Σάββατο 23 Μαρτίου 2024

Εγώ έφταιξα περισσότερο από όλους…

 Εγώ έφταιξα περισσότερο από όλους…

Εγώ έφταιξα περισσότερο από όλους. Εγώ που δεν λογάριασα παρά μόνο τον εαυτό μου. Εγώ που δεν λογάριασα τις συνέπειες που θα έρθουν να με προϋπαντήσουν. Γιατί αλίμονο, στον κάθε άνθρωπο που πιστεύει πως μπορεί να πορεύεται στην ζωή του χωρίς συνέπειες. Όλες οι πράξεις έχουν και τις αντίστοιχες συνέπειες. Αν προσπαθείς να δρας πάντα με σύνεση και λογική, σίγουρα δεν θα καταφέρεις να πληγώσεις τους άλλους, αλλά μονάχα τον ίδιο σου τον εαυτό.


Μα αν ακούς την καρδιά σου, να ξέρεις ότι τα βέλη προς τους άλλους έτοιμα θα είναι ανά πάσα στιγμή, νοητά να στοχεύσουν άμαχο πληθυσμό που δεν του αξίζει. Όπως και σε κανέναν αθώο, να ζήσει πόνο που θα του δώσεις. Αν είσαι έτοιμος να δώσεις αυτή τη μαχαιριά, να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις κατά μέτωπο την συνείδησή σου. Αυτή την συνείδηση που θα την κουβαλάς μέχρι να σβήσεις από το μέτωπό σου αλλά και την ψυχή σου, την ενοχή.


Έτσι κι εγώ άκουσα για άλλη μια φορά την καρδιά μου. Η λογική μου πήγε για ύπνο. Κουράστηκε να παλεύει με το άδικο. Κουράστηκε να ελπίζει πως θα βρει το δρόμο της δικαιοσύνης. Πάλεψε με τα θηρία. Έδωσε άνισο αγώνα μεταξύ λογικής και συναισθήματος. Επέζησε η καρδιά. Επέζησε αυτή την φορά το συναίσθημα. Ήθελε αυτή την φορά να του δώσει μια ευκαιρία. Να ζήσει. Να ζήσει με το εγώ του.


Το ξέρω πως έφταιξα περισσότερο από όλους. Διάλεξα τον δρόμο της καρδιάς. Θα επωμιστώ τις συνέπειες. Είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω το δρόμο που διάλεξα. Όπως κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα στην επιλογή, ακόμα κι αν αυτή είναι λανθασμένη. Γιατί στην τελική, αν δεν την κάνει, πώς θα μάθει; Να μου πεις το ζήτημα είναι θα μπορέσει να το διορθώσει όταν μάθει, όταν το αντιληφθεί ή θα είναι πολύ αργά;
Κάποια λάθη δεν διορθώνονται και τότε δεν έχουμε παρά να μάθουμε να ζούμε με τις συνέπειές μας. Αυτή είναι άλλωστε η ανθρώπινη φύση μας.


https://thewomen.gr/

Joanna Sou



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τα γνωρίζετε; Αυτά είναι τα 3 πιο εντυπωσιακά αλλά και άγνωστα αξιοθέατα της Ελλάδας.

Εσεις τα γνωρίζετε; Αυτά είναι τα 3 πιο εντυπωσιακά αλλά και άγνωστα  αξιοθέατ α της Ελλάδας. Up Stories Παραγωγή Up Stories --------------...