπογείως» όσους βίωναν και εξάπλωναν την κοσμοθεωρία που είχε εγκαθιδρύσει ο Ζευς ως οικουμενικός βασιλέας. Η ιδεολογία του Διός κατά την πάροδο των αιώνων εξελίχθηκε, για να καταλήξει σε ότι ονομάζουμε σήμερα Ελληνισμός.
Ο Μίνως λοιπόν σύμφωνα με τα αρχαία κείμενα ήταν ένας ηγέτης που άνηκε στο στρατόπεδο των Διογενών, όπως μαρτυρεί και ο Όμηρος (Οδύσσεια, ραψωδία τ, στοίχος 179): «Πόλη μεγάλη είναι η Κνωσός της Κρήτης, όπου ο Μίνωας, του Δία συνομιλητής, βασίλευε εννέα χρόνια«. Άρα ο Μίνως, και λόγω αξιώματος, ήταν ο κυριότερος εχθρός των Κρονίων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι εκείνη η περίοδος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η εποχή της μεγάλης σύγχυσης, εφ’ όσον ο κόσμος είχε προέλθει από μία παγκόσμια καταστροφή. Φυσικά στο επίκεντρο του προβλήματος βρίσκονταν η ανθρωπότητα, που προσπαθούσε να σταθεί στα πόδια της μετά από περίπου 4 χιλιετίες ημιάγριας κατάστασης. Ωστόσο καθ΄ όλη τη μακρά αυτή περίοδο βαρβαρότητας η απαραίτητη σπερματική γνώση (μαγιά) για την παλινόρθωση του πολιτισμού είχε σωθεί από τα ιερατεία του Διός στις βιβλιοθήκες των ναών, όπως ομολογεί στον Τίμαιο του Πλάτωνας ο αιγύπτιος ιερέας Σόγχιτος απευθυνόμενος στον Σόλωνα.


Οι Κρόνιοι από την άλλη μεριά δεν παρέδωσαν τα όπλα. Προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν το χάος που επικράτησε εξαιτίας του κατακλυσμού, ώστε να επιβάλουν δια της πλαγίας οδού (δηλ. μέσω της θρησκείας) την τυραννία τους στους δυστυχείς ανθρώπους. Το κυριότερο χαρακτηριστικό της Κρόνιας λατρείας ήταν οι ανθρωποθυσίες, και αυτή είναι μία πληροφορία που την αντλούμε από τον Πλούταρχο. Βεβαίως τα ιερατεία του Διός δεν έμειναν αδρανή. Οι τιμωρίες για τους οπαδούς του Κρόνου ήταν υποδειγματικές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι του Λυκάωνος, βασιλιά της Αρκαδίας. Ο Παυσανίας στα «Αρκαδικά» του καταγράφει το περιστατικό: «Κατά τη γνώμη μου ο Λυκάων ήταν σύγχρονος με τον βασιλιά των Αθηναίων Κέκροπα, όμως οι δύο τους δεν υπήρξαν εξίσου συνετοί στην αναζήτηση του καλύτερου τρόπου λατρείας: ο Κέκρωψ ονόμασε πρώτος τον Δία ύπατο (ύψιστο θεό) και έκρινε, πως δεν είναι σωστό να θυσιάσει ζωντανή ύπαρξη και πρόσφερε στο βωμό γλυκίσματα του τόπου, που τα ονομάζουν πελάνους ακόμα και τώρα οι Αθηναίοι. Ο Λυκάων όμως έφερε πάνω στο βωμό του Λύκαιου Δία ανθρώπινο βρέφος και θυσίασε το βρέφος, για να βρέξει το βωμό με αίμα» (Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις, «Αρκαδικά»,VIII, 2, 3-3.1).
Μετά την βεβήλωση του βωμού ο Ζευς τιμώρησε τον Λυκάωνα και τον μεταμόρφωσε σε λύκο. Ο Παυσανίας, όπως φαίνεται και από το κείμενο, επιδοκιμάζει τον Διογενή Κέκρωπα τον οποίο αποκαλεί συνετό στην αναζήτηση του σωστότερου τρόπου λατρείας. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, ότι η αντιπαράθεση Κρονίων και Διογενών συνεχίστηκε με την μορφή σύγκρουσης ιερατείων που πρέσβευαν την μία ή την άλλη κοσμοθεωρία.
Η ίδρυση των (Ιερο)Σολύμων από Κρόνιους
Η άνοδος του Μίνωα στον θρόνο της Κρήτης σήμανε την αντίστροφη μέτρηση για τους οπαδούς του Κρόνου, οι οποίοι συσπειρώθηκαν γύρω από τον Σαρπηδόνα, αδερφό του Μίνωα. Ο Ηρόδοτος αναφέρει: «Όταν τα παιδιά της Ευρώπης, ο Σαρπηδών και ο Μίνως, μάλωσαν για την βασιλεία και επικράτησε ο Μίνωας, ο Σαρπηδών έφυγε μαζί με τους συντρόφους του. Οι εξόριστοι έφθασαν στην Μιλυάδα της Ασίας, όπου σήμερα κατοικούν οι Λύκιοι. Τότε λέγονταν Μιλυάδα και οι Μιλύες λέγονταν Σόλυμοι. Βασιλιάς ήταν ο Σαρπηδών…» («Κλειώ», 173).
Όπως λεει ο Ηρόδοτος, η εξέγερση των Κρονίων με ηγέτη των Σαρπηδόνα απέτυχε. Ο Μίνωας τους εξόρισε στην Μέση Ανατολή όπου και πήραν το όνομα Σόλυμοι, ίδρυσαν την πόλη Σόλυμα και ανακήρυξαν τον Σαρπηδόνα βασιλιά τους. Ότι οι Σόλυμοι, ο λαός του Σαρπηδόνα, ήταν λάτρες του Κρόνου, μας το λέει ο Πλούταρχος: «Πράγματι πληροφορούμαι, ότι οι Σόλυμοι, οι γείτονες των Λυκίων, τιμούσαν ιδιαίτερα τον Κρόνο….» (Πλούταρχος, «Hθικά», «Περί των Εκλελοιπότων Χρηστηρίων», 421D).
Ότι ίδρυσαν εκείνοι την πόλη Σόλυμα το πληροφορούμαστε από τον Ιουδαίο ιστορικό και ραβίνο Ιώσηπο: «….επειδή επί της εποχής του Αβραάμ, του προγόνου μας, η πόλη λέγονταν Σόλυμα. Πολλοί λένε, ότι και ο Όμηρος την αποκαλεί Σόλυμα. Την δε προσωνυμία «Ιερο-» οι Εβραίοι έβαλαν αργότερα. Ήταν κατά την εποχή που με τη στρατιά του Ιησού (του Ναυή) κατά των Χαναναίων και του πολέμου, κατά τον οποίο οι Χαναναίοι κράτησαν (την πόλη), που (ο Ιησούς) κατένειμε στους Εβραίους, οι οποίοι όμως δεν κατάφεραν να διώξουν (τους Χαναναίους) από τα Ιεροσόλυμα, μέχρι που την πολιόρκησε ο Δαυίδ….» (Ιώσηπος, «Ιουδαϊκή Αρχαιολογία», Ζ,3,10-25).
Οι Κρόνιοι με ηγέτη τον Σαρπηδόνα δεν ξέχασαν ποτέ το μίσος για τους Διογενείς. Σύντομα απώλεσαν και κάθε στοιχείο Ελληνικής εθνικής συνείδησης. Η επόμενή τους κίνηση ήταν, να αναζητήσουν συμμάχους ομοϊδεάτες ανάμεσα στα βαρβαρικά φύλα που τους περιτριγύριζαν. Αυτοί βρέθηκαν στο σημιτικό βασίλειο των Ακαδίων, στην Μεσοποταμία, που είχε δημιουργηθεί πάνω στα ερείπια της Μινωικής Σουμερίας. Οι Ακάδιοι είχαν δύο κυρίαρχους αρσενικούς θεούς: τον «Ένκυ» και τον «Ενλίλ». Αμφότεροι άνηκαν στο πάνθεον των Αννουνάκι. Ο Ένκυ σύμφωνα με τον σερ Λώρενς Γκάρντνερ είναι ο θεός που οι Εβραίοι ονόμαζαν «Άδον» ή «Κύριο», δηλαδή «ο καλός θεός», ο Ενλίλ ήταν ο θεός Τυφών, που κατάστρεψε τις Ελληνικές πολιτείες των Σοδόμων και των Γομόρρων, και τον γνωρίζουμε ως Γιαχβέ, δηλαδή «ο κακός θεός». Ο τελευταίος, ο Ενλίλ-Γιαχβέ, ταυτιζόταν με τον Σεθ ή Σετ των Αιγυπτίων, δηλαδή τον Τιτάνα Τυφώνα των Ελλήνων.
Σύμφωνα με τα Διονυσιακά του Νόννου, όταν ο Κρόνος και οι Τιτάνες νικήθηκαν από τους Ολύμπιους , ο Τυφών αντεπαναστάτησε κατά του Διός. Ο πόλεμος θεών και Τιτάνων επαναλήφθηκε σε δεύτερο γύρο. Τελικά οι Έλληνες Ολύμπιοι στέφθηκαν ξανά νικητές. Ο Τυφών-Ενλίλ-Γιαχβέ-Σεθ, όπως αντιλαμβανόμαστε ήταν ο διάδοχος του Κρόνου στην ηγεσία των Τιτάνων. Στην ουσία όμως Κρόνος και Τυφών ταυτίζονται, γεγονός που θα αποδειχθεί παρακάτω από τα αρχαία κείμενα.


Η συμμαχία Κρονίων και σημιτικών φυλών
Οι Χαλδαίοι-Ακάδιοι πρέπει να καλοείδαν την συμμαχία με τους Σολυμίτες. Είναι η εποχή, που ο μάγος Αβραάμ από την πόλη Ουρ της Μεσοποταμίας περιφέρεται στην περιοχή της Φιλισταίας (Παλαιστίνης) κατασκοπεύοντας τις Μινωικές αποικίες, ενώ η δράση του φθάνει και μέχρι την Αίγυπτο, όπου υπήρχε κρυφό μεν αλλά ισχυρό ιερατείο του Τυφώνος. Ο Αβραάμ και οι δικοί του ονομάστηκαν Εβραίοι, λέξη που σημαίνει «περιπλανώμενοι». Πράγματι σκοπός της ομάδος αυτής δεν ήταν να στεριώσει κάπου, αλλά να αναγνωρίσει το έδαφος για την εισβολή που θα επακολουθούσε, και γι′ αυτό το λόγο έπρεπε να βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση.
Στα χρόνια που ακολούθησαν η Κρόνια παράταξη ετοιμαζόταν πυρετωδώς για την αντεπίθεσή της. Σκοπός ήταν να καταληφθεί πρώτα η Αίγυπτος και κατόπιν η Παλαιστίνη-Φιλισταία. Παράλληλα η επιμειξία Κρονίων Ελλήνων και σημιτικών φυλών δημιούργησε τον πειρατικό λαό των Φοινίκων οι οποίοι, σύμφωνα με τον Πλούταρχο («Περί Δεισιδαιμονίας» 171Β) ήταν Κρόνιοι. Η ναυτική ικανότητα του λαού αυτού επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί για την εισβολή στην κυρίως Ελλάδα, πράγμα που το είδαμε να γίνεται πράξη αιώνες μετά, κατά την διάρκεια των Μηδικών πολέμων.
Η Αίγυπτος λοιπόν δεν ήταν εύκολος στόχος. Η χώρα αυτή την εποχή εκείνη ήταν ιδιαίτερα ισχυρή και σύμμαχος της Μινωικής ομοσπονδίας. Αποφασίστηκε λοιπόν να αλωθεί από τα μέσα. Η εβραϊκή βίβλος με γλαφυρές περιγραφές αναφέρει, ότι οι Αιγύπτιοι είχαν αιχμαλωτίσει τους Εβραίους που ζούσαν εντός της επικράτειάς τους, επειδή τους φοβούνταν.
Η εξέγερση του ιερέα Οσαρσήφ, δηλαδή του Μωυσή (σύμφωνα με τα «Αιγυπτιακά» του Μανέθωνα), είχε ως σκοπό την επιβολή της Κρόνιας (Τυφών-Σεθ) λατρείας στην Αίγυπτο. Οι ταραχές ξέσπασαν, μόλις αποκαλύφθηκε ότι ο Οσαρσήφ ήταν ένας «μεμιασμένος» ιερέας (με την λέξη αυτή να σημαίνει, ότι ο Μωυσής είχε τελέσει ανθρωποθυσία εντός του ναού: βλ. Και Ι.Φουράκη, «η πρώτη σύγκρουση Ελλήνων-Εβραίων», σελ.80). Η ανθρωποθυσία έχει ήδη αναφερθεί ότι ήταν χαρακτηριστικό της Κρόνιας λατρείας. Ο φόνος αυτός επιβεβαιώνεται και στο κεφάλαιο β′ της » εξόδου», στα χωρία ια-ιε, όπου διαβάζουμε: «Αμέσως εφόνευσεν (ο Μωησής) αυτόν (τον Αιγύπτιο) και τον έχωσε εις την άμμον«.
Τα γεγονότα από εδώ και μετά είναι πολύ-λίγο γνωστά. Οι Αιγύπτιοι οπαδοί του Οσαρσήφ-Μωυσή έχασαν τον πόλεμο και εξορίστηκαν από την Αίγυπτο. Πέρασαν στη χερσόνησο του Σινά και ονομάστηκαν Ισραήλ, δηλαδή: «Ο λαός του θεού» (Ηλ). Όχι όμως οποιουδήποτε θεού, αλλά του Κρόνου, εφ’ όσον ξέρουμε, ότι: «Κρόνον τοίνυν οι Φοίνικες Ηλ προσαγορεύουσιν…» (Ερενίου Φίλωνος, «φοινικική ιστορία», απόσπασμα καταχωρημένο στο Δ΄ βιβλίο, κεφάλαιο Ζ΄, του έργου «Ευαγγελική προπαρασκευή» του Ευσέβιου Καισαρείας).
Η αποτυχία στην Αίγυπτο δεν πτόησε το Κρόνιο ιερατείο. Οι Αιγύπτιοι εξόριστοι (Ισραηλίτες) συμμάχησαν με τους Έλληνες Σόλυμους (Ιουδαίους) και υπό το γενικό όνομα Εβραίοι (έτσι τους ήξεραν οι Κρήτες της Φιλισταίας) ξεκίνησαν το θεάρεστο έργο της γενοκτονίας των Διογενών Ελλήνων: «Δια τούτο τάδε λέγει ο κύριος. Ιδού εγώ εκτείνω την χείρα μου επί τους αλλοφύλους και εξολοθρεύσω Κρήτας και απολώ τους καταλοίπους τους κατοικούντας την παραλίαν» (Ιεζεκιήλ, ΚΕ΄, στ΄).
Η Κρόνια λατρεία στον Πλούταρχο
Ο Πλούταρχος ο Χαιρωνεύς ήταν αρχιερέας του Απόλλωνα στους Δελφούς. Από την θέση του αυτή συχνά καταφέρθηκε κατά της δεισιδαιμονίας και των υπολοίπων της Κρόνιας λατρείας. Ο ίδιος θεωρούσε την Κρόνια λατρεία βάρβαρη, ανθελληνική και επικίνδυνη για την ανθρωπότητα. Από τον Πλούταρχο γνωρίζουμε, ότι οι Φοίνικες λάτρευαν τον Κρόνο και του πρόσφεραν ανθρωποθυσίες: «Πέρασε πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα στην Καρχηδόνα, επειδή ο Κρόνος δέχεται μεγάλες τιμές…» (Πλούταρχος, «Ηθικά», «Περί του Εμφαινομένου προσώπου τω Κύκλω της Σελήνης», 942C).
«Δεν θα ήταν πιο ωφέλιμο για τους Καρχηδόνιους να πάρουν εξ αρχής ως νομοθέτη τον Κριτία ή τον Διαγόρα και να μην πιστεύουν στην ύπαρξη κανενός θείου πνεύματος ή θεού, από το να κάνουν θυσίες σαν και αυτές που πρόσφεραν στον Κρόνο; Δεν θα ήταν αυτά, όπως αναφέρει ο Εμπεδοκλής, μιλώντας για εκείνους που θυσίαζαν ζωντανά πλάσματα: «σηκώνει ο πατέρας τον αγαπητό του γιο, που έχει αλλάξει στη μορφή, και κάνοντας προσευχή τον σφάζει, ο ανόητος», αλλά με γνώση και συνείδηση πρόσφεραν οι ίδιοι θυσία τα παιδιά τους, ενώ οι άτεκνοι αγόραζαν από τους φτωχούς παιδιά και τα έσφαζαν σαν αρνιά ή σαν μικρά πουλιά, ενώ η μητέρα στέκονταν πλάι αυστηρή και χωρίς να θρηνεί. Αν όμως στέναζε ή δάκρυζε, στερούνταν την τιμή, αλλά και το παιδί της δεν γλίτωνε την θυσία. Μπροστά μάλιστα από το άγαλμα όλη η περιοχή γέμιζε από θορύβους, καθώς άρχιζαν να παίζουν τους αυλούς και να χτυπούν τα τύμπανα, για να μην ακούγεται η βοή των θρήνων. Αν ωστόσο γίνονταν άρχοντές μας οι Τυφώνες ή οι Γίγαντες, διώχνοντας τους θεούς, με ποιες άραγε θυσίες θα ευχαριστούνταν ή ποιες άλλες ιεροτελεστίες θα απαιτούσαν;» (Πλούταρχος, «Ηθικά», «Περί Δεισιδαιμονίας», 171Β -Α).
Η περιγραφή της ανθρωποθυσίας των Φοινίκων προς τιμή του Κρόνου, που μας δίνει ο Πλούταρχος, είναι κάτι παραπάνω από ανατριχιαστική. Στην τελευταία πρόταση μάλιστα ταυτίζει την λατρεία του Κρόνου με εκείνη του Τυφώνος. Μάλιστα στο «Περί Ίσιδος και Οσίριδος» (365 Α) ο ίδιος θεωρεί τον Τυφώνα υιό του Κρόνου: «Είναι δε τέκνα ο Τυφών και ο Νέφθυς του Κρόνου«.
Ο Τυφών κατά τον Πλούταρχο είναι ο γενάρχης των Ιουδαίων: «Ορισμένοι πάλι, που λένε ότι εφτά μέρες κράτησε η φυγή του Τυφώνος πάνω σε γάιδαρο μετά την μάχη και, όταν αυτός σώθηκε, γέννησε τον Ιεροσόλυμο και τον Ιουδαίο, είναι ολοφάνερο με βάση αυτό, ότι ανάμειξαν στο μύθο Ιουδαϊκά στοιχεία» («Περί Ίσιδος και Οσίριδος», 363C).
Ο Τυφών είχε ως σύμβολό του τον γάιδαρο: «Νομίζουν επίσης, ότι ο γάιδαρος, όπως είπαμε, είναι όμοιος με τον Τυφώνα…«. Γνωρίζουμε από τον Απίωνα, ότι μέσα στα «Άγια των Αγίων» του ναού του Σολομώντα υπήρχε ένα ομοίωμα του γαϊδάρου, στο οποίο οι ιερείς του Ισραήλ πρόσφεραν θυσίες. Φυσικά ο γάιδαρος αυτός ήταν ο Σεθ ή Σετ (Τυφών). Ο Ιουδαίος ιστορικός Ιώσηπος προσπάθησε να διαψεύσει τις καταγγελίες του Απίωνος: «Μέσα στον ναό αυτόν ο Απίων είχε το θράσος να υποστηρίζει, ότι οι Ιουδαίοι διατηρούν το κεφάλι ενός γαϊδάρου, ότι λατρεύουν αυτό το ζώο και υποκλίνονται μπροστά του με μεγάλο σεβασμό. Το γεγονός που αναφέρει έχει σχέση με την λεηλασία του ναού από τον Αντίοχο τον Επιφανή, όταν ανακαλύφθηκε ένα κεφάλι φτιαγμένο από χρυσό μεγάλης αξίας. Για το θέμα αυτό ήθελα πρώτα να πω, ότι, ακόμα και αν είχαμε ένα τέτοιο λατρευτικό αντικείμενο, ένας Αιγύπτιος είναι ο τελευταίος που θα μπορούσε να μας κατηγορήσει. Γιατί ο γάιδαρος δεν είναι χειρότερος από τις γάτες, τα τραγιά και τα υπόλοιπα πλάσματα, που στη χώρα του περνιούνται για θεοί» (Ιώσηπος, «Κατ’ Απίωνος», λόγος Β’, 80-82). Επίσης στο ίδιο έργο ο Ιώσηπος απαντά στις κατηγορίες του Απίωνα ότι οι Ιουδαίοι θυσίαζαν Έλληνες και μετά τους έτρωγαν, ορκιζόμενοι αιώνιο μίσος προς τον Ελληνισμό.
Στα «Συμποσιακά» του Πλουτάρχου γίνεται δια στόματος Λαμπρία αναφορά σε τιμές που αποδίδουν οι Ιουδαίοι στον γάιδαρο: «Όχι βέβαια, είπε ο Λαμπρίας παίρνοντας τον λόγο, αλλά κρατιούνται οι Ιουδαίοι μακριά από το λαγό λόγω της ομοιότητάς του με το ζώο που τιμούν περισσότερο απ’ όλα… πράγματι ο λαγός μοιάζει με γάιδαρο…» (Πλούταρχος «Συμποσιακά», βιβλίο τέταρτο, πρόβλημα Ε, 670 Ε).
Αλλά και η μέρα λατρείας του Γιαχβέ, το Σάββατο, ήταν η μέρα αφιερωμένη στον Κρόνο. Οι μέρες έπαιρναν το όνομά τους από το όνομα του πλανήτη της πρώτης ώρας τους σύμφωνα με τάξη αντίστροφη αυτής των πλανητών. Για παράδειγμα, εάν η πρώτη ώρα μιας μέρας ήταν η ώρα του Ήλιου, η πρώτη ώρα της δεύτερης μέρας σύμφωνα με τον χωρισμό σε 12 ώρες θα ήταν της Σελήνης κ.ο.κ. Στις λατινογενείς ονομασίες ακολουθείται η αρχή αυτή. Έτσι η Κυριακή είναι η «Sun-day», μέρα του Ήλιου. Η δική μας Δευτέρα είναι η μέρα της Σελήνης (Luna): Lunedi και στα Αγγλικά M(o)on-day. Έτσι φθάνουμε στο Σάββατο, την έβδομη ημέρα, που είναι αφιερωμένη στον Κρόνο (Saturnus): στα Αγγλικά «Satur-day». Ένα ακόμα αποδεικτικό στοιχείο είναι το πρώτο συνθετικό «Σατ-» στην λατινική ονομασία του Κρόνου, το οποίο είναι πολύ κοντά στην Αιγυπτιακή ονομασία του Τυφώνος, δηλαδή του «Σετ». Τέλος και στις σύγχρονες Σατ-ανιστικές τελετές, όπου η μαγεία ασκείται και μέσω της «Σολομωνικής», η ανθρωποθυσία αποτελεί κεντρικό στοιχείο της τελετής.
Στέφανος Μυτιληναίος, περιοδικό «Δαυλός».


Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Error 451: ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΡΟΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ

“Error 451”: Αποκρύπτοντας την ελέυθερη Ροή πληροφορίας

Κοίτα τριγύρω. Όλα όσα σε περιβάλλουν, έχουν πλέον ανασχεδιαστεί έτσι ώστε να εξυπηρετήσουν την ανάγκη του ανθρώπου για ευρύτερη γνώση. Οποιαδήποτε στιγμή το επιλέξεις, μπορείς με το κατάλληλο μέσο της επιλογής σου να βουτήξεις μέσα στην Ελεύθερη Ροή πληροφορίας που περιμένει στον αχανή κόσμο του διαδικτύου, βγαίνοντας από την περιήγησή σου λιγάκι σοφότερος.
Είναι όμως έτσι; Είναι στα αλήθεια αυτή η Διαδικτυακή πραγματικότητα με τις άπειρες πληροφορίες ανεξάρτητη από τις προσπάθειες λογοκρισίας και χειραγώγησης στη Ροή πληροφορίας, και εν τέλει των ανθρώπινων συνειδήσεων;

Homo Cybernetus : Ο «Συνδεδεμένος» Άνθρωπος

Οι απαρχές του 21ου Αιώνα μετέτρεψαν τον άνθρωπο σε ένα Ον

που λατρεύει να είναι συνδεδεμένο στο Διαδικτυακό Σύμπαν. Αρχικά ήρθε η έκρηξη του internet και ο ενθουσιασμός που ακολούθησε ήταν τεράστιος. Αμέσως ξεπήδησαν κανάλια επικοινωνίας και υπερσυνδεσιμότητας μεταξύ των χρηστών, πιλοτικές ιστοσελίδες κάθε είδους και ποικίλης θεματολογίας. Μαζί με την αρχική μορφή του διαδικτύου ( που ήταν σαφώς περιορισμένη και καμία σχέση δεν είχε με την τωρινή μορφή του web) επικράτησε και μία αύρα ελευθερίας στον άνθρωπο της νέας χιλιετίας. Είχε πλέον αποκτήσει μία δίοδο ασφαλούς έκφρασης, και ελεύθερου διαμοιρασμού πληροφοριών, αρχείων αλλά και κοσμοθεωριών στις ανεξάρτητες από τον έλεγχο και την χειραγώγηση δαιδαλώδεις παραφυάδες του Διαδικτύου.

Βέβαια τότε η τεχνολογία του Διαδικτύου δεν ήταν τόσο εύκολα προσβάσιμη σε σχέση με το σήμερα. Το 2001 για παράδειγμα στην χώρα μας, μόνο 2 στα 10 σπίτια είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο και αυτό μόνο από μία πηγή, τον σταθερό υπολογιστή του γραφείου. Η σύνδεση ήταν αργή, και έτσι δεν είχε ακόμη «γεννηθεί» η ανάγκη αλλά και η δυνατότητα για την 24ωρη χρήση του νέου εργαλείου πληροφόρησης από το σύνολο της χώρας, της Ηπείρου, της Ανθρωπότητας. Και κάπου στο 2005 ήρθε η έκρηξη της Τεχνολογίας, που χρόνο με το χρόνο παρουσίαζε ολοένα και περισσότερα επιτεύγματα που σε κρατούν και με κρατούν συνδεδεμένο στον Κυβερνοχώρο συνεχώς και χωρίς περιορισμούς. Η αρχή έγινε με τα Smartphones, τα τηλέφωνα που απέκτησαν «Νοημοσύνη», και οι βασικές του λειτουργίες (τηλέφωνο – μήνυμα) έδωσαν την θέση τους σε ένα κάρο εφαρμογές για το χτίσιμο του Διαδικτυακού avatar του κάθε ενός από εμάς.

Στην συνέχεια ήρθαν τα tablets, τα wearables, οι Smart TV και άπειρες άλλες μικροσυσκευές που είναι όλες έτοιμες να σε ενημερώσουν, αλλά και να ενημερώσουν τους άλλους για τον διαδικτυακό εαυτό σου, τηνεικονική σου Ταυτότητα που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική σου ζωή Οι συσκευές σου έγιναν «Έξυπνες», το σπίτι σου έγινε «έξυπνο», το κάθε τι ενημερώνει αυτοβούλως κάθε σου κίνηση.

Ελεύθερη Ροή πληροφορίας ή ο Απόλυτος έλεγχος του ανθρώπου;


Και κάπως έτσι φτάνοντας στο σήμερα, μετατράπηκες και μετατράπηκα σε ένα Homo Cybernetus, που παρέχει απλόχερα σε όποιον θέλει να μας ελέγξει κάθε πληροφορία για τον εαυτό μας, την κάθε μας κίνηση.

Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να απευθύνουμε στον εαυτό μας το εξής ερώτημα : Είμαστε εμείς που ελέγχουμε το internet, ή είναι το internet που ελέγχει και κυριεύει εμάς; Αυτή η διπλή φύση του πιο «ελεύθερου» μέσου ενημέρωσης, έχει περάσει απευθείας στην καθημερινότητά μας. Ναι, το Διαδίκτυο διαθέτει μία διπλή υπόσταση. Μπορεί αν καταφέρεις να το ελέγξεις, να σου παρέχει απεριόριστες αξιόπιστες πληροφορίες και εν τέλει να σε κάνει ένα πιο ελεύθερο συνειδησιακά άνθρωπο, να διευρύνει τους ορίζοντες του Νου σου, μπορεί να είναι ένα εργαλείο που βοηθά στην εξέλιξη του ανθρώπου. Αν όμως σε ελέγξει εκείνο, τότε σε μετατρέπει σε υποχείριό του. Σε εθίζει και σε εγκλωβίζει σε μία εντελώς εικονική, επίπλαστη πραγματικότητα.

Μήπως όμως μπορούμε να αναγνωρίσουμε την ίδια διπλή ταυτότητα και σε αρκετές από τις πληροφορίες που λαμβάνουμε από το Διαδίκτυο; Μήπως πίσω από μία αληθοφανή είδηση κρύβεται μία κατασκευασμένη πληροφορία, που διαμοιράζεται έτσι ώστε να σε εγκλωβίσει σε μία ψεύτικη ιδεολογία, ή άποψη που ενώ υποστηρίζεις πως είναι δική σου, απλά εμφυτεύεται με αριστοτεχνικό τρόπο στην συνείδησή σου;

Είναι γεγονός πως τα μεγάλα Μέσα Ενημέρωσης, που ήδη έχουν εδραιωθεί και στον Διαδικτυακό κόσμο, διαθέτουν άπειρα κανάλια και ιστοσελίδες που δίχως άμεση προφανή σύνδεση μεταξύ τους, ανήκουν στον ίδιο όμιλο και αναδιανέμουν τις ίδιες ειδήσεις. Το κόλπο εδώ για τον διαδικτυακό αναγνώστη είναι να μπορέσει να διακρίνει το μοτίβο που σαφώς υπάρχει σε αυτή την αναδιανομή, είτε πρόκειται για πραγματικές, είτε για ψεύτικες κατασκευασμένες πληροφορίες. Μέσα από αυτή την διαδικασία διαμορφώνονται και χειραγωγούνται συνειδήσεις, αποτυπώνονται στο συλλογικό ασυνείδητο Πολιτικά φρονήματα, αισθήματα Ρατσισμού, σεξισμού, και γενικώς έννοιες του διαχωρισμού και διαμοιρασμού των ανθρώπων σε μικρότερες υποομάδες που μάχονται η μία την άλλη.

Διαδικτυακή Λογοκρισία, Κατασκευή &αναδιανομή των Ψεύτικων Πληροφοριών

Οι ειδήσεις και οι πληροφορίες αποτελούνται από λέξεις, και ως

γνωστόν οι «ενεργειακά φορτισμένες» λέξεις, οι λέξεις δύναμης έχουν τέτοια ισχύ που μπορούν να προκαλέσουν επαναστάσεις, ή μπορούν να καταστείλουν τεράστιες μάζες ανθρώπων, μονάχα με μερικά κλικ του mouse, ή μερικές κινήσεις στην οθόνη αφής.Για παράδειγμα, Η Εικόνα των άδειων δρόμων του Παρισιού, η δημοφιλής φωτογραφία που έγινε viral, έδειχνε τους παντελώς άδειους δρόμους του Παρισιού έπειτα από την επίθεση στο Club αλλά και την βομβιστική επίθεση που ακολούθησε. Η Εικόνα αυτή είχε τραβηχτεί για ένα project που ονομαζόταν SilentWorld, που παρουσίαζε πόλεις σε ένα μετά-αποκαλυπτικό στάδιο, κοντά στο τέλος του κόσμου και δίχως την ύπαρξη των ανθρώπων.

Αν είσαι πολίτης της Κίνας και επιχειρήσεις να περιηγηθείς στο Διαδίκτυο, τότε θα πέσεις πάνω στην Χρυσή ασπίδα, ένα γιγαντιαίο Μηχανισμό Λογοκρισίας και παρακολούθησης που μπλοκάρει αυτόματα χιλιάδες ιστοσελίδες και την ελεύθερη Ροή πληροφορίας, με το Facebook, το Youtube, το Twitter και το Instagram να περιλαμβάνονται σε αυτές. Τα παραπάνω αποτελούν ένα απειροελάχιστο δείγμα, και με μία μικρή έρευνα μπορείς και μόνος σου να διαπιστώσεις πως η Λογοκρισία, αλλά και η χειραγώγηση και η κατασκευή των ειδήσεων και των πληροφοριών είναι μία τακτική που χρησιμοποιείται κατά κόρον. Δεν είναι δύσκολο να παρακολουθήσεις τις διαδρομές, δεν είναι ακατόρθωτο να ανακαλύψεις την πραγματική ελεύθερη Ροή πληροφορίας.

Γιατί ίσως ο απώτερος σκοπός σε αυτό το εργαλείο που παρέχει την αίσθηση της ελευθερίας στον χρήστη του, να μετατρέπεται ανάλογα με την προσέγγιση, στο υπέρτατο εργαλείο εγκλωβισμού του ανθρώπου. Φυσικά και πνευματικά. Η Διπλή πραγματικότητά του όμως υπάρχει, όπως υπάρχει και η επιλογή του τρόπου που θα το προσεγγίσεις. Είναι στο χέρι σου να αναγνωρίσεις τα μοτίβα χειραγώγησης, και να ρουφήξεις κάθε σωστή είδηση και πληροφορία από τα πραγματικά ελεύθερα κανάλια πληροφόρησης.Μόνο εσύ είσαι ο κριτής, μόνο εσύ διαμορφώνεις την προσωπική σου πραγματικότητα. Επιλέγοντας σωστά, απαγκιστρώνοντας τον εαυτό σου από την μεγαλύτερη ίσως επιχείρηση χειραγώγησης στην σύγχρονη ιστορία της Ανθρωπότητας.

Αποστόλης Χειρδάρης

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΥΚΑΝΣ





Ενδιαφέρουσες πληροφορίες 

για τα τουκάνς



τουκάνς
Το Toucan είναι ένα μεσαίου μεγέθους πουλί ντόπιος στα τροπικά δάση της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής και της Καραϊβικής.
Toucans είναι τροπικά πουλιά της οικογένειας Ramphastidae .
Υπάρχουν περίπου 40 διαφορετικά είδη των Toucans.
Toucans έχουν διάρκεια ζωής έως και 20 χρόνια στην άγρια φύση . Το παλαιότερο αιχμαλωσία toucan έζησε να είναι 26 ετών.
Είναι λαμπρά σήμανση και έχουν μεγάλα συχνά πολύχρωμα λογαριασμούς.
Κυμαίνονται σε μέγεθος ανάλογα με το είδος.
Το μικρότερο είναι το γράμματα Aracari ( Pteroglossus inscriptus ), ζυγίζει περίπου 130 γραμμάρια (4,6 ουγκιές) και είναι περίπου 29 εκατοστά (11,5 ίντσες) μακριά .
γράμματα Aracari
Η μεγαλύτερη είναι η Toco Toucan ( Ramphastos Toco ), ζυγίζει περίπου 680 γραμμάρια (1,5 κιλά) και είναι περίπου 63 εκατοστά (29 ίντσες) μακριά .
Toco Toucan
Η ουρά είναι στρογγυλεμένο και ποικίλλει σε μήκος, από το ήμισυ του μήκους σε ολόκληρο το μήκος του σώματος. Ο λαιμός είναι κοντός και χοντρός. Τα φτερά είναι μικρά, όπως είναι δάση κατοικία πουλιά που χρειάζεται να ταξιδέψουν μικρές αποστάσεις μόνο, και συχνά έχουν περίπου την ίδια διάρκεια με τις μετρήσεις νομοσχέδιο-άκρη-σε-άκρη της ουράς του πουλιού.
Σχεδόν ολόκληρο το σώμα του Toucan είναι καλυμμένο με μαύρα φτερά (εκτός από το λαιμό, που καλύπτεται με λευκό ή κίτρινο φτερά). Χρώμα των φτερών παρέχει καμουφλάζ.
Το χρώμα του νομοσχεδίου μπορεί να είναι μαύρο, μπλε, καφέ, πράσινο, κόκκινο, λευκό, κίτρινο ή ένας συνδυασμός χρωμάτων.
οπωροφάγο πτηνό με μέγα ράμφο
Μεγάλο νομοσχέδιο τους βοηθά να κρατήσει δροσερό το ζεστό περιβάλλον στο οποίο ζουν . Η προσαρμογή αυτή είναι ένα από τα καλύτερα συστήματα θερμικής ρυθμίσεως σε ολόκληρο το ζωικό βασίλειο. Αρτηρίες τους λογαριασμούς τους να επεκτείνουν, όταν το πουλί ζεσταίνεται? και να απελευθερώσει θερμότητα.
Παρά τη σημαντική μέγεθός του, το ράμφος ζυγίζει λιγότερο από ό, τι μπορείτε να σκεφτείτε . Που αποτελείται από την πρωτεΐνη κερατίνη (το ίδιο πράγμα για τα μαλλιά και τα νύχια μας είναι κατασκευασμένα από), η δομή του ράμφους ενσωματώνει πολλές τσέπες του αέρα επιτρέποντας μια πολύ μικρή μάζα.
Bill έχει διάφορους σκοπούς . Χρησιμοποιείται για τη συλλογή και ξεφλούδισμα των φρούτων, για τον εκφοβισμό των αρπακτικών και για την προσέλκυση των εταίρων του ζευγαρώματος.
Toucan-2
Όταν toucans ύπνο, πιέτα το ράμφος τους κάτω από τα φτερά τους για να τους κρατήσει ζεστό.
Toucans είναι ημερήσιων και παράγουν πολλές διαφορετικές κλήσεις. Είναι θορυβώδες αργά το απόγευμα, όταν άλλα πτηνά καταστεί ανενεργή.
Toucans είναι από τα πιο θορυβώδη του δάσους πουλιά . Τα τραγούδια τους συχνά μοιάζουν κρώζοντας βατράχια . Toucans συνδυάζουν εκτεταμένη φωνητικές κλήσεις τους με το άγγιγμα και clattering ήχους από το λογαριασμό τους. Πολλά Toucan είδη να γαβγίζει, κρώζοντας και γρυλίζει ήχους, και το βουνό toucans κάνουν ογκάνισμα ακούγεται σαν εκείνες ενός γαϊδάρου.
Οι Toucans βρίσκονται συνήθως σε ζεύγη ή μικρές αγέλες .
κοπάδι τουκάνς
Περνούν τη ζωή τους υψηλά στη βροχή δάσος θόλος - σπάνια κάνει ταξίδια στο δασικό πάτωμα.
Toucans είναι παμφάγα πτηνά. Η διατροφή του βασίζεται κυρίως σε φρούτα. Εκτός από τα φρούτα, Toucan τρώει τα μούρα, σπόρους, αυγά, έντομα και μικρά ερπετά.
Toucan-3
Η ζωή δεν είναι όλα τα φρούτα και να παίξουν για τουκάνς. Predators να προσέξετε για περιλαμβάνουν δάσος αετούς , γεράκια και κουκουβάγιες ? βόες, τζάγκουαρ , margays και νυφίτσες , συχνά εισβάλλουν Toucan φωλιές. Τεράστιο νομοσχέδιο τους είναι άχρηστο για την υπεράσπιση από τα αρπακτικά και, στην πραγματικότητα, προσελκύει τους ανθρώπους για να τους πιάσει για το εμπόριο κατοικίδιων ζώων.
Για να προστατεύσουν τον εαυτό τους , εξαρτώνται από τους δυνατές φωνές για να τρομάξει τους εχθρούς και να προειδοποιήσει άλλους τουκάνς στον κίνδυνο.
Toucans χτίσουν τους φωλιά σε κοιλότητες δέντρων, που δημιουργήθηκε από άλλα ζώα, όπως δρυοκολάπτες? γενικά στο τροπικό δάσος θόλος.
Toucan φωλιά
Αν και οι περισσότεροι τουκάνς ζουν σε ομάδες, πιστεύεται ότι είναι μονογαμική , τουλάχιστον κατά την περίοδο αναπαραγωγής και κατά την εκτροφή τους νέους.
Αναπαραγωγής εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της άνοιξης . Στη συνέχεια, το θηλυκό γεννά 1-5 λαμπερά άσπρα αυγά βαθιά σε μια κοιλότητα δέντρο? τόσο το αρσενικό και θηλυκό επωάζονται τα αυγά για 15 έως 18 ημερών , ανάλογα με το είδος.
Οι Toucans γεννιούνται πολύ μικρές και δεν φθάνουν σε πλήρες μέγεθος τους για πολλούς μήνες.Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τόσο η μητέρα και ο πατέρας να το προστατεύσει από τα αρπακτικά ζώα.
Toucan μωρό
Ευτυχώς, ο πληθυσμός της toucans εξακολουθεί να είναι μεγάλη και σταθερή και αυτά τα πουλιά είναιδεν είναι στον κατάλογο των απειλούμενων ειδών .
Ίσως το πιο γνωστό τροπικό πουλί, το Toucan είναι ένα σύμβολο του παιγνιώδους και την ευφυΐα που έχει χρησιμοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία από τους διαφημιστές και τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.
Toucans ήταν μερικά από τα πρώτα πουλιά αντιληπτές από τους κατακτώντας τους Ευρωπαίους .Φανταχτερά χρώματα τους και εξωφρενική ράμφη τους έκανε να διασκεδάζει περίεργα στα δικαστήρια της Ευρώπης.
Το ουράνιο τόξο-τιμολογημένο ή καρίνα ράμφος Toucan είναι το εθνικό πουλί του Μπελίζ .
Ενώ συχνά σε σύγκριση με hornbills, toucans είναι στενοί συγγενείς του δρυοκολάπτης .
Από τη δεκαετία του 1960, Toucan του Σαμ , μια μασκότ κινούμενα σχέδια, έχει χρησιμοποιηθεί ως το πρόσωπο το πρωινό δημητριακά Kellogg του Fruit Loops

.
Interesting facts about toucans | Just Fun Facts

ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ--Virtual Reality: Turning Our Minds Inside Out




Ένα παιχνίδι του νου...
Μια αληθοφανής ψευδαίσθηση, που μας επιτρέπει να συμμετέχουμε στο όραμα...
Αυτή είναι η Εικονική πραγματικότητα..
Ίσως μερικές φορές να είναι και η μοναδική ευκαιρία να συμμετέχουμε στα όνειρα μας και να εκπληρώσουμε ό,τι μας έκαιγε ακατάπαυστα σαν επιθυμία...
Στο συνοδευτικό video και με τη δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, θα παρακολουθήσετε μια αναλυτική, αλλά σύντομη περιήγηση στο κόσμο της εικονικής πραγματικότητας....

Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις;

  Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις; – Θώμη Μπαλτσαβιά – GynaikaEimai 15 Ιανουαρίου 2025 Υπάρχουν πολλά στάδια που πέρασα με σένα και τη...