Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024

Εγώ το διάλεξα να γίνω ο φάρος σου!

Εγώ το διάλεξα να γίνω ο φάρος σου!

Από την πρώτη εκείνη στιγμούλα που τα μάτια μου έπεσαν πάνω σου, είδα! Είδα το μέσα σου κι ένιωσα πως ήσουν χαμένος… έμοιαζες ναυαγός που απεγνωσμένα γύρευε οτιδήποτε να το κάνει σωσίβιο. Θύμιζες βάρκα που ‘χει πάρει νερά και δίχως κουπί βολοδέρνει σε μια ταραγμένη θάλασσα με ανύπαρκτο φεγγάρι μες τη νύχτα.
Δεν ξέρω γιατί κι ακόμη αναρωτιέμαι… θέλησα αμέσως κάτι να κάνω. Επέλεξα δίχως να το πολυσκεφτώ να σε σώσω. Προσπάθησα να καταλάβω, να προσφέρω, να παλέψω, να κάνω όσα μπορούσα ελπίζοντας να είναι αρκετά, ευχόμενη να είναι τα σωστά. Εμένα που με βλέπεις λοιπόν… το διάλεξα να γίνω ο φάρος σου!
Κοπίασα να μοιάσω σα λιμάνι και θυσίασα πολλά για να βρεις λόγους να σταθείς, να συνεχίσεις. Εμένα που με βλέπεις… τα έβαλα με αγγέλους και διαόλους για να πάρεις μιάν ανάσα διαφορετική.

Δεν παραπονιέμαι. Δεν μετανιώνω ό,τι κι αν γίνει. Δεν ζητώ αντάλλαγμα επ’ ουδενί. Δεν στο θυμίζω για να αισθανθείς υπόχρεος ή λίγος. Δεν έχω καμία ιδιοτέλεια ή υστεροβουλία. Απλά εξομολογούμαι. Γνωστοποιώ. Ξεκαθαρίζω τη θέση μου. Εσύ πράξε όπως νομίζεις. Ανοίγω την καρδιά μου και καταθέτω τι κρύβω στα σπλάχνα μου, γιατί θέλω να ξέρεις. Επέλεξα να γίνω σωσίβιο για σένα κι ας μην ξέρεις πως έψαχνα κι ένα για μένα. Διάλεξα να γίνω πατερίτσα να περπατήσεις εσύ κι ας μην πρόσεξες τις πληγές στα δικά μου πόδια. Όποτε είσαι έτοιμος λοιπόν, μιλάμε για αγάπη. Όποτε είσαι εις θέση, μιλάμε για ζωή. Κι όποτε θελήσεις, φεύγεις με πλήρη επίγνωση πλέον του τι πραγματικά έγινε, αν κι όφειλες να τα έχεις πάρει χαμπάρι.

Δική μου ευθύνη αν σε βάφτισα προτεραιότητα και νόημα της ζωής μου. Δικό μου θέμα αν αποτέλεσες σκοπό ιερό ή σου έφτιαξα ένα βάθρο αφού σε θεράπευσα. Δικό σου πρόβλημα ωστόσο θα είναι από δω και στο εξής. Αν τα χαλαλίσεις αυτά. Δικός σου ο δρόμος πια αν τα υποτιμήσεις, τα αγνοήσεις και τα θεωρήσεις δεδομένα. Όσο για μένα; Μια φορά φάρος…για πάντα φάρος!


https://thewomen.gr/
Θώμη Μπαλτσαβιά

Συντάκτης

  • Θώμη Μπαλτσαβιά

    Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΛΑΣ: Ενημέρωση σχετικά με απόπειρα εξαπάτησης πολιτών, μέσω απατηλών-κακόβουλων τηλεφωνικών κλήσεων (Vishing)

  ΕΛΑΣ: Ενημέρωση σχετικά με απόπειρα εξαπάτησης πολιτών, μέσω   απατηλών-κακόβουλων τηλεφωνικών κλήσεων (Vishing) Γνωρίζεται ότι τις τελευτ...