Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024

Επόμενος στόχος μου… το άπιαστο!

 

Και τι θα πει τελικά άπιαστο; Υπάρχει κάτι που αν το θέλουμε πολύ δεν μπορούμε να το πετύχουμε;
Αν καταφέρεις να ξεγελάσεις τον θάνατο, δεν υπάρχει πλέον τίποτα άπιαστο.
Κάθε όνειρο και κάθε στόχος μπορεί να γίνει πραγματικότητα, αρκεί να το θέλεις πολύ.
Δεν υπάρχει το άπιαστο για μένα, υπάρχουν μόνο δικαιολογίες όταν θέλουμε κάτι να αποφύγουμε, όταν δεν έχουμε την δύναμη να παλέψουμε για όλα όσα επιθυμούμε.
Πάντα ο στόχος μου θα είναι το άπιαστο και θα καταφέρω αυτό το άπιαστο να το αγκαλιάσω.
Μόνο με πείσμα και ρίσκο πας μπροστά, μόνο όταν κυνηγάς το αδύνατο, το άπιαστο, όπως φαντάζει στους άλλους, η ζωή σου αποκτάει νόημα.
Και αλήθεια, ποιος είναι αυτός που ορίζει το άπιαστο; Οι γύρω σου, που σε κάθε σου κίνηση κρίνουν τα πάντα ή ο εαυτός σου, που για να φτάσει κοντά στο όνειρο δεν ακούει κανέναν;

Όνειρα, στόχοι, αυτό είναι το κίνητρο για την ζωή του καθενός.
Καθένας από μας αν κοιτούσε τα δικά του όνειρα, τους στόχους και την ζωή του όλα θα ήταν καλύτερα, αλλά στην εποχή που ζούμε πολλοί αναλώνονται στις ζωές των άλλων και θέλουν ό,τι έχουν οι άλλοι ή επειδή δεν τα καταφέρνουν οι ίδιοι, δεν θέλουν κανείς να τα έχει καταφέρει.
Δες το όνειρο μπροστά σου και απλά αγκάλιασέ το, τόσο απλό είναι! Δούλεψε πάνω σε αυτό, κάν’ το δικό σου και μετά όλα θα έρθουν.
Άπιαστη είναι μόνο η ζωή που την αφήνουμε να φύγει νομίζοντας ότι ο χρόνος είναι δεδομένος. Πάντα πνιγμένοι στο άγχος και στις υποχρεώσεις ξεχνάμε να ζούμε και να απολαμβάνουμε τα απλά πράγματα. Ξεχάσαμε να ζούμε ανέμελα και να απολαμβάνουμε την στιγμή, πλέον αυτό θεωρείται το άπιαστο στην εποχή μας.

Άπιαστες στιγμές που ξεχάσαμε να ζούμε, άπιαστος ο χρόνος που κυνηγάμε για να τον φτάσουμε.
Άπιαστο το τώρα που ξεχάσαμε να ζούμε σκεπτόμενοι το αύριο και το μέλλον.
Άπιαστη η αγάπη που αφήσαμε για μερικές στιγμές απόλαυσης, ξεχνώντας ότι ο έρωτας και η αγάπη είναι το παν για να έχουμε την δύναμη να αντιμετωπίζουμε τα πάντα.
Η αγάπη είναι αυτή η δύναμη που μας κάνει να βάζουμε φτερά και να πηγαίνουμε πιο εύκολα στο άπιαστο και αν έχουμε αυτή την υποστήριξη, τότε το άπιαστο δεν υφίσταται, γίνεται πραγματικότητα και τότε η ευτυχία που αξίζεις είναι μπροστά σου. Μόνο τότε αξίζει η ζωή, όταν ρισκάρεις και κυνηγάς το άπιαστο αγκαλιά με την αγάπη.


https://thewomen.gr/
Άνδρεα Αρβανιτίδου
https://www.andreaarvanitidou.com/

Συντάκτης

  • Άνδρεα Αρβανιτίδου

    Ερωτευμένη με την γραφή. Από μικρή έγραφα στίχους, η ζωή με πήγε σε άλλα μονοπάτια και έτσι άφησα το όνειρο. Η ασθένεια όπλισε την πένα μου και μου θύμισε την μεγάλη μου αγάπη την συγγραφή. Τώρα είμαι αρθρογράφος ψυχής και συγγραφέας , έχω εκδώσει το πρώτο μου βιβλίο και συνεχίζω. Γιατί ποτέ δεν είναι αργά για τα όνειρα . Όλα είναι δυνατά. Μεγαλωμένη Θεσσαλονίκη και τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα γράφω για να μεταφέρω τον κόσμο στο δικό μου όμορφο ταξίδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επόμενος στόχος μου… το άπιαστο!

  Επόμενος στόχος μου… το άπιαστο! – Άνδρεα Αρβανιτίδου – 23 Σεπτεμβρίου 2024 The Women Και τι θα πει τελικά άπιαστο; Υπάρχει κάτι που αν το...