Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΜΝΗ ΟΝΤΑΡΙΟ


Ενδιαφέροντα γεγονότα σχετικά με τη 

λίμνη Οντάριο


λίμνη Οντάριο
Λίμνη Οντάριο είναι μία από τις πέντε Μεγάλες Λίμνες της Βόρειας Αμερικής.
Είναι περιτριγυρισμένο από την βόρεια, δυτικά, και νοτιοδυτικά από την καναδική επαρχία του Οντάριο , και στην νότια και ανατολικά από την αμερικανική πολιτεία της Νέας Υόρκης , του οποίου τα όρια νερό συναντηθούν στη μέση της λίμνης.
Λίμνη Οντάριο είναι η 14η μεγαλύτερη λίμνη στον κόσμο από την άποψη της επιφάνειας.
Λίμνη Οντάριο είναι το μικρότερο όλων των Μεγάλων Λιμνών στην επιφάνεια (18.960 τετραγωνικά χιλιόμετρα / 7340 τετραγωνικά μίλια), αλλά τα νερά του είναι βαθιές.
Λίμνη Οντάριο κατέχει περίπου τέσσερις φορές το νερό όγκο (1.640 κυβικά χιλιόμετρα / 393 κυβικά μίλια) ως τη λίμνη Erie , αν και είναι παρόμοια σε πλάτος και μήκος.
Είναι κατέχει την τέταρτη θέση μεταξύ των Μεγάλων Λιμνών στο μέγιστο βάθος (244 μέτρα / 802 πόδια) , αλλά είναι μέσο βάθος (86 μέτρα / 283 πόδια) είναι η δεύτερη μόνο για τη λίμνη Superior .
Του μέγιστου μήκους είναι 311 χιλιόμετρα (193 μίλια) και της μέγιστο πλάτος  είναι 85 χιλιόμετρα (53 μίλια).
Λίμνη Οντάριο από το διάστημα
Λίμνη Οντάριο έχει μια ανύψωση του 74 μέτρα (243 πόδια) πάνω από το επίπεδο της θάλασσας ? ? 99 μέτρα (326 πόδια) κάτω από το γείτονά του προς τα ανάντη (Lake Erie).
Λίμνη Οντάριο έχει ένα χρόνο κατακράτησης (η μέτρηση του χρόνου που το νερό περνάει σε μια συγκεκριμένη λίμνη) περίπου 6 χρόνια .
Η λεκάνη απορροής καλύπτει 64.030 τετραγωνικά χιλιόμετρα (24.720 τετραγωνικά μίλια).
Όταν συμπεριλαμβάνονται τα νησιά της, η λίμνη έχει μια ακτογραμμή που είναι  1.146 χιλιόμετρα (712 μίλια) μακριά .
λίμνη Οντάριο-2
Υπάρχει μια σειρά από νησί s στη λίμνη, συμπεριλαμβανομένης και της περιοχής Χίλια νησιά[φωτογραφία παρακάτω], το οποίο είναι ένα αρχιπέλαγος των 1.864 νησιών που βρίσκονται στο ΗΠΑ-καναδική σύνορα. Ενώ πολλά από τα νησιά είναι μικρές ή ακόμα και ακατοίκητα, το μεγαλύτερο είναιWolfe νησί , το οποίο, σε 124 τετραγωνικά χιλιόμετρα (48 τετραγωνικά μίλια).
χίλια νησιά
Baymouth μπαρ που χτίστηκε από ανέμους και τα ρεύματα έχουν δημιουργήσει ένα σημαντικό αριθμό των λιμνοθαλασσών και προστατευόμενα λιμάνια.
Της πρωτογενούς εισαγωγής είναι ο ποταμός Niagara από τη λίμνη Erie. Άλλα μεγάλα ποτάμια αποστράγγιση στη λίμνη Οντάριο περιλαμβάνουν τον ποταμό Ντον, τον ποταμό Humber, τον ποταμό Trent, τον ποταμό Cataraqui, στον ποταμό Genesee, τον ποταμό Oswego, το Black River, και τον ποταμό Σολομός. [Φωτο: Niagara ποταμού συναντά τη λίμνη Οντάριο]
Niagara ποταμός συναντά τη λίμνη Οντάριο
Η τελευταία στην αλυσίδα των Μεγάλων Λιμνών, Λίμνη Οντάριο χρησιμεύει ως διέξοδο προς τον Ατλαντικό Ωκεανό μέσω του ποταμού Αγίου Λαυρεντίου .
Όπως συμβαίνει με όλες τις Μεγάλες Λίμνες, τα επίπεδα του νερού αλλάζουν τόσο εντός του έτους(λόγω εποχιακές αλλαγές στην είσοδο του νερού) και μεταξύ των ετών (λόγω μακροπρόθεσμες τάσεις των βροχοπτώσεων).
Κοντά σε 9.000.000 άτομα ή πάνω από το ένα τέταρτο του πληθυσμού του Καναδά ζει εντός της λεκάνης απορροής της λίμνης Οντάριο .
Μεγάλες πόλεις (πάνω από 100.000 άτομα) κατά μήκος της λίμνης Οντάριο περιλαμβάνουν Τορόντο [φωτογραφία παρακάτω], Mississauga, Hamilton, Burlington, Kingston και Whitby στην καναδική πλευρά, και Ρότσεστερ, Νέα Υόρκη από την πλευρά των ΗΠΑ.
Λίμνη Οντάριο Τορόντο
Όπως και το άλλο των Μεγάλων Λιμνών, Λίμνη Οντάριο χρησιμοποιείται για να έχουν μια σημαντική εμπορική αλιεία. Έχει σε μεγάλο βαθμό καταστραφεί, κυρίως από την υπεραλίευση και η ρύπανση των υδάτων και των χωροκατακτητικών ειδών. Σήμερα υπάρχουν μόνο ψυχαγωγικές δραστηριότητες αλιείας.
Λίμνη Οντάριο είναι οικοδεσπότης σε έναν αριθμό αποδημητικών πουλιών . Swans , χωριάτες, πάπιες, χήνες, βουτηχτάρια και άλλα υδρόβια πτηνά είναι από τα άγρια ​​ζώα που ζουν στη λίμνη Οντάριο. Τα αρπακτικά πουλιά , όπως γεράκια και αετοί είναι επίσης κοινά στην περιοχή.
Λίμνη Οντάριο πουλιά
Λίμνη Οντάριο έχει ένα " seiche », μια φυσική ρυθμική κίνηση όπως το νερό sloshes εμπρός και πίσω κάθε 11 λεπτά. Η seiche επίδραση κανονικά είναι μόνο περίπου 2 εκατοστά (3/4 ίντσες), αλλά μπορεί να ενισχυθεί σε μεγάλο βαθμό από την κίνηση της γης, οι άνεμοι και οι μεταβολές της ατμοσφαιρικής πίεσης.
Λόγω του βάθους της λίμνης και το ζεστό καιρό που έρχεται από τα νοτιοδυτικά, τη λίμνη Οντάριο σπάνια παγώνει πάνω ? Αλλά ένα φύλλο πάγου που καλύπτει μεταξύ 10% και 90% της περιοχής λίμνης τυπικά αναπτύσσεται, ανάλογα με τη σοβαρότητα του χειμώνα. Λίμνη Οντάριο έχει εντελώς παγώσει πάνω σε πέντε καταγράφονται περιπτώσεις: από περίπου 20 Ιανουαρίου έως περίπου 20 Μάρτη 1830?το 1874? το 1893? το 1912? και Φεβρουαρίου 1934.
Λίμνη Οντάριο κατεψυγμένα
παγετώνες λιώσιμο των πάγων στο τέλος της τελευταίας Εποχής των Παγετώνων ήταν υπεύθυνη για το σχηματισμό της λίμνης Οντάριο και όλων των άλλων Μεγάλων Λιμνών.
Στο Wyandot (Huron) γλώσσα , Ontario σημαίνει « Λίμνη των Shining Waters ".
Iroquois και Huron Πρώτα Έθνη έζησε στη λίμνη για χιλιάδες χρόνια πριν οι Ευρωπαίοι έφτασαν.
Η πρώτη τεκμηριωμένη Ευρωπαϊκής να φτάσουν στη λίμνη ήταν Étienne Brûlé το 1615.
Οντάριο, πιο πυκνοκατοικημένη επαρχία του Καναδά, ονομάστηκε μετά από τη λίμνη, και όχι το αντίστροφο .
Από το 2015, περίπου 50 άνθρωποι έχουν κολυμπήσει με επιτυχία σε όλη τη λίμνη . Το πρώτο πρόσωπο που επιτυγχάνεται το κατόρθωμα ήταν η Marilyn Bell, ο οποίος το έκανε το 1954 στην ηλικία των 16.
Το 1804, μια καναδική πολεμικό πλοίο, Ship Speedy της Αυτού Μεγαλειότητας , βυθίστηκε στη λίμνη Οντάριο. Το 1990, ναυάγιο κυνηγός Ed Burtt καταφέρνουν να το βρείτε. Μόνο, δεν επιτρέπεται να ανακτήσει οποιαδήποτε αντικείμενα μέχρι ενός τόπου εγκεκριμένα από την κυβέρνηση για να εκθέσουν τους βρίσκεται. Είναι ακόμα σε αναμονή.
Μια λίμνη για Κρόνου φεγγάρι 's Τιτάν το όνομά του από τη λίμνη Οντάριο. Αυτό λέγεται " Οντάριο Lacus ."
Babe Ruth χτύπησε πρώτο μεγάλο πρωτάθλημα τρέχει σπίτι του στο Point Stadium Hanlan στο Τορόντο. Προσγειώθηκε στηλίμνη Οντάριο και πιστεύεται ότι είναι ακόμα εκεί

ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΒΙΑΣΜΟΥ

Καμία ανοχή στη κουλτούρα του βιασμού!

by selana019

Καμία ανοχή στη κουλτούρα του βιασμού!

Συγκέντρωση, Σάββατο 24 Σεπτέμβρη, Καπνικαρέα, στις 12 το μεσημέρι

ToPeriodiko admin team

Σε δράση ενάντια στην κουλτούρα του βιασμού καλεί η κίνηση, «Καμιά Ανοχή», με πρώτο «σταθμό» την συγκέντρωση, το Σάββατο 24 Σεπτέμβρη, στην Καπνικαρέα, στις 12 το μεσημέρι. Σε σχετική ανακοίνωσή της η κίνηση σημειώνει τα εξής:

«Στη Λάρισα ένα κορίτσι 14 χρονών απήχθη, κρατήθηκε παρά τη θέληση του, βιάστηκε ομαδικά και συστηματικά και εξαναγκάστηκε σε πορνεία. Δεν είναι το πρώτο ούτε το τελευταίο περιστατικό βιασμού. Μάλιστα είναι από τα λίγα που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας.

»Το ποτήρι έχει ξεχειλίσει προ πολλού. Γι’ αυτόν το λόγο συναντηθήκαμε τη Δευτέρα 12/9/2016 στην Αθήνα και δημιουργήσαμε την κίνηση «Καμιά Ανοχή»: γιατί δεν ανεχόμαστε πια τους βιασμούς, τις δολοφονίες, τους ξυλοδαρμούς, τις παρενοχλήσεις, το σεξιστικό λόγο και συμπεριφορά, την καθημερινή βία που στοχεύει τα γυναικεία σώματα.

»Για όσα υπέστη  η 14χρονη κατηγορούνται 5 άτομα, τα οποία παρουσιάζονται για ακόμη μια φορά από τα ΜΜΕ ως «τέρατα», «ανώμαλοι» κλπ. Εμείς όμως κοιτάζοντας τις φωτογραφίες τους, βλέπουμε άντρες καθημερινούς και όχι «εξωκοινωνικά στοιχεία».

»Βιασμό δεν διέπραξαν εξωκοινωνικά στοιχεία, τον διέπραξαν συγγενείς, δικηγόροι, μανάβηδες, οικογενειάρχες, γείτονες.

»Και στον βιασμό – στον κάθε βιασμό – συναινούν σιωπηλά ολόκληρες κοινωνίες. Συναινούν τα ΜΜΕ, που παρουσιάζουν την κάθε περίπτωση βιασμού, δολοφονίας και κακοποίησης ως σοκαριστικό μεμονωμένο γεγονός. Συναινούν όσοι αρχικά πέφτουν από τα σύννεφα, κάθε φορά, και στη συνέχεια ξεχνούν γρήγορα. Συναινούν και όσοι θεωρούν αποκλειστική ευθύνη των ίδιων των γυναικών την προστασία τους.

»Εμείς αρνούμαστε να ξεχάσουμε. Ξέρουμε πως στη θέση της κοπέλας μπορούσε να είναι οποιαδήποτε από μας, μια γνωστή, μια φίλη, μια συμμαθήτρια και ξέρουμε πως στη θέση της υπήρξαν και θα υπάρξουν κι άλλες.

»Απαιτούμε να αποδοθεί δικαιοσύνη. Δικαιοσύνη σημαίνει ποινή για όλους τους δράστες αντίστοιχη της πράξης τους.

»Δικαιοσύνη σημαίνει αλλαγή στο θεσμικό πλαίσιο έτσι ώστε να υποστηρίζονται τα θύματα. Δικαιοσύνη σημαίνει τα μέσα ενημέρωσης να μιλούν για το έγκλημα και όχι να ταΐζουν με κανιβαλιστικά άρθρα ένα κοινό που διψάει για θέαμα.

»Δικαιοσύνη σημαίνει να βρεθούν μπρος των ευθυνών τους όσοι κάνουν ότι δε βλέπουν και δεν ακούν, όσοι ποτέ δεν μιλάνε.

»Δικαιοσύνη σημαίνει να μη φοβόμαστε – στο δρόμο, στη δουλειά, στο σπίτι, στην παρέα.

»Σας περιμένουμε στην επόμενη συνάντηση μας στις 20/9 (Καλλιδρομίου 50 στις 6μμ) για να προετοιμάσουμε την συγκέντρωση για το Σάββατο 24/9 στην Καπνικαρέα στις 12μμ

»Για να μη μείνει ο βιασμός της 14χρονης χωρίς απάντηση.

»Για να μην νιώθει καμία μόνη της απέναντι στην πατριαρχία.

»Καμία Ανοχή στη κουλτούρα του βιασμού.».

πηγή:

http://www.toperiodiko.gr/%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%87%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BB%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B2%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D/#.V9ruXNOLRMU

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΟΥΒΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ

Δόγμα, Προσηλυτισμοί, Προσαρτήσεις και Βουβές Απώλειες

by selana019

Δόγμα, Προσηλυτισμοί, Προσαρτήσεις και Βουβές Απώλειες


Οι Ιρλανδοί έχασαν τη γλώσσα τους. Εμείς χάσαμε τη θρησκεία μας. Αυτή που βγήκε από τον τόπο μας. Άλλοι λαοί έχασαν τα πάντα- όπως οι Βορειοαμερικάνοι  και οι Αυστραλοί γηγενείς και κατέληξαν αλκοολικοί. Οι Εβραίοι έχασαν τη γη τους και για δεκαετίες τώρα προσπαθούν να ανασυστήσουν έδαφος. Σε κάθε περίπτωση μια αναπηρία. Απόδειξη η σημερινή Ελλάδα που με μια θρησκεία σχεδιασμένη για να στηρίζει μια Αυτοκρατορία και ένα πολιτικό σύστημα ξένο (κοινοβουλευτισμός, κομματοκρατία, συγκεντρωτικό Κράτος) βαδίζει με πατερίτσες και σε κάθε βήμα της σκοντάφτει.
    Ηττημένη εδώ και αιώνες, αναγκάστηκε να εισάγει και να υιοθετήσει μια θρησκεία από αλλού που όσο κι αν "την έφερε στα μέτρα της"  δεν παύει να είναι μια θρησκεία που ξεπήδησε απ’ την έρημο κι έγινε παγκόσμια στο βαθμό που έγινε αυτοκρατορική.
    Κοιτάξτε το εσωτερικό μιας εκκλησίας, τα χρυσοποίκιλτα τέμπλα το θρόνο του δεσπότη (ή μήπως του αυτοκράτορα?) και τα άμφια και τις ράβδους των επισκόπων! Τίποτα το δημοκρατικό, τα πάντα παραπέμπουν στην αυτοκρατορία. Κι όλα αυτά στο όνομα ενός λαού που έχει χούι τη δημοκρατία και ένας τέτοιος κορσές τον οδήγησε στη στρέβλωση. Και πρέπει να φτάσει κανείς σε μακρινό ξωκκλήσι ώστε  μες το ανθρώπινο μέγεθος και την απλότητα να νοιώσει την κατάνυξη!
    Κι έγινε ο Έλληνας ρωμιός και βαυκαλίστηκε με ελληνορωμαϊκούς πολιτισμούς. Λες και ήταν ξεβράκωτος Φράγκος! Αλλά άλλο Ρώμη κι άλλο Ελλάδα. Κι αυτό που τις συνδέει είναι μια κατάκτηση. Κι αυτό που τις χωρίζει? Η αντίληψη για τον κόσμο! Οι  Έλληνες ποτέ δεν ξεπέρασαν το ανθρώπινο μέγεθος. Κοιτάξτε την ελληνική προτομή και κοιτάξτε τις κεφάλες που έφτιαχναν οι Ρωμαίοι! Και κεφάλες ναι είχανε πολλές, δημοκρατία δεν είχανε! Κι ας σταματήσουμε να χρυσώνουμε το χάπι, ότι κατακτήσαμε δια του πνεύματος αυτούς που μας κατέκτησαν με τα όπλα. Διοίκηση ασκούσε η Ρώμη, διοίκηση και κολακεία. Πάνω απ’ όλα το Imperium. Οι Ρωμαίοι ήταν κυβερνήτες λαών!
    Η Ρώμη στη παρακμή της κατάλαβε το απλούστερο: μια αυτοκρατορία δεν μπορεί να θρησκεύεται όπως μερικές δεκάδες δημοκρατικές πόλεις. Ένα κράτος παγκόσμιο, ένα κέντρο, ένας μονάρχης χρειάζονται ένα και μοναδικό Θεό που ενοποιεί αυτό που είναι πραγματικό και στη σφαίρα της φαντασίας. Ένα το κράτος, ένας ο Καίσαρας, ένας ο Θεός. Είχε έρθει η στιγμή του Παύλου!
    Εβραίος αυτός αλλά Ρωμαίος πολίτης εκτός από δεινός πολιτικός υπήρξε και μεγάλος συγγραφέας. Τι θα ήτανε ο χριστιανισμός χωρίς τον Παύλο? Ίσως μια από τις εκατοντάδες εβραϊκές αιρέσεις. Αυτός μοντάρισε μια διδασκαλία σε μια συνεκτική θρησκεία.  Επομένως δικαιούμαστε να μιλάμε για Παυλισμό. Και η διδαχή που έδινε αξία σε κάθε άνθρωπο εναγκαλίστηκε με μια εξουσία σε κρίση που ήταν σε αναζήτηση μιας νέας ιδεολογίας.
    Και σήκωσε ο Κωνσταντίνος την πρωτεύουσά του και την έφερε στα ανατολικά. Κι έκαναν την Νέα Ρώμη. Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Που τώρα όμως χρειαζόταν να είναι χριστιανική- Imperium με τα όλα του κι αυτό! Ιππόδρομο είχε, Αγορά δεν είχε! Νόγαγε όμως ο Κωνσταντίνος από πολιτική. Είχε μελετήσει και τον μεγάλο Φλωρεντίνο: αν θέλεις να κρατήσεις μια χώρα με ανώτερο πολιτισμό απ’ τον δικό σου ή ολοσχερώς να την καταστρέψεις πρέπει ή να μεταφέρεις την πρωτεύουσά σου εκεί πέρα, έλεγε ο Μακιαβέλης. Εδώ ήτανε τα κέντρα, εδώ θα γινόταν το παιχνίδι εφεξής. Ή ίσως και αντίστροφα  μπορεί να γίνανε τα πράγματα: τον πολιτικό να μελέτησε ο Μακιαβέλι για να γράψει θεωρία.
    Και το Βυζάντιο, άξιος διάδοχος της Ρώμης,  άσκησε πολιτική που πρέπει να διδάσκεται. Επιλεκτική αφομοίωσηλέγεται και μεταστροφή. Και φυτεύτηκε σε κάθε τόπο της προγενέστερης λατρείας μια χριστιανική εκκλησία. Και οι μέντορες της νέας πίστης, σπουδασμένοι στην Αθήνα, στράφηκαν ενάντια στην ουσία αυτού που διδάχτηκαν. Ό,τι μπορεί να μας φανεί χρήσιμο το αφομοιώνουμε μεταγλωττίζοντάς το. Τα υπόλοιπα τα ξεθεμελιώνουμε. Αντιστάθηκαν εδώ, αλλά οι ανατολικές επαρχίες μαθημένες στον δεσποτισμό, προσχωρούσαν στη νέα θρησκεία κατά μάζες. Η ελληνιστική εποχή τους είχε μάθει ελληνικά αλλά όχι και δημοκρατία. Επαρχία η Ελλάδα έμπαζε μέσα από την αυτοκρατορία από παντού. Αλλά,  όσο να πεις, είχανε μείνει κάποια συνήθεια. Έτσι τον Αλάριχο και τους Γότθους που έφτασαν ως την Πελοπόνησο τους ακολουθούσαν οι ξετρελλαμένοι παρατρεχάμενοι. Το 70% του Αρχαίου κόσμου έγινε ερείπια. Οι φιλοσοφικές σχολές έπρεπε κι αυτές να κλείσουν. Αν και παρακμασμένες ξυπνούσαν φόβο. Ας αφήσουμε λοιπόν τους Ταλιμπάν στο έργο τους κι αυτοί για την επιβολή ενός Δόγματος γκρεμίζουν. Είχε ήδη πάρει ο Έλληνας τον δρόμο του, νικημένος, στα γόνατα πεσμένος και επαρχιώτης έγινε προσήλυτος. Αυτός που σωστά ονομαζότανε Εθνικός σιγά-σιγά γινότανε ρωμιός, πράγμα που σημαίνει ότι η μεταμόρφωση είχε συντελεσθεί. Η λήθη μπορούσε να επέλθει.
    Η Εθνική θρησκεία όμως έπρεπε να διασυρθεί. Όσοι απέμειναν σε κάποιες παρυφές και δυσπρόσιτα μέρη ονομάστηκαν παγάνοι. Ειδωλολατρεία, που τα πιστεύω της ήταν παραμύθια για παιδιά. Και απεκρύβει ότι η Ορθοδοξία στήθηκε πάνω στην αρχαία θρησκεία και εγκολπώθηκε τελετουργίες, μορφές, τυπικά και παραδόσεις αφού όλα αυτά της λείπανε. Κι ότι για όσο τη φοβόταν την έπαιρνε πολύ στα σοβαρά. Ναι, ο Συγκεντρωτισμός μελέτησε καλά τα βήματά του! Αλλά ο Παύλος δεν ήταν ο μόνος. Εκατοντάδες σοφοί μετά απ’ αυτόν, αναλαμβάνοντας έργο νομικών και νομοθετών, κι ας ονομάζονταν θεολόγοι, εργάστηκαν για το μεγαλείο. Υπό την σκέπη αυτοκρατόρων. Οι οποίοι για να διευθετήσουν τα γήινα κανόνιζαν, μαζί με τους Πατριάρχες, μες τις Οικουμενικές και τα του Ουρανού.    
     Κι όταν το μεγαλείο αυτό άρχισε με τη σειρά του να γερνάει ξεπετάχτηκε στα νοτιοανατολικά του σύνορα μια ακόμα νιότη. Το Ισλάμ! Ένα βαρύ δυσλειτουργικό Βυζάντιο με μια επιθετική φορολογική πολιτική είχε γεννήσει τον εχθρό του. Το Ισλάμ ήταν η αριστερά του Βυζαντίου! Όχι όμως πριν η έρημος γεννήσει άλλον ένα μεγάλο πολιτικό και συγγραφέα, τον Μωάμεθ.
     Εν τω μεταξύ, στη Δύση οι Πάππες άπλωναν την κυριαρχία τους από την Ιταλία ως τον Ειρηνικό. Ένας κόσμος φτιαγμένος από τους Λατίνους. Εκατομμύρια σκουρόχρωμες σκυφτές  ψυχές τέθηκαν υπό το Βατικανό για να σωθούν και αμύθητα πλούτη εισέρευσαν στην Santa Españia.  Ήταν φυσικό οι όλο και πιο δυναμικοί Βόρειοι να“διαμαρτυρηθούν” δια στόματος Λουθήρου και Καλβίνου. Ολόκληρη η Ευρώπη πια σηκώθηκε στα πανιά για την κατάκτηση του κόσμου. Πίσω τους οι εκκλησίες έπνεαν ούριο άνεμο. Μια ιστορία Προσάρτησης δια μέσω του Δόγματος και του Προσηλυτισμού. Όχι μόνο στην Ελλάδα λοιπόν αλλά παντού έγιναν τα ίδια, μόνο που οι Έλληνες είχανε περισσότερα να χάσουν!  
    Είναι όμως πολύ πιο παλιά η ιστορία κι αρχίζει με τον Μωυσή. Ολιγογράφος αυτός αλλά περιεκτικότατος σαν γνήσιο τέκνο της άμμου. Λόγω δε έλλειψης γραφικής ύλης ό,τι είχε να πει το σκάλισε σε πέτρινες πλάκες. Ήταν εξαιρετικό το σκηνοθετικό εύρημα, γιατί ασκεί την γοητεία και την επιρροή που ασκεί το αρχέγονο. Περνώντας δε, μερικές φυλές μέσα από την έρημο και δίνοντάς τους ένα Νόμο έφτιαξε ένα λαό. Αυτό κι αν είναι επίτευγμα! Και ακόμα παραπέρα, ο Νόμος του παρουσιάστηκε σαν θεόπνευστος.  Και αυτή ακριβώς είναι διαφορά  του με το ελληνικό πνεύμα όπου τους νόμους του έδιναν οι ίδιοι στους εαυτούς τους και τους άλλαζαν όταν έκριναν σωστό κι αυτό το σωστό έπρεπε να σταθμίζεται διαρκώς. Οι θεοί εδώ δεν όριζαν πλήρως τα ανθρώπινα αφού είχαν αδυναμίες θνητών και συχνάκις ήταν και οι ίδιοι ηθικά διαβλητοί. Ούτε υπήρχε ιερατείο. Ούτε Ιερά Κείμενα. Κι έτσι εμφανίστηκε ο Ένας και Αληθινός Θεός, που παρεμπιπτόντως ήταν και Ενοχοποιός, κι  αρχίζει η δραματική πορεία του Μονοθεϊσμού μες την Ιστορία. Δραματική όχι επειδή είναι ματοβαμμένη -η ανθρωπότητα ποτέ δεν έπαψε να σφάζεται - αλλά επειδή μ’ αυτόν αλυσσοδέθηκε η ανθρώπινη ελευθερία.
   
    Η Ιστορία του Δυτικού πολιτισμού είναι η σύγκρουση και ο συγκερασμός του ελληνικού και εβραϊκού πνεύματος. Δημοκρατία και Δόγμα. Η Δημοκρατία προωθεί την Ισηγορία προς χάριν της Ελευθερίας, το Δόγμα προωθεί την Ενότητα μες από τον έλεγχο των συνειδήσεων και τον φόβο της αίρεσης.
    Η Αναγέννηση ήταν η αναγέννηση του Ελληνικού πνεύματος στη Δύση όπως το εξέλαβαν οι Δυτικοί, κυρίως όπως το γνώρισαν μέσα από τη μάννα τους τη Ρώμη. Και μέσα  από δύο αιώνες επαναστάσεων φόρεσαν άλλοτε το ρούχο της Ρώμης και κάποτε της Αθήνας.
    Ο Σοσιαλισμός υπήρξε η σύγχρονη Ουτοπία. Ο Μαρξ, από τους επιφανέστερους προφήτες του, θέλησε να προωθήσει την Ισότητα μέσα στην Ενότητα αλλά παραγνώρισε την ανάγκη για Ελευθερία. Εβραίος κι αυτός, τον φαντάστηκε σαν μια πορεία του περιούσιου λαού, που είναι το προλεταριάτο, μέσα από την έρημο του καπιταλισμού με κατεύθυνση μια γη της Επαγγελίας που είναι ο κομμουνισμός. Δεν ξέφυγε δηλαδή από την παράδοση της καταγωγής του ακόμα κι αν, σαν υλιστής, ήταν μη πιστός. Μια θεολογία χωρίς θεό.
    Από κει και πέρα ο ίδιος μαζί με τους θεμελιωτές, τον Λένιν και τον Στάλιν, παιγνιωδώς, βρίσκουν εύκολα τις αντιστοιχίες τους στον Παύλο και τον Κωνσταντίνο. Όλοι τους πολιτικοί πρώτου μεγάθους. Αλλά συζητιέται αν, ύστερα από τη σύγχρονη εμπειρία αθεΐας  που έχουμε, μπορεί να στηθεί κοινωνία χωρίς Θεό.
   
.    Όταν οι ελληνικές δημοκρατίες κατελύθησαν από τους Ρωμαίους, θα μπορούσε κανείς να επαναλάβει τα λόγια του Ομήρου: «ο άνθρωπος που ρίχνεται στη δουλεία χάνει τη μισή του ψυχή». Όμως ο θάνατος ενός έθνους μοιάζει με τον θάνατο ενός ανθρώπου και γίνεται αντιληπτός με τον ίδιο τρόπο. Η ζωή εγκαταλείπει τον άνθρωπο
όταν η ψυχή εγκαταλείπει το σώμα του: ψυχή, για ένα έθνος είναι η θρησκεία του.  Ένα έθνος που απαρνήθηκε τους Θεούς του είναι ένα έθνος νεκρό. Αυτό συνέβη στην Ελλάδα κατά την επικράτηση του Χριστιανισμού.
     Αν και βασικά σωστή, βρίσκω την άποψη τού Λουίς Μενάρντ λίγο υπερβολική. Απ’ ό,τι φαίνεται οι λαοί έχουν πολύ μεγάλες δυνάμεις επιβίωσης. Αν ένας λαός χάσει τη γη του ή τη γλώσσα του ή τη θρησκεία του μπορεί να τα καταφέρει. Η απώλεια και των τριών όμως είναι μάλλον συντριπτική (εκτός πια αν μιλάμε για τους τσιγγάνους). Όμως υπάρχει κι ένας ακόμα πυλώνας - ήθη, έθιμα και θεσμοί. Το να ζήσει βέβαια καλά ένας λαός είναι κάτι άλλο από απλή επιβίωση.
    Αναγκασμένος να εκχριστιανιστεί, ο Ελληνισμός, έκανε ό,τι μπορούσε για να φιλτράρει και να εξελληνίσει το Δόγμα. Όμως ο χριστιανισμός τού έδωσε μια ταυτότητα που άφηνε βασικά κομμάτια του χαρακτήρα του απ’ έξω. Σαν να ποδέθηκε ένα στενό παπούτσι. Ήταν μια ταυτότητα λειψή. Καλή για υπηκόους αλλά όχι για ελεύθερους πολίτες.
    Η Ελληνική επανάσταση σωστά ονομάστηκε παλιγγενεσία. Αλλά ανέχθηκε τους κοτσαμπάσηδες και απέτυχε να τιθασσεύσει τη δύναμη της Εκκλησίας. Επιπλέον εισήγαγε το Ευρωπαϊκό πολιτικό σύστημα που ήταν ξένο προς τον χαρακτήρα του λαού. Γιατί στην Ελλάδα το κράτος ήταν εισαγόμενο εμπόρευμα. Κι αυτό ήταν το άλλο στενό παπούτσι.
    Ηττήθηκε μέσα από τη νίκη της και η παλιγγενεσία έμεινε λειψή. 200 χρόνια μετά, οι αποτυχίες της δεν μας αφήνουν να πάρουμε ανάσα.      
    Η σημερινή επονομαζόμενη κρίση είναι η στιγμή που η χώρα βρίσκεται μπρος σε μια απόφαση για ζωή ή για μια ύπαρξη στα όρια της επιβίωσης. Η ερώτηση που πρέπει να απαντήσει ο λαός της δεν είναι μέσα ή έξω απ’ το κοινό νόμισμα, μέσα ή έξω απ’ την Ευρώπη και τις αγορές της αλλά καπιταλισμός ή όχι. Κράτος και ανάθεση ή συμμετοχή. Δημοκρατία ή ολοκληρωτισμός.  Και το θεμελιακό πρόβλημα που έχει να λύσει είναι το θρησκευτικό. Με μια φράση, ν’ αποφασίσει σε τι Θεό πιστεύει. Είναι νανουριστές αυτοί που ασχολούνται αποκλειστικά με την οικονομία της.
    Όποιος δεν πιστεύει σε Θεό εύκολα καταλήγει να πιστεύει στο χρήμα. Η λαϊκή ρήση που το αποκαλεί σύγχρονο Θεό δεν κάνει λάθος. Έχει με το μέρος της το ένστικτο. Ο αδύναμος οικονομικά, που είναι υποταγμένος στο χρήμα παίζει στο γήπεδο του αντιπάλου. Του οικονομικά ισχυρού. Οι Ισλαμιστές χτύπησαν φλέβα! Εξ ου και ο φόβος και το μίσος που συγκεντρώνουν.
     Ο κατά πεποίθηση άθεος σήμερα, από την δυναμική των πραγμάτων, κάλλιστα μπορεί (και εν αγνοία του) να είναι ένας πιστός. Επομένως για αυτούς που θέλουν να πολεμήσουν για τον εαυτό τους και τον κόσμο απαιτείται μια αντίληψη που υπερβαίνει την ιστορική διάσταση μεταξύ υλισμού και ιερού. Η συζήτηση πρέπει να να ξαναρχίσει και να κατεβούμε ως τη ρίζα.
    Κουτσά στραβά ο Ελληνισμός, επιβίωσε για 2000 χρόνια  μέσα κι έξω από τον εαυτό του και το οφείλει ίσως σ’ ένα γερό κύτταρο. Αλλά ως εδώ ήτανε! Αν θέλει τώρα να ζήσει πρέπει να ανασυστήσει το Ιερό. Η αρχαία θρησκεία μοιάζει απόμακρη, και ο χριστιανισμός του δεν είναι επαρκής.
   
    Γη, γλώσσα, θρησκεία, πολιτισμός.  Αυτές είναι απώλειες που αν παραμείνουν βουβές, δεν περάσουν στην περιοχή του συνειδητού, δεν αφεθούν στη θλίψη, δεν διατυπωθούν με λόγο και δεν βρουν διέξοδο σε Tελετουργίες και στην Τέχνη οδηγούν σε τερατογενέσεις.
    Από κει και πέρα η αναδιατύπωση του Ιερού σε μια καινούργια γλώσσα είναι σήμερα, ανάγκη κάθε λαού κι όχι μόνο του ελληνικού. Αλλά γιαυτό θα χρειαζόταν ένας μεγάλος Μύστης.
    Προσφάτως ξανατέθηκε το ερώτημα αν το Βυζάντιο ήταν ελληνικό. Ο Στήβεν Ράνσιμαν έχει απαντήσει πως το Βυζάντιο ανήκει σ’αυτούς που τό ’κλαψαν. Αυτή η απάντηση όμως δεν μας λέει, τι  έκλαψαν σ’ αυτό? Γιατί το Βυζάντιο, εξελληνισμένο ιδιαίτερα προς το τέλος του όσο συρρικνωνόταν μέσα στην ελληνική χερσόνησο, απετέλεσε την αναφορά και την αναπλήρωση για τους Έλληνες υπόδουλους των Οθωμανών: μια μυθική ελληνική αυτοκρατορική Πορφύρα ενάντια στο Σουλτανικό σαρίκι. Τι μπορεί όμως να σημαίνει για εμάς που ψάχνουμε την ένθεη δημοκρατία, το κλειδί όλων των σύγχρονων αινιγμάτων? Μήπως πρέπει να πάρουμε το φιλοσοφικό καλαθάκι μας και, αναζητώντας έμπνευση και διδάγματα (παθήματα-μαθήματα), να διατρέξουμε προς τα πίσω την ιστορική μας διαδρομή και να επιμείνουμε εκεί, στη μακρινή μας νιότη και αρχή όπου όπως πάντα κρύβονται όλα?  
    Κι εγώ, ο πολιτικά δολοφονημένος, κάτοικος ενός κόσμου Σκιών, ονειρεύομαι να ξαναζήσω! Εγώ, ένα τίποτα, ονειρεύομαι να ξαναγίνω πολίτης!
    Οι Ιρλανδοί έχασαν τη γλώσσα τους. Παρ’ όλα αυτά μια γενιά  Ιρλανδών ποιητών και συγγραφέων που έγραψαν στα αγγλικά, ορκίστηκαν να κάνουν την υπόλοιπη αγγλόφωνη λογοτεχνία να μοιάζει επαρχιώτικη. Και για μια ολόκληρη περίοδο το πέτυχαν. Όμως η ουλή είναι ακόμα εκεί - και πονάει.
   
    Εμείς,εδώ, σε μια χώρα ποιητών, γνωρίζουμε καλύτερα την Παλαιά Διαθήκη και τους βίους των Αγίων από τους μεγάλους Τραγικούς μας ποιητές. Όπως …ευγενώς μας παραχωρήθηκε το ιερό βιβλίο ενός άλλου λαού για να το διδάσκουμε στα παιδιά, ευγενώς και μείς παραχωρήσαμε τους Τραγικούς στους ελληνιστές φιλόλογους ώστε να γίνουν παγκόσμιο κτήμα και να απαλλαγούμε απ’ αυτούς. Και να σκεφτεί κανείς ότι ίσως η πραγματική θρησκεία των Ελλήνων, πέρα από τα Ελευσίνεια και τις Μυστικές λατρείες, να ήταν η Τραγωδία και οι Ολύμπιοι Θεοί η μυθολογία τους! Αυτή άλλωστε δεν ήταν που ενοποιούσε την πόλη μέσα από τις τελετουργίες της και κατεδείκνυε τους Δαίμονές της?
                                                                                                                     Β.Η
Υ.Γ  Καταλαβαίνω ότι μ’ αυτό το κείμενο θα στενοχωρήσω κάποιους ανθρώπους καλής θέλησης, που έχουν εσωτερικότητα, που είναι χριστιανοί, που αγαπούν την Μεσαιωνική περίοδο του Ελληνισμού και που μες το Βυζάντιο βρίσκουν μια θαλπωρή. Που όπως κι εγώ, φτάνουν σ’ ένα ξωκκλήσι ή βρίσκουν λίγη πολυπόθητη ησυχία στο μισόφωτο ενός ναού, από τα σπάνια μέρη μες την πόλη που μπορείς να βρείς τη σιωπή.
   Μιλώ για πράγματα πολύ παλιά, είναι σαν να μην υπάρχει χρόνος. Όμως όλοι οι χαμένοι, όλοι οι νικημένοι της Ιστορίας πρέπει να μιλήσουν. Τώρα που σαρώνονται με τη σειρά τους από την πλημμυρίδα του χρήματος και της τεχνολογίας και σιγά –σιγά περνούν κι αυτοί στα «αζήτητα» της Ιστορίας, ίσως μπορέσουν να καταλάβουν και τον δικό μου πόνο.
    Στους δύσκολους καιρούς που περνάμε σαν κοινωνία, μια ειλικρινής και χωρίς περιστροφές αναγνώριση των όσων έγιναν κάποτε είναι νομίζω αναγκαία.
πηγή:
Δημοσιεύτηκε just now από τον χρήστη selana

ΠΕΡΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ

Περί Λογοκρισίας

by selana019

Περί Λογοκρισίας

by ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΟΣ

mpat

στο Θανάση Μπάθα 

Η ζωγραφική θα μπορούσε να είναι άσκηση ταχύτητας μες στο σκοτάδι. Εκεί που οι ξεχασμένες μελωδίες και τα ευκίνητα πυροτεχνήματα της φαντασίας στροβιλίζονται για να βγάλουν φως απ’ τα σπλάχνα του κόσμου.

Εκεί όπου ο καλλιτέχνης ως ιδεατός ηδονοβλεψίας της ιδιωτικής ζωής όλων μας αποθέτει τον εικαστικό του χαρακτήρα. Ανάμεσα στους στείρους δογματισμούς των θεωρητικών και στους επισκόπους της διακοσμητικής τέχνης. Ανάμεσα στη βαρβαρότητα ενός κόσμου που έχασε το κέντρο του και στον σπαραγμό ενός παρά φύσιν νόμου που επιβάλει η εξουσία.

Τι είναι άραγε σήμερα η λογοκρισία και πως μπορεί κάποιος να την εικονογραφήσει! Είναι ένα απομεινάρι του παρελθόντος ή είναι μια συνθήκη του παρόντος!

Πίσω απ’ το φιλελεύθερο προσωπείο ενός κόσμου που διακηρύσσει συνεχώς την ελευθερία υπάρχει ένας απίθανος μηχανισμός που καταβροχθίζει την ανθρώπινη ύπαρξη και την υποβιβάζει στην πιο υποταγμένη παθητικότητα.

Ένα παιδί μπουκωμένο από γλειφιτζούρια, αποδιωγμένο στην ακόρεστη φιληδονία της ανθρώπινης φύσης. Με το βλέμμα του προσηλωμένο στο μέγα κοσμοκράτορα που του προσφέρει αυτή την θανατερή ευχαρίστηση.

Μέσα στο στόμα του παιδιού, δηλαδή μέσα στο στόμα της αθωότητας, ο Μπάθας έχει αποθέσει την φονική ποσότητα, τις λόχμες του δυτικού πολιτισμού που είναι στρογγυλεμένες και ζαχαρωμένες.

Κλείνει τα στόματα όχι με βία, ξύλο και απειλές αλλά με γλυκιά σχεδόν πατρική αγάπη. Παιδιά τόσο μπουκωμένα από αγάπη και υλικά αγαθά που δεν μπορούν να μιλήσουν αλλά και να αναπνεύσουν σωστά. Να φωνάξουν, να ουρλιάξουν, να παίξουν.

Ένα πρόσωπο μπουκωμένο δεν βγάζει συναισθήματα. Δεν φαίνεται ούτε χαρούμενο ούτε λυπημένο, αλλά στρατολογημένο σ’ ένα βίο που δεν θα ρωτά και δεν θα συνθέτει, αλλά θα κατευθύνεται στην ενήλικη ζωή μπουκώνοντας καριέρα, σεξ, θέαμα και όποια άλλη υπερούσια θεολογία.

Μια γενιά ολοκληρωτικά σκλαβωμένη στην υπερσυσσώρευση καλοζωίας.

Ένας κόσμος ορισμένος απόλυτα απ’ τον καλλιτέχνη που βάζει τα χρώματα να μιλήσουν αλλιώς. Να φανερώσουν την λογοκριμένη επιθυμία που γίνεται κόλαση και παχυσαρκία. Που γίνεται ο αυτισμός ενός καταναλωτικού ολοκληρωτισμού μέσα στο λούνα πάρκ των ρυπαρών θεαμάτων.

Εδώ ο Μπάθας καλλιεργεί τις εικαστικές αρετές μιας πρωτοπορίας που δεν αγωνιά για τα εννοιολογικά νοήματα αλλά για την ουσία, βάζοντας μέσα στο έργο τη σωστή δόση παραφροσύνης που την εμπλουτίζει με οξύτητα.

Κάνοντας μια μαθηματικά υπολογισμένη εκτόξευση κριτικής του πολιτισμού μπροστά στο βλέμμα του θεατή. Υπογραμμίζοντας, πως, αυτή η χαρά της ζωής, επειδή έχει επιτευχθεί με αφύσικο τρόπο, είναι ένα δηλητήριο που καταλήγει να φαρμακώσει ολόκληρο τον κόσμο.

Αφήνοντας να φανεί μέσα στη χρωματική χύτρα των χρωμάτων που σιγοβράζουν μέσα στο συμπαντικό χάος, ένα μικροσκοπικό μόριο του σώματος που παραμένει ζωντανό και ακμαίο.

Ένα κομματάκι της συνείδησης που εξακολουθεί ν’ αντιστέκεται, ένα τρεμούλιασμα ζωής ολοένα εντονότερο που λάμπει σαν την ψυχρή φλόγα ενός διαμαντιού. Ένα τοπογραφικό της ανθρώπινης ψυχής.

Έναν άφθαρτο και λαμπερό σπόρο χρωμάτων κρυμμένο στην καρδιά της φθοράς και του θανάτου.

πηγή:

https://dromos.wordpress.com/2016/05/24/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82/#like-6265

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΗ CHRYSLER



Ενδιαφέροντα γεγονότα σχετικά με τo

 Chrysler Building



κτίριο Chrysler
Το Chrysler Building είναι ένα ουρανοξύστης αρ ντεκό στιλ βρίσκεται στο East Side του Μανχάταν στη Νέα Υόρκη.
Ήταν ήταν το ψηλότερο κτίριο στον κόσμο για 11 μήνες πριν από την ξεπεράστηκε από το Empire State Building και το 1931.
Στέκεται 319 μέτρα (1047 πόδια) υψηλά , τα Chrysler Building σπίτια 77 ορόφους , συμπεριλαμβανομένου ενός λόμπι τρεις ιστορίες υψηλές.
Το Chrysler Building είχε σχεδιαστεί από τον αρχιτέκτονα William Van Alen για ένα έργο του Walter P. Chrysler .
Χτίστηκε σε ένα κόστος των $ 20 εκατομμύρια .
Η κατασκευή ξεκίνησε στις 19 Σεπτεμβρίου 1928 . Εκείνη την εποχή υπήρχε έντονος ανταγωνισμός στη Νέα Υόρκη για να χτίσει το ψηλότερο ουρανοξύστη του κόσμου.
Μετά την ολοκλήρωση στις 27η, Μάη του 1930 , η προστιθέμενη ύψος της σπείρας επιτρέπεται η Chrysler Building να ξεπεράσει έναν αντίπαλο έργου σε 40 Wall Street ως το ψηλότερο κτίριο στον κόσμο και τον Πύργο του Άιφελ και το ψηλότερο δομή.
Chrysler-κτίριο-2
Το Chrysler Building εξακολουθεί να είναι το ψηλότερο κτίριο τούβλο στον κόσμο .
Συνολικά, 391.881 πριτσίνια και 29.961 τόνους χάλυβα χρησιμοποιήθηκαν, και περίπου 3.826.000 τούβλα ήταν το χέρι που, για να δημιουργήσετε τους τοίχους μη φέροντα του ουρανοξύστη.
Το κτίριο είναι επενδυμένα σε λευκό τούβλο και σκούρο γκρι τοιχοποιία χρησιμοποιείται ως οριζόντια διακόσμηση για να ενισχύσει τις γραμμές του παραθύρου.
Υπάρχουν συνολικά 3.862 παράθυρα που το βλέμμα έξω στη Νέα Υόρκη.
chrysler παράθυρα κτίριο
Το Chrysler Building είναι γνωστή και αναγνωρισμένη για τους ενωμένος στέμμα . Αποτελείται από επτά ακτινοβολεί καμάρες ενωμένος, σχεδιασμός Van Alen της κόμης είναι σταυροειδής θόλο στη βουβωνική χώρα κατασκευάστηκε σε επτά ομόκεντρους μέλη με τη μετάβαση οπισθοδρομήσεις, τοποθετημένα το ένα πίσω από το άλλο.
Chrysler-κτίριο-3
Η επένδυση από ανοξείδωτο χάλυβα ραβδώσεις και καθήλωσε σε μια ακτινοβολούσα ηλιοφάνεια μοτίβο με πολλά τριγωνικά θολωτά παράθυρα, τη μετάβαση σε μικρότερα τμήματα από τα επτά στενά αποτυχίες της πρόσοψης του ενωμένος στέμμα.
Chrysler Building στέμμα
Υπάρχουν πολλά στοιχεία του κτιρίου γραφτό να γίνει μια λεπτή νεύμα για την αυτοκρατορία των αυτοκινήτων της Chrysler - τάσια, φτερά, και τα καλύμματα του ψυγείου. Τα διάσημα αετός gargoylesείναι ακόμη θυμίζει ένα πραγματικό στολίδι της Chrysler κουκούλα.
Chrysler gargoyles κτίριο αετός
Ήταν η έδρα της Chrysler Corporation από το 1930 μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1950 . Αν και το κτίριο χτίστηκε και σχεδιάστηκε ειδικά για τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου, η εταιρεία δεν είχε πληρώσει για την κατασκευή του και ποτέ δεν ανήκουν, όπως Walter P. Chrysler αποφάσισε να πληρώσει ο ίδιος, έτσι ώστε τα παιδιά του θα μπορούσε να κληρονομήσει.
Οι τρεις ιστορίες υψηλό, πάνω εκλεπτύνει λόμπι είσοδος έχει μια τριγωνική μορφή, με εισόδους από τις τρεις πλευρές, Λεωφόρος Lexington, 42η και 43η Streets. Το λόμπι είναι πλούσια διακοσμημένα με Red μαροκινή μαρμάρινους τοίχους, Sienna χρώματος όροφο και όνυχα, μπλε μάρμαρο και χάλυβα στις συνθέσεις Art Deco.
chrysler λόμπι κτίριο
Το ανώτατο όριο του λόμπι είναι ζωγραφισμένο με μια τοιχογραφία από τον Edward Trumbull με τίτλο «Μεταφορές και ανθρώπινη προσπάθεια." Η τοιχογραφία απεικονίζει σκηνές από τη δική του γραμμή συναρμολόγησης της Chrysler, Charles Lindbergh που φέρουν το πνεύμα του St. Louis άλλη πλευρά του Ατλαντικού και το ίδιο το κτίριο Chrysler.
Chrysler Building τοιχογραφία
Υπάρχουν 32 ανελκυστήρες στην Chrysler Building - τέσσερις τράπεζες των οκτώ ανελκυστήρες. Είναι όμορφα διακοσμημένο με περίτεχνα σχέδια.
chrysler ανελκυστήρες κτιρίων
Υπάρχουν δύο σύνολα φωτισμού στην κορυφή καμπαναριά και τη διακόσμηση . Η πρώτη είναι τα σχήματος V ένθετα φωτισμός στο χάλυβα του ίδιου του κτιρίου. Προστεθούν αργότερα ήταν ομάδες προβολείς που είναι στα χέρια ιστό κατευθύνεται πίσω στο κτήριο. Αυτό επιτρέπει στο πάνω μέρος του κτιρίου που πρόκειται να φωτίζονται σε πολλά χρώματα για ειδικές περιπτώσεις.
κτίριο Chrysler στη νύχτα
Όταν άνοιξε για πρώτη φορά το κτίριο, που περιείχε μια δημόσια γκαλερί προβολή στο 71ο όροφο , το οποίο ήταν κλειστό για το κοινό το 1945.
Το Chrysler Building θεωρείται παράδειγμα προς μίμηση του Art Deco αρχιτεκτονικής .
Είναι, επίσης, θεωρείται από πολλούς σύγχρονους αρχιτέκτονες να είναι ένα από τα ωραιότερα κτίρια στην πόλη της Νέας Υόρκης.
Το κτίριο ανακηρύχθηκε εθνικό ιστορικό ορόσημο το 1976 , και τη Νέα Υόρκη ορόσημο το 1978 .
Chrysler-κτίριο-4
Το 2009 , το κτίριο Chrysler πέρασε από μια εκ των υστέρων εξοπλισμού, κερδίζοντας την πιστοποίηση Gold LEED για τα υπάρχοντα κτίρια .
Skyscraper Museum της Νέας Υόρκης που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση εκατό αρχιτέκτονες, κατασκευαστές, τους κριτικούς, τους μηχανικούς και τους ιστορικούς το 2005, ζητώντας τους να επιλέξουν το αγαπημένο τους κτίρια στη Νέα Υόρκη. Το Chrysler Building ήρθε στην πρώτη. Ενενήντα τοις εκατό των ερωτηθέντων τοποθετείται μέσα σε τους top-ten λίστα.
Chrysler-κτίριο-5
Η οικογένεια Chrysler πούλησε το κτίριο το 1953 . Αν και το κτίριο εξακολουθεί να φέρει το όνομά τους, δεν το κατέχουν.
Μετά το κτίριο ανεγέρθηκε, αρχιτέκτονας Van Alen ζήτησε Chrysler για το 6 τοις εκατό του προϋπολογισμού κατασκευής του κτιρίου, μια φιγούρα που ήταν η κατ 'αποκοπή αμοιβή του χρόνου, αλλά Chrysler αρνήθηκε να τον πληρώσει. Πίστευε Van Alen δούλευε με εργολάβους οικοδομών σε σκιερό οικονομικές ρυθμίσεις, και αρνήθηκε να είναι ένα μέρος της. Van Alen εναχθεί. Έκανε τελικά να πάρει τα χρήματά του, αλλά όχι μέχρι μετά είχε αμαυρωθεί η φήμη του.
Αν και το κτίριο έγινε πολύ γρήγορα, με μέσο όρο 4 ορόφους εβδομάδα χτίστηκε, κανείς δεν σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια της κατασκευής .
Μια σημαντική αποκατάσταση της δομής ορόσημο διεξήχθη στις αρχές του 1980 .
Το Chrysler Building έχει αποδειχθεί σε αρκετές ταινίες που λαμβάνουν χώρα στη Νέα Υόρκη.
Το λόμπι του Chrysler Building περιέχει πρώτο ψηφιακό ρολόι στον κόσμο

.Interesting facts about the Chrysler Building | Just Fun Facts

Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις;

  Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις; – Θώμη Μπαλτσαβιά – GynaikaEimai 15 Ιανουαρίου 2025 Υπάρχουν πολλά στάδια που πέρασα με σένα και τη...