Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

Αγαπητό ημερολόγιο (2024 04 12)

 

Αγαπητό ημερολόγιο (2024 04 12)



Υπήρξα ένας νεαρός που δεν ήταν όμορφος, αλλά ήταν όμορφος, που τον κοσμούσαν και άλλα επιχειρήματα. Είχε μια μηχανή, μια πισίνα, ένα αυτοκίνητο, μια δεκάρα στην τσέπη του όταν το άξιζε η ... εν ολίγοις, ένα παραπάνω από αξιοπρεπές παιχνίδι, εξ αιτίας της κτηνοτροφίας της περιοχής.

Αυτό πάντα καμουφλάριζε το γεγονός ότι δεν είχα διάθεση να πω πράγματα σε κορίτσια. Δεν ήταν απαραίτητο. Ήρθαν να δουν τι έπιασαν. Οι άνθρωποι γύρω μου πίστευαν ότι τα λόγια μου ήταν έξυπνα, ότι χειριζόμουν το [καλό] χιούμορ με μαεστρία και συμπάθεια... εν ολίγοις, ότι ήταν επειδή δεν μου άρεσε και όχι λόγω έλλειψης ικανότητας.

Σήμερα, ένας βετεράνος χιλίων πολέμων και πολύ λίγο με ενδιαφέρον για αυτά τα πράγματα, συνειδητοποιώ τι έχω αλλάξει. Νομίζω ότι είναι προς το καλύτερο, qu-lo-sa . Καθώς περπατούσα τον σκύλο είδα μια κοπέλα με ένα βαν να παρκάρει κοντά στην πόρτα του σπιτιού μου. Την έχω ακολουθήσει όπως δεν έκανα ποτέ στις καλές μου στιγμές.

Το κόλπο είναι ότι τα πράγματα δεν επρόκειτο να φλερτάρουν. Πρέπει να κάνω μια αποστολή και του το έχω πει. Ένας πρόωρος τραυματισμός σας κάνει να χρειάζεστε βοήθεια και όχημα. Έχουμε συμφωνήσει για την επόμενη εβδομάδα.

Τι θα έλεγε ο «προηγούμενος εαυτός μου» αν με έβλεπε μέσα από μια τρύπα;

Είμαι σίγουρος ότι θα του προκαλούσε σοκ .

https://excusatio.wordpress.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάντα να λες ΟΧΙ σε αυτούς τους 10 τύπους ανθρώπων 

Πάντα να λες ΟΧΙ σε αυτούς τους 10 τύπους ανθρώπων / Στωική φιλοσοφία