Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024

Μια ευχή πάνω σε ένα αστέρι…

 Μια ευχή πάνω σε ένα αστέρι…


18 Σεπτεμβρίου 2024

Μια ευχή πάνω σε ένα αστέρι

Ένα ποίημα από  το Coyote Poetry

"Τα παλιά όνειρα δεν σβήνουν ποτέ».

Μια ευχή πάνω σε ένα αστέρι…

Κάθε βράδυ πριν κλείσω τα μάτια μου.
 Ψιθυρίζω το όνομά σου.

Κάνω μια ευχή να φιλήσω τα χείλη σου.
Να νιώθεις τη ζέστη του σώματός σου.

Σου έστειλα μια  προσευχή .
Μια προσευχή που έχετε βρει την ευτυχία.

Σε κράτησα τόσο σφιχτά μια φορά.
Είδα όμως τη μοναξιά.
Η πείνα για το δρόμο στα μάτια σου.

Ο περιπλανώμενος Άγγελός μου πέθαινε.
Σε οδήγησα στο αεροδρόμιο.

Έβλεπα καθώς πετούσες μακριά μου.
Ψιθύρισα ότι θα σε περίμενα.

Το ήξερα όταν άφησες ελεύθερο ένα άγριο ζώο.
Δεν θα επιστρέψουν ποτέ.

Πίνω την τεκίλα τώρα.
Τρέχω στις παραλίες του Big Surf φωνάζοντας το όνομά σου.

Γλυκό όνομα στην καρδιά μου.

Κάθομαι δίπλα στον κόλπο.
Αφού η τεκίλα σκότωσε όλες μου τις αισθήσεις.

Ονειρεύομαι ότι μπορώ να σε δω να χορεύεις γυμνή στην παραλία.
Ψιθυρίζοντας μου.
«Η ζωή πρέπει να τη ζεις. Μην βουλιάζετε στη θλίψη».

Μου είπες μια φορά ότι με αγαπάς περισσότερο από τη ζωή..
 Δεν θα σε αφήσω ποτέ.

Μια γλυκιά αγάπη μπορεί να δημιουργήσει μια φυλακή και έναν παράδεισο.

Κλείνω τα μάτια μου.
Βλέπω την όμορφη όμορφη κυρία μου να περιφέρεται στον κόσμο.

Εύχομαι να έχω το χέρι σου στο δικό μου.
Για να κάνετε μακρινούς περιπάτους στην άμμο του Μοντερέι..

Περιμένω στην παραλία Big Surf.
Θα ευχηθώ στο πρώτο αστέρι στον ουρανό.

Για να μπορώ να κοιτάζω στα μάτια.
Να σου πω ότι σε αγαπώ.

                                COYOTE
1994

https://john-coyote.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Wikipedia ή Facebook; Ξεχωρίστε την αλήθεια από τα παραμύθια

  Wikipedia ή Facebook; Ξεχωρίστε την αλήθεια από τα παραμύθια Αντικλείδι Μπορείτε να εμπιστευθείτε πλήρως ό,τι διαβάζετε στο διαδίκτυο; Πο...