Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

Είσαι η προσευχή μου στη λίμνη Gichigama…

 Είσαι η προσευχή μου στη λίμνη Gichigama…


You are my Lake Gichigama prayer…


Κάποτε χορέψαμε στο Παρίσι,

κάποτε ερωτευτήκαμε στη Βασιλεία και

κάποτε αγαπούσαμε τις μεγάλες πόλεις και τη θάλασσα.

Κέλλη, Κέλλη καλέ μου Κέλλη.

Τα θέλαμε όλα μια φορά και μάθαμε.

Είχαμε ό,τι χρειαζόμασταν εδώ στο Port Austin.

Τώρα παρακολουθείτε την ηρεμία του ποταμού που οδηγεί σε

Λίμνη Gichigama.

Μου αρέσει να σε βλέπω να διαλογίζεσαι για την ομορφιά της φύσης,

Ξέρω ότι αγαπάς τη Μεγάλη Λίμνη.

Μου ψιθύρισες: «Η μάγισσα σου θέλει να κάψει λίγο φασκόμηλο

κοντά στη λίμνη Gichigama.

Χορέψτε ξυπόλητοι με τα πανίσχυρα κύματα Lake Superior.

Μπορούμε να αγοράσουμε λίγο κρασί και πες μου την ιστορία των ερωτευμένων,

το αγόρι και το κορίτσι Ojibwa που συναντιούνται καθημερινά εκεί που συναντώνται οι Μεγάλες Λίμνες

το άλλο. Οι κακοί θεοί δεν μπορούσαν να κρατήσουν τους εραστές χωριστά».

Παρακολούθησα τα λεπτά δάχτυλά της να χαϊδεύουν τον ήλιο που ανατέλλειε και χαμογέλασε.

Της είπα, η λίμνη Gichigama, το τελευταίο μέρος όπου ο άνεμος είναι ελεύθερος,

τελευταία θέση για τους ανθρώπους που αγαπούν τη γη, αγαπούν το νερό, αγαπούν τον ουρανό.

Είσαι η ευλογία μου στο Μίσιγκαν και εσύ η πιο γλυκιά μου αγάπη.

Είσαι το ηλιοστάσιό μου, η μεγάλη μου λίμνη αμβροσία.

Χαμογέλασε και ψιθύρισε,

έλα και κάνε με να νιώσω αυτά τα λόγια.

Τα λόγια δεν έχουν νόημα αν δεν τα επιτρέψουμε να γίνουν αληθινά.

Πήγα κοντά της και είδαμε την ανατολή του ήλιου και τη λίμνη Gichigama 

ήχοι, ακούγονταν από εμάς.

                        Dancing Coyote

https://john-coyote.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για ένα ποιοτικό άλμα στην Δικαιοσύνη

  Για ένα ποιοτικό άλμα στην Δικαιοσύνη Αντικλείδι Το σύστημα της απονομής της Δικαιοσύνης στη χώρα το 2024, πέραν του ότι δεν έχει κατακτήσ...