Τρίτη 6 Αυγούστου 2024

Η σπίθα της αρχής μας…

 Η σπίθα της αρχής μας…

Τα συναισθήματά μας έντονα, όπως και τα σώματά μας που ένιωσαν την έλξη και ο έρωτάς μας τα έκανε να λαμπυρίζουν στο φως της Πανσελήνου.
Κράτησέ με σφιχτά στην αγκαλιά σου και ρίξε τις αναστολές μου καθώς τα μάτια σου με χαϊδεύουν απαλά.
Θέλω να γευτώ το παθιασμένο σου φιλί στα χείλη μου, να δίνει πνοή στον χτύπο της καρδιά μου και να ξεδιψάσει την ψυχή μου που τόσο πολύ σε λαχταρά αγάπη μου.
Τα χάδια σου μέθυσαν με έρωτα τις καμπύλες του κορμιού μου.
Μη φοβάσαι να με νιώσεις, κάθε άγγιγμά σου αναστατώνει τις λέξεις των ματιών μου.

Ψιθύρισέ μου τις πιο κρυφές επιθυμίες σου και δοκίμασε τις αντοχές μου. Ο πόθος και το πάθος μας έγιναν έμπνευση για τις φεγγαρόλουστες νύχτες μας.
Στα μάτια σου αντίκρισα την απόλαυση του έρωτά μας.
Αναπολώ το βλέμμα σου στο χρώμα της Ανατολής, της αγάπης σου στα χρώματα του ηλιοβασιλέματος και τη λάμψη της αύρας σου στον έναστρο ουρανό.
Έλα σε μένα. Κλείσε τα μάτια σου αγάπη μου και κάνε μια ευχή.
Σ’ αγαπώ μωρό μου…
Και τα δάκρυά μου κυλούσαν στο πρόσωπό μου καθώς σε αποχαιρετούσα σε εκείνο το φεγγαρόφωτο, εκεί όπου οι νύχτες μας ενώθηκαν με τα σώματά μας.


https://thewomen.gr/
Sasa Ken

Συντάκτης

  • TheWomen

    Γυναίκα…Σύζυγος, εργαζόμενη, μητέρα, νοικοκυρά, ερωμένη… 1000 ρόλοι να χωρέσουν ασφυκτικά σε ένα έρμο 24ώρο! Μαζί θα γελάσουμε, θα κλάψουμε, θα προβληματιστούμε, θα συζητήσουμε με & για όλα όσα απασχολούν τη σημερινή γυναίκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μίλτος Σαχτούρης – Ὀρυχεῖο

  Μίλτος Σαχτούρης – Ὀρυχεῖο Σοῦ γράφω γεμάτη τρόμο μέσα ἀπὸ μιὰ στοὰ νυχτερινὴ φωτισμένη ἀπὸ μίαν ἐλάχιστη λάμπα σὰ δαχτυλίθρα ἕνα βαγόνι π...