Σάββατο 23 Μαρτίου 2024

Αν δεν σέβεσαι τα “θέλω” μου, σύντομα θα πάψεις να είσαι ένα από αυτά!

 Αν δεν σέβεσαι τα “θέλω” μου, σύντομα θα πάψεις να είσαι ένα από αυτά!

Αν μ’ αγαπάς, θα πρέπει να με σέβεσαι. Κι εμένα κι όσα αγαπώ. Αν μ’ αγαπάς, θα πρέπει να καταλαβαίνεις πως αυτά που με κάνουν ευτυχισμένη, τα χρειάζομαι ακόμη κι αν έχω δίπλα μου εσένα. Δεν είναι πως δεν μου αρκείς, απλά αφήνοντάς τα πίσω για χάρη σου, θα έμενα μισή κι αν μ’ αγαπάς με θες ολόκληρη, ολόκληρη και χαμογελαστή. Έτσι δεν είναι;


Μη μου ζητάς ν’ απαρνηθώ αυτά που ήταν σημαντικά για μένα πριν σε γνωρίσω. Μη μου ζητάς να αφήσω πίσω ανθρώπους, ενδιαφέροντα και όνειρα. Προϋπήρχαν εσού και θα συνεχίσουν να υπάρχουν αν φύγεις από δίπλα μου, κάτι που θα γίνει σύντομα, αν δεν τα σεβαστείς.

Δεν είναι πως είσαι λιγότερο σημαντικός για μένα, απ’ όλα τα υπόλοιπα. Δεν βάζω κανέναν στο ζύγι, έχω μάθει όμως πως όταν αγαπάς κάποιον, οφείλεις να τον αγαπάς μ’ όσα κουβαλάει, μ’ όλη του την προίκα. Όσο λοιπόν η “προίκα” μου δεν σ’ ενοχλεί, προσπάθησε αν όχι να την αγαπήσεις, τουλάχιστον να την σεβαστείς.


Ξέρω πως για να λειτουργήσει μια σχέση, χρειάζονται συμβιβασμοί. Αμοιβαίοι συμβιβασμοί κι ίσως αυτό είναι ένα απ’ τα κλειδιά που χρειάζονται, για να γίνει μια σχέση ευτυχισμένη. Το ξέρω κι είμαι έτοιμη να το κάνω, εφόσον επέλεξα να σ’ έχω στο πλάι μου. Το να σκοτώσω όμως μέσα μου όλα όσα αγαπώ, απλά και μόνο για να χωράω στα καλούπια σου, δεν είναι κάτι που μπορώ να κάνω. Δεν είναι απόδειξη του έρωτά μου, το να ξεχάσω τον εαυτό μου. Δεν είναι απόδειξη του έρωτά μου, το να γίνω κάτι άλλο απ’ αυτό που είμαι. Μπορώ να γίνω για σένα, η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου. Μπορώ και θα γίνω, μιας κι ο έρωτας έχει αυτή την ιδιότητα. Να γίνω όμως ένας άλλος άνθρωπος, όχι. Συγνώμη…

Είμαι το παρελθόν μου, τα όνειρά μου και τα αισθήματά μου για σένα. Αυτό είμαι. Αυτό αγάπησες. Το να μ’ αλλάξεις δεν είναι επιλογή, γιατί αν πάψω να αναγνωρίζω εμένα, σίγουρα θα πάψω να αγαπώ εσένα. Δεν θέλω και δεν θέλεις, τίποτα απ’ αυτά.

Σ’ αγαπώ, αλλά μην προσπαθήσεις να με κάνεις κάτι άλλο απ’ αυτό που είμαι. Μην ξεχνάς, επιλογή μου είσαι, όχι ανάγκη μου. Αν λοιπόν δεν σέβεσαι τα θέλω μου, σύντομα θα πάψεις να είσαι ένα απ’ αυτά.


https://thewomen.gr/

Κική Γιοβανοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καθρεφτάκι…

  Καθρεφτάκι… 13 Μαΐου 2024 Απρίλιος ’23 Ένα απόγευμα διαφορετικό από τα άλλα, πίνοντας καφέ και χωρίς τσιγάρο πια, σκέφτομαι ότι έμεινα ακό...