Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023

Θλιβερή ιστορία, καλά νέα

Θλιβερή ιστορία, καλά νέα


Ξέρω τους ανθρώπους μου, οι δικοί μου δεν με ξέρουν, ξένος στην πόλη μου.

Κράτησα το ιστολόγιό μου και έγραφα από τους φίλους και την οικογένειά μου γιατί ήξερα ότι θα έλεγαν ένα πράγμα, «σταμάτα να σπαταλάς τον χρόνο σου».

Μετά από ένα χρόνο βαρέθηκα να κρύβω αυτό που κάνω ώρες και μήνες από τους ανθρώπους με τους οποίους κοιμάμαι και τρώω, τους ενημέρωσα και το είπαν, το λένε συνέχεια.

Οι δικοί μου πιστεύουν ότι αν δεν βγάζεις χρήματα, δεν κάνεις τίποτα, μπορεί να είναι η δυσκολία, αλλά πολλά ταλέντα και όνειρα σκοτώθηκαν εδώ, προσεύχομαι για δύναμη πάντα γιατί μερικές φορές παλεύω να κρατήσω το στυλό μου.

Πριν από λίγες μέρες, έλαβα ένα mail από το Spillwords ότι έχω ένα σημείο, δεν μπορούσα να κρύψω τη χαρά, το μοιράστηκα μαζί τους και μου απάντησαν, "πόσο".😔

Για αυτούς δοκίμασα τη δημιουργία εσόδων, μέχρι σήμερα δεν είχε καμία πώληση στο Amazon, νόμιζαν ότι θα σταματήσω, αλλά όσο περισσότερο γράφω τόσο περισσότερα μαθαίνω, τόσο περισσότερα μαθαίνω τόσο καλύτερα γίνομαι και τα καλά νέα είναι ότι οι spillwords μόλις δημοσίευσαν το ποίημά μου, ο σύνδεσμος είναι παρακάτω, ακολουθήστε για να δείξετε λίγη αγάπη που χρειάζεται.🥰

https://spillwords.com/pieces-of-peace/

Ευχαριστώ🙏

https://enobleasuquo.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το χωριό της Μαγνησίας με τις θαλάσσιες σπηλιές

  Το χωριό της Μαγνησίας με τις θαλάσσιες σπηλιές Δημοσιεύθηκε   19/05/2024 21:30 Το Πουρί είναι ένα μικρό χωριό βόρεια της Ζαγοράς και μέχρ...