Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2024

Ένα φιλί με βάθος…

 Ένα φιλί με βάθος…

Φιλιά που ο καθένας μας σκορπάει άσκοπα μόνο και μόνο για ένα πάθος της στιγμής. Φιλιά ανούσια που δίνονται μόνο για να νιώσεις ότι πηγές κι εσύ με την μάζα.
Πόσα φιλιά δώσαμε μόνο και μόνο γιατί έπρεπε, γιατί το επιτάσσει η ηλικία, η παρέα και κάποιες φορές ίσως και η κοινωνία;
Πόσα φιλιά δόθηκαν χωρίς να νιώθεις αυτό το μοναδικό συναίσθημα, ένα πεταχτό φιλί, υγρό χωρίς βάθος, χωρίς ουσία;
Αμέτρητα φιλιά που έπεσαν στο κενό και με τα χρόνια ξεχάστηκαν. Δεν άφησαν καμία γεύση, καμία ανάμνηση, σαν να μην δόθηκαν ποτέ.

Το πρώτο το φιλί, το αμήχανο, που δεν απόλαυσες ποτέ και από εκεί και πέρα κάθε φιλί που μοιάζει με το προηγούμενο.
Φιλί πάθους, μα πολλές φορές στα πεταχτά μετά από χρόνια, αυτό που πλέον δεν θυμίζει έρωτα, μα περισσότερο φιλιά που τελικά δεν ήταν ποτέ έρωτας για να γίνει αγάπη αληθινή.
Όσα φιλιά κι αν γεύτηκα, ένα μόνο θα θυμάμαι, αυτό που έκανε το κορμί μου να παραλύσει. Που μόλις τα χείλη ήρθαν σε επαφή ήξερες από το πρώτο άγγιγμα ότι είναι το μοναδικό, το φιλί το αληθινό. Με ένα τέτοιο φιλί σβήνει το παρελθόν και τότε όλα μέσα σου ξεκαθαρίζουν. Αυτό είναι αγάπη και έρωτας μαζί, με ένα φιλί να βλέπεις την διαφορά, να αισθάνεσαι ότι δεν έχεις γευτεί τίποτα καλύτερο στην ζωή σου.
Να κλείνεις τα μάτια και να χάνεσαι σε έναν κόσμο που υπάρχεις μόνο εσύ και αυτός και να παρακαλάς να μην τελειώσει ετούτη η στιγμή ή να εύχεσαι να πεθάνεις πάνω στου έρωτα την ζάλη.

Όταν στην ζωή έρθει το σωστό άτομο, αμέσως θα το νιώσεις από το φιλί το μοναδικό, αυτό που θα μιλήσει μέσα στην ψυχή σου και θα κάνει την καρδιά σου να γελάει.
Πολλά τα φιλιά που λαμβάνεις κατά την διάρκεια της ζωής σου. Τα συγγενικά φιλιά, τα αδερφικά, τα επαγγελματικά και το χειρότερο τα φιλιά προδοσίας που δεν είναι και λίγα κατά την διάρκεια της ζωής σου και είναι αυτά που πονάνε περισσότερο και χαράζονται εντός σου. Αλλά αν αισθανθείς το αληθινό φιλί, αυτό μένει στην επιφάνεια και αυτό καλύπτει ό,τι σε πόνεσε. Είναι αυτό που βάζεις στην βαλίτσα της ψυχής σου και όταν κλείσεις τα μάτια έχεις την γεύση στα χείλη σου για μια αιωνιότητα.


https://thewomen.gr/
Άνδρεα Αρβανιτίδου
https://www.andreaarvanitidou.com/

Συντάκτης

  • Συγγραφέας Γνωρίστε την ταυτότητά μου από τις λέξεις, τα συναισθήματα, τα άρθρα και τα βιβλία μου

    Ερωτευμένη με την γραφή. Από μικρή έγραφα στίχους, η ζωή με πήγε σε άλλα μονοπάτια και έτσι άφησα το όνειρο. Η ασθένεια όπλισε την πένα μου και μου θύμισε την μεγάλη μου αγάπη την συγγραφή. Τώρα είμαι αρθρογράφος ψυχής και συγγραφέας , έχω εκδώσει το πρώτο μου βιβλίο και συνεχίζω. Γιατί ποτέ δεν είναι αργά για τα όνειρα . Όλα είναι δυνατά. Μεγαλωμένη Θεσσαλονίκη και τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα γράφω για να μεταφέρω τον κόσμο στο δικό μου όμορφο ταξίδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα φιλί με βάθος…

  Ένα φιλί με βάθος… – Άνδρεα Αρβανιτίδου – 22 Οκτωβρίου 2024 The Women Φιλιά που ο καθένας μας σκορπάει άσκοπα μόνο και μόνο για ένα πάθος ...