Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024

Όταν σ’ ερωτεύτηκα… θυμάσαι;

 Όταν σ’ ερωτεύτηκα… θυμάσαι;

Ακούγοντας το θρόισμα των φύλλων, ένιωσα το φθινοπωρινό αεράκι να με παρασέρνει με τα φθινοπωρινά αρώματά του στην αγκαλιά σου.
Τα ζεστά φτερά του έρωτά σου, ενώθηκαν με τα δικά μου και τα σώματά μας αναζωογόνησαν τις καρδιές μας.
Αύρες ξεχασμένες από έρωτα, έδωσαν πνοή στα συναισθήματά μας και η έλξη των ψυχών, φανέρωσε το πάθος μας.
Ερωτικό τραγούδι η αναπνοή μου και τα βήματα της αγάπης σου, σε παραδίδουν στα χείλη μου.
Γλυκά φθινοπωρινά φιλιά, εγκλωβίζουν τις στάλες της βροχής και το βλέμμα μου, η απάντηση, στις κρυφές ερωτήσεις των χεριών σου.

Ανάλαφρα τα δάχτυλά σου ιχνηλατούν το κορμί μου διεγείροντας τις αισθήσεις και οι αναστεναγμοί των ματιών σου, δίνουν χρώμα και οξυγόνο στους παλμούς μας.
Δονήσεις συναισθημάτων, ο πόθος και το πάθος μας που γίνονται αναπνοές φιλιών ευτυχίας.
Η ζεστή χροιά της φωνής σου μια γλυκιά μπαλάντα που με αγκαλιάζει και νανουρίζει την ψυχή μου, αισθάνοντας χαρά, σιγουριά και εμπιστοσύνη.
Αγαπώ το γέλιο σου και τις έντονες ματιές σου όταν με κοιτάς.

Ήξερες πώς να με «αγγίξεις»…
Εκεί σε ερωτεύτηκα…
Στα αέρινα φύλλα του φθινοπώρου.
Θυμάσαι;


https://thewomen.gr/
Sasa Ken

Συντάκτης

  • Sasa Ken

    Είμαι δημιουργική, με επιμονή και πάθος για την γραφή. Αναδύομαι όταν ονειρεύομαι και ταξιδεύω στα πέρατα του μυαλού μου. Εμπνέομαι… και αναζωογονούμαι από τα κείμενά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όταν σ’ ερωτεύτηκα… θυμάσαι;

  Όταν σ’ ερωτεύτηκα… θυμάσαι; – Sasa Ken – 19 Οκτωβρίου 2024 The Women Ακούγοντας το θρόισμα των φύλλων, ένιωσα το φθινοπωρινό αεράκι να με...