Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

Πριν από δέκα χρόνια σήμερα

 Πριν από δέκα χρόνια σήμερα


Τυπώνω

Δημοσιεύτηκε στις  από mitchteemley

Εφημερίδα ενός κινηματογραφιστή

Πριν από δέκα χρόνια άλλαξε η ζωή μου. Προσπαθούσα «για πάντα» να κάνω ταινίες, πιστεύοντας ότι ήταν κάτι που με είχε καλέσει ο Θεός να κάνω. Αλλά απλά δεν είχα τα χρήματα. Έτσι, συγκέντρωσα ένα σωρό ταλαντούχους εθελοντές μαζί για να γυρίσω ένα διαφημιστικό για τον«Crash the Super Bowl», γνωρίζοντας ότι μια νίκη θα βοηθούσε στη χρηματοδότηση των κινηματογραφικών μου έργων – το πλάνα φαινόταν υπέροχο! Και μετά πήρα τηλέφωνο για έναν ρόλο σε μια ταινία μεγάλου μήκους.

Έτσι, αυτή την ημερομηνία έκανα ένα διάλειμμα από το μοντάζ της διαφήμισής μου στο Doritos και πέρασα από ακρόαση για τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια ταινία με τον κατάλληλο τίτλο  Promises to Keep , μια ιστορία για τη δεύτερη ευκαιρία ενός μεσήλικα στη ζωή, αλλά μου δόθηκε ένας μικρός δεύτερος ρόλος. αντι αυτου. Παρόλα αυτά, σημείωσα στο ημερολόγιό μου, ότι ο Θεός έκανε κάτι. 

Τον επόμενο μήνα, η μικρή μας διαφήμιση Doritos είχε φτάσει στην πρώτη θέση και την παρακολουθούσαν χιλιάδες άνθρωποι καθημερινά. Και το Promises to Keep είχε ξαφνικά επαναληφθεί - με εμένα στον πρωταγωνιστικό ρόλο! Έκπληκτος με όλα αυτά που συνέβαιναν, δημοσίευσα αυτό στο Facebook:

«My Amazing Month: Μετά από πολλές απογοητεύσεις, περνάω ξαφνικά αυτόν τον καταπληκτικό μήνα. Αλλά δεν είμαι ευγνώμων για αυτό. Η διαφήμισή μου στο Doritos μπορεί να πέσει στην άβυσσο του Could-Have-Been και η ταινία μου να μαραζώσει στο indie καθαρτήριο, και μετά τι θα είχα; Απάντηση: Δύο υπέροχες εμπειρίες και πολλές νέες φιλίες. Συν μια γυναίκα και τα παιδιά που με αγάπησαν πριν από το My Amazing Month, που θα με αγαπήσουν όταν τελειώσει και επιστρέψουν οι κακοί μήνες, όπως κάνουν οι κακοί μήνες. Και ένας Θεός που με αγάπησε από τη στιγμή που με σκέφτηκε, και που πάντα θα το κάνει. Λοιπόν, σκεφτείτε το, πολύ πριν από το My Amazing Month, η ζωή μου ήταν γεμάτη καταπληκτικά πράγματα και καταπληκτικούς ανθρώπους. Και γι' αυτό είμαι πραγματικά ευγνώμων!».

Δεν κερδίσαμε το εκατομμύριο δολάρια και το Promises to Keep δεν έβαλε φωτιά στον κόσμο, αν και βρήκε ένα ευγνώμον κοινό στο streaming. Αλλά η απομνημόνευση όλων αυτών των γραμμών με ενέπνευσε να αρχίσω να απομνημονεύω τη Γραφή και αυτό άλλαξε τη ζωή μου. Οδήγησε επίσης σε μια έντονη συζήτηση με τον παραγωγό του P2K , ο οποίος, ως αποτέλεσμα, με προσέλαβε να γράψω και να σκηνοθετήσω δύο ταινίες μεγάλου μήκους, το Healing River  και το Notzilla .

Και οι δύο κυκλοφόρησαν το 2020 αφού κέρδισαν δεκάδες βραβεία φεστιβάλ και έγιναν ανεξάρτητες επιτυχίες! Ένα graphic novel βασισμένο στο Notzilla αναμένεται τον Ιανουάριο και το μυθιστόρημά μου Healing River αναμένεται αργότερα μέσα στο έτος. Επιπλέον, τώρα κάνω ομιλίες για το κεντρικό θέμα του Healing River για τη συγχώρεση που αλλάζει τη ζωή, καθώς και άλλα θέματα.

Λοιπόν, ναι, ο Θεός «κάτι είχε ετοιμάσει!» Τι έπεται? Δεν γνωρίζω. Αλλά ξέρω αυτό: 

God is faithful.

https://webgoogle.video.blog/

https://mitchteemley.com/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βόλος: Νεαροί είχαν κρυμμένο όπλο που έμοιαζε με πιστωτική κάρτα - Δείτε φωτογραφίες

  Βόλος: Νεαροί είχαν κρυμμένο όπλο που έμοιαζε με πιστωτική κάρτα - Δείτε φωτογραφίες Ο 22χρονος ιδιοκτήτης του εντοπίστηκε, συνελήφθη και...