6 τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ανανεώσετε τον εαυτό σας επαγγελματικά
Είτε κάνετε αίτηση για μια νέα δουλειά είτε θέλετε να βελτιώσετε την εικόνα σας, το personal branding μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε. Δεν είναι μόνο να ξεχωρίζετε, αλλά και να προβάλλετε τη μοναδική σας πρόταση αξίας. Ωστόσο, εάν παρατηρήσετε ότι χρειάζεστε κάτι περισσότερο από το τρέχον branding σας για να σας βοηθήσει με τους στόχους της καριέρας σας και δεν σας μείνει αξέχαστο, μπορεί να είναι καιρός για ένα rebranding. Το rebranding μπορεί να σας δώσει μια νέα αρχή, μια ευκαιρία να επαναπροσδιορίσετε την επαγγελματική σας εικόνα και να ανοίξετε πόρτες σε νέες ευκαιρίες. Πώς όμως μπορείτε να το κάνετε με επιτυχία και να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα της επαγγελματικής σας επωνυμίας; Ακολουθούν 6 τρόποι που μπορείτε να δοκιμάσετε και να σας καθοδηγήσουν στη διαδικασία: 1. Ελέγξτε την υπάρχουσα επωνυμία σαςΕάν θέλετε να αλλάξετε την επωνυμία σας, είναι σημαντικό να αναθεωρήσετε την τρέχουσα επωνυμία και να δείτε τι πρέπει να ενημερωθεί. Αυτή η διαδικασία αυτοστοχασμού είναι το κλειδί για να κατανοήσετε τα δυνατά σας σημεία, τις αδυναμίες και τους τομείς για βελτίωση. Υπάρχουν δεξιότητες στις οποίες πρέπει να δώσετε έμφαση ή να βελτιώσετε; Ταιριάζει στην τρέχουσα επαγγελματική σας πορεία; Μόλις προσδιορίσετε σε τι θέλετε να βελτιώσετε, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να αναφέρετε πώς μπορείτε να κάνετε rebrand. 2. Προσδιορίστε τους Στόχους σαςΈνα άλλο κρίσιμο βήμα είναι να προσδιορίσετε τους στόχους σας, οι οποίοι θα καθοδηγήσουν το νέο επαγγελματικό σας branding. Αυτό απαιτεί ενδελεχή έρευνα σχετικά με την καριέρα σας, τον τρόπο με τον οποίο θέλετε να σας αντιλαμβάνονται και τις επιπτώσεις του νέου σας branding. Αφού ορίσετε τους στόχους σας, μπορείτε να κατευθύνετε τις προσπάθειές σας προς την ανάπτυξη των δεξιοτήτων που θα υποστηρίξουν το rebranding σας, δίνοντάς σας μια σαφή αίσθηση του σκοπού στο ταξίδι σας. 3. Γράψτε μια αφήγηση που μιλάει για τη μεταμόρφωσή σαςΌταν κάνετε rebrand, μπορεί να εκληφθεί ως επαγγελματική αποτυχία, επειδή χρειάζεστε βοήθεια για να προσδιορίσετε γρήγορα την εμπειρία σας. Ωστόσο, μπορείτε να αποφύγετε να αποκτήσετε αυτά τα συναισθήματα δημιουργώντας μια συναρπαστική αφήγηση που λέει την ιστορία της μεταμόρφωσής σας. Αυτή η αφήγηση δεν πρέπει να είναι εγωκεντρική, αλλά θα πρέπει να τονίζει τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν άλλοι από τη νέα σας επωνυμία. Μοιράζοντας το ταξίδι σας, μπορείτε να προσελκύσετε το κοινό σας και να κάνετε το rebranding σας πιο σχετικό και αποτελεσματικό. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι η νέα σας επωνυμία παραμένει συνεπής με τον τόνο της προηγούμενης επωνυμίας σας. Αυτή η συνέπεια δεν έχει να κάνει με την απόκρυψη της αλήθειας, αλλά με το να αγκαλιάσεις την καταγωγή σου. Έχει να κάνει με το να είσαι αυθεντικός και αληθινός με τον εαυτό σου. Θυμηθείτε, εάν θέλετε να αναπτυχθείτε επαγγελματικά, πρέπει να αποδεχτείτε και να επιδείξετε τον αυθεντικό σας εαυτό, κάτι που θα ενσταλάξει την εμπιστοσύνη στη διαδικασία rebranding σας. 4. Παρουσιάστε την εμπειρία και τα επιτεύγματά σαςΑφού έχετε τη σωστή αφήγηση, προσδιορίσετε τους στόχους που θέλετε να επιτύχετε και βελτιώσετε τα μέρη της επωνυμίας σας που χρειάζονται βελτίωση, πρέπει να επιδείξετε τη σωστή εμπειρία και επιτεύγματα για να υποστηρίξετε τη νέα σας επωνυμία. Μπορείτε να το επιδείξετε δείχνοντας αποδείξεις των γνώσεών σας, όπως παρουσιάζοντας το χαρτοφυλάκιό σας, γράφοντας ένα ιστολόγιο και παρέχοντας αναφορές. Μπορείτε επίσης να δείξετε την εμπειρία και τα επιτεύγματά σας συνεργαζόμενοι με καθιερωμένους οργανισμούς που είναι γνωστοί στον κλάδο σας. Ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να συνεργαστείτε μαζί τους ποικίλλει ανάλογα με τον κλάδο σας, αλλά μερικά εξαιρετικά παραδείγματα που μπορείτε να εξετάσετε περιλαμβάνουν τη συγγραφή άρθρων για τις δημοσιεύσεις του οργανισμού, την ομιλία σε σεμινάρια ή το να είστε μέλος. 5. Δημιουργήστε μια διαδικτυακή παρουσίαΚαθώς το Διαδίκτυο αποτελεί πλέον μέρος πολλών βιομηχανιών, είναι σημαντικό όταν κάνετε rebrand, να έχετε ένα ψηφιακό αποτύπωμα για να παραμείνετε σχετικοί. Η δημιουργία μιας διαδικτυακής παρουσίας είναι πολύ εύκολη, καθώς υπάρχουν πολλές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε. Επειδή όμως χρησιμοποιείτε την επωνυμία σας για επαγγελματική χρήση, το LinkedIn και το Twitter είναι ιδανικά. Όταν χτίζετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που έχετε επιλέξει, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες είναι ακριβείς, ειδικά όσον αφορά τις δεξιότητες και την εμπειρία σας. Είναι επίσης καλή πρακτική να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά για να ενισχύσετε την προβολή της σελίδας σας. Εκτός από την ανάπτυξη της παρουσίας σας στο διαδίκτυο μέσω των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε έναν επαγγελματικό τομέα όπως το όνομά σας, καθώς θα προσθέσει την εξουσία και την επωνυμία σας. 6. Εγγραφείτε σε μια MentorshipΜπορείτε επίσης να τελειοποιήσετε το rebranding σας συμμετέχοντας σε μια καθοδήγηση. Το να είστε κάτω από έναν μέντορα θα σας δώσει μια καλύτερη ματιά στον κλάδο σας και θα δείτε ποιες άλλες ευκαιρίες μπορείτε να δοκιμάσετε. Ένας μέντορας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να βελτιώσετε το rebranding σας και να σας καθοδηγήσει στους στόχους σας. Ανεξάρτητα από την καριέρα σας, το προσωπικό rebranding μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για πρόοδο. Δεν δείχνει μόνο τη δέσμευσή σας για ανάπτυξη και βελτίωση, αλλά σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να αναλάβετε τον έλεγχο της επαγγελματικής σας εικόνας. Επομένως, μη διστάσετε να σκεφτείτε ένα rebrand εάν αισθάνεστε την ανάγκη. Οι στρατηγικές που περιγράφονται παραπάνω μπορούν να χρησιμεύσουν ως αφετηρία σας, μεταμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι άλλοι αντιλαμβάνονται τη νέα σας επωνυμία. https://middleme.net/ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου