Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Μόνος

 Μόνος

20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

Είμαι μόνος, δουλεύω και η ομάδα μας είναι υπέροχη, οι φίλοι διατηρούν επαφή και μιλάω με συγγενείς αλλά είμαι ακόμα μόνος.

Υπάρχει ένας οξύς πόνος στο στήθος μου, δεν ξέρω τον εαυτό μου, δεν μπορώ να κάνω σύνδεση με τον εαυτό μου, πραγματικά δεν ξέρω τον εαυτό μου, γι' αυτό είμαι μόνος.

Τι συμβαίνει, μια ώρα μόνη μου αρχίζει να μου φέρνει τον τρόμο, το σκοτάδι που θα με κατακλύσει ξανά και θα κρατήσω το κεφάλι μου για να περάσω από το σκοτάδι.

Πώς μπορώ να βγω από αυτό, πού είναι το μονοπάτι προς λίγο φως, λίγο ήλιο, λίγο φεγγαρόφωτο, κάθε είδους φορτίο για να σπάσω το βάρος και το βάθος του σκότους που με περιβάλλει.

Δεν είμαι μόνος μου με αυτές τις θλιβερές στιγμές, αυτές έρχονται και φεύγουν. Αυτό θα περάσει. Πρέπει να κρατήσω το κεφάλι μου χαμηλά και να κλείσω τις αισθήσεις μου στον αρνητισμό. Περίμενε, κάνε υπομονή. Το φως έρχεται.

Επιτέλους, αναδύομαι και όλα είναι και πάλι πολύχρωμα και χαρούμενα. Πού πήγα; Ήμουν μόνος στον εαυτό μου αλλά τώρα δεν είμαι. Επέστρεψα στο να είμαι ο εαυτός μου. Μείνε ήρεμος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποκρυπτογραφήθηκε μυστηριώδης ελληνική επιγραφή στην Αρχαία Σφίγγα

  Αποκρυπτογραφήθηκε μυστηριώδης ελληνική επιγραφή στην Αρχαία Σφίγγα Reporter Ιστορία 03/07/24, 17:30 Μια μυστηριώδης επιγραφή σε μια αρχα...