Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

ΑΚΟΥ, ΣΚΕΨΟΥ, ΜΙΛΑ…

 ΑΚΟΥ, ΣΚΕΨΟΥ, ΜΙΛΑ…

Άκου, σκέψου, μίλα…

Ο παππούς μου έλεγε συχνά. Πάρε δύο για να παλέψεις και πάρε έναν για να μην τσακωθείς. Αν ο επιτιθέμενος δεν είχε κανέναν να πολεμήσει. Ίσως μάθουμε την ειρήνη.

Η γιαγιά μου έλεγε συχνά. Μέλι και ζάχαρη, απαλές φωνές οδηγούν σε ηρεμία και ευτυχία. Ο θυμός και οι δυνατές φωνές οδηγούν σε λύπη και απογοήτευση.

Είπα στον νεαρό. Όμορφο πρόσωπο δεν σημαίνει όμορφη καρδιά. Αναζητήστε κάποιον που να είναι υπέροχος και ευγενικός στην καρδιά και την ψυχή. Ποιον, μπορείς να αγαπάς για πάντα.

Μου είπε ο παππούς μου. Ποτέ μην πεις ψέματα. Ένα ψέμα μπορεί να επεκταθεί σε ένα τρεχούμενο ποτάμι με περισσότερα ψέματα, μέχρι μια μέρα. Δεν θα ξέρετε την αλήθεια από ένα ψέμα.

Ο παππούς μου το έλεγε συχνά. Αν τα λόγια ενός άντρα είναι άχρηστα. Δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος. Τα λόγια σου είναι η ραχοκοκαλιά σου και ό,τι έχεις. Τα λόγια ενός άντρα πρέπει να είναι η κληρονομιά του για μια αξιόλογη ζωή. Κάθε υπόσχεση που δίνεται πρέπει να εκπληρωθεί και ένας ευγενικός και σοφός άνθρωπος. Θα έχει ελπίδα καρδιά και θα τον θυμούνται.                   

           Coyote

https://john-coyote.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κέρκυρα: Της έπεσε ο μπότης στο κεφάλι - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Κέρκυρα: Της έπεσε ο μπότης στο κεφάλι - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Τρομακτικό ατύχημα σημειώθηκε το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου στο νησί Τρομ...