Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Είσαι η εξαίρεση που λάτρεψα, μέσα σε κανόνες που μισούσα!

 Είσαι η εξαίρεση που λάτρεψα, μέσα σε κανόνες που μισούσα!

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα κοριτσάκι. Αυτό το κοριτσάκι μεγάλωνε κι έκανε όνειρα. Ένιωθε όντως σα μια πριγκίπισσα που θα έβρισκε τον πρίγκιπά της κι όλα θα ήταν όπως στα παραμύθια. Σύντομα κι από νωρίς ωστόσο κατάλαβε ότι η πραγματική ζωή προφανώς απέχει παρασάγγας από τα παραμύθια. Κι ενώ θα περίμενε κανείς λοιπόν να αναπροσαρμόσει και να αναπροσαρμοστεί με αυτά τα δεδομένα… δεν το έπραξε.


Έβαλε παραμέτρους, όρισε κανόνες, πήρε μέτρα ασφαλείας κι εντούτοις κατά βάθος ζούσε για να τα σπάσει όλα αυτά, για να διαψευστεί και να αποτελέσει την εξαίρεση! Μια εξαιρετική εξαίρεση, που ήταν ούτως ή άλλως από έμβρυο μάλλον. Μια εξαίρεση που μόνο μία άλλη εξαίρεση θα την ικανοποιούσε, θα της δικαιολογούσε νόημα σε αυτή τη ζωή. Θα της περιχαράκωνε έναν δικό της κόσμο όπως τον είχε οραματιστεί, δίνοντάς της το απόλυτο κουράγιο να ζει στον πραγματικό.


Αυτό το κοριτσάκι είμαι εγώ ψυχή μου κι όσο κι αν μεγάλωσε… μόνο το ημερολόγιο το καθιστά αλήθεια, αφού μέσα μου είμαι ακόμη το ίδιο κοριτσάκι. Με διέπουν οι ίδιοι κανόνες που τους άφησα να μαλώνουν με τα όνειρά μου παριστάνοντας το θεατή. Και ήρθες… σε βρήκα μια ανύποπτη μέρα και με σφράγισες μια επίσης ανύποπτη νύχτα, με μάρτυρα απλά το ίδιο φεγγάρι που συνομωτούσε με τα όνειρά μου. Ήσουν εδώ μπροστά μου, μέσα στα χέρια μου και δεν ήξερα αν τα χτυπήματα που ένιωθα στα βάθη μου, ήταν από την τρελαμένη μου καρδιά ή τους κανόνες που κλωτσοβολούσαν.


Είχα δίπλα μου ξαπλωμένη και παραδομένη στο έλεός μου την εξαίρεση! Την εξαίρεση που λάτρεψα με όλη μου τη δύναμη, μέσα σε κανόνες που πραγματικά μισούσα, άσχετα από την αναγκαιότητά τους. Το κοριτσάκι ήταν πια δικαιωμένο κι όχι μόνο… ήταν ευτυχισμένο και η ζωντανή απόδειξη αναμφίβολα πως τα παραμύθια μπορούν να υπάρξουν και τα όνειρα να μετουσιωθούν σε αλήθεια! Πάντα θα σε λατρεύω για χίλιους λόγους, μα κυρίως γιατί είσαι η εξαίρεση… η δική μου εξαίρεση. Κι όσο για κανόνες; Μήτε ως λέξη τους γνωρίζω πια!


https://thewomen.gr/

Θώμη Μπαλτσαβιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι θα ήταν η ζωή μας εάν η Γη ήταν πράγματι επίπεδη

Έτσι θα ήταν η ζωή μας εάν η Γη ήταν πράγματι επίπεδη Lab of Datum