Πέμπτη 2 Μαΐου 2024

Δεν φύλαξες καβάτζες!

 Δεν φύλαξες καβάτζες!

Με διάλεξες, ποτέ δεν ρώτησες ποιος άνεμος με έφερε μπροστά σου!
Σιώπησες από αγάπη, σιώπησα από φόβο μήπως χαθώ…
Δεν ξέρω πόσες στιγμές σου να μετρήσω, αναρωτιέμαι γιατί αντέχεις να με έχεις;
Για να σε ονειρεύομαι!
Σε είχα αγαπήσει πριν πραγματικά σε γνωρίσω μου λες… εξαρχής, με σοβαρό ύφος δεν περιμένω να απαντήσεις συμπλήρωσες…
“Κέρδισες όμως χαρά μου, κέρδισες με το σπαθί σου την καλύτερη θέση στην καρδιά μου!”

Αγάπησες μία τρελή με βήματα μπερδεμένα στο διάβα της.
Αφήνει σημάδια πονεμένα και εσύ τα σκεπάζεις να μην τα βλέπω.
Αγαπώ εκείνο το “τρελή”…
Φωνάζεις και βουρκώνεις…
Δεκάρα δεν δίνω για τα λόγια του κόσμου…
Τα ζόρια τα δικά μου τα αγκάλιασες, τα έκανες μία μάζα και τα διέλυσες. Δεν φύλαγες καβάτζες σε τίποτα, τα ψυχικά σου αποθέματα ακούμπησαν πάνω μου γερά.


https://thewomen.gr/

Ευαγγελία Αλιβιζάτου
https://alivizatou-creative-writing.blogspot.com/?m=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσύ που προτιμάς τη μοναξιά, πες μου αλήθεια… πώς τον έλεγαν;

  Εσύ που προτιμάς τη μοναξιά, πες μου αλήθεια… πώς τον έλεγαν; 15 Μαΐου 2024 Αυτόνομη, αυτάρκης, ανεξάρτητη. Δεν έχεις ανάγκη κανέναν, δεν ...